Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

Ήταν κοντά στο μούχρωμα...

...όταν, από την υπερβολική υγρασία της ατμόσφαιρας, έπαθα μια κρίση Μενιέρ (σύνδρομο που το κουβαλάω από το 1988), με την έντονη περιστροφή να διαρκεί 158 δευτερόλεπτα, οπότε και αναγκάστηκα να πάρω ένα Vertigo-Vomex για να μου περάσει. 
Βρήκα μία θέση στην οποία ζαλιζόμουν λιγότερο και έμεινα εκεί ακίνητη για τις επόμενες 3 (τρεις) ώρες. 
Μετά, ευτυχώς, σταμάτησε ο ίλιγγος και έβαλα τη σχολική ποδιά μου και επέστρεψα στην κούνια της βεράντας, που με περίμενε η Φλέρυ η Νταντωνάκη, η οποία φορούσε κι εκείνη τη σχολική ποδιά της. 
Βάλαμε ανάμεσά μας ένα τεράστιο μπολ γεμάτο με σοκολατάκια Godiva και αρχίσαμε να τα σιγοτρώμε. 
Η Φλέρυ τραγουδούσε κατά τη διάρκεια που τα γευόταν: "Κέλομαί σε Γογγύλα"-σοκολατάκι, "πέφανθι λάβοισα μα"-σοκολατάκι, "γλακτίναν, σέ δηύτε"-σοκολατάκι, "πόθος τ έαυτος αμφιπόταται"-σοκολατάκι και πάει λέγοντας... 
Εγώ πάλι, τα γευόμουν σιωπηλή. 
Ξαφνικά έρχεται ο Μάνος ο Χατζιδάκις και με ρωτάει "Πού έχεις τον πίνακα του Τέτση;" και του απαντώ "Δεν τον έχω εγώ, τον έχει ο Χάρης μέσα στη ντουλάπα του". 
"Μέσα στη ντουλάπα;" ούρλιαξε ο Μάνος. Και συνέχισε "Καλά, χάθηκε ο τοίχος; Ας είναι, δώσε μου τώρα ένα σοκολατάκι". 
"Δεν σου δίνω" του είπα. "Μα έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα. Πρέπει να μου δώσεις" γκρίνιαξε ο Μάνος. 
"Ναι, αλλά δεν έχουμε γεννηθεί την ίδια χρονιά" επιχειρηματολόγησα η αρτίστα. 
Με αγνόησε και πήρε σοκολατάκι μόνος του. 
Εν τω μεταξύ η Φλέρυ συνέχιζε ακάθεκτη: "Γογγύλα κατθάνην δ’ ίμερός τις έχει με"-σοκολατάκι, "και λωτίνοις δροσόεντας όχθοις"-σοκολατάκι... 
Κι ύστερα ξύπνησα. 

Μα τι βάζουν μέσα σε αυτά τα χάπια τελικά;

52 σχόλια:

  1. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, κάτι μου θυμίζει "αυτό" που σε οδήγησε να τσακίσεις τα σοκολατάκια... (εδώ δεν χωράνε θαυμαστικά και ας χαμογελώ με το χιούμορ σου)...
    Ο Χατζηδάκης φημίζεται για το αντίδοτο που διαθέτει για κάθε πάθηση, χαίρομαι που τον ακούς όχι μόνο ως φάρμακο και ευχαριστώ που μας βάζεις και παρόμοιες εκτελέσεις!
    ΑΦιλάκια γλυκύτερα απ΄τα σοκολατάκια σου και φυσικά περαστικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Το κακό μαγισσούλα μου είναι ότι δεν περιορίστηκα να τα τσακίσω στο όνειρο, αλλά ξυπνώντας «χτύπησα» και πέντε.
      Προφανώς το χάπι, εκτός από την πίεση, μου ρίχνει και το σάκχαρο!
      Αγαπώ πολύ τις μουσικές του αείμνηστου, καθ’ όλον το έτος.
      Μιλ μερσί, αλλά τα περαστικά είναι παροδικά, μέχρι να ξανασυμβεί. Αν και δεν έχω παράπονο, διότι τελευταία δεν παθαίνω μεγάλες κρίσεις δυο φορές το μήνα όπως συνέβαινε παλαιότερα, αλλά αρκετά πιο αραιά!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχα τι βάζουν στα χάπια ε;
    Κοίτα Αρτίστα. Το Βέρτιγκο είναι άσχημο πράγμα. Όσο για το Vertigo Vomex ακόμα πιο δυνατό. Το έπαιρνα χρόνια πολλά κάποτε Αρτίστα μου και ...έφευγα σε άλλο κόσμο.
    Τι ...."Μεγάλους ερωτικούς" μιλάμε, τι "Το χαμόγελο της Τζοκόντα", τι ...σοκολατάκια! Εκεί να δεις χορό καλή μου φίλη. Εκεί να δεις οράματα.
    Δύσκολες φάσεις. Θέλω καλή μου να μην σου συμβαίνει όλο αυτό, δεν θέλω να υποφέρεις, θέλω να είσαι καλά.
    Και αν είναι να βλέπουμε τίποτα καλά ...οράματα ας το κάνουμε με κανένα ...τσιπουράκι βρε παιδί μου και επειδή είμαστε και ...καλλιτέχναι, άντε και με κανένα ...λικέρ σπιτικό.
    Υ.Γ. Λατρεύω τον "Μεγάλο ερωτικό" το ξέρεις έτσι; Μεγάλο έργο.

