Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

Μετά το Κυριακάτικο...


...γεύμα, κατά το πλύσιμο των πιάτων και ενώ χάζευα την τέντα του απέναντι διαμερίσματος (ναι, δεν έχω πλυντήριο πιάτων), έσπασα η άχρηστη αρτίστα την πολυαγαπημένη μου γαβάθα. 
Και όπως ήταν φυσικό ο νους μου ανέτρεξε σαράντα τρία χρόνια πριν, τότε που είχα ακούσει για πρώτη φορά περί εντροπίας, που σημαίνει, σου λέει, τάση προς αταξία, αποδιοργάνωση, ροπή προς την εξάντληση της ενέργειας. 
Ύστερα θυμήθηκα την επίσκεψή μου στο κλαμπ Εντροπία. 
Εικοσιένα χρόνια πριν. Στα Ταμπακαριά. Στα Χανιά. 
Δεν υπάρχει πια. Το κλαμπ. 
Και τώρα, πέντε ημέρες πριν, ένιωσα ότι η εντροπία μου κλείνει ξανά το μάτι. 
Σπάω τη γαβάθα μου και σκέφτομαι την εντροπία, τις πρώτες μας συναντήσεις και κάτι ψιλά που είχα διαβάσει σχετικά στη Βικιπαίδεια: Η εντροπία είναι η έννοια μέσω της οποίας μετράται η αταξία, της οποίας η μέγιστη τιμή αντικατοπτρίζει την πλήρη αποδιοργάνωση (ομογενοποίηση των πάντων) και ισοδυναμεί με την παύση της ζωής. 

Η παύση ζωής της γαβάθας μου. 
Αν δεν είναι αυτό η εντροπία, τότε τι; 

Όχι, την αγαπούσα τη γαβάθα μου. Είχαμε ζήσει υπέροχες και νόστιμες στιγμές μαζί. Είχε το πιο σωστό μέγεθος από όλες της γαβάθες της προίκας μου, για να δέχεται τις Κυριακάτικες μακαρονάδες μου. 
Ούτε τη λίγη ποσότητα, που χωράει ένα κοινό βαθύ πιάτο (για ρηχό ή του φρούτου δεν το συζητώ καν…), ούτε όμως και την υπερβολική, που χωράει μια κανονική γαβάθα. 
Ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε, για τα δικά μου μέτρα και σταθμά. 

Αξίωμα
Αξίωμα

Η απώλεια της γαβάθας με καταρράκωσε την ήδη καραβοτσακισμένη αρτίστα. 
Αλλά στο τέλος μάζεψα τα κομμάτια της, μάζεψα και τα δικά μου κομμάτια και είπα "Δε βαριέσαι αρτίστα… Όλα καλά. Να ζήσεις να τη θυμάσαι...". 

Και τώρα συνεχίζω ακάθεκτη. 

Και σφίγγω τα δόντια και σιγοτραγουδώ εκείνο το παλιό τραγούδι των βαρκάρηδων της Σμύρνης, το "Έσπασες τα πιάτα", περισσότερο γνωστό ως "Γιάφ Γιούφ", που με επιτυχία το τραγούδησε ο Αντώνης ο Νταγκλάς (εκτός άλλων που το είχαν τραγουδήσει πριν, αλλά και μετά από αυτόν) και που η ηχογράφησή του έγινε από την εταιρεία His Master's Voice, με αριθμό καταλόγου ΑΟ-311 και σε μορφή δίσκου 10" (25,4 εκατοστών) στις 11-5-1929 στην Αθήνα.



#κυριακάτικα_προβλήματα 
#αντίο_γαβαθούλα_μου 
#ο_επικήδειος_μιας_γαβάθας

56 σχόλια:

  1. Ξέρεις τι;;; η απώλεια των πραγμάτων πολλές φορές μας ενοχλεί όχι γιατί χάσαμε το αντικείμενο αλλά γιατί θυμόμαστε όλα αυτα που μας έχουν δέσει μαζί του!!!
    Το έχω πάθει και δεν είμαι καθόλου υλισρτρια!
    Φιλάκια πολλά Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι.
      Επίσης δεν θεωρώ εαυτόν εξαρτημένη από τα αντικείμενα. Άλλωστε μαζί μου θα τα πάρω;
      Στην προκειμένη ο πόνος της απώλειας είναι επειδή δεν λέω να συμβιβαστώ με μικρότερη ποσότητα μακαρονιών! Δια τούτο ήδη έχω αρχίσει την έρευνα για ανεύρεση νέας γαβάθας που να χωράει την επιθυμητή ποσότητα. Διότι, τελικά, ουδεμία γαβάθα αναντικατάστατη!
      Κίσιζ Μαρία Κατ!

