Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Κάποτε...

 

...ίσως και να μπορέσω να αφήσω αυτό τον θλιβερό λάκκο. 
Να αφήσω τη μαύρη στενοχώρια στο σκοτεινό της κλουβί. 
Να μην κοιτάξω πίσω ξανά. 
Να προχωρήσω με αυτοπεποίθηση. 
Να βάλω τέλος στον πόνο. 
Έχω ήδη στο πλευρό μου ουλές, που μόνο ο χρόνος μπορεί να γιατρέψει. 
Κάποτε ίσως και να μπορέσω να αφήσω αυτόν τον θλιβερό λάκκο. 
Να περπατήσω ήρεμα, βήμα-βήμα. 
Όχι βιαστικά. 
Να περπατήσω με την άμμο στα πόδια μου και να τραγουδώ χαρούμενα. 
Να τρέξω στην παραλία που έτρεχα πάντα, σαν ήμουν μικρή. 
Με το πρόσωπό μου γεμάτο αλάτι κι ένα χαμόγελο στα χείλη μου. 
Κάποτε ίσως και να μπορέσω...


#θυμήσου
#only_lovers_left_alive
#κάποτε_θα_λογαριαστούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.