Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Κάθομαι στο πισί μου...

...και κοιτάζω σκεπτική την απειλητική προειδοποίηση του Flash Player, που μου λέει ότι από το νέο έτος θα μαζέψει τα μπογαλάκια του και θα εξαφανιστεί, πράγμα που ουδόλως με απασχολεί. 
Μετά αρχίζω να απαγγέλω ένα δίστιχο, που δεν ξέρω αν υπάρχει στην πραγματικότητα, ή είναι προϊόν της φαντασίας μου, αλλά το απαγγέλω, παρόλα αυτά. 

Απαγγελία: 
"Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ, 
στο ένα τελειώνει το μαλλί και λέει game over". 

Τρία πουλάκια. 
Όπως, ας πούμε, η μητέρα Θεοδοσία, ο μικρότερος αδελφός της ο Π. και ο ακόμα μικρότερος, ο Ν. 
Τα αδέλφια μέχρι πέρυσι ήταν 4 (τέσσερα), αλλά την 1η Δεκεμβρίου του 2019 απεβίωσε η αδελφή τους Βαρβάρα, κατά πέντε έτη μικρότερη της μητρός. Κι έτσι έμειναν 3 (τρία). 
Εφέτος, 1η Δεκεμβρίου 2020, απεβίωσε ο θείος Ν., ο κατά 15 έτη μικρότερος από την μητέρα Θεοδοσία. 

Απαγγελία: 
"Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ, 
στον Ν. τελειώνει το μαλλί και λέει game over". 

Δεν λέω, με στενοχώρησε κάπως αυτός ο θάνατος, αλλά όχι τόσο όσο ο θάνατος της συμμαθήτριας και πολύ καλής μου φίλης, εδώ και 47 (σαράντα επτά) χρόνια, Ασπασίας, ο οποίος συνέβη στις 29 Νοεμβρίου 2020. 
Με πήρε η κοινή φίλη μας η Μ. τηλέφωνο και με ενημέρωσε σχετικά. Έπαθα ένα σοκ, η αλήθεια είναι. 
Και αγανάκτησα που λόγω κλειστών συνόρων μεταξύ των νομών, αλλά κυρίως λόγω περιορισμού ατόμων που μπορούν να παραστούν σε μια κηδεία, δεν μπόρεσα να πάω να της πω το τελευταίο αντίο. 

Αλλά σταματώ εδώ αυτό τον μεγάλο θανατικό. 

Μουσικό διάλειμμα:


Επέστρεψα. 

Σε άλλα νέα, σήμερα με το που ξύπνησα έβαλα κι άκουσα Black Sabbath γιατί ο Ozzy σώζει και όλοι το ξέρουν αυτό. 
Μετά μαγείρεψα λεμονάτα ρεβίθια με μανιτάρια, δεντρολίβανο και κάρυ, που αρέσουν στον Ήρωα, αλλά και σ' εμένα. Τη συνταγή την είχα βρει εδώ.
Και τώρα γράφω αυτό το ποστ. 

Τι άλλο;
Α ναι, εύχομαι καλό μήνα στους απανταχού καραντινιώτες και τις καραντινιώτισσες! 




#καραντίνα_βόλιουμ_δύο 
#θάνατοι_στην_καραντίνα 
#τα_καραντινιώτικα_νέα_της_αρτίστας

38 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Αρτίστα μου!
    Βρέθηκα αδέσποτη για το μήνα Δεκέμβρη και είπα να γυροβολήσω.

    Πολύ θανατικό, αλλά όταν ξεπερνάς μια κάποια ηλικία νομίζω ότι
    είναι στο πρόγραμμα η απώλεια... Μέσα σε εννέα μήνες έχασα τρεις μπαρμπάδες και με μια πρόχειρη καταμέτρηση διαπίστωσα ότι δεν μου έμεινε κανένας θείος. Μόνο θείες-χήρες όλες! Από 6 αδέρφια δε, ζει μόνο η μαμά και η μικρότερη αδερφή της. Ελπίζω να σπάσουν τα στατιστικά και ας με κουράσουν!
    Εσάς Αρτίστα μου ποια η άποψή σας επ' αυτού; (Δεν είναι καλύτερα να τους έχεις κι ας τα χάνουν κάπου κάπου;)

