Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Κυριακή σήμερα...

...και κάναμε με τη Γιάννα λούσιμο, κούρεμα, μανικιούρ και πεντικιούρ στη μητέρα Θεοδοσία. 
Κατόπιν πέρασε από μπροστά μου το δίκιλο πετ μου και μου ήλθε μια εσάνς που δεν την έλεγες και βανίλιας, οπότε τον βούτηξα, τον έκανα μπάνιο, τον στέγνωσα, τον χτένισα και ύστερα προετοίμασα ένα σουφλέ ζυμαρικών με 145 τυριά, το οποίο στις 14:00 θα το πετάξω μέσα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για να ψηθεί, ελπίζοντας να μην αρπάξει. 
Μετά μπήκα στο μπάνιο και πήρα ένα ντους κι ύστερα πέρασα μια βόλτα από το φουμπού, που τι το ήθελα η αθώα αρτίστα, καθώς τα νεύρα μου έγιναν τσατάλια βλέποντας το κάτωθι: 


Με κουρκουμπίνη. 
Προσωπικά νόμιζα ότι η κουρκουμπίνη είναι βασικό συστατικό για τα κουρκουμπίνια κι ότι είναι ελληνικό Π.Ο.Π. προϊόν και ούτε που είχε πάει ο νους μου πως την έχουν και οι Κινέζοι. 
Διότι τι; 
Φτιάχνουν στην Κίνα κουρκουμπίνια; 
Σε αυτό το σημείο και εμφανώς προβληματισμένη με τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ των μασκομάχων και των μασκολάτρων και σκεπτόμενη ότι θα πέσουνε κορμιά, σε αφήνω με έναν σύνδεσμο συνταγής για κουρκουμπίνια, εδώ, μήπως και βγει και κάτι καλό από την βόλτα στο φουμπού και την αίσθηση επιστροφής στον Μεσαίωνα.

47 σχόλια:

  1. Καλημέρα εξαδέλφη,

    Προφανώς δεν ακόμα τα όλα έχουμε δει και σίγουρα απαιτείται η πισιχιραιμία καλούμενη.

    Είμαι σίγουρος ότι θα γευθείτε ένα καταπληκτικό ζυμαρικών σουφλέ.

    Να είσαστε όλοι Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόση πισιχραιμία πχια;
      Βάλλομεθα πανταχόθεν εξάδελφε.
      Ήταν όντως καταπληκτικό. Το σουφλέ.
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Ρε συ τι παίρνουν εκει στο Ναύπλιο?
    Αχαχαχαχαχχαχααχχααααχχχ!!!1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ρε... Για κλάματα είναι οι τύποι.
      Δε μπορώ άλλο μαρή, θέλω να γυρίσω στο πατρικό μου.

      Διαγραφή
  3. Α η κουρκουμπίνη έχει σχέση με τα κουρκουμπίνια! Χμ, ενδιαφέρον. Γιατί εγώ -ως άσχετη από κουζίνα- σκέφτηκα ότι έχει σχέση με τον κουρκουμά! Λοιπόν, Αρτίστα μου, θα μου βρεις συνταγή κουρκουμπίνια με κουρκουμά? Αν δεν υπάρχει, δημιούργησε μία εσύ καλέ και είμαι βέβαιη ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία! Τρελαίνομαι και με το "μασκολάτρες" και "μασκομάχοι". Με έκανες να γελάσω δυνατά, φίλη μου. Σε φιλώ, καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουρκουμπίνια με κουρκουμά; Μπαααα...
      Δεν είμαι για να δημιουργώ συνταγές. Εδώ τις ήδη υπάρχουσες και τρομάζω να τις φτιάξω...
      Ναι, όλο το θέμα μου θυμίζει τη Στάση του Νίκα, με τους εικονομάχους και τους εικονολάτρες.
      Σε καλό να μας βγει...
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ κουρκουμά σκέφτηκα, η άσχετη!
      Αλλά, εδώ που τα λέμε, τι την χρειάζονται την κουρκουμπίνη; Αφού μας ψεκάζουν, δεν μας ψεκάζουν;
      Έχω μπερδευτεί, βοήθεια, Χριστιανοί!

