Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Καθόμουν...



... στον καναπέ, ακούγοντας, για πολλοστή φορά, έναν από τους πολύ αγαπημένους μου δίσκους, το Ascenseur pour l'échafaud του Miles Davis (εδώ), με μουσικές τις οποίες είχε φτιάξει για το ομώνυμο φιλμ νουάρ του 1958, σε σκηνοθεσία Λουί Μαλ (σ.σ. "Ασανσέρ για δολοφόνους" είναι ο ελληνικός τίτλος),  όταν ήλθε η μητέρα στο σαλόνι.
Στάθηκε σιωπηλή για μερικά δευτερόλεπτα και με κοίταζε επίμονα.
Σηκώθηκα, πήγα στο πικάπ, χαμήλωσα τον ήχο και την ρώτησα: "Θα θέλατε κάτι μητέρα;".
Και η μήτηρ απήντησε ευγενέστατα: "Εσύ τι λες; Για να σε κοιτάω, κάτι θα θέλω!".
Αρτίστα του βωβού: -Πώς μπορώ να βοηθήσω;
Θεοδοσία: -Η τηλεόραση που μου έχεις στο δωμάτιο, έχει χαλάσει εδώ και πολύ καιρό.
Ατβ: -Γιατί το λέτε αυτό; Μια χαρά τα δείχνει τα κανάλια.
Θ: -Το λέω γιατί δεν μου απαντάει. Ρωτούσα τον Ευαγγελάτο, πού να απευθυνθώ για να μας στείλουν δωρεάν πράγματα από το σούπερ μάρκετ κι εκείνος δεν μου απαντούσε. Μήπως δεν με άκουγε;
Ατβ: -Μα πώς να σας ακούσει; Αφού ο Ευαγγελάτος απεβίωσε τον Ιανουάριο του 2017...
Θ: -Πέθανε ο Νίκος ο Ευαγγελάτος; Ο δημοσιογράφος που λέει τις ειδήσεις στο "Ε"; Ο άνδρας της Τατιάνας; Και πώς δεν είπαν κάτι στην τηλεόραση;
Ατβ: -Αααααα, μάλιστα... Εγώ έλεγα για τον Σπύρο τον Ευαγγελάτο, τον σκηνοθέτη. Συγγνώμη, δεν πήγε ο νους μου στον Νίκο...
Θ: -Είναι που σνομπάρεις την τηλεόραση, γι αυτό δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Δες και λίγο, δεν θα πάθεις και τίποτα... 
Ατβ: -Μα βλέπω ταινίες και σειρές μητέρα...
Θ: Τι; Αυτές που κατεβάζεις παράνομα και πότε θα σε μπουζουριάσουν δεν ξέρω και τις βάζεις σ’ εκείνο το, πώς το λένε, το σκληρό, γι αυτές λες; Που μετά τις προβάλλεις μ’ αυτό το σκληρό στην τηλεόραση και τις βλέπεις όποτε θες; Αυτό δεν πιάνεται... Και περιμένω απάντηση. Μήπως δεν με άκουγε ο Ευαγγελάτος;
Ατβ: -Πιθανολογώ ότι τον κούφανε η Τατιάνα... Αλλά, έτσι κι αλλιώς, δεν μπορούν να μας τα στείλουν, αφήστε που δεν είναι τα πράγματα δωρεάν, αλλά μόνο τα μεταφορικά τους.
Θ: -Δεν ξέρεις τι σου γίνεται! Είναι όλα δωρεάν!
Ατβ: -Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε...
Θ.: -Το είχα δει με τον πατέρα σου αυτό.
Ατβ.: -Το 1917 που πρωτοπαίχτηκε;
Θ: -Ντροπή σου! Το 1987 το είδαμε, από το ΚΘΒΕ. Ήμασταν στη Θεσσαλονίκη με τον πατέρα σου και πήγαμε και το είδαμε. Είχαν σφαχτεί η θεία σου η Νούλη με τον θείο σου τον Στέργιο και είχαμε ανέβει να τους τα ξαναφτιάξουμε. Ωραία χρόνια! Αλλά γιατί δεν μπορούν να μας στείλουν τα πράγματα, δεν μου είπες...
Ατβ: -Διότι ζούμε στο νομό Αργολίδας μητέρα και τα στέλνουν μόνο σε όσους κατοικούν στο νομό Αττικής.
Θ: -Και γιατί δεν το λες από την αρχή, ότι δεν μου απαντάει ο Ευαγγελάτος επειδή δεν στέλνουν εδώ τα προϊόντα κι όχι επειδή δεν με ακούει, παρά με καθυστερείς με ανούσιες συζητήσεις και έχασα το μισό επεισόδιο του "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα"; Πάω να δω, όσο προλάβω…
Και απεσύρθη στο δωμάτιό της, ήσυχη πλέον ότι η τηλεόρασή της δεν έχει χαλάσει, αφήνοντάς με για ακόμα μία φορά να αναρωτιέμαι τι άλλο θα ακούσω στο εγγύς μέλλον...