      Διαγραφή
  2. Πως μια γαβάθα που έσπασε, εμπνέει....τις χαίρομαι κάτι τέτοιες εγγραφές!!!
    Την Καλημέρα μου, Αρτίστα του Βωβού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς μια γαβάθα που έσπασε εμπνέει για αναρτήσεις; Θα σας εξηγήσω πάραυτα:
      Φίλους σε αυτή την πόλη δεν έχω πλέον. Κάποτε είχα πέντε. Ο Θάνος απεβίωσε, ο Χάρης απεβίωσε, ο Γιάννης απεβίωσε, η Γιόλα μετανάστευσε στο χωριό της στη Βαρσοβία και πήρε μαζί της και τον Νόα, που λογικό το βρίσκω, καθώς είναι σύζυγός της και έτσι έμεινα χωρίς φίλους εδώ. Οι υπόλοιποι φίλοι μου, οι παιδικοί και εφηβικοί ζουν στον τόπο καταγωγής μου, δηλαδή στας Αθήνας. Εκτός από το Μαρινάκι Ζέας, που ζει στο Βερολίνο.
      Από την άλλη είμαι αναγκασμένη να μένω όλη την ημέρα, κάθε ημέρα μέσα στο σπίτι, τις περισσότερες ώρες πλάι στην ημιθανή κατάκοιτη μητέρα Θεοδοσία.
      Άρα δεν έχω ευκαιρίες για έμπνευση από εξωτερικούς παράγοντες, οπότε το κάθε τι που θα συμβεί μέσα στο σπίτι, πράγμα που διόλου με ενοχλεί καθώς αυτό το βλογ είναι για εμένα κάτι σαν διαδικτυακό ημερολόγιο!
      Έτσι, λοιπόν, μια σπασμένη γαβάθα μπορεί να γίνει αφορμή για ένα ποστ!
      Χαίρομαι που χαίρεσθε!
      Καλό μεσημέρι κύριε Διακοβασίλη!

      Διαγραφή
  3. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα σε μαλώσει η μάνα σου. Όσο για την εντροπία....μη σκας, σε μια εντροπία είμαστε όλοι μας.
    Αυτή η ακαταστασία στη ζωή μας (συναισθηματική εννοώ) γίνεται όλο και χειρότερη. Δεν ξέρω αν είναι ο καιρός (ο κακός μας) ο χρόνος, οι καταστάσεις.....αλλά όλα κι άλλα τόσα βάζουν επαρκώς το χεράκι τους.
    Ζωή σε λόγου σας Αρτίστα μου, να ζήσετε να θυμόσαστε τις μακαρονάδες σας, να είστε καλά κι από γαβάθες...ουουου. Πάντως το άσμα εξαιρετικό.
    Καλημέρα Αρτίστα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂
      Χαχαχαχαχαχαχα!
      Ευτυχώς να λέμε που δεν είναι σε θέση να το κάνει.
      Με μάλωνε για πολύ μικρότερα ατοπήματα, πόσο μάλλον για σπασίματα!
      Είναι παρήγορο που νιώθεις το ίδιο με εμένα σχετικά με την εντροπία που μας τριγυρίζει σε όλα τα επίπεδα. Νομίζω συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια...
      Ευχαριστώ πολύ για την συμπαράστασή σου στο βαρύ μου πένθος.
      Βέβαια, όπως ήδη ανέφερα στη Μαρία Κατ πιο πάνω, ήδη έχω αρχίσει την έρευνα για ανεύρεση νέας γαβάθας που να χωράει την επιθυμητή ποσότητα μακαρονιών. Διότι, τελικά, ουδεμία γαβάθα αναντικατάστατη!
      Το άσμα όντως είναι χαριτωμένο για το είδος του. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι μουσικές και μας απαλύνουν τους πόνους. Ενίοτε.
      Κίσιζ και καλό μεσημέρι Αννίκα!

      Διαγραφή
  4. Δεν πειράζει Αρτίστα μου, εσύ να σαι καλά. Σκέψου ότι όλα έχουν αρχή και τέλος κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Χελώνα μου, αλλά ένας πολύ μικρός ρομαντισμός (αμελητέος μη φανταστείς...) που με από καιρό σε καιρό, με έκανε να φανταστώ ότι εγώ και η γαβάθα μου θα γερνούσαμε παρέα.
      Βέβαια, όπως ήδη ανέφερα στη Μαρία Κατ και στην Αννίκα πιο πάνω, ήδη έχω αρχίσει την έρευνα για ανεύρεση νέας γαβάθας που να χωράει την επιθυμητή ποσότητα μακαρονιών. Διότι, τελικά, ουδεμία γαβάθα αναντικατάστατη!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα,

    Μόνο μια ΑτΒ θα μπορούσε να συνδυάσει μια γαβάθας απώλεια με την του σύμπαντος εντροπία. Το έκανε, θα έλεγα, αριστοτεχνικά.
    Δεν μένει παρά να ευχηθώ:

    - Γερή να είσαι να την θυμάσαι

    Υπομονή εξαδέλφη και μια ευχή:

    - Να πέσει το βλέμμα σου σε μια καινούργια γαβάθα αξιαγάπητη. Να την αποκτήσεις και να την, για έτη πολλά, καταευχαριστηθείς.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια τώρα; Προσωπικά ήμουν πεπεισμένη ότι είναι η κοινή λογική όταν σπάει μια γαβάθα να σκεφτόμαστε την εντροπία και να τραγουδάμε το "Έσπασες τα πιάτα"!

