Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Εξήλθε από...



...τα ιδιαίτερα διαμερίσματά της, φορώντας ένα μπλε ρουά κιμονό, που έχει έναν δράκο κεντημένο στην πλάτη. Στο κεφάλι είχε βάλει ένα σιέλ τυρμπάν. Στηριζόταν στο μπαστούνι με την ασημί χειρολαβή και όχι σε εκείνο το γκρι με τα τέσσερα ποδαράκια-στηρίγματα, το οποίο αρνείται πεισματικά να το κρατήσει, επειδή, όπως υποστηρίζει, δεν είναι καμιά γριά. Κοντοστάθηκε στον διάδρομο, η 93χρονη Θεοδοσία, και αναφώνησε: 
-Δεν μπορώ να φοράω το τυρμπάν. Με πιάνει φαγούρα. 
-Μη το φοράτε, απάντησα η, έχουσα άγνοια κίνδυνου, αρτίστα. 
Θεοδοσία: Δεν γίνεται. Είναι χάλια τα μαλλιά μου. Θέλω ρίζα. 
Αρτίστα του βωβού: Ρίζα ελέβορου; 
Θ: Γιατί να είσαι τόσο άσχετη; Θέλω να μου βάψει κάποιος τη ρίζα των μαλλιών. 
Ατβ: Τι χρώμα; 
Θ: Ξανθό σαντρέ. 
Ατβ: Το σαντρέ είναι αυτό που βάζουν και στους τοίχους και κάνει σαν γρομπαλάκια; Άμα είναι να φωνάξω τον κυρ-Αντρέα, που έβαψε το σπίτι της χήρας, να σας τα φτιάξει. 
Θ: Όχι σαγρέ ανόητη, σαντρέ. Αλλά πού να ξέρεις εσύ από αυτά, που αφήνεις άβαφτα τα μαλλιά σου, εδώ και δυο δεκαετίες; Τέλος πάντων, να πας να μου πάρεις βαφή και να κανονίσεις με μια κομμώτρια να έρθει να μου τα περάσει. 
Ατβ: Και πώς θα τη ζητήσω τη μπογιά μητέρα; 
Θ: Ναι, σωστά, γιατί την προηγούμενη φορά που πήγες, μου έφερες αλλά αντί άλλων… Να πάρεις τηλέφωνο την κομμώτρια και να μου τη δώσεις να της πω να φέρει εκείνη. Και κλείσε κανένα παράθυρο επιτέλους! Έχει ψοφόκρυο εδώ μέσα! Ένα ρίγος με διαπερνά! 
Ατβ: Μα γιατί; Αυτές τις ημέρες έχει 35 βαθμούς έξω και μέσα στο σπίτι είναι μια χαρά η θερμοκρασία. 
Θ: Αυτό που σου είπα! 
Ατβ: Μάλιστα μητέρα, ότι πείτε. Εν τω μεταξύ, να πεταχτώ στο ντελικατέσεν, να σας πάρω παστουρμά, που ζητήσατε χθες; 
Θ: Ακόμα δεν πήρες; Δεν εισακούγομαι πια σ’ αυτό το σπίτι! 
-Φεύγω πάραυτα μητέρα, της είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα. 
-Και τι; Εγώ θα μείνω μόνη μου; είπε με ύφος λυπημένο, αφήνοντας έναν βαρύ αναστεναγμό… 
Και κάπου εδώ, η αρτίστα, στέκομαι και την κοιτώ αποσβολωμένη, μη έχοντας κάτι άλλο να πω, διότι έτσι κι αλλιώς, δεν έχει νόημα και άκρη δεν θα βγάλω. Ας πάρω, τουλάχιστον, τηλέφωνο την κομμώτρια… 

 #tizwpalirepoustimou
#posi_upomoni_pia
#kapoios_na_me_swsei

40 σχόλια:

  1. Κλειστά παράθυρα, αναθυμιάσεις από το σαντρέ και εσάνς παστουρμά...
    Εξαίσια!
    Την καλημέρα και τους ασπασμούς μου, Αρτίστα μου!

