Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Ακολουθεί...

...επεξηγηματικό ποστ:

Πάει καιρός που έχω να επισκεφτώ τούτο το ιστολόγιο, αλλά αφενός δεν βρίσκω χρόνο, αφετέρου δεν έχω τα κουράγια να ανοίξω το πι σι μετά τις 23:00 που γυρνάω από τη δουλειά.
Και δεν είχα σκοπό να περάσω, αλλά τα εκατομμύρια των αναγνωστών μου, δηλαδή το Ρουλάκι, η Μάιντ λαμπ, η μαγισσούλα και η Σερενάτα, ανησύχησαν (σ.σ. τις ευχαριστώ γι αυτό) και είπα να σπάσω τη σιωπή μου, για να τις καθησυχάσω!


Από την ημέρα που έχω να έρθω εδώ πέρα μέσα, έχουν συμβεί τα κάτωθι:
Είχα μία αιφνιδιαστική επίσκεψη της θείας Φεβρωνίας, ευτυχώς για δυο μέρες μόνο, στο καπάκι έραβα και κάτι αποκριάτικα για τα παιδάκια των ανιψακίων του στεφανιού μου και μετά ήταν το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας, όπου φιλοξενούσα κάτι φίλους. 
Ύστερα έπεσα σε κώμα από τον πολύ χαλβά.
Κατόπιν τούτων, άπαξ εβδομαδιαίως με παίρνει από το χέρι η μέλλουσα νύφη μου και με σέρνει σε οίκους νυφικών, στο Άργος, στο Ναύπλιο, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Αργολίδας και θα ακολουθήσει, οσονούπω, και η Τρίπολη Αρκαδίας (σ.σ. αναφέρω την Αρκαδία, για να μην μπερδευτούμε με την Τρίπολη Λιβύης) και δοκιμάζει νυφικά, τα οποία της πηγαίνουν όλα, διότι είναι πανέμορφη και ως εκ τούτου δυσκολεύεται να αποφασίσει ποιο θα διαλέξει, για να ξεμπερδεύουμε τέλος πάντων με αυτό το θέμα.
Επίσης κοιτάμε προσκλητήρια, μπομπονιέρες, στολισμούς και τα συναφή που χρειάζονται για την τέλεση του μυστηρίου.
Πράγματα τα οποία θα είχαν αποφευχθεί, εάν άκουγαν εμένα και την μέλλουσα συμπεθέρα μου και έκαναν έναν πολιτικό γάμο. Αλλά δεν τις ακούνε τις μανούλες, δεν τις ακούνε!
Μέσα σε όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται η ανεύρεση κέντρου για το γαμήλιο πάρτι, ποιος θα είναι ο φωτογράφος, ποιος θα είναι ο ντι τζέι (σ.σ. ναι, δεν θα παίξω εγώ μουσική, διότι η μητέρα του γαμβρού, δεν επιτρέπεται, σου λέει , να είναι στα ντεκς) και άλλα πολλά ων ουκ έστιν αριθμός!
Επίσης κάθε δεύτερη μέρα πηγαίνω και βοηθάω την μέλλουσα συμπεθέρα, διότι έκαμε προσφάτως μαστεκτομή και πριν λίγες ημέρες τελείωσε τις χημειοθεραπείες και είναι κομμάτια η γυναίκα και προσπαθώ, μεταξύ άλλων, να την εμψυχώσω και να την πείσω ότι θα έχει ένα ωραιότατο πολύ κοντό μαλλάκι, σαν της ηθοποιού Χάλι Μπέρι, που τόσο την θαυμάζει, και ότι την ημέρα του γάμου των παιδιώνε δεν θα είναι χωρίς μαλλιά.
Φυσικά πηγαίνω τα βράδια και εργάζομαι στην εφημερίδα και φυσικά έχω και την προσοχή μου στην Θεοδοσία, η οποία έχει τζαζέψει ακόμα περισσότερο την τελευταία εβδομάδα, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης!
Εννοείται ότι κάνω και τα οικιακά μου στην εντέλεια, καθώς έχω και τους ψυχαναγκασμούς μου η αρτίστα και παράλληλα διαβάζω και το βιβλίο "Το παραβάν", που εξέδωσε ο παλιός μου γείτονας και χρόνια φίλος Μπάμπης Αρώνης και που, κανονικά, θα έπρεπε να του κάμω μια παρουσίαση, αλλά δεν θα προκάνω μάνα μου!
Και δεν θα προκάνω να ανέβω στις 16 Μαρτίου στο Decadence Club & Art, για να παραστώ στα εγκαίνια της ατομικής έκθεσης ζωγραφικής "Αυνανισμός και Δημοκρατία", του, εδώ και πάρα πολλά χρόνια καλού μου φίλου, Δημήτρη Αστερίου (σ.σ. ο οποίος, από ότι με πληροφόρησε γνώρισε προσφάτως και τυχαίως την Μαρία Κανελλάκη και έχω σκάσει από τη ζήλια μου).
Όπως επίσης δεν θα προκάνω να απαντήσω και σε τυχόν σχόλια που ίσως αφήσετε εδώ πέρα μέσα και, πόσο μάλλον, να περάσω και από τα δικά σας βλογς! Όμως είμαι σίγουρη πως θα δείξετε κατανόηση και ουδόλως θα με παρεξηγήσετε!
Αυτά προς το παρόν… 
Τώρα, το πότε θα επιστρέψω στη βλογογειτονιά, είναι κάτι που δεν το γνωρίζω. 
Σε ένα μήνα; 
Τον Μάιο; 
Μετά τον γάμο, που είναι στα μέσα του Ιουνίου; 
Οψόμεθα! 
Έως τότε, να είσθε όλοι καλά! 
Κίσιζ εντ χαγκς! 

