Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Στο σόι μου μέσα...

...υπάρχει, εκτός των υπολοίπων, μία θεία που φέρει το ονοματεπώνυμο Γ.Ι. και έχει παντρευτεί, από τον προπερασμένο αιώνα, το ένα από τα αδέλφια της μητρός Θεοδοσίας.
Η Γ.Ι. ήταν ιδιόρρυθμη και γεροπαράξενη από τα νιάτα της, από τότε που ήταν ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου και πριν ακόμη γίνει σύζυγος του θείου, ο οποίος να σημειωθεί ήταν πολύ καλός θείος, μέχρι που γνώρισε την Γ.Ι. κι εκείνη τον έκανε σαν τα μούτρα της.
Ο πατέρας μου έλεγε ότι θα έπρεπε κάποια στιγμή να υποδυθεί την Μπλανς Ντυμπουά, διότι καμία άλλη δεν θα μπορούσε να την ερμηνεύσει καλύτερα, παρά μόνον η Γ.Ι., λόγω του ότι είναι και η ίδια τίγκα στα ψυχολογικά προβλήματα, όπως η ηρωίδα του Τένεσι Ουίλιαμς.
Και ναι, δεν λέω, προσπαθώ να σέβομαι άπαντες τους ψυχικά διαταραγμένους, αλλά έχω κι εγώ τα όριά μου.
Η αξιομίσητη Γ.Ι., λοιπόν, από τότε που μπήκε στο σόι μου μέσα, κράτησε τις αποστάσεις και φρόντισε να απομακρύνει και τον θείο μου από την οικογένεια. Απείχαν αμφότεροι από όλες τις οικογενειακές συγκεντρώσεις, από όλες τις χαρές μας κι από όλες τις λύπες μας.
Με εμένα ουδεμία επαφή είχε, καθώς είμαι παιδιόθεν χαρακτηρισμένη ως το "μαύρο πρόβατο της οικογενείας", παρά μόνο ένα τηλεφώνημα τυπικό που ανταλλάσσαμε στις ονομαστικές μας εορτές.
Με έπαιρνε τηλέφωνο της Αγίας Αρτίστας ανήμερα, την έπαιρνα (σ.σ. επειδή το απαιτούσε η μητέρα) της Αγίας Γ. κι αυτό ήταν όλο. 
Όταν το μυαλό της μητέρας τα έπαιξε, σταμάτησε και αυτή η επικοινωνία. 
Ώσπου προχθές με καλεί για να μου δώσει συμβουλές για το πώς να φροντίζω τη μητέρα Θεοδοσία και να μου κάνει σχετικές συστάσεις και παρατηρήσεις.
Πότε;
Ύστερα από δύο χρόνια που ήταν άφαντη και ουδόλως ενδιαφέρθηκε για το οτιδήποτε!
Δεν είπα τίποτα, παρά μόνο την άκουγα να αγορεύει ασταμάτητα, περίμενα να τελειώσει και μετά άρχισα να της απαγγέλλω ένα απόσπασμα από το "Τερατώδες Αριστούργημα" του Γιάννη Ρίτσου:    

"...Οι συμβουλές είναι εύκολες όταν έχεις δυο καρέκλες 
ν’ απλώνεις τα πόδια σου και μεγάλη λιακάδα 
όταν έχεις ένα δεύτερο καφέ 
συνέχεια παγωμένο νερό και μια τέντα 
ραβδωτή πράσινη κι άσπρη..." 

Μόλις τελείωσα με την απαγγελία, της είπα και ένα "Ότι κατάλαβες, κατάλαβες και μην με ενοχλήσεις ξανά" και της έκλεισα το τηλέφωνο, έχοντας ένα υπο-καταχθόνιο χαμόγελο και τρίβοντας με ικανοποίηση τα χέρια, μιας και η μητέρα Θεοδοσία δεν θα μπορούσε, για πρώτη φορά στη ζωή της, να μου κάνει παρατήρηση για την αγενή συμπεριφορά μου.
Και το πόσο το ευχαριστήθηκα δεν περιγράφεται με λέξεις!