    ΥΓ1. Αρκούντως σουρεάλ, γλαφυρότατο, απολαυστικότατο!
    ΥΓ2. Την καλημέρα μου στη Θεοδοσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Δεν θες να ξέρεις τι ατμόσφαιρα επικρατούσε!
      Τουλάχιστον έφαγε τον παστουρμά και ησυχάσαμε από αυτό!

      ΥΓ. Μιλ μερσί, είναι τρου στόρι!
      ΥΓ.2 Ξέχνα το. Της κάνω μούτρα!

      Διαγραφή
  2. Είσαι μοναδική στους διαλόγους
    πραγματικούς ή μη
    Πρόσεχε και φίλησε μου την Θεοδοσία

    φιλάκι συμπαράστασης ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Μιλ μερσί, αλλά είναι εντελώς τρου στόρι!
      Όπως βλέπεις είμαστε σε μεγάλα κέφια σ' αυτό το σπίτι!
      Δεν στη φιλάω, της κάνω μούτρα σήμερα!
      Ευχαριστώ δια τη συμπαράσταση!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα εμενα μ αρεσουν οι διαλογοι με ανθρωπους μεγαλης ηλικιας χαχαχαχαχα.

    φιλι σε εσενα κ στη θεοδοσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Κι εμένα μου αρέσουν αυτοί οι διάλογοι, μόνο που άμα γίνονται κάθε μέρα και πολλές φορές μέσα στο 24ωρο, είναι λίγο κουραστικοί, θα τολμήσω να πω!

      Κίσιζ Αριάδνη Στ.
      Την Θεοδοσία θα σου τη φιλήσω αύριο, διότι σήμερα της κάνω μούτρα!

      Διαγραφή
  4. Δεν το περίμενα ότι έχεις άβαφο το μαλλί,
    αρτίστα μου!
    Θα μου πεις όμως,βέβαια,
    "της αρτίστας το μαλλί δεν ασπρίζει,
    λαμπυρίζει!"😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Εννοείται ότι το έχω ασπρόμαυρο το μαλλί!
      Παραλλαγή!
      Ωραιότατο!
      Δεν υπάρχει για μένα πιο εκνευριστικό πράγμα από το να κάθομαι, κάθε 20 μέρες που βγαίνουν τα λευκά, για μισή ώρα με τρία τέταρτα με την καράμπογια στο κεφάλι!
      Άλλωστε "Της αρτίστας το μαλλί δεν ασπρίζει,
      λαμπυρίζει!" Έγραψες πάλι Γιούλη! Μα πώς τα σκέφτεσαι όλα αυτά τα ωραία; Εύγε κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  5. Στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Ευχαριστώ συντρόφισσα Γούμαν!

      Διαγραφή
  6. Τουλάχιστον είναι ακμαία ψυχολογικά και δεν το βάζει κάτω.
    Μα παστουρμά; Ελπίζω να έχεις κληρονομήσει το γερό της στομάχι!
    Απόλαυσα κι εγώ πολύ τους διαλόγους σας, μ' αρέσουν πολύ αυτά τα μικρά οικογενειακά ενσταντανέ.
    Κόρη κουράγιο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Ναι, αλλά έτσι όπως πάμε θα πάψω εγώ να είμαι ακμαία ψυχολογικά και θα τρέχω πάλι στους γνωσιακούς ψυχοθεραπευτές!
      Α όχι, έχω γαστρίτιδες και τα συναφή και στομάχι καθόλου καλής ποιότητος!
      Κι εμένα μου αρέσουν, όμως όταν γίνονται, που γίνονται, σχεδόν σε καθημερινή βάση και η ίδια συνομιλία επαναλαμβάνεται επτά κι οκτώ φορές μέσα σ' ένα 24ωρο, τότε κουράζομαι κομματάκι!
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  7. Αχ πόσο καιρό έχω να φάω παστουρμά. Να στείλω την μάνα μου να πάρει. Δεν μένουμε και κοντά να περάσω να φάω από τον δικό σας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Ναι, πες στη μαμά σου να σου πάρει, διότι εδώ τον έφαγε η Θεοδοσία με τη μία! Ένα τέταρτο παστουρμά με μιάς!
      Έχω τρελαθεί κουμπάρε μου, σου λέω!