#tizwpalirepoustimou
#true_story
#ti_akouw_kai_den_trelainomai

61 σχόλια:

  1. Ααα μου αρέσει η μουσική σου αγαπητή!
    Να τολμήσω να πω και η μητέρα Θεοδοσία;
    Φαντάζομαι στην πραγματικότητα αν κρίνω από τα hastag εσύ δεν το ευχαριστήθηκες τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Όχι που να το παινευτώ, αλλά έχω μία αρκετά καλή συλλογή βινυλίων!
      Κι η μητέρα μια χαρά είναι, τηρουμένων των αναλογιών!
      Κοίτα, την ώρα που συνέβαινε το γεγονός, όχι δεν το ευχαριστήθηκα, την ώρα που το κατέγραφα όμως, μια χαρά πέρασα!

      Διαγραφή
  2. Βλέπει στο μέλλον η μαμά σου!!!!
    Απίστευτη Θεοδοσία

    Την καλημέρα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υδροχόος παιδί μου, τι περιμένεις; Βλέπουν μακριά αυτοί οι τύποι!
      Καλημέρα Ελένη που ποιείς!
      Καλημέρα και καρδούλα!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Αρτιστα μου.....
    Απο τις μαναδες θα τα ακουσουμε ολα, αλλα δεν τολμαω να πω κατι, φοβουμενος ειλικρινα τι αποριες θα εγω και εγω απευθυνομενος στην κορη μου σε 30 χρονια απο τωρα.....οποτε σωπαινω και απλα χαμογελω!!!!
    Τα φιλια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες εδώ πέρα μέσα ανιψιέ της καλύτερης ντεκουπατζούς που έχει βγάλει έβερ αυτή η χώρα!
      Κι εγώ μάνα είμαι, αλλά ευτυχώς δεν έχει ο γιος μου βλογ και, τουλάχιστον, δεν θα βγάζει στη φόρα τα παλαβά που θα λέω, εάν φτάσω ποτέ στην ηλικία της μητρός μου, που δεν το βλέπω!
      Σε 30 χρόνια μια χαρά θα είσαι! Μετά τα 94 έτη, τόσο έγινε τις προάλλες η μητέρα Θεοδοσία, αρχίζουν τα κουλά!
      Κίσιζ Τάκις

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχα!
      Κλαίωωωωωωωω!!!!!

      Διαγραφή
    3. @ Άιρις
      Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Εμ πώς; Να μην ξέρει το παιδί ότι εδώ πέρα μέσα εκτιμούμε τα ταλέντα της θείας του;

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω (εκ του ασφαλούς) τα σουρεάλ επεισόδια που μας αναμεταδίδεις.
    Εν τω μεταξύ, δίνει όντως ο Ευαγγελάτος δωρεάν ψώνια;
    Για πες της να σου πει λεπτομέρειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν! Κατά τη διάρκεια της αναμετάδοσης! Όταν γίνονται, είμαι σε κατάσταση σοκ!
      Κάτσε να σου πω για τον Ευαγγελάτο. Παιδί μου αυτός, σου λέει, έχει χορηγό ένα ονλάιν σούπερ μάρκετ, με προσφορές 2 σε 1 και τέτοια και τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Μόνο τα μεταφορικά. Στο λέω με σιγουριά, διότι κάθισα και είδα την εκπομπή και το ήλεγξα!
      Και μόνο στο νομό Αττικής. Εξακριβωμένο κι αυτό!
      Αυτά!