#τι_τραβάω_η_δόλια
#μπήκαν_τα_γίδια_στο_μαντρί
#αλληλεγγύη_στην_αρτίστα

50 σχόλια:

  1. Στα πλαίσια της συμπαράστασης, και αφού καλημερίσω, δύο σκέψεις..
    Μου αρέσει αυτό το "μαύρο πρόβατο της οικογένειας" γιατί από μόνο του υπαινίσσεται μια επαναστατικότητα που στην εποχή μας εκλείπει παντελώς..!
    Συνειδητοποιώ ότι οι νουθεσίες της θείας Γ. Ι. πήγαν στο βρόντο , η Αρτίστα παραμένει αβοήθητη.. Όμως η Αρτίστα δεν φοβάται , δεν λοξοκοιτάζει το πεπρωμένο της.. Το κοιτάζει ίσια στα μάτια , άλλωστε έχει μάθει να το αντιμετωπίζει μονάχη.. Έχει αυτοπεποίθηση και οπτική ρεαλιστική αντίληψη της καθημερινότητας..
    Η Αρτίστα ταυτόχρονα διδάσκει, θεμελιώνει θα έλεγα το που και πώς να βάζουμε στοπ στις συμβουλές ανατροφής των γονέων (και πεθερών θα πρόσθετα..).
    Κάτι που δεν διδάσκεται στα σχολεία..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υπαινίσσεται μια επαναστατικότητα, η οποία δεν νομίζω να με διακρίνει πλέον, αλλά με διέκρινε μέχρι και πριν 20 χρόνια (μετά με έπιασε μια βαριεμάρα και δεν μπορούσα να πάρω τα βουνά και να βγω στο αντάρτικο) και ταυτόχρονα το μαύρο χρώμα αδυνατίζει.
      Η αλήθεια είναι ότι τζάμπα αγόρευε η Γ.Ι., καθώς από το ένα ροζ αυτάκι της αρτίστας έμπαιναν τα λόγια της κι από το άλλο έβγαιναν.
      Το ότι αντιμετωπίζει τα πράγματα μόνη της, είναι ίσως η πιο μεγάλη αλήθεια που έχει ειπωθεί ως τώρα για την αρτίστα. Φυσικά, ενίοτε, βοηθάει και ο Ήρωας, αλλά κατά περίπτωση.
      Και ουδόλως τη λες την αρτίστα "Δάσκαλε που δίδασκες κ.λπ", καθώς ως πεθερά που είμαι λέω τη γνώμη μου μόνο και εάν μου ζητηθεί. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η δική μου πεθερά σε αυτό, η οποία ήταν το πιο διακριτικό άτομο που έχω γνωρίσει ποτέ (δυστυχώς δεν είναι πλέον εν ζωή)!
      Ευχαριστώ πολύ κ. Κάβουρα για τη συμπαράσταση!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα
    Για μαύρο πρόβατο μια χαρά ευγενικά της φέρθηκες.
    Εγώ πάλι αυτούς τους στίχους δεν τους ήξερα, ούτε ότι το μαύρο πρόβατο αδυνατίζει...Κοίτα τι έμαθα πρωί πρωί
    ''Εξω από το χορό πολλά τραγούδια λεμε'' ελεγα εγώ...Μπανάλ ε;
    Τουλάχιστον ελπίζω η αξιομήσητη να μην σε ενοχλήσει ξανά.
    Χαίρομαι πολύ που το ευχαριστήθηκες ομως...
    Τι τραβάει η δόλια η Αρτίστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, σύμφωνα με τα στάνδαρδς της οικογενείας μας, φέρθηκα παντελώς αγενώς και εάν η μητέρα ήταν στα καλά της θα με είχε περάσει γενεές δεκατέσσερις, αλλά ευτυχώς δεν και έτσι πολύ το ευχαριστήθηκα!
      Ε ναι, όταν φοράει κάποιος ένα ρούχο σε μαύρο χρώμα φαίνεται πιο αδύνατος. Είναι κάτι που κάνουμε συχνά οι χοντρές γυναίκες για να φαινόμαστε πιο κομψές ή, τέλος πάντων, να νομίζουμε ότι δείχνουμε πιο κομψές! Ως εκ τούτου, ένα μαύρο πρόβατο σίγουρα δείχνει πιο αδύνατο από ένα άσπρο πρόβατο!
      Μη νομίζεις, ούτε κι εγώ το ήξερα το ποίημα αυτό, αλλά έχω έναν εξάδελφο πολύ κομμουνιστή (όχι τον αείποτε, έναν άλλον δεν τον ξέρεις, Βαγγέλη τον λένε, από το σόι του πατρός μου είναι) και πριν ένα μήνα (αν δεν με απατά η μνήμη μου) μού πρότεινε μια ομάδα στο φουμπού που είναι αποκλειστικά για τον Ρίτσο και εκεί το διάβασα και, όπως αποδείχτηκε, μου φάνηκε χρήσιμο.
      Δεν είναι καθόλου μπανάλ το "Έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέμε", αλλά ήθελα να την "καπελώσω" με κάτι που θα την κάνει να μείνει άφωνη στην προσπάθειά της να καταλάβει τι της λέω!
      Και να ξαναπάρει η αξιομίσητη, δεν θα απαντήσω καν. Ε τι, τζάμπα την έχουμε την αναγνώριση κλήσης;
      Είδες τι τραβάω η βαριόμοιρη;
      Μιλ μερσί για τη συμπαράσταση Άννα Φλο!

