Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Ως άνθρωπος...

...και ως αρτίστα μου γεννώνται, συχνά-πυκνά, απορίες του τύπου "πού πάνε τα καπάκια από τα στυλό όταν τα χάνω;" ή "πόσο χρόνο χρειάζεται η λάμψη της φλόγας του αναπτήρα μου, για να φτάσει στην Ανδρομέδα;" ή "ψηφίζουν, άραγε, οι καλόγριες;" κ.λπ. Έτσι, προσφάτως, είχα αποκτήσει ακόμα μία απορία, την εξής: 
Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος που του έχει χαλάσει η τηλεφωνική συσκευή, που δεν έχει κάμερα για τον υπολογιστή, ούτως ώστε να έχει πρόσβαση στο Skype και που ζει στο Άργος, να πιει τσικουδιές παρέα με κάποιον που ζει στα Χανιά, ενώ βρίσκεται ο καθένας σπίτι του, και να κάνουν χαλαρή κουβεντούλα και να περάσουν αμφότεροι πάρα πολύ ωραία; 
"Δεν γίνονται αυτά", ήταν η πρώτη μου σκέψη. 
Όμως, η ζωή ήλθε και με διέψευσε, εφόσον πέντε ημέρες μετά την γέννηση του τιτανοτεράστιου αυτού ερωτήματος, τόσον εγώ, όσο και ο Πρόεδρος Α.Π.Ι., πίναμε παρέα τις τσικουδιές μας κουβεντιάζοντας, ενώ ταυτόχρονα ήταν ο καθείς στο σπίτι του! Ιδού και η απόδειξη: 


Τι σου είναι τελικά η τεχνολογία, ε;

ΥΓ. Και εις άλλα με υγεία, Πρόεδρε!
ΥΓ. 2 Για τις υπόλοιπες απορίες μου δεν ξέρω αν θα βρω απαντήσεις και ανησυχώ...

47 σχόλια:

  1. "H τεχνολογία μας/σας φέρνει πιο κοντά" (#κλισέ), Αρτίστα μου!
    (Ωραίο το κανατάκι σου -άσχετο!)
    Τα καπάκια των στυλό, συνήθως τα βρίσκω στο τασάκι. Άλλοτε τα βρίσκω σκόρπια και δεν βρίσκω τα στυλό.

    Άντε στην υγειά μας και στα μελλοντικά ανταμώματα (διαδικτυακά και μη)!
    Σε καλημερίζω και σε ασπάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααχ, κάποτε ο χρυσός μας έφερνε πιο κοντά, αλλά ας όψεται η κρίση!
      Το κανατάκι μου, που συνοδεύεται από τα σφηνοποτηράκια με το χερουλάκι, είναι δώρο του κολλητού μου που πέθανε, ο οποίος ήταν Χανιώτης και το σετ είναι αγορασμένο από τα Χανιά και είναι ειδικό, σου λέει για τσικουδιές!
      Εμ τι με πέρασες; Από όλα έχει το νοικοκυριό μου!

      Τα καπάκια δεν τα βρίσκω ποτέ και δεν ξέρω πού πάνε...

      Εβίβα Αναστασία!

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατες οι τσικουδιές σας!
    Αλλά η αλήθεια είναι πως σ' αυτή την ανάρτηση με κέρδισαν οι απορίες σου. Μα τι ωραίες απορίες :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά αν παρ' ελπίδα μάθεις αν ψηφίζουν οι καλόγριες, να μου πεις σε παρακαλώ!

      Η τσικουδιά που έχω στο σπίτι είναι αρίστης ποιότητος και μου τη φέρνουν από ένα μικρό μαγαζάκι που είναι στο Συντριβάνι.
      Βέβαια, του Προέδρου μπορεί να είναι καλύτερη, καθώς έχει πιο άμεση πρόσβαση στο προϊόν!

      Άντε, στην υγειά μας!

