Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

Τα φετινά μου γενέθλια...

...γιορτάστηκαν με τεράστια επιτυχία. Γκραν σουξέ... 
Έλαβα πολλά δώρα, όμως ένα ήταν αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο, καθώς ήταν κάτι τελείως διαφορετικό από όλα τα δώρα γενεθλίων που είχα δεχτεί ως τώρα και μου το έφερε ο Τάσος Κάβουρας (σ.σ. τακτικός σχολιαστής στα βλογ μας). 
Και ναι μεν το δώρο του Τάσου Κάβουρα περιελάμβανε ένα μπουκάλι σπιτικό κρασί και ένα βάζο γεμάτο καθαρισμένα καρύδια (σ.σ. το κρασί ήταν από την προσωπική κάβα του Γιώργη του Κάβουρα και τα καρύδια μαζεμένα από τον ίδιο, από την καρυδιά που βρίσκεται εδώ και πολλά-πολλά χρόνια στην πίσω αυλή του σπιτιού του. Μου διαφεύγει το ποιος καθάρισε τα καρύδια, αλλά εικάζω ότι ήταν ο ίδιος ο Γιώργης ο Κάβουρας), όμως το πραγματικό δώρο, πέρα από τα καλούδια του Τάσου Κάβουρα, ήταν η γνωριμία μου με τον πατέρα του, τον Γιώργη Κάβουρα. 
Τον Γιώργη Κάβουρα τον είχα μόνο ακουστά, ως έναν από τους ελάχιστους επιζώντες αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης, έναν άνθρωπο που υπήρξε μαχητής του Ε.Α.Μ. και που πολέμησε σε πολλές μάχες σε όλη την Περιφέρεια της Πελοποννήσου ενάντια στους Γερμανούς. 
Επίσης ήξερα ότι έχει γράψει και ένα βιβλίο, υπό τον τίτλο "Μη με ξεχάσεις", όπου σε αυτό καταγράφει τα βιώματά του και τις μνήμες του από τον πόλεμο, την αντίσταση, τον εμφύλιο και την εξορία του. Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει ακόμα, αλλά το έχω στο πρόγραμμα. Τίποτε άλλο δεν γνώριζα για τον Γιώργη τον Κάβουρα. 
Μέχρι που τα έφερε έτσι η ζωή και ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες με τον Τάσο Κάβουρα, στον χώρο των σχολίων στο βλογ της Μαρίας Γ. και συγκεκριμένα στο ποστ με τον τίτλο "Bloggers talking challenge # 2 με την Αρτίστα του βωβού". Μετά ανταλλάξαμε κάποια μέιλ, καθώς κάτι έψαχνε ο Τάσος Κάβουρας και προσπάθησα να τον βοηθήσω στην έρευνα, σαν δαιμόνια ερευνήτρια που είμαι και τελικά συμφωνήσαμε πως εάν τον έφερνε ο δρόμος του στο ειδυλλιακό Άργος, θα συναντιόμασταν, όπερ και εγένετο. 
Η συνάντηση έγινε ανήμερα των γενεθλίων μου και η έκπληξη ήταν η παρουσία του πατρός του, ο οποίος είχε έλθει για να παραλάβει τιμητική αναμνηστική πλακέτα από το ΚΕΜΧ Ναυπλίου, καθώς είχε χρηματίσει λοχίας εκπαιδευτής της 1 ΕΣΣΟ. 
Λόγω του γνωστού προβλήματος της μητρός Θεοδοσίας, καταφέραμε και μείναμε περίπου μισή ώρα μόνο, ήταν όμως αρκετός χρόνος για να διακρίνω στον αειθαλή Γιώργη Κάβουρα την οξυδέρκειά του, την αξιοπρέπειά του, την δύναμή του, την ευγένειά του. 
Ευθυτενής, καλοντυμένος, με καθαρό βλέμμα και συγκροτημένο λόγο. 
Δεν φοβάται τις καινοτομίες, ούτε την τεχνολογία, καθώς, όπως έμαθα, απέκτησε το πρώτο του λάπι τόπι στα 88 του χρόνια και το χειρίζεται άψογα έως τώρα που βαδίζει προς τα 97 του. Άξιος! 
Ήταν εμφανής η συγκίνησή του, λόγω της τιμητικής πλακέτας που είχε δεχτεί πριν λίγη ώρα και δεν είχε κανένα πρόβλημα να δηλώσει αυτή του τη συγκίνηση. 
Ήταν και χαρούμενος που γνώρισε μια αρτίστα του βωβού κι έναν Ήρωα και δεν δίστασε ούτε στιγμή να μας το εκφράσει. 
Βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες και αποχαιρετιστήκαμε, με την υπόσχεση ότι θα συναντηθούμε ξανά, στη Μεγαλόπολη αυτή τη φορά, για να φάμε παγωτό, όταν μου το επιτρέψουν οι συνθήκες. 

