Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Ο, προ αμνημονεύτων...



...ετών, επιστήθιος φίλος μου Αλκιβιάδης, κόρη ναυάρχου (σ.σ. όπως ο ίδιος συστήνεται) και εξαίρετος άνθρωπος, ήλθε αιφνιδίως και χωρίς προειδοποίηση το Σάββατο που μας πέρασε, για μία ημέρα και μία νύχτα από την Αθήνα, διότι με είχε επιθυμήσει. 
Δοθείσης ευκαιρίας, αφήσαμε τον Ήρωα (το στεφάνι μου) να κάνει mother-in-law sitting και με πήγε για δείπνο στο ακριβότερο εστιατόριο της πόλης, το οποίο στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο του Τσίλλερ. 
Εκεί, εν μέσω αστικής χλιδής, παραπολιτικών ψιθύρων και ταρτάρ λαβρακιού με εσπεριδοειδή, γαρνιρισμένο με φέτες αυγοτάραχου, αναπολήσαμε τις παλιές καλές βραδιές, τότε που ζούσα στο πατρικό μου στας Αθήνας και που, ενίοτε, επισκεπτόμασταν κάποια πολιτιστικά κέντρα, από αυτά στα οποία εργάζονται αλλοδαπές απείρου κάλλους και κρατούν συντροφιά στους θαμώνες, ζητώντας τους να τις κεράσουν ποτό, υπό τον ήχο καψουροτράγουδων. 
"Κεράσει ποτάκι;" ρωτούσαν τα κορίτσια, ο Αλκιβιάδης κερνούσε, εγώ απαθανάτιζα τη σκηνή με την φωτογραφική μηχανή και ύστερα εκείνος, όταν επέστρεφε στο σπίτι του, άφηνε "κατά λάθος" να πέσουν οι φωτογραφίες μπροστά στον πατέρα του, ο οποίος χαιρόταν που ο απόγονός του είχε βγει ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος. 
Σε όλη αυτή την ιστορία, είχαμε το δικό μας αστείο με τον Αλκιβιάδη. Κάθε φορά που βγαίναμε για δείπνο, μετά το επιδόρπιο παρίστανα μια Σβετλάνα και του έλεγα: "Κεράσει ποτάκι;". Και κέρναγε ποτό και γελάγαμε ενθυμούμενοι τα περασμένα.
Όμως, το Σάββατο, μετά λύπης μας διαπιστώσαμε, ότι η ερώτηση ναι μεν γίνεται ακόμα, αλλά έχει αλλάξει μια λέξη. 
Αντί για "κεράσει ποτάκι;", έχει γίνει πλέον "κεράσει Salospir;". 
Τι να πει κανείς; Δυστυχώς, όπως έγραφε και ο αείμνηστος Αττίκ "Τα καημένα τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν... Σαν τραγούδι ερωτικό, σαν αστέρι διαβατικό κι όταν είναι φευγάτα, πίσω ποτέ δε γυρνούν, όπως δε γυρνά μια στιγμή στην πηγή το ποτάμι που τρέχει μ' ορμή"...

64 σχόλια:

  1. Οι περιγραφές σου όλα τα λεφτά Το μενού όπως το διάβασα μου ήρθε μια αναγούλα
    Τελικά κερασε ποτάκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτάκι όχι, αλλά κέρασε Salospir!
      Γιατί καλέ Μαρία Κατ; Τι έχει το λαβράκι;