      Διαγραφή
  3. οκ, ξέρεις τι σκέφτηκα με το που είδα το κανατάκι .... είμαι σίγουρη! Είναι ανίατη η ασθένεια μου ! Όλα τα πράγματα εδώ και 4 χρόνια τα βλέπω υπό τη σκοπιά "κάλλιστα θα μπορούσε να ..."
    Τα καπάκια δεν τα χάνω ποτέ, ψυχαναγκαστική γαρ, πρέπει όλα τα στυλό να έχουν καπάκια (στη δουλειά που μου τα έχαναν ήταν λόγος να βγω από την νιρβάνα μου και να τσακωθώ!) με τους αναπτήρες δεν έχω ιδιαίτερη σχέση για να μου δημιουργούν φιλοσοφικά ερωτήματα και τέλος δεν έχω σκάιπ αλλά έχω νιώσει κι εγώ την τεχνολογία μας φέρνει πιο κοντά μέσω άλλων μέσσετζερ ! Κι αυτή τη στιγμή δεν ξέρω αν το νιώθεις εγώ επικοινωνώ μαζί σου!
    Πολλά φιλιά Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις καταστρέψει κόσμο! Κι εγώ, μόλις εθδα το κανατάκι, το θαύμαδα, όπως και η Νατάσσα και μετά σε σκέφτηκα!!!

      Διαγραφή
    2. Εσείς ήπιατε, εγώ μέθυσα: εθδα 😨 θαύμαδα 😋
      Άντε στην υγειά μας!!! 💗

      Διαγραφή
    3. @Άιρις
      Φυσικά και το ένιωσα ότι επικοινωνείς μαζί μου!
      Αφού τώρα δα σκεφτόμουν ότι "Αν η Άιρις έβλεπε αυτό το κανατάκι, σίγουρα θα μπορούσε να..."!
      Επίσης και τα ποτηράκια κάλλιστα θα μπορούσαν να...!

      Πάντως, το περίεργο με τις απορίες είναι πως αντί όσο μεγαλώνω να λιγοστεύουν, αυτές αυξάνονται!
      Δεν ξέρω κατά πόσο είναι φυσιολογικό αυτό, αλλά δεν πειράζει κιόλας!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
    4. @Γούμαν
      Έλα, θου έβαλα μια τσικουδιά ακόμα, διότι μόνο λέξεις έχεις γράωει λάθος, και δεν κάνει. Ή πίνουμε ή κοροϊδευόμεθα!
      Εβίβα Δούμαν!

      Ουπς, άρχισε να με "πιάνει" κι εμένα το αλκοόλ!

      Διαγραφή
  4. Γέλασα πολύ με την κριτική της ταινίας από τον Πρόεδρο..
    Τέτοια λέτε πίνοντας διαδικτυακές τσικουδιές;
    Καλά κάνετε!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε σαν παιδιά κι εμείς (ο Πρόεδρος είναι παιδί, εγώ θα μπορούσα να είμαι μαμά του), λέμε για καμιά ταινία να περνάει η ώρα!
      Και τι άλλο να κάνουμε; Είναι που δεν έχει και τίποτα η τηλεόραση και το ρίχνουμε στις τσικουδιές, στις σειρές και στις ταινίες!
      Ας πιω και μια στην υγειά σου Γιούλη!

      ΥΓ. Ο Πρόεδρος έχει πολύ χιούμορ και γράφει περίφημα και πολύ τον απολαμβάνω!

