Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Το περιστατικό συνέβη...

...μια μέρα πριν εκείνη έλθει στο σπίτι. Η μουσική έπαιζε σε πολύ μεγάλη ένταση, για να καλύπτει τις φωνές μας, καθώς προσπαθούσαμε, εγώ και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) να κάνουμε μια πολιτισμένη κουβέντα και να πάρουμε μια απόφαση, αλλά εις μάτην. Δεν συμφωνούσαμε! 
Κοντέψαμε να πιαστούμε καούκα με καούκα, πράγμα το οποίο, ευτυχώς, απεφεύχθη τελικά! 
Εκείνος έλεγε "Ζουζού, Σούζυ ή Μπιζού". Έτσι σκέτα. Χωρίς επώνυμο. 
Εγώ επέμενα "Σβετλάνα Αλληλούγεβα, Ρόζα Λούξεμπουργκ ή Τάκης". Σκέτο "Τάκης". Χωρίς επώνυμο. 
Η διαμάχη συνεχίστηκε για περίπου τρεις ώρες. Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα για καφέ και θα συνεχίζαμε τη συζήτηση μετά. 
Και ύστερα από την πρώτη γουλιά και ανάβοντας το πρώτο τσιγάρο, αναφώνησα "Cookie"! 
-Ναι, θέλω! μου απάντησε το στεφάνι μου. 
-Τι θέλεις; τον ρώτησα με έκδηλη την απορία στο μάτι. 
Στεφάνι: Cookie θέλω. Μπισκότο βρε παιδί μου... Έχουμε; Ταιριάζουν με τον καφέ! 
Ατβ: Όχι, δεν έχουμε, αλλά θα αποκτήσουμε! 
Στεφάνι: Θα ψήσεις; 
Ατβ: Όχι, αλλά θα έχουμε Cookie. Όχι Cookie -μπισκότο, αλλά Cookie -μικρό αρχείο κειμένου, από αυτά που αποθηκεύονται στον μπράουζερ κατά την πλοήγησή μας στο διαδίκτυο! Cookie θα την πούμε! 
Και ο κ. Μήτσος, αφού το επανέλαβε δυο-τρεις φορές, το βρήκε εξαιρετικά εύηχο και απεφάνθη ότι είναι λαμπρή η ιδέα μου και ουδεμία σημασία έχει το τι μπορεί να σημαίνει για τον καθένα μας το Cookie! 
Για εκείνον είναι ένα μπισκότο και για μένα είναι ένα μικρό αρχείο κειμένου! 
Και για του δύο όμως, πάνω απ’ όλα, είναι η Κούκι μας, του σκυλιού μας το σκυλί, που είναι δυο φορές σκυλί μας! 
Η κόρη του Σήφη, που γεννήθηκε στις 8 Αυγούστου 2017 και ήλθε προχθές στο σπίτι! 
Κι έχουμε χαρά μεγάλη! 
Και οι πρώτες της φωτογραφίες, με μεγάλο κόπο τραβηγμένες, μιας και, προς το παρόν, δεν στέκει λεπτό ακίνητη:





ΥΓ. Ο Σήφης δεν καταλαβαίνει ότι είναι κόρη του και έχει πέσει σε απελπισία, πιο μαύρη κι από το τρίχωμά του, με την έλευση της Κούκι και βρίσκεται σε δίλημμα. 
Να αυτοκτονήσει πέφτοντας από το μπαλκόνι ή να μαζέψει τα πράγματά του και να μεταναστεύσει. Ελπίζω να είναι περαστικό και να συνέλθει γρήγορα!

50 σχόλια:

  1. Καλά που δεν τη βγάλατε Τάκη τελικά. Ο Σήφης δεν θα σας το συγχωρούσε ποτέ.
    Κούκλα είναι! Να σας ζήσει και πάντα άξιος ο Σήφης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι ο Σήφης δεν θα μας συγχωρέσει και το ότι φέραμε τη μικρή στο σπίτι!
      Αλλά ναι, την βλέπουμε όμορφη, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι και τόσο. Όμως, έχω την αίσθηση πως θα γίνει πιο όμορφη από τον μπαμπά της!
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  2. Μισό να παρκάρω το φορτηγό εδώ κοντά να αρχίσω να ξεφορτώνω τα δώρα!
    Πολλές πολλές ευχές φέρνω μόνο και μάλλον ούτε φορτηγό διαθέτω, οπότε δε χρειάζεται να περιμένουμε!
    Τις αφήνω πάραυτα!
    Να σας ζήσει η μικρούλα Cookie...θέλω κι εγώ!
    Απολαυστική όπως πάντα και ο διάλογος όλα τα λεφτά, αλλά Τάκη; Τάκη;;; ρίαλι;;
    Είναι πανέμορφη!! Φαντάζομαι πως ο Σήφης δε θα χρειαστεί ούτε να αυτοκτονήσει, ούτε να μεταναστεύσει...θα την αγαπήσει με τον καιρό...μπορεί κανείς να μην αγαπήσει μια Cookie?
    Φιλιά πολλά και να τους χαίρεστε και τους δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθομαι και χαζεύω τις φωτογραφίες και σκέφτομαι πως τελικά θέλω κι εγώ Cookie!!

