Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

Την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021...

...η γράφουσα και ο Ήρωας, βρήκαμε μπόσικο τον γιο μας και τον χώσαμε να κάνει γιαγιά-σίτινγκ, για μια ολόκληρη ώρα, με το αζημίωτο φυσικά, το οποίο αζημίωτο ήταν ¾ του ταψιού από το γιουβέτσι που είχα σηκωθεί αχάραγα και είχα φτιάξει, συν ένα κέικ μαρμπέ (σ.σ. ολόκληρο το κέικ). 
Φύγαμε τρέχοντας και πήγαμε σε κοντινό παραθαλάσσιο χωριό, μόλις 11 χιλιόμετρα από το σπίτι, για να δούμε αν κουνιόντουσαν οι βάρκες, αφού η ψαροταβέρνα, το ουζερί και το καφενεδάκι ήταν κλειστά. 
Κάναμε ένα μικρό περίπατο και δοθείσης ευκαιρίας αποτύπωσα μερικές εικόνες με τον φωτογραφικό φακό του κινητού τηλεφώνου μου. 
Οφείλω να τις δημοσιεύσω εδώ πέρα μέσα, ούτως ώστε να έχω να θυμάμαι αυτή την ημέρα, καθώς δεν έχω συχνά ευκαιρία απόδρασης από το σπίτι. 

Ο Σήφης (της γνωστής οικογενείας) και η θάλασσα. 


Ίσως μία διέξοδος. 


Υδρόβια φυτά στο ποταμάκι. 


Η εκβολή του ποταμακίου. 


Σαν καλαμιά στο μονοπάτι. 


Γατάκι με αυτοκτονικό ιδεασμό. 


Οι βάρκες που κουνιόντουσαν. 



#καραντίνα_βόλιουμ_δύο 
#οι_φωτό_της_καραντίνας 
#φέρε_πίσω_το_κέικ_άκαρδε_απόγονε

40 σχόλια:

  1. Ναι Αρτίστα, το θεωρώ εντιμότατο ποστ αυτό σου εδώ σήμερα!
    Για μια σειρά λόγους. Πρώτον, βρήκα λυτρωτική και άκρως δικαιωματική αυτής σας την εξόρμηση, την οποία κατανοώ απόλυτα, σέβομαι και επιθυμώ την τακτική της επανάληψη. Όσα ταψιά και αν ...καταναλωθούν στο κόστος του "γιαγιά-σίττινγκ". Πιστεύω το αξίζετε.
    Οι εικόνες πανέμορφες. Αλήθεια σε ποιο μέρος είναι; Θαυμάζω την ηρεμία και την ομορφιά της φύσης και μελαγχολώ που ούτε ένα καν ταβερνάκι ή καφενές δεν είναι ανοιχτός να φιλοξενήσει ταπεινά, έστω για λίγο, κάποιους ανθρώπους που δικαιούνται ένα τέτοιο διάλειμμα.
    Να είσαι καλά γλυκιά μου φίλη. Να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δώσεις δύναμη στον "Ήρωα".
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς την επιθυμούμε, αλλά δεν θα γίνει σύντομα.
      Είναι στη Λέρνα 11 χιλιόμετρα νότια του Άργους.
      Να είσαι κι εσύ καλά κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
    2. Μάλιστα! Να λοιπόν ένα εξαίρετο μέρος Αρτίστα μου. Να φανταστώ τώρα ότι έχει σχέση άμεση με το μέρος που έδρασε η Λερναία Ύδρα;
      Καλησπέρα αγαπητή μου φίλη, όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς.
      Και ένα από τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας είναι το ποταμάκι που έχει τα υδρόβια φυτά και του οποίου η εκβολή είναι στην επόμενη φωτογραφία!
      Καλό Σαββατοκύριακο κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  2. Σαν ολιγόωρη έξοδος απ' το στρατόπεδο, ένα πράμα ε;
    Απίθανη η διήγηση, οι λεζάντες και οι φωτογραφίες!
    Ο Σήφης είναι κουκλί πάντως!!!
    Του σαλονιού και του (πασα)λιμανιού ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μετά τα κεφάλια μέσα!
      Είναι και καλό ζωάκι και νοστιμούλικο.
      Μιλ μερσί για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. εγώ που έδωσα τόσες πληροφορίες ούτε ψίχουλο από το κέικ...
    ωραία βόλτα, τα φιλιά μου στο δον ήρωα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ανοίξουν τα σύνορα, θα έρθεις και θα σου φτιάξω κέικ.
      Μόνο για σένα.
      Όλο δικό σου!
      Φιλιά κι από εμάς!