      Διαγραφή
  5. Κάτι τέτοια τους λέω -πως πίνω μακρόθεν τις τσικουδιές μου με κάτι φίλους στην Κρήτη- και με λένε αγγελοκρουσμένη. Επιτέλους δικαιώνομαι Αρτίστα μου. Απόλαυσα πολύ την κριτική του Προέδρου και να το κάνετε συχνά αυτό. Η τσικουδιά φέρνει κοντά τους ανθρώπους. Τσεκαρισμένο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχει μια στιγμή που κάποιος αγώνας δικαιώνεται!
      Να πεις σ' αυτούς που σε λένε αγγελοκρουσμένη ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται!
      Ο Πρόεδρος θίγει πάρα πολλά ζητήματα, κατά καιρούς, με τον δικό του μοναδικό τρόπο!
      Τον παρακολουθώ χρόνια τώρα και εκείνος το ίδιο!
      Ε και καμιά φορά, όταν υπάρχει χρόνος, σπανίως δηλαδή, ανταλλάσσουμε και δυο κουβέντες παραπάνω στο μέσεντζερ!
      Άντε, ας πιω μία και για σένα, Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  6. Αρτίστα μου, εμείς πότε θα τα πιούμε διαδικτυακά; Και επειδή δεν πίνω, μήπως να φάμε διαδικτυακά; χαχα
    Πόσο γέλασα με τις απορίες σου. Γιατί και εμένα μου έρχονται τέτοια στο μυαλό και χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη.
    Εν τω μεταξύ, το ξέρεις ότι μπορείς να κατεβάσεις το skype στο κινητό και να μην αγχώνεσαι για τον υπολογιστή; Βέβαια, εγώ έχω το viber και τελειώνω.
    Η τεχνολογία και ενώνει και απομακρύνει. Όλα είναι θέμα διάθεσης.
    Σε φιλώ γλυκά! Καλό μας βράδυ και καλό ξημέρωμα! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Να φάμε παγωτό! Οικογενειακό!
      Μα, νομίζω, είναι σωστές οι απορίες μας!
      Δεν έχω κάρτα μνήμης και δεν προβλέπεται να πάρω, οπότε δεν σηκώνει πολλά το κινητό μου. Ούτε το βάιμπερ μου αρέσει. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μια φορά που το εγκατέστησα, το πήραν χαμπάρι όλοι οι φίλοι μου και μου έστελναν κάτι χαρούμενα βιδεάκια με εκκωφαντικούς ήχους και τρόμαξα και σε μισή ώρα το είχα απεγκαταστήσει!
      Καλύτερα βολεύομαι με το μέσεντζερ, αν και αυτό δεν το μπορώ για πολύ ώρα!
      Κίσιζ Μαρίνα και μιας και δεν πίνεις αλκοόλ, ας πιω μια πορτοκαλάδα στην υγειά σου!

      Διαγραφή
  7. Τα τελευταια χρονια το εχετε ρηξει πολυ στην "παραδοση" ομως, τσικουδιες, τσιπουρα.... τι διαολο μονο εγω μενω σταθερος στο Cuba Libre στη μνημη του Σιενφουεγος; :P

    Εγω ειχα μια απορια για τις καλογριες και καποια στιγμη που βρεθηκα σε ενα γυναικειο μοναστηρι, ρωτησα μια "αδερφη απο σεξ πως την βγαζετε εδω μεσα;" και δεν μου απαντησε, δεξιες αναργοσμικες θα ειναι μαλλον, Κουλη δαγκωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα... Δεν πίνω μόνο παραδοσιακά...
      Τσίπουρο δεν πίνω, αλλά η τσικουδιά μου αρέσει. Ειδικά όταν τη συνοδεύω με μπακλαβαδάκια ή καλτσουνάκια με μέλι! Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς!
      Αλλά, εκτός από τσικουδιά, πίνω και Ιάκωβο Δανιήλ και καμιά μπύρα και καμιά τεκίλα κίτρινη και όταν θέλω κάτι γλυκό πίνω ντραμπούι και τον χειμώνα πίνω και κανένα κονιάκ, ασχέτως αν έχουμε κηδεία ή όχι!

