Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Οριακά πριν...

...μπω από μόνη μου σε καραντίνα (γιατί πάντα ήμουν πολύ μπροστά), λόγω της τεράστιας αύξησης των κρουσμάτων γενικώς, δέχτηκα μια επίσκεψη πολύ ευχάριστη και από πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο. 
Επίσκεψη από τον κουμπάρο μου (είμεθα κουμπάροι σε ένα παράλληλο σύμπαν), τον Mahler76
Τον Μάλερ τον γνώρισα διαδικτυακά στις 2 Μαΐου του σωτηρίου έτους 2011, όταν είχα κάμει ένα ποστ στο παλιό μου βλογ, το ola de palabras, και εκείνος ήλθε και σχολίασε. 
Τον ήξερα, βέβαια, καθώς ήταν πασίγνωστος στη βλογόσφαιρα, αλλά ήταν τέτοιο το μέγεθος της διασημότητάς του, που δίσταζα να τον επισκεφτώ πρώτη, διότι κατά βάθος είμαι και ντροπαλή η ρουφιάνα. 
Τον γνώρισα εκ του σύνεγγυς, αρκετά αργότερα, στις 13 Ιανουαρίου του 2012, σε ένα V.I.P. πάρτι που με είχε καλέσει ο Λουστράκος στο τιτανοτεράστιο διαδικτυακό του ραδιόφωνο το Boem Radio
Με τον Μάλερ αγαπηθήκαμε με την πρώτη ματιά και ήταν θέμα χρόνου να κουμπαριάσουμε, σε εκείνο το παράλληλο σύμπαν που σου έλεγα πιο πάνω. 
Από τότε συναντιόμαστε όποτε μας το επιτρέπουν οι καταστάσεις και οι αποστάσεις. 
Και στις 5 Νοεμβρίου 2021, μας το επέτρεψαν! 
Και συναντηθήκαμε. 
Και ήλθε στο σπίτι.
Και κρατούσε για εμένα όλα τα καλά του κόσμου. 

Μία υπέροχη τούρτα τιραμισού με αυγά 
(μπορείς να λυσσάξεις ελεύθερα Λεκάνα) και


ένα καταπληκτικό βιβλίο,


 το οποίο είχε μέσα του μια αφιέρωση-ευχή, 
που καλύτερη στον πλανήτη δεν υπάρχει!


Η βραδιά κύλησε σε εξαιρετικά ευχάριστο και αγαπησιάρικο κλίμα, καθώς μιλήσαμε, φάγαμε, ήπιαμε και την Άρτα φοβερίσαμε (το τελευταίο φαντάζει άσχετο, αλλά και πάλι…). 
Προσμένοντας κι άλλες συναντήσεις μας, ευχαριστώ αγαπημένε μου Μάλερ για τα δώρα σου, αλλά κυρίως σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου στη ζωή μου! 

I Mahler76 


#τα_σουξέ_του_νοεμβρίου 
#τα_καλά_νέα_του_ιστολογίου_ημερολογίου 
#κουμπάρε_σ'_αγαπάω

Δεν υπάρχουν σχόλια: