Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Κοίτα να δεις...

 

...ένα περίεργο πράγμα που μου συνέβη, σε σχέση με τον αριθμό 3. Ή μήπως με τον αριθμό 30; Δεν έχω αποφασίσει ακόμα… 
Ήταν 30 Ιανουαρίου, των Τριών Ιεραρχών, του έτους 1993, στις 3 το ξημέρωμα, όταν πέθανε ο πατέρας μου σε ηλικία 73 ετών. 

Τριάντα (30) χρόνια μετά, στις 30 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους 2023, των Τριών Ιεραρχών, στις 3 το ξημέρωμα, πεθαίνει ο Ήρωας (το στεφάνι μου), σε ηλικία 76 ετών, ήτοι 3 χρόνια μεγαλύτερος από την ηλικία που πέθανε ο πατέρας μου. 

Αδυνατώ να εξηγήσω αυτή την ιστορία με το 3 ή το 30, αφενός μεν επειδή δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τους αριθμούς, αφετέρου δε επειδή είμαι παντελώς διαλυμένη. 
Βλέπεις εφέτος μετράγαμε 41 χρόνια κοινής πορείας... 
Και ξαφνικά τι; 
Μόνη. 
Χωρίς τον Ήρωα. 
Αδιανόητο... 

Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να σου γράψω άλλα. 
Τα χέρια μου τρέμουν, τα γράμματα χάνονται από μπροστά μου, όσο για το μυαλό μου, δεν θες να ξέρεις... 

Θα αφήσω τα σχόλια ανοιχτά, μήπως θέλεις να μου πεις εσύ κάτι είτε για το 3 ή το 30 ή για ό,τι άλλο, μιας και δεν πρόκειται να σου απαντήσω στο τηλέφωνο ή στο μέσεντζερ ή στο ντι εμ ή δεν ξέρω κι εγώ πού αλλού.

Και τώρα θα μου επιτρέψεις, να πάω στη γωνία μου στον καναπέ, να σκεπαστώ με το παπλωματάκι μου και να σιωπήσω... 

23 σχόλια:

  1. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια!! Κουράγιο...δεν έχω λόγια, μόνο κουράγιο θα πω! Μια μεγάλη αγκαλιά για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα να δεις πάνω που ζει κανείς την τακτοποιημένη πια ζωή του, ένα γεγονός απ’ αυτά που σου έρχονται σαν πισώπλατη μαχαιριά, βάζει ένα χάος στη ζωή σου. Κι αυτό πονάει ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχουν λόγια που να μαλακώνουν τον πόνο μιας τέτοιας απώλειας. Δεν ξεπερνιέται εύκολα. Μαθαίνεις να ζεις μ’ αυτό και προσεύχεσαι να έχεις τη δύναμη να αντέχεις. Ίσως και να θυμάσαι. Είναι επώδυνο στην αρχή, μα με τον καιρό γαληνεύεις. Κουράγιο!
    Καλό του ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο πολύ λυπάμαι.. Συλλυπητήρια από την καρδιά μου και καλή σου δύναμη. Δεν ξέρω ειλικρινά τί παιχνίδια παίζει η μοίρα με τους αριθμούς, πραγματικά όμως, είναι σοκαριστικό.. Σου στέλνω την αγάπη μου 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο, εκτός του ότι έχω πάθει σοκ! Για κάποιον περίεργο λόγο, τους ανθρώπους που γνωρίζουμε μέσα από τον γραπτό λόγο, είτε των ιδίων είτε άλλων, τους θεωρούμε αθάνατους.
    Πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ. Μακάρι να μπορούσα να βρω έναν μαγικό τρόπο για να γεμίσει το κενό που άφησε πίσω του, ακόμα και σε εμένα που τον γνώρισα μέσω εσού. Εύχομαι, τουλάχιστον, να έχεις κοντά σου ανθρώπους που αγαπάς, και να βρεις σιγά-σιγά τη δύναμη να προχωρήσεις.
    Κουράγιο, Αρτίστα μου αγαπημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειλικρινά, δεν έχω να σου πω λόγια παρήγορα... Κατανοώ πως δεν μπορώ να σε παρηγορήσω με κάτι. Πραγματικά λυπάμαι. Είναι δύσκολο αυτό που βιώνεις. Πένθησε, ζήσε το συναίσθημά σου. Έκανες πολύ καλά που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Και σιγά σιγά να βγεις ξανά εκεί έξω να φωτογραφίσεις, θα είναι πολύ βοηθητικό για εσένα.

    Όσο για τους αριθμούς, θα σου πω αυτό που είχαν πει κάποτε και σε 'μένα. Ναι, κάτι μπορεί να σημαίνουν. Ναι, γίνονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες γεγονότα δυσάρεστα. Παρά αυτά τα γεγονότα, όμως, να επιλέξεις εσύ το πρόσημο που θα δώσεις στον αριθμό... θετικό ή αρνητικό.
    Στο λέω με πλήρη επίγνωση ότι αυτή τη στιγμή είσαι στο πλην.