      Σε ευχαριστώ εξάδελφε που είσαι εδώ για να με στηρίξεις στο βαρύ πένθος που βιώνω λόγω απώλειας της λατρευτής μου γαβάθας.
      Θα την θυμάμαι.
      Και υπομονή θα κάνω.

      Αχ ναι! Είμαι σε καλό δρόμο. Όπως ήδη ανέφερα στη Μαρία Κατ, στην Αννίκα και στη Χελώνα πιο πάνω, ήδη έχω αρχίσει την έρευνα για ανεύρεση νέας γαβάθας που να χωράει την επιθυμητή ποσότητα μακαρονιών. Διότι, τελικά, ουδεμία γαβάθα αναντικατάστατη!

      Κίσιζ εξάδελφε!

      Διαγραφή
  6. Ας το εντροποφιλοσοφήσουμε...
    Κάθε τέλος και μια νέα αρχή, έτσι θες δε θες αναγκαστικά θα βρεις άλλο σκεύος για μακαρονάδες!
    Ξέρεις πως για να απογειωθεί ένα αεροπλάνο πρέπει να πάει κόντρα στον άνεμο... κουφό ε; Γιατί λογικά ο αέρας θα το έσπρωχνε, αλλά δεν είναι έτσι!

    Το άσμα παρήγορο γιατί είναι παντός καιρού!

    ΑΦιλάκια επίκαιρα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, θα βρω! Όπως ήδη ανέφερα στη Μαρία Κατ, στην Αννίκα, στη Χελώνα και στον εξάδελφο Ολίγιστο πιο πάνω, ήδη έχω αρχίσει την έρευνα για ανεύρεση νέας γαβάθας που να χωράει την επιθυμητή ποσότητα μακαρονιών. Διότι, τελικά, ουδεμία γαβάθα αναντικατάστατη!
      Απλώς ήταν το πρώτο σοκ της απώλειας της γαβάθας που με ώθησε στη σύνταξη αυτού του επικήδειου!
      Η αλήθεια είναι ότι το ήξερα αυτό για τα αεροπλάνα, καθώς ο πατέρας υπήρξε ιπτάμενος στην Πολεμική Αεροπορία και κατά καιρούς μου έλεγε πολλά γύρω από αυτά!
      Το άσμα όντως είναι συμπαθητικό για το είδος του.
      Ευχαριστώ μαγισσούλα μου για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου.
      Μπιζούδια!