    Σας φιλώ!
    (Να φανταστώ ότι δεν στολίσατε λόγω πένθους;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, βρε σαν τα μάραθα!!!
      Καλώς την !
      Ναι, είναι στο πρόγραμμα η απώλεια, αλλά ο θάνατος της φίλης μου θα μπορούσε να περιμένει. Δεν είναι δα και τεράστια ηλικία τα 60!
      Κοίτα, αν τα χάνουν κάπου-κάπου, δεν είναι πρόβλημα να τους έχω κοντά μου.
      Αλλά και φυτά να είναι, όπως είναι από τον Φεβρουάριο η μητέρα Θεοδοσία, πάλι τους θέλω και δεν μπορώ να τους αποχωριστώ.
      Ακριβώς έτσι. Δεν στολίζω εφέτος λόγω πένθους.
      Κίσιζ Άιρις!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  2. Καλό σου μήνα αγαπημένη μας φίλη και Αρτίστα μας λαμπερή.
    Ναι, η απώλεια κάθε αγαπημένου μας προσώπου είναι σημαντική. Πόσο μάλλον μιας φίλης που έχετε ζήσει μαζί χρόνια πολλά και παραστάσεις. Τι να πω. Καλό κατευόδιο να έχει.

    Προσπαθώντας να αλλάξω ψυχολογία θα σταθώ στον γευστικό σου πειρασμό, του οποίου η περιγραφή είναι έξοχη και γεμάτη νοστιμάδα. Τα ρεβύθια τα αγαπώ. Υποτιμημένη τροφή αλλά με συνδυασμό σαν το δικό σου γίνονται ...δυναμίτης.

    Η καραντίνα καλά κρατεί, ομολογώ ότι βγαίνω έξω αρκετά, δεν μπορώ να μιλήσω για κλείσιμο, όσον αφορά τον εαυτό μου. Θες οι δουλειές, θες ο Άρης, δεν έχω παράπονο. Όμως τα μέτρα ασφαλείας τηρούνται Αρτίστα μου και καλώ κάνουν.

    Οι μουσικές σου παρορμήσεις δεν συζητιούνται Αρτίστα μου. Πάντα προχωρημένες, πάντα ποιοτικές.

    Στέλνω τις ευχές μου για καλό μήνα και όμορφες γιορτινές μέρες μακριά από θλίψη και άσχημες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί κύριε Πιτ.
      Να τα φτιάξεις έτσι τα ρεβίθια, διότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα η γεύση!
      Καλά κάνεις και προσέχεις κύριε Πιτ. Κι εμείς σε τέτοια φάση είμαστε. Προσέχουμε, μήπως κι έχουμε!
      Ναι, οι μουσικές… Είναι λόγω επαγγέλματος…
      Μακάρι να είναι για όλο τον πλανήτη καλός αυτός ο μήνας, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  3. Καλούς ουρανούς να έχουν όλοι τους και καλή δύναμη, στους συγγενείς της Ασπασίας κυρίως. Ρεβυθάδα τα κάναμε μωρέ, φεύγουν σα μύγες οι άνθρωποι, κι αυτό που δεν μπορούμε ούτε να τους ξεπροβοδίσουμε, το κάνει απάνθρωπο.
    Δε λέω καλές γιορτές, μόνο έναν ήρεμο και δίχως απρόοπτα μήνα, να κυλήσει γλυκά και να φύγει αυτή η χρονιά με μια χαραμάδα ελπίδας.
    ΥΓ. Αγαπάω πολύ το σαρκαστικό σου λόγο που κρύβει μέσα του όλη την ευαισθησία και την οξύνοια που διαθέτεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη.
      Χαραμάδα ελπίδας; Εντάξει, έχω πέσει κάτω και χτυπιέμαι από τα γέλια! Με την "ελπίδα" γελάω.
      Αλλά εσύ συνέχισε να ελπίζεις για κάτι καλύτερο. Άλλωστε ανέκαθεν εκτιμούσα τους αισιόδοξους ανθρώπους!

      ΥΓ. Ναι με αγαπάς, αλλά για την ταινία δεν λες τίποτα!

