Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Είναι ένας χρόνος...

...και τρεις μήνες, που ο mitsopd, πήγε μετανάστης στο το χωριό της συζύγου του, στο Σικάγο. 
Την περασμένη εβδομάδα, ήλθε από εκεί ο γιος του, για να περάσει τις διακοπές του εδώ. 
Του είχα τάξει να του φτιάξω την αγαπημένη του τούρτα, καθώς του την έφτιαχνα κάθε που τελείωνε η σχολική χρονιά, όσο το παιδί ζούσε στο ειδυλλιακό Άργος. Έτσι έγινε κι εφέτος.

Η τούρτα φτιάχτηκε και το παιδί του mitsopd ήλθε να την παραλάβει. 
Όμως, δεν παρέλαβε μόνο, αλλά και παρέδωσε. 
Δώρο πολύτιμο, σταλμένο από τον mitsopd για εμένα! 
Και καθώς τούτο το ιστολόγιο τελεί χρέη ημερολογίου, γιατί φοβούμαι ότι πλησιάζει ο καιρός που θα παραπαίω μεταξύ άνοιας και Αλτσχάιμερ, λέω "Ας είναι κάπου γραμμένα και αυτά, να τα έχω να τα θυμάμαι"... 
Τι έλεγα; 
Α ναι... 
Θέλω, λοιπόν, να παραθέσω εδώ πέρα μέσα, φωτογραφικό υλικό από το δώρο του αγαπητού μου φίλου mitsopd, γνωστού και ως Κωλκάνα Χρυσοσπυρού η Ιμιγράντισσα. 
Επίσης θα παραθέσω και τη συνομιλία που διημείφθη στο μέσεντζερ, για να έχω να τη θυμάμαι κι αυτή. 

Το δώρο είναι δύο παγοθήκες μπλε χρώματος, 
κομψές και περίτεχνες και 
εξαιρετικού σχεδιασμού. 


Εδώ φαίνονται απαλλαγμένες από το σελοφάν που τις εμπεριείχε. 


Και ένα κοντινό.

Η μία εκ των δύο παγοθηκών, 
έχοντας έτοιμα, πλέον, τα παγάκια. 


Και ένα κοντινό. 


Και η συνομιλία με τις ευχαριστίες μου στον mitsopd, 
καθώς και ελάχιστα σχόλια που ακολούθησαν των ευχαριστιών.

Ααααααχ, τι χάνεις μαρή Ιμιγράντισσα, τι χάνεις...

61 σχόλια:

  1. χαχαχαχα γέλασα πολύ μ' αυτό αρτίστα μου!
    ΤΟΠ δώρο!
    Για τη θεία Φεβρωνία δεν έχω διαβάσει πολλά είναι η αλήθεια, αλλά από τη γενική ιδέα που έχω, καλή ιδέα μου φαίνονται τα παγάκια στο νεράκι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γέλασες εσύ, φαντάσου εμένα όταν το ξετύλιγα!
      Είναι πάρα πολύ καλή ιδέα, φτάνει να έρθει η θεία Φεβρωνία, διότι προς το παρόν διακοπεύει στον άλλο της ανιψιό, τον εξάδελφό μου στη Λίμνη Ευβοίας!
      Τρία-τρία θα τις τα βάζω τα παγάκια!

      Διαγραφή
  2. Οπα της δωράκι ο γκούρμπαντος!!!!!!!!!!
    Και γαλαντόμα η κωλκάνα!!!!!

    Πούσαι μαρηηηηηη χρυσοσπυρού!!!!!!!!! Πήγες στα ξενα κι εγινες καραμιλιονάρω και στελνεις μάτσο τις τουτούδες στην αρτίστα!!!!!!!
    Μα σάματις για μπάμιες Μπογιατίου τις κόβω. Δε βαριεσαι από το ολετελα............

    Μεγεια το δωρο αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαθήκαμεεεεε Μαρήηηηηηη...μάζευε κανα φράγκο να 'ρθεις Σικάγο να περάσουμε πολύ cool!!! Ασε που βρήκα και XXXL πουτσοπαγοθηκες για τα κοκτέιλ που θα πίνουμε...