      Διαγραφή
    3. @Πίπη
      Μας ψεκάζουν καλέ Πίπη, δεν μας ραντίζουν με σιρόπια!
      Μη μπερδεύεσαι!

      Διαγραφή
  4. Αρτίστα του βωβού που τα βρίσκεις αυτά τα μαργαριτάρια μέσα στο πλήθος των άλλων των σοβαρών και ψαγμένων αναρτήσεων του φβ;
    Προτείνω να κρεμάσεις άλλο ένα καδράκι με τον σύνδεσμο "Ό,τι γράφτηκε για τον ιό σε καιρό πανδημίας".
    Συνεισφέρω με τον...τρόπο μου: Εδώ γελάμε ανοιχτά όχι μουλωχτά χαχα.

    https://www.gazzetta.gr/plus/perierga/article/1508524/hamos-me-tis-maskes-ton-sholeion-poy-tha-ehoyn-koyrkoympini-gia-na-narkonoyn-ta-paidia-pics

    Καλό απόγευμα Αρτίστα του βωβού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ τι πού τα βρίσκω;
      Δυο βήματα από το Ναύπλιο κατοικώ. Έχει βουίξει ο τόπος!
      Λοιπόν, εδώ είναι η σελίδα https://www.facebook.com/groups/388512595451112/?ref=share
      και μέχρι σήμερα στις 11:30 π.μ. την είχαν δημόσια και θα μπορούσες να το δεις κι εσύ. Στις 12:00 το κατέβασαν το ποστ, προφανώς τους έκαναν μεγάλη καζούρα και στις 13:10 που πήγα να ξαναμπώ την είχαν κάνει ιδιωτική την ομάδα.
      Δεν έχω πολύ χώρο στο πλάι μάνα μου... Τι να πρωτοβάλω;

      Μιλ μερσί για τη συνεισφορά, δεν είχα δει ότι το διακωμωδούν και στο τουίτερ!

      Καλό απόγευμα Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  5. Άχ βρε Αρτίστα μου! Σε κατανοώ απόλυτα. Τελευταία γίνεται της κακομοίρας με διάφορους διαχωρισμούς μεταξύ μας. Όταν η κοινωνική συνείδηση υποχωρεί συντρόφισσα, τότε γνωρίζεις ότι μια σειρά από σκοταδισμούς επιστρέφει απ το παράθυρο στη ζωή των ανθρώπων. Που επιτείνονται από τις αντιφάσεις των αρχόντων που τρελαίνουν τους ανθρώπους.
    Αυτό με τα τυριά το λιγουρεύομαι καθότι είμαι τυρί-maniac-freak ένα πράμα σε όλα τα φαγητά.

    Υ.Γ. Έχεις φου μπου; Εγώ γιατί να μην το ξέρω; Εκτός αν, σεβαστό, είναι απόλυτα προσωπικό σου, οπότε δεν συνεχίζω καν. Αν δεν είναι, κάνε με ένα άντ πλιζ!

    Φιλιά πολλά καλή μου και ...κουράγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λησμόνησα να πω ότι χάρηκα πάρα πολύ για την τρυφερή περιποίηση που κάνατε στην μητέρα Θεοδοσία αλλά και στο γλυκό πετ. Στιγμές πραγματικά όμορφες και ανθρώπινες.
      Αν βρείτε πουθενά δε κουρκουμπίνια, στείλτε μου και μένα λίγα που τα λιγουρεύομαι.
      Πολλά φιλιά επίσης.

      Διαγραφή
    2. @κύριος Πιτ, απάντηση στο 1ο σχόλιο
      Της διαδικτυακής στάσης του Νίκα γίνεται συν όλα τα άλλα που λες.
      Αυτό με τα τυριά πολύ καλά κάνεις και το λιγουρεύεσαι, διότι ήταν πάρα πολύ ωραίο!

      ΥΓ. Έχω φουμπού, αλλά δεν πολυσυχνάζω.
      Βασικά το άνοιξα για να κάνω φίλους που να παίζουν Κάντυ Κρας Σάγκα (είναι ένα παιχνίδι που σπας καραμέλες) για μου δίνουν ζωούλες.
      Θα σκεφτώ το αίτημά σου και θα πράξω αναλόγως.