      Διαγραφή
  7. Τελικά, καλή η τέντα των απέναντι;
    Όσο για το άσμα, είναι απ' αυτά που τ' ακούς και σπας κάνα-δυο πιάτα στο τσακίρ κέφι. Οπότε, έχεις κι ένα "ελαφρυντικό".
    Το πόσο χάρηκα αυτή τη διαδρομή "Τέντα-His Master's Voice", δε λέγεται!
    Να είσαι καλά βρε Αρτίστα μου... με τα σπασμένα σου 😅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη βρήκα εντάξει την τέντα. Σχεδόν όπως ήταν την πρώτη φορά που την αντίκρισα, αν εξαιρέσεις κάτι καινούργιους λεκέδες, μάλλον από την υγρασία.
      Το άσμα το βρίσκω πολύ χαριτωμένο για το είδος του!
      Μη νομίζεις κι εγώ τις χαίρομαι κάτι τέτοιες διαδρομές και λέω ευτυχώς που μπορώ και τις κάνω, γιατί μόνο με την τέντα της απέναντι δεν θα την έβγαζα καθαρή!
      Κι εσύ να είσαι καλά Μαρία Κανελλάκη!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Έσπασες τη γαβάθα;;;;;;;;;;;;; Ω πόσο κατανοώ τη λύπη σου. Για το μέγεθος βέβαια, ξέρω.
    Αλλά ''εσπασες τα πιάτα'' και το ευχαριστήθηκες νομίζω. Αλλά στην εντροπία δεν θα πήγαινε ο νους μου. Γιατί βλέπεις ένα σπάσιμο συμβαίνει στα χεράκια μου συχνά πυκνά και το έχω συνηθίσει.
    Εύχομαι να ευοδωθεί η αναζήτηση νέας γαβάθας!
    Καλό κουράγιο Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, ένα δράμα ζω!
      Φυσικά το άσμα το ευχαριστήθηκα.
      Και θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και την Κυριακή θα φάω τη μακαρονάδα μου σε μεγαλύτερη ποσότητα, καθώς νέα γαβάθα δεν προμηθεύτηκα ακόμα και η επόμενη που έχω είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από την εκλιπούσα!
      Ναι, δεν ξέρω γιατί όταν σπάω κάτι μου έρχεται στο μυαλό η εντροπία. Πρέπει να το ψάξω αυτό.
      Ψάχνω, ψάχνω και πού θα μου πάει; Θα το βρω το σωστό το μέγεθος!
      Ευχαριστώ πολύ Άννα Φλο, για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Αντιλαμβάνομαι και συμφωνώ ότι η καταστροφή ενός αγαπημένου μας αντικειμένου, πόσο δε μάλλον και λειτουργικού, έχει ιδιαίτερη σημασία για μας.
    Είτε αυτή είναι συναισθηματική είτε χρηστική. Εν προκειμένω η γαβάθα μας είχε και τα δύο.Με αποτελεσμα να εκτιναχθεί η συναισθηματική φόρτιση στα ύψη. Και έτσι σαν αποτέλεσμα έχουμε να γραφτεί μια εξαίρετη ελεγεία ρέκβιεμ για τη χάρη της.
    Κοίτα να δεις τώρα τι μπορεί να γίνει μέσα σε μια στιγμή.
    Αλλά, Αρτίστα μου, σε καταλαβαίνω. Έτσι είμαι και εγώ. Μπορεί για ένα μικρό αντικείμενο να κλαίμε με τις ώρες.
    Σε λατρεύω όμως που δίνεις τέτοια ατμόσφαιρα σε ένα τέτοιο γεγονός.
    Συμπάσχω και στέλνω καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δύο είχε η λατρεμένη μου…
      Μόνο συναισθηματική φόρτιση; Καλέ ράκος έγινα η αρτίστα!
      Στα πατώματα έπεσα η δόλια!
      Αλίμονο. Δεν θα έδινα στο γεγονός την έκταση που του άξιζε;
      Αφού και τα σπασίματα οφείλουμε να τα ζούμε κι αυτά με στυλ!
      Ευχαριστώ πολύ κύριε Πιτ, για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Ατυχες το γεγονος του σπασιματος της γαβαθας.Θα αντικατασταθει νομιζω γρηγορα.Και μη μου στενοχωριεσαι.Απο εντροπια ολοι καλα παμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα λες…
      Είμαι σε καλό δρόμο. Και μόλις τελειώσω από εδώ, θα πάρω τη μεζούρα μου και θα πάω σε ένα κατάστημα υαλικών, για να συνεχίσω το ψάξιμο!
      Στενοχωριέμαι, αλλά θα το ξεπεράσω!
      Ευχαριστώ πολύ Λίτσα Τ., για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Αλλοιμονο.Χρεος μου.Αλλα λυσε μου μια απορια.Τι στο καλο χαζευες στην τεντα.?Τι μπορει να ειχε μια τεντα για να καθεται μια Αρτιστα να την χαζευει?Και ιδου τα αποτελεσματα.

      Διαγραφή
    3. Μα τι να χάζευα; Αφού από το παράθυρο της κουζίνας το μόνο που φαίνεται είναι η κατεβασμένη τέντα της απέναντι.
      Αυτή τη θέα έχω, αυτή χαζεύω.
      Θα μου πεις, να μην χάζευα...
      Σωστά, αλλά τώρα πάει, έγινε...

      Διαγραφή
  11. Τώρα εμένα από όλα αυτά μου έκανε τρομερή εντύπωση το ψαγμένο όνομα του κλαμπ! (που φυσικά δεν την ήξερα καν την λέξη!)

    Επίσης αυτό που όταν πλένεις τα πιάτα (είτε τα σπας είτε τα κρατάς ανέπαφα) και περνάει από το μυαλό όλη σου η ζωή πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει!