      Διαγραφή
  8. Μπήκα στον πειρασμό της συνομιλίας να σκέφτομαι τα πριν και τα μετά!

    Καλό, γλυκό ΣαββατοΚαιΚύριακο ΑτΒ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Ελπίζω να γέλασες σκεπτόμενος τα πριν και τα μετά!
      Πάντως, έτσι για την ιστορία, ο διάλογος επαναλήφθηκε επτά φορές μέσα σ' εκείνο το 24ωρο!
      Μιλάμε για μεγάλα κέφια!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής Ούτις/Ολίγιστε!

      Διαγραφή
    2. Ω! Καλησπέρα! Μόλις τώρα το είδα! Είχα μέρες να ανοίξω το πισί!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Και όμως Κάσπερ, είπε "εισακούγομαι"!
      Ναι, κάπως έτσι μιλάνε στο σόι μου μέσα! Ενίοτε τους ακολουθώ, όταν συνομιλώ μαζί τους σε οικογενειακές συγκεντρώσεις. Άστα να πάνε...
      Επίσης, εσχάτως, χρησιμοποιεί κατά κόρον και δύο αγγλικές λέξεις, χωρίς απαραίτητα να ταιριάζουν με αυτό που θέλει να πει.
      Μάλλον έχει πάθει ένα είδος εμμονής με το precisely και το opposite!
      Μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω!

      Διαγραφή
  10. Ναι, το μόνο που μπορούσες να κάνεις ήταν να πάρεις τηλέφωνο την κομμώτρια...βέβαια μαζί με τη βαφή θα μπορούσε να φέρει κι εκείνον τον παστουρμά!
    Κρίμα που δεν το σκέφτηκες...μέχρι πότε θα ζω να σε μαθαίνω; Καλά φεύγω γιατί βλέπω το κεφάλι μου να γίνεται σαγρέ και δε θα το ήθελα αυτό!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!

      Μπράβο Μεμαρία! Ούτε μου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο!
      Θα το έχω υπόψη μου για την επόμενη φορά!
      Μη φοβού Μεμαρία! Ούτε σαγρέ, ούτε σαντρέ θα σου κάνω το κεφάλι!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Να σου πώ κάτι, αλλά μη μου στενοχωρηθείς...
    Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω Θεοδοσία! Είναι θεά! Μπλέ κιμονό, Σαγρέ μαλλί (σαγρέ, σαντρέ, ποιός το χέζει;) και μπαστούνι με ασημένια λαβή!
    Ναι! Βλέπω το μέλλον μου...
    Όσο για σένα... Με τέτοια μάνα, μόνο Αρτίστα θα μπορούσες να γίνεις!
    Το έχει το αίμα σου, παιδί μου, το θέατρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς μισή ώρα με την μπογιά στο κεφάλι, ήρθε και κρύωσε η Θεοδοσία και την έχω με εμπύρετη φαρυγγίτιδα και ανά τακτά διαστήματα ζητάει χαμομήλια, σνακς, σταυρόλεξα και το καινούργιο τεύχος του Hello!
      Μα τι σου γράφω; Νομίζω ότι εσένα δεν άργησα να σου απαντήσω!
      Ένυγουέη, τώρα το έβαλα και δεν το σβήνω...

      Ότι είναι θεά, είναι!
      Ότι κάτι φορές με κουράζει όλο αυτό, με κουράζει!
      Αλλά, εφόσον το επιθυμείς, στο εύχομαι να γίνεις σαν την Θεοδοσία!
      Όμως ξεκίνα από τώρα, διότι η μητέρα ήταν έτσι κοκέτα από τα νιάτα της!