      Διαγραφή
  2. Βρε τυχερουλα; ταρτάρ λαβρακιού με εσπεριδοειδή, γαρνιρισμένο με φέτες αυγοτάραχου,!!! εεε καλα απογειωση ε; να τα λεμε αυτα.
    Ο ήρωας σου μετα το mother-in-law sitting. εεε δεν θα ψαχνει τροπους να σε ξεφορτωθει νομιζεις;..χι..χι..
    Πως αλλαζουν οι ρόλοι με τα χρονια γενικως φιλεναδα ε;
    Χαιρομαι που περασες ομορφα με τον Αλκιβιαδη εστω και με Salospir...ωραιοι οι επιστηθιοι φιλοι..με τα ωραια τους.. !!
    Να μην αφηνεις τις ευκαιριες να περνας ομορφα..καλο σου ξημερωμα Αρτίστα μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Ρουλάκι! Σε άλλους πλανήτες πήγε ο ουρανίσκος!
      Ο Ήρωας πολύ θα ήθελε να με ξεφορτωθεί, ειδικά τώρα που είμαι και κουλή, αλλά θα το παλέψω μέχρι τελικής πτώσεως!
      Ναι, ας είναι καλά ο Αλκιβιάδης! Με αυτή του την επίσκεψη-αστραπή με έβγαλε λίγο από τη ρουτίνα!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  3. Καλή μου Θεά, ή Αρτίστα όπως σε αποκαλούν. Στιγμές είναι και περνούν και συσσωρεύονται και φτιάχνουν χρόνια κι οι αναμνήσεις γίνανε βόλια να πέτρωνες καρδιά μου δόλια! Όλα αυτά όμως, δεν έχουν σημασία αν περνάς καλά κι είσαι με αγαπημένους ανθρώπους.

    Τα φιλιά μου και σε εσένα και στον Ήρωα το Στεφάνι σου, που κάνει mother-in-law sitting!
    ΥΓ: Έλα πείτε την αλήθεια. Ήξερε το μενού, γι'αυτό δεν ήρθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η δόλια;
      Δεν αφήνω ευκαιρία για έξοδο να πάει χαμένη!
      Διότι είναι και κάτι σπάνιο τα τελευταία 9 χρόνια!
      Προσπαθώ να φτιάξω αναμνήσεις η καταφρονεμένη!
      Θα ασπασθώ εκ μέρους σου τον Ήρωα!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      ΥΓ. Γιατί καλέ Μαρίνα; Τι έχει το λαβράκι;

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Άσε βρε κοπέλα! Περνάνε τα φάκινγκ χρόνια και δεν τα παίρνουμε χαμπάρι! Μου λείπουν και οι φίλες μου που είναι στας Αθήνας! Τσίλλερ βλέπω, Πάτρα, Αίγιο τεσπα προς Πελοπόννησο σε κόβω.. Επίσης υπάρχουν και χειρότερα, ξεκίνησα τα σαλοσπίρ από τα μέσα της τρίτης δεκαετίας μου και καλύτερα να μην σου πω πόσα παίρνω τώρα. Έχω και τα ανάλογα προβλήματα βέβαια για τα να παίρνω όλα αυτά! Και ο ανήρ στο σπίτι μπράβο μπράβο.. προχωρημένα πράματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το έκοψες! Πελοπόννησος, Αργολίδα και πιο συγκεκριμένα Άργος (το ειδυλλιακόν)! Οικονομική μετανάστρια από Αθήνα!
      Λοιπόν θα σου γράψω κι εγώ τι παίρνω, μήπως παίρνουμε κι άλλα ίδια, για την περίπτωση που βρεθούμε καμιά φορά, μην έχουμε τον φόβο μη ξεμείνουμε από κανένα χάπι!
      Τ4, Salospir, Lipitor, Blocatens, Rythmodan, Antivom είναι τα στάνταρ μου!
      Από εκεί και πέρα, αναλόγως το τι θα με βρει!
      Αλλά δε βαριέσαι… Σοκολάτα υγείας να υπάρχει κι όλα τ’ άλλα βρίσκονται!
      Μη τον λυπάσαι τον άνδρα αγαπητέ Ηφαιστίωνα! Εκείνος βγαίνει βόλτες σε καθημερινή βάση! Αλί από εμένα, που σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα!
      Μ'αρέσει που έγραψες τα φάρμακα! χαχα! Salospir, Emconcor, lasix, Triatec. Αυτά είναι τα στάνταρ! Ε τότε δικαιούσαι εξόδους γκλαμουράτες! χεχε