    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν ήταν μόνο το όνομα ψαγμένο, ήταν κι ο χώρος άριστος και ο ντι τζέι άψογος! Και τα ποτά που έρρεαν ασταμάτητα μέχρι το πρωί, ήταν καθαρά και κατά πως έπρεπε! Για να μην τα πολυλογώ, είχαμε περάσει υπέροχα. Κάποιος θα μπορούσε να πει πως εκείνο το βράδυ είχε γίνει της εντροπίας εκεί πέρα μέσα!
      Δεν θα συμφωνήσω. Τις βρίσκω χαριτωμένες αυτές τις βόλτες του μυαλού στα προηγούμενα. Ίσως επειδή, λόγω της μητρός, στερούμε τις πραγματικές βόλτες! Ας είναι…
      Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα., για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Σε καταλαβαινω, Ενιωσα την ιδια απωλεια και ενα τσιμπιμα πονου οταν ο Πατερας μου, εσπασε την κουπα της Μητερας μου, που επινα καφε. Στεναχωρηθηκα παρα πολυ γιατι ηταν κατι δικο της, το οποιο δεν υπαρχει πια. Ασε που δεν μπορω να βρω και την ιδια την κουπα για την αγορασω οσο και αν εχω ψαξει ανα τα χρονια. Δεν ειναι το αντικειμενο ειναι οι αναμνησεις..
    Λες να αρχισουμε το Κλαμπιγκ τελικα; Θα ηθελα μεταξυ μας παρα πολυ να εκανα τουρ σε ολα τα μερη που εχεις παει και εσενα να τα περιγραφει.. το σκεφτομαι τωρα και ειναι καταπληκτικη ιδεα..
    Πρεπει να βρουμε σκηνοθετη.. χαχα
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω καλώς την! Μετά από τις παραφωνίες που έκανα όταν σου τραγούδησα στο βλογ σου το "Happy birthday to you", νόμιζα πως τρόμαξες και πως δεν θα θέλεις να με ξέρεις!

      Όντως είναι οι αναμνήσεις και μόνο αυτές. Και γι αυτές δεν μας χρειάζονται ούτε οι γαβάθες, ούτε οι κούπες. Αλλά είναι απολύτως φυσιολογικό να στεναχωρούμεθα για λίγο διάστημα για την απώλεια ενός αντικειμένου, που μας θύμιζε κάποιον.
      Πάντως, συνέχισε το ψάξιμο. Ποτέ δεν ξέρεις…

      Να ξαναρχίσω το κλάμπινγκ; Έχω δύο χρόνια να πάω σε κλαμπ. Δεν ξέρω αν έχω πλέον τις αντοχές. Άσε που την τελευταία φορά που πήγα, νόμιζαν ότι είμαι της Εφορίας και τσακίστηκαν να κόψουν αποδείξεις, ενώ ο πορτιέρης μου είχε πιάσει την κουβέντα για να με καθυστερήσει να μπω, για να προλάβουν οι άλλοι να κόψουν τις αποδείξεις. Ναι, συνέβη αυτό και είναι αλήθεια, διότι μου το είπε μόλις μπήκα ο γιος μου, που δούλευε εκείνη τη σεζόν στην κεντρική μπάρα του συγκεκριμένου κλαμπ.
      "Αμάν ρε μάνα, εσύ ήσουν και τρομάξαμε και κόβαμε αποδείξεις γιατί νομίζαμε ότι ήλθε κάποια για έλεγχο;". Αυτά ακριβώς ήταν τα λόγια του!
      Οπότε, όπως αντιλαμβάνεσαι, μάλλον λόγω προκεχωρημένης ηλικίας, δεν με παίρνει πλέον να συχνάζω σε κλαμπςςςς!
      Ωραία ιδέα, αλλά μην είσαι σίγουρη ότι θα ήθελες να ξέρεις για όσα μέρη έχω πάει και τι αίσχη και ζημιές έχω κάνει κατά καιρούς εκεί!
      Ευχαριστώ πολύ Έλενα, για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες!! και εσυ οτι επιθυμεις ευχομαι!
      χαχαχαχαχα φανταζομαι τον γιο σου!
      Τωρα θα θελω περισσοτερο απο ολα να μαθω, για ολα τα αισχη που ειχες κανει και που τα ειχες κανει. Και επειδη μας εχεις κλειστα τα σχολια σου στην καινουργια αναρτηση, θα σου πω εδω, πως γελασα μεχρι δακρυων. Σε ευχαριστουμε!

      Διαγραφή
    3. Ναι, έχω κάτι έξτρα θεματάκια με τη μητέρα και τα έκλεισα τα σχόλια για οικονομία χρόνου...
      Και όπως καταλαβαίνεις δεν θα προκάνω σήμερα να σου πω για τα αίσχη, θα κάνεις υπομονή 5, 6, 7, 10 χρονάκια και θα τα διαβάσεις όταν τα δημοσιεύσω!
      Μιλ μερσί Έλενα!