      Δεν αντιλέγω ότι είναι ανέραστες οι καλόγριες, αν και ποτέ δεν ξέρεις, αλλά ξέρω κάτι δεξιές που κάνουν ασύστολο σεξ και παρόλα αυτά κι αυτές Κούλη δαγκωτό. Μάλλον δεν αποδίδει τα δέοντα το σεξ που κάμουν. Τι να πω;
      Καλά βρε παιδί μου, είδες κι εσύ καλόγρια και αντί να τη ρωτήσεις αν ψηφίζει η συνομοταξία τους τη ρώτησες πώς πάνε από σεξ;
      Αμάν καλέ Μανόλο...
      Τέλος πάντων, αν ξαναδείς ρώτα σε παρακαλώ!

      Διαγραφή
  8. Τη τέλεια παρεούλα βρήκες κι ας είναι μισοχάιτεκ!
    Τώρα, και τσικουδιά έχω, δωράκι από e-φιλαράκι απ΄το Ρέθυμνο και skype έχω για να μιλώ συχνά με ξαδελφάκι στο Λουξεμβούργο και γειτόνισσες καλόγριες έχω, αλλά δεν αδειάζω να τις επισκεφτώ γιατί εδώ στα βουνά δεν φοράμε εμείς οι μονδέρνες αγρότισες φούστες (και να είχα, με τίποτα δεν θα έμπαινα "εκεί" μέσα) και καπάκια έχουν τα bic, στυλό και οι μαρκαδόροι... άρα δεν μπορώ να λύσω τις απορίες σου!
    ΑΦ και εβίβα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό παιδί ο Πρόεδρος!
      Εντάξει για τα καπάκια, θα την βρω από αλλού την άκρη...
      Όμως με τις καλόγριες κάτι μπορεί να γίνει.
      Και δεν σου λέω να πας στο μοναστήρι, αλλά μπορεί να δεις καμία από δαύτες στο δρόμο, οπότε την ρωτάς αν ψηφίζουν!
      Λες να της φανεί παράξενη η ερώτηση;
      Ας πούμε θα της πεις: "Καλημέρα σας. Μήπως μπορείτε να μου πείτε αν εσείς οι καλόγριες ψηφίζετε στις εκλογές;"!
      Σιγά... Γιατί να της φανεί παράξενο;
      Σκέψου το!
      Κίσιζ μαγισσούλα και στην υγειά σου η πρώτη τσικουδιά της ημέρας!

      Διαγραφή
    2. Σιγά μη κόβουν βόλτες οι καλόγριες, εδώ όλοι φοβούνται τα τσομπανόσκυλα... 🐶 οι τσοπάνηδες είναι οι εδώ άρχοντες!
      Εβίβα με παγάκια... (το έχω δει και αυτό!) 🥂

      Διαγραφή
    3. Κατάλαβα... Πρέπει να βρω άλλη πηγή, για να μάθω αν ψηφίζουν οι καλόγριες!
      Εβίβα λοιπόν, αλλά με πολλά παγάκια!

      Διαγραφή
  9. Είναι καλές οι εξ αποστάσεως τσικουδιές αλλά πρέπει να τις πιούμε και από κοντά (να φάμε και αυτό το ρημάδι το παστίτσιο :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πολύ σωστά τα λες, αλλά, προς το παρόν,ο μόνος τρόπος να σου φτιάξω αυτό το ρημάδι το παστίτσιο, είναι να πάρεις το πανέμορφο κορίτσι σου και να έλθετε στο ειδυλλιακό Άργος ή έστω στο ρομαντικό Ναύπλιο!
      Αλλιώς, χαιρέτα μου τον πλάτανο!
      Σκέψου το!

      Διαγραφή
    2. Πάω να βρω κανα πλάτανο... πού σκατά τους είχα φυτέψει στην προηγούμενη ζωή μου;...

      Διαγραφή
    3. Στην Σπλάντζια, πάντως, είχες φυτέψει έναν.
      Πάνω στην πλατεία.
      Ανάμεσα στην την εκκλησία του Αγ. Νικολάου, μεγάλη η χάρη του και στην υπόγεια στοά/κρήνη.
      Καλά, τίποτα δεν θυμάσαι;
      Όλα εγώ πια; Όλα;

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Erisadesu;
      Εσύ είσαι;
      Λίζα;
      Μάλλον εσύ είσαι...
      Χμ...
      Σίγουρα εσύ είσαι!