Με εκτίμηση, 
Αρτίστα του βωβού

35 σχόλια:

  1. Αρτίστα μου.....!!!!!!!!!!!!!!
    το χιούμορ σου, η γραφή σου, είναι κορίτσι μου Ευλογία για κάθε αναγνώστη σου...! χαχαχαχαχαχαχα ειλικρινά το διάβασα κάμποσες φορές το ενημερωτικό σου σημείωμα και πραγματικά έσκασα στα γέλια.
    Με όλα, εκτός φυσικά, από την συμπεθέρα σου, για την οποία, απ την καρδιά μου της εύχομαι σιδερένια της Γυναίκας, να είναι καλά και να μην μασάει. Έχει την ευλογία να είναι κοντά της η ...Αρτίστα.
    Αυτά λοιπόν. Ελπίζω να βγήκες από το ...κώμα του Χαλβά (έπεσα απ την καρέκλα μιλάμε χαχαχαχαχαχαχαχ), να είσαι καλά, να εμπνέεις όλους γύρω σου και μας.
    Καλή δύναμη σε όλα όσα κάνεις καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιδερένια να είναι η μέλλουσα συμπεθέρα σου Αρτίστα μου! Καλό κουράγιο με την μητερούλα σου. Καλό Πάσχα, αν δεν μπεις να σου ευχηθούμε. Με το καλό ο γάμος των παιδιών και πάντα χαρές να έχετε στο σπιτικό σας.
    Τώρα είμαι σίγουρη, ότι κάτι ξεχνώ να σου ευχηθώ, αλλά τέθηκαν πολλά θέματα.
    Εύχομαι (για το τέλος) ποτέ να μην χάσεις το χιούμορ σου και πάντα όσο απαιτητική κι αν είναι η καθημερινότητα σου, να μην ξεχνάς να αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου.
    Θα σε περιμένουμε με αγωνία να ξαναγυρίσεις!
    Φιλιά πολλά 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατα! Πάνω που σας γνωρίσαμε ως αρτίστα, θα σας μάθομε τώρα και ως ..βωβό πρόσωπο. (Τουλάχιστον, κατάφερα επιτέλους να το αποκωδικοποιήσω!)
    Ε, θα μας λείψετε, δια τι να το κρύψωμεν άλλωστε, αλλά θα μας λείψετε με χαρά (υπάρχει αυτό;), αφού σε γάμο ρίχνεστε, μήνα σε γλεντοκόπι.
    Κι όταν έρθει η ώρα να επανακάμψεις στο ευλογημένο βλογκ, θα είναι μεγαλύτερη η χαρά και μικρότερη ανησυχία, δεδομένου ότι θα έχει περάσει κι η εποχή του χαλβά. Πολλά πολλά φιλιά, να πηγαίνουν όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η απουσία σου ήταν και θα είναι αισθητή, αρτίστα μου, αλλά προέχουν τα της καθημερινότητάς σου. Περαστικά και σιδερένια η συμπεθέρα, κι ελπίζω οι χαρές που θ' ακολουθήσουν να σβήσουν τις τωρινές σας στενοχώριες. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς μας ήρθες
    Δικαιολογημένη η απουσία σου μετά απο τα τόσα τρεξίματα
    Σιδερένια η συμπεθέρα σου