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο αντάξια του ονόματός σου, Αρτίστα μου!
    Απαγγελία στίχων, βρε αθεόφοβη; Προσπαθώ να φανταστώ τα μούτρα από την άλλη άκρη της γραμμής.
    Δεν υπάρχεις! Προσκυνώ!
    Φιλάκια πολλά
    ΥΓ: Σε θαυμάζω, αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εντάξει, το διάβαζα δεν το ξέρω κι απ’ έξω.
      Αλλά είναι πολύ εξυπηρετικό που ότι μου αρέσει ή ότι νομίζω πως θα μου χρησιμέψει, το αποθηκεύω στις σημειώσεις του κινητού κι έτσι είμαι πάντα σε ετοιμότητα να αντιμετωπίσω κάθε είδους συγγενή!
      Αχ ναι, μέχρι το πάτωμα θα έφτασαν τα μούτρα της αξιομίσητης Γ.Ι.!
      Μιλ μερσί Πίπη.
      Κίσιζ!
      ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ, ότι μπορώ κάνω η καραβοτσακισμένη!

      Διαγραφή
  4. Καλά μαρή πόσο δαιμόνια είσαι?? Υποκλίνομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά κάθε σοι έχει την Γ. Ι της!!
    Εχουμε κι εμείς μια στο δικό μας (βασικά όχι μόνο μια αλλά τεσπα).
    Εξαφανιζόνται από όλα και εμφανίζονται όποτε τους έρθει και με στόμφο!!!
    Πάρα πολύ ωραία της το έφερες Αρτίστα μου!!! Δώσε πόνο //

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα έχετε κι εσείς Γ.Ι.! Οπότε αντιλαμβάνεσαι για τι πράγμα μιλάω.
      Δίνω πόνο όσο και όπου μπορώ. Πώς αλλιώς θα βγει η μέρα;

      Διαγραφή
    2. όχι μόνο έχουμε.... βγάζουμε και φλύκταινες αμα την βλεπουμε!!!!