      Διαγραφή
  13. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Άρτίστα μου.
    Εγώ να δεις τί εντροπία αισθάνομαι σε κάθε σπάσιμο!
    Δένομαι με όλα και δεν μπορώ να τα αποχωριστώ.
    Για το μέγεθος της γαβάθας, συμφωνώ, τα μακαρόνια σε γαβάθα τρώγονται.
    Καλή δύναμη με τη μητέρα.
    Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σου κρατάμε συντροφιά εκ του μακρόθεν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εσύ τώρα θα είχες πάρει τα κομμάτια της γαβάθας και θα τα είχες μετατρέψει σε έργο τέχνης! Θα τα είχες προσαρμόσει σε ένα τελάρο, μαζί με θαλασσόξυλα, κοχύλια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και θα είχες φτιάξει έναν άριστο πίνακα και θα έψαχνες ελεύθερο τοίχο να το βάλεις!
      Ευχαριστώ πολύ Ρένα Χριστοδούλου, για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Έχω μαζεμένα αρκετά σπασμένα για να κάνω ενα ψηφιδωτό.
      Με αγωνία τα κρύβω μη και τα βρει ο Όσιος.
      Αν ήμασταν κοντά θα συμπεριλάμβανα και την δική σου γαβάθα.

      Διαγραφή
    3. Αλίμονο που δεν θα είχες και σπασμένα μαζεμένα!
      Δεν πειράζει και να τα βρει, θα του πεις ότι είναι για καλό σκοπό κι εκείνος θα δείξει κατανόηση για ακόμα μία φορά, όπως οφείλουν να κάνουν οι Όσιοι και οι Ήρωες!
      Να, είδες; Κρίμα που δεν σκέφτηκα να φυλάξω τα κομμάτια να σου τα στείλω...
      Βέβαια εκεί θα πάθαινε το μεγάλο σοκ ο Όσιος. Δεν είναι και λίγο να σου έρχονται σπασμένα γυαλικά από όλη την Ελλάδα! 😁 😁😁

      Διαγραφή
  14. Πω πω γελάω με τα tags :-)))
    Υπομονή Αρτίστα μου, θα αγοράσεις καινούργια γαβάθα σε παρόμοιο μέγεθος και θα φύγει η θλίψη σου για την παλιά!
    Μα κι αυτή η άτιμη, έτσι εύκολα γλυστράς γαβάθα μου από τα χεράκια της Αρτίστας και αφήνεις το τραπέζι ορφανό από την παρουσία σου; Γιατί;;;

    Αχ υπομονή
    φιλάκια στέλνω
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γελάς με τα ταγκς, γιατί το διασκεδάζω πολύ όταν ψάχνω να βρω τι θα βάλω!
      Ήδη η υπόθεση γαβάθα είναι σε καλό δρόμο. Βρέθηκε μία στο ντουλάπι της νύφης μου, που μάλλον είναι στο επιθυμητό μέγεθος και θα μου τη φέρει το μεσημέρι που θα έλθουν για φαγητό!
      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα πενθήσω για λίγες ημέρες ακόμα την παλιά...
      Είδες; Έτσι πάνε και γλιστράνε και γίνονται κομμάτια και μας κάνουν κομμάτια κι εμάς!
      Ευχαριστώ πολύ Φις Άι, για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Κίσιζ και καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Το Σύμπαν μου για μια γαβάθα ή αλλιώς "Ωδή για μια γαβάθα!" που με αξιοπρέπεια και απόλυτη συνέπεια σήκωσε το βάρος όλων των μακαρονάδων, της μέχρι τώρα ζωής σου, και αναρωτιέμαι πώς θα αναπληρώσεις την κενή θέση που άφησε στο τραπέζι σου και στην καρδιά σου; "Θα αγοράσω άλλη" θα απαντήσεις και πολύ σωστά θα πράξεις. Όμως, Αρτίστα μου, δεν θα καταφέρεις να αναπληρώσεις ποτέ τις δικές της νοστιμιές που πάνε παρέα με εκείνες τις στιγμές του παρελθόντος σου, που σήμερα αναπολείς, εντελώς εξιδανικευμένα.
    Όσο για την εντροπή της εντροπίας που σε κατέλαβε, ένα έχω να πω.
    Μην πτοείσαι. Ανάμεσα στην εντροπία και την εντροπή υπάρχει η ελεύθερη βούληση (;) Πού κολλάει αυτό; Θα σε γελάσω. (Το έγραψα γιατί μου άρεσε) αλλά εμένα με απασχολεί σοβαρά μόνον ένα πράγμα: H καταστροφή του Σύμπαντος!
    Πολλά φιλιά κι ένα όμορφο και ξεκούραστο σ/κ, εύχομαι (όσο γίνεται τέλος πάντων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, ένα δράμα ζω η βαριόμοιρη…
      Όμως, όπως έγραφα και στη Φις Άι πιο πάνω ήδη η υπόθεση γαβάθα είναι σε καλό δρόμο, καθώς βρέθηκε μία στο ντουλάπι της νύφης μου, που μάλλον είναι στο επιθυμητό μέγεθος και θα μου τη φέρει το μεσημέρι που θα έλθουν για φαγητό!
      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα πενθήσω για λίγες ημέρες ακόμα την παλιά…
      "Ανάμεσα στην εντροπία και την εντροπή υπάρχει η ελεύθερη βούληση"! Μα είναι πολύ ωραίο και καλά έκανες και το έγραψες!
      Είναι ένα σοβαρό θέμα η καταστροφή του σύμπαντος, αλλά προσωπικά το σύμπαν το έχω αφήσει στον κύριο Κοέλιο και ασχολούμαι μόνο με την παγκόσμια ειρήνη!
      Ευχαριστώ πολύ Μαρία Γ., για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Καλημέρα και κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχα δεν έχεις το θεό σου Αρτίστα του βωβού!