Ε λοιπόν, αν δεν ήταν αυτό ένα από τα πιο ξεχωριστά δώρα που έχει λάβει κάποιος στα γενέθλιά του, τότε ποιο; 
Θα κρατήσω φυλαχτό την ανάμνηση αυτής της πρώτης μας συνάντησης μας με τον Γιώργη Κάβουρα και θα του ευχηθώ να έχει υγεία και μακροημέρευση και να παίρνει πάντα στη ζωή του χαρές και όμορφες συγκινήσεις, όπως αυτή με την απονομή της τιμητικής πλακέτας από το ΚΕΜΧ Ναυπλίου! 

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την ημέρα. 

Τα καλούδια του Τάσου Κάβουρα 
(σ.σ. το βάζο με τα καρύδια ήταν μέχρι επάνω γεμάτο, 
αλλά έφαγα τα μισά μέχρι να τα πάω στο σπίτι). 


Ο Γιώργης Κάβουρας στο ΚΕΜΧ Ναυπλίου.
 
 
Bonus: Η πραγματική μου τούρτα.


Σε αυτό το σημείο να πω ότι κάποιες από τις αναρτήσεις μου φιλοξενούν ένα τραγούδι.
Σήμερα, και κατόπιν επιθυμίας του Γιώργη Κάβουρα, θα ακούσουμε το "Σ' Αγαπώ Γιατί Είσαι Ωραία".
Δικό σας...

   
ΥΓ: Δεν θέλω να ζηλέψετε, αλλά εμένα ο Τάσος Κάβουρας μου έδειξε με περισσή υπερηφάνεια και φωτογραφία του εγγονού του Αναστάση μαζί με τη μητέρα του Φλώρα, που πρόσφατα πέρασε σε διαγωνισμό καθηγήτρια Πανεπιστημίου στο Ντέλφτ της Χάγης στην Ολλανδία. Αμέ!

56 σχόλια:

  1. Να σε χαιρόμαστε Αρτίστα μου. Να είσαι γερή, δυνατή, λαμπερή και τόσο υπέροχη, όσο σε ξέρουμε!
    Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα στα γενέθλια σου. Είδες τι όμορφα πράγματα μας επιτρέπει το ίντερνετ. Μέσα από αυτό, έγινε μια τόσο όμορφη κι ιδιαίτερη γνωριμία. Να είσαι καλά κι όσο γλυκιά ήταν η τούρτα σου να 'ναι κι η ζωή σου.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό είναι ένα από τα καλά του διαδικτύου.
      Μιλ μερσί για τις ευχές σου Μαρίνα μου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους μας!
    Τελικά, πέρασες τέλεια τα γενεθλια σου !Δεν υπάρχει καλύτερο από την ανθρώπινη επαφή και ζεστασιά . Ούτε δώρα καλύτερα από αυτά, προιόντα φτιαγμένα και χαρισμένα με αγάπη.
    υ.γ.
    Την τουρτα την αφησα τελευταία, δεν εχω λόγια, ειμαι λατρης της σοκολάτας. Στην εποχή μου, επισκεπτης στο σπιτι χωρις να φερει σοκολατες στα παιδιά, ηταν ανήκουστο, απο εκει νομιζω πηγαζει, ερχεται η σοκολατομανια μου που με τα χρονια την εχω περιορισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνάντηση.
      Και τα καλούδια τέλεια.

      ΥΓ. Και στη δική μου εποχή το ίδιο συνέβαινε με τις σοκολάτες!
      εγώ το κρατάω ακόμα το έθιμο και στα μικρά των ανιψιών του Ήρωα (το στεφάνι μου) πηγαίνω πάντα σοκολάτες, με εξαίρεση τους καλοκαιρινούς μήνες που τις αντικαθιστώ με παγωτό.
      Κι εμένα προσπαθούν να μου τις κόψουν και φανερά τις έχω μειώσει, αλλά έχω βρει κάτι σπέσιαλ κρυψώνες και μόλις ο Ήρωας πάει για ύπνο, τους δίνω και καταλαβαίνουν!