      Διαγραφή
  6. Χμμμ μαύρο πρόβατο δεν θα το έλεγα. Για κόκκινο ναι! Επαναστατικό, ανατρεπτικό και αγωνιστικό. Όπως δηλαδή σε χαίρομαι να είσαι Αρτίστα μου. Και μάλιστα επανάσταση ντυμένη στη λυρική ποίηση του Ρίτσου. Τι καλύτερο δηλαδή;
    Ακούς εκεί μια Γ.Ι. να εισβάλλει έτσι με απύθμενο θράσος και να ...υποδείξει, άκου τώρα, να υποδείξει σε μια γυναίκα που παλεύει χρόνια δίπλα στην Θεοδοσία.
    Αυτό Αρτίστα μου αποκαλείται ύβρις στην παλιά ...Αργολική διάλεκτο. Και ως ύβρις οφείλει την αποστομωτική της απάντηση. Αυτήν ακριβώς που έδωσες δηλαδή.
    Ε μα είναι δυνατόν; Δεν φτάνουν όσα έχουμε και υποφέρουμε, έχουμε και τους ...τιμητές "πουθενάδες" να μας έρχονται με κριτική;
    Αρτίστα μου γουστάρω που δεν μασάς κορίτσι μου. Έτσι σε θέλω πάντα.
    Και η συνείδησή σου είναι πεντακάθαρη.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο δικό μου το μυαλό, επανάσταση χωρίς Ρίτσο δεν γίνεται!
      Ναι κύριε Πιτ, να υποδείξει!
      Ποια;
      Η Γ.Ι. σ’ εμένα! Αν είναι δυνατόν δηλαδή!
      Που μια φορά να πάνε να την δουν δεν πήγαν. Και δεν μιλάω για τώρα που την έχω στο Άργος, αλλά όταν η μητέρα έμενε ακόμα στο πατρικό μου και εκείνοι κατοικούσαν μόλις 5 χιλιόμετρα μακρύτερα. Και τώρα θα μου πει εμένα η Γ.Ι., με το όψιμο ενδιαφέρον της!
      Καλά και στα σανσκριτικά, αυτό πάλι ύβρις αποκαλείται!
      "Πουθενάδες", ωραία λέξη! Θα τη σημειώσω!
      Εννοείται ότι έχω πεντακάθαρη συνείδηση, άλλωστε μέσα στα τόσα παγωτά που έχω φάει σε όλη τη ζωή μου, έχω φάει και τις τύψεις μου!
      Καλό βράδυ κύριε Πιτ μου!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα εξαδέλφη,

    Θερμή παράκληση: Μη μου συγχύζεσαι με ιστορίες παλιές και λόγου ανάξιες.

    Έχεις τόση δύναμη και τέτοιο χιούμορ που, πρακτικά, είσαι απρόσβλητη.

    Να είσαι Καλά,
    Να αντέχεις,
    Να προσέχεις και
    Να αγαπάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα εξάδελφε!

      Ε καλά, δεν τη λες και παλιά ιστορία.
      Την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020 το μεσημέρι με πήρε τηλέφωνο και έγινε η αγόρευσή της και η απαγγελία μου!

      Όχι, δεν έχω τόση δύναμη, έχω λιγότερη.
      Ναι, πρακτικά είμαι απρόσβλητη, αλλά στην πραγματικότητα εκνευρίστηκα.

      Είμαι καλά;
      Αντέχω;
      Προσέχω.
      Δεν τους αγαπώ όλους.🎈

      Διαγραφή
    2. . . . το ιστορίες παλιές πήγαινε στην ηλικία της θείας και την νοοτροπία της.