      Διαγραφή
    3. @κύριος Πιτ, απάντηση στο 2ο σχόλιο
      Ποια τρυφερή περιποίηση καλέ, που έχει βαλθεί να μας ξεκάνει η γραία κι εμένα και την κυρία που με βοηθάει;
      Που μου θέλει 96 ετών κατάκοιτη μανικιούρ-πεντικιούρ;
      Λες και μπορούμε να τη σηκώνουμε από το κρεβάτι κάθε τρεις και λίγο και δεν ορίζουμε πια τη μέση μας και θα πάθουμε και τα λουμπάγκα μας έτσι όπως πάμε...
      Και να με έλεγε και με το όνομά μου, πάει στο διάολο, αλλά με λέει Σταυρούλα.
      "Σταυρούλα θέλω μανικιούρ-πεντικιούρ τώρα"!
      Κι εμένα δεν με λένε Σταυρούλα κύριε Πιτ.
      Και κοντεύω να πάθω κρίση ταυτότητας τόσο καιρό.
      Εντάξει, το δίκιλο είναι δίκιλο και δεν με δυσκολεύει, αλλά η μητέρα μου βγάζει την πίστη.
      Όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτά που βλέπεις εσύ σαν τρυφερές, όμορφες κι ανθρώπινες στιγμές, εγώ τα βλέπω σαν χάπια αντιφλεγμονώδη για τους πόνους της μέσης μου!

      Να βρούμε κουρκουμπίνια;
      Τι σας τις δίνω τις συνταγές κύριε Πιτ;
      Τζάμπα ψάχνω και τις βρίσκω;
      Να ανασκουμπωθείς και να ξεδιπλώσεις το ταλέντο σου στη ζαχαροπλαστική και να τα φτιάξεις! Δεν είναι δύσκολο να γίνει το συγκεκριμένο γλύκισμα.

      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
    4. Χμ ταλέντο στη ζαχαροπλαστική δεν νομίζω να μπορέσω να εφαρμόσω καθότι αγνοώ και βασικούς κανόνες μαγειρικής. Όχι ότι δεν θέλω ή το παίζω σνομπ απλά δεν έχω την κατάλληλη υποδομή.

      Ωχ τώρα μου έγιναν άμεσα και με σαφήνεια αντιληπτές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συγκεκριμένο ....μανικιούρ-πεντικιούρ. Έχω την μικρή μας κόρη που είναι του ...είδους ξέρεις. Αχ αμάν τι τραβήξατε λέμεεεεεε. Τι να πω. Δεν ξαναλέω τίποτα.

      Στέλνω φιλιά και καλή βδομάδα καλή μου.

      Διαγραφή
    5. Ναι, κάτι τέτοια κουλά έλεγε κι ο Ήρωας, αλλά τώρα έχει μάθει και φτιάχνει εξαιρετικό μπριάμ!

      Των παθών μας τον τάραχο τραβάμε γενικώς σ' αυτό το σπίτι!
      Αλλά εσύ λέγε τα όπως τα σκέφτεσαι και μη μου δίνεις σημασία όταν γκρινιάζω. Για λίγο είναι και μετά το ξεχνάω!

