Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

-Θέλω να με πας...



...ένα ταξίδι, είπε η μητέρα, με έναν απαιτητικό, θα μπορούσα να πω, τόνο.
-Καμιά Αίγινα σκέφτεστε μητέρα; ρώτησα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Θεοδοσία: Στην Αίγινα να πας εσύ. Εγώ θέλω να πάω στη Θεοδοσία.
Αρτίστα του βωβού: Στη Θεοδοσία την Τσάτσου;
Θ: Τι ασυναρτησίες είναι αυτές που λες;
Ατβ: Μα δεν με βοηθάτε κι εσείς!
Θ: Μην αντιμιλάς! Στην πόλη Θεοδοσία θέλω να με πας.
Ατβ: Υπάρχει τέτοια πόλη; Συγγνώμη, δεν ήξευρα...
Θ: Φυσικά υπάρχει τέτοια πόλη. Στην Ουκρανία. Αλλά, πού να την ξέρεις; Σάματις διάβαζες Γεωγραφία στο σχολείο;
Ατβ: Τι μου λέτε; Στην Ουκρανία, λοιπόν...
Θ: Ναι. Και θέλω να πάω εκεί για διακοπές. Είναι θέρετρο η πόλη που έχει το όνομά μου!
Ατβ: Μήπως να σταματούσατε να βλέπετε ταξιδιωτικές εκπομπές; Διότι ξεσηκώνεστε και μην κοιτάτε εσείς, που είσθε μικρή ακόμα, αλλά εγώ είμαι μεσήλιξ και δεν με βαστούν και τόσο τα πόδια μου για να τρέχω στα θέρετρα της Κριμαίας! 
Θ: Μπααααα; Πότε κιόλας έμαθες ότι είναι στην Κριμαία η Θεοδοσία;
Ατβ.: Ρώτησα τη γουγλ μητέρα...
Θ: Και σου απάντησε;
Ατβ: Φυσικά.
Θ: Και τι σου είπε;
Ατβ: Τα μελλούμενα.
Θ: Α μάλιστα... Λοιπόν; 
Ατβ: Τι λοιπόν; 
Θ: Τι θα γίνει με το ταξίδι στη Θεοδοσία; Πότε θα με πας; 
Ατβ: Εξαρτάται γιατί θέλετε να πάτε μητέρα... Για θαλάσσια μπάνια, για ιαματικά λουτρά, για λασπόλουτρα ή θέλετε να πάτε σε σανατόριο; Διότι έχει και τέτοια η πόλη, σου λέει εδώ που διαβάζω...
Θ: Μπα που να φας τη γλώσσα σου! Τι να το κάνω το σανατόριο; 
Ατβ: Τότε γιατί; Για ιαματικά λουτρά; 
Θ: Ούτε. Αυτά είναι για τις γριές. Καζίνο δεν έχει η πόλη; Τι λέει εκεί που διαβάζεις; 
Ατβ: Δεν φαίνεται καζίνο στον ορίζοντα...
Θ: Ε καλά, δεν πειράζει. Πάμε και βλέπουμε πώς θα περνάω την ώρα μου. Πότε θα πάμε εν τέλει; 
Ατβ: Τον Ιούλιο. 
Θ: Γιατί τώρα τι έχουμε; 
Ατβ: Νοέμβριο. 
Θ: Σχεδόν χειμώνας...Θα αλλάξει και η ώρα...
Ατβ: Άλλαξε την Κυριακή η ώρα. 
Θ: Και γιατί δεν μου το είπες; 
Ατβ: Σας το είπα. 
Θ: Περίεργο... Δεν το θυμάμαι...
Ατβ: Γιατί άραγε; 
Θ: Πάψε αναιδεστάτη! Και να πάρεις τον ταξιδιωτικό πράκτορα, να κανονίσεις την ημερομηνία αναχώρησης. 
Ατβ: Ότι πείτε μητέρα...
Θ: Αναχωρώ. Πάω στο δωμάτιό μου να βάλω κρέμα νυκτός. Πρέπει να είμαι ωραία για το ταξίδι! 
Ατβ:.......