      Διαγραφή
    2. ναι ρε γαμώτο γιατί έγραψα από τον λογαριασμό της δουλειάς λολ πρεπει να σταματήσω να το κάνω αυτο

      Διαγραφή
  11. τι όμορφα... μου θυμίζει κάτι άλλο αυτό το εκ μακρόθεν (που μας αφορά;), ασπασμούς κι εβίβα ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και σου θυμίζει, φυσικά και μας αφορά και θα ήταν εκ του σύνεγγυς, εάν αντί όταν ερχόμαστε να βγάζεις κρασάκια στον κ. Μήτσο, να τον περιποιείσαι και να πιάνεις μαζί του ψιλή κουβέντα, πριόνιζες τον κισσό.
      (Πού είσαι Λεκάνα να τα δεις αυτά και να τραβάς τις μπούκλες σου από απελπισία)
      Στην υγειά σου ανεκπλήρωτο!
      Ααααααααααααααααααχ.

      Διαγραφή
  12. "Εάν μη έλπηται, ανέλπιστον ουκ εξευρήσει, ανεξερεύνητον εόν και άπορον" .

    Καλημέρα (δεύτερη)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό, να πάω να ανοίξω τα λεξικά κι έρχομαι...

      Διαγραφή
    2. Σοφά τα έλεγε ο φιλόσοφος, αλλά στα χρόνια του υπήρχε ακόμα ελπίδα!
      Πω πω! Πολύ απαισιόδοξο ακούστηκε αυτό τώρα...
      Εντάξει, δεν τα βλέπω και τόσο κατάμαυρα...
      Αφού, να σκεφτείς, είμαι βεβαία ότι, δεν μπορεί, κάποια στιγμή κάτι θα γίνει και θα μάθω, τουλάχιστον, αν ψηφίζουν οι καλόγριες!

      Ανέλπιστη ήταν η επίσκεψή σου σ' αυτό το ιστολόγιο!
      Πήρα χαρά μεγάλη και σε καλωσορίζω εδώ πέρα μέσα Ούτις/Ολίγιστε!

      Τώρα θα μου επιτρέψεις να πάω να ψάξω για την πρώτη καλημέρα!

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  13. Λοιπόν επίσημα σοβαρή απάντηση....
    1ον Οι καλογρίες δεν ψηφίζουν κανονικα, γιατί με το που γίνονται μοναχές απαρνιούνται τα κόσμια, το ίδιο ισχύει και για τους μοναχούς. Ωστόσο αν έχεις κάνει τόσες εκλογές όσες έχω κάνει εγώ θα δεις πως έρχονται τελικά και ψηφίζουν, καθώς δεν πετάνε τις ταυτότητες αλλά μονο τη σωματική υγιεινη. Πολλές φορές έρχονται νομίζοντας πως κάνουν και κατι σπουδαίο όπως πέτυχα έναν γέροντα που ήρθε από το Αγιο όρος για να ψηφίσει τον γελοίο δήμαρχο του γειτονικού μου δήμου.

    2. Η φλόγα του αναπτήρα μπορεί να φτάσει στην ανδρομέδα αν κλάσεις δοκίμασε το it works, believe me

    3. Τα καπάκια από το στυλό γυρίζουν πίσω στην εταιρεία, δεν είναι τυχαίο που τα πράγματα που χάνουμε περισσότερο είναι φτιαγμένα από την ίδια εταιρεία...(δες στυλό, αναπτήρες και ξυραφάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επίσης ποιος είναι αυτός ο Βωβός και γιατί είσαι αρτίστα του;

      Διαγραφή
    2. 1. Έχω κάνει σε πολλές εκλογές από το '81 και μετά, αλλά καλόγρια δεν μου έτυχε. Ούτε και παπάς. Μάλλον εκεί που ήμουν δεν θα είχε μοναστήρια...