      Διαγραφή
  5. Μα και αυτός ο Ευαγγελάτος απορώ γιατί δεν απαντά :P
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου...αν και αν κρίνω από τα hastag εσένα δεν σου άρεσε...
    Τι ζεις κι εσύ Αρτίστα μου!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Σερενάτα μου! Χειμώνας είναι, μπορεί να έχει πάθει καμιά ωτίτιδα και να του έχουν βουλώσει τα αυτιά! Τι να πω;
      Κοίτα, όταν φτιάχνω την ανάρτηση, μια χαρά περνάω, όταν διαδραματίζονται τα γεγονότα ένα σοκ το ψιλοπαθαίνω. Είναι λίγο δύσκολο να βλέπεις τη μητέρα να τα χάνει λίγο-λίγο…
      Ελπίζω να διατηρηθεί έτσι η κατάστασή της και να μην χειροτερέψει, αλλιώς την έβαψα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  6. Μήπως ήθελε να ακούσει λίγο Miles Davis και ντράπηκε να σου το πει; Μην υποτιμούμε το καλό γούστο τής κυρίας Θεοδοσίας απλώς και μόνον επειδή πέρασαν κάποια χρόνια. Βλέπεις ότι συζητάει ακόμα μια χαρά για τον Σπύρο Ευαγγελάτο, απλές φράσεις την παραπέμπουν ευθύς στον Σαίξπηρ, έχει φάει με το κουτάλι το ΚΘΒΕ, γιατί να αρχίζουμε τη μουρμούρα τώρα;

    Και, ναι, ο φίλος Βρούτος με την κυρία Θεοδοσία συντάσσεται - υπέρ αδυνάτου λόγος μια ζωή..

    Να της ξαναδώσετε εγκάρδιους χαιρετισμούς. Και, τώρα που πήγε μέσα, θυμηθείτε κι εσείς να ξαναδυναμώσετε τον ήχο. O MIles Davis εκτός από υπέροχα ατμοσφαιρικός μπορεί να είναι και αποτελεσματικά ιαματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν ήθελε! Και το λέω με μεγάλη σιγουριά, διότι από τα είδη της τζαζ, πάντα προτιμούσε το ραγκτάιμ, το μπίμποπ και το σουίνγκ!
      Η αλήθεια είναι ότι για τα 94 της χρόνια, τηρουμένων των αναλογιών, διατηρεί το μυαλό της σε αρκετά καλή κατάσταση και είναι πανευτυχής μέσα σ’ αυτήν. Εμένα μόνο λίγο με τρομάζει η σκέψη μην ξυπνήσει καμιά μέρα και μου πει:
      "Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε;
      Συγγνώμη, κύρια, ποια είστε;"!
      Θα φρικάρω τελείως!
      Θα της ξαναδώσω χαιρετισμούς, αλλά, για σιγουριά, θα της βάλω να ακούσει to "Cheek To Cheek", που της αρέσει κιόλας!
      Να είσθε καλά κύριε Βρούτε μου (συγγνώμη, κύριε Μάνεση ήθελα να γράψω...)!

      Διαγραφή
  7. Είσαι τόσο παραστατική που βλέπω την εικόνα με τη μουσική της υπόκρουση!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Απλώς τα γεγονότα παραθέτω! Τίποτα περισσότερο!
      Κίσιζ Ρένα!

