Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Όταν κυκλοφόρησαν...



... για πρώτη φορά, τα κινητά τηλέφωνα στην Ελλάδα, ήμουν αντίθετη στο να έχω ένα από αυτά. 
Το θεωρούσα περιττό και πίστευα ότι μόνο οι γιατροί και οι δικηγόροι όφειλαν να διαθέτουν μια τέτοια συσκευή. 
Όμως, άλλαξα γνώμη ύστερα από λίγο καιρό, όταν επιστρέφοντας στο σπίτι από μπαρότσαρκα στο Ναύπλιο και επιλέγοντας έναν δρόμο μέσα από κάτι χωράφια, για να αποφύγω τυχόν αλκοτέστ, έμεινε το αυτοκίνητό μου ακίνητο, από άγνωστη σ’ εμένα βλάβη. 
Ήταν περασμένες 3 τα ξημερώματα και ουδείς πέρναγε από εκείνα τα μέρη εκείνη την ώρα, οπότε αναγκάστηκα και περίμενα μέσα στο αυτοκίνητο, στη μέση του πουθενά, μέχρι να ξημερώσει. 
Το πρώτο τρακτέρ πέρασε περίπου στις 7 το πρωί και ο καλός αγρότης που το οδηγούσε, μου έδωσε το κινητό του και όλα πήραν το δρόμο τους προς τη λύση. 
Όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς, μόλις τελείωσε αυτή η περιπέτεια, έσπευσα στο πλησιέστερο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας και έπραξα τα δέοντα. 
Έκτοτε το κινητό μου, έχει γίνει η προέκταση του χεριού μου. Τώρα θα μου πεις, γιατί σου τα λέω όλα αυτά; Διότι μπορεί να έχω όλη μέρα το κινητό αγκαλιά και να μην χτυπήσει καθόλου. 
Κι αν τύχει, κάποια στιγμή, να το ξεχάσω κάπου στα ενδότερα της τσάντας μου, τότε διαπιστώνω ότι έχουν συμβεί τα κάτωθι: 
Με έχουν καλέσει α). Η εταιρία που είχα δώσει βιογραφικό το '91 στο Παγκράτι. 
β). Ο Μιχάλης που ήθελε να μου επιστρέψει το "Ντε Προφούντις" που του το είχα δανείσει το '82. 
γ). Η οδοντίατρος για να αλλάξουμε την ημέρα του ραντεβού. 
δ). Η κολλητή μου από το Γυμνάσιο. 
ε). Ο Μάρλον Μπράντο με τη φανέλα. 
στ). Η Στάσα που είχε να μου στείλει 8 μήνες μήνυμα, αλλά βρέθηκε στα μέρη μου και, προφανώς, αναρωτήθηκε αν ζω. 
ζ). Η γυφτοπούλα απ’ το χαμάμ και 
η). Ένας φίλος που ήλθε απ’ τα παλιά κι ήθελε να κεράσει απόψε μπίρες... 
Και το κινητό να χτυπάει στα ενδότερα της τσάντας. 
Κι εγώ να μην ακούω τίποτα! 
Αδικία; 

ΥΓ. Για το χαμένο κέρασμα είναι που φαρμακώθηκα…

38 σχόλια:

  1. Μωρέ κρίμα είναι που πήγε χαμένο το κέρασμα μα εγώ θα φαρμακωνώμουνα που έχασα το Μάρλον Μπράντο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με ξέρεις Μαρινάκι μου... Είμαι άνθρωπος απλός...
      Στεναχωριέμαι μόνο για τις μικρές χαρές της ζωής που χάνονται, στο φθινοπωρινό μούχρωμα...

      Διαγραφή
    2. Στεναχωριέμαι μόνο για τις μικρές χαρές της ζωής που χάνονται, στο φθινοπωρινό μούχρωμα...
      Θεά!!!!.. χι..χι.