      Διαγραφή
    2. @Μαρινάκι Ζέας
      Ναι, με κακομαθαίνει η Ιμιγράντισσα, δεν έχω παράπονο!
      Μιλ μεσί Μαρινάκι!

      Διαγραφή
    3. @ Χρυσοσπυρου
      Θα το παλέψω ρε συ νάρθω μόνο και μονο για να σκασει απ το κακο της η ξινή!!!!!!!!!!! Πουταναριο θα το κανουμε ολο το Τσικάγκο ετσι κι έρθω!!!!!!

      Διαγραφή
    4. ναι θα το κάψουμε ελάαααααα

      Διαγραφή
  3. ... μπλε με κόκκινα φιογκάκια, εκ των αγαπημένων(εκ)φράσεών μου, όταν το απαιτεί η -εκάστοτε- περίστασις!

    Πολύ χαριτωμένες οι παγοθήκες σου, με γεια! Καλοπάγωτες και καλοπρόσφερτες (sic).

    Με ρέγουλο τα κεράσματα στη θεία Φεβρωνία, μην έχουμε περιστατικό αντίστοιχο με το "Ο Γάμος του Καλύτερού μου Φίλου" (βλ. εδώ).

    Τους ασπασμούς μου!
    Όμορφη και δροσερή Κυριακή να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι, αγαπημένη φράση είναι η κάτωθι, η οποία μπορεί να θεωρηθεί λίγο άσχετη, αλλά δεν πειράζει:
      "Στο πέος μου λουλούδια και γύρω-γύρω μέλισσες"! Μη με ρωτάς το γιατί. Δεν ξέρω...
      Καλοπάγωτες! Ωραία λέξη!
      Άχου! Τι ωραία ταινία! Τη θυμάμαι τη σκηνή! Αλλά όχι. Η Φεβρωνία δεν θα προβεί σε τέτοιες κινήσεις. Θα την προλάβει το εγκεφαλικό!
      Η Κυριακή ήταν ζεστή, αλλά σήμερα ανασαίνω θαυμάσια! Και από ότι μαθαίνω, η δροσιά θα συνεχιστεί μία-δύο ημέρες ακόμα και μετά θα ανέβει πάλι η θερμοκρασία στους 80 βαθμούς!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Με τόση ζέστη πάντως θα επιτελέσουν μέγα έργο τα πέη τα μπλε!

    Χάθηκε να έχουμε κι εμείς ένα χωριό εκεί πέρα στο Σικάγο να πάρουμε τα μάτια μας να φύγουμε από δω;
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις: Παίρνω κάτι χυμούς, που είναι σε μικρά μπουκαλάκια.
      Παλαιότερα, τους έβαζα σε ποτήρι, για να χωρούν τα κλασικά τετράγωνα παγάκια. Μετά έπλενα το ποτήρι και αυτό ήταν πολύ κουραστικό μέσα στη ζέστη.
      Όμως, αυτά τα πεοπαγάκια χωράνε από το στόμιο του μπουκαλιού του χυμού κι έτσι γλιτώνω το πλύσιμο του ποτηριού!
      Τέλειο; Τέλειο!

      Ναι, αλλά στο Σικάγο δεν θα είχες το κάστανο που έχεις στο μαγευτικό Αγρίνιο! Πού το πας κι αυτό;

      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις πόσο χρηστικά είναι τα πεοπαγάκια...θα γεμίσουν οι καταψύκτες νομίζω απ' αυτά!

      Πού να το πάω μωρέ...εδώ στο μαγευτικό Αγρίνιο θα το αφήσω μαζί με τα κόκαλά μου φέτος...πολύ μακάβρια γίνομαι και αποχωρώ για να μην ξεφύγω άλλο! χαχα!

      Διαγραφή
    3. Πάαααααρα πολύ βολικά όμως!

      Άσε με, άσε με, γιατί με τον ίδιο τρόμο ζω. Μη τυχόν και δεν προλάβω να μετακομίσω στο πατρικό μου κι αφήσω κι εγώ τα κοκαλάκια μου στο, κατά τα άλλα, ειδυλλιακό Άργος!

      Διαγραφή
  5. θα την πεθάνεις την θεία Φεβρωνία! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ... Κι όχι τίποτε άλλο, μα δεν θα την κληρονομήσω κιόλας!
      Αλλά, η αλήθεια είναι ότι ψήνομαι να της βάλω στο νερό πεοπαγάκια, όταν έρθει!
      Έτσι, για να κόψω αντιδράσεις!