      ΥΓ. 2 Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  4. Ας είναι αναπαυμένοι όσοι έφυγαν και ήταν στην ώρα τους όπως λέω,φυσιολογικό.Μα η φίλη σου φυσικά θα πάθεις σοκ...Καλό παράδεισο να έχει.
    Όσο για τα φαντάσματα α γίνηκαν φίλοι μου δεν τα φοβάμαι. Και μη νομιζεις οι πρίζες δεν τους χρειάζονται.
    Ρεβίθια αγαπημένα...παω να πάρω τη συνταγή γιατί δεν την ξέρω.
    Κουράγιο, ηρεμία και ευχή να πάνε όλα όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.
    Ναι αυτό που λέει η Μαρία ότι φεύγουν οι άνθρωποι και δεν μπορούν ούτε οι δικοί τους να τους ξεπροβοδίσουν με ξεπερνά.
    Καλή συνέχεια Αρτίστα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις έτσι τα ρεβίθια, πιστεύω ότι θα σου αρέσουν!
      Επίσης και την ταινία να δεις, αν δεν την έχεις δει!
      Μιλ μερσί Άννα Φλο!
      Κίσιζ!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  5. Ο Θεός να τους αναπαύσει.
    Είναι λυπηρό που φεύγουν οι αγαπημένοι μας, πιο λυπηρό όμως είναι που φεύγουν μόνοι και δεν μπορούμε να τους αποχαιρετήσουμε.
    Ο καιρός κρυώσει, οπότε μια ρεβυθαδα είναι ό,τι πρέπει.
    Πάω να δω τη συνταγή.
    Φιλάκια πολλά με χλωρίνη, μη φοβάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δεις και να τη φτιάξεις! Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!
      Εμείς βέβαια τα φάγαμε λίγο αρπαγμένα, αλλά την ξέρεις τώρα την τάση μου να παραψήνω έως να καίω τα διάφορα!
      Σε ευχαριστώ και σε ασπάζομαι Ρένα Χριστοδούλου!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  6. Αμάν βρε Αρτίστα μου, έφυγα λίγο απ΄τη τηλεόραση να δω τι κάνετε, να ξεφύγω και με στεναχώρησες. Άσχημα θέματα αυτά αλλά δυστυχώς είναι μέσα στη ζωή μας. Να είσαι καλά να τους θυμάσαι. Πάμε παρακάτω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χελώνα.
      Εμ τι το ήθελες κι εσύ το διάλειμμα από την τηλεόραση;
      Ας είναι… Θα πάμε παρακάτω!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  7. Παρά τα δυσάρεστα νέα ο λόγος σου μ’ έκανε να χαμογελάσω Αρτίστα μου!
    Ο τρόπος που περιγράφεις τα γεγονότα βγάζουν θες δε θες γέλιο. Άλλωστε δεν θα καταργήσουμε το ρηθέν για γάμο χωρίς δάκρυα και κηδεία χωρίς γέλια.
    Καλά ….ας σοβαρευτούμε τώρα. Καλό ταξίδι στους εκλιπόντες. Ιδιαίτερα δύσκολο για ανθρώπους νέους και αγαπημένους που ωστόσο υπάρχουν μέσα από μας, όσο τους θυμόμαστε. Χάνονται μόνο όταν τους ξεχνάμε. Αλλιώς βιώνουμε τις απώλειες στις διάφορες περιόδους της ηλικίας μας, όμως θα συμφωνήσω πως στις μέρες που ζούμε είναι ένα σοκ να φεύγεις μόνος.
    Ωραία τα ρεβύθια, μόνο που σε φουσκώνουν σαν παραγεμισμένη γαλοπούλα. Το δε χιούμορ σου…..μα εντελώς αφοπλιστικό, πιο πολύ …δε γίνεται!
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου, να είστε καλά να τους θυμάστε!
    Καλό μήνα μόνο με ευχάριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μην έχεις θέμα κι εγώ χαζοχαμογελούσα όταν τα έγραφα!
      Ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των απαγγελιών.
      Ναι μπορεί να μας παραγεμίζουν, αλλά αξίζει να δοκιμάσεις τα ρεβίθια έτσι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Σε φιλώ.