      Διαγραφή
    2. @Σχόλιο 11:32
      Μην έχεις θέμα, μας φθάνουν οι ευχές!
      Άλλωστε έχουμε απ' όλα! Και παιχνίδια και το κρεββάτι της συχωρεμένης της Ντρούπη! Το έπλυνα για να το φρεσκάρω από την ντουλάπα και έγινε ωραιότατο! Είναι με ροζ λουλούδια! Το απόλυτο καρακιτσαριό!
      Ναι, γιατί; Τι έχει το Τάκης; Μια χαρά όνομα είναι!
      Βέβαια, δεν είχα αποφασίσει αν θα έβγαινε από το Παναγιώτης ή το Σταμάτης ή το Κώστας, αλλά τώρα πια δεν πειράζει, αφού της δώσαμε άλλο όνομα!
      Δεν ξέρω αν θα την αγαπήσει ο Σήφης, διότι είναι ένα σκυλί πολύ σνομπ και μη μου τους κύκλους τάραττε, αλλά ελπίζω να την δεχτεί κάποια στιγμή!
      Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    3. @Σχόλιο 11:42
      Θέλεις κι εσύ Cookie;
      Να σου ψήσω;
      Χο χο χο!
      Να βρεις μία Cookie!
      Θα μπορούσα να σου στείλω τον αδερφό της, αλλά ήδη τον χαρίσανε!
      Όμως μπορείς να βρεις.
      Εμείς τον Σήφη τον βρήκαμε, όταν ήταν 5 μηνών, από αγγελία στο διαδίκτυο. Τον χάριζε ένας στο Μαρκόπουλο Αττικής, που έφευγε μετανάστης στην Αυστραλία και δεν μπορούσε να τον πάρει.
      Δεν ξέρω τι θα πει ο Μπρίκι όμως, αν και όπως έχω καταλάβει ο Μπρίκι είναι της κόρης σου, οπότε γιατί όχι; Να βρεις μια Κούκι!

      Διαγραφή
    4. Θα μου κρατήσει σίγουρα μούτρα ο Μπρίκι γιατί είμαι η αγαπημένη του γιαγιά, ε καλά η μοναδική του γιαγιά, αλλά κι αυτός ζει μακριά τον περισσότερο καιρό, οπότε μπορεί να δείξει μια άλφα κατανόηση...

      Άντε μέχρι να αποκτήσω μία, ψήσε λίγα γιατί τα φάγαμε τα κάστανα...χαχα!

      Διαγραφή
    5. Σίγουρα θα δείξει κατανόηση, διότι ο Μπρίκι δεν είναι σνομπαρία και ξινή σαν τον Σήφη. Μοιάζει καλό και καταδεκτικό σκυλί, με ευαισθησίες!
      Σου εύχομαι να βρεις κι εσύ μια Κούκι, εφόσον το επιθυμείς!

      Δεν έχω κάστανα, αλλά τώρα που το ανέφερες, θα πάρω αύριο από τη λαϊκή!

      Διαγραφή
  3. Είναι τσαχπινομπιρμπίλικο !!!!!!!
    Να σας ζήσει
    Καημένε Σήφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χοροπηδάει σαν κατσικάκι!
      Και δεν σταματάει με τίποτα!
      Και κυνηγάει και τον Σήφη, ο οποίος κρύβεται πίσω από τον καναπέ για να γλιτώσει!
      Ζούμε μεγάλες στιγμές!
      Μιλ μερσί Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  4. ο Μήτσος είναι ήρωας, γνωστό τοις πάσι. Να σου ζήσει Αννούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα φιλαράκι γιατί άμα τα λέω εγώ δε με πιστεύει κανείς! Και το ήρωας εδώ που τα λέμε λίγο είναι να περιγράψει το τι τραβάω!!

      Διαγραφή
    2. @Τοιχοδιώκτης
      Ναι, δεν θα διαφωνήσω! Ο κ. Μήτσος είναι ήρωας!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Δημήτρη!