      Διαγραφή
  12. Μλκ για θυμήσου σκηνικό πούχε κάνει τότε με τις πίκλες και το τουρσί μελιτζάνας!!!!!!! δε παίζετε ρε συ η γυναίικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το θυμάμαι λέει; Μα ξεχνιούνται αυτά αγάπη μου;
      Πάντως το είχα υποψιαστεί ότι εκείνη η ιστορία θα σου δημιουργούσε ψυχολογικό τραύμα!
      Α ρε Μαρίνα, τελικά κανέναν από την τότε παρέα δεν έχει αφήσει στην ησυχία του η γυναίκα!

      Διαγραφή
  13. Έπρεπε αγαπημένη μου Αρτίστα, να στείλεις την Θεοδοσία στην γειτόνισσα με το μπόχο και για να μην πάει με άδεια χέρια να της πήγαινε παστουρμά. Να γίνει η μπόχο, μπουχός και να μείνει ο παστουρμάς στη Θεοδοσία μην γκρινιάζει κιόλας πως δεν εισακούγεται.
    Κατά τα άλλα, σου στέλνω θετική ενέργεια για συμπαράσταση και ζω για την ημέρα που η ζωή σου θα γίνει ταινία!
    Σμουτς 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη λες μπόχο και σ' ακούσει η Θεοδοσία, γιατί ικανή την έχω να με στέλνει να της αγοράσω ρούχα στο σχετικό στυλ!
      Ευχαριστώ δια τη συμπαράσταση και ελπίζω να πρωταγωνιστήσω στην ταινία με θέμα τη ζωή μου!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  14. Αρτίστα μου, τα ίδια παθαίνω κι εγώ με τη μάνα μου. Με στέλνει σε δουλειές (πότε γιατί την πειράζει η ζέστη, πότε το κρύο, πότε γιατί δεν είναι καλά, και λοιπά και λοιπά) και μετά γκρινιάζει: Και τώρα θα μείνω μόνη μου; Θα αργήσεις να γυρίσεις; Κι εγώ τι θα κάνω εδώ μόνη που λείπει και η αδελφή σου; Αν ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω... Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα κάνουμε με τις μανούλες μας; Δεν ξέρω. Μάλλον υπομονή!
      Ελπίζω πάντως να μην γίνω κι εγώ κάπως έτσι και αρχίσει ο γιος μου κι η νύφη μου να κάνουν αναρτήσεις, με αυτά που θα τραβάνε από μένα!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  15. Τουλάχιστον η κυρα-Θεοδοσία είναι 93! Έχει και δίκια και φάση και ωραία τρέλα!
    Εγώ τι να πω με την κυρά-Φωτεινή; Μου λες;
    (τα χάσταγκς λατρεμένα και τα 3, ισχύουν και για μένα! Εντάξει, μην τα παραλέω, η δική μου έκλεισε 2 μήνες ξαπλωμένη με το ατύχημα που είχε το καλοκαίρι και μαζί της ατύχησα κι εγώ!)
    Ένι γούει, φιλιά συμπαράστασης αφήνω!
    Καρδούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τράβηξες λίγα κι εσύ για δυο μήνες!
      Αλλά, πράγματι, η Θεοδοσία έχει φάση, μόνο που κάτι ώρες, όταν επαναλαμβάνονται οι ίδιες κουβέντες 7 φορές την ημέρα, πιάνω τον εαυτό μου να εκνευρίζεται και νιώθω να μην αντέχω!
      Μιλ μερσί για τη συμπαράσταση!
      Κίσιζ Άιρις!
      Και καρδούλες!

      Διαγραφή
  16. Αρτίστα μου, να με συμπαθάς που άργησα να σχολιάσω περί βαφής και παστουρμά της μάνας Θεοδοσίας, αλλά οι υγρές αυτές ζέστες με κρατούν σε κατάσταση χαλαρής αποβλάκωσης!
    Εξάλλου με μάνα 91 έχω τις ευαισθησίες μου παρόλο που η δικιά μου, δεν μου έχει πει κανένα κουφό ακόμα...
    Έρχεται η κομμώτρια κάθε δυο μήνες και τις κόβει τα μαλλιά (που χρόνια τώρα είναι άσπρα σαν το χιόνι), μια άλλη της φτιάχνει τα νύχια και μια τρίτη της κάνει ενεργειακό χίλιγκ δυο φορές τη βδομάδα!!!