      Διαγραφή
  3. Δώρο ζωής! Ζήλεψα λίγο (με την καλή έννοια) αυτή τη μοναδική σου εμπειρία. Διαβάζοντας και το βιβλίο του Γιώργη, θα διαπιστώσεις το μεγαλείο της ψυχής του. Πολύ χαίρομαι μ' αυτή την έκπληξη, ξέρω πόσο υπέροχα είναι αυτά τα αναπάντεχα σμιξίματα με ωραίους ανθρώπους, κρασάκι και καθαρισμένα καρύδια. Αληθινή αγάπη κρύβουν τέτοια πεσκέσια.
    Και του χρόνου Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να δοκίμαζες και τα καρύδια. Θα έχανες τον ύπνο σου από την καλώς εννοούμενη ζήλια. Μουάχαχαχαχα!
      Θέλω να το διαβάσω το βιβλίο, το έχω στο πρόγραμμα.
      Να είσαι καλά Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονη με υγεία και δύναμη!!
    Τι ωραία νέα μοιράστηκες... εμπειρίες ζωής. Πολύ χαίρομαι που εκείνο το challenge που διοργάνωσα στάθηκε η αφορμή για να γνωριστείτε.

    Και πάλι χρόνια σου καλά και δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι όλα ξεκίνησαν από εσένα!
      Να διοργανώνεις πάντα τέτοια και να παίρνω κι εγώ μέρος και να γνωρίζω κι άλλους ενδιαφέροντες ανθρώπους, όπως ο Γιώργης ο Κάβουρας!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κατερίνα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά, Αρτίστα μου. Υπέροχη η τούρτα σου, αν και εγώ θα έβαζα μόνον ένα ερωτηματικό κεράκι. Έτσι θα αναρωτιόνταν όλοι πόσο χρονών είμαι! Χα, χα. Υπέροχα και τα δώρα του Τάσου. Αχ πόσο ζηλεύω που έχει δικό του κρασί και καρυδιά για να μαζεύει τους καρπούς της. Πόσο όμορφο είναι να συναντιόμαστε και από κοντά και όχι μόνον μέσα από τον μπλογκόκοσμο. Άξιος ο κυρ Γιώργης! Πολλά πολλά φιλιά, αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως άξιος άνθρωπος!
      Και τα δώρα τέλεια!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μία μου και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το βάζο με τα καρυδάκια και το κρασί λέγονται "δώρα καρδιάς" και δεν ωφελούν μόνο οργανικά αλλά τρέφουν την εσωτερική μας καρδούλα και της δίνουν απεριόριστη ενέργεια και χαρά!
    Ευχαριστούμε Αρτίστα μου που μοιράστηκες μαζί μας, την συνάντηση σου με την οικογένεια Κάβουρα και ναι, είσαι πολύ τυχερή που γνώρισες από κοντά και έναν ακόμα πραγματικό ήρωα εν ζωή!