    φιλάκι που σε αγαπά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρτίστα μου κουράστηκα εγώ διαβάζοντας όσα κάνεις!
    Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου...όχι μόνο τους άλλους!!
    Στην Τρίπολη της Λιβύης καλά κάνεις και δεν πας.
    Κουράγιο και δύναμη σου εύχομαι!
    Μην απαντήσεις, δεν πειράζει, φτάνει που αντέχεις...ακόμα :P
    Θα επιστρέψω για ευχές και άλλα...
    Να προσέχεις!!!!!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πόσο ξαφνιάστηκα όταν έμαθα πως ο Δημήτρης είναι φίλος σου και πόσο χάρηκα τη γνωριμία μας, δεν φαντάζεσαι! Παιδί-διαμάντι!
    Όσο για τα δικά σου, κάτι είχα ψυχανανεμιστεί, εν όψει του επερχόμενου γάμου. Μπήκατε σε τροχιά προετοιμασιών ε;
    Τις ευχές μου, να πάνε όλα όπως τα ονειρεύονται (οι μελλόνυμφοι) και κυρίως περαστικά στη συμπεθέρα.
    Καλά κουράγια Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε λογικο βρε αρτιστα μου να μην προκαμεις!!! Πολλα μπραβο που προλαβαινεις ολα τα αλλα!!! Και που προλαβαινεις να κανεις και χιουμορ!!
    Ευχομαι να πανε ολα καλα! Για ολους!!
    Φιλια πολλα και να ζησουν τα παιδια!!
    Με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ώρα η καλή! Να τους χαίρεσαι και περαστικά στην συμπεθέρα που θα είναι κι αυτή μια κούκλα στο γάμο! Ό,τι καλύτερο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαβάς γιαβάς και όλα θα πάνε καλά, δεν χρειάζεται να τρέχεις!
    Καλές χαρές σε όλους σας!
    Εδώ θα είμαστε να σε διαβάζουμε!
    ΑΦιλάκια καρδούλα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ λατρεμένη, τι τραβείτε, αχ!

    Πολιτικό να κάμουν τα παιδιά με το τραγοπαπαδαριό πχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε χωριάτα, τώρα το πρόσεξα. Δεν έχεις POS?????? Πες μου τώρα πως χρεώνεις και την πλαστική σακούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοροφυγού του κερατά και σιγά μη δε τη χρεώνει!!!!!!!!! Εδώ πάει και παίρνει σεντόνια από του Σκλαβενιτη για προίκα του μοναχογιού δε θα χρεωσει τη σακούλα;

      Διαγραφή
    2. Αχ Μαρίνα μου τα έμαθες κι εσύ τα ρεζιλίκια με τα σεντόνια από το Σκλαβενίτη;;; Και ούτε ασπρόρουχα Μινέρβα του πήρε ούτε τίποτα. Να δεις που στο γάμο θα πάω να καθίσω με το σόι της νύφης από την ντροπή.

      Διαγραφή
  13. Κρίμας δε θα μπορεσω νάρθω για το γάμο.............Πάω να σκάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσύ με το δικιο σου .. να μην προλαβενεις φιλεναδα.. και οχι ενα δικιο αλλα χίλια δίκια ..εμείς που δεν ετοιμαζουμε γαμους .. και όχι μονο και που δεν εχουμε τρεξίματα... δες πότε ερχομαστε να δουμε τι κανεις χα..χα..!! για αυτο μην δικαιολογήσε αγαπη μου ..
    Ομορφες προετημασίες και χαρούμενες μονο χαρες να εχεις φιλεναδα.. με το καλό όλα.. θα τα ξαναπουμε βεβαιως βεβαιως εστω και μονοι μας εδω!χι..χι.. φιλακιααααα πολλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρτίστα μου, πέρασα απλά να σου πω ότι μου έλειψες. Μου έλειψε το χιούμορ σου, βρε φιλενάδα. Ελπίζω σύντομα να επιστρέψεις ξανά στη μπλογκογειτονιά μας. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έκτακτα!
    Άλλο δεν έχω να καταθέσω!
    [Κι εγώ, υπέρ του πολιτικού γάμου θα ήμουν. Ευτυχώς και το μπαρουτοκαπνισμένο, έχει δηλώσει πως εάν έρθει εκείνη η ώρα, σ' εκκλησία δεν πατά το πόδι της!]
    Περαστικά και καλή ανάρρωση στη μαμά της νύφης!

    Τους γλυκούς ασπασμούς μου, Αρτίστα μου! 😘💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέρασα να σου πω Καλή Ανάσταση κι ότι μου έλειψες.
    Είχα μια ανησυχία για το τι κάνετε.
    Απ ό,τι φαίνεται είσαι πνιγμένη στις υποχρεώσεις.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά για τους γάμους των παιδιών σας και περαστικά στη συμπεθέρα.
    Καλή δύναμη και σε σένα.
    Καλή Ανάσταση και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλειπα κι εγώ, μη φανταστείς! Είπα να περάσω αλλά από ότι βλέπω οι μέρες σου παίζει να μην χωράνε καν τον ύπνο!