      Διαγραφή
    3. Αχ ωραία! Ησύχασα τώρα!
      Δεν θα ξεμείνουμε ποτέ από Salospir!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. "Νιάτα ήταν αυτά, νιάτα ήταν και.... πάνε" θα έλεγε ένα πουλάκι σε κάποιο δημοτικό τραγούδι. Τα καλά τώρα είναι ότι υπάρχει η γνώση, η πείρα, η δυνατότητα να ανασύρεις αναμνήσεις και να ταξιδεύεις νοσταλγικά, και οφ κορς βρίσε με εδώ πα ελεύθερα ☺
    Κι εκείνος ο Τσίλλερ ; Παντού έχει γεννοβολήσει κτίρια; Έχουμε κι εμείς εδώ ωραιότατα νεοκλασικά, ένα δε είναι και το καμάρι μας, το έχουμε κάνει θέατρο.
    Το μενού χάλιααααα! Εγώ νηστική θα έμενα ☺
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν θα σε βρίσω! Τι μου φταις εσύ αν τα γόνατά μου κάνουν χρίτσι-χρίτσι, μεγαλώνω;
      Ωραία κτίρια έφτιαχνε όμως!
      Εμείς εδώ έχουμε την αγορά και το εστιατόριο!
      Γιατί καλέ Άιρις; Τι έχει το λαβράκι;
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Αρτίστα μου.
      Με τα δίκια σου αναρωτιέσαι τι έχει το λαβράκι. Βασικά μια χαρά είναι και από τα πιο πλούσια σε λιπαρά οξέα ω-3.
      Έγραψα χάλια. Κακώς! Δεν μου αρέσει έπρεπε να γράψω. Κράτα μόνο το "εγώ νηστική θα έμενα". Δεν τρώω θαλασσινά καθόλου (ψυχικό τραύμα☺παλιά ιστορία! ). Και γενικότερα όμως δεν μου αρέσει η θαλασσινή γεύση. Μόνο τόνο από θαλασσινά ( κι αυτόν στον νερό τον ...παίρνω ☺).
      Τα λιπαρά οξέα ω-3 εγώ τα παίρνω από τα τσία που καταναλώνω.
      Φιλούρες και υγιαίνετε !

      Διαγραφή
    3. Ναι, σιγά μην τον έπαιρνες τον τόνο σε λάδι!
      Λες και δεν σε ξέρουμε!
      Δεν πειράζει που δεν σου αρέσουν τα θαλασσινά!
      Άμα τύχει και βρεθούμε και πάμε σε ψαροταβέρνα, θα φας εσύ τη σαλάτα κι εγώ όοοοοοολα τα καλαμαράκια!
      Καλημέρα Άιρις!

      Διαγραφή
  6. Αχ μεγαλώσαμε...Δε πειράζει όμως, αρκεί να νιώθουμε καλά...αν είναι και με τα φάρμακά μας, ας είναι και μ'αυτά...
    Το μενού το αφήνω ασχολίαστο 😁😁😁
    Καλό μεσημέρι Αρτίστα μου
    Φιλιαααα
    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλά, εσύ είσαι πάρα πολύ νέος ακόμα για να λες ότι μεγάλωσες!
      Αλίμονο από εμένα τη σχεδόν γραία, που ευτυχώς έχω και τα φάρμακα!
      Γιατί καλέ Λεβιάθαν; Τι έχει το λαβράκι;
      Κίσιζ δίαρ! 🎈

      Διαγραφή
  7. Έχεις φίλο που έρχεται επί τούτου για να σε δει και να σε ταΐσει σε κτίριο του Τσίλερ γκουρμεδιές!!!
    Αρτίστα μου αν ήμουν στη θέση σου, μα το σταυρό που κάνω, δεν θα ένοιαζε αν το κέρασμα ήταν μουρουνόλαδο :)
    Αυτόν τον κ. Αλκιβιάδη –δεν ξέρω γιατί- αλλά φαντάζομαι να έχει κάτι από Όσκαρ Ουάιλντ: ευφυής, κοσμοπολίτης και με ατάκες δηλητήριο.