      Διαγραφή
  8. Ωωωωωωω τι λες τώρα Αρτίστα....!
    Miles Davis και "Ασανσέρ για δολοφόνους".
    Κοίτα τώρα τι έκανες με δύο απλές κινήσεις.
    Και μουσική αναδρομή μας βάζεις σε κίνηση στο θυμικό μας αλλά και άριστη κινηματογραφική πρόταση βάζεις στο τραπέζι.
    Πιο άριστη παίκτρια στη σκακιέρα δεν έχω δει ομολογουμένως.
    Και φυσικά η Μαμά....! μια γλυκύτατη παρουσία σαν το αλάτι της ζωής στο όλο αυτό στόρυ που δίνει ένα μικρό θεατρικό μονόπρακτο. Πόσο όμορφο.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κύριε Πιτ μου, αλλά την παρουσίαση της ταινίας την αφήνω σ’ εσένα, που είσαι ειδικός!
      Αν δεν την έχεις κάμει ήδη και δεν την έχει πάρει το μάτι μου, καθώς δεν έχω διαβάσει το βλογ σου από γενέσεώς του!
      Αχ αυτή η μητέρα! Ελπίζω μόνο να μην γίνονται πολύ συχνά αυτά τα μονόπρακτα, διότι, εντελώς μεταξύ μας, στην αρχή με πονάνε και περνάει αρκετός καιρός μέχρι να τα αποδεχτώ και να μπορέσω να διακωμωδήσω…
      Καλημέρα κύριε Πίτ!

      Διαγραφή
  9. Εντάξει, δεν θα σου κρυφτώ. Πόσο ευχαριστιέμαι αυτές τις στιγμές, που μας βάζεις τη κλειδαρότρυπα μπροστά απ' το μάτι και μας αφήνεις ν' απολάψουμε τις στιγμές σας - δεν φαντάζεσαι. Ειδικά στο «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε...» με πέθανες!

    Πολλά thumbs up ΚΑΙ για τις μουσικές σου, αγαπητή μου αρτίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ευχαριστιέμαι! Διότι με στεναχωρεί το γεγονός που συν τω χρόνω αρχίζει κάπως και τα χάνει και πρέπει να το βγάλω προς τα έξω, γιατί με βαραίνει και δεν κάνει!
      Και τι το καλύτερο από το να τα λες σε ανθρώπους που συμπαθείς και τους αισθάνεσαι φίλους κι ας μην τους ξέρεις εκ του σύνεγγυς; Τίποτα καλύτερο!
      Μιλ μερσί Λυσίππη μου για τα μπράβο που μου δίνεις!
      Κοκκινίζω, αλλά μου αρέσει!

      Διαγραφή
    2. Ναι, καταλαβαίνω τι εννοείς. Και, για να σου πω την αλήθεια, δεν βρίσκω σωστό να γελάμε μ' αυτά, μα, απ' την άλλη, νομίζω πως αυτή η αντίδραση κι αυτά τα σχόλια σε ελαφραίνουν τελικά. Το γέλιο έχει τη δύναμη να ξορκίζει.

      Πάντως, σε νιώθω απόλυτα, γιατί κάτι αντίστοιχο έζησα προσφάτως με τη γιαγιά μου (τη μαμά τής μαμάς μου). Πάθαινε κρίσεις άνοιας, χανόταν μερικές φορές. Τις υπόλοιπες τo είχε σαν όπλο-δικαιολογία και μέσο για να μας κάνει τη καθημερινότητα μαρτύριο (σε βάσεις του "δεν σας γουστάρω, αλλά τι να κάνω που έπεσα στην ανάγκη σας!"). Και μ' αυτό κυριολεκτώ. Δύσκολος άνθρωπος όσο ήταν νεότερη και γερή, φαντάσου στα γεράματα και την ανημπόρια. Όμως, ακόμη κι έτσι, όσο και να μην έχεις τις άριστες σχέσεις και το συναισθηματικό δέσιμο, δεν μπορείς να μην επηρεαστείς αρνητικά στο πώς φθείρει ο χρόνος που περνάει από πάνω μας - και, φυσικά, το λούκι που τραβάς κι ο ίδιος κοντά στον άλλο. Τέλος πάντων... C' est la vie, δεν λένε; Πολλά θα μας παρουσιαστούν και θα πρέπει να τ' αντιμετωπίσουμε. Τουλάχιστον, ας έχουμε ανθρώπους, να μοιραζόμαστε το βάρος.