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι η σχέση μου με τον Θεό περνάει κρίση τα τελευταία 14-15 χρόνια...

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Αααααχ, σ’ ευχαριστώ πολύ Πρόεδρε, που είσαι εδώ για να συμπαρασταθείς στο βαρύ πένθος μου!
      Έχω φτιάξει ένα μνημείο με τα απομεινάρια της γαβάθας στο μπαλκόνι, το οποίο μένει όλο το 24ωρο ανοιχτό και μπορείς να περάσεις όποτε θέλεις.
      Να σημειωθεί ότι μετά το προσκύνημα κερνάω καφέ με παξιμαδάκια και κονιάκ πεντάστερο ή μπέρμπον ή Τζακ Ντάνιελς ή και όλα μαζί αν χρειαστεί.

      Διαγραφή
  17. Ήτο καλή, ήτο χρυσή, ήτο αρκετά μεγάλη,
    και τώρα που την έχασα, θαρρώ, με πιάνει ζάλη...
    Είναι μεγάλο πράγμα η κατάλληλη γαβάθα, Αρτίστα μου, κουράγιο, όμως, και θα βρεις καινούργια.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Πίπη μου.
      Ήταν καλή, ήταν θαλασσί, είχε τις χάρες όλες…
      Όμως, όπως έγραφα στη Φις Άι και στη Μαρία Γ. πιο πάνω ήδη η υπόθεση γαβάθα είναι σε καλό δρόμο, καθώς βρέθηκε μία στο ντουλάπι της νύφης μου, που μάλλον είναι στο επιθυμητό μέγεθος και θα μου τη φέρει το μεσημέρι που θα έλθουν για φαγητό!
      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα πενθήσω για λίγες ημέρες ακόμα την παλιά…
      Ευχαριστώ πολύ Πίπη μου., για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. ααα όλα και όλα μη με ξεβολεύετε! μου αρέσει η βολή μου, αλλά όλο με ξεβολεύουν Η μαμά μου πάντα έλεγε άμα εσπαγα κάτι "πάει έσπασε, τελείωσε τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι". ε αυτό με έκανε πιο προσεκτική, μέχρι που κατάλαβα δηλαδή πως συμβαίνει σε όλους.
    Λατρεύω να πιάνομαι από το τόσο δα και να ξεπηδά έμπνευση :) Τώρα αν με ρωτήσεις αν κατάλαβα τι σημαίνει εντροπία αχμμμ δεν κατάλαβα θα σου πω. θα πάω να διαβάσω τι να κάνω χαχαχα
    Κρίμα για την γαβάθα σου :( πάει... αλλά όπως και να το κάνουμε τα μακαρόνια είναι πάντα μακαρόνια ειδικά αυτά που τρώω ζεστα ζεστα από την κατσαρόλα, τα πρώτα πρώτα :)
    φιλί και () μμμ νομίζω έχει το ιδανικό μέγεθος :) και κοίτα έχω πάρα πολλές ()()() εφεδρικές χιχιχιχιχιχ
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά τελικά στις 9 του μακαρίτη, άλλος μπήκε μες το σπίτι, που λέει και μια παροιμία και αφίχθη χθες γαβάθα-χάρισμα από τη νύφη μου και ω του θαύματος έχει το σωστό μέγεθος!
      Είσαι η πρώτη που το μαθαίνεις, καθώς από εσένα ξεκίνησα να απαντώ στα σχόλια που έγιναν χθες από το απόγευμα και μετά και σήμερα.
      Ναι έχω επιχειρήσει να καταλάβω τι ακριβώς είναι η εντροπία, αλλά διαβάζοντας από ένα σημείο και μετά δεν καταλαβαίνω τίποτα και αποφάσισα να την θεωρώ τάση προς αταξία, αποδιοργάνωση και παύση ζωής.
      Οι ()()() σου, έχουν το σωστό μέγεθος, διότι παρόλο που είμαι μια χοντρή γυναίκα, νιώθω ότι η αγκαλιά σου είναι μεγάλη και με χωράει όπως θα έπρεπε!
      Κι από εμένα ()()() και μεγάλο φιλί και καλή εβδομάδα και ευχαριστίες για τη συμπαράστασή σου στο βαρύ πένθος μου, το οποίο ελάφρυνε μετά την άφιξη της νέας γαβάθας!

