Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Εδώ...


...εκεί, πάντα... 
Ένα τριήμερο στο νότο, ένα χωριό, χανιώτικο μπουρέκι στο Ρεμπέτικο, ένα αστέρι πάνω απ’ το βουνό. 
Ένας αστρονόμος, μια αρτίστα του βωβού και μια περίπολος, μέσα σ’ ένα τοπίο ζωής, που έχει μείνει χαραγμένο στα βράχια, να το γεύεται η θάλασσα. 
Κι εκεί θα μας περιμένουν όλα κάθε που θα γυρίζουμε τον χρόνο. 
Ταξίδια, συναισθήματα, γεύσεις, αναμνήσεις. 
Εδώ, εκεί, πάντα... 

Σούγια 3-8-2001

ΥΓ. Ο πίνακας είναι του εικαστικού Δημήτρη Αστερίου.

33 σχόλια:

  1. Ο πίνακας εκπληκτικός! Γεννάει συναισθήματα, αναμνήσεις. Γλυκόπικρες σκέψεις. Να είσαι καλά, Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει ο πίνακας του φίλου μου!
      Και ακριβώς όπως το λες είναι. Γεννάει γλυκόπικρες σκέψεις.
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά Μία και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Άρτίστα μου.
    Καλωσόρισες και πάλι.
    Ο πίνακας είναι υπέροχος.
    Εύχομαι Να είστε όλοι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω Ρένα μου, αλλά είμαι εντελώς περαστική.
      Για να ακριβολογώ, έτσι θα πάει από 'δω και μπρος.
      Περαστική θα είμαι, τουλάχιστον μέχρι να τελειώσουν κάτι θέματα που με απασχολούν εδώ και λίγο καιρό, αλλά ελπίζω σε 5-6 χρόνια να τα έχω διευθετήσει και να επανέλθω στους ρυθμούς μου.
      Χαίρομαι που σου αρέσει ο πίνακας του φίλου μου του Αστερίου.
      Εσύ που έχεις φέισμπουκ, μπορείς να δεις κι άλλες δουλειές του στη σελίδα του, που είναι εδώ:
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100009699073284

      Κι εσείς να είστε όλοι καλά!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  3. Σε φιλώ γλυκά και εκ του ασφαλούς!
    καλή συνέχεια στο καλοκαίρι μας, έστω και με όμορφες αναμνήσεις :)

    να είμαστε καλά κυρίως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Φις Άι και επίσης καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Αρτίστα μου. Χαίρομαι που είσαι εδώ καλή μου φίλη. Χαίρομαι που βλέπω κάποιο όμορφο μήνυμα, αισιόδοξο, ανθρώπινο. Μαζί με έναν εξαίρετο πίνακα ζωγραφικής. Γεμάτη όμορφο χρώμα να είναι η στράτα σου εύχομαι. Την καλησπέρα και καλή βδομάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μην φανταστείς, περαστική είμαι!
      Ναι, ίσως και να ήταν αισιόδοξο το μήνυμα, αν ο ένας από τους τρεις της ιστορίας, δεν είχε πεθάνει πριν 11 χρόνια.
      Πρόκειται για την "Περίπολο", που ήταν ο κολλητός μου και απεβίωσε σε ηλικία 44 ετών και σαν σήμερα θα είχε γενέθλια.
      Και συναντηθήκαμε τις προάλλες με τον εικαστικό (τον "Αστρονόμο") και μνημονεύσαμε εκείνη την ημέρα και είπα να κάνω το ποστ, τιμής ένεκεν για τον εκλιπόντα.
      Μιλ μερσί και καλή εβδομάδα κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  5. Επιτελους.Εμφανιστηκες και με ωραιο θεμα τον πινακα λεω.Η αλλη ιστορια λυπητερη αλλα να εισαι καλα και να ξαναπας εκει που περασες καλα.Μη χανεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έκτακτη εμφάνιση.
      Θα χαθώ και πάλι, όχι παντελώς βέβαια.
      Θα περνάω πού και πού. Αραιά και πού.
      Αλλά, πιστεύω ότι σε 5-6 χρόνια θα επανέλθω κανονικά.