      Διαγραφή
  6. τι ωραία που φαίνονται...πόσο καλό το κείμενο Μαρή με συγκίνησες και θα βάλω Στέλιο να 'ρθω στα ίσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφα είναι! Ευχαριστώ και πάλι!

      Γιατί μαρή;
      Εγώ δεν συγκινήθηκα, θαρρείς, την ώρα που τα ξετύλιγα;

      Ναι, να βάλεις το "Ανάθεμά σε ξενιτιά" και "Το ψωμί της ξενιτιάς" και στο καπάκι το "Η ξενιτιά", να έρθει να δέσει το πράγμα!

      Κι εγώ από εδώ θα σε σκέφτομαι και θα ακούω το "Τζιβαέρι" και θα σιγοτραγουδώ:
      Αχ! Η ξενιτιά το χαίρεται
      Τζιβαέρι μου
      Το μοσχολούλουδο μου
      σιγανά και ταπεινά...

      Διαγραφή
    2. αααααα Μαρή με συγκίνησες τώρα

      Διαγραφή
  7. Οι παγοθήκες υπάρχουν και σε άλλα χρώματα; Πολύ θα μου άρεσε να αγοράσω σε... μαύρο χρώμα! Αν είναι και XL, δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και σοβαρή ανάρτηση σου έτυχε την πρώτη σου επίσκεψη εδώ πέρα μέσα!
      Καλώς ήλθες Μία!
      Δεν ξέρω να σου απαντήσω αν υπάρχουν σε μαύρο, αλλά από ότι λέει ο mitsopd στο Μαρινάκι Ζέας πιο πάνω, βρήκε και XXXL πεοπαγοθήκες, άρα θα έχει και σε XL!

      Διαγραφή
  8. Αυτές είναι φιλίες, παιδί μου! Δεν παει να έφυγε ο άλλος, δε πάει να μπήκε η μισή υφήλιος ανάμεσά σας... Είδε πέη μπλέ, το μυαλό του πήγε κατευθείαν σ' εσένα...
    Ένα μοχίτο, παρακαλώ... Με μπλέ και πράσινους... δυόσμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, με θέλει σαν τρελός αυτός! Γι αυτό μόλις βλέπει πέη μπλε τα αγοράζει και μου τα στέλνει!
      Ευχαρίστως θα σου φτιάξω μοχίτο, αλλά τα πεοπαγάκια δεν θα τα θρυμματίσω! Ολόκληρα θα τα βάλω στο κοκτέιλ!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται! Τίγκα το θέλω το ποτήρι στον (αθρυμμάτιστο) πάγο!

      Διαγραφή
    3. Έγινε! Τρέχω στους αγρούς να μαζέψω δυόσμο, γιατί μέντα δεν φύεται στα πέριξ!

      Διαγραφή
    4. @μιτσοπδ
      Τι να σου πω τώρα;
      Να μην κλαις;
      Με το δίκιο σου κλαις!

      Διαγραφή
  9. Αφτά είναι δώρα (υψηλού συμβολισμού)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Δεν μπορώ να πω!
      Εξαιρετικά δώρα μου έχει κάνει ως τώρα η Ιμιγράντισσα!
      Την περασμένη φορά μου είχε στείλει κάτι καραμέλες, τύπου jelly, σε σχήμα πέους, πολύχρωμα ήταν, αλλά τα φάγαμε πριν προλάβω να τα φωτογραφίσω για να τα κάμω ποστ! Τόσο νόστιμα ήταν!
      Δεν έχω παράπονο, πάντα με σκέφτεται και μου στέλνει δωράκια, με κάθε ευκαιρία!
      Ας είναι καλά!

