Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Θαρρώ ήταν...

...στα τέλη του περασμένου αιώνα, που είχα πάει να δω τη Μαρικούλα στη Μυτιλήνη.
Ό,τι είχε ανοίξει ένα δικό της κατάστημα με είδη δώρων στην οδό Αλκαίου.
Λίγα μέτρα πιο πάνω από το νεοκλασικό, που πριν το 1940 στεγαζόταν το ατελιέ μόδας της θείας του πατέρα μου. 
Η συνάντ

Χμ... 
Μπορεί να συνεχίσω κάποτε την καταγραφή αυτής της ανάμνησης.
Μπορεί και όχι.

Όπως και να έχει, της Μαρικούλας της άρεσε η πολύ η Janis.


Time keeps movin on, 
friends they turn away
...................................

42 σχόλια:

  1. Κι εμένα μου άρεσε (και πάντα μου αρέσει, δηλαδή) η Janis!

    (Ζόρικος ο time, όμως!...)

    Τους ασπασμούς μου, Αρτίστα μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα. Ακόμα!

      (Αδυσώπητος)

      Κίσιζ Αναστασία!
      Ας είναι για όλους ένα καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. ήταν η πιο απρόσμενη και ευχάριστη στιγμή, όταν στο ραδιόφωνο που κάναμε στο σχολείο, τα 15χρονα θεωρούσαν δεδομένο οτι θα βάλουμε και Janis Joplin...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω μια ιστορία.
      Κάθε χρόνο, μια συγκεκριμένη μέρα, στο ραδιόφωνο που δούλευα, μου έφερναν από ένα Δημοτικό Σχολείο τα παιδιά της Έκτης Τάξης.
      Αυτό το έκαναν οι δάσκαλοί τους, για να δούνε τα παιδιά πώς γίνεται μια εκπομπή σε ένα ραδιόφωνο που εκπέμπει στα Ερτζιανά και δεν είναι ιντερνετικό, καθώς αυτό το Δημοτικό είχε φτιάξει ένα ιντερνετικό ραδιόφωνο και τα παιδιά ήξεραν την λειτουργία του, αλλά δεν ήξεραν τι γίνεται με το άλλο ραδιόφωνο.
      Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, τους έλεγα να μου πουν τι τραγούδι ήθελαν να ακούσουν.
      Κι εκεί που νόμιζα ότι θα μου ζητήσουν τίποτα "πριόνια" ή "χαουζιές", έκαναν κάτι επιλογές από αυτό που λέμε κλασικό ροκ αλλά και ροκ εν ρολ, που με είχαν αφήσει κάγκελο!
      Και όχι μόνο πιο καινούργια πράγματα, αλλά και από δεκαετίες '60 και '70!
      Ήταν πολύ εντυπωσιακό να ζητάει το 12χρονο π.χ. το Break on Through των Doors ή να σου λέει ο πιτσιρικάς βάλε Ten Years After το I'm Going Home. Μέχρι και Country Joe and the Fish μου ζήτησε κάποιο μια χρονιά!
      Είχα μείνει άναυδη!
      Μέχρι και την Joan Baez ήξεραν!
      Οπότε μου είπα "Αρτίστα, μην τα βλέπεις έτσι μικρά. Μάλλον ξέρουν τι τους γίνεται"!
      Εκτός κι αν τους έδιναν κρυφά καμιά λίστα οι δάσκαλοι, αλλά και πάλι δεν το νομίζω!
      Τέλος πάντων, όλο αυτό ήταν ευτυχία!

      Διαγραφή
  3. . . . οι λεγόμενες "συνοπτικές διαδικασίες"!

    Καλή Εβιδομάδα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έπαιρνε να γίνει και πιο συνοπτικό, αλλά είπα να το αφήσω όπως μου βγήκε!
      Καλή εβδομάδα Ούτις/Ολίγιστε!
      Χαμόγελο!

      Διαγραφή
  4. Ατελιέ μόδας η θεία σου;
    Το'χει το σόι,βγάζει αρτίστες!
    Σε φιλώ
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του μπαμπά η θεία!
      Καλέ, καλλιτέχνιδες όλες είμαστε στο σόι μου μέσα!
      Κίσιζ Γιούλη!

      ΥΓ. Αυτό με τα διπλά σχόλια, μου αρέσει και να το διατηρήσουμε!
      Για να φαινόμαστε πολλοί!

      Διαγραφή
  5. Ατελιέ μόδας η θεία σου;
    Το'χει το σόι,βγάζει αρτίστες!
    Σε φιλώ
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του μπαμπά η θεία!
      Καλέ, καλλιτέχνιδες όλες είμαστε στο σόι μου μέσα!
      Κίσιζ Γιούλη!

      ΥΓ. Αυτό με τα διπλά σχόλια, μου αρέσει και να το διατηρήσουμε!
      Για να φαινόμαστε πολλοί!

      Διαγραφή
    2. Σωστή σε βρισκω.. με τα σχόλια..χι..χι..και σε μενα διπλα βγαινουν τις Γιουλης..!!!

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Ναι, το έχω διαπιστώσει!
      Είναι πολύ χαριτωμένο αυτό που κάνει η πλατφόρμα του blogger!
      Το διασκεδάζω απίστευτα!

      Διαγραφή
  6. Θέλω κ εγω να μου αφιερώσεις τραγούδι. Όχι μονο στη Μαρικούλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε κοριτσάρα μου!
      Όλο για πάρτη σου!
      Αφιερωμένο εξαιρετικά, με τη σημασία των στίχων!
      Δικό σου:https://www.youtube.com/watch?v=XV5A3oahFHo

      Διαγραφή
    2. Αστα διάλα μαρήηηη!!
      κλαίω μλκ κλαίωωωωωω!!!!