      Διαγραφή
    3. @Μήτσος
      Μη χάσεις εσύ! Μόλις βρήκες σύμμαχο, αμέσως να πεταχτείς!

      Διαγραφή
  5. Μαρήηηηη έγινες μπαμπάς η Ζοζεφίνα; Ποιος το περίμενε; Και του λογου σου γιαγιά; Κούκλα είναι. Θα τη κρατήσεις;
    Να σας ζήσει!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περήφανη γιαγιά! Όχι μια απλή γιαγιά!
      Είδες που την κοροϊδεύαμε την Ζοζεφίνα; Μια χαρά τα κατάφερε!
      Εννοείται θα την κρατήσω!
      Άλλωστε είναι οικονομικά σκυλιά. Τρώνε μόλις 40 γραμμάρια ξηρά τροφή την ημέρα, στην ενήλικη ζωή τους!
      Μιλ μερσί Μαρινάκι Ζέας!

      Διαγραφή
  6. Τι Κούκι είναι αυτή!!! Πόσο όμορφη!!!
    [Γεια σου, ρε Σήφη! Είστε ομορφόσογο!]
    Το όνομα της ταιριάζει γάντι! (Η αλήθεια είναι ότι το "Σβετλάνα Αλληλούγεβα", πιο κοντά στην οικογένεια μεν, έρχεται κομμάτι ζόρικο).

    Άξιζε η αναμονή! Να τη χαίρεστε! Και να μας τη δείχνεις πού και πού, όσο μεγαλώνει!
    Τους ασπασμούς μου σ' εσένα και την οικογένεια! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την βλέπω μια γλύκα, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι!
      Ξέρεις, η χελώνα και το χελωνάκι...
      Και τώρα για να μιλήσουμε σοβαρά και επειδή την ξέρεις την ιστορία του ονόματος του Σήφη: Ας υποθέσουμε ότι ο Σήφης είναι Ιωσήφ, από τον Ιωσήφ Στάλιν. Τώρα είναι και πατέρας, δηλαδή Πατερούλης. Τι πιο φυσικό την κόρη του να την λέγαμε Σβετλάνα Αλληλούγεβα;
      Από την άλλη, εάν την ονομάζαμε Ρόζα Λούξεμπουργκ, θα ήταν ένα είδος ιστορικής συμφιλίωσης, η συγκατοίκηση των δύο σκυλιών! Λέω εγώ τώρα...
      Αλλά τι να πεις; Το στεφάνι μου δεν ήθελε και επειδή τον έχω κορώνα στο κεφάλι μου, έδωσα τόπο στην οργή!
      Ελπίζω μεγαλώνοντας η Κούκι να στέκεται λίγο ακίνητη και να καταφέρνω να την τραβάω φωτογραφίες!
      Μιλ μερσί Αναστασία!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Καταρχας να σας ζησει! Κατα δευτερον, εχω μπερδευτει...ο Σηφης ειναι ο μπαμπας ή η μαμα..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μπάλανς μου!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Ο Σήφης είναι ο μπαμπάς! Ξεκάθαρα!
      Μην κοιτάς που εγώ με τη Μαρίνα Ζέας, πιο πάνω, τον φωνάζουμε καμιά φορά Ζοζεφίνα! Έχουμε τους λόγους μας, αλλά δεν είναι της παρούσης!
      Κίσιζ Μπάλανς!

      Διαγραφή
  8. Γλύκα είναι και το όνομα της θα το τιμήσει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Ούτις/Ολίγιστε!
      Νομίζω ότι, τελικά, της ταιριάζει γάντι το όνομα!
      :)

      Διαγραφή
  9. Καλέ, αυτή τη γλύκα θα βγάζατε Τάκη; :O
    Πανέμορφο είναι να σας ζήσει και να γεμίζει τις μέρες σας με τις τσαχπινιές της.
    Ελπίζω ο Σήφης να συνέλθει σύντομα και να αναλάβει τις ευθύνες του!
    Καλή Κυριακή! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Μαρίνα; Τι έχει το Τάκης; Ωραιότατο όνομα είναι!
      Αλλά επειδή το σέβομαι το στεφάνι μου, υπεχώρησα και δεν την είπαμε Τάκη!
      Φοβούμαι ότι θα αργήσει, αν έρθει ποτέ, η ώρα που ο Σήφης θα την δεχτεί, αλλά όπως και να έχει θα το παλέψουμε!
      Κίσιζ Μαρίνα και μιλ μερσί δια τας ευχάς!