      Διαγραφή
  19. Αρτίστα μου, εύχομαι να βρεις σύντομα μια γαβάθα, αντάξια των μακαρονάδων σου και να μην στεναχωριέται η ψυχούλα σου γι' αυτή την απώλεια.
    Από την άλλη, ήταν λογικό να σπάσει εν έτη 2020.
    Όλες οι καταστροφές σ' αυτό το έτος θα συμβούν.
    Καλό ξημέρωμα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη βρήκα, τη βρήκα, αφίχθη την Κυριακή γαβάθα-χάρισμα από τη νύφη μου και ω του θαύματος έχει το σωστό μέγεθος!
      Σωστά, αυτό ήταν το λιγότερο που θα μπορούσε να μου συμβεί!
      Καλό βράδυ Μαρίνα.
      Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ που ήσουν εδώ να μου συμπαρασταθείς στο βαρύ πένθος μου!

      Διαγραφή
  20. Χαιρετω την οικοδεσποινα και την ομορφη παρεα! Συμπασχω για την απωλεια της γαβαθας και χαιρομαι για την αφιξη - παραλαβή της καινουριας !Προσοχη μην σπασει κι αυτη!
    Ειναι απιτευτο ποσο δενομαστε με καποια αντικειμενα. Οταν χρησιμοποιω τα "καλά" πιατακια της μαμας , τα βαζα της ,τις πιατελες και τους δισκους της, την αισθανομαι πιο κοντα μου. Δηλαδή τωρα που το σκεφτομαι , παντα κοντα μου , διπλα μου ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα Χρυσηίδα!
      Ευχαριστώ πολύ και για τη συμπαράσταση και για τη χαρά.
      Αστειεύεσαι; Σαν τα μάτια μου θα την προσέχω την καινούργια. Ειδικά επειδή μου την έφερε η νύφη μου!
      Είναι που κάποια αντικείμενα μας φέρνουν αναμνήσεις, γι' αυτό δενόμαστε με αυτά νομίζω...
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Χρυσηίδα!

      Διαγραφή
  21. Σπαστά Αρτίστα μου να πάει εκεί το κακό έτσι δεν έλεγαν κάποτε;
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα αυτό, αλλά τώρα που μου το είπες το βρίσκω χρήσιμο.
      Βέβαια δεν πρόλαβα αυτή τη φορά να διώξω το κακό μαζί με τα σπασμένα, όμως θα το κάνω στο επόμενο σπάσιμο!
      Καλημέρα Ρένα κι ευχαριστώ για την ωραία πληροφορία!

      Διαγραφή
  22. Σε νιώθω όσο δεν πάει. Γαβάθα και πάλι γαβάθα για να χωράει και η σαλάτα μαζί με το φαγητό μη λερώνουμε εκατό πιάτα. Η δική αδυναμία είναι οι κούπες και τα ψηλόκορμα κουτάλια με τη σωστή καμπύλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Χριστίνα!
      Κι ευτυχώς μου έφερε η νύφη μου τη σωστή γαβάθα και ησύχασα!

      Διαγραφή
  23. Καλά πόσο καθυστερημένη πχιά; Μα να μην πάρω είδηση το σπάσιμο της γαβάθας και το αφιέρωμα σου σε αυτήν αρτίστα μου; μα που ζούμε!!
    Οχι θα έχεις το δικιο σου που δεν ήμουν εδώ για την συμπαράσταση στο πόνο σου φιλενάδα ... το μέγεθος ήταν εκείνο που έκανε την διαφορά να τα λέμε αυτά ...
    Είδες όμως πως η καλύ σου τύχη που στην περίπτωση αυτή ήταν η νύφη σου αντικατέστησε την απολεσθήσα (ετσι γράφεται; να μην μην τα πάρει στο κρανίο ο Μπαμπινιώτης 🤣) με καινούργια γαβάθα και το σωστό μέγεθος!!!!!
    Να απολαύσεις πολλές και νόστιμες μακαρονάδες ... αχ.. παω να φτιάξω μια, ζήλεψα μακαρονού γαρ... 🤣🤣
    Μια μεγάλη αγκαλά 🤗μαζί με την αγάπη μου στέλνω σου!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά, γιατί ότι και να λέμε το μέγεθος παίζει ρόλο, ειδικά όταν πρόκειται για γαβάθα!
      Δεν πειράζει που άργησες, είσαι εδώ τώρα κι αυτό είναι που μετράει!
      Ας είναι καλά η νυφούλα μου! Το "ει" γράφεται, έτσι για να μην έχει να λέει ο Μπαμπινιώτης 😂😂😂!
      Ευχαριστώ Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Ω! Ευχαριστώ πολύ! Ειδικά για το τίμιο.
      Καλώς ήλθατε εδώ πέρα μέσα Πουπερμίνα!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.