#tizwpalirepoustimou
#true_story
#ti_amarties_plirwnw 

39 σχόλια:

  1. Αχ! Ωραία θα είναι εκεί, στη Θεοδοσία...
    Μου θύμισε ένα pc game, το Syberia! Η καημένη η δικηγόρος Κέιτ, του λιναριού τα πάθη τράβηξε, πέρασε κι από ένα τέτοιο μέρος (λιγάκι παρατημένο, ομολογώ) αλλά ναι! Έμοιαζε πολύ με τη Θεοδοσία (το περιβάλλον στο pc game με την πόλη. Όχι η Κέιτ με τη Θεοδοσία-μητέρα-Αρτίστας).
    Βάλε κι εσύ κρέμα νυκτός, να στρώσεις επιδερμίδα!
    "Κάνει καιρό" στην Κριμαία...

    Τους ασπασμούς μου, ταξιδιάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, πολύ ωραία όλα αυτά!
      Να δούμε τι άλλο θα μας βγάλει η μητέρα!
      Πάντως, το ότι έχει το κουράγιο να σχεδιάζει ταξίδια, έστω και μόνο στο μυαλό της, στα 93 της χρόνια, είναι αξιοθαύμαστο!
      Εγώ μέχρι τον φούρνο να μου πεις να πάω και βαριέμαι!
      Κίσιζ Αναστασία!

      Διαγραφή
  2. Αντε αρτίστα μου τυχερούλα παλι ταξιδι θα πας.. χα..χα.. οπως βλεπω δεν το γλυτωνεις... μα και εσύ πια να μην ξερεις που πεφτει η Θεοδοσία;Απαράδεκτη..χα..χα... θεά η μανουλα.!!! νιό σηκώτι θα κάνουμε μαζί της..
    Καλο μηνα ξανα και απο εδώ φιλεναδα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τρομερό; Μα πού στο καλό το άκουσε,πού το είδε ότι υπάρχει πόλη με αυτό το όνομα,ούτε και μπορώ να φανταστώ!
      Εν τω μεταξύ, την άλλη μέρα, μετά από τα πλάνα του ταξιδιού, μου είπε κάτι εξαιρετικό, αλλά αυτό είναι ανάρτηση από μόνο του και θα σας το πω κάποια άλλη στιγμή!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  3. Ετοίμασε σάκους
    Με το καλό να πάτε
    Να μας στείλεις καμιά κάρτα βρε
    με τα αξιοθέατα
    Που ξέρεις ίσως ζηλέψουμε και σας ακολουθήσουμε!!!!