      Κίσιζ κύριε Πιτ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Σουφλέ με 145 τυριά και στο καπάκι λίγα κουρκουμπίνια... Η απόλυτη γαστρονομική ευτυχία!
    Ελπίζω να περάσατε μια απολαυστική Κυριακή, Αρτίστα μου.
    Καλή νέα εβδομάδα και μακριά από γονείς διαμαρτυρόμενους. Τι να κάνουν κι αυτοί οι δόλιοι δηλαδή; Μπρος ιός και πίσω μάσκα. Δίλημμα δισεπίλυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όχι δεν έφτιαξα κουρκουμπίνια, αλλά το σκέφτομαι σοβαρά.
      Η Κυριακή μας, μέχρι τώρα που σου γράφω, είναι αυτό που λένε "πιο απολαυστική, πεθαίνεις"!
      Καλή εβδομάδα Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω αν μπορέσω να συντάξω δυο γραμμές απ' τα γέλια. Το διάβασα το ποστ, είναι κάτι μέρες και φυσικά άκουσαν όσα γαλλικά ήξερα. Για τα κουρκουμπίνια ουδέν σχόλιον καθόσον τα σιροπιαστά καλοκαιριάτικα...τσ
    Όσο για την Θεοδοσία, ε τι σου ζήτησε η καημένη. Εμένα ήθελε καλά και σώνει να πάει στο σχολείο, στις τρεις τα ξημερώματα. Άσε που με φώναζε πότε μάνα, πότε κουμπάρα.
    Αυτά και σε κατανοώ.
    Ευτυχώς πέτυχε το σουφλέ.
    Καλή εβδομάδα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου τι μου θύμησες τώρα!
      Πριν δύο μήνες ξυπνάω από τις φωνές της στις 4:15 π.μ., τρέχω μην έπαθε κάτι και τι ήθελε; Να στρώσω στο τραπέζι την τσόχα γιατί θα έρχονταν η θεία Φεβρωνία, η Καίτη, η Τερέζα και η Μόντυ για κουμ καν. Εν τω μεταξύ όλες αυτές πεθαμένες!
      Τέλος πάντων, ευτυχώς που δεν μου είπε να φτιάξω και σνακς για να τσιμπήσουν κάτι κατά τη διάρκεια της χαρτοπαιξίας!
      Αχ ναι, πάλι καλά που πέτυχε το σουφλέ. Και να φανταστείς δεν άρπαξε καθόλου. Μεγάλη επιτυχία λέμε!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα Αννίκα!

      Διαγραφή
  8. Εγω δεν θα προτιμησω με κορκουμπινια.Δεν μου αρεσουν.Μηπως θα εχει κατι απο τουλουμπα.Την προτιμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ααα εχω συνταγή από σεφ... για κουρκουμπίνια
    Να πουμε στη φίλη από το ιΝαύπλιο να το πάρει αλλιώς γιατί δεν είναι από την Κίνα αλλά από την Τουρκία ..βέβαια βέβαια.
    Δεν ξέρω αν είναι οριτζινάλ η φτιαχτή αυτή η ανάρτηση χοχοχοχο
    εγώ αν ανοιξει η συμπληρωματική εκπαίδευση ελληνικών και πάω πάλι στο νηπιαγωγείο θα σου δώσω αποκλειστικές ειδήσεις σιγουράκι χαχαχααχα
    ....145 τυριάαααα πσσσσ δική μου είσαι είμαι τυρού από κούνια χαχαχαχα
    Με τις υγείες τα μπανιαρίσματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομάδα υπάρχει, το είδα με τα μάτια μου το ποστ πριν την κάνουν ιδιωτική και πριν το κατεβάσουν. Τώρα, περισσότερα δεν γνωρίζω...
      Τα κουρκουμπίνια μου αρέσουν, δεν τα έχω φτιάξει ποτέ, αλλά το σκέφτομαι. Εδώ δεν τα βρίσκουμε σε κανένα ζαχαροπλαστείο ή φούρνο.
      Από την άλλη, στη γειτονιά που είναι το πατρικό μου στας Αθήνας, τα βρίσκουμε σε αφθονία!
      Ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  10. Τυρρρριαααα και κουρρρρκουμπινια!!!!
    Θέλω κι εγώ!!
    Αρτίστα μου ο κόσμος τα έχει παίξει τελείως.
    Βγαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι πίσω από έναν υπολογιστή και λέει ότι αηδία του κατέβει
    Απίστευτα κουραστική κατάσταση!!!!
    Να μου φιλήσεις τη μητέρα.
    Τι χρώμα κάνατε το νυχάκι;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάπιο μήλο το ήθελε το χρώμα...
      Ευτυχώς είχε η Γιάννα στο σπίτι της κι έφερε!
      Κίσιζ Μαρία Κατ!

      Διαγραφή
    2. Έχει και γουστο η μητέρα! Μπραβο της! Δεν ζήτησε ημιμόνιμο;;;;;

      Διαγραφή
    3. 😂😂😂
      Ευτυχώς να λέμε που δεν ξέρει τι είναι το ημιμόνιμο!