      Διαγραφή
    2. το λαμβάνω ως υπόσχεση, είναι και γραμμένο εδώ, αλίμονό σου αν δεν έχει σοκολατένιο κέικ όταν κατηφορίσω. σημείωση, οι στρατιωτικοί ταξιδεύουμε ανενόχλητοι... χα χα το φόβο μου να έχεις!

      Διαγραφή
    3. Ωραία!
      Έλα όποτε θέλεις!
      Με το που θα ξεκινήσεις πάρε τηλέφωνο να φτιάξω το κέικ, για να είναι φρεσκότατο μόλις φτάσεις!

      Διαγραφή
  4. "Ιστορικό αρχείο μιας ανάσας, το 2021", μπορεί να ονομαστεί η παραπάνω ανάρτηση και σταματώ εδώ γιατί θα θεωρηθώ (και πάλι) συνωμοσιολόγος αν δεν σκύψω πειθήνια το κεφάλι... Θεέ μου, είναι να μην αναρωτιέται κανείς πόσα μπορεί ακόμα να υποστεί ο άνθρωπος, αλλά η ιστορία απέδειξε ότι ζήσαμε και άλλες δικτατορίες και επιβιώσαμε, άρα καλή μας δύναμη!
    Το μόνο που αρμόζει να σχολιάσω είναι πως η Φύση ουδόλως ενδιαφέρεται για εγκλεισμούς και το ένδυμα του Σήφη, άξιο των περιστάσεων!