    Καταρχήν, καλή ανάρρωση στην συμπεθέρα σου, το πιο σημαντικό!
    Και για τη συνέχεια, καλά στέφανα στα παιδιά <3

    Εγώ ευτυχώς ακολούθησα τη συμβουλή σας, και με μόλις 38 ευρώ, 10 λεπτά, και 8 άτομα, ξεμπέρδεψα στο πιτς φιτίλι από τα του γάμου!

    Περιμένουμε τα κουφέτα, μη ξεχαστείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασα να αφησω μια καλησπέρα..για να δεις οτι μια αρτιστα δεν ξεχνιεται.. ελπίζω να εχεις μονο χαρούμενα τρεχαματα... φιλεναδα.!!! φιλακιααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συνεχίζεις να μας λείπεις, Αρτίστα μου. Κοίτα να προσέχεις τον εαυτό σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αισθητή η απουσία σου πάντως ε! Κάθε τρεις και λίγο περνώ να ξαραχνιάσω λίγο μη νομίζει κανείς πως μας εγκατέλειψε το όνομα της γειτονιάς χαχαχαχα

    Τουλάχιστον ελπίζω να το έχεις ρίξει στους χορούς <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταλαβαίνω θα έχεις τρεχάματα.
    Μας λείπεις όμως.
    Και για να είμαι ειλικρινής ανησυχώ κιόλας.

    Φιλάκια Αρτίστα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θυμόμουν κοντεύει η ημερομηνία, εντάξει δεν ήξερα και ακριβώς αλλά πότε μπήκε ο Ιούνης για πότε θα μεσάσει, ούτε που θα το καταλάβω. Γι αυτό πέρασα να ευχηθώ στα παιδιά!!!
    (τελικά θα γίνω μόνιμη εδώ να μονολογώ μου φαίνεται)

    Να ζήσουν πάντα ευτυχισμένα, να είναι γεροί και να αντέχουν ο ένας τις παραξενιές του άλλου!!
    Να τους χαίρεσαι αρτίστα μου, χρόνια καλά να έχουν (γιατί τα πολλά δεν έχουν σημασία αν δεν είναι όμορφα) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τωρα θα κοντευει και ο γαμος και θα χεις ποιο πολλα τρεχαματα καλα στεφανα ευχομαι στα παιδια και καλο καλοκαιρι σε ολους σας!!!Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τώρα έχει γίνει ο γάμος;
    Πάντως κι αν δεν έχει γίνει θα γίνει το Σ/Κ μάλλον.
    Οταν και αν αντέχεις γράψε δυο γραμμές μετά, ίσα να μας πεις πως δεν κατέρρευσες.
    Αρτίστα μου στη θέση σου θα είχα πάθει υπερκόπωση.
    Ειλικρινά απορώ πως αντέχεις.
    Λογικό να μην έχεις καμία διάθεση για blog και τέτοια.
    Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα!

    Φιλάκια πολλά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχες και απο εδω..για το ζευγαρι σας χαρούμενα και ευτυχισμενα να είναι τα παιδια και καλους απογονους...
    Περιμενουμε ρεπορταζ..ναι; για μια μικρή γευση βρε αγαπη μου!!
    Να περνας παντα ομορφα φιλεναδα.. καλο καλοκαιρακι να περασετε..φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σας ευχαριστώ όλες και όλους για το ενδιαφέρον σας, τις ευχές καθώς και τα τόσα σχόλια, που αφήνατε για τόσο καιρό εδώ πέρα μέσα!
    Κίσιζ εν χαγκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. xxxx aaaa cccc ακόμα μεθυσμένη από το γλέντι είσαι αρτίστα μου;
    Παρακολουθώ στο μειλ και είπα να περάσω να δω, είσαι καλά;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι.
      Δοκίμαζα τα σχόλια επειδή δεν μου τα παρουσιάζει στο μέιλ μου.
      Τα νέα μου είναι σε σημερινή ανάρτηση!
      Μάιντ λαμπ εσύ;

      Διαγραφή
    2. αααα ούτε που το πήρα χαμπάρι!!

      Εγώ εγώ, μπορεί τα καινούρια να μην τα πιάνω αλλά βλέπεις, εδώ έχω κάνει κατάληψη!!

      Διαγραφή
    3. Καλέ δεν έχω θέμα! Κι εδώ καλά είναι!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.