      Σε φιλώ, παπαρουνάτη μου αρτίστα (και πώς σου πάααει να κοκκινίιιζεις;!).

      Διαγραφή
    3. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!

      Δεν ξέρω, πάντως για μένα η διακωμώδηση των καταστάσεων είναι το μόνο που με κάνει να μπορώ να αντιμετωπίσω τα σοβαρά αυτής της ζωής!

      Λοιπόν, τον περασμένο μήνα πήγα τη μητέρα σε ειδικό γιατρό και δεν διέγνωσε άνοια, παρά έναν αποπροσανατολισμό, απόλυτα αναμενόμενο για την ηλικία της.
      Όμως ήταν πάντα καλοκακομαθημένη και παραμένει έτσι!
      Και γι αυτό και οι παραξενιές και όλα τα κουλά που κατά καιρούς κάνει ή απαιτεί!
      Αλλά της το συγχωρώ, διότι μου δίνει καλές αναρτήσεις!

      Επίσης και το κόκκινο μαλλί μου πάει, αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ, ούτε και πρόκειται πλέον, διότι δεν το δικαιολογεί η ηλικία μου!
      Παρόλα αυτά, γνωρίζω ότι μου πάει, γιατί κάποιες απόκριες είχα ντυθεί γοητευτικός διάβολος και είχα περάσει το μαλλί με ένα κόκκινο σπρέι!
      Καλά, θεά ήμανε!

      Διαγραφή
  10. Μήπως...λέω μήπως αρτίστα μου να εκανες και μικρα βιντεακια με την μητερα..σε πρώτο πλανο;
    Ειδες τι παθαινεις φιλεναδα ..για να μην βλέπεις τηλεόραση; δεν ενημερώνεσαι σωστα βρε παιδι μου.. καλα στα λέει η Θεοδοσία ..ακου να μην καταλαβεις αμέσως οτι σου ελεγε για τον Νικο της Τατιάνας;...που ζεις βρε αγαπη μου; χα..χα.. καλα εμεις γελαμε..αλλά μην νομιζεις ότι δεν σε καταλαβαινουμε..παρόλα αυτα... θα ήθελα να ημουν απο μια μερια να σε εβλεπα..!Ευτυχως το χιούμορ σώζει φιλεναδα..!! Φιλια στην θεοδοσία απο την Κρητη να της πεις...σε σενα ξεχωριστα για την υπομονή σου.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το φαντάζεσαι; Και να τα ανεβάζω στο γιουτιούμπ; Βάιραλ θα γινόντουσαν!
      Εντάξει κι εγώ γελάω τώρα! Και ναι βρε Ρούλα μου, μόνο αυτό με σώζει. Το ότι κάποια στιγμή αρχίζω και τα διακωμωδώ!
      Θα της μεταφέρω τα φιλιά από την Κρήτη!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  11. Ήθελα να ήξερα τι θα έγραφες στο blog σου, αν δεν υπήρχε η μητέρα σε αυτή την κατάσταση. Τίποτα! Σου δίνει υλικό κι εσύ της το ανταποδίδεις με αυτά τα κατάπτυστα #... Τς, τς, τς!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ… Δεν θα ‘θελα…
      Τι νομίζεις; Ότι δεν καταλαβαίνω πόση αναγνωσιμότητα της χρωστάω;
      Για ποια με πέρασες Γούμαν; Για καμιά αχάριστη;
      Της το αναγνωρίζω και με το παραπάνω!
      Και να μην μου λες εμένα για τα #, διότι κάνω μεγάλο κόπο να σκεφτώ κάθε φορά τι # θα βάλω! (εκτός βέβαια από το πρώτο #, που είναι μόνιμο!).
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  12. Ζείτε μεγάλες στιγμές. Το θετικό είναι, ότι μέσα από τις διηγήσεις σου, τις ζούμε και εμείς μαζί σου!
    Είναι σημαντική η συμπαράσταση να ξέρεις.
    Είμαστε εδώ και για τα επόμενα.
    Στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμείς! Ζούμε κι εμείς μεγάλες στιγμές!
      Εμ γι αυτό το κάνω!
      Γιατί ξέρω ότι είστε εδώ και συμπαραστέκεστε!
      Μεταξύ μας, ελπίζω να αργήσουν τα επόμενα!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  13. Τι τραβάς, καημένο μου παιδί!
    Χαίρομαι, πάντως, που ακόμα μπορείς και διακωμωδείς καταστάσεις. Εντωμεταξύ, εγώ δεν το ήξερα ότι οι δημοσιογράφοι στην τηλεόραση σου απαντάνε αν τους ρωτήσεις κάτι, και δεν έχω ρωτήσει ποτέ τίποτα σε κανέναν. Και μένω και στην Αττική...
    Από εδώ και πέρα θα αρχίσω να ρωτάω.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Των παθών μου τον τάραχο τραβάω!
      Το διακωμωδώ και θα συνεχίσω να το κάνω, όσο μπορώ, γιατί δεν βγαίνει αλλιώς!
      Κοίτα, δεν έχω να σου πω πολλά για το θέμα, διότι δοκίμασα κι εγώ και τους ρώτησα διάφορα και δεν μου απάντησαν, αλλά φοβάμαι πως με αγνοούν σκοπίμως, διότι δεν έχω και την καλύτερη των σχέσεων μαζί τους κι ας δουλεύω σε εφημερίδα.
      Όμως εσύ μη στέκεσαι στο τι γίνεται μ’ εμένα. Δοκίμασε να τους ρωτήσεις κι άμα σου απαντήσουν γράψε μου!
      Άλλωστε μένεις και στην Αττική και μπορεί να έχει άλλη βαρύτητα αυτό!
      Κίσιζ Πίπη!