    Όσο για τα πολιτιστικά κέντρα που συνηθίζατε να πηγαίνετε, θα ήθελα να μας κάνεις ιδιαίτερη ανάρτηση και με όλες τις συγκλονιστικές λεπτομέρειες.
    Περνάω τέλεια εδώ, σου το έχω πει; Δε θυμάμαι.
    Καλημέρα
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω τέτοιο φίλο! Και τον καμαρώνω, γιατί είναι και ωραίος και ευγενικός και λαρτζ τύπος! Και με πηγαίνει και για γκουρμεδιές, όποτε βρισκόμαστε!
      Αν ο Ουάιλντ ήταν έτσι όπως τον περιγράφεις, τότε ναι ομοιάζουν!

      Ίσως κάποια μέρα να κάνω κάτι τέτοιο, ίσως και όχι!
      Οψόμεθα...
      Αχ ναι, μου το έχεις πει ότι περνάς ωραία εδώ πέρα μέσα και μιλ μερσί δια τα καλά σου λόγια!
      Κίσιζ Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  8. Aυτός ο ΗΡΩΑΣ σου είναι το alter ego σου. Έλα παραδέξου το μάνα μου. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αυτός, ο άνθρωπος αυτός,
      είναι ο άλλος μου εαυτός
      είναι το άλλο
      το μισό από το κορμί μου
      αυτός ο άνθρωπος αυτός
      είναι ο άλλος μου εαυτός", που θα τραγουδούσε η αείμνηστη η Ρίτα η Σακελαρίου!
      Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
      Τα συμπεράσματα δικά σου!

      Διαγραφή
  9. Πρώτα πάτησα να βρω το μπλογκ του ήρωα!!!
    Περίμενα να βρω κανέναν μπρατσαρά, αφού ήρωας λέμε για, αντ αυτού, βρήκα κάποιον που μάλλον θέλει να σε σκοτώσει, να προσέχεις Αρτιστούλα μου! Καλός όμως που κάθεται σπίτι, περίεργος άνθρωπος μήπως δημιουργεί άλλοθι;)
    Μτά γκουκλάρησα να βρώ τι είναι αυτό, πως το είπες, φάρμακο λέει είναι..
    Ξέρεις καλή μου τί λέω εγώ;
    Υπάρχει λόγος που τα νιάτα τα κάνουν όλα στην υπερβολή τους!
    Φαγητό, ποτό, δουλειά, ξενύχτια, έρωτας!!!
    Όλα έχουν ημερομηνία λήξης.. και δεν το λέω απογοητευτικά, αν και το πιο σωστό είναι να πω πως όλα αλλάζουν, ή αν θέλεις γίνονται τα ίδια αλλά με άλλο τρόπο..
    Την υγεία μας πρωτίστως να έχουμε, σε φιλώ :)))

    υ.γ. και παρακαλώ γελάστε όσο θέλετε
    έχω βάλει νερό να βράσω το μπρόκολο
    το πλενω, το αφηνω στη λεκανη
    βγαίνω από την κουζίνα
    επιστρέφω,
    κοιτάζω την κατσαρόλα με το νερό που βράζει, την κοιτάζω έντονα, βαθιά, επίμονα!
    Αααα ναι έχω να βάλω μέσα το μπρόκολο λέω ευτυχω΄ς προς το παρόν από μέσα μου..
    το μέλλον είναι δυσοίωνο


    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει βλογ ο Ήρωας! Τα βαριέται αυτά, σου λέει!
      Και ναι, θέλει κατά βάθος να με ξεφορτωθεί!
      Υποψιάζομαι ότι του έχει γυαλίσει μια κοκκινομάλλα γειτόνισσα και θέλει να με φάει λάχανο! Αλλά εγώ προσέχω όσο μπορώ!
      Και αυτό που λες "μήπως δημιουργεί άλλοθι", θα το εξετάσω διεξοδικά ως ενδεχόμενο!
      Ααααααααααααααχ κι εγώ όλα στη υπερβολή τους τα έκανα, γι αυτό τώρα κατέληξα με φάρμακα! Εντάξει, κάποια πράγματα τα κάνω ακόμα στην υπερβολή τους, διότι δεν βάζω και μυαλό η μεσήλιξ!
      Αυτό! Αυτό! Υγεία πάνω απ’ όλα!
      Κίσιζ Φις Άι!