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Ε ναι, εκτός από απλός άνθρωπος, ξεχειλίζω κι από ευαισθησία!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα κορίτσι μου κι εγώ της ίδιας συνομοταξίας είμαι
    Σε σκέφτομαι ολονυχτις στην ερημιά και παθαίνω!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το σκέφτομαι, παθαίνω κι εγώ!
      Αλλά τότε ήμουν νέακι ατρόμητη και είχα άγνοια κινδύνου!
      Ευτυχώς να λέω, που είχα κι ένα μπουκαλάκι νερό μαζί μου,αλλιώς ο καλός αγρότης θα με έβρισκε αφυδατωμένη!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  3. Απέκτησα πολύ σύντομα κινητό (Οκτώβρη του '94, αν δεν απατώμαι), μια "παντόφλα"-Motorola, λόγω... βουνού! (Για να μην περιμένω τον πρώτο βοσκό της μέρας με το κοπάδι του, όπως καλή ώρα εσύ, το τρακτέρ!)
    Σε στιγμές παράνοιας, βρέθηκα με 3 κινητά, ένα από κάθε εταιρεία (telestet, panafon, cosmote). Δεν ήτο αποτέλεσμα καταναλωτικής μανίας, αλλά προσπαθούσα να βρω... σύγκλιση σήματος!
    Αργότερα, κράτησα δύο (εκ των οποίων, το ένα το 'ξερε η μισή υφήλιος, που λέει ο λόγος, και το άλλο ήταν το "προσωπικό"... ό,τι κατάλαβες!)
    Συμμαζεύτηκα όταν μου έκλεψαν το ένα (καλά να πάθω) και μένοντας με ένα, έγινε προέκταση του χεριού μου!
    Δεν είμαι τύπος του τηλεφώνου, καθόλου!
    Σε στιγμές... απελπισίας (νύχτες, αργίες κλπ.) αγοράζω βιβλία και τα διαβάζω.
    Στέλνω sms και e-mails. Τσεκάρω το twitter μου. Παίζω παιχνίδια με γρίφους (τύπου doors and windows). Αυτά...

    Την καλημέρα και τους ασπασμούς μου!❤

    ΥΓ. Ευτυχώς, σε στιγμές που το κινητό βρίσκεται βυθισμένο στην τσάντα μου, δεν με αναζήτησαν ούτε η γυφτοπούλα απ' το χαμάμ ούτε η Μαρίτσα απ' το χαρέμι.
    Με αναζήτησε, όμως (προ κρίσεως), η μεσίτρια στην οποία είχα αναθέσει την πώληση ενός ακινήτου (και το οποίο μένει ακόμη απούλητο).
    Ευτυχώς, "το παιδί με τη φανέλα" (που δεν ήτο ο Μάρλον αλλά ένας κάποιος Γιώργος) με βρήκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, εσύ είσαι παλιά στο σπορ! Εγώ, να φανταστείς, επί τελεστέτ και πάναφον δεν είχα ακόμα κινητό! Ήταν βόδαφον όταν το απέκτησα!

      Απορία: Εσύ κατοικείς στο βουνό ή είσαι εκεί για την περίπτωση που ξεκινήσει κανένα αντάρτικο;

      Εμένα πάλι,μου αρέσει το τηλέφωνο, πιο πολύ από τα μέιλ και τα σμσ!
      Είμαι ακουστικός τύπος!
      Κίσιζ και καλό μεσημέρι Αναστασία!

      ΥΓ. Καλά, μην φανταστείς, και τον δικό μας Μάρλον Μπράντο με τη φανέλα, Γιώργο τον λένε! Απλώς αυτό είναι το παρατσούκλι του!

      Διαγραφή
    2. Μην ξεκινήσει αντάρτικο!!!! Χι, χι, χι!!!

      Διαγραφή
  4. Άργησα πολύ να πάρω κινητό. Απολάμβανα πραγματικά τα sms!
    Πριν 2 χρόνια πήρα εξελιγμένο κινητό κι ενθουσιάστηκα, γιατί μπορώ να κάνω τα πάντα!!!
    Και τώρα διαλύομαι ησύχως, γιατί έχω πονοκέφαλο.... 💚💛💚💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με έχουν ενθουσιάσει τα καινούργια!
      Ελπίζω από προχθές, να σου έχει περάσει ο πονοκέφαλος!
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  5. Νομίζω πως το κινητό είναι αυτό που άλλαξε τη ζωή πολλών ζευγαριών... με τις παρακολουθήσεις!
    Το δικό μου, το απέκτησα πολύ νωρίς και ήταν τόσο βαρύ και μεγάλο μες τη τσάντα μου που δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω τη κλήση κάποιου ας πούμε Γιώργου, αλλά βασικά των τριών παιδιών μου!
    Στη συνέχεια πέρασα στα πιο κομψά και εκεί έμεινα... αν και ώρες ώρες αυτά που απαλά χαϊδεύεις με τα δακτυλάκια σου, πολύ με ελκύουν!!!
    Τρομερή πάντως η εμπειρία σου στα χωράφια, δεν μας γράφεις όμως αν ήταν ωραίος ο τύπος στο τρακτέρ!
    Όμως, με δαιμονίζουν αυτοί που διακόπτουν μια συζήτηση και χωρίς καν να ζητήσουν συγνώμη απαντούν σε κάποια κλήση και σ' αφήνουν σύξυλη, το θεωρώ τεράστια γαϊδουριά!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, είναι πολύ ωραία αυτά που τα χαϊδεύεις!
      Πάρε ένα! Μπορείς να παίξεις και ωραία παιχνίδια με λέξεις σ' αυτά!
      Και σταυρόλεξα! Ακόμα και να διαβάσεις βιβλίο!
      Καλά, δεν το συζητώ, είναι μεγάλη αγένεια να πιάνει κάποιος την κουβέντα στο τηλέφωνο, ενώ είναι παρέα με κάποιον άλλον!
      Κίσιζ Άιναφέτς!

