Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις...



...με τον κ. Μήτσο, τελικά τον έπεισα να κάνει mother-in-law sitting ούτως ώστε να μπορέσω να παραβρεθώ σε μια σύναξη γνωστών που έλαβε χώρα σε ένα μπαρ, που παίζει, ως επί το πλείστον, garage μουσική κι εκεί που πίναμε και κουβεντιάζαμε ψιλοχορεύοντας, ξαφνικά μου ήρθε να πάω να καθίσω στη μπάρα για να μου κάνει τη σχετική ψυχανάλυση ο μπάρμαν. 
Μετά κόπων και βασάνων σκαρφάλωσα σε ένα σκαμπό (σ.σ. γιατί τα κάνουν τόσο ψηλά άραγε;) και ξεκινήσαμε την ψυχοθεραπεία. 
Τελειώνοντας παρέμεινα για λίγο ακόμα στη μπάρα και, σιγοπίνοντας μια φημισμένη πέρδικα, άρχισα να παρατηρώ διάφορα άτομα γύρω μου. 
Ήταν λοιπόν μία που άτμιζε ηλεκτρονικό τσιγάρο και είχε παραγγείλει Jack Daniels με πάγο. Σαν να λέμε thug life με στέβια... Τι το θες το μπαρ καλή μου; Στα μπαρ καπνίζουμε. 
Αμ ο άλλος; Που σκάει στις 02:00 μετά τα μεσάνυχτα και παραγγέλνει τσάι και παραπονιέται πως είναι δυνατά η μουσική; Είπαμε αγάπη μου, μπαρ είναι εδώ, όχι τσαγερί-λαπαδερί... 
Αλλά το κλου της βραδιάς ήταν τρεις κύριοι, που έπιναν μετά μανίας μηλίτη. Και καλά τα Aperol Spritz να τα αντέξω, άντε και τις μπύρες με τα λεμόνια και τα πουρφάν να τα ανεχτώ κι αυτά, κομμάτια να γίνει, αλλά όταν ακούω μηλίτη νομίζω ότι απειλούμαι από κάποια παραθρησκευτική οργάνωση. 
Και μετά από όλα αυτά, παθαίνω μία σύγχυση η αρτίστα και ξαφνικά εκεί που ο dj έπαιζε το The Guillotine από τους The Executioners, 


εγώ νόμιζα ότι άκουγα αυτό:


Που εντάξει, δεν έχω θέμα με το εν λόγω άσμα, αλλά δεν ήταν και το ζητούμενο για το συγκεκριμένο βράδυ... 

Κακίες;

42 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πέρυσι. Εφέτος θα ρίχνουν Ντικοβίξ στις πορτοκαλάδες...

      Διαγραφή
    2. Έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας ακόμα.

      Διαγραφή
    3. Μια φορά εμένανε μ αρέσει το στη κεντημένη σου ποδιά!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Είναι που είσαι βλάχα, βλαχοπούλα και τσελιγκοπούλα.

      Διαγραφή
    5. Αχαχαχαχαχχχαχαχαχα
      Κλαίω μαρήηηηηηηηη κλαίω!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πως τα συνδυάζεις όλα!!!!!!
    Δηλώνω παραδοσιακή και μοντέρνα
    Μήπως πρέπει να το δω πιο σοβαρά;;;

    φιλί που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλό. Αλλάζω την παροιμία "Ο καλός ο μύλος όλα τ' αλέθει" σε "Το καλό αυτί όλα τ' ακούει"!
      Και τα συνδυάζω όλα!
      Να το δεις πιο σοβαρά; Όχι. Κατηγορηματικά όχι!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  3. Που τόχα το μυαλό μου και ξεχάστηκα και δε στο ειπα δε τα κάνουν ψηλά τα σκαμπο του λόγου σου είσαι κοντή!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι! Πάντα να ΚαλοΠερνάτε, να παρατηράτε (για το ομοιοκατάληκτον) και να μιλάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μηλίτη σε μπαρ;;
    Τσάι;;;
    Ελεος!!!
    Τι μπαράκι ήταν αυτό;
    Τέλος πάντων, η ψυχοθεραπεία πως πήγε;
    Καλός ο μπάρμαν;

    Φιλάκια πολλά Αρτίστα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως ναι, μηλίτη σε μπαρ!
      Ναι που σου λέω... Τσάι!
      Το μπαρ είναι άριστο!
      Η ψυχοθεραπεία βοήθησε.
      Κούκλος ο μπάρμαν και γι αυτό η ψυχοθεραπεία βοήθησε!
      Κίσιζ Σερενάτα!

