Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Η πρώτη μου σκέψη...


...ήταν να περάσω από όλους τους φίλους βλόγερς, να ευχηθώ με την ευκαιρία των εορτών, να πω τίποτα κάλαντα, να αφήσω κάποιο σχόλιο, να φάω κανένα πτι φουρ ή φοντάν που θα με κέρναγαν. 
Πλην όμως κάτι που χιόνισε λίγο πιο πάνω από το χωργιό κι έτρεξα να κάμω χιονάνθρωπο, κάτι τα μελομακάρονα που έφτιαξα, κάτι που έκανα σκόνη στο μούλτι τα λεξοτανίλ, για να πασπαλίσω τους κουραμπιέδες που έψησα, κάτι που έγινε χάλια η κουζίνα, επειδή τηγάνιζα τις δίπλες, κάτι που πήγα τον σκύλο για μποτέ, κάτι οι γενικές καθαριότητες, καθώς αύριο στις 09:00 το χάραμα έρχονται από τας Αθήνας φιλοξενούμενοι για τις γιορτές, εμβολιασμένοι με τρεις δόσεις και με ράπιντ τεστ υποχρεωτικό, ήρθαν και πέρασαν οι μέρες χωρίς να το καταλάβω κι έτσι τώρα δεν θα προκάνω να περάσω από κανέναν. 
Οπότε τι μου μένει; 
Να ευχηθώ από εδώ πέρα μέσα. 
Σε όλες τις φίλες και όλους τους φίλους βλόγερς, στους τυχόν περαστικούς, γνωστούς και αγνώστους, στέλνω τις θερμότερες ευχές μου για καλά Χριστούγεννα, γεμάτα με πολύ μεγάλες χαρές και με πολύ μικρούς λογαριασμούς της ΔΕΗ. 💖

36 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές και σε εσένα, αγαπημένη μου Αρτίστα! Υγεία και αφθονία αγαθών στο σπιτικό σου, και με το καλό να δεχτείς τους μουσαφίρηδές σου και να περάσετε υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους δέχτηκα τους φιλοξενούμενους.
      Αχάραγα μου ήρθαν. Στις 9:00 τους περίμενα, στις 8:30 αφίχθησαν. Εννοείται ότι τους έκανα παρατήρηση, παρόλο που ακόμα ήμουν με τη τσίμπλα στο μάτι.
      Τώρα τους έβαλα να παίξουν μπιρίμπα με τον Ήρωα, για να απαντήσω στα σχόλια!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και αντεύχομαι!
      Κίσιζ Πίπη!

      Διαγραφή
  2. Τι διαβαζουν τα τσακιρικα τα ματακια μου.Διπλες τηγανιστηκαν μελομακαρονα.κτλ.Αφου δεν τα εκαψες σημαινει πως αλλαξες εκει στο καινουργιο σπιτι.Καλοφαγωτα και καλα να περασετε.Καλες γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχα!
      Τυχαίο γεγονός είναι το ότι δεν τα έκαψα!
      Αφού ο Ήρωας πήγε στο χωριό να δει αν ο φούρνος γκρεμίστηκε.
      Να είσαι καλά Λίτσα Τ. και κάθε καλό εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Καλά να περάσεις τις γιορτινές ημέρες.Με υγεία, χαμόγελα, κέφι και αγαπημένα πρόσωπα πλάι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια Αρτίστα δεν είναι μόνο για φτερά και πούπουλα, άμα λάχει ζυμώνει κιόλας. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και πολλές-πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έπρεπε να ήσουν από μια μεριά να με έβλεπες!
      Φορούσα την καλή μεταξωτή ρομπ ντε σαμπρ, το μαργαριταρένιο κολιέ, κληρονομιά από τη θεία Φεβρωνία, Θεός σχωρέστην, ένα μπόα από πούπουλα στρουθοκαμήλου και τα πασουμάκια με τα πον πον, όλα τα ρούχα μαύρα κι ήρθαν τα πάντα κι άσπρισαν από τα αλεύρια και τις ζάχαρες τις άχνες!
      Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου, κι εύχομαι για σένα τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  5. Καλές γιορτές να περάσετε με την παρέα σας!!! Όμορφες και ζεστές στιγμές να έχετε γύρω από το γιορτινό τραπέζι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι κύριε Διακοβασίλη.
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μου! Με ψυχική και σωματική υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ όμορφο χαμόγελο!
      Και είθε η ευχή σου για ψυχική υγεία να πραγματοποιηθεί, γιατί έτσι θα έχω και σωματική υγεία!
      Να είσαι καλά κορίτσι μου και ό,τι ποθείς σου το εύχομαι ολόψυχα!

      Διαγραφή
  7. Μα φυσικά και σε συγχωρώ που δεν πέρασες ούτε για ένα τσα από το σπιτικό μου! Όλα φυσικά ειδικά όταν έρχονται φιλοξενούμενοι και τα βουνά γύρω έχουν χιόνια και ο σκύλος είναι κουκλί και τόσα και τόσα που έχεις ετοιμάσει!!!
    Καλά να περάσετε και να έχετε όλοι σας χαρούμενες γιορτές!