    ΑΦιλάκια γλυκύτατα (και λόγω τούρτας) και πολύ συγκινημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, άμα δεν το μοιραστώ με εσάς κάτι τέτοιο, τότε με ποιον;
      Και ναι, νιώθω πολύ τυχερή!
      Μπιζούδια μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  7. Η ζωή είναι στιγμές κι αυτή η στιγμή που μας περιγράφεις πολύ όμορφη.
    Τα καρύδια ταιριάζουν πολύ και με μέλι, όσο για το κρασί, καλόπιοτο εύχομαι!
    Και πάλι να σε χαιρόμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τω ότι ήταν πολύ όμορφη στιγμή!
      Λοιπόν αυτά τα καρύδια έχουν μια γεύση τόσο, πώς να την πω; Τόσο καρυδένια που άλλα όμοια δεν έχω ξαναφάει.
      Μιλ μερσί Φις Άι!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα. Εγώ ήμουν ο τρίτος της παρέας που συνοδέψαμε τον κυρ Γιώργη στο Ναύπλιο και έζησα από κοντά όλες τις υπέροχες στιγμές και στην απονομή του τιμητικού μεταλλίου και την ξενάγηση στο ΚΕΜΧ. Ο κυρ Γιώργης εκτός από ιστορική φυσιογνωμία που χαίρει τιμής από όλους είναι για την ηλικία του 97 χρονών αειθαλής και γεμάτος γεροσύνη. Μακάρι την κράση του και τη διαύγεια πνεύματος να την πάρει και ο φίλος μου ο Τάσος, και όλοι μας. Και φυσικά χάρηκα για την γνωριμία με την Αρτίστα στη ταβέρνα στη πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Άργος. Να σας αποκαλύψω ότι στο γυρισμό ο κυρ Γιώργης μίλησε με άκρως κολακευτικά σχόλια για την Αρτίστα και τον άντρα της. Κώστας Γαλάνης εκπαιδευτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε εδώ πέρα μέσα Κώστα Γαλάνη!
      Ήσασταν ο τρίτος της παρέας, αλλά σκοπίμως δεν σας ανέφερα, διότι το ποστ δημοσιεύτηκε εντελώς ξαφνικά και δεν είχα πάρει κάποια άδεια για να σας αναφέρω.
      Χαίρομαι που πήρατε την πρωτοβουλία να το κάνετε εσείς!
      Και επίσης χάρηκα που σας γνώρισα, διότι είσθε ένας γελαστός άνθρωπος!
      Θα ήταν ευχής έργο να μοιάζαμε στον Γιώργη Κάβουρα, έστω και στο ελάχιστο.
      Ω, μα θα πρέπει, κάποια στιγμή, να τον ευχαριστήσω για τα καλά λόγια του!
      Να είστε καλά κύριε Γαλάνη!

      Διαγραφή
  9. Αρτίστα καλησπέρα , καλησπέρα σε όλους.. Ομολογώ ότι ήταν μια μοναδική στιγμή που έζησε ο πατέρας μου και το τιμητικό μετάλλιο που του δόθηκε ήταν τεράστια έκπληξη.. Έχει τιμηθεί και σε μέρη που πολέμησε και το μετάλλιο της πόλης της Τρίπολης έχει πάρει επειδή έχει μπει ελευθερωτής στη πόλη με τον ΕΛΑΣ το 1944 αλλά αυτό ήταν κάτι ξεχωριστό.. Στο ΚΕΜΧ είχε ζήσει ένδοξες αλλά και δύσκολες στιγμές. Αυτό το μετάλλιο ήταν βάλσαμο.. Όταν γράφαμε το βιβλίο είχαμε πάει παντού εκτός από το ΚΕΜΧ.. «..τι μου ζητάς να ξαναζήσω τα βασανιστήρια» μου είχε πει και δεν επέμενα.. Όσα περιέγραφε τα ξαναζούσε.. Όμως ο χρόνος λύανε τις αντιρρήσεις του και κάναμε αίτηση να πάμε..
    Η Αρτίστα με τον άντρα της ήρθαν στη ταβέρνα που καθίσαμε για φαγητό. Δεν ξέραμε ότι γιόρταζε. Είχα μαζί μου και ένα παραπανίσιο βιβλίο του πατέρα μου για να της το δώσω αλλά το δώσαμε και αυτό στη διοίκηση του ΚΕΜΧ μαζί με τα άλλα που είχαμε προγραμματίσει , βλέπεις μας χίλιο υποχρέωσαν οι άνθρωποι..
    Ναι, όπως λέει και ο Κώστας στο δρόμο της επιστροφής μίλησε με κολακευτικά λόγια ο πατέρας μου για την Αρτίστα και τον άντρα της..
    (δεν θα αντέξω θα το πω).. και ο κύριος χαρακτηρισμός του ήταν Αρχοντογυναίκα η Αρτίστα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε λόγος για το βιβλίο!
      Η σκέψη σας και μόνο μετράει πολύ.
      Το βιβλίο θα το πάρω τα Χριστούγεννα, που θα πω τα κάλαντα στο στεφάνι μου και θα μου δώσει μπαξίσι! Το μόνο που θα χρειαστεί θα είναι να πάρω τον Ήρωα και να έλθουμε στη Μεγαλόπολη, για να μου το υπογράψει ο συγγραφέας!
      Τα δε καρύδια είναι ότι πιο καρυδένιο έχω γευτεί ως τώρα.
      Έτσι λοιπόν με χαρακτήρισε ο Κάβουρας ο πρεσβύτερος;
      Ας είναι καλά ο άνθρωπος. Να του μεταφέρετε τις ευχαριστίες μου.
      Εντάξει, το πόσο τη χάρηκα αυτή τη συνάντηση, είναι περιττό να το επαναλάβω!
      Να είστε όλοι καλά, να είμεθα κι εμείς και να ανταμώσουμε και πάλι!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχος ο κ. Γιώργης! Τιμή του αξίζει. Πως αλλιώς να αξιολογήσεις μια τέτοια συνάντηση με έναν άνθρωπο που η ιδεολογία του και το αίσθημα ευθύνης και αξιοπρέπειας τίμησαν τον τόπο. Αγωνιστής, Πατριώτης με την πραγματική σημασία. Μπράβο Αρτίστα μου, τυχερή που γνώρισες έναν απ’ τους τελευταίους επιζώντες, μαχητή του εθνικού απελευθερωτικού μετώπου. Τι ωραία εμπειρία!
    Να είσαι καλά, χιλιόχρονη να θυμάσαι αυτές τις στιγμές!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Αννίκα, δεν θα είναι υπερβολή να σου πω ότι αισθάνθηκα δέος που τον συνάντησα.
      Μα είχα τη νεότερη ιστορία της Ελλάδας μπροστά μου. Έτσι ένιωσα.
      Και πολύ τυχερή, όπως λες κι εσύ.
      Σ' ευχαριστώ Αννίκα πολύ μου!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα εξαδέλφη,