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
    3. Αααα, δεν το κατάλαβα!
      Κίσιζ εξάδελφε και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Αυτό θα πει πολιτισμός! Να απαντάς με στίχους του μεγάλου μας ποιητή, σε ανθρώπους του πεζοδρομίου (με όλο μου το σεβασμό στα πεζοδρόμια).
    Απολαυστικά καυστική Αρτίστα μου, δεν ξέρω για τη θεία και το σόι σας, πάντως για εμάς εδώ, είσαι θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν το έκανα λόγω πολιτισμού και ότι τάχα μου έχω επίπεδο.
      Χρησιμοποίησα το ποίημα γιατί είχα σκοπό να την ξαφνιάσω και να μείνει άφωνη στην προσπάθειά της να καταλάβει τι ακριβώς της λέω. Όπερ και εγένετο δηλαδή...
      Ποιου πεζοδρομίου καλέ Μαρία; Αυτή είναι μια κατηγορία από μόνη της. Μια πολύ κακή κατηγορία.
      Μιλ μερσί για τα καλά σου λόγια Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  9. Αρτιστα μου και πολύ καλά της έκανες ...την άφησες άφωνη την Κακίστρω...αμάν πια!!!θα ήθελα να ήμουν από την μια μεριά να έβλεπα την έκφρασή της σίγουρα θα είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.
    Αλλά από την άλλη χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες ...αυτό το θράσος μερικών ανθρώπων!!!
    Της έκανες ποιητική απαξίωση...χα..χα..δεν υπάρχεις φιλενάδα...τοξικούς μακρυά!!!!
    Την αγάπη μου ❤ πάντα.. 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ κακίστρω.
      Κανονικά θα έπρεπε να είχε λιποθυμήσει μετά την απαγγελία μου, αλλά δεν με ενημέρωσαν από το σόι μου μέσα για κάτι σχετικό...
      Ποιητική απαξίωση! Πολύ καλό αυτό, θα το σημειώσω!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  10. Είναι βέβαιο ότι η θεία δεν .....Θεοδοσίζει λίγο (με όλο το σεβασμό στη Θεοδοσία) διότι προφανώς δεν ήξερε την παροιμία "ότι θυμάται χαίρεται"
    Πάντως μπορώ να φανταστώ την ικανοποίησή σου, εδώ εμείς καταχαρήκαμε σα να ταν η δική μας θεία (κακά τα ψέματα μια Γ.Ι έχουμε όλοι)
    Ετοιμόλογη και απολαυστική, όχι παίζουμε!
    Μπράβο Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεύθερα Αννίκα!
      Θεοδοσίζει και μάλιστα μη σου πω και πριν τα χάσει η Θεοδοσία. Βέβαια η Γ.Ι. δεν τα έχει χάσει ακόμα, αλλά μια συμπεριφορά του είδους την έχει από τότε που τη γνωρίσαμε!
      Μιλ μερσί Αννίκα, ότι μπορώ κάνω η δόλια...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Επικός ο τρόπος που χειρίστηκες την κατάσταση όπως κι η εικόνα με την οποία κλείνεις την ανάρτηση!
    Πόσο σικ ήταν που απήγγειλες τους στίχους και ναι! Απολαυστικότατο που της είπες να μην σε ξαναενοχλήσει!
    Είσαι είδωλο!
    Από εμένα, φιλιά κι υπόκλιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω; Αφού προσπαθώ να ζήσω ακόμα και την παρακμή με στυλ, πόσο μάλλον να την πω στη θεία!
      Κίσιζ Μαρίνα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Δεν λεω.Καλος ο Ριτσος.Αλλα γιατι ξεχασες το θεικο.Οτι θελω θα κανω.Εμβλημα και σημαια το εχω.και δεν μπορεις να φαντασθεις ποσες φορες με εσωσε.Απο την εφηβεια το ελεγα.Καποιοι τραβουσαν τα μαλλια τους οταν το ακουγαν αλλα δεν πειραζει.υπηρχαν και οι περουκες .Το δικο μου περναγε.Τετοιο μαυρο προβατο σαν εσενα. πολυ θα ηθελα να σου εμοιαζα.Μεγαλη αγκαλια απο εμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Ότι θέλω θα κάνω" είναι καλό, αλλά μικρό σε έκταση και θα προλάβαινε να το καταλάβει και θα συνερχόταν γρήγορα, ενώ ήθελα να μείνει σαν χαζή για πολύ ώρα, πράγμα που είμαι σίγουρη ότι έγινε!
      Ευχαριστώ Λίτσα.
      Κίσιζ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Της το είπες με ωραίο τρόπο κι ας μην τον άξιζε. Άιντε πχιά με όλες αυτές τις θείες που θυμούνται μόνο για να φαρμακώσουν οι φαρμακόγλωσσες :)
    Μεταξύ μας, παντού υπάρχουν!
    Αλλά κι εμείς πατάμε πόδι, κλείνουμε το τηλέφωνο, κάνουμε φραγή στο νούμερο της κλπ κλπ

    Έχω κι εγώ μια θεία, αδερφή της μαμάς που ενώ το ξεκινάει καλά, το καταλήγει προβληματικά. Την τελευταία φορά μάλιστα με θυμήθηκε την ώρα που ετοιμαζόμουν να πάω στο διαγνωστικό για το ετήσιο τσεκ απ της μαστογραφίας. Φαντάζεσαι τα δικά μου νεύρα και το άγχος, τη θεία που έλεγε τα δικά της την πήρε και την σήκωσε. Εντάξει όλα έχουν τα όρια τους. Και η υπομονή!