      Διαγραφή
  6. Καλώς την.

    Καλό, δροσερό Αύγουστο εξαδέλφη :)

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξάδελφε!
      Περαστική είμαι, σε μια έκτακτη εμφάνιση.
      Θα μου πάρει αρκετό χρόνο ακόμα για να επανέλθω κανονικά.

      Τον Αύγουστο, όπως και όλο το καλοκαίρι, έχουμε πάρα πολύ ζέστη εδώ.
      Από το μόνο που αντλούμε δύναμη και αντέχουμε την τόση ζέστη, είναι η εξής σκέψη: "Τι να πουν κι οι Λαρισαίοι"!

      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Οσοι φεύγουν από αυτή την γη, γίνονται αστέρια στου ουρανό, και εκεί αριστερά σε μια άκρη της καρδιάς μας έχουν πάρει την θέση τους..να μας θυμίζουν κάποιες στιγμές μας...
    Πολύ όμορφο να κάνεις ένα αφιέρωμα μνήμης στον φίλο σου αρτίστα μου ..
    Χαίρονται και εκείνοι όταν δεν ξεχνιούνται...να είσαι καλά να τον θυμάσαι...
    Τι ωραία που έβαλες και αυτόν τον πίνακα; γέμισε το μάτι χρώματα φιλενάδα..στρογγυλεύουν τις γωνίες όταν πονάνε...
    Οσο για τον χρόνο σου..δικός σου είναι πάρε όσο θέλεις.. εμείς εδώ θα είμαστε όταν ανοίγεις αυτήν πόρτα, έστω και για μια καλήμερα...
    Να προσέχεις τον εαυτό σου κορίτσι μου να είσαι καλά μέσα και έξω σου.!!!καλή εβδομάδα να έχεις καλό μήνα και καλό σου ξημερωμα...🌙 την αγάπη μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του έχω κάνει κι άλλα αφιερώματα, που ήταν κεκαλυμμένα και που μόνο εγώ κι αυτός ξέρουμε ποια ήταν.
      Θα γίνονται κι άλλα κατά καιρούς, αλλά κι αυτά θα είναι κεκαλυμμένα.
      Είδες τι ωραία που ζωγραφίζει ο φίλος μου ο Αστερίου;
      Προσέχω. Προσέχω; Δεν ξέρω. Δεν είμαι σίγουρη.
      Είμαι καλά; Δεν είμαι σίγουρη. Είμαι καλύτερα απ' έξω από ότι από μέσα μου. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
      Κίσιζ Ρουλάκι.

      ΥΓ. Το συνολάκι από το τραπεζομάντιλο είναι υπέροχο.
      Στο λέω εδώ, καθώς δεν άφησα σχόλιο στο βλογ σου, διότι γενικά θα αργήσω να αφήσω σχόλιο σε κάποιο άλλο βλογ, εκτός από εδώ πέρα μέσα...

      Διαγραφή
  8. Πήγες Αστρονόμο; Και πώς να ξεχαστεί τέτοιος κολλητός, τού κάνατε το καλύτερο μνημόσυνο μ' αυτό το σμίξιμο. Ο πίνακας του Δημήτρη, όπως όλα του έργα, είναι ένα κομμάτι της ψυχούλας του. Συγκινήθηκα που είδα την υπογραφή του...
    Να είσαι καλά Αρτίστα μου, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, ο Αστρονόμος ήλθε σπίτι, για να βοηθήσει σε κάτι βαριές δουλειές που είχαμε να κάνουμε!

      Καλά, ο συχωρεμένος δεν πρέπει να έχει παράπονο, διότι προσωπικά τον σκέφτομαι απαραιτήτως μια φορά τη μέρα.

