Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Τα δέοντα...

...για να καλοπιάσω αυτή την Τρίτη.


30 σχόλια:

  1. Καλόπιασε, εσύ, την Τρίτη... να βρω μούτρα να ευχηθώ!
    "Διά την ονομαστικήν σας εορτήν" (δεν ήρθα με "τα δέοντα", δεν δύναμαι, ένεκα του μέσου και της αποστάσεως), ευχές και την αγάπη μου!💕😘

    ...Και τους ασπασμούς μου, φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν πειράζει, τα φέρνεις τα δέοντα άμα τύχει και συναντηθούμε!
      Όποτε κι αν γίνει αυτό. Έχω ιώβεια υπομονή!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Ανταποδίδω τους ασπασμούς και την αγάπη!
      Χωρίς emoji. Είμαι από το πι σι!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαινα πιάσει! Καλημέρα!
    Αφτό με την, πιο πάνω "ονομαστικήν σας εορτήν" τι;
    Να ευχηθώ;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα μου, σε γενικές γραμμές, πήγε καλύτερα από ότι περίμενα!
      Τώρα να σου εξηγήσω αυτό με την ονομαστική εορτή:
      Σήμερα είναι του Αγίου Σπύρου, αλλά εμένα Σπύρο δεν με λένε. Ούτε καν Σπυριδούλα.
      Όμως, τρεις ημέρες μετά την δική σου ονομαστική εορτή, δηλαδή του οσίου Ούτις/Ολίγιστου (μεγάλη η χάρη του), ήταν η δική μου, δηλαδή της οσίας Αρτίστας της μεγαλομάρτυρος (βοήθειά μας)!
      Οπότε, εάν επιθυμείς, να ευχηθείς!
      Αν όχι για την ονομαστική εορτή, ευχήσου μου για το θέμα για το οποίο έπρεπε να καλοπιάσω την σημερινή Τρίτη!
      Καλό βράδυ Ούτις/Ολίγιστε!

      Διαγραφή
  3. Μ αυτό το τραγούδι δε καλοπιάνεις ούτε εμένα όχι που θες να καλοπιάσεις και τη Τρίτη!!!!!!!! Να βαζες κάτι πιο μελωδικό αλλά αγυριστα κεφάλια εσείς οι παραγωγοι άμα σας κολλήσει κάτι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κακό σου τον φλάρο.
      Και καλά κάνουμε και είμαστε αγύριστα κεφάλια εμείς οι παραγωγοί, διότι έχουμε και τις γνώσεις που εσύ δεν έχεις.
      Και το άσμα είναι θεσπέσιο!
      Και δεν θέλω κουβέντα!

      Διαγραφή
  4. Αμάν μαρήηηηηη το ξεχασα που ήταν της οσίας Αρτίστας της μεγαλομάρτυρας!!!!!! Χρόνια Πολλά τι κι αν είσαι μια άθεη...η οσία Αρτίστα να σου δώσει φώτιση να βγεις από τα κολασμενα μονοπάτια που διαβαίνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί χρυσή μου!
      Για τα κολασμένα μονοπάτια φταίνε οι κακές συναναστροφές,δηλαδή εσύ!

      (Εντάξει, κλαίω. Γοερά.)

      Διαγραφή
  5. Κορίτσι μου εσύ θα μας τρελάνεις
    Χρόνια πολλά ούτως ή άλλως

    φιλί που σ' αγαπάει ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν σας φοβάμαι όλους εσάς που συχνάζετε εδώ πέρα μέσα!
      Είστε όλοι και όλες άνθρωποι με τεράστια υπομονή και ατελείωτες αντοχές!
      Αλλιώς ήδη θα είχατε παρανοήσει!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!

      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!
      Καρδούλα!

      Διαγραφή
  6. Ελα ρε συυυυυ.... μολόγα γιατί θες να καλοπιάσεις αυτή τη Τρίτη..... Μόνο σε μένα δε θα πω πουθενά τίποτα..... Μη σώσουν τα πασούμια μου να ξαναδούν ταβάνι άμα πω τίποτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά που δεν είμαι Τρίτη... ακαλόπιαστη θα μ' είχες, στο λέω.
    Συμμεριζόμενη τη γενική ευφορία, σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά κι όλα όσα ποθείς, να τα πάθεις!

    Υ.Γ. Σε γκούκλισα πάντως και επίσημη γιορτή (της Οσίας Αρτίστας) δεν υπάρχει. Να πάω ως το ΚΕΠ που λέγαμε, ν' ανοίξουμε το φάκελλο σου με τον ληξίαρχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, τι μέρα είσαι;
      Εμένα πάντως μου μοιάζεις για Πέμπτη! Αλλά πάλι, μπορεί να κάνω και λάθος!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μαρία Κανελλάκη!