      Διαγραφή
  6. Σέρβιρε και μίλκο το κατάστημα;
    Για τους σκληροπυρηνικούς, ξέρεις...
    Καιρό έχω να βρεθώ στο ψηλό το σκαμπό κι έχω χάσει τεύχη μου φαίνεται.
    Αλλά η περιγραφή σου, απογειωτική! Πόσο γέλασα...
    Ψυχοθεραπευμένη πάντως σε βρίσκω Αρτίστα μου. Δεν έχεις ανάγκη μωρέ εσύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μάλλον το μόνο που δεν σερβίρει, αν και δεν τον κόβω κιόλας. Τον λαιμό μου.
      Δε βαριέσαι... Κι εγώ που πηγαίνω, τι καταλαβαίνω; Μου βγαίνει η πίστη μέχρι να ανέβω στο σκαμπό!
      Έτσι Μαρία Κανελλάκη, να με εμψυχώνεις και να μου το λες ότι δεν έχω ανάγκη εγώ, μήπως και το πιστέψω κάποτε! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  7. Δε λες κακίες,αρτίστα μου
    σωστά σκέφτεσαι,οι άλλοι έχουν χάσει τον μπούσουλα!..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μπράβο Γιούλη!
      Με απενοχοποιείς τώρα! Διότι προς στιγμήν σκεφτόμουν ότι λέω κακίες και θάβω τον κόσμο αναίτια!

      Διαγραφή
  8. Αρτίστα μου πόσο γέλασα με τη περιγραφή σου.
    Βέβαια δεν με ανησύχησε το αν λες κακίες, ήμουν απασχολημένη με τον θαμώνα που μπήκε 2 το ξημέρωμα και ζήτησε τσάι. Σαν η αρχή, από κακό ανέκδοτο είναι χαχα
    Καλή Κυριακή Αρτίστα μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Σαν κι εκείνα τα ανέκδοτα που άρχιζαν "Μια φορά ήταν ένα άλογο που πήγε σ' ένα μπαρ...", δεν θυμάμαι παρακάτω!
      Έτσι και ο τύπος! Τσάι!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Αρτίστα μου, που σου πετύχανε μωρέ όλοι αυτοί....! βαλτοί θάταν δεν το συζητώ. Άκου τσάι στις δύο τη νύχτα. Και μάλιστα σε μπαρ.... Αμ ο άλλος με μηλίτη.....! ωχ Παναγία μου....! Μπαρ είπαμε ρε παιδιά όχι το καφενείο η καφετέρια της γειτονίας να δούμε μπάλα στη Νόβα.
    Κουράγιο Αρτίστα μου....! κουράγιο, σε νιώθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάκτυλος της ΝΔ πρέπει να ήταν! Για να μου σπάσουν τα νεύρα!
      Και να παθαίνω παρακρούσεις κι άλλα να παίζει ο ντι τζέι κι άλλα ν' ακούω εγώ!
      Δεν το εξηγώ αλλιώς κύριε Πιτ μου!