      Εντάξει, εγώ τόσα χρόνια την έχω συνηθίσει την υπογραφή του και δεν με συγκινεί και τόσο, ούτε καν ο ίδιος με συγκινεί τόσο, όσο το κριθαρώτο με τα τοματίνια και τα πλευρώτους που φτιάχνει!

      Επίσης Μαρία Κανελλάκη, όλα καλά να είναι για εσάς και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχετε!

      Διαγραφή
  9. Η ευτυχία είναι βαθιά κρυμμένη στις στιγμές που ζήσαμε.Πολύ, πολύ όμορφος ο πίνακας.
    Να είστε καλά Αρτίστα μου! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και είναι πολύ παρήγορο αυτό.

      Προσωπικά δεν ξέρω από τέχνη, είμαι από αυτές που για να βάλω έναν πίνακα στο σαλόνι μου, θα πρέπει να ταιριάζει χρωματικά με την ταπετσαρία του καναπέ (για τέτοιο χάλι μιλάμε η αρτίστα), αλλά αυτά που φτιάχνει ο Δημήτρης μου αρέσουν σχεδόν όλα. Ίσως επειδή τον αγαπάω.

      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις Αννίκα!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφος πίνακας!
    Και πόσο χάρηκα που είδα ανάρτηση σου! Πολλά φιλιά Αρτίστα μου! Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που χάρηκες!
      Όχι τίποτε άλλο, μα θα αργήσεις να ξαναδείς ποστ εδώ πέρα μέσα.
      Και για σένα το ίδιο: Να είναι όλα καλά.
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  11. Λιονταράκι ε? Ωραία τα λιονταράκια !
    όχι επειδή είμαι λιονταράκι, άλλα σε βάζουν να κάνεις χαζομάρες προκειμένου να γελάς. Και δεν μου λες δε μου λες ποιος από όλους ζωγράφισε στον βράχο και τέλος πάντων γιατί δεν έχουμε μια φωτογραφία από το βράχο.

    Πάντως εμένα δεν μου αρέσει καθόλου που δεν περνάς από κανένα μπλοκάκι να αφήσεις το κάτι τις σου. Ειδικά από το δικό μου, δεν ξέρω πως το νιώθουν οι άλλοι αλλά εγώ θέλω να περνάς από το δικό μου που και που!
    Έχει άλλη αίσθηση, μου αρέσει να διαβάζω αναρτήσεις σου άλλα μου αρέσει και να σχολιάζεις στο μπλόγκ μου πως να το κάνουμε δηλαδίςςςς

    Ωραία η συνέντευξη του ζωγράφου και τα έργα του έχουν μια αισιοδοξία μια χαρά έκρηξη χρωμάτων-συναισθημάτων. Μου αρέσε αυτό "Με τη σύλληψη μιας ιδέας διακατέχομαι από ένταση που με οδηγεί σε σύγκρουση. Και καθώς υλοποιείται η ιδέα λύνεται η σύγκρουση."
    και επίσης ένιωσα πως είναι ένα παιδί, χαχαχα εδικά εκεί που λέει πως είναι αχόρταγος με την ζωγραφική και όλο θέλει και θέλει και θέλει να ζωγραφίζει και να δοκιμάζει βρ

    Σε φιλώ και θέλω σχόλιο στο μπλογκάκι μου.
    Ορίστε μας, το βρήκαμε τώρα!!! πιφ :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μόνο που το λιονταράκι προς τιμήν του οποίου έγινε το ποστ, έχει πεθάνει εδώ και 11 χρόνια.
      Φωτογραφία του βράχου δεν έχετε, επειδή είναι πολύ προσωπικό το θέμα.

      Χμμμ... Και να φανταστείς ότι περνάω μία τέτοια φάση, που είμαι ένα βήμα πριν να κλείσω τα σχόλια εδώ πέρα μέσα.
      Πόσο μάλλον να κάνω και επισκέψεις σε άλλους.
      Λυπάμαι που σου το χαλάω, αλλά είμαι σε μεγάλες κακίες και με έντονη την τάση της απομόνωσης τους τρεις τελευταίους μήνες.

      Τη συνέντευξη δεν την έχω διαβάσει, αφενός γιατί βαριόμουν και αφετέρου επειδή τον ξέρω τον ζωγράφο πάρα πολύ καλά (και από την καλή του και από την ανάποδή του) και δεν θα μάθω κάτι περισσότερο γι αυτόν μέσα από αυτήν.

      Και τώρα, σε σχέση με τα σχόλια στα αγαπημένα βλογς, συμπεριλαμβανομένου και του δικού σου, θα σου το πω όσο πιο ευγενικά και χαριτωμένα μου επιτρέπει η διάθεσή που έχω αυτό τον καιρό.
      Ή μάλλον δεν θα σου το πω, καλύτερα να σου το δείξω. Εδώ: https://thinkpig.gr/image/cache/home-selections/mag%203-800x800.jpg

      :)

      Διαγραφή
    2. 1. το κατάλαβα για το λιονταράκι... αν θέλεις σκέφτηκα δυνατά το κενό που αφήνει στην παρέα μια τέτοια απώλεια.

      2. Η συνέντευξη μου έδωσε την δυνατότητα να δω και άλλα έργα του φίλου σου.

      3. Σε τσιγκλώ (με τα σχόλια εννοώ, χαχαχα ίσως είμαι από τους τελευταίους των τελευταίων που διατηρούν βλογκακι ως ημερολόγιο και ξέρω όπως και ξέρεις πως γράφουμε για μας και όχι για τα σχόλια ) από μια έμφυτη ανάγκη (πες το και δημοσιογραφικό ενδιαφέρον) για να σε προκαλέσω. Πες μου πες πες πες όσες "κακίες" θέλεις, έχεις το ελεύθερο. Να κάνεις ό,τι θέλεις αρκεί να ξέρεις πως σε εμένα δεν χρειάζεται να προσέχεις ή να είσαι ευγενική για να μην με πληγώσεις ή στενοχωρήσεις ή ή ή....
      Με μια λέξη νοιάζομαι :) με δύο λέξεις? αχμ Είμαι λιοντάρακι :)

      'Ερώτηση. Την απομόνωση την αποζητάς ως καταφύγιο για να ξεκούραστείς? και αν ναι ... πως καταφέρνει κάποιος να ξεκουραστεί στην απομόνωση όταν τον έχουν πιάσει "οι κακίες του" ?

      Με μια εικόνα
      https://thinkpig.gr/souver/maresei-suver
      Φιλικά Μάνια :)

      Διαγραφή
    3. Ναι, τελικά είσαι λιονταράκι!
      Κατάφερες να με κάνεις να γράψω απάντηση στην ερώτησή σου!
      Όχι που θα σου γλίτωνα!
      Την απομόνωση την επιδιώκω επειδή έχω τις κακές μου (λόγω κάποιων προβλημάτων) και επειδή έχω τις κακές μου, αποφεύγω τις συναναστροφές.
      Όπως δεν θα σου πω άλλα.
      Θα ακολουθήσει οσονούπω ένα ποστ, που θα εξηγώ κάποια πράγματα, όποτε θα κάνεις υπομονή μερικές μέρες!

      Δεν ξέρω αν ήδη γνώριζες το think pig, αλλά σε περίπτωση που δεν, χαίρομαι που το γνώρισες!
      Έχουν ωραία πραγματάκια!