      Διαγραφή
  6. Αν και μερικες φορες ευχομαι να μπορουσα να μην το παρω μαζι για μια ημερα εστω. Αλλα σκεφτομαι τυς δικους μου που θα ανησυχουσαν, εμενα που θα ηθελα κατι και μπορει να το χρειαζομουν κλπ και δεν το εχω κανει ακομη...προεκτασαρα του χεριου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην το κάνεις προέκταση, αλλά να το έχεις μαζί σου Μπάλανς, διότι, όσο να πεις, σου δίνει μια σιγουριά!
      Ειδικά αν κάνεις μεγάλα δρομολόγια με το αυτοκίνητο και δη μέσα από χωράφια!

      Διαγραφή
  7. Αν και μερικες φορες ευχομαι να μπορουσα να μην το παρω μαζι για μια ημερα εστω. Αλλα σκεφτομαι τυς δικους μου που θα ανησυχουσαν, εμενα που θα ηθελα κατι και μπορει να το χρειαζομουν κλπ και δεν το εχω κανει ακομη...προεκτασαρα του χεριου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην το κάνεις προέκταση, αλλά να το έχεις μαζί σου Μπάλανς, διότι, όσο να πεις, σου δίνει μια σιγουριά!
      Ειδικά αν κάνεις μεγάλα δρομολόγια με το αυτοκίνητο και δη μέσα από χωράφια!

      ΥΓ. Το πόσο το διασκεδάζω όταν ο βλόγερ μας βγάζει δύο φορές το σχόλιο, δεν λέγεται!

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά πλέον με τα smartphones -που σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις πόσα πράγματα - έχει γίνει το τηλέφωνο όντως προέκταση του χεριού μας.
    Πάντως έχω ως αρχή όταν είμαι έξω, να μην το χρησιμοποιώ. Θεωρώ αγένεια όταν είσαι με κάποιον να ψαχουλεύεις το κινητό σου.
    Σε φιλώ Αρτίστα μου. Καλό Σ-κ :)
    ΥΓ: Εγώ δεν χάνω ποτέ κλήσεις, γιατί είμαι παρανοϊκή και νομίζω πως αν δεν κρατάω το κινητό και το ρίξω στην τσάντα α) θα το χάσω, β) θα πάρει τηλέφωνο κατά λάθος (τα φοβάμαι αυτά τα αφής) γ) θα πάρει τηλέφωνο κατά λάθος και θα λέω εκείνη την ώρα κάτι awkward, όχι απαραίτητα για το εν λόγω πρόσωπο, αλλά σίγουρα κάτι προσωπικό που δεν θέλω να μαθευτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λατρεύω τα σμάρτφονς!
      Αλλά κι εγώ όταν είμαι με παρέα,ούτε καν το κοιτάω!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      ΥΓ. Εγώ έχω άλλη παράνοια! Όταν είμαι εκτός σπιτιού μου, δεν το βγάζω ποτέ από την τσάντα μου, διότι φοβάμαι ότι κάποιος θα περάσει και θα μου το κλέψει, στην χειρότερη περίπτωση ή στην καλύτερη ότι θα το ξεχάσω και μετά θα χαθεί!

      Διαγραφή
  9. Ελπίζω πάντως να μην οδηγείς (πια) μετά από μπαρότσαρκα Αρτίστα μου.
    Όσο για το κινητό, είναι η λύση σε περιπτώσεις σαν κι αυτές που περιγράφεις, αλλά η χρήση του έχει ξεφύγει πια απ' τα όρια της κατάχρησης. Από ένα πείραμα που έκανα στο κτίριο που δουλεύω, κανείς δεν μπαίνει στο ασανσέρ πλέονν χωρίς να παίζει στη διαδρομή με μια εφαρμογή ή να μιλάει με κάποιον που είναι δύο ορόφους πιο πάνω για άσχετα θέματα.
    Και δεν περνάει κανένας αγρότης με το τρακτέρ να μας μαζέψει ρε γμτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν ήμουν ντίρλα, αλλά εδώ γράφουν με το παραμικρό γι αυτό και είχα πάρει τον δρόμο μέσα από τα χωράφια!
      Το κινητό χρειάζεται μέσα στο ασανσέρ, μόνο στην περίπτωση που εγκλωβιστεί κανείς και πρέπει να ειδοποιήσει κάποιον να τον βγάλει!
      Όλα τα άλλα δεν τα θεωρώ απαραίτητα!
      Είναι που βρίσκονται εδώ για να μαζεύουν εμάς κι έτσι δεν περισσεύει αγρότης για αλλού!