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  8. Να είσαι καλά να θυμάσαι τις καλές στιγμές των ανθρώπων αυτών. Δεν ξέρω τι μπορεί να πονά περισσότερο. Η απώλεια ενός συγγενή ή ενός καλού φίλου. Μάλλον εξαρτάται από τη σχέση που έχεις εν ζωή. Κάποιους ανθρώπους πάντως δεν τους ξεχνάς ποτέ και εξακολουθεί να σε πληγώνει η απώλεια τους. Το ξέρω, μου συμβαίνει.
    Κατά τα άλλα η ζωή συνεχίζεται, προσέχουμε, ελπίζουμε όλα να τελειώσουν γρήγορα κι όλοι μας να ζήσουμε σαν κανονικοί άνθρωποι.
    Την Καλημέρα μου, Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Διακοβασίλη.
      Είθε να τελειώσει όλο αυτό γρήγορα!
      Καλή ημέρα να έχετε!

      ΥΓ. Συμπαθάτε με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  9. Α! Οι αδελφές Τατά που μου/μας το τραγουδούσαν ειδικά εποχές σχολείου γιατί είμασταν και είμαστε δυο αδελφές και το επίθετο μας, δεν άλλαξε και είναι Ταπτά!
    Όπως διαβάζεις Αρτίστα μου, η ανάρτηση σου, παρόλο που ήταν κάτι σαν μνημόσυνο στην αγαπημένη σου φίλη, σε μένα άφησε χαμόγελο νοσταλγικό!
    Ποτέ δεν είχα ακούσει όλο το τραγούδι γιατί αφού δεν είμαστε από τον Λαγκαδά, το ρεφρέν μας ήταν αρκετό!
    ΑΦιλάκια από μια Τατά και ας λέγεται Ταπτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αδελφές Ταπτά, συγγνώμη Τατά ήθελα να γράψω, είναι από τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια!
      Σ’ ευχαριστώ που είσαι εδώ μαγισσούλα μου!
      Φιλί μεγάλο σου στέλνω!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  10. Εγώ τις αδελφές Τατά δεν τις ήξερα. Πρώτη φορά άκουσα το τραγούδι (όχι ολόκληρο αφού δεν μου άρεσε). Με στεναχώρησε που δε μπόρεσες να χαιρετήσεις την Ασπασία λόγω της όλης κατάστασης. Όμως, τι να σου πω βρε Αρτίστα μου! Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι, με κάνεις να χαμογελάω με το ύφος σου. Οι στίχοι στα τρία πουλάκια, ευρηματικοί! 7.30 πρωί Ozzy, μου φαίνεται βαρύ (αλλά αξιολάτρευτο)!
    Και κάτι νέο: τα καταφέρνεις με τη ρεβυθάδα, ε? Μπράβο. Γιατί θυμάμαι τα τόστ!
    Πολλά φιλιά, καραντινιώτισσα, και ρίξε μια ματιά στην ανάρτησή μου για τους νικητές των δώρων για τα γενέθλιά μου. Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Όζζυ είναι παντός καιρού και ώρες δεν γνωρίζει!
      Ε καλά, μη νομίζεις, καμένα τα φάγαμε και τα ρεβίθια!
      Κίσιζ Μία και μιλ μερσί!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  11. Τατά; Απα..πα..πα
    Ωραία ξεκινάμε το μήνα βλέπω! Με ούριο άνεμο! Απολυμάνσεις, νεκρώσιμες ανακοινώσεις με ποιητικό λόγο (άκρως επιτυχημένο ομολογώ), φαντάσματα που ίσως μολύνουν (αυτό θέλει μελέτη, δε με κόβει τελικά)και καταλήγουμε στα ρεβύθια τα οποία προτιμώ από καιρού εις καιρόν σκέτα με λεμονάκι και ρίγανη.

    Αρτίστα μου σε συλλυπούμαι για τις απώλειές σου και κυρίως για εκείνη της φίλης σου της Ασπασίας (Ασπασία έλεγαν και τη μητέρα μου. Καμμία σχέση με του Περικλέους. Η δική μου ήταν του Λεωνίδα).

    Paranoid; Ό,τι πρέπει για πρωινή ομοιοπαθητική αγωγή!
    Και το Poison του Άλις, σου θυμίζω για να έχεις να αλλάζεις.
    Καλό απόγευμα Αρτίστα του βωβού! ()() και φιλί!
    Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου, Τατά!
      Να τα φτιάξεις τα ρεβίθια, θεωρώ ότι θα σου αρέσει η συνταγή!
      Βασικά ξεκίνησα με το Sabbath Bloody Sabbath, κι ύστερα όλα πήραν τον δρόμο τους!
      Έννοια σου και τον τιμώ κατά πως πρέπει και τον Άλις τον Κούπερ!
      Ευχαριστώ πολύ Μαρία Γ.
      Φιλί.