      ΥΓ. Υπάρχει. Αλήθεια σου λέω. Μη σώσουν και ξαναδούν ταβάνι τα πασούμια της Μαρίνας Ζέας! Πολύ κακώς δεν την έχουν κάμει επίσημη. Μου το είχαν υποσχεθεί. Θα στείλω εκ νέου επιστολή διαμαρτυρίας στο Πατριαρχείο. Ήδη έπρεπε να το έχουν διευθετήσει το ζήτημα.
      Εάν μπορεί να προβεί σε περαιτέρω ενέργειες η ληξίαρχος, θα την ευγνωμονούν όλες οι αρτίστες! Και του βωβού, αλλά και του ομιλούντος!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά με υγεία και δουλειές με φούντες να σε βρουν σύντομα ,αν δεν έχεις βρει ... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Νάσια!
      Δεν έχω βρει ακόμα, αλλά ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο, μεθαύριο, την ερχόμενη εβδομάδα, σε τρία τέρμινα... Θα δείξει!
      Καρδούλες, καρδούλες, καρδούλες!

      Διαγραφή
  9. Η Αναστασία ξέρει;
    Σπυριδούλα πάντως δε σε λένε!
    Γενέθλιο μου μύρισε!
    Τι γενέθλιο όμως, γέννησης, γάμου, μπλογκαρίσματος;
    Ας ροκάρουμε και θα είμαστε μέσα!!!

    Χρόνια πολλά για ότι γιορτάζεις!

    Τα ΑΦιλάκια μου, με ότι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε Σπύρο με λένε! Σε διαβεβαιώ!
      Κανένα γενέθλιο δεν υπάρχει αυτόν τον καιρό!
      Απλώς ήταν της οσίας Αρτίστας της μεγαλομάρτυρος (λέμε τώρα...) και είχα την ονομαστική μου εορτή!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  10. Εγώ στέλνω ευχές γενικώς για υγεία και ευτυχία, για να είμαι μέσα!
    Επίσης στέλνω και εορταστικά φιλιά.
    Καλό βράδυ Αρτίστα μου και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα είσαι!
      Μιλ μερσί για τις ευχές Μαρίνα μου!
      Κίσιζ και καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Το τραγουδάκι είναι σπέσιαλ, κι είμαι σίγουρη πως όχι μόνο τη καλόπιασες τη κυρά-Τρίτη, αλλά την έκανες και να γουστάρει κάργα. Επίσης, ν' αφήσω τις θερμότερες ευχές μου, καθώς ο Σέρλοκ Χολμς (μέσα μου) έχει βάσιμα στοιχεία, που τον κάνουν να πιστεύει πως το τόσο τζέρτζελο έχει να κάνει με την ονομαστική εορτή τής οικοδέσποινας. Αγαπημένο όνομα, αρτίστα μου - κι όχι επειδή το περικλείει τ' όνομά μου (κατά το ήμισυ + αναγραμματισμό). Πολύχρονη, υγιής και πάντοτε να'σαι τόσο σπιρτόζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό της έλειπε να μην γουστάρει κιόλας, με τέτοιο κομμάτι! Λες και της παίζουν κάθε μέρα τέτοια!
      Προσπαθώ να κάνω αναγραμματισμό του "Αρτίστα" κατά το ήμισυ και + και - το ήμισυ, αλλά, φευ, δεν τα καταφέρνω!
      Πάντως, αν λέμε για το ίδιο, που φαντάζομαι γι αυτό λέμε, ναι είναι καλό το ονοματάκι!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Λυσίππη!

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω αν καλόπιασες την Τρίτη και σου φέρθηκε καλά, εμένα όμως με καλόπιασες κάργα!
    Ιτς μάι στάιλ ,γιού νόου!
    Ματς λόβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα δείξει την ερχόμενη εβδομάδα αν την καλόπιασα!
      Άι νόου! Άλλωστε γα ένα στυλ ζούμε!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  13. Μην φωναζεις.. με αδεια γιατρου ηρθα.. να ευχηθω και εγω διά την εορτή της Αρτίστας.. εγω για Σαββατο ημουν... η είμαι αλλού ντ αλλού ε; χι.χι..
    Καλά μην περιμενεις να εμπεδώσω οτι έχω χασει απο εδώ μεσα..παω να δω τας νεοτέρας αναρτήσεις σας..αρτίστα μου...φιλι μεγαλο εορταστικο..χα..χα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εδώ μέσα, πάντως, δεν έχεις χάσει άλλη ανάρτηση!
      Ναι, εσύ όμως μου ευχήθηκες της οσίας Αρτίστας ανήμερα,τηλεφωνικώς!
      Αλλά μπορείς να μείνεις μακρυά από τα βλογς; Δεν μπορείς!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω να καλοπιάστηκε η Τρίτη!
    Μεταδίδω ζωντανά από Πέμπτη κι αν έμενα λίγο ακόμα θα έπιανα και την Παρασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εβδομάδα θα ξέρω τα αποτελέσματα!
      Εντάξει,ευτυχώς πρόλαβες και δεν μετέδωσες το Σάββατο, γιατί θα έλθει η εξαδέλφη μου από Αθήνα, για το Σαββατοκύριακο, και δεν βλέπω να ανοίγω το πι σι!

      Διαγραφή
  15. Έπιασε το καλόπιασμα ή τσάμπα το άσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.