      Διαγραφή
  10. Κι ήθελα να βάλω τα κλάματα από συγκίνηση, γιατί η Κωλκάνα σου, η Χρυσοσπυρού, μετακόμισε από κει που ήρθα εγώ (η θεία από το Σικάγο ντε!), αλλά διάβασα το σχόλιο της Μίας και ήλθα στα ίσα μου και σκέφτηκα κι εγώ ...το σκέδιο βγαίνει και σε XL; Γιατί για το καλοκαίρι είναι γουντεφούλ αϊντία [και ουχί αηδία] τώρα που το σκέφτομαι.... Αδυναμίες είναι αυτές....
    Ζηλεύω! Στο'πα; [Το'πα!]
    Αυτά με πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι τις θες τις πεοπαγοθήκες σε XL;
      Για να τις ντεκουπάρεις κι αυτές τι θέλεις;
      Γι αυτό τις θέλεις! Είμαι σίγουρη!
      Κατά τα άλλα, τζάμπα τις ζηλεύεις. Λιώνουν πάαααααααρα πολύ γρήγορα τα πεοπαγάκια! Ούτε που προλαβαίνει να παγώσει το κοκτέιλ!
      Πάντως, από ότι γράφει η Κωλκάνα στο Μαρινάκι Ζέας πιο πάνω, βγαίνουν και σε XXXL!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
    2. *Ναι αλλά προλαβαίνεις να γλείψεις ε; ☺

      Διαγραφή
  11. Α, θα κάμετε κάτι κοκτέηλζ χάρμα! (κάβλα ήθελα να πω αλλά δεν είναι πρέπον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ότι τώρα, ας πούμε, είναι πρέπουσα αυτή η ανάρτηση και θα φαινόταν άπρεπη η λέξη κάβλα!
      Κόπιασε να φτιάξουμε κοκτέιλς, να τα πιούμε παρέα στην υγειά της Ιμιγράντισσας!

      Διαγραφή
  12. SOS προς θεία Φεβρωνία και προς κάθε "ενδιαφερόμενη":
    "Αυτά" που προφανώς θα δείτε να επιπλέουν στα ποτήρια σας, είναι ΜΟΝΟ για να δροσίσουν τα ποτά και οποιαδήποτε άλλη χρήση μπορεί να φέρει εσωτερικές αναταράξεις... (Το είπα και ξελάφρωσα!)
    Τι μας κάνεις βρε Αρτίστα με τις υπέροχες γνωριμίες σου και είμαστε και "σοβαρά" κορίτσια- γιαγιάδες!
    Δροσερά γενικώς και ειδικώς ΑΦιλάκια στέλνω μετά βροντών και αστραπών!!! (ταίριαξε και το ποστ με τον καιρό) χιχιχι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Αυτό το SOS, μαζί με την ανάρτησή μου, θα δώσω στη Φεβρωνία να διαβάσει, όταν έρθει, και δεν θα χρειαστεί καν να της βάλω πεοπαγάκια στο νερό για να δω αντιδράσεις! Θα την βρει το εγκεφαλικό, αμέσως μετά την ανάγνωση!
      Γιατί; Δεν είναι σοβαρό το χρώμα των πεοπαγοθηκών μου;
      Δεν είναι αυτή η απόχρωση του μπλε της ηλικίας μας; Είναι!
      Αχ ναι! Επιτέλους δροσερά φιλάκια, που μπορούν και αναπνέουν και δεν βαριανασαίνουν λόγω υπερβολικής ζέστης!
      Κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  13. Αρτιστα σου ειχα ειπα, για τη θεια σου, ειχα χηρο κοτσονατο 80αρι, με πολυ καλη συνταξη και χωρις παιδια, δεν ηθελες ομως. Αααα τωρα πεταξε το πουλακι, βρηκε μια 65αρα και ολο απο δω και απο εκει σε ταξιδια ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή, το χάσαμε το κορμί πατριώτη!
      Α μα της το είχα πει Μανόλο!
      Αλλά δεν ήθελε η στρίντζω η γεροντοκόρη.
      Άσε που μου είχε πει το εξής θεϊκό η μισότρελη: Ναι βρε αρτίστα μου, αλλά 80 χρονών, μεγάλος δεν είναι;
      Και ποια το είπε αυτό, παρακαλώ; Η Φεβρωνία η 85άρα!
      Τέλος πάντων, προς το παρόν διακοπεύει στον ξάφερφό μου, στη Λίμνη Ευβοίας, οπότε δεν κινδυνεύω.
      Αν έρθει όμως, σίγουρα θα της προσφέρω νερό με πεοπαγάκια!