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα εξαδέλφη,

    Λυπάμαι για τις απώλειες που βίωσες. Αυτή την πρώτη Δεκέμβρη να την προσέξετε. Ζούμε πρωτοφανείς καταστάσεις και ενδέχεται να βγάλουμε κατασκευαστικά και λειτουργικά προβλήματα διάφορα. Σε κάθε περίπτωση το χιούμορ σώζει και ευτυχώς, το κατέχεις.

    Να προσέχεις και να αισιοδοξείς.

    Καλό ξημέρωμα,
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ εξάδελφε.
      Προσέχω, αλλά δεν θα έλεγα ότι αισιοδοξώ.
      Κίσιζ!

      ΥΓ. Συμπάθα με για την τόσο ολιγόλογη απάντηση, αλλά, μάλλον, περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  13. Να είσαι καλά κοπέλα μου είχα μήνες να σκάσω χαμόγελο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε εδώ πέρα μέσα!
      Να είσθε κι εσείς καλά!
      Για περισσότερα χαμόγελα, εφ’ όσον έχετε χρόνο και διάθεση, έχω να σας προτείνω την κατηγορία "Θεοδοσία", που θα τη βρείτε στο σάιδμπαρ του βλογ, εκεί που λέει "Κατηγορίες"!
      Σας ευχαριστώ γι’ αυτή σας την επίσκεψη, την οποία και θα ανταποδώσω μόλις αισθανθώ καλύτερα, διότι αυτές τις ημέρες, μάλλον περνάω ένα μικρό, πλην όμως υπέρκομψο, καταθλιπτικό επεισόδιο.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Καλά, είσαι χαζή;
      Και βέβαια δεν στόλισα.
      Αφού έχω πένθος.

      ΥΓ. Σιγά μη σου ζητήσω και συγγνώμη για την τόσο ολιγόλογη απάντηση.

      Διαγραφή
  15. Αμαν πια εχω καταθλιψη και εχω καταθλιψη.Στο τελος θα το πιστεψεις και θα την παθεις.Και στολισε.Τα εχουμε πει αυτα το πενθος.Φιλακια και ψαξε για ζαχαροπλαστειο με κουραμπιεδες και μελομακαρονα.Ειναι κατα της καταθλιψεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουμε πει για το πένθος και τα στολίσματα.
      Άμα υπάρχει πένθος και έχει κάποιος τη διάθεση να στολίσει, τότε στολίζει.
      Αλλά εγώ δεν έχω τη διάθεση να στολίσω, οπότε δεν θα πιεστώ για να το κάνω.
      Είναι νωρίς ακόμα για μελομακάρονα...

      Διαγραφή
  16. Συμπάθαμε φιλενάδα, διάβασα την ανάρτηση σου αλλά αν δεν διαβάσω τα σχόλια των φίλων δεν στανιαρω που λέμε ...είναι κάτι που μου παίρνει χρόνο αλλά το καταευχαριστιέμαι πες με μαζοχίστρια αν θέλεις ...
    Και τώρα στο προκείμενο...αυτήν την πρώτη του Δεκέμβρη να την έχεις του νου σου, ίσως το σύμπαν κάτι έχει να σου πει αρτίστα μου..
    Για εκείνους που έφυγαν λέω πάντα ....να είναι καλά εκεί που πάνε. Ίσως σε έναν καλύτερο ουράνιο κόσμο...Γιατί όχι;
    Να είσαι εσύ καλά να τους θυμάσαι.!!
    Το τραγούδι για τις αδελφές Τατά δεν το ήξερα...όπως δεν ξέρω και την συνταγή των ροβιθιών που μας προτείνεις ...πάω να την δω...
    Να μην ακούω για κατάθλιψη... μόνο αυτή δεν παθαίνουν άνθρωποι με το δικό σου χιούμορ είναι αυτό ακριβώς που την σκοτώνει ναι; και πες μου αν κάνω λάθος φιλενάδα!!!
    Δώσε μια αγκαλιά στην Θεοδοσία 🤗 και σε σένα στέλνω την αγάπη μου καλο σου ξημέρωμα🌙 φιλιααα!! σου στόλισα λίγο εδώ!!!!🎄⭐✨🎇🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις έτσι τα ρεβίθια. Έχει ενδιαφέρουσα γεύση αυτή η συνταγή.
      Καλά, άμα σε τρομάζει η λέξη "κατάθλιψη", τότε λέγε την "βαριεμάρα"!
      Καλά έκανες και άφησες στολίδια, διότι εγώ δεν πρόκειται να βάλω κανένα!
      Φιλί μεγάλο σου στέλνω!