    Χάρηκα με την χαρά σου. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τέτοιους ανθρώπους και να τιμούμε την προσφορά και την πορεία της ζωής τους.

    Να είσαστε όλοι Καλά,
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε εξάδελφε, ήταν από τις πιο τοπ συναντήσεις που έχω κάνει έβερ.
      Για τις προηγούμενες 3 ίσως και να γράψω κάποτε...
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά ξεχωριστό δώρο για τα γενέθλιά σου, Αρτίστα μου!
    Αξιοθαύμαστος ο Γιώργης Κάββουρας, άνθρωπος ευγενής εκ γενετής, όπως θα έλεγε και ο Λασκαράτος, κάτι που αποπνέει η παρουσία του, και αν σκεφτεί κανείς τι δύσκολες καταστάσεις έζησε, ακόμα πιο αξιοθαύμαστο...
    Όσο για το βιβλίο του, είναι υπέροχο και εύχομαι να καταφέρεις να το διαβάσεις σύντομα!
    Μακάρι η ζωή να σου φέρνει πάντα τέτοιες συναντήσεις.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Πίπη, άλλο να σου λέω κι άλλο να τον βλέπεις και να τον ακούς να σου μιλάει! Το μόνο κακό ήταν ότι δεν είχα πολύ χρόνο. Δηλαδή θέλεις 6-10 ώρες να είσαι με αυτόν τον άνθρωπο, για να σου πει και ιστορίες διάφορες και γεγονότα παλιά. Να το ευχαριστηθείς, βρε παιδί μου!
      Ναι, είναι στο πρόγραμμα η ανάγνωση του βιβλίου του.
      Μιλ μερσί Πίπη.
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  13. Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά Αρτίστα του Βωβού, με υγεία και πολλές πολλές εγγραφές, όμορφες σαν τη σημερινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι πολύ όμορφη έκπληξη και η γνωριμία σου με έναν άνθρωπο που έχει τόσα πολλά να πει και το δώρο. Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξέχαστη θα μου μείνει αυτή η μέρα.
      Εν τω μεταξύ, με όποια φίλη ή φίλο τηλεφωνιέμαι, όλο γι' αυτή τη συνάντηση τους λέω!
      Ευχαριστώ πολύ Χελώνα!