      Διαγραφή
  14. Αχαχαχχαχχαχααχαχα!!!!!!!!! Τι ζεις πάλι ρε πούστη μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!

      Τιζειςπαλιρεπούστημου είναι το σωστά. Μια λέξη.

      Διαγραφή
  15. Καλό απόγευμα
    Δεν ήξερα ότι έχει κι άλλον Ευαγγελάτο. Εμένα πήγε ο νούς μου στον αντρα της Τατιάνας , τον Νίκο Ευαγγελάτο, αυτόν ξέρω εγώ
    Να περνάς καλά και να βλέπεις τη κάθε κατάσταση με χιούμορ
    Καλό υπόλοιπο Τετάρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Είχε κι άλλον!
      Είδες γνώσεις που αποκτά κανείς εδώ πέρα μέσα;
      Χο χο χο! Αστειεύομαι φυσικά!
      Να είσαι καλά Δελφινάκι!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. 94 Άρτίστα μου
    Ωχ τί με περιμένει ακόμα αφού είμαστε στα 88 και ήδη αρχίσαμε τα ευτράπελα .
    Δλδ άρχισε, η ψυχολόγος λέει δεν πρέπει να μιλάμε σε πρώτο πληθυντικό.
    Εμείς,Η ξάδερφε, είναι στο στάδιο να μετράει τα πάμπερς της και να τα βρίσκει λειψά.
    Συμπέρασμα . Τις τα παίρνει η κυρία που την αλλάζει το πρωί και το βράδυ.
    Εγώ δεν γελαω καθόλου με αυτά που γράφεις , αντίθετα, υποφέρω .
    Καλή δύναμη και συναδελφικούς ασπασμούς .Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς, η μάδερ, έγραψα .
      Πώς βγήκε ξάδερφε ;