      Διαγραφή
  11. Και ο κουρκουμάς μου αρέσει και πασπαλίζω τα τελευταία χρόνια όλα μου τα φαγητά και τα κουρκουμπίνια μου αρέσουν παρόλο που δεν τα βάζω σπίτι γιατί το δικό μου στεφάνι είναι διαβητικό!
    Με ενθουσιάζουν όλες οι αναρτήσεις που διακωμωδούν την κορονοπληξία που έχει βρει κατακούτελα πολλούς ευτυχώς όχι τόσους στο μπλογκοπαρεάκι μας και προτείνω γλυκά, χαρά, χαμόγελα ακόμα και διαλογισμούς!

    ΑΦιλάκια καλό μήνα μας, παλεύοντας με κουνούπια και κούτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κουρκουμάς τι γεύση έχει; Είναι σαν το κάρι;
      Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ.
      Καλό κουράγιο με τη μετακόμιση!
      και δεν πειράζει που είναι μικρότερο το σπίτι. Έχει θετική πλευρά το θέμα. Τους χειμώνες θα ζεσταίνεται πιο εύκολα!
      Μπιζούδια μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  12. Κάτσε πρώτα να αλλάξω πάνα από τα γέλια...τι γελάς Αρτίστα μου; μεγάλη γυναίκα είμαι πως μου πετάς εκεί χωρίς προειδοποιητική σήμανση...απαγορευτικό για τις μικρές ηλικίες.. όπως λέμε μικρές ώρες; 🤣🤣...
    Καλά εντάξει αγάπη μου τι να πεις κανείς για το μυαλό της αλληνής;(δεν μου βγάζει την σωστή ορθογραφία για το...αλληνής σνιφ )
    Όσο για την κουρκουμπίνη που λες να πήγε το δικό μου το μυαλό;πως θα είχαν αλείψει τις μάσκες απο μέσα με σιρόπι κουρκουμπινιών 🤣🤣🤣🤣 για να γλυκαθούν τα παιδάκια...άσε το έκαψα σου λέω φιλενάδα..
    Και τώρα ας αλλάξουμε θέμα να πάμε σε νορμάλ καταστάσεις όπως της Θεοδοσίας ας πούμε που πολύ το χάρηκα που ήθελε μανικιούρ πατικιούρ...αυτό δείχνει πως θα ήταν κοκέτα στα νιάτα της...
    Αντε με το καλό και στο άλλο πόστ...καλο σου μηνα Αρτίστα μου...και καλό ξημερωμα!!!! 🌙😴

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, θα ειδοποιώ. Θα βάλω σήμανση μια πάνα ακράτειας και θα καταλαβαίνετε!
      Εντάξει στο έγραψε το αλληνής.
      Πράγματι, ήταν πολύ κοκέτα στα νιάτα της, αλλά θα βόλευε να μην είναι και στα γεράματά της!
      Γεια σου Ρουλάκι!
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  13. καλέ που τις πουλάν;στα ζαχαροπλαστεια να υποθέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂
      Κοίτα δεν είχε πληροφορίες, αλλά μάλλον στα ζαχαροπλαστεία και ίσως και στα καφεκοπτεία που διαθέτουν κάποια γλυκίσματα!

      Διαγραφή
  14. Η μάσκα στο σχολείο είναι κάτι που θα μας απασχολήσει σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ πάντως, μια μάσκα με κορκουμπίνη θα τη φορούσα ευχαρίστως.
    Μήπως βγαίνει και σε άλλες γεύσεις;
    Καριοκίνη, από τις καριοκες ή προφιτερολίνη από το προφιτερολ;
    Δε με χαλάει τίποτα 😂😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω βάλει λυτούς και δεμένους, για να βρουν αν έχει κι άλλες γεύσεις.
      Κάποιος μου είπε ότι βγαίνει σε Πάβλοβα και σε Μπλακ Φόρεστ, αλλά η πληροφορία ακόμα ελέγχεται.
      Μόλις έχω νέα θα σε ενημερώσω.
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αρτίστα...Πάλι καλά που κατέβασαν το ποστ. Φαίνεται λίγη ντροπή την διαθέτουν. Παλαιότερα έγραφαν για τον ιο να μην αφήνουμε τα παιδιά να τα θερμομετρούν γιατί τους ''κλέβουν'' το τρίτο μάτι!
    Όσο για τη μητέρα σου σε κατανοώ δεν ξέρεις πόσο. Είχα τον μπαμπά μου αλλά δεν ζητούσε μανικιούρ ζητούσε άλλα πράγματα εκείνος. Έφυγε πριν 6 μήνες. Ακόμη νομίζω ότι με φωνάζει μέσα στη νύχτα πολλές φορές
    Κουράγιο
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, πάω να σκάσω που το κατέβασαν, γιατί δεν πρόλαβα να το δείξω στον Ήρωα (το στεφάνι μου) και ήθελε να το δει...
      Το τρίτο μάτι;
      Το τρίτο μάτι;
      Μα τι χάνω η βαριόμοιρη αρτίστα;
      Αχ, έπρεπε να το δω, να κάμω κανένα ποστ, να γελάσει το χείλι μου.
      Κρίμα, κρίμα που δεν πρόκανα...