      Διαγραφή
    3. Μαρινάκι Ζέας ήθελες τα.. άκουσες τα..!!! Γονίδης είναι αυτός..!φιλι..

      Διαγραφή
    4. Πήγαινα γυρεύοντας κυρια Ρούλα μου!!!!!! Και σάματις δε τη ξέρω την αρτίστα τι τρελλή που είναι; Ας πρόσεχα!!!!!!! ΑΧαχαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  7. Να τη συνεχίσεις πάραυτα.
    Ευχαριστούμε για το άσμα ασμάτων και αναμένουμε τα της Μαρικούλας...
    Φιλιά Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν μπορώ να συνεχίσω πάραυτα!
      Κωλύομαι λόγω ζέστης!
      Άσε που θα πρέπει να ρωτήσω πρώτα τη Μαρικούλα, αν θέλει να της βγάλω τα άπλυτα στη φόρα!
      Διότι περί απλύτων πρόκειται!
      Ίσως μια άλλη φορά...
      Μπορεί και όχι...
      Θα δείξει...
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη και χρόνια σου πολλά και από εδώ!

      Διαγραφή
  8. Είχε γούστο η Μαρικούλα στα της μουσικής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στους γκόμενους είχε καλό γούστο η Μαρικούλα, αλλά μια γκαντεμιά την έδερνε πάνω στο θέμα!
      Αλλά δεν μπορώ να πω άλλα.
      Το κατινάζ θα γίνει κατ' ιδίαν!

      Διαγραφή
  9. Τώρα δηλαδή που μας αφησες στα κρυα του λουτρου τι καταλαβες; πες μου.
    Να συνεχίσεις βεβαίως βεβαίως ατρίστα μου την ιστορια θα είναι και της κλάσης μου..ατελιέ.. μόδα...έχω περιέργεια λεμε.. η θα μεινω με αυτήν;
    Πάντως ωραία ακούσματα είχε η Μαρικούλα!!
    Αααααα παρεπιτόντως άσχετο με το θεμα σου...καπου διαβασα οτι έχεις μια βαρβάρα που την λένε Ρουλα....χα..χα. και εμένα το ίδιο..φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι η θεία μου, η αδερφή της μητέρας μου. Τη λένε Βαρβάρα, αλλά όλοι την αποκαλούν Ρούλα!
      Κάποτε μπορεί και να την γράψω την ιστορία της Μαρικούλας, αλλά μπορεί και όχι!
      Προς το παρόν, θα μείνετε όλοι με την απορία!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
    2. Ααααα ωραία πρόσθεσε ακόμα μια ίδια θεία ..να τις έχεις διπλές..χι..χι. κίσιζ που λες και εσύ..

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη Janis! Η Μαρικούλα έχει γούστο! Σε φιλώ, Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Summertime.....
    Το δικό μου! Δεν γίνεται να μην παθιαστώ με τέτοιες φωνές και τέτοια κιθάρα μέσα!
    Goodmorning! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δικαίως παθιάζεσαι!
      Είναι, ίσως, η πιο αγαπημένη εκτέλεση του κομματιού, αυτή της Τζόπλιν!
      Καλημέρα Άιρις!

      Διαγραφή
  12. Χειροφρενιά που πάτησες!!!! Ακόμα ζαλίζομαι...
    Είδες, όμως, τα πιτσιρίκια? Με κάτι τέτοια κρατιώμαστε και δε φουντάρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το λες! Έχω κάνει και χειρότερα από τέτοιες χειροφρενιές! Ανάλγητη η αρτίστα!

      Αυτό με τα πιτσιρίκια, είναι που δεν με αφήνει να απογοητευτώ τελείως σκεπτόμενη τις πιθανές εξελίξεις, όσον αφορά το ανθρώπινο είδος, τουλάχιστον στα θέματα της μουσικής!

      Διαγραφή
  13. Ας μην αφήνουμε μετέωρες τις αναμνήσεις μας Αρτίστα μου, ειδικά αν μπορούν να γλυκάνουν τις μαύρες απ΄τη κάπνα μέρες...περιμένω γαργαλιστική συνέχεια!
    Και σε μένα άρεσε η Τζάνης... που την θυμήθηκες!

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να την συνεχίσω κάποτε την ιστορία, αλλά μπορεί και όχι... Επειδή δεν είναι γαργαλιστική η συνέχειά της. Μάλλον καταστρεπτική ήταν για τη Μαρικούλα. Και της έδωσε μεγάλο πόνο, αυτό το νέο που ήρθε εκείνη τη μέρα που την είχα επισκεφτεί στο κατάστημά της.
      Γι αυτό, άσε καλύτερα... Του χρόνου ίσως... Αλλά πάλι, μπορεί και όχι...
      Την Τζάνις την θυμήθηκα γιατί άρεσε πολύ στη Μαρικούλα!

      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  14. Αφού ξέρετε ότι δεν μου αρέσει να μου αφήνουν κάτι στη μέση, γιατί μου το έκανες αυτό καλή μου Αρτίστα;Αναμένω τη συνέχεια.
    Πάω να ακούσω Τζάνις.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν αφήνει η Μαρικούλα!
      Της ζήτησα την άδεια και με έβρισε!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  15. Δε μιλάω άλλο, είπα πολλά άλλωστε στην άλλη ανάρτηση...τώρα ακούω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, σ' αφήνω να ακούσεις με την ησυχία σου!
      Πάρε ακόμα ένα ακόμα που αγαπώ πολύ:
      https://www.youtube.com/watch?v=00fqmH50JrU

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.