      Διαγραφή
    2. Ααααα τον πιπινολάγνο! Δεν ήταν για σας,αρτίστα μου! Αφου τον βλέπεις οτι ειναι τεντιμπόις ο χήρος,να πουμε! Γυρνά απο δω κι απο κει σε αμφιβόλου ηθικής ταξίδια μαζί με μια 15 χρόνια νεοτερη του. Ανάθεμα κι αν θα θυμούνται το χάπι για την πίεση! Αυτο ήθελες για την θεία Φεβρωνία;;
      --ΣαλιάγκιΤοΒαθιάΣοκαρισμένοΑποΤοΗθικόΤέλμα
      ΥΓ. Μανώλο,γιατί δεν είπες τίποτα σε μας,καλέ;;;Κι εμεις ψάχνουμε ενα λιμάνι με καλή σύνταξη για τα καραβοτσακισμένα μας νιάτα.Ειδοποίησε μολις ξεφορτωθουμε την 65χρονη.

      Διαγραφή
    3. @Σαλιάγκι
      Ναι. Αυτό ήθελα για τη Φεβρωνία.
      Μήπως και μετά την εγκατάλειψή της από τον πιπινοπαππού, της ανέβαινε η πίεση και αποκτούσε η ζωή μας άλλα ενδιαφέροντα!
      Μουάχαχαχαχα!

      Άντε καλέ... Πλάκα κάνω...
      Αφού την αγαπάω τη Φεβρωνία, κατά βάθος...

      Διαγραφή
  14. Έιναι τόσα πολλά τα αστεία ...αλήθεια! Επισης ειναι τοσοι πολλοι οι συνδυασμοι.Μπορεις να κανεις παγάκια με αυτα τα μπλε,κοκκινα,κιτρινα ενεργειακά ποτα για να μην ειναι το χρώμα μόνο του πάγου...να εχεις την ελευθερία να σετάρεις κι ένα άλλο παππουτσι με αυτά.
    Μπορείς,επισης, να στειλεις καποιον που σε σύγχισε μεχρι την κατάψυξη να τσιμπήσει ενα παγάκι. Μπορεις να τις πετάς στην χήρα με τον σκύλο απεναντι και να αφήσεις τον ηλιο του Αργους να εξαφανισει τα ιχνη μετά απο ενα 3λεπτο! και θα μου έρθουν κι άλλα μέχρι το τέλος του καλοκαιριου,stay tuned!
    --ΣαλιάγκιΤοΕμπνευσμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα τα χρωματιστά!
      Θα τα δει καλύτερα η θεία Φεβρωνία και θα έχουμε πιο σίγουρα αποτελέσματα!
      Κι αν δεν πιάσει, την στέλνω να τσιμπήσει ένα παγάκι!
      Μουάχαχαχαχα!
      Την χήρα θα την αφήσω στην ησυχία της, διότι για έναν περίεργο και ανεξακρίβωτο λόγο, ο σκύλος της εφέτος είναι μακράν ο πιο αθόρυβος της γειτονιάς. Μετά τον Σήφη εννοείται...
      Θα παραμείνω συντονισμένη, για τυχόν καινούργιες ιδέες!

      Διαγραφή
  15. Μα πόσο σικ... αλλά κι εκεί φαίνονται οι φίλοι, όταν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες σου... ασπασμούς ανεκπλήρωτο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μόνη μου ανάγκη είσαι εσύ, ανεκπλήρωτό μου, αλλά δεν βλέπω να το αντιλαμβάνεται κανείς από τους φίλους μου...
      Ούτε καν το στεφάνι μου. Αίσχος!
      Ααααααααααααααααχ...

      Καρδούλα πουά.

      Και φιλί.