    φιλάκια ταξιδιάρικα ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε πρώτα να φέρει σε πέρας το ταξίδι από το δωμάτιό της στο σαλόνι κι από εκεί στο μπαλκόνι με μιας, διότι την κάνει την απόσταση αυτή με τρεις ενδιάμεσες στάσεις και μετά θα τα ετοιμάσω τα σακίδια!
      Αλίμονο! Κάρτες δεν θα σας στείλω; Και σουβενίρ θα σας φέρω! Μαγνητάκια να γράφουν επάνω Θεοδοσία!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  4. Εγώ λέω να πάρετε μαζί σας κι εμάς!
    Δεν κανονίζω τίποτα άλλο για τον Ιούλιο και τρέχω να βάλω κρέμα νυκτός κι ας είναι μέρα!
    Φιλιά πολλά και μην ξεχάσεις να πάρεις τον ταξιδιωτικό πράκτορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι, θα σε πάρουμε!
      Μην ξεχάσεις τη φωτογραφική μηχανή να πάρεις!
      Να κάμεις κι εσύ μια ανάρτηση μετά, με τίτλο "Οδοιπορικό στη Θεοδοσία, με την Θεοδοσία"!
      Οπότε, βάζε κάθε βράδυ κρέμα νυκτός!
      Τηλεφωνώ στον ταξιδιωτικό πράκτορα, αλλά βουίζει το τηλέφωνο. Προφανώς είναι πολλοί αυτοί που κανονίζουν να πάνε στη Θεοδοσία!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  5. Αχα.....! ταξίδι βλέπω και μάλιστα ενδιαφέρον και εκτός των καθιερωμένων ορίων. Μια χαρά ακούγεται.
    Ειδικά σε εκείνα τα μέρη, τα Ευξείνια έχουν τη δική τους ατμόσφαιρα και κουβαλούν πολλά από το παρελθόν.
    Να ευχηθώ όμορφο ταξιδιάρικο ΣαββατοΚύριακό από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καλά τα λες κύριε Πιτ μου, αλλά εδώ η μητέρα με το ζόρι διανύει την απόσταση από το δωμάτιό της μέχρι το σαλόνι, πόσο μάλλον να πάει και ταξίδι!
      Βέβαια, βρίσκω αξιοθαύμαστο το γεγονός ότι στην ηλικία των 93 χρόνων, κάνει σκέψεις για εξορμήσεις στο εξωτερικό! Αλλά, δυστυχώς, το μεν πνεύμα της πρόθυμο, η δε σαρξ της ασθενής!
      Κρατώ την ευχή για τα ταξιδιάρικα Σαββατοκύριακα, μόνο που τα ταξίδια θα είναι νοερά! Όμως κι αυτά ωραία είναι!

      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα κύριε Πιτ! (Έτσι αποφάσισα να σε προσφωνώ. Σε περίπτωση που έχεις αντίρρηση, να μου το πεις. Το πιθανότερο βέβαια, είναι να μην συμμορφωθώ, οπότε και θα συνεχίσω να σε προσφωνώ κύριο Πιτ!).

      Καλό βράδυ κύριε Πίτ!

      Διαγραφή
  6. Πάντως υπάρχει και ξενοδοχείο "Θεοδοσία" στα Χανιά, μήπως να της το πέταγες ως εναλλακτική;
    Καλά κουράγια Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά τώρα; Υπάρχει ξενοδοχείο με αυτό το όνομα στα Χανιά;
      Μισό να πάω να δω, γιατί αν είναι έτσι ποιος τη @#$@ την Θεοδοσία της Ουκρανίας!

      Πω πω! Λες για το Theodosia Studios, φαντάζομαι! Στον Καλαθά!
      Καλά είναι τέλεια!
      Θα της το πετάξω σαν ιδέα, μήπως και μου δώσει υλικό και για ακόμα μία ανάρτηση!

      Μιλ μερσί δια την συμπαράσταση Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  7. Εγώ ξέρω ένα χωριό εδώ κοντά μου,
    που το λένε:"Γιουλέικα"!😄
    Αλήθεια,είναι ωραίος προορισμός,
    θα πεταχτώ να σας δω κι εγώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία!
      Θα της το πω κι άμα θέλει θα την πάρω να έρθουμε! Να πάρεις κι εσύ την Άιρις και να έρθετε να μας βρείτε! Ωραία θα ήταν!
      Αλλά, ας ξυπνήσω τώρα, διότι, δυστυχώς, οι μετακινήσεις για τη μητέρα είναι πάααααααρα πολύ δύσκολο πράγμα,έως και ακατόρθωτο μπορώ να σου πω!
      Από την άλλη όμως, αφού κάνει εκείνη όνειρα για ταξίδια, γιατί να μη κάνω κι εγώ; Θα κάνω!

      Διαγραφή
  8. Η θυγατέρα Αρτίστα του Βωβού η μητέρα του Ομιλούντος!

    Καλημέρα σε αμφότερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είναι!
      Είχα το όνομα, με αυτά που μου λέει κατά καιρούς η μήτηρ, αποκτώ σιγά-σιγά και τη χάρη! Άλαλα τα χείλη των ασεβών!

      Καλό βράδυ φίλτατε!