    Καλό βράδυ Αρτίστα μου
    μου έμεινε το τελευταίο επεισόδιο από το ''safe'' του netflix
    Δυνατό!!!

    φιλάκια :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Όχι που θα της απαντήσω ξανά σε κλίση!
      Δεν υπάρχει περίπτωση...
      Χμμμ, έχετε κι εσείς μια περίπου Γ.Ι. δηλαδή...
      Ααααα, δεν ήξερα ότι βλέπεις το Σέιφ!
      Μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ. Να σκεφτείς τα έχω κρατήσει τα αρχεία, γιατί κάποια στιγμή ίσως το κάνω επανάληψη.
      Κίσιζ Φις Άι και καλή εβδομάδα!

      ΥΓ. Είδα που έβαλες το ποστ για τη Ρένα, αλλά δεν θα προκάνω να μπω να δω σήμερα. Ελπίζω αύριο. Αν όχι την Τετάρτη οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  14. Φαίνεται πως κάθε σόι έχει την θεία του!
    Στη δική μου, η αδελφή του πατέρα μου που δεν έκανε παιδιά και αυτό γιατί έλεγε πως τα παιδιά είναι μπελάς (!) είχε αποφασίσει να παιδεύει τα ανιψιά της, αλλά επειδή είχε πολλά φράγκα όταν έφυγε "αναγκαστικά" κάτι πήραμε!!!
    Καλή δύναμη γιατί θα την χρειαστείς, θα την χρειαστούμε όλοι μας και ας μας τέλειωσαν οι θείες!

    ΑΦιλάκια από την Αθήνα πλέον και καλή υπομονετική βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, δεν έχω την αποκλειστικότητα!
      Τουλάχιστον βγήκε και κάτι καλό με τη δική σας θεία.
      Εμείς δεν θα πάρουμε κάτι, διότι έχει μια κόρη, που κι εκείνη την έχει κάνει σαν τα μούτρα της και όχι μόνο. Την έχει κάνει ένα απόλυτα δυστυχισμένο πλάσμα.
      Μετακόμισες διαβάζω! Καλή αρχή στη νέα σου γειτονιά!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Εντός εκτός και επί τα αυτά, έτσι κάπως είναι και το σόι. Όοοοοτι και να κάνεις Αρτίστα μου δεν πρόκειται να εξαφανιστεί από μπροστά σου. Είναι σαν την Λερναία Ύδρα. Κόβεις ένα κεφάλι και ξεφυτρώνουν στη θέση του δύο και βάλε, εξαρτάται πόσα κέφια είχε ο θείος όταν συνευρέθη με την θεία.
    Σοβαρά τώρα. Μόνον σε τεράστια κούραση μπορώ να αποδώσω την τσαντίλα σου με την εν λόγω θεία. Κανονικά θα έπρεπε να έχεις σκάσει στα γέλια. Σε ένα πράγμα όμως σε βρίσκω σταθερή: στο Σαρδόνιο χαμόγελό σου ως επισφράγισμα του μαύρου χιούμορ σου. Άφταστη:)