    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα με πολύ πολύ Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάω πάντως κάτι φορές και κρυφοδιαβάζω!
      Ήλθαν οι φιλοξενούμενοι, πρωί-πρωί.
      Τους έβαλα να παίξουν μπιρίμπα με τον Ήρωα για να απαντήσω στα σχόλια.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και αντεύχομαι!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  8. Kαλά να περάσετε αγαπημένη μου Αρτίστα, όμορφα Χριστούγεννα σου εύχομαι με Αγάπη και Υγεία. Όλα τ'άλλα έρχονται. :) Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λέφτι μου!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα να βρεις στο διάβα σου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  9. Καλά Χριστουγέννα με υγεία και χαρά Αρτίστα μου.
    Να περάσεις υπέροχα!!!!!!!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα κουραμπιεδάκι όσο να πεις, θα το πάρω. Γενικά δεν μου αρέσουν οι κουραμπιέδες, παιδί της δίπλας από μικρό. Να πω πως δεν ζηλεύω που σου έρχεται κόσμος από τας Αθήνας; Τσου δεν μπορώ να το πω...
    Να περάσεις πανέμορφα
    Πολλές ευχές :)

    ΣΗΜ. εγώ πάντως ένα αεράκι αύρας το ένιωσα, στο μπλογκάκι μου να το ξέρεις.. χοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα να πάρεις.
      Και οι δίπλες εφέτος είχαν τρομερή επιτυχία!
      Ευχαριστώ πολύ Μάνια κι εσύ να είσαι πάντα καλά!

      ΥΓ. Η αλήθεια είναι ότι κάτι φορές κρυφοδιαβάζω διάφορα βλογς!
      Κίσιζ.

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχαχαχαχαχα Αρτίστα μου, αυτός ο επίλογος με την έσχατη ...ευχή σου περί ΔΕΗ είναι όλα τα λεφτά! Έχει αναστενάξει το σύμπαν κορίτσι μου και χαμπάρι δεν παίρνουν. Και πόσο ακόμα.
    Δεν πειράζει για τις ευχές και την περατζάδα σου! Αρκεί που είσαι εδώ κοντά μας, καλά, με το χιούμορ σου αλλά και όλες αυτές σου τις ...δράσεις και δημιουργίες.
    Που για μένα είναι υπέροχες και σημαντικές. Και υποκλίνομαι και στα ...μέτρα ασφάλειάς σου!
    Να περάσετε καλά, καλά Χριστούγεννα καλή μου φίλη με όλη μου την καρδιά, να το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις πώς αναστέναξε ο Ήρωας προχθές που ήρθε η ΔΕΗ! Δύο υπογλώσσια του έδωσα για να συνέλθει...
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κύριε Πιτ και αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  12. Όπου κι αν πας η πόλις σε ακολουθεί Αρτίστα μου.
    Ελπίζω να έφτιαξες κάμποσα μελομακάρονα και τα λοιπά. Δεν είναι μέρες να εκτεθείς ανεπανόρθωτα στους επισκέπτες. Κράτησε και καμμιά σόδα στο ψυγείο γιατί το κανελογαρύφαλλο κάνει κάτι καούρες!
    Υγεία, υπομονή και Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς να λέμε που δεν με ξεχνά η πόλις!
      Τόνοι τα γλυκά, δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα.
      Η αρτίστα έχει πάντα σόδες στο ψυγείο και Maalox plus, δια παν ενδεχόμενο!
      Καλά Χριστούγεννα Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα, Αρτίστα μου.
    Τί βλέπω;
    Έκανες όλα αυτά και δεν έκαψες τίποτα;
    Όντως θα γκρεμίστηκε ο φούρνος του χωριού.
    Μια δίπλα θα την πάρω αφού τις παινευεις πολύ.
    Μπιρίμπα διαβάζω. Το προσθέτω στο βιογραφικό σου καθότι φαν του είδους.
    Να περνάτε καλά και να σε βλέπουμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαρρώ πως είναι τυχαίο περιστατικό που δεν κάηκε τίποτα.
      Το θεωρήσαμε, τελικά, ως θαύμα των Χριστουγέννων!
      Μπιρίμπα ναι. Αν και δεν μου αρέσει, κάποιες φορές παίζω επειδή δεν υπάρχει τέταρτος.
      Χρόνια πολλά και να είστε όλοι καλά!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα εξαδέλφη,

    Μύριες, και από εμένα ευχές!
    Να είσαστε όλοι Καλά,
    Να ΚαλοΠερνάτε,
    Να Ευτυχείτε!

    Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα εξάδελφε!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς.
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχα... η πούδρα "λεξοτανίλ" μια χαρά έκανε τη δουλειά της, όπως βλέπω. Χρόνια πολλά Αρτίστα μας! Κι ευχαριστώ που μ' αυτό το σαρδόνιο χιούμορ σου, κάνω κι ένα μποτέ στο συκώτι μου απ' τα γέλια 😂 κάθε φορά που έρχομαι εδώ. Τα δέοντα στον ήρωα και να είναι γλυκές σα μελωμένες δίπλες οι γιορτές σας 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Κανελλάκη!
      Κι εσείς να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα εύχομαι!

      Διαγραφή
  16. Καλή Χρονιά και ό,τι επιθυμείς να το βρεις
    στον δρόμο σου.
    Σε φιλώ με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.