      Διαγραφή
  15. Ο/Η Elena είπε...
    Ηρθε η ωρα λοιπον να ευχηθω κι εγω με την σειρα μου : *καθαριζει φωνη*
    Να ζήσεις Αρτιστα και χρόνια πολλά,
    Ιστοριες να γραφεις με μεγαλη χαρα.
    Παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως
    και όλοι να λένε, να μία σοφός.
    Να ζήσεις, να σε χαιρόμαστε,βουρ για νεες περιπέτειες και νεες εξιστορήσεις με υγεια πανω απο ολα
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα, μα εσύ είσαι καλλίφωνη!
      Και πόσο ωραία το διασκεύασες το άσμα!
      "Ιστορίες να γράφεις με μεγάλη χαρά"! Πολύ σωστό, μιας και τα μαλλιά μου έχουν ασπρίσει από τα 25 μου χρόνια!
      Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  16. Σ' ευχαριστούμε πολύ Αρτίστα του βωβού που έδωσες και σε μας την ευκαιρία να γνωρίσουμε μέσα απ' την ανάρτησή σου τον αγωνιστή κ. Γιώργη Κάβουρα. Σε ζήλεψα λιγάκι που τον γνώρισες από κοντά. Φαντάζομαι πόσες ιστορίες έχει να αφηγηθεί αυτός ο άνθρωπος!
    Να είναι γερός και να τον χαίρεται η οικογένειά του.
    Κι εσύ να χαρείς τα δώρα σου Αρτίστα μου και να έχεις πάντα τόσο ευχάριστες εκπλήξεις στα γενέθλιά σου, όσο είχες και φέτος.
    Καλό μεσημέρι Αρτίστα του βωβού
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Μαρία Γ., έσκασα που δεν είχα πολύ χρόνο π.χ. 5-10 ωρίτσες, να τον ρωτάω πράγματα και να μου διηγείται γεγονότα...
      Αλλά, έστω και αυτός ο χρόνος που είχα ήταν σημαντικός.
      Καλέ ζήλεψε ελεύθερα! Κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα ένιωθα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Γ. και σε ασπάζομαι κι εγώ με τη σειρά μου!

      Διαγραφή
  17. Πραγματικά μοναδικό δώρο Αρτίστα μου. Τυχερή που γνώρισες έναν άνθρωπο που έχει τόσα να διηγηθεί, που έχει τόσα ζήσει. Είμαι σίγουρη ότι η συγκίνησή σου ήταν μεγάλη.
    Και τα καλούδια να τα χαρείς. Τα καρύδια είδα τα τίμησες.
    Πάντα όμορφες στιγμές Αρτίστα του βωβού να ζεις
    Τα φιλιά μου
    ΥΓ Και η αληθινή τούρτα σου υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς νιώθω. Τυχερή.
      Για το μόνο που λυπάμαι είναι που δεν είχα στη διάθεσή μου όσο χρόνο θα ήθελα.
      Και ναι, η συγκίνηση μεγάλη.
      Και τα καρύδια, να τρώει η αρτίστα και του Ήρωα να μη δίνει, ένα πράμα!
      Ευχαριστώ πολύ Άννα Φλο.
      Φιλί.

      ΥΓ. Πράγματι ήταν υπέροχη. Και το κιλό που τσίμπησα με αυτήν, υπέροχο κι αυτό!

      Διαγραφή
  18. Κοίτα τώρα να να δεις και πες μου αν άλλη φίλη την μέρα των γενεθλίων της είχε τόσο απρόσμενες συναντήσεις και τόσο όμορφα δώρα ΑΡΤΊΣΤΑ ΜΟΥ ..
    Το κρασάκι κάνει καλό στην καρδιά και τα καρυδάκια στην μακροζωία
    Είναι ευλογία να γνωρίζεις τόσο αξιόλογους πατριώτες που παρ ολα τα χρόνια του μπορούν με τόση διαύγεια πνεύματος να διηγούνται τι έχουν ζήσει στα χρόνια της αντίστασης... αποθήκευσες αναμνήσεις τυχερούλα μου!!
    ..σίγουρα θα τα εκατοστίσεις με τόσες ευχές φιλενάδα θα είναι η καλύτερη σου δεκαετία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😊
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα ...αλήθεια η τούρτα είναι όοοοολη σοκολατένια;
    Την αγάπη μου πάντα φιλενάδα!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα καλησπέρα.. Διάβασα την ενδιαφέρουσα ανάρτηση που έκανες για τις Γερμανικές σημαίες και τον Κρητίκαρο σαλταδόρο που τις έκλεψε την Κατοχή.. Ναι, είναι πολλές τέτοιες οι μικρές ιστορίες που τις έγραψαν απλοί άνθρωποι που όμως διακρίνονταν γιατί είχαν μεγάλη καρδιά.. Συγχαρητήρια που μας το θύμισες..
      # και επειδή πολύς λόγος γίνεται για την καρυδιά να σας ενημερώσω ότι η καρυδιά είναι τεράστια κάθε χρόνο γεμίζει και έχει τα πιο νόστιμα καρύδια που έχω φάει.. Ακόμα μαζεύουμε.. Αν η Αρτίστα το γυάλινο βάζο το κρατήσει του χρόνου πάλι θα το γεμίσουμε.. Μάλλον όμως και το κρασάκι κάνει σωστά τη δουλειά του για μακροζωία. Πρόσφατα ο πατέρας μου με τη παρέα του (πενηντάρηδες) είχαν έξοδο και προσφέρθηκα για να τους κεράσω το κρασί.. Μόλις μου έστειλαν το λογαριασμό τους είπα άλλη φορά θα τους κερνάω τις σαλάτες..!