      Διαγραφή
    2. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Ααααααα εσείς συμβουλεύεστε και ψυχολόγο! Σωστό!
      Εμείς πάλι δεν... Το χειριζόμαστε ενστικτωδώς!
      Εμάς δεν έχει θέμα με τα πάμπερς. Έχει όμως θέμα με τα πράγματά της. Τα θέλει όλα στη θέση τους, που αυτό δεν είναι παράλογο, και τα κάνει απογραφή κάθε δύο μέρες, που αυτό είναι παράλογο!
      Κι αν ξεχάσει πού έχει βάλει π.χ. το καθρεφτάκι της, νομίζει ότι κάποιος από εμάς της το έχει πάρει και μας παίρνει ο διάολος!
      Και κάνουμε το δωμάτιο ανάστα ο Κύριος και δεν ησυχάζει μέχρι να το βρούμε!
      Ναι, αυτά είναι λυπηρά, αλλά από ένα σημείο και πέρα είναι και εκνευριστικά.
      Ελπίζω να μην προλάβω να κάνω τέτοια στο παιδί μου!
      Να είσαι καλά συναδέλφισσα!
      Καλό κουράγιο και καλό Σαββατοκύριακο!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
    3. Αν έγραφες από τάμπλετ, γίνονται αυτά.
      Ο δαίμων του τυπογραφείου που λέγανε παλιά οι εφημεριδάδες;
      Ε, τώρα λένε ο δαίμων του πληκτρολογίου!

      Διαγραφή
  17. Φχαριστήθηκα τον Miles Davis, αρτίστα μου, αλλά σκέτο... δε λένε σκέτο καφέ και ας είναι πικρός; Άσε που δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ!
    Στις 28/2 η Γαλλίδα maman, κλείνει τα 93 και το "σύστημα" όπως έχω ξαναγράψει λειτουργεί καλά, ειδικά που τώρα στο διπλανό παρκάκι έβαλαν όργανα γυμναστικής και μου είπε πόσο της αρέσουν!!!
    Δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορούσα να διακωμωδήσω παρόμοιες καταστάσεις, ίσως ναι, μια και αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος εκτόνωσης και υπέρ της όποιας εντόνωσης!

    ΑΦιλάκια και καλό βραδάκι να έχουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Αχ ναι, το ξέρω ότι προτιμάς τα τέια!
      Ποιος τη χάρη της!
      Εμάς, δεν είχε ποτέ την τάση της εκγύμνασης! Ανέκαθεν ήταν του καναπέ! Σ' αυτό της έμοιασα! Φαντάζομαι και σε πολλά άλλα, απλώς δεν τα διακρίνω ακόμα!
      Ίσως είναι ένας καλός τρόπος η διακωμώδηση, όπως και να έχει είναι ο μόνος τρόπος που ξέρω!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Πού πατάνε λίκε για τις υπέροχες μουσικές σας επιλογές;

    Πέτυχες φλέβα!
    Κίσιζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Δεν έχουμε λίκε, μόνο τις ακούς και ευφραίνεται το αυτί σου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει!
      Κίσιζ δίαρ!
      Καρδούλα!

      Διαγραφή
  19. Λοιπόν εμένα η μουσική του Davis Miles δεν καθόλου με άγγιξε. Με βάζεις, λοιπόν, ΑτΒ αγαπητή, να κατεβώ στο της Τ47 υπόγειο και το συγκεκριμένο CD αναζητήσω για να του ευκαιρία μία δεύτερη δώσω! Θα το πράξω!

    Έρρωσο λίαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!

      Κι αν δεν σου αρέσει, μη σε μέλει!
      Υπάρχουν κι άλλες μουσικές που αρέσουν και στους δυο μας!
      Πάντως ναι, δώσε στο συγκεκριμένο άλμπουμ μία δεύτερη ευκαιρία!

      Μακάρι, αλλά δεν το βλέπω να υγιαίνω για πολύ ακόμα. Τουλάχιστον ψυχικώς!