      Διαγραφή
  10. Όνομα και πράγμα η μικρή!
    Γλυκιά σαν cookie-άκι!😄
    Να την χαίρεστε!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι που δεν την βλέπω μόνο εγώ μια γλύκα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Γιούλη μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Να την χαίρεστε την εγγόνα / μπισκότο / αρχείο, στον Σήφη εύχομαι υπομονή, μεγαλώνοντας θα τον εκτοπίσει εντελώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί ανεκπλήρωτο!
      Ναι και μάλλον ο Σήφης γνωρίζει ήδη το τι τον περιμένει!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφη η Κούκι, Αρτίστα μου. Να τη χαίρεστε. Είμαι βέβαιη ότι και ο Σήφης θα την αγαπήσει τελικά. Είναι αξιολάτρευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μία!
      Όσο για τον Σήφη, πολύ αμφιβάλλω ότι θα την αγαπήσει!
      Αλλά πάλι, ποτέ δεν ξέρει κανείς!

      Διαγραφή
  13. Τι φάτσα!!! Δεν θέλω να μιλήσω για τον πατέρα, θα εκνευριστώ!!! Τις καλύτερες ευχές μου στο μπισκότο/αρχείο. ♥♥♥ Και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, φοβερή φατσούλα!
      Έχεις δίκιο, ας μην αναφερθούμε στον πατέρα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Γούμαν και καλή εβδομάδα!
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  14. Να σας ζήσει η Κούκι, να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε!
    (γιατί και τα ζωάκια που ζουν μαζί μας, μας φέρνουν χαρά σαν παιδιά μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Νέφωσις Α!
      Έχεις απόλυτο δίκιο. Παίρνουμε μεγάλες χαρές και πολύ αγάπη από τα ζωάκια μας!

      Διαγραφή
  15. Αν σου δείξω φωτό από έναν Σνούπι που είχα κάποτε, θα πεις ότι θα μπορούσαν να είναι στο ίδιο σόι! Ο Σνούπι όμως, αν και Σιχ Τζου, ήτο πολύ λιχούδης και καθόλου σνομπ, έφαγε ένα φαρμακωμένο πόντικο και μας άφησε χρόνους, οπότε εγώ τώρα που είδα την Κούκι (σόρρυ κιόλας, αλλά αρχικά διάβασα Κούγκι!) εγώ πολύ συγκινήθηκα, γιατί μου θύμισε τον Σνουπάκο μου!
    Να σας ζήσει! Πανέμορφη, γλυκούτσικη και πολύ γούτσου γούτσου!
    Καλή δύναμη μέχρι να εκπαιδευτεί.... έχεις πολλή δουλειά αυτόν τον καιρό (ξεσκατίσματα κλπ)!
    Φιλιά, καλημέρες, ευχές για μια μπισκοτένια εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα πρόβλημα με το Κούγκι, αλλά δεν θα το πιστέψεις: Όταν έκανα την ανάρτηση, είπα στον κ. Μήτσο "Έχει γούστο το Κούκι να το διαβάσει κανείς σαν Κούγκι"!
      Και ο κ. Μήτσος μου είπε ότι δεν είμαι στα καλά μου κι ότι έχω μεγάλη φαντασία!
      Και τώρα, βέβαια, που είδε το σχόλιό σου, δεν είπε τίποτα, αλλά εγώ φταίω που δεν έβαλα ένα στοίχημα! Θα το είχα κερδίσει!
      Ναι, έχει δουλειά η εκπαίδευση, αλλά χαλάλι της!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Άιρις!
      Κίσιζ και καλή εβδομάδα!
      καρδούλες!

      Διαγραφή
  16. να την χαίρεστε την Κούκι σας, την μπισκοτένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έγινες γιαγιά!!! Να σας ζήσει να σας ζήσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κουμπάρε μου! Έγινα γιαγιά! Περήφανη γιαγιά!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!