      Διαγραφή
  10. Ακου τσάι και μηλίτη..σε μπαρ..μηπως να αρχισω και εγω το καπί να πηγαίνω..αν ειναι ετσι στα μπαρ..!! χιχι... ήντα επαθες αρτίστα μου... και τα σκαμπό γιατι τα κανουν τοσο ψηλά βρε αγαπη μου...οσοι πίνουν τσαγακι και μηλίτη και μεθυσουν δεν έχουν φοβο να πέσουν απο εκει; απορω και εξίσταμαι σου λέω!!
    Για την βλαχοπουλα και εγώ θα την προτιμούσα οπως την Μαρίνα ζέας πιο πανω την ωρα που θα επινα το τσαγακι μου!!! ..να περνάς όμορφα φιλεναδα.. οτι και κανεις...αντε γειά μας χο..χο..φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να γεια σου! Λες και ήταν παράρτημα του ΚΑΠΗ ένα πράμα!
      Όλα τα τραγούδια είναι ωραία Ρουλάκι! Ανάλογα με τις ώρες!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  11. Ξενερωτοι Αρτιστα μου ξενερωτοι.Αλλα εσυ μην κολωνεις.να βγαινεις.Κι ας κανουν ψηλα τα σκαμπω για τα υψη τα δικα μας.καλη εβδομαδα κουκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό!
      Ξενέρωτοι ήταν!
      Θα βγαίνω κι ας χρειάζομαι και σκάλα για να ανεβαίνω στα σκαμπό!
      Όχι ότι είμαι κοντή. Αντιλαμβάνεσαι...
      Αυτού τα φτιάχνουν ψηλά!
      Καλή εβδομάδα Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  12. Αρτίστα μου, μπάρμπαν-ψυχοθεραπευτή έχω καιρό να βρω. Να κανονίσουμε να πάμε. Θα ανεβούμε στα σκαμπό (κι ας μη φτάνουν το πάτωμα τα πόδια μας), θα καπνίσουμε μαζί (όχι ξενέρωτο ατμό), θα παραγγείλουμε ποτά (αγαπώ μαύρο Τζώνυ) και θα σχολιάσουμε όλους τους θαμώνες! Χμ, μ' αρέσει η ιδέα! Κίσις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ψυχοθεραπευτής και κούκλος! Δύο σε ένα ο τύπος!
      Άμα τύχει θα σε πάω!
      Ντίρλα θα φύγουμε!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  13. Μάλλον θ' αρχίσω να ανησυχώ, γιατί με "έβαλες" σε ένα μπαρ, (μετά από ακριβώς 30 χρόνια) όπου διάβαζα και σημείωνα τις άγνωστες λέξεις, όπως, "φημισμένη πέρδικα", "thug life", "πουφάν" και δεν θυμάμαι τι άλλο!!!
    Στη συνέχεια μετά και από τη περιγραφή των θαμώνων και ακούγοντας και το πατροπαράδοτο άσμα, αναρωτήθηκα μήπως το παραπάνω μπαρ, μάζευε άτομα που χρειαζόντουσαν επειγόντως ένα νέο είδος ψυχοθεραπείας...
    Πάντως αυτή η μπαρότσαρκα (έτσι το λέγαμε τότεςςςς!) ομολογώ πως μου άφησε μια γλυκιά μελαγχολία!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, κάτσε να σου πω.
      Πληροφορίες για το ποια είναι η "φημισμένη πέρδικα", εδώ:
      https://inbusinessnews.reporter.com.cy/brands/article/91485/i-fimismeni-perdika-allazei-kostoymi
      "Τhug life" σημαίνει "Αλήτικη ζωή", περισσότερα εδώ:
      https://www.reader.gr/apopseis/ti-einai-telika-ayto-trend-poy-legetai-thug-life
      Αλλά αλήτικη ζωή με στέβια δεν γίνεται!
      Και για το "πουρφάν", δες εδώ:
      https://www.slang.gr/lemma/23877-pourfan
      Πάντως ακόμα μπαρότσαρκα λέγεται, αλλά μόνο όταν πηγαίνουμε από το ένα μπαρ στο άλλο!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  14. Καλή Χρονιά!! Πεθαίνω για βραδινή έξοδο και χάζι. Να το καθιερώσεις! Κυρ Μήτσο παραγγελιά να βγαίνει πιο συχνά το κορίτσι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η παραγγελιά, αλλά θα πάει στον βρόντο!
      Πόσο να κάτσει να φυλάει την πεθερά του κι αυτός;
      Κι εσύ να έχεις μια όμορφη χρονιά Χριστίνα Ανδρομέδα και ότι επιθυμείς σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Γελάω και γελάω απεριόριστα κι αβίαστα! Πόσο μου έλειψαν τα κείμενά σου ,όμως υποκλίνομαι πραγματικά στο άσμα ασμάτων. Το ελληνικό βεβαίως βεβαίως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μας έχεις λείψει από τη βλογογειτονιά!
      Ε ναι, το ελληνικό βεβαίως, διότι το άλλο είναι αρκετά ήπιο για τα γούστα μας! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  16. Και τι τσάγια είπαμε είχε το μπαρ;
    Χαχαχα....ωραία ιδέα! Να κανονίσουμε να πάρουμε το τσάι μας ένα ξημέρωμα όλοι μαζί!
    Άραγε σερβίρεται με ωτοασπίδες ή άνευ;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πέντε είδη τσαγιώνε, σου λέει, το μαγαζί!
      Και τώρα που το λες, μόνο ωτοασπίδες που δεν ζήτησε ο τύπος! Χο χο χο!
      Κίσιζ 😘 Μεμαρία

      Διαγραφή
  17. Ακόμα στα μπαρ τρέχετε για την ψυχανάλυσή σας αρτίστα μου!
    Καλέ πάρτε ένα τελέφωνο να ψυχοθεραπευτούμε παρέα!
    Στο μεταξύ εγώ θα πίνω το πράσινο τσάι μου , αν δεν σας πειράζει ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, τι να σου κάνω; Σταμάτησες να κάνεις εκείνη την στήλη με τα κρεβάτια του ψυχαναλυτή και κοντεύουμε να γίνουμε αλκοολικοί για να ψυχοθεραπευτούμε!
      Πιες εσύ το τσάι σου, δεν με πειράζει!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.