      Διαγραφή
  9. Αχού!!! Μεγάλες στιγμές πάλι... Είστε αχτύπητο δίδυμο!
    Τι να ευχηθώ;;; Α! Να μου φέρετε κάρτες.
    😊😘🐘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ήσουν από μια μεριά να άκουγες τη χθεσινή στιχομυθία!
      Δεν σου λέω όμως τίποτα, γιατί θα το κάμω ανάρτηση!

      Και κάρτες θα σου φέρουμε και μαγνητάκια για το ψυγείο, που θα γράφουν επάνω "Θεοδοσία", θα σου φέρουμε!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  10. Στο γυρισμό να ρθείτε κι απ το Βερολίνο να την πάω στο Spielbank Berlin sti Potsdamer platz na tis fygei o takos tis Soylaras!!!!!!!!!!
    A mari ti travas k sy....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι ωραία τα ιαματικα λουτρα πάντως....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλέγω, αλλά αυτά είναι για τις γριές και η μητέρα είναι μόνο 93 ετών!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει είναι είδωλο, την αγαπώ! Να με πάρετε μαζί. Μαθαίνω ρώσικα και επειδή δεν λέω το "γκ" πολύ βαριά η δασκάλα μου λέει ότι ακούγομαι σαν Ουκρανή!Οπότε αν μη τι άλλο, θα σπάσω τον πάγο χαχαχα
    Πάντως αν πάτε καλά να περάσετε και να μας κάνεις και αναρτήσεις!
    Σε φιλώ Αρτίστα μου, καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε πάρουμε! Θα μας κάνεις και την διερμηνέα! Και θα κάνεις και εξάσκηση στη γλώσσα!
      Καλέ πού να πάμε; Εδώ μετά βίας περπατάει μέχρι το σαλόνι!
      Αλλά άμα πάμε, θα σε πάρουμε!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  13. Αρτίστα μου, για πάρτη σου και για χατήρι της μητέρας σου, σύντομα θα αναρτήσω στο μπλογκ μου συνταγή για κρέμα νυκτός. Να τη φτιάξετε μόνες σας, να σας έρθει πιο φθηνά και να σας κάνει επιδερμίδα βελούδο!!! Ειδικά αφιερωμένο ποστ σε σένα! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Καλό ταξίδι!!!
    Α ξέχασα: επειδή η κοπελιά που με βοηθάει στο σπίτι είναι Ουκρανή, αν θες, στη δανείζω μια βδομάδα να εκτελεί χρέη διερμηνέα! Τι άλλο να κάνω πια για πάρτη σου, φιλενάδα? Σε έχω σκλαβώσει, το ξέρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς με έχεις σκλαβώσει! Τιμή μεγάλη! Κρέμα νυκτός σπιτική!
      Να με βάζει να τις φτιάχνω και κρέμες προσώπου τώρα! Ποιος στη χάρη μου!
      Θα την πάρω την κοπέλα! Θα με βοηθήσει πρώτα να κάνουμε τζάμια, σίτες, παντζούρια και μετά βουρ για Ουκρανία!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασες τις ντουλάπες (καλοκαιρινά-χειμωνιάτικα) και το πλύσιμο των χαλιών, Αρτίστα μου!
      Όσο για την κρέμα προσώπου, όταν κάνω την ανάρτηση θα σε ενημερώσω. Είπαμε: επιδερμίδα βελούδο η μαμά! Χα, χα. Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Τις ντουλάπες τις έκαμα ήδη!
      Τα χαλιά θα τα δώσουμε φέτος αλλού για καθάρισμα. Μην την ξεκάνουμε την κοπέλα και δεν μπορεί να έρθει να μας κάνει την διερμηνέα!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  14. Η κυρα Θεοδοσία θα ήταν σπούπερ για ηρωίδα σε σήριαλ. Τι δηλαδή; Η Θεοπούλα ήταν καλύτερη;
    Πάρτην το καλοκαίρι και φέρτην στον Πύργο. Είναι πολύ τουρίστικ πλέις, και πιο φθηνά θα σου κάτσει- δεν το συζητάμε αυτό, ε; Πες της μέχρι και η Κανελλάκη ήρθε επίσκεψη ☺
    Τα σέβη μου και τα φιλιά μου στη μαμά!
    Αγκαλιά σε σένα για τις αντοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Σκέτο θέατρο είμαστε στο σπίτι! Του παραλόγου!
      Ο Πύργος είναι μια πολύ καλή ιδέα, αλλά πώς τη βάζουμε στο αυτοκίνητο; Είναι πολύ δύσκολο...
      Αλλά άμα ακούσει ότι ήλθε και η Μαρία Κανελλάκη, πιστεύω ότι θα τα καταφέρει να μπει!
      Μιλ μερσί δια την συμπαράσταση!
      Κίσιζ εντ χαγκς Άιρις!
      Καρδούλα!