      ΥΓ. Καλέ γιατί να γελάσω;
      Νομίζεις πως δεν καταλαβαίνω πόσο τεράστιο ενδιαφέρον έχουν οι μπουρμπουλήθρες του νερού που βράζει και πόσο πολύ μπορεί να σε μαγνητίσει αυτό το θέαμα;
      Άσε που δεν κινδύνεψε να καεί το κουνουπίδι, όπως, για παράδειγμα, θα κινδύνευε από εμένα!
      (Εντάξει, δεν γέλασα, απλά κλαίω από τα γέλια)

      Διαγραφή
  10. Φυσικά και είναι γούστα αυτά, λέει κάποια παροιμία, αλλά πρώτα ο χώρος και στη συνέχεια το φαγάκι για μένα είναι σούπερ, μόνο το ταρτάρ ψαριού ελπίζω να μην ήταν ωμό, όπως το ταρτάρ κρέατος (μπιχ!) όσο για το αυγοτάραχο, τρελαίνομαι όπως με τρελαίνει και η τιμή του!
    Τι καλά που υπάρχουν κύριοι που "κρατούν" τις πεθερές, ενώ "άλλοι" βγάζουν για ντινέ τις φίλες τους!
    Μπράβο τους!
    Άντε τώρα να φάω τα μανιτάρια μου, με πένες ριγέ (ζυμαρικό)ολικής!
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα, περιμένοντας το χιονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν τέλεια σου λέω!
      Και το λαβράκι πρέπει να είχε "ψηθεί" τουλάχιστον για 20 λεπτά μέσα στον χυμό του λεμονιού και του πορτοκαλιού! Ήταν ιδανικό για τη γεύση μου!
      Δεν έχω παράπονο, μου έχουν αδυναμία και οι δύο αυτοί κύριοι!
      Έλα! Κι εμείς σήμερα πένες ριγέ ολικής είχαμε, όχι με μανιτάρια, γιατί δεν τα θέλει η μητέρα, αλλά με μια ναπολιτέν!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  11. σαλοσπιρ ξεσαλοσπιρ τις γκουρμεδιες τις ριξατε.και μαλιστα με τις ευλογιες του ηρωα.αφου δεν κανατε και καμμια μπαροτσαρκα ποιος σας φταιει?ασε μας τωρα.και εμεις περναμε με τυροπιτα.φιλακια στερημενα μου -σιτεμενα μου νιατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι που θα τις αφήναμε!
      Καλέ αφού έχει κατανόηση ο Ήρωας!
      Το σκεφτήκαμε για μπαρότσαρκα, αλλά είπαμε να γυρίσουμε σπίτι, μην πλήξει κι ο Ήρωας!
      Μα τι λες τώρα; Είναι τέλειες οι τυρόπιτες!
      Κίσιζ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  12. Αρτίστα μου,
    σαν διαβάζω τη γραφή σου και τις περιγραφές σου, νιώθω συνέχεια ένα μαγικό συναίσθημα να με ταξιδεύει. Θα ρωτήσεις τώρα που ;
    Στην ρομαντική εποχή του μεσοπολέμου.
    Δύσκολα συναντάς τόσο ρομαντική σύνταξη στις μέρες μας. Και βέβαια τι θα μπορούσα να προσδοκώ από μια δημιουργό blogger με το όνομα "Αρτίστα του Βωβού".
    Σίγουρα θα έχεις καταλάβει ότι αισθητικά και εικαστικά ο κόσμος αυτός στυλιστικά επίσης με μαγεύει. Αυτός ο μαγικός noir κόσμος ή ο κόσμος της sepia.
    Θα το έχεις αντιληφθεί στα γραπτά μου.
    Λάτρεψα την περιγραφή σου λοιπόν ως παρατηρητής στην παρέα.
    Α μην ξεχάσω. Έψαξα και εγώ τον "ήρωα" και θα τον ήθελα και αυτόν στεγασμένο σε κάποιο μπλογκ σίγουρα αλλά σέβομαι ότι επιθυμεί.
    Φιλιά πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί κύριε Πιτ μου, αλλά στις μέρες μας τρομάζει κάποιος να συναντήσει την κανονική του τη σύνταξη, έστω και μειωμένη, για την οποία έχει δουλέψει μια ολόκληρη ζωή, θα συναντήσει τη ρομαντική;
      Κάτι έχω καταλάβει η αρτίστα για την αδυναμία σου στο νουάρ και τη σέπια!
      Που λες με τον Ήρωα, συμβαίνει το εξής: Ήταν επί 37 χρόνια στη δουλειά του μπροστά σε έναν υπολογιστή, τώρα δεν θέλει να τον βλέπει ούτε ζωγραφιστό!
      Με το ζόρι κάτι φορές κάθεται να του διαβάσω κάποιο ποστ πριν το δημοσιεύσω!
      Δεν θέλει καμία σχέση με το άθλημα!
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  13. Πολύ γουστάρω έξοδο με φιλαράκι και τί έξοδο .
    Ο ήρωας ανεβαίνει βαθμίδα και γίνεται Όσιος τώρα πια, μην πω και οσιομάρτυρας!
    Να περνάτε πάντα καλά .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, αλλά που δεν συμβαίνουν συχνά αυτά.
      Γι αυτό, ίσως, τα εκτιμώ πολύ περισσότερο!