      Διαγραφή
  20. Χαχαχαχα!
    Αρτίστα μου!
    Μου έλειψες!!
    Φιλάκιααααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα να απαντήσω, αλλά ήρθε εκτάκτως η θεία Φεβρωνία και αδυνατούσα να βρω χρόνο για το βλογ!
      Εμ βέβαια σου έλειψα, αφού τριγυρνάς στα φέισμπουκ, πού να σου μείνει χρόνος να κάμεις βόλτες στη βλογόσφαιρα;
      Γι αυτό σου λέω, άνοιξε κι εσύ ένα βλογ, να πηγαινοερχόμαστε, γιατί κι εσύ μας λείπεις!
      Κίσιζ Γιούλη!

      Διαγραφή
  21. Αρτίστα μου, πριν χάσω τη γιαγιά μου πριν από λίγους μήνες, το επεισόδιο αυτό το ζούσα καθημερινά αλλά σε ακόμη καλύτερη απόδοση. Εξηγούμαι: Η γιαγιά μου έπιανε κουβέντα με τον Σρόιτερ (δεν το είχε με τον Ευαγγελάτο). Του μιλούσε και της απαντούσε! Συνεπώς, περίμενε, κοπέλα μου. Σε λίγο θα της απαντάει ο Ευαγγελάτος. Είναι αρχή ακόμη! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα, έχουμε μέλλον δηλαδή!
      Τα καλύτερα έρχονται, ένα πράμα!
      Ωραία! Να προετοιμάζομαι σιγά-σιγά!
      Θενκς για την προειδοποίηση!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  22. Έχει κι ένα δίκιο όμως! Να δεις που μαζί θα μας μπουζουριάσουν!
    Ας μας βάλουν τουλάχιστον στο ίδιο κελί να συζητάμε όσες σειρές και ταινίες προλάβουμε να δούμε στο μεταξύ, γιατί αλλιώς μας βλέπω να ζωγραφίζουμε ένα κουτί στον τοίχο και να παλεύουμε να πιάσουμε συζήτηση με φανταστική Τατιάνα...και μη χειρότερα δηλαδή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς! Και να μας μπουζουριάσουν μια χαρά θα τα καταφέρουμε!
      Έχω στείλει ένα κάρο βιβλία στις γυναικείες φυλακές της Θήβας, οπότε, αν μη τι άλλο, θα διαβάζουμε!
      Θα κάνουμε και το κους κους μας, ζάχαρη θα περάσουμε!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  23. Λατρεύω την μανούλα και ας μην την έχω γνωρίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χέρι σου είναι να την γνωρίσεις!
      Γι αυτό σου λέω, κατέβα όσο είναι καιρός!

      Διαγραφή
  24. Περασα να δω πως εισαι..και βλεπω επισκεψεις..την Φεφρωνια.. οποτε την κάνω να μην γινουμε πολλες..!!! στελνω φιλι.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αρτίστα μου είσαι καλά; Σε πεθύμησε το κοινό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και τόσο καλά...
      Προέκυψαν μερικά προβλήματα, που πρέπει να διευθετήσω και δεν μου αφήνουν τον χρόνο, αλλά ούτε το κουράγιο, να ανοίξω έστω το πι σι.
      Ελπίζω να υπάρξει καλυτέρευση των συνθηκών, ούτως ώστε να επανέλθω εντός του τριμήνου δριμύτερη!
      Σ' ευχαριστώ γι αυτή σου την επίσκεψη Μάιντ Λαμπ!

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω να μην είναι τίποτα το σοβαρό..
      Κανένα ευχαριστώ, θα σε περιμένουμε!
      Καλό κουράγιο σε όλα!

      Διαγραφή
    3. Ναι, όλα καλά τελικά!
      Έκανα και σχετικό ποστ με τα νέα μου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  26. Πέρασα κι εγώ να δω τι γίνεσαι Αρτίστα μου.
    Χάθηκες και ανησύχησα.
    Βλέπω με πρόλαβε η Νικολέτα.
    Εύχομαι όλα να είναι καλά.
    Κουράγιο, φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά είναι τελικά!
      Έκαμα και σχετικό ποστ πριν λίγο!
      Μιλ μερσί για το ενδιαφέρον σου!
      Φιλί.

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.