      Διαγραφή
  10. Κοίτα να δεις τι έκανα..σου γραφω ένα ωραιο σχόλιο γυρω απο το κινητό...και οταν το τελειωσα σχεδόν.. πριν να πατησω δημοσιευση..(δεν ήξερα ..δεν ρώταγα;) ανεβηκα να διαβασω τα σχόλια.. και θέλησα να σου απαντησω σε ενα πιο πανω αρτίστα μου.. και... φλαπ χάθηκε το σχόλιο που είχα γραψει εδώ...σαν σαπουνόφουσκα..χι.χι.. και αντε να θυμαμαι τι είχα γραψει..σνιφφφφ
    Παντως το θεμα του ηταν το κινητό..!!
    Η Κανελλακι απο πανω .. έγραψε με το τρακτερ..χα..χα..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη στενοχωριέσαι! Δεν είσαι η μόνη που το έχεις πάθει αυτό με το χαμένο σχόλιο!
      Όντως η Κανελλάκη έγραψε!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  11. Απόκτησα το πρώτο μου κινητό, ένα Panasonic EB-G600, τον Ιούνιο του 1998. Χρήσιμο, και όχι πάντα απαραίτητο, εργαλείο. Από ένα σημείο και πέρα, βεβαίως, έψαχνα για φωτογραφική μηχανή με κινητό και όχι το ανάποδο. Έτσι! Να ΚαλοΠερνάς ΑτΒ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το πρώτο μου ήταν ένα Νόκια, δεν θυμάμαι τον τύπο και μου το είχε δώσει ο ανιψιός μου, διότι ήταν γκατζετάκιας και είχε δυο-τρεις συσκευές περίσσεμα!
      Τώρα έχω ένα Σάμσουνγκ, που δεν θυμάμαι ούτε αυτουνού τον τύπο,αλλά είμαι περήφανη που το έχω, παρά το γεγονός ότι το σάμσουνγκ δεν είναι μαγκιά, αλλά είναι αυτοταπείνωση, που λέει και η φίλη μου η Καλυψώ, η οποία λατρεύει τα Άιφον!
      Δεν είναι απίθανο να βγάλουν φωτογραφική μηχανή με τηλέφωνο! Ποτέ δεν ξέρεις!
      Καλό βράδυ Ούτις/Ολίγιστε!

      Διαγραφή
  12. Κι εγώ ήμουν αντίθετη με τα κινητά.
    Δε θυμάμαι γιατί.
    Από τότε που απέκτησα δεν κουνιέμαι χωρίς αυτό.
    Δεν χτυπά συχνά...
    Αλλά όπως και σε σένα ΑΝ το ξεχάσω κάποια φορά ε, τότε θα με θυμηθούν όλοι! Ολοι όμως!!
    Πως γίνεται αυτό;
    Γιατί δε με θυμούνται όταν το έχω;

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά κάνεις και δεν κουνιέσαι χωρίς αυτό, διότι ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί!
      Αυτό που σε καλούν όταν δεν το έχεις, πρέπει να υπάγεται στον νόμο του Μέρφι!
      Κίσιζ Σερενάτα!

      Διαγραφή
  13. Εγώ ήθελα να είχες ανέβει στο τρακτέρ!😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια αρτίστα στο τρακτέρ!
      Σαν τίτλος παλιάς ελληνικής ταινίας!
      Δεν το τόλμησα όμως Γιούλη μου! Ήταν ψηλό και σκιάχτηκα!