      Ναι, άρχισε να αχνοφαίνεται ένα φωτοστέφανο γύρω από το κεφάλι του!
      Την πρότασή σου για οσιοποίηση του Ήρωα, θα την αποσιωπήσω. Δεν θα του την πω, γιατί θα πάρει αέρα και δεν με βολεύει καθόλου αυτό!

      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  14. Σεβασμός στον Ήρωα και στον φίλο εξ Αθηνών που σ' έβγαλε τέτοιο σεργιάνι. Εντάξει, το μενού θυμίζει λίγο "Καλός ο τάρταρος, αλλά μήπως να πάμε για κανένα σουβλάκι να στανιάρουμε;"
    Πάντως, κεραστήκαμε όλοι εδώ, μια γενναία μερίδα "Αρτίστα με τα ωραία της" 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα μεταφέρω τα σέβη σου!
      Τα σουβλάκια τα τρώμε όποτε θέλουμε, τα γκουρμέ όμως, μόνο με τον Αλκιβιάδη!
      Γιατί καλέ Μαρία Κανελλάκη; Τι έχει το λαβράκι;

      Διαγραφή
  15. Κάλιο το σαλοσπίρ παρα το λαβράκι το ταρταρ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να πω "ας αξιωνόμαστε να ζούμε τα χρόνια μας, κι ας φτάνουν να 'ναι τα νιάτα μια ανάμνηση" ή θα με λιντσάρουν;;;; :P

    Η περιγραφή άπαιχτη, όπως πάντα!
    Κίσιζ, αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φοβού Λυσίππη!
      Ουδείς θα σε λιντσάρει!
      Προσωπικά συμφωνώ με αυτό που λες!
      Είμαι σχεδόν βέβαιη ότι συμφωνεί και όλη υπόλοιπη παρέα εδώ πέρα μέσα!

      Μιλ μερσί και κίσιζ! 🎈

      Διαγραφή
  17. "Επιστήθιος" διαβάζω, πάει, λέω, δεν ξεκινήσαμε καλά.Βγήκαμε έξω, φάγαμε σαν κανονικοί https://www.youtube.com/watch?v=y-ewGIghpyo, μπαρότσαρκες, νιετ, νιετ, πολιτιστικά κέντρα, Σβετλάνες και ποτάκια και μετά απ' όλα αυτά ένα σαλοσπίρ για ξεκάρφωμα. μα τι να σου κάνει ένα φαρμακάκι που για πρώτο συνθετικό έχει το "σάλος";!

    Και μετά σου λέει δεν είναι ήρωας, ω, εξκιούζμι, ΉΡΩΑΣ!

    Τουλάχιστον, μαθαίνουμε κι εμείς λίγη ιστορία. Ερνέστο είπαμε το μικρό του Τσίλερ; :-)

    Σας αφήνω τώρα. Σκασμένος από ζήλεια, όπως θα με πρόδωσε ήδη το φαρμάκι που έρριξα!