      Άρα καταλαβαίνεις τι γίνεται στο σπίτι. Πέρα από το στενάχωρο της κατάστασης, υπάρχουν και τόσα πρακτικά ζητήματα που πρέπει να διευθετούμε. Είναι και ψυχική η κούρασή μας (κυρίως) και σωματική (ευτυχώς λιγότερο, γιατί έχω την κυρία Γιάννα που έρχεται μία ώρα το πρωί και μία το βράδυ και με βοηθάει).
      Αλλά τι να κάνω; Δεν έχω αδέλφια, οπότε έχω αναλάβει την υπόθεση.
      Ευτυχώς δεν είναι τόσο πολύ απαιτητική τώρα που το έχει χάσει τελείως το μυαλό, όσο όταν ήταν διαυγής.
      Αν έλειπαν και τα μεταμεσονύκτια κουμκάν που νομίζει ότι έχει διοργανώσει, τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα.
      Εντάξει, το ότι νομίζει πως είμαι η θεία της η Σταυρούλα, το έχω συνηθίσει και μπαίνω εύκολα στο ρόλο!
      Ναι, μπαίνω στο ρόλο, γιατί την πρώτη φορά που με αποκάλεσε "Σταυρούλα" και της είπα "Όχι μητέρα, η αρτίστα είμαι", ταράχτηκε, αποσυντονίστηκε και είδα στα μάτια της τρόμο. Σαν παιδάκι μικρό που το έχουν εγκαταλείψει στην ερημιά μέσα στη νύχτα ήταν.
      Οπότε, Σταυρούλα η αρτίστα ξαφνικά!
      Ευχαριστώ πολύ Άννα Φλο και συγγνώμη αν σε κούρασα, αλλά κάποιες φορές νιώθω την ανάγκη να τα γράφω σε κάποιον!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Ωωωω ναι σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ο μπαμπάς μου δεν έφτασε να τα χάσει τελείως αλλά είχε πολλά κενά μνήμης και μέχρι γάμο ήθελε.
      Ναι η νύχτα είναι κάτι φοβερό να μην μπορείς να κοιμηθείς. Εκείνος είχε κάνει τη νύχτα μέρα. Δεν είχε ύπνο τη νύχτα και ήθελε παρέα. Τι να πω; Με την αδελφή μου τα βγάλαμε πέρα εκείνη όμως εργάζεται και αναλάμβανε μετά τις 7. Εφυγε στα 93 του. Η δική σου είναι μεγαλύτερη και να ευχηθώ καλό σου κουράγιο γιατί είναι δύσκολη η περίπτωση. Να μιλάς. Να τα λες να βγαίνουν από μέσα σου. Να εκτονώνεσαι. Ο νευρολόγος του μπαμπά μου που τον παρακολουθούσε ξέρεις τι μας έλεγε; ''Εμείς οι νευρολόγοι δεν παρακολουθούμε μόνο τους ανοιακούς ηλικιωμένους. Περισσότερο ενδιαφερόμαστε για τους φροντιστές τους γιατί είναι από την πιο δύσκολη φροντίδα που αναλαμβάνει κάποιος''
      Οπότε μίλα...
      Σ'ευχαριστώ πολύ που άνοιξες την καρδιά σου
      Καλη σου νύχτα

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ σ'ευχαριστώ τόσο που με άκουσες, όσο και πού μου απάντησες.
      Να είσαι καλά Άννα Φλο και καλό ξημέρωμα να έχεις!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.