      Διαγραφή
    2. @Ρουλάκι
      Όοοοοοχι, μόνο μια αρτίστα μπορεί να έχει τέτοιες εκπλήξεις!
      Ήδη φύλαξα προσεκτικά σε ξεχωριστό κουτάκι του μυαλού μου αυτή την ανάμνηση.
      Η τούρτα είναι μέσα-έξω σοκολάτα. Πολύ σοκολάτα. Πάρα πολύ σοκολάτα!
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
    3. @Τάσος Γ. Κάβουρας
      Εννοείται ότι θα φυλαχτεί το βάζο για να δεχτεί μέρος της επόμενης σοδειάς καρυδιών!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια καλά Αρτίστα μου, με υγεία.
    Χαμπάρι δεν θα έπαιρνα (καθότι έχω αποσυρθεί από την ενεργό δράση καθώς θα έχεις διαπιστώσει). Έλαβα όμως ειδοποίηση να έρθω να καμαρώσω την αδυναμία μου ( τον κυρ Γιώργη! Μα τι στυλ. Τι ομορφάντρας ε;)
    Μου έχετε λείψει όλοι, μα δεν προκάμω το δόλιο...

    Στέλνω πολλά φιλιά σε σένα και στους σχολιαστές σου από πάνω!
    Να πάρουμε τα χρόνια, το κέφι και την υγεία του κυρ Γιώργη!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα καλησπέρα.. Αλλού το όνειρο και αλλού το θαύμα..! Στην Αμαλιάδα ήμασταν καλεσμένοι για συνάντηση από μια ομάδα που επικοινωνούν τηλεφωνικά με τον πατέρα μου αλλά δεν το τολμήσαμε λόγω κορονοιού.. Σίγουρα θα ήσουν και συ καλεσμένη όπως σου έχω υποσχεθεί.. Άλλωστε ο κυρ Γιώργης πάντοτε του άρεσαν τα γλέντια και οι γνωριμίες. Και το ξέρει πόσο τον αγαπάς.. Η πλάκα είναι ότι τον είχα ενημερώσει ότι η Αρτίστα θα γράψει για την προχθεσινή συνάντησή μας.. και του είπα ότι βάζει και διάφορα τραγούδια στις αναρτήσεις της. Τον ρώτησα μάλιστα ποιο τραγούδι θέλει να συνοδεύει την ανάρτηση ένα αντάρτικο, ένα κλέφτικο, ή ένα ζεϊμπέκικο.. Αφού η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών είναι γυναίκες μου είπε να βάλει το «Σ αγαπώ γιατί είσαι ωραία..» (όλα τα είδη τα τραγουδούσε υπέροχα).. Μόλις διάβασε την ανάρτηση στο Λάπτοπ με πήρε τηλέφωνο.. «το τραγούδι που είναι..;» μου λέει.. Το είχα τελείως ξεχάσει..!