    ΑΦιλάκια εσωτερικά ελεύθερα και πάντα με το χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εμείς βασικά ζούμε, έτσι κι αλλιώς, τη "δικτατορία" της Θεοδοσίας, οπότε δεν μας έχει αγγίξει και τόσο το λοκντάουν.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τόσο κοντά η ελευθερία! 11 μόλις χιλιόμετρα και ο αέρας μυρίζει αλλιώς, και το τοπίο έχει άλλο χρώμα, και η φύση….χαρά να δεις, έβαλε τα καλά της. Πόσο μας λείψανε τέτοιες εικόνες Αρτίστα μου! Αλήθεια, δεν την άκουγες τη φωνή της «βρε καλώς τη» σε αντίθεση με άλλες φορές «πάαλι εσύ» γιατί ήξερε η καημένη πως τα αφεντικά φεύγοντας θα άφηναν και….πέντε κιλά σκουπίδια ατάκτως ειρημένα. Με τόσες αναζωογονητικές ανάσες, ελεύθερες, που λέει και η Μαρία μας η Κ. χαλάλι και το γιουβετσάκι και το κέικ. Εύχομαι να μπορείς να κάνεις πιο συχνές τέτοιες αποδράσεις κι ας είναι με το αζημίωτο. Και μην ακούσω κάποιον να λέει πως αποδράσεις μπορείς να κάνεις κι απ’ την πολυθρόνα του σαλονιού σου!
    Και τι καλά που έκανες και τη μοιράστηκες μαζί μας και οι φωτογραφίες μαζί με τις λεζάντες τους ……όολα τα λεφτά.
    Να είσαι καλά βρε Αρτίστα μου!
    Άντε και...εις άλλα, όλο και κάτι θα βρεις,δε σε φοβάμαι!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο κοντά, μα και τόσο μακριά!
      Ναι, 11 χιλιόμετρα, χωρίς κίνηση στους δρόμους και χωρίς φανάρια, μόλις 10 λεπτά να φτάσει κάποιος.
      Για τον απόγονο, όλα χαλάλι του!
      Είναι καλό παιδί και συμπονετικό, αλλά φρικάρει με την όψη θανάτου της μητρός μου και γιαγιάς του και αποφεύγω να του ζητάω να κάνει γιαγιά-σίτινγκ...
      Αποδράσεις μυαλού μπορεί να γίνονται από τις μπερζέρες, αλλά θέλει και το σώμα ένα άλλο αέρα.
      Αλίμονο, τόσο κόπο έκανα η άσχετη με τη φωτογράφηση γι' αυτές τις φωτογραφίες, μόνη μου θα τις έβλεπα; Δεν λέει...
      Σίγουρα κάτι θα βρω, απλά τελευταία εγώ με φοβάμαι...
      Να είσαι κι εσύ καλά Αννίκα!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Όλες μου άρεσαν αλλά τα υδρόβια φυτά στο ποταμάκι με κέρδισαν λίγο παραπάνω. Ωραίες είναι οι αποδράσεις, έτσι όπως γίναμε, ακόμα και οι μικρές. Με το βλέμμα στην επόμενη απόδραση λοιπόν. Καλησπερουδια 🌷🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη.
      Βασικά εμένα μόνο αυτή με τα υδρόβια μου αρέσει.
      Μακάρι να είναι σύντομα η επόμενη βόλτα!
      Καλημέρα Μία Πέτρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι να καταφέρεις να ξαναδωροδοκήσεις το γιο σου σύντομα και να ξεκινήσεις ένα σύστημα μηνιαίων, τουλάχιστον, δωροδοκιών, οπότε να βρίσκετε, τουλάχιστον, μία ώρα ελεύθερη μέσα στο μήνα (τι του κοστίζει του γιου 1 ώρα το μήνα με τη γιαγιά του), να παίρνετε μερικές ανάσες, ακόμα κι αν δεν είναι 11 χιλιόμετρα από το σπίτι, ακόμα κι αν είναι ένας ωριαίος περίπατος μέσα στο Άργος, ή μια βόλτα μέχρι την πλατεία και άραγμα σε ένα παγκάκι, να χαζεύετε τα σύννεφα. Σου το εύχομαι, με όλη μου την καρδιά (και αν πιάσει η ευχή, θα ευχηθώ δεκαπενθήμερες δωροδοκίες, να το ξέρεις).
    Φιλάκια πολλά, και εις άλλα με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα; Ήδη κοιτάζω συνταγές για σοκολατόπιτα, που του αρέσει...
      Πιθανόν να το έκανε και τζάμπα, αλλά φρικάρει με την όψη της μητρός μου και γιαγιάς του που είναι σαν πτώμα που αναπνέει και τον λυπάμαι τον δόλιο τον απόγονο και γι' αυτό αποφεύγω να του το ζητήσω...
      Κίσιζ Πίπη και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Ναι! Έχει δικαίωμα και ο Σήφης στη ρομαντζάδα.

    Γράψε μας σε παρακαλώ, πού ακριβώς βρίσκεται το σινικό τείχος της δεύτερης φωτογραφίας, σε περίπτωση που αρχίσουμε πετροπόλεμο να ξέρουμε..

    Τα υδρόβια αν και δεν είναι νούφαρα, μου θύμησαν κάπως πίνακες του Μονέ.

    Η εκβολή του ποταμακίου με καλεί να πλατσουρίσω. Εσείς πλατσουρίσατε;

    Α! Όλα κι όλα! Τα μονοπάτια είναι η ειδικότης μου. Δώσε μου εμένα μονοπάτι και πάρε μου τη ζωή που λέει ο λόγος.

    Αυτοκτονικό; Δεν νομίζω. Ίσως περιμένει ψαράκι, το γατάκι.

    Οι βαρκούλες είναι χάρμα! Και ακούνητες να έμεναν δεν με νοιάζει. Ό,τι παραπέμπει σε φευγιό, κάτι μου λέει.

    Σ' ευχαριστώ πολύ για την όμορφη βόλτα που μας έκανες, Άρτίστα του βωβού. Ελπίζω να τήρησες όλους τους κανόνες προστασίας.
    Σου εύχομαι σύντομα να επαναληφθεί το καλό που σε βρήκε.
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με με τη σνομπαρία... Αυτό το σκυλί, χειρότερο κι από εμένα μας βγήκε...

      Στο ίδιο χωριό από όπου είναι όλες οι φωτογραφίες. Λέρνα Αργολίδας. Ή αλλιώς Μύλοι.

