Τρίτη 24 Αυγούστου 2021

Και μια που...

...το έφερε η κουβέντα, να πω ότι την πανίδα που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ, τη βλέπω με τα κιάλια που κληρονόμησα από τον πατέρα μου. 
Παραθέτω σχετική φωτογραφία: 


Για την περίπτωση που αναρωτιέσαι για το φόντο στην επιφάνεια εργασίας της οθόνης του πισί μου, είναι δουλειά της πολυαγαπημένης μου μεταποιήτριας Calypso Larah
Όσο για τον Βαγγέλη, η ίδια έχει πει σε συνεντεύξεις της τα κάτωθι: 
"Ο Βαγγέλης είναι η ενσάρκωση της απαξίωσης των συναισθηματικών απωθημένων όλων μας. 
Ο Βαγγέλης είναι οικουμενικός πόνος. 
Όλες έχουμε πονέσει από έναν Βαγγέλη. 
Όλες τον είχαμε αγαπήσει, άλλα αποδείχτηκε πολύ παλιοκόριτσο". 


#κάτι_έγραψα_και_σήμερα 
#μη_δίνεις_σημασία 
#στέργω_και_τα_τοιαύτα

18 σχόλια:

  1. Εμένανε θα μου πεις για τους Βαγγέληδες; Σε στέργω κι εγω μαρήηηηηη!!!!1!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμ, ότι τώρα εσύ ξέρεις τι σημαίνει "στέργω"...

      Διαγραφή
    2. Αλλά ο Ζεύς διόλου δεν στέργει αυτά.
      Το αγαπημένο του παιδί - που το άφισε
      και χάθηκεν· ο Νόμος ήταν έτσι -
      τουλάχιστον θα το τιμήσει πεθαμένο.
      Κωνσταντίνος Καβάφης, Η κηδεία του Σαρπηδόνος
      Τι εχεις να πεις τωρα μαρή αρίστα; εεεεε;

      Διαγραφή
  2. Πόσο πιο απλό Αρτίστα μου, να αφήσεις μια εικόνα να μιλήσει μόνη της!
    Δεν έχω fb και έτσι δεν κατάφερα να μάθω για την Larah, αλλά κατάλαβα και έμαθα πολλά χαζεύοντας προσεχτικά ότι άλλο περιείχε η εικόνα!
    Και ο μπαμπάς μου, είχε τέτοια κιάλια που κάποιος προφανώς τα "εξαφάνισε" τουλάχιστο ας τα χαίρεται!
    Τώρα για τους Βαγγέληδες, κάθε γυνή που σέβεται τον εαυτό της, αλίμονο της, αν δεν έχει στείλει στον αγύριστο πέντε-έξι πριν καταλήξει στον "εκλεκτό"!
    Να περνάς όμορφα και να απολαμβάνεις το καλοκαιράκι με όλο σου το είναι!
    Και πολλά γλυκά ΑΦιλάκια στέλνω από τας Αθήνας που πάλι βράζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αρμαθιά τους είχα τους Βαγγέληδες, σαν αρτίστα ανύπαντρη!
      Η Καλυψώ είναι έρωτας!
      Κίσιζ μαγισσούλα, από μία εξοχή που επίσης βράζει!

      Διαγραφή
  3. Ααααα αυτό το έχω εγώ με τους Γιώργους! Έχω σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία μαζί τους.

    Υ.Γ. Ωραία μολυβοθήκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι όπου Γιώργος και μάλαμα!

      ΥΓ. Ε ξέρεις, από πελτέ Κύκνος. Και σε μια μεγαλύτερη συσκευασία έχω φυτέψει κακτάκι!

      Διαγραφή
  4. Κατι για Βαγγεληδες διαβαζω.Μη σας στεργασω και τις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωω κοίτα να δεις τώρα.
    Κυάλια θησαυρός Αρτίστα μου! Από τα κλασικά εκείνα που αποτελούν συλλεκτικά του είδους.
    Χαμογέλασε με τις άλλες αναφορές σου να το ξέρεις. Στέλνω φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ταινία κιάλια αυτά είναι από τότε που ο μπαμπάς ήταν ιπτάμενος στην Πολεμική Αεροπορία.
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  6. Ωραία κιάλια!
    Ε, είπα κι εγώ, είναι δυνατόν να αντικρύζει την πανίδα της περιοχής εκ του σύνεγγυς; Έτσι όμως εξηγούνται όλα. Αλλά πάλι, με μπερδεύουν οι σκολόπεντρες.

    Εμένα, Βαγγέλης δεν μου έπεσε. Κάτι σαν Βαγγέλης όμως, ναι.

    Το κονσερβοκούτι του Κύκνου, πάλι, με πήγε πολύ πίσω...

    Ο πατέρας και ιπτάμενος και τζέντλεμαν. Αν κρίνω απ' αυτό που είδα στην φωτογραφία του, προ μηνών. Τrès beau!!
    Καλό βραδάκι Αρτίστα του βωβού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, τις σκολόπεντρες τις βλέπω δια γυμνού οφθαλμού. Ζούμε ανάμεσά τους!

      Αφορά όλους τους κάτι, ανεξαρτήτως ονομασίας.

      Εμένα με πήγε χθες. Βλέπεις χρησιμοποιώ πελτέ ακόμα! Και φρέσκια ντομάτα να βάλω στο φαγητό, μια κουταλιά της σούπας πελτέ θα τη ρίξω, γιατί μου δένουν καλύτερα οι σάλτσες!

      Ναι, ήτο στην Πολεμική Αεροπορία και τα κιάλια είναι από τον πόλεμο.
      Καλό μούχρωμα Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  7. Εγω έμεινα στο... Κύκνος την ΄ίδια σάλτσα χρησιμοποιούμε αρτίστα μου... 😍 Εκτός απο μολυβοθήκη, 'βαλε αδιάλυτο τον πελτέ, στο κρεμμυδάκι που σοτάρεις για το φαγητό!! 😉
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις που απαξίωσα τον...Βαγγέλη!!!🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    2. Εννοείται ότι το κάνω! Είχα καλή δασκάλα στα μαγειρέματα!

      Διαγραφή
    3. Καλά έκαμες και τον απαξίωσες.
      Τέτοιος που είναι, τέτοια του πρέπουν!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.