      Έχε γεια Μάνια! 🎈

      Διαγραφή

    4. τσου δεν το γνώριζα το έψαξα για να σε "ρίξω" ή απλά να "μιλήσω" στη γλώσσα σου χαχαχαχα Εργαλείο, ή σχοινάκι για να ανέβω στο βουνό που έχεις την απομονωμένη σπηλιά σου!!! Ξεκίνησα από την έρευνα από την υπογραφή του σκίτσου..χαχαχα Ολόκληρη δημοσιογραφική έρευνα έκανα χαχαχα
      Αλλά να σου πω την αλήθεια καθώς έψαχνα να βρω τι θα σου στείλω που να ταιριάζει είδα διάφορα και πολύ μου άρεσαν :) :) :) :) Πανέξυπνος ο τρόπος των κοριτσιών και το χιούμορ τους Ασε που διάβασα και μια ανάρτηση στο βλογκ τους για την κατσίκα του γείτονα !! Χάθηκα για ώρα σε αναρτήσεις και πάρα πολύ μου άρεσε.
      Κάτσε να φέρω και αυτό εδώ
      "Είμαστε η Αθηνά και η Μαριλένα και φτιάχνουμε πράγματα για το σπίτι μας και για το δικό σας. Κάποια είναι χρήσιμα, κάποια δεν είναι αλλα έχουν πλάκα, κάποια και είναι χρήσιμα και έχουν πλάκα. Κάθε Τετάρτη + Πέμπτη 17-20.00 & Σάββατο 13-16.00, μας βρίσκετε στο εργαστήριο μας στην Ηλιούπολη, Λεωφ. Ειρήνης 28, υπόγειο στοάς. Τα προϊόντα μας αποστέλλονται μεσα σε 4-5 εργάσιμες μέρες."
      https://thinkpig.gr/image/cache/about-us-gallery/d-800x866.jpg χαχαχα

      *άσχετο, στα παραμύθια λατρεύω τις κακές βασίλισσες, δεν είναι καθόλου κακές
      https://thinkpig.gr/image/cache/about-us-gallery/k-800x765.jpg

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα. Έρευνα!
      Κι αφού έκανες τόση έρευνα, θα σε ανταμείψω για τον κόπο σου.
      Θα σου δείξω τα δύο πράγματα που παρήγγειλα και ήλθαν από τα κορίτσια.
      Μα τι λέω;
      Το ένα στο έδειξα ήδη. Είναι ο μαγνήτης που λέει "Ότι θέλω θα κάνω".
      Το άλλο είναι ένα ποντικοδρόμιο, κάτσε να δεις πώς το λένε... α ναι, mousepad το λένε.
      Κοίτα: https://thinkpig.gr/image/cache/mousepads/skas-800x800.jpg
      Μα δεν είναι τέλειο;
      Είναι!!!

      Διαγραφή
  12. Είσαι εδώ γερή δυνατή και περνάς όμορφα, από εκεί και πέρα όλα καλά!
    Ο πίνακας όντος μας μεταφέρει σε εξοχές όπως "άλλοτε" και μας λέει και πολλά παραλειπόμενα!
    ΑΦιλάκια όπως πάντα γλυκά και καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ψιλογερή λέω ότι είμαι, με τα όποια χρόνια προβλήματα έχω.
      Όμορφα δεν περνάω με τίποτα, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που περνάνε χειρότερα, οπότε πάλι καλά να λέω.
      Άρα, στην τελική, όπως το λες είναι: "Όλα καλά"!

      Όντως! Τον καιρό που μπορούσαμε να πηγαίνουμε, έστω και για μια μέρα, στις εξοχές!

      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  13. Εδώ είσαι του λογου σου και δεν απαντας στο Viber;;;;; Εεεεεεεεε;
    Αντε που κάτι σε θέλω σηκωσ το ρημάδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου θέλω είμαι.
      Και σταμάτα τη γκρίνια.
      Αφού μιλήσαμε τελικά. Α πα πα πα...

      Διαγραφή
  14. Εδώ εκεί και παραπέρα, μπύρες και τσικουδιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.