      Αλίμονο, ξέρω να διαλέγω θέματα για φωτογράφηση η ρουφιάνα...

      Εμείς πήγαμε να το κάνουμε εκεί το πλατσούρισμα μια φορά, που είμασταν πιο νέοι και κοντέψαμε να πάθουμε έμφραγμα από την τόσο χαμηλή θερμοκρασία του νερού. Δεν το επιχειρήσαμε ποτέ ξανά.

      Ε τότε πάρε κι αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=Q13O2PJcTBk

      Ναι καλά, έπρεπε να δεις το βλέμμα του...

      Κουνιόντουσαν λέμε!

      Πάντα τηρώ τους κανόνες και σέβομαι και τους θεσμούς.
      Μιλ μερσί, κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο Μαρία Γ.!

      ΥΓ. Μεγάλη η χάρη σου, που κάθισα και έγραψα ολόκληρο υπέρδιπλο σετ σεντονιού, με τις μαξιλαροθήκες μαζί και σου απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις σου! Ας είναι...

      Διαγραφή
  9. Πολυ το χαρηκα που πηγατε να δειτε τις βαρκες να κουνιουνται.Επισης να συμβαλουμε στις δωροδοκια προκειμενου να εχετε και αλλες τετοιες ευκαιριες.Φιλακια πολλα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς το χαρήκαμε!
      Όταν θα έχει πάλι διάθεση και χρόνο ο απόγονος, θα σου πω να φτιάξεις καμιά σπανακόπιτα, να του τη στείλεις.
      Κίσιζ Λίτσα Τ. και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Πες το και εγινε μωρο μου.Που λεει και το ασμα.Επισης κισιζ.

      Διαγραφή
  10. Πόσο ζηλεύω την απόδραση σας! Δυστυχώς η θάλασσα είναι μακριά από εμένα. Να είχα μόνο την χαρά, να μυρίσω λίγο την αύρα της.
    Ωραία βόλτα, ειδικά αυτά τις μέρες όλο και πιο σημαντικές γίνονται αυτές οι μικρές αποδράσεις! Οι φωτογραφίες με ταξίδεψαν μαζί σας!
    Την Καλημέρα μου, Αρτίστα!
    Την Καλημέρα μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία, τώρα που το ξέρω, όποτε πηγαίνω θάλασσα, θα βγάζω φωτογραφίες και θα κάμω ποστ, να έχετε να βλέπετε.
      Καλημέρα και καλά Σαββατοκύριακο κύριε Διακοβασίλη!

      Διαγραφή
  11. Αρτίστα μου είμαι από αυτούς που δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα στη ζωή τους το λοκντάουν.....εκτός από τα υποχρεωτικά μηνύματα στο κινητό γιά την ηρωϊκή έξοδο στο Σούπερ Μάρκετ και το Φαρμακείο....Μία μικρή κοντινή απόδραση όμως στη φύση δεν σου κρύβω πως την αποζητώ για την αναζωογονητική της δράση γενικότερα..... το θέμα είναι ποιόν πρέπει να δωροδοκίσω γιά να την εξασφαλίσω , οπότε παίρνω τις Ανάσες μου μου μέσα από τις φωτό σου....Η Σήφης γλυκύτατος, οι βαρκούλες στο γραφικό λιμανάκι σαν ζωγραφιά, το ποταμάκι , οι καλαμιές και ο μαυρόασπρος γατούλης συμπληρώνουν την χαλαρωτική εικόνα....ε....ένα καφεδάκι ή ένα ουζάκι στο παραθαλάσσιο ταβερνάκι θα ολοκλήρωνε την απόλαυση....αλλά τέλος πάντων, εύχομαι παρόμοιες αποδράσεις όσο συχνότερα γίνεται, εξ άλλου αξίζουν πολλαπλά το αντίτιμο της δωροδοκίας....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και για εμάς το ίδιο, τίποτα δεν άλλαξε, αφού εδώ και χρόνια έχουμε τη μητέρα Θεοδοσία ανήμπορη και εδώ και 1 χρόνο και 1 μήνα κατάκοιτη.
      Πάντως θα το προσπαθήσουμε κι άλλη φορά, αφού τώρα βρήκαμε τον κόλπο της δωροδοκίας!
      Κίσιζ Κλαυδία!