    Πέρα απ' όλα αυτά όμως, δεν μπορώ να μην σταθώ στην κούρασή σου, ψυχική και σωματική. Όσοι περάσαμε τα ίδια, τα αναγνωρίζουμε τα σημάδια. Ζήτησε από τον Ήρωά σου, τον καλό αυτόν άνθρωπο να βάλει πλάτη για να βγεις πέρα. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα να φροντίζεις έναν ηλικιωμένο σε αυτή την κατάσταση. Καλή δύναμη να ευχηθώ έτσι για συμπαράσταση.
    Καλό ξημέρωμα Αρτίστα του βωβού και αύριο θα είναι μια υπέροχη μέρα! Πώς; Θα την κάνεις εσύ, να είναι.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνευρίσκονται στα 85 τους και παρόλο που ο θείος πέρασε βαρύ εγκεφαλικό; Λες;
      Πάντως άμα θέλω το "εξαφανίζω" το σόι. Άλλωστε μας χωρίζουν 160 χιλιόμετρα!
      Μπα, δεν γέλασα καθόλου, αντιθέτως εκνευρίστηκα. Μάλλον το χιούμορ μου με εγκαταλείπει σιγά-σιγά...
      Βέβαια, γέλασα μετά και είμαι ακόμη ευτυχής με την απαγγελία.
      Η κούραση είναι κυρίως ψυχική. Καλέ τι κούραση; Μαυρίλα σκέτη είναι το πράγμα. Και μέσα σε αυτό τώρα που πλησιάζει η ονομαστική μου εορτή, στις 14 Σεπτεμβρίου, του Σταυρού δηλαδή θα πρέπει να φτιάξω και πάστα φλώρα για να κεράσω τη μητέρα που νομίζει ότι είμαι η θεία της η Σταυρούλα κι ας μη με λένε Σταυρούλα. Διότι η θεία η Σταυρούλα πάντα έφτιαχνε πάστα φλώρα στη γιορτή της.
      Θα μου πεις να μην της το πω ότι είναι του Σταυρού. Ναι, αλλά αν το ακούσει, που θα το ακούσει, στην τηλεόραση, καθώς την έχει μόνιμα ανοιχτή, θα περιμένει το γλυκό κι αν δεν το έχω, ζήτω που καήκαμε!
      Βοηθάει ο Ήρωας. Την ταΐζει το μεσημέρι, πράγμα που είναι πολύτιμη βοήθεια!
      Δεν ξέρω πώς θα είναι η μέρα, μια κολοκυθόπιτα θα φτιάξω, αλλά δεν ξέρω πώς θα είναι η μέρα.
      Μιλ μερσί για τη συμπαράσταση Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  16. Ωωωω!! Τι είπε..
    Νομίζω οτι όλα τα λεφτά είναι το υπο-καταχθόνιο χαμόγελο, που απ' έξω δεν φαίνεται πάντα, αλλά απο μέσα σε γεμίζει τόσο που σκας κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο κλείνει εβδομάδα από το τηλεφώνημα κι ακόμα το έχω το χαμόγελο.
      Φαντάσου ικανοποίηση που πήρα!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
  17. Γιά μαύρο πρόβατο δε σε έχω με τίποτα.....αντίθετα άσπρο, άφράτο και με μεγάλη καρδιά σ΄έχω στο μυαλό μου....τώρα την τοξική Θεία μιά χαρά την τακτοποίησες ποιητικώς, τελικά οι στίχοι του Ρίτσου χρησιμότατοι, θα τους δώσω και στην αδελφή μου που έχει αντίστοιχη περίπτωση από το σόϊ του συζύγου της...Φτίαξε την Πάστα Φλώρα σου και μην πτοείσαι με τίποτα.....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα δικά τους δεδομένα είμαι μαύρο. Και αφράτο. Πολύ αφράτο. Πάρα πολύ αφράτο όμως!
      Να το δώσεις το ποίημα, είναι ότι πρέπει και για τοξικούς συγγενείς, αλλά και για άλλες περιπτώσεις.
      Θα την φτιάξω την πάστα φλώρα. Τι κι αν δεν είναι στην πραγματικότητα η γιορτή μου; Είναι μια ευκαιρία για γλυκό κι αυτές τις ευκαιρίες δεν τις αφήνω να πηγαίνουν χαμένες!
      Κίσιζ Κλαυδία!

      Διαγραφή
  18. Μερικοί άνθρωποι έτσι θέλουν. "Ξεσόγιασμα" που λεν.Μεγαλώσαμε πια δεν υπάρχει η υπομονή που είχαμε και τα ανεχόμασταν όλα.Τέλος.Νομίζω ότι και η κ. Θεοδοσία (αν καταλάβαινε) θα συμφωνούσε μαζί σου. Γιατί δεν της έλεγες:Εσύ ποια είσαι; Που ήσουν τόσο καιρό;Της αφιέρωσες και Ρίτσο,πολύ της πάει...Ωωω πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ξεσόγιασμα"! Ωραία λέξη, τη σημειώνω!
      Ακριβώς. Σε δύο μήνες συμπληρώνω τα 60 χρόνια. Δεν είναι ηλικία για να δέχομαι παρατηρήσεις.
      Η μητέρα, δυστυχώς, θα συμφωνούσε με την τακτική της Γ.Ι.
      Ναι, της απήγγειλα Ρίτσο γιατί είμαι λαρτζ και γαλαντόμα και γιατί ήθελα να αναρωτιέται!
      Καλό απόγευμα Χελώνα!