      Διαγραφή
  18. Χα..χα..τι μελαχρινό κουκλί ειναι αυτό αρτίστα μου; αυτή οταν μεγαλώσει θα γινει μια σταρ παιδι μου να μου το θυμάσαι... φαινεται απο το μάτι της το τσακιρικο...χι..χι...της πάει πολύ το Κούκη..σαν σοκολατενιο μπισκοτακι είναι ..!!να σας ζήσει ..
    Η πιο αγνη και αληθινη αγαπη ειναι αυτή που μας δίνουν τα ζωακια μας φιλεναδα..!
    Ο Σήφης θα την αγαπήσει ... τι στο καλο πατερας ειναι.. χα..χα..!!
    Καλη ανατροφή και υπομονή... θα σας ανταποδώσει την αγαπη σας..
    να περνατε ομορφα... με την Κούκη σας αρτιστα μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ τι όταν μεγαλώσει; Αυτή είναι σταρ από τώρα! Αρτίστα από τα γεννοφάσκια της!
      Ο Σήφης, προς το παρόν τουλάχιστον, ούτε να τη δει!
      Πάντως η Κούκι, έχει καλή ανατροφή στο DNA της!
      Αφού να σκεφτείς, χωρίς να της το δείξει κανείς, πάει για τσισάκια πάνω στην πάνα που της έχουμε! Κυρία, σου λέω!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Ρουλάκι!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  19. Ωωωωωωωωωωωωωωωωω! είναι πολύ πολύ γλυκιά, να χαίρεστε το νέο μέλος της οικογένειας σας!
    Είναι φυσικό ο μπαμπάς της να ζηλεύει, κοίταξε να το χειριστείς σωστά για να μην έχουμε δράματα!

    https://www.doggrin.gr/Article/52/thelete-na-apokthsete-2o-skylo-ti-prepei-na-prosexete

    ΑΦιλάκια πολύ χαρούμενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί μαγισσούλα!
      Πολύ ωραίο άρθρο αυτό που μου έστειλες! Κατατοπιστικό!
      Πιστεύω πως με τον καιρό και αφού ηρεμήσει κάπως η Κούκι, διότι είναι ένα πολύ υπερκινητικό κουτάβι, θα φτιάξουν τα πράγματα με τον Σήφη!
      Προς το παρόν την αποφεύγει και δεν θέλει να παίζει μαζί της, αλλά πιστεύω να μην διαρκέσει για πολύ ακόμα αυτή η κατάσταση!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  20. Να μας ζήσει το κορίτσι!!! Η κούκι μας!!!
    Το Τάκης πάντως δε πάει ποτέ μόνος,έρχεται πάντα με ένα "τέντες" ή "καθαρισμοί χαλιών". Γιαυτό και ηταν σοφή επιλογη τελικά το Cookie!

    Εγω φέτος το καλοκαίρι έφερα σπίτι ενα μικρό γατάκι για λίγο καιρό και τελικά έφυγε η γάτα μου! Ένα πρωί μάλιστα ήμουν μάρτυρας της εξης σκηνής: Η μεγάλη γάτα να τρέχει έντρομη μπροστά και το μικρό γατάκι να πηδάει σα κατσικάκι απο πίσω της. Κχχχχχχ του κάνει. Το φαί της δε το θέλει επειδη τρώει και το άλλο απο δίπλα.
    Εσεις πως τα πάτε;; Μήπως φταίει που η Cookie είναι Λεων;;Τον ωροσκόπο τον ξέρουμε;Ο Σήφης τι ζώδιο είναι;;; Να το εξετάσουμε κι απο αστρολογικής φύσεως!
    --ΣαλιάγκιΗΑνήσυχηΓατομάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Τάκης, Αποφράξεις-Εκκενώσεις Βόθρων" είχα στο νου μου...
      Ο Σήφης είναι 9 Μαρτίου. Μέχρι εκεί μπορώ να πω. Τι ζώδιο είναι, δεν γνωρίζω.
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Ρόζα!

      Διαγραφή
    2. Ααααααααα ο Σήφης έχει ίδια μέρα γενέθλια με τον μπαμπά μου...Τι γλυκό!
      Αρα είναι ιχθύς, να το ξες. Τώρα μας μένει να μαθουμε πως τα πάνε οι Λέοντες με τους ιχθύες!
      εεεεεε μη τα περιμένεις κι όλα απο μένα!Είπαμε ξέρω πολλά αλλα όχι και τα πάντα! Αν κρίνω πάντως απο τον μπαμπά μου τότε ο Σήφης είναι γλυκούλης,χαριτωμένος,πεισματάρης και απρόσεκτος. Αν τώρα κρίνω απο την αδελφή μου, που επίσης ειναι ομοζώδια τους,τότε ο Σήφης θα πρεπει να είναι βλαμμένος !
      --ΣαλιάγκιΤοΔιχασμένοΔιαΤηςΒιωματικήςΟδουΦέρτεΤονΛεφάκη

      Διαγραφή
    3. Χμ... Μάλλον πρέπει να τον κρίνεις από την αδελφή σου!

      Διαγραφή
  21. Τέλειοοοο. Να σας ζήσει το κουκ(λ)ί!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές Εύζωνα!
      Μόλις βρω λίγο περισσότερο χρόνο θα περάσω από το βλογ σου, διότι κάπου πήρε το μάτι μου ότι έκαμες ποστ!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.