    Τα φιλιά μας σε όλους (Υπεράνω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι, ότι μόλις είδα τον Αλκιβιάδη, αιφνιδίως και χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιο τηλεφώνημα, το Σάββατο πρωί-πρωί στην πόρτα μου, αυτό είπα: "Δεν ξεκινήσαμε καλά"!
      Ε ναι, στα καλύτερα με πηγαίνει. Αφήστε που η μπουρζουαζία έχει μια κρυφή γοητεία, κατά Μπουνιουέλ πάντα, πού να ξέρω εγώ από αυτά...
      Ε καλά τώρα... Οι Σβετλάνες ήταν παλιά... Ο ναύαρχος, πάνε χρόνια που συγχωρέθηκε και δεν χρειάζεται να του αποδείξουμε τίποτα!

      Ε εντάξει, καλός είναι... Για τον Ήρωα λέω.
      Όμως, αρκεί μόνο το πρώτο γράμμα να είναι στα κεφαλαία. Δεν χρειάζεται να είναι όλη η λέξη.
      Θα το πάρει πάνω του και δεν τα μπορώ αυτά!

      Ναι, έτσι! Ernst Moritz Theodor Ziller το πλήρες όνομα, Ερνέστος επί το ελληνικότερον και Ερνέστο το ακριβότερο εστιατόριο της πόλης!

      Γιατί;
      Νομίζετε πως εγώ δεν ζήλεψα που παίξατε με την ονομασία του φαρμάκου και εντοπίσατε τη λέξη "σάλος" ως το πρώτο συνθετικό της;
      Τρέμω από τη ζήλεια μου, που μπορείτε και κάνετε τέτοια και που το δικό μου το μυαλό, ούτε καν!

      Κίσιζ και σ’ εσάς κύριε Μάνεση και είμαι βεβαία ότι σας ανταποδίδουν τους ασπασμούς τους και οι υπεράνω!

      Διαγραφή
  18. Μελαγχόλησα λίγο, αλλά ένα ταρτάρ θα το "χτυπούσα" κι εγώ, όχι τίποτα άλλο, επειδή δεν έχω δοκιμάσει ως τώρα. Πάντως, οι ωραίες στιγμές δεν τελειώνουν ευτυχώς, όσο κι αν περνούν τα χρόνια 🎈

    Υ.Γ Γιατί, τι έχει το Salospir; 😜😊😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο ήταν.
      Επίσης δεν το είχα ξανά δοκιμάσει!
      Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Ευτυχώς!

      ΥΓ. 😂😂😂

      Διαγραφή
  19. "ταρτάρ λαβρακιού με εσπεριδοειδή";;; με ξεπερνάει, δεν σχολιάζω άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αρτίστα μου, εγώ πάντως θα σε "κεράσει ποτάκι" όταν με το καλό έλθεις Αθήνα. Ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά και να δοκιμάσω επιτέλους αυτό το "ταρτάρ με τα εσπεριδοειδή". Γιατί από γκουρμέ κουζίνα, δεν το'χω! Χα, χα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα πολύ ωραία! Ενα ουισκάκι θα το πιούμε!
      Και σε γκουρμέ εστιατόριο θα πάμε. Αμέ!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  21. Εγω που θελω να μαθω και τις περιπετειες του Ηρωα με το mother in law sitting? με αδικεις; Με το ταρταρ κατι με επιασε εχω να σου πω..
    Εγω θα πω : "Κερασει νορμαλ φαγητο λιγδωσει αντερακι σας;"
    Γιατι δεν σας βλεπω καλα...
    Αυτο μου θυμισες οσο διαβαζα...
    https://www.youtube.com/watch?v=50A5kScq6VE

    Σε φιλω γλυκα αγαπημενη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, τίποτα το ενδιαφέρον, διότι την είχα κάνει μπάνιο, της είχα δώσει το δείπνο της και είχε κοιμηθεί όταν φύγαμε με τον Αλκιβιάδη!
      Ο δε Ήρωας, απλώς έβλεπε ταινία στο σαλόνι!
      Γι αυτό σου λέω, τίποτα το ενδιαφέρον!
      Γιατί καλέ Έλενα; Τι έχει το λαβράκι;
      Το τραγούδι πολυαγαπημένο!
      Κίσιζ Έλενα!