    Κουράγιο αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθισε κάπου ζεστά, κλάψε μέχρι να στερέψεις, τι να πούμε εμείς και τι να σου πουν τα συλλυπητήρια και τα λόγια μας. Εύχομαι να έχεις κοντά σου αγκαλιές. Αυτό.
    Για τους αριθμούς νιώθω λίγη να δώσω απαντήσεις, αλλά ναι, κι εγώ έχω παρατηρήσει περίεργα πράγματα. Να 'ναι τυχαίο; Να θέλει, να ψάχνει το μυαλό ντε και καλά συνδέσεις και να είναι απλά cognitive bias; Who knows!
    😕😔😥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι Άννα. Λυπάμαι πολύ. Άφησε το χρόνο να γιατρέψει ό,τι γιατρεύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Αρτίστα πού να φανταστώ πως η σιωπή σου έκρυβε τόσο πόνο, με όλη μου την καρδιά σου στέλνω την αγάπη μου και φυσικά πολύ κουράγιο.
    Σου στέλνω επίσης διάφορα για το 3 που και η ίδια συναντώ πολλές φορές μες τη μέρα και συνήθως τον παίρνω σαν προειδοποίηση για προσοχή:
    "Μπορούμε να πούμε πως είναι ο αριθμός της ισορροπίας, με αρχή, μέση και τέλος. Ο αριθμός τρία 3 εθεωρείτο από τους αρχαίους Έλληνες ιερός αριθμός και σαν τέτοιος εμφανίζεται και στον Όμηρο στις επικλήσεις των θεών (ώ Ζευ, Αθηνά, Απόλλων). [Το Αθηνά κάτι "λέει... ;-) "]
    Συμβολίζει τον κόσμο τον πλασθέντα από την δημιουργική αρχή από την ύλη, είναι ο πρώτος περιττός, είναι τέλειος αριθμός γιατί έχει αρχή, μέση και τέλος, γέννηση, ζωή και θάνατο (1+1+1).
    Οι Πυθαγόρειοι τον έβλεπαν ως πρώτο αληθινό αριθμό. Αντιπροσωπεύει τον αρχή όλων που είναι ολόκληρα και τέλεια, τις τρεις διαστάσεις, και την τριμερή ψυχή."
    ΑΦιλιά το Α=Αγάπη, Αλήθεια, Αναμονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άννα μου σου στέλνω μια ζεστή αγκαλιά. Τα συλλυπητήρια μου. Είμαι συγκλονισμένη από χθες που διάβασα την ανάρτηση σου. Σαν να σας γνώριζα από κοντά!
    Οι αριθμοί, οι συμπτώσεις όλο και κάποιο μεταφυσικό ρόλο θα παίζουν, πιστεύω πως είναι πολλά αυτά που δεν μπορούμε να εξηγήσουμε.
    Σε φιλώ τρυφερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρτίστα μου! Για όνομα του Θεού, κορίτσι μου! Όχι τέτοια είδηση βρε κορίτσι μου, όχι ρε γμτ. Ο "Ήρωας" ήταν κομμάτι και της δικής μας αίσθησης σαν περνούσαμε από το μπλογκ σου. Ζούσαμε μαζί του, αφουγκραζομασταν τους διαλόγους σου μαζί του, τις στιγμές σας, τις σκέψεις και τις απόψεις του.
    Καλή μου φίλη. Εύχομαι με την καρδιά μου, τα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια. Να είσαι δυνατή, να τον θυμάσαι πάντα με αγάπη, με γλυκιά μνήμη. Ξέρω ότι η απώλεια είναι δύσκολα διαχειρίσιμη, όμως θα τα καταφέρεις γλυκιά μου.
    Είμαστε ΟΛΟΙ εδώ! Κοντά σου, δίπλα σου. Καλή δύναμη κορίτσι μου.