      Διαγραφή
    2. @Άιρις
      Άιριιιιιιις!!!
      Τι καλά που σε ειδοποίησαν! Πόσο χαίρομαι που πέρασες!
      Εντάξει, σε βλέπω στο φουμπού, αλλά εδώ είναι αλλιώς!
      Κύριος με τα όλα του ο Γιώργος Κάβουρας!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και για την επίσκεψη!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    3. @Τάσος Γ. Κάβουρας
      Το τραγούδι ήδη συμπληρώθηκε.
      Χαλάω εγώ χατίρι στον κύριο Γιώργη;

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστούμε για το τραγούδι είναι το αγαπημένο μου κ Κάβουρα!!
      Να σε έχει ο Θεός καλά!!!!😊

      Διαγραφή
    5. Εμ, αφού ξέρει από Βυζαντινή μουσική- ψάλτης είναι ο άνθρωπος!- δεν θα τραγουδούσε τα πάντα υπέροχα;
      υγ: Λατρεύω το άσμα "Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία". Μου το έχουν κάνει και καντάδα κάποτε! ☺
      Φιλιά σε όλους!

      Διαγραφή
    6. Αρτίστα μου, για σένα δουλεύω.
      Να αυξήσουμε τα σχόλια!
      (Να συνεισφέρω και κάτι πέρα από τις ευχές μου!)

      Διαγραφή
    7. @Άιρις
      Χαχαχαχαχαχα! Καλό!
      Αν και δεν έχει ανάγκη ο Γιώργης Κάβουρας από πληθώρα σχολίων!
      Έτσι κι αλλιώς έχει την αγάπη μας!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  20. Αυτα και αν ηταν ξεχωριστα γενεθλια.Πραγματικα χαιρομαι που σου δοθηκε η ευκαιρια να γνωρισεις αυτους τους ξεχωριστους ανθρωπους.Τυχερουλα τσιμπησες και τα καρυδακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι.
      Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω και πολλές χαρές τελευταία, ούτε και συναντήσεις και όλο αυτό ήταν μια ανάσα για εμένα.
      Τα τσίμπησα τα καρυδάκι και τα τσακίζω σε καθημερινή βάση!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και ζηλεύω για το ωραίο δώρο! Του χρόνου ακόμα καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κάσπερ!
      Πράγματι είναι αξιοζήλευτο αυτό το δώρο!

      Διαγραφή
  22. και που λές και που λές εγώ τα κανόνισα όλα έτσι για να έχεις μια ξεχωριστή εκπληξη στα γενέθλιά σου (η ξανθιά θεά άνοιξε το κουτάκι με τις χαζομάρες της, όλα νομίζει πως τα κανονίζει αυτή πιφ πιστεύει πως συνωμοτεί με το σύμπαν και φτιάχνει τον κόσμο μια σταλιά χαχαχα)
    Πολύ χάρηκα για αυτό σου το δώρο, ακριβώς έτσι σου αξίζει.
    αχ αυτές οι συμπτώσεις :) :) :) :)
    Να σαι καλά χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε :)
    είμαι εγώ θεά αλλά είσαι και εσύ πραγματική Ερευνήτρια !!!
    Φιλί σοκολατένιο και () με χρόνους με καιρούς έτσι θα συναντηθούμε και εμείς είμαι σίγουρη σου λέω χαχα
    ξεχωριστή πανέμορφη εγγραφή !!!
    Τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ακριβολογούμε, ο άνθρωπος για τον οποίο έγινε η εγγραφή είναι ξεχωριστός.
      Ναι, ναι κάποτε θα συναντηθούμε, δεν μπορεί...
      Η αλήθεια είναι ότι είχα υποψιαστεί ότι ήταν δάχτυλος ξανθιάς θεάς αυτή η συνάντηση (ε ναι, δεν θα λες μόνο εσύ τέτοια)!
      Φιλί.
      Και ()

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Άρτίστα μου .
    Δεν άφησα ευχές για τα γενέθλιά σου στο βλογκ σου;
    Ήμουν σίγουρη, καλά που πέρασα πάλι.
    Πολύ ωραίο το δώρο που πήρες από πατέρα και γιο Κάβουρα.
    Τέτοιους ανθρώπους δεν έχουμε την τιμή και τη χαρά να τους συναντάμε συχνά ή μάλλον ποτέ.
    Είναι ζωντανή ιστορία.
    Να είσαι γερή και δυνατή και σε άλλα με υγεία.
    Φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασες, καλά θυμάσαι!
      Ήταν στο ποστ που έκαμα ανήμερα των γενεθλίων μου.
      Αλλά με τέτοιο δώρο, έκανα και αυτό το ποστ!
      Πολύ σ' ευχαριστώ Ρένα μου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  24. Χρόνια σου πολλά κι ότι επιθυμείς να το βρίσκεις μπροστά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.