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Αρτίστα μου!
    Καλοί οι φίλοι που μας πάνε βόλτα
    Εξαίρετοι και οι Ηρωες που βάζουν
    πλάτη για να βγούμε.
    Τώρα για το λαβράκι δεν θα πω όχι γιατί κι εμένα με έχει πιάσει και πειραματιζομαι με τις γκουρμέ γεύσεις κι ας ψήνω δίπλα μπριζολιτσα του δικού μου Ήρωα.
    Τώρα για το salospir, δεν πειράζει.. αρκεί να μεγαλώνουμε με ασφάλεια και να χαιρόμαστε τη ζωή.
    Γλυκό απόβραδο
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω, έχω πολύ καλούς φίλους!
      Και με τον Ήρωα, δεν έχω παράπονο!
      Α μα είναι ωραίο να δοκιμάζει κανείς νέες γεύσεις!
      Κοίτα να δεις Σταυρούλα μου... Σε σχέση με τα φάρμακα, το έχω πάρει απόφαση κι αυτό που λέω είναι πως ότι παίρνει κανείς καλό είναι!
      Καλημέρα και κίσιζ Σταυρούλα!

      Διαγραφή
  23. Μία η θεία Φεβρωνία μία ο φίλος αριστοκράτης Αλκιβιάδης και ξαφνικά το στεφάνι σου ο Μίτσος, το καλάβαμε το λαβ στόρυ της ζωής σου Η αρχόντισσα και ο αλήτης ε; Πες την αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά δεν του το λέμε, για να μην αισθάνεται μειονεκτικά!
      Μιλάμε ότι τόσο μεγάλη καλοσύνη διαθέτω η αρτίστα!

      Διαγραφή
  24. Κι εγώ για κάποιο λόγο (ίσως φταίει που δεν έχω πιει καφέ) διάβαζα, διάβαζα, διάβαζα και περίμενα στο τέλος κάτι τραγικό χαχχαχαχα Αχ Παναγία μου πρωί πρωί, τι ποτάκι τι salospir. Για τον άνθρωπο είναι όλα χαχα

    Φιλια πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε! Μια ιδέα είναι όλα!
      Τι Τζακ Ντάνιελς, τι σαλοσπίρ!
      Σιγά τη διαφορά!
      😂😂😂
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  25. Τσ τσ τσ έχω από τας αμερικάς έχω τις δικές μου ονομασίες ... αν και η αλήθεια είναι πως μόνο αντε να πάρω κανένα παυσίπονο που και που... τώρα τελευταία πιο συχνά που και που που !!
    Αλκιβιάδης :) ωραίο όνομα :) Να ναι καλά :)
    Με βαθυστόχαστο ύφος σε ρωτάω ... για ντιζερτ τι σε κέρασε ?
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να είναι καλά, γιατί τον αγαπάμε!
      Πανακότα με σιρόπι αρωματισμένο με τίλιο, ήταν το επιδόρπιο!
      Γλυκό όσο έπρεπε, ελαφρύ και με καθησυχαστικό άρωμα!
      Καλή εβδομάδα Μάνια!

      Διαγραφή
  26. Όμορφες περιγραφές με δόση χιούμορ μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αφτά είναι της ζωής τα ωραία κι ας το ποτάκι λείπει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 🌺Τελεια η περιγραφή σου και το κέρασμα σούπερ!!!!Να περνας τελεια και με το καλο ο μήνας Μαρτης!!!🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σκρουτζάκο μου, να είσαι καλά!
      Και να είναι πολύ όμορφος και για σένα ο Μάρτιος που πλησιάζει! 🎈

      Διαγραφή
  29. Όλα σωστά και ωραία τα είχε πει ο Μέγας Αττικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραίος ο Αλκιβιάδης, στα καλύτερα σε πάει!
    Χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά κορίτσι μου, ο ήρωας σου σίγουρα έστελνε θετικές ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.