      Διαγραφή
  19. Θα πω το κοινότυπο πχια.
    Είχα κι εγώ τέτοιες στο σόι μου 🤣🤣🤣
    Δυστυχώς δεν μπορούσα να τος αποστομώσω όπως θα έπρεπε, δεν σε γνώρισα τότε 😂
    Χαίρομαι όταν το κάνουν άλλοι αυτό.
    Καλή δύναμη Άρτίστα μου.
    Την πάστα Φλώρα να την κάνεις, θα περάσω να κεραστώ και κοίτα μην έχει την τύχη των τόουστς 😂😂
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς και τα δέοντα στον ήρωα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είδες; Να μην υπάρχει ένα σόι χωρίς Γ.Ι., εκεί όλοι να ταλαιπωρούνται από δαύτες!
      Είμαι σε καλό δρόμο για να τη γλιτώσω την πάστα φλώρα, γιατί σήμερα δεν με αναγνώριζε ούτε σαν Σταυρούλα.
      Είναι σε φάση "Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε;
      Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε;"!
      Βέβαια, μπορεί να είναι παροδικό και να τη βρει και πάλι τη θεία της τη Σταυρούλα. Θα δείξει!
      Κίσιζ εντ χαγκς Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  20. Επιτέλους εδέησα να μπω από τον υπολογιστή!
    Χα, χα, χα! Πού να είχες το δικό μου σόι!!! Και τη μάνα μου να τους ανέχεται άπαντες! (τώρα τελευταία διορθώθηκε... μας τύχαν πολλά κι εμάς βλέπεις!)
    Ιδανικό το απόσπασμα του Ρίτσου! Τόσο που σκέφτομαι να το αποθηκεύσω κι εγώ!!! Αν σου βρίσκεται και κανένα άλλο πρόχειρο για εμμονικούς που τηλεφωνούν ό,τι ώρα τους καπνίσει για να σου επιβάλουν να κάνεις ό,τι φαντάστηκαν εκείνη τη στιγμή, ενημέρωσε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω κάτι άλλο πρόχειρο, εκτός από αυτό το απόσπασμα, γιατί είμαι βέβαιη ότι δεν θα μου χρειαστεί, καθώς τα νέα κυκλοφόρησαν από τη Γ.Ι. σε όλο το υπόλοιπο σόι, το οποίο με πήρε τηλέφωνο και με συνεχάρη, αφού κανένας τους δεν τη χωνεύει, οπότε άλλη συμβουλή δεν θα μου δοθεί κι άλλη παρατήρηση δεν θα μου γίνει.
      Πλέον δεν έχουν άγνοια του κινδύνου.
      Αλλά εάν βρω κάτι σχετικό θα το αποθηκεύσω και θα στο δώσω!
      Κίσιζ Όλγα!

      Διαγραφή
  21. Αλήθεια τι θα γινόταν αν μαζεύαμε όλους αυτούς τους συγγενείς μας και τους αφήναμε σε ένα μεγάλο κοινόβιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα-καλησπέρα!

    Τέλειο!! Απλά τέλειο!!
    Ακόμα γελάω με την απάντησή σου!! Υποκλίνομαι..
    Και δεύτερον: ορίστε ένας ΤΕΛΕΙΟΣ λόγος να θυμάσαι λυρική ποίηση- Να μπορείς να απαντάς καταλλήλως σε κάτι τέτοιους άκυρους! :Ρ

    Στέλνω την πολλή Καλησπέρα μου, με φιλούδια ιντερνετικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Και επειδή δεν θυμάμαι απ' έξω ποιήματα, τα κάνω σκονάκι για την ώρα της ανάγκης!
      Καλημέρα Σμαραγδούλα

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.