      2. Κλαίω!

      3. Τείνω να συμφωνήσω, αλλά θα το ελέγξω και περαιτέρω

      Ένα θα σου πω και μετά θα σιωπήσω: Ο Βωβός, δεν είναι αυτός που νομίζεις!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου κι εδώ Αρτίστα!
    Τα καπάκια των στυλό, ξέρω πού πάνε. Τα συλλέγει η γάτα μας. Ενίοτε απαγάγει και τα στυλό τα ίδια. Περιμένουμε όλοι να δούμε τι είδους συγγραφέας θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που ήλθες και εδώ φίλτατη Νέφωσις Α!

      Α ώστε έτσι!
      Οπότε εάν η γάτα σας μαζεύει τα δικά σας καπάκια, ενδεχομένως τα δικά μου να τα παίρνει ο σκύλος μου ο Σήφης (βλέπε φωτογραφία του δεξιά στο σάιδμπαρ). Θα το ελέγξω!
      Εν τω μεταξύ, εάν η γάτα σας εκδώσει βιβλίο, με ενημερώνεις να το προωθήσω και από εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  15. Επίσης άγνωστο θα παραμείνει που πάνε οι κάλτσες όταν χάνονται...να δεις που υπάρχει ένα μέρος που μαζεύονται όλα τα χαμένα...καλά είχα διαβάσει ένα βιβλίο σχετικά πριν χρόνια, αλλά δεν είχε χαθεί καμιά καλόγρια, οπότε δεν ξέρω αν ψηφίζουν...από τη μια μου κάνει λογικό, από την άλλη, κυκλοφορούν και μετά με τις κανονικές τους τις κοσμικές ταυτότητες; Γιατί η αδελφή Ονουφρία μάλλον δεν είναι καταχωρημένη σε κανέναν εκλογικό κατάλογο!
    Κοίτα τώρα που με έβαλες σε δαιδαλώδη μονοπάτια και η ζέστη δεν ευνοεί την πεζοπορία του νου..θα κλατάρω και δε θα έχω μια τσικουδιά να πνίξω τις απορίες μου!
    Μια χαρά τα είπατε και τα ήπιατε!
    Μπράβο σας...να μαζευτούμε όλοι μαζί μια μέρα να κάνουμε ένα γλέντι που θα μείνει στην ιστορία του διαδικτύου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ έχουμε κι εμείς μονές κάλτσες! Μα νόμιζα ότι τις τρώει ο Σήφης...
      Καλά, έχω πάθει πλάκα τώρα! Ξέρεις αδερφή με το όνομα Ονουφρία; Θεϊκό!!! Δηλαδή και να μην ξέρεις, παραμένει θεϊκό το όνομα!!!
      Οι απορίες πνίγονται εξ ίσου καλά και με άλλα αλκοολούχα ή μη ποτά!
      Να μαζευτούμε! Γιατί να μη μαζευτούμε;
      Θα είχε πολύ πλάκα!

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν ξέρω αδερφή με αυτό το όνομα, αλλά μπορεί και να υπάρχει! Ποτέ δε θα μάθουμε!

      Καλά μια τέτοια σύναξη θα είναι το γεγονός της χιλιετίας!

      Διαγραφή
    3. Ναι, θα προστεθεί ακόμα μία στον μακρύ κατάλογο των αποριών μου!
      Απορία Νο 1865: Άραγε υπάρχει αδερφή με το όνομα Ονουφρία;

      Μόνο της χιλιετίας; Από την εποχή του Πλάτωνος και μετά!

      Διαγραφή
  16. εχω συγκεκριμενη απορια που ακομη δεν μου εχει λυθει.. που παει επιτελους η καλτσα που χανεται απο το ζευγαρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, αυτή η απορία θα μας μείνει!
      Ακόμα να ανακαλύψουμε κι εμείς πού πηγαίνει η κάλτσα όταν χάνεται!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.