    ΑΦιλάκια και καλή μας δύναμη, γενικώς και ειδικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς ήλθε στο σπίτι η κόρη του Σήφη και περνάω μια περίοδο προσαρμογής!
      Δυστυχώς εμένα η δικιά μου έχει αρχίζει και τα παίζει...
      Ελπίζω να εξελιχθεί αργά αυτό το χάσιμο...
      Ας είναι...
      Μιλ μερσί δια τη συμπαράσταση!
      Κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  17. Βάλε μέταλ στο φουλ. Θα σηκωθούν τα μαλλιά και θα είναι τρέντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς ήλθε στο σπίτι η κόρη του Σήφη και περνάω μια περίοδο προσαρμογής!
      Με το μέταλ δεν έχω και την καλύτερη των σχέσεων, στο έχω πει άλλωστε, αλλά αξίζει τον κόπο να της βάλω μερικά κομμάτια, αν πρόκειται να σηκωθεί το μαλλί! Τουλάχιστον να γλιτώσουμε το καθημερινό κρεπάρισμα στο χτένισμα!

      Διαγραφή
  18. Μόλις ερχομαι απο την μποχοαναρτηση σου αρτίστα μου δεν μπρολαβε να σβυσει το χαμογελο απο τα χείλια μου .. (γιατί εννοειτε οτι διαβαζω οοοολα τα σχόλια καθε φορα..)και νααααααα το χαμογελο πλατύτερο αυτήν την φορά.. με την Θεοδοσία...καλά δεν παιζεσαι..χα..χα..μα παστουρμά βρε αγαπη μου; το ξερω οτι είναι δυσκολο οταν επαναλαμβανονται τα ίδια πολλες φορες..την μερα... το παθαινω και εγώ ..και τα ακουω απο τις κορες .. βρε μανα το είπες και πριν..και προσπαθω να κοψω.. χα..χα..δεν ξερω αν τα καταφερω.. ειναι σαν τις τελίτσες που βαζω απο συνηθεια..οταν γραφω..ειναι σαν να θελω να πω κι αλλα απο αυτα που γραφω... αστα χι..χι.. εμμονές ειναι αυτες..φιλεναδα..!!!
    Εσύ κοιτα να περνας καλα και να το ρίχνεις λιγο έξω ευτυχως το χιούμορ σώζει καταστασεις.. μολις σου περασει να της κρατας μουτρα δώσε τις ενα φιλακι απο μενα..ναι;
    Χαίρομαι που πέρασα και τα είπαμε.χι..χι. είχα χαθει για ..λίγο.
    Καλό φθινόπωρο αρτίστα μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πρόκανα νωρίτερα, καθώς ήλθε στο σπίτι η κόρη του Σήφη και περνάω μια περίοδο προσαρμογής!
      Το έξω το δικό μου, είναι εδώ πέρα μέσα και οι βόλτες στα βλογ σας!
      Για πιο έξω, ούτε συζήτησις!
      Ναι, χάθηκες, αλλά ήταν για καλό σκοπό! Αφού είχες πάει στην ιδιαίτερη πατρίδα σου!
      Άντε να δούμε πότε θα καταφέρω να πάω κι εγώ στη δικιά μου!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  19. Μα τι ωραίο λεξιλόγιο! Και αρχοντική ενδυματολογική επιλογή το τυρμπάν!
    Επισης το παιδί μας έγινε μπαμπάς;;;; Τα κατάφερε ο Σατανάς!!! Ημουν σίγουρη γιαυτον!!
    --ΣαλιάγκιΤοΜεΓειάΤοΜαλλίΚαιΝαΣαςΖήσειΤοΠαιδί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό ότι έχουμε αναπτυγμένο επίπεδο και ότι μιλάμε έτσι στο σόι μου μέσα.
      Όσο για το τυρμπάν, πάντα κομψή και σικ ήτο η μητέρα και παραμένει έτσι!
      Ναι, έγινε μπαμπάς το απολειφάδι!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.