    Όσον αφορά τον αριθμό "3", ναι! Έχει μεγάλη σημασία και ιερότητα από τις εποχές των αρχαίων κόσμων καθώς θεωρείται η ίδια η βάση της δημιουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aχ βρε Άννα...λυπάμαι, λυπάμαι πολύ.
    Κοίταζα βουβή την ανάρτησή σου για ώρα..
    Ό,τι και να πω, δεν μπορεί να καταλαγιάσει τον πόνο και το κάψιμο στα σωθικά που νιώθεις...
    Σου στέλνω την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά.
    Κουράγιο Άννα μου.
    Φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτο που λες εμενα μου συμβαινει με το 16.Πολλα γεγονοτα της ζωης μου εχουν ημερομηνια 16.Ειναι συμπτωση ειναι κατι αλλο δεν το ψαχνω.
    Λυπαμαι Αννα μου ειλικρινα λυπαμαι.Εσυ ξερεις πως να το διαχειριστεις.Καλη σας δυναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα λόγια είναι φτωχά για να εκφράσουν την λύπη μας για την απώλεια σου Άννα μου είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος που θέλει τον χρόνο της να το συνειδητοποιήσει κάποιος που την περνάει. Η σιωπή πολλές φορές είναι πιο δυνατή από τα λόγια!
    Ειλικρινά εύχομαι ολόψυχα κορίτσι μου να είσαι καλά να τον θυμάσαι...καλό του ταξίδι...
    Στέλνω θερμή αγκαλιά και αγάπη. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aρτίστα μου...
    οι "Ήρωες" δεν πεθαίνουν ποτέ γιατί γράφουν δυνατές και αξέχαστες ιστορίες.
    Θα ήθελα πολύ, να μπορούσα να απαλύνω τον πόνο σου, τον φόβο σου.
    Όμως τέτοιες στιγμές όλοι μας αναμετριόμαστε μόνοι με τον εαυτό μας. Καταλαβαίνω τι σκέφτεσαι και νιώθω τι περνάς.
    Έχεις όλη μου την αγάπη. Είσαι στη σκέψη μου.
    Να είναι καλά ο Ήρωάς σου, όπου κι αν βρίσκεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα φίλη, πόνεσα μόλις διάβασα την ανάρτηση σου.
    Σοκ! Δεν πίστευα στα μάτια μου.
    Ο Ήρωας σου ;
    Δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς. Μακάρι να μπορούσαμε να σε πάρουμε όλοι μια αγκαλιά και να κλάψουμε μαζί σου.
    Λυπάμαι αγαπημένη μου, Λυπάμαι πολύ.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι αναρωτιόμουν που χάθηκες κι αν είσαι καλά... Λυπάμαι, λυπάμαι πολύ με την απώλειά σου... Δεν βρίσκω λόγια να σου πω, πάντα τα χάνω μπροστά στον πόνο του χαμού του δικού μας ανθρώπου... Να είσαι δυνατή, να ζει εντός σου; Αυτό, ας ευχηθώ. Γιατί, όσοι αγαπούν δεν χάνονται· κι ας φεύγουν... Μια αγκαλιά σου στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αδιανόητο...
    Αδύναμα τα λόγια να καλύψουν το ελάχιστο του κενού μέσα και έξω..
    Θα σου πω ο,τι σκέπτομαι για να κάνουμε συντροφιά..
    Πιστεύω πως δεν υπάρχουν συμπτώσεις,τίποτα δεν είναι τυχαίο,
    όλα για κάποιο λόγο συμβαίνουν και ότι υπάρχουν "σημάδια..
    Για τα "μεταφυσικά" κάνουμε εικασίες,με βάση τα γεγονότα,τις ενδείξεις
    και τις εμπειρίες,χωρίς να μπορούμε να καταλήξουμε σε ασφαλές συμπέρασμα..
    Στο "Κάποτε.." σου είχα μιλήσει για μια δική μου εμπειρία,
    πέρα έως πέρα αληθινή.. απο γη σε ουρανό...
    Νιώθω πόσο πολύ σου λείπει η φυσική παρουσία τού
    Ήρωα σου και δακρύζω.
    Σου κρατώ το χέρι σφιχτά και εύχομαι να σταθείς ξανά στα πόδια σου,
    να κοιτάς τον ουρανό και να ΤΟΥ χαμογελάς...
    Αγαπημένη μου Αρτίστα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν ξέρω,πως η σκέψη μου,ήρθε κοντά σου απόψε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόλις τώρα διάβασα την αναρτησά σου.....Αννα μου σ΄αγκαλιάζω νοετά και εύχομαι να μπορέσεις να διαχειριστείς την απώλειά σου , οι αγαπημένοι μας ζουν πάντα σην σκέψη και την καρδιά μας, αλλά η απουσία τους δεν παύει να μας πονάει....Τα μεταφυσικά τώρα....που με έχουν απασχολήσει ιδιαίτερα και αφορούν τα του αριθμού 3 ...https://www.youmagazine.gr/2016/09/the-magic-power-of-number-three-5737/. Εχω κι εγώ εμπειρία με τον αριθμό 12. Η πεθερά μου με το πεθερό μου είχαν ηλικιακή διαφορά 12 ετών ....ο πεθερός μου πέθανε 5/3/2002, η πεθερά μου ακριβώς 12 χρόνια αργότερα....και πολλές σημαντικές στιγμές της ζωής τους σηματοδοτήθηκαν από τον αριθμό 12....Σε έχω στην σκέψη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσι μου ειλικρινά λυπάμαι πολύ... Η απώλεια του συνοδοιπόρου σου στη ζωή είναι δυσβάσταχτη κι εύχομαι δύναμη και υπομονή...
    Για τους αριθμούς δεν ξέρω να σου απαντήσω, ίσως κάτι να σημαίνει, ίσως είναι σύμπτωση, ποιος ξέρει...
    Μια ζεστή αγκαλιά αγάπης σου στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κράτησε τη μνήμη από το χεράκι και προχώρησε εσύ πρώτη, όχι αυτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λυπάμαι πολύ για την τραγική είδηση, Αρτίστα μου. Τα θερμά μου συλληπητήρια. Κουράγιο, φίλη μου. Σου στέλνω μια ζεστή αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή Ανάσταση Αρτίστα μου. Εύχομαι οι λαμπρές αυτές ημέρες να απαλύνουν τον πόνο και να φέρουν παρηγοριά και γαλήνη
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.