      (Πού είσαι Λεκάνα να τα δεις αυτά και να γίνεις μπλε, σαν τις πεοπαγοθήκες μου, από το κακό σου)

      Διαγραφή
  16. Tώρα που το σκεφτομαι τι καλα που κάνω και ερχομαι τευταία να σχολιασω... δεν χαω κανενα σχολιο και παιθενω απο τα γελια...χα..χα
    Μα τι ωραίο δώρο ηταν αυτό βρε φιλεναδα; εεεε μπραβο στην εμπνευσμένη η φιλενάδα!!!
    εεεμ στο Σικαγο ειναι εξελιγμένοι στις πεοπαγοκύστες διαβασα οτι υπαρχουν και σε μεγαλύτερα μεγεθη λέει; και πως θα χωράνε στο ποτήρι καλέ; απορία ανίδεης...χα..χα..
    Να τα απολαύσεις και να σε δροσίζουν τωρα το καλοκαιρακι... και όχι πες μου πια αλλη θα έχει τέτοια παγάκια..ε; θα είσαι η μοναδική..!!!
    Γι αυτο σου στελνω μοναδικά φιλακιαααα :k <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία άλλη δεν έχει τέτοια παγάκια!
      Είμαι η μοναδική στην περιοχή και είμαι πολύ περήφανη!
      Ας είναι καλά η Κωλκάνα που μου τα έστειλε!
      Βέβαια, θα μπορούσε να μου στείλει καμιά αντιρυτιδική ή καμιά συσφικτική κρέμα προσώπου, αλλά ας μην είμαι και πλεονέκτρα!
      Φιλιά κι από εδώ!

      Διαγραφή
  17. τι ωραίο και γλυκό ποστ....άσε τις μαλακίες και στείλει τούρτα στο ναό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να οργανώσεις με τα Τσακίρης Τουρς μια εκδρομή στο Άργος-Μυκήνες-Ναύπλιο και θα σου την έχω έτοιμη να την πάρεις!
      Θα στην έστελνα, αλλά δεν εμπιστεύομαι τις εταιρείες ταχυμεταφορών!

      Διαγραφή
  18. Πέρασα και γέλασα χαχα τι ωραία μου φτιαξατε τη διάθεση!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!
    δεν λειτουργεί η παρακολούθηση μου λέει συνέχεια να ξαναπροσπαθήσω ε αυτό κάνω ελπίζω να τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περνάς όποτε θέλεις!
      Γενικώς βγαίνει γέλιο από τα σχόλια όλων των καλών ανθρώπων που με αντέχουν κι έρχονται σ' αυτό το ιστολόγιο!
      Καμιά φορά βγαίνει και κανένα χαμόγελο κι από τις αναρτήσεις, αλλά κυρίως τα σχόλια την κάνουν τη σωστή δουλειά!
      Είδες τελικά; Τα κατάφερες με την παρακολούθηση!
      Θα πράξω κι εγώ τα δέοντα, διότι μάλλον έχει μεγάλο ενδιαφέρον το !χειροποίητο!, αν και μου άρεσε πολύ και η γάτα στο !αληθινό!
      Θα περάσω αύριο επισήμως, γιατί πρέπει να φύγω τώρα και δεν θα προλάβω!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Ρένα!

      Διαγραφή
  19. Εχω γελασει τοσο πολυ, αργησα να σου απαντησω γιατι καθισα και διάβασα όλα οσα εχασα! τοσο πολύ σε απολαμβάνω! Θα σου προτεινα εκτος απο παγάκια να κανεις και σοκολατάκια με τις συγκεκριμένες παγοθήκες!!! :P
    Θα χεις και εφέ!!!
    ΦΙλάκια πολλά αρτιστάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Καλά, είσαι θεάρα!
      Πεοσοκολατάκια!
      Θα τρατάρω πεοσοκολατάκια και νεράκι κρύο με πεοπαγάκια!
      Εντάξει, θα ξεκάνω πολύ κόσμο από το σοκ που θα παθαίνουν!
      Κίσιζ Μαρία Κατ και ευχαριστώ για την τέλεια ιδέα σου!

      Διαγραφή
  20. Τελικά καλά λεει η Σμαραγδένια, αν είσαι στο τέλος διαβάζεις όλα τα σχόλια και γελάς πιο πολύ.
    Με τα πεοσοκολατάκια συμφωνώ κι εγώ. Στις γιορτές θα γίνουν ανάρπαστα 😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ κάτι ξέρει το Ρουλάκι! Διότι τα σχόλια των φίλων, που έρχονται εδώ πέρα μέσα, αξίζουν και όχι οι αναρτήσεις!
      Ναι, ήταν εξαιρετική η ιδέα της Μαρίας Κατ, για τα σοκολατάκια!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.