      Διαγραφή
  17. ... αυτό με τους δικούς μας ανθρώπους που πεθαίνουν ακόμα δεν το έχω κατανοήσει. Βέβαια σε αντίθεση με σένα κλαίω, κανονικά με μύξες. Επίσης επειδή είμαι και διατροφικό μυαλό (?) έχω παρατηρήσει μια σύμπτωση θανάτων. Πως λέμε ααα κοίτα ρε σύμπτωση την ίδια μέρα έχουν γενέθλια αυτός και αυτός ο φίλος μου, κάπως έτσι πάει και στους θανάτους. Αλλά αυτό είπαμε είναι διαστροφή δική μου.
    Μπα δεν με έχει αγγίξει εμένα αυτό να πλένω τα καθαρά μήπως και κάτι πήγε και έκατσε και δεν το ξέρω !
    αυτό που ζητάς συγνώμη για μικρές απαντήσεις σε κάνει ακόμα πιο κομψή :)
    Απορία, καταλαβαίνω απόλυτα για το πένθος και τον στολισμό.
    Αλλά πρέπει οποσδήποτε να βάλεις ένα χριστούγεννο, έτσι για ξεκάρφωμα π.χ. η πιατέλα με τα μελομακάρονα άς έχει το κατι τις της. Δεν θα σου πω ως αιτιολογία πως έχω δει μέχρι και σε τάφους να βάζουν ένα χριστούγεννο.
    Θα σου γράψω το βασικό. κάθεσαι... ωραία δώσε προσοχή..καλικάντζαροι ωωω ναι... και γίνομαι πιο σαφής.
    Βάζεις ένα χριστούγεννο τους ξεγελάς και έρχονται και κάνουν τις ζημίες τους, και εσύ ταυτόχρονα από μέσα σου βαθιά παίρνεις δύναμη οπότε και μετά τους διώχνεις ξεστολίζοντας το χριστουγεννο κατά τα φώτα.
    Διότι καλή η καταθλιψουλα καθότι και κομψή άλλα... αμα δεν νιώσεις την καταθλιψουλα μετά που περνούν τα χριστουγεννα και πρέπει να ξεστολίσεις δε λέει. Θα σου λέμε περνάει το σπίτι μας κατάθλιψη που το ξεστολίσαμε και δεν θα μπορείς να μας συμπονήσεις...
    Αυτά είπα και συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο, αλλά ρε παιδί μου μέχρι να φτάσω εδώ κάτω διάβαζα όλες τις απαντήσεις και ένα γέλιο το έκανα με την σημείωση σου.
    Ευτυχώς που έκανε την ερώτηση κουμπί η φίλη σου χαχαχαχα
    Σφιχτή () άντε άλλη μια ()
    Με μανιτάρια έ? κάτσε να πατήσω το κουμπάκι να δω.. είδα στο ελληνικό σουπερ μάρκετ ρεβύθια μπαρπαστάθη που δεν θέλουν λέει φούσκωμα, άσε που είδα και παντζάρια πάλι μπαρπαστάθη κυβους.. τα δεύτερα τα πήρα και είναι η χαρά της νοικοκυράς :)
    συγγνώμη που έγραψα πολλά λόγο μικροκαταθλιψουλας ζήτησα
    αρα () και φιλί ...

    Σημειωση : συλλυπητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, με έπεισες.
      Έβαλα ένα μικρό Χριστούγεννο!
      Να την κάμεις τη συνταγή, είναι ωραία.
      Κι εγώ με μπάρμπα-Στάθη ρεβίθια την κάνω!
      Τόποτε άλλο δεν θα γράψω.
      Μόνο φιλί και ()

      Σημείωση: Ευχαριστώ.

      Για όλα όμως.

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.