      Διαγραφή
  14. sony erikson πρώτο κινητό, 1999 κι αυτό με το ζόρι. Κι από τότε έχω τον ίδιο αριθμό και δεν τον έχω αλλάξει ποτέ. Το πιστεύεις;
    Αν και είχα χαρεί όταν απέκτησα το έξυπνο τώρα μου είναι παντελώς αδιάφορο. Δεν έχω καν ανοιχτό το wifi εδώ και 9 μήνες.
    Μια χαρά θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτό, αλλά το χρειάζομαι ως ξυπνητήρι και φωτογραφική μηχανή.
    Αν κάτι είναι προέκταση του χεριού μου αυτό είναι το πινέλο από τη μια και το ξεσκονόπανο από την άλλη. Δεν περισσεύει χέρι για το τηλέφωνο καρντιά μου!
    Φιλάκια και καρδούλες Αρτίστα μου! (Στο τέλος θα ξεχάσω το όνομά σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω, γιατί ούτε εγώ έχω αλλάξει νούμερο!
      Και μη νομίζεις, σε περνάω μόνο δύο χρόνια στην κατοχή κινητού!
      Όσο για το γουάι φάι κι εγώ κλειστό το έχω!
      Αφού δεν βλέπω να διαβάσω τίποτα και να είναι ανοιχτό! Μικρά τα γράμματα για την πρεσβυωπία μου!
      Αρτίστα είναι το όνομά μου! Καλύτερα να μην λέμε το όνομά μου εδώ πέρα μέσα, διότι αν το ανακαλύψει κι αυτό το βλογ ο εκδότης, θα μου κλέβει πάλι τις αναρτήσεις για την εφημερίδα, χωρίς να με ρωτάει!
      Κίσιζ Άιρις!
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  15. Διάβαζα κι έτρωγα κάστανα ταυτόχρονα, εκείνα που έβραζα όταν έγραφα το σχόλιο στη Μαρίνα που ερωτεύεται τη ζωή, και τώρα χορτάτη χορτάτη θα καταθέσω κι επισήμως όσα μούγκριζα όταν έτρωγα...ναι, πάντα έτσι συμβαίνει με τα κινητά...μια φορά να το ξεχάσεις θα σε καλέσει το σύμπαν ολόκληρο.
    Θα εξομολογηθώ επίσης πως με το φθηνότερο sumsung και καθόλα χαζό,αφού δεν είναι από τα έξυπνα ζω την απόλυτη αυτοταπείνωση, αλλά επιζώ...ακόμα!
    Εδώ είχα επιζήσει πόσα χρόνια χωρίς καθόλου κινητό...παίζει να είμαι η τελευταία που απέκτησε ένα κάπου στο 2003 αν δε με απατά η μνήμη μου...ε τελευταία των τελευταίων θα αποκτήσω κι ένα από εκείνα τα έξυπνα, αν κι ελπίζω να μην είμαι και να το αποκτήσω νωρίτερα!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Τι σύμπτωση! Κι εμένα το φθηνότερο σάμσουνγκ είναι! Από τα έξυπνα όμως!
      Αλλά είναι κι εμένα από τα φτηνά και το είχα βρει και σε γουέμπ όφερ, από γνωστό κατάστημα τέτοιων ειδών !
      Τόσο χαμηλά έχω πέσει η αρτίστα!
      Τελικά ναι, το αποφάσισα, αύριο θα πάρω κάστανα από η λαϊκή!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  16. Αρτίστα μου, κι εγώ ήμουν αντίθετη να αγοράσω κινητό μέχρι που το 2003 μου το έκανε δώρο ένας καλός μου φίλος για να μπορεί λέει να με βρίσκει! Τι να πει κανείς? Ο άντρας μου δεν ανησυχούσε, ο φίλος μου (όχι κάτι περισσότερο, ε, να εξηγούμαστε) μου αγόρασε κινητό! Αλλά ακόμη και τώρα δεν έχω δέσιμο με το κινητό. Γιατί έχω την άποψη ότι το κινητό είναι για ώρα ανάγκης, όχι για να το έχω αγκαλιά όλη μέρα (αν θέλω αγκαλίτσα, υπάρχουν τα μύρια όσια να επιλέξω!). Συνήθως λοιπόν παίρνω χαμπάρι αργότερα τις κλήσεις μου και σπεύδω να τηλεφωνήσω εγώ για να δω τι το συγκλονιστικό έχει συμβεί και συνήθως δεν έχει συμβεί τίποτα, απλά επιθυμούν πάρλα! Αυτά από μένα. Αύριο αγοράζω κι εγώ κάστανα! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μην ανησυχείς, είμαι από αυτές που έχουν αποδείξεις ότι μπορεί να υπάρξει φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών, χωρίς τίποτα περισσότερο!
      Είσαι τυχερή, πάντως, που δεν είσαι εξαρτημένη από αυτή τη συσκευή!
      Ελπίζω τα δικά σου τα κάστανα, να βγήκαν ωραία. Αυτά που πήρα, δεν ήταν τελικά τόσο νόστιμα! Ίσως την επόμενη φορά να βρω καλύτερα!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.