      Διαγραφή
  15. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα κλαίωωω Μαρήηηηηηη πηγαινε την στους Μύλους στο ποτάμι και πες της φτάσαμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ξανακλαίω...και στείλε το Μήτσο πιο μπροστά να έχει μιλήσει με το γκαρσόν στο ουζερί που θα κάτσε τε για να δώσεις την παραγγελία στα ουκρανικά...χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κλαίω! Γοερά!
      Φοβερή ιδέα!
      Εγώ, πάντως, λέω να δω τι ώρα έχει αεροπλάνο για το Σικάγο, να φύγω κρυφά, να έρθω εκεί, να μου βρείτε και μια δουλειά κι άστους να με ψάχνουν με σίλβερ αλέρτ!
      Άσε με μαρή ιμιγράντισσα...
      Είδες τι τραβάω η καραβοτσακισμένη;

      Διαγραφή
    2. έλα και θα δεις τι ωραία που θα είμαστε...θα πάμε να κάνουμε νούμερο στις αντίστοιχες "κούκλες"...Θα είμαστε νύμφες όπως στην ταινία του Βούλγαρη αλλά Λεσβίες...πολύ το δολάριο σου λέω

      Διαγραφή
    3. Ναιαιαι! Να πάρουμε και τον Τάμμυ στο σόου που θα κάνουμε!
      Θεές!

      Διαγραφή
  16. Χαμένη στα διατροφικά, λίγο ήθελα να χάσω τις προετοιμασίες σας... και ξέρεις πόσο μου αρέσουν αυτά τα ταξίδια ας είναι και νοερά, εξ' άλλου δεν τα κάνουν μόνο οι ηλικιωμένοι, έτσι δεν είναι! (Χμ!)
    Α! 93 η δικιά σου, 92 η δικιά μου και μια χαρούλα, χθες την πήγα με τα πόδια στην πλατεία του Χαλανδρίου να φάει με τις Γαλλίδες φίλες της και γύρισε σπίτι μόνη!
    Καλά να είναι οι μανούλες μας, να μας παιδεύουν!!!
    ΑΦιλάκια ταξιδιάρικα! :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που η δική σου μαμά είναι σε θέση να πηγαίνει περιπάτους και να γευματίζει με τις φίλες της!
      Εύχομαι να συνεχίσει έτσι για πολλά, πολλά χρόνια!
      Εμένα η δική μου έχει καταπέσει λίγο εφέτος σωματικά κι όσο για τις φίλες της, δυστυχώς, δεν ζει καμία εξ αυτών...
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω! Άλλωστε κι εγώ μάνα είμαι!
      Ευτυχώς ο νεαρός απόγονός μου δεν έχει βλογ κι αν γεράσω ακόμα πιο πολύ, δεν θα κάνει βούκινο τις παραξενιές που θα βγάλω! Διότι θα βγάλω!
      Αλλά και μάνα να μην ήμουν, πάλι στα όπα-όπα θα την είχα!
      Καλό βράδυ Ρόαδάρτιστ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.