      Διαγραφή
  12. Αχ και εμένα μου έλειψαν αυτές οι βόλτες. Και οι φωτογραφίες σου πανέμορφες.
    Το δικό μου το έτερον ήμισυ είναι τελείως νομοταγής. Δεν πάει μακρινές βόλτες με sms, το 300ρι μάλλον τον τσούζει.
    Άξιζε η δωροδοκία...κι ο Σήφης το ευχαριστήθηκε έτσι;
    Οι βάρκες σαν να μου φάνηκε να κουνιούνται...
    Καλημέρα Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Ήρωας είναι νομοταγής, αλλά επειδή είναι στον ίδιο δήμο αυτή η περιοχή, το πήρε κάπως πιο ελαφρά!
      Ναι λοιπόν, οι βάρκες κουνιούνται. Εξακριβωμένο!
      Καλημέρα Άννα Φλο και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Έπαθα σοκ τώρα.
    Πρώτα γιατί μετά από χρόνια και ζαμάνια σε ξαναβρήκα εδώ. Την τελευταία φορά που ήμουν νομίζω ήταν κάτι γάμοι (?) και απείχες.
    Μετά γιατί τώρα κατάλαβα πως σε έχω φίλη στα σοσιαλ και δεν το ήξερα καλέ!!
    Βλέπω το γκρέμισμα, τρέχω στο φεις, ξαναβλέπω το γκρέμισμα. Ε όχι λέω! Η Αρτίστα με σάρκα και οστά;!

    Καλησπέρα ρε αγαπημένη μου, χαίρομαι πολύ που σε βρίσκω! <3
    Εύχομαι με ένα ταψί μπακλαβά να καταφέρετε μια ωρίτσα ακόμα να δείτε αν όλα είναι στη θέση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πώς τα φέρνει η ζωή καμιά φορά;
      Η αρτίστα ήταν τελικά.
      Ο γάμος του απογόνου ήταν!
      Ναι, θα κάνω λίστα με ότι του αρέσει, για να τον αγγαρέψω και πάλι!
      Καλό μεσημεράκι Νικολέτα!

      Διαγραφή
  14. Καλά κάνατε Αρτίστα μου, γιατί κοντεύουμε να λαλήσουμε με τον εγκλεισμό.
    Χαλάλι και το κέικ και το γιουβέτσι. (πω πω ήθελα τώρα λίγο γιουβέτσι)
    Οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες και σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Στέλνω φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα χαλάλι του!
      Ααααα και τώρα που σε είδα, θα σου κάμω αίτημα φιλίας στο φέισμπουκ, αφού τελευταία βρίσκομαι περισσότερο εκεί!
      Μιλ μερσί και κίσιζ Μαρίνα

      Διαγραφή
  15. Υπέροχες οι φωτογραφίες!! Κάτι πήρε το μάτι μου και στο facebook φυσικά! Ζηλεύω πραγματικά...και...αχ πάει το κέικ...

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Με ένα κινητό ότι κάνω!
      Ναι, διότι τελευταία βρίσκομαι πιο πολύ στο φέισμπουκ, αλλά αν είναι κάτι που θέλω να το κρατήσω, το δημοσιεύω εδώ γιατί το βρίσκω πιο εύκολα όταν θέλω να αναπολήσω!
      Κίσιζ Λεβιάθαν!

      Διαγραφή
  16. Εύχομαι ολόψυχα κι άλλες τέτοιες αποδράσεις!!! (Κι όμορφες εικόνες να τις συνοδεύουν...) Χαλάλι η όποια "δωροδοκία"!
    Καλό ξημέρωμα Αρτιστα μου..
    (Ωραίος ο Σήφης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου απόγονου το αυτί!
      Την επόμενη φορά θα του τάξω σοκολατόπιτα!
      Ευχαριστώ πολύ Όλγα!

      ΥΓ. Θα σε ψάξω κι εσένα στο φέισμπουκ.
      Κι αν έχεις προφίλ εκεί, θα σου κάμω αίτημα φιλίας, γιατί βρίσκομαι περισσότερο εκεί τελευταίως.
      Είμαι μία με κοντά ασπρόμαυρα μαλλιά και γυαλιά!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.