    Καλησπέρα καλή μου φίλη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Είναι δυνατό, αλλά δρα πολύ καλά στο ΚΝΣ και μετά είμαι εντάξει. Το όχι και τόσο ευχάριστο είναι όταν κρίνει η ΩΡΛ μου ότι πρέπει να τα πάρω 2-3 ημέρες πρωί βράδυ. Εξαρτάται πάντα από το μέγεθος της κρίσης.
      Εσύ γιατί έπαιρνες βομέξ κύριε Πιτ; Έχεις κι εσύ Μενιέρ;
      Κοίτα, σε γενικές γραμμές καλά πάω, αλλά αυτό δεν έχει γιατρειά, συμβαίνει όποτε θέλει εκείνο και είναι και ο λόγος που σταμάτησα εδώ και πέντε χρόνια να οδηγώ. Είχαν γίνει τόσο συχνές οι κρίσεις, που φοβόμουν μη με πιάσει ίλιγγος την ώρα που οδηγούσα, οπότε και το σταμάτησα το σπορ. Τώρα είναι κάπως πιο αραιές οι κρίσεις, αλλά μου έχει μείνει ο φόβος του «κι αν με πιάσει την ώρα που οδηγώ», άρα δεν το ρισκάρω.
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      ΥΓ. Όχι, δεν ήξερα ότι λατρεύεις αυτό το έργο του Μάνου. Εμένα το πιο, πιο, πιο αγαπημένο μου έργο του είναι το «Οδός Ονείρων» και το πιο, πιο, πιο αγαπημένο μου τραγούδι από εκεί είναι «Η Μαύρη Φορντ», εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=WveQiW8oqmI

      Διαγραφή
  3. Kαλησπέρα Αρτίστα του βωβού.
    Καλά κάνεις και κάθεσαι. Δεν είναι να στέκεις όρθια με ίλιγγο και κυρίως να αποπειραθείς να κατέβεις σκάλα. Το έκανε η κουμπάρα μου και την τρέχαμε στα επείγοντα.
    Να προσέχεις, καθιστή, τρώγε και ό,τι βούλεσαι και δεν πειράζει αν τσιμπήσεις κανένα κιλάκι. Όταν ισιώσεις θα αρχίσεις τα πους απς.
    Δεν γνωρίζω από πρώτο χέρι όσα περνάς αλλά με την περιγραφή σου έπιασα για καλά το νόημα. Εύχομαι ολόψυχα να περάσει γρήγορα.
    Καλό απόγευμα Αρτίστα μου και πολλά γλυκά φιλιά από μένα.

    Υ.Γ. Τον Χατζηδάκη να τον προσέχεις. Δρα υπογείως και μάλιστα ακούγεται πως βρέθηκε ένοχος για πλείστες όσες καταθλιπτικές παρακρούσεις.
    Το νου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Γενικά περνάω ωραία με το σύνδρομό μου! Διότι δεν είναι μια τυχάρπαστη πάθηση. Είναι σύνδρομο και αυτό έχει μια άλλη βαρύτητα, καθώς ένα σύνδρομο είναι πάντα κάτι πιο σικ από τις υπόλοιπες ασθένειες! Άσε που γνωριζόμεθα και από το 1988. Είναι συνοδοιπόρος πλέον!
      Τρώω κι ότι βρέξει ας κατεβάσει!
      Πάντως προσέχω (όχι τα γλυκά) και κάνω και τις ειδικές ασκήσεις και καθημερινή φαρμακευτική αγωγή, εδώ και πέντε χρόνια, μετά την πρώτη πτώση της ακοής (όχι ότι αλλάζει και κάτι, αλλά για να το λέει η ΩΡΛ κάτι παραπάνω θα ξέρει).
      Μιλ μερσί και κίσιζ Μαρία Γ., αλλά δεν θα περάσει ποτέ! Συνοδοιπόρος είπαμε!

      ΥΓ. Δεν ήξερα ότι η μουσική του Μάνου δρα με τέτοιο υπο-καταχθόνιο τρόπο. Η αλήθεια είναι ότι τα καταφέρνω και μόνη μου πάρα πολύ καλά και παθαίνω τα καταθλιπτικά μου επεισόδια! Τώρα αν φταίει ο συνθέτης για ορισμένα από αυτά, τι να πω, χαλάλι του!

      Διαγραφή
  4. Αα...τον ξέρω καλά αυτό τον κύριο (περιστροφικό ίλιγγο) Με επισκέφτηκε μέρα μεσημέρι χωρίς να λογαριάζει ώρες κοινής ησυχίας. Έψαχνα να κρατηθώ από κάπου και κοίταζα τον απέναντι τοίχο κι αναρωτιόμουν αν είχε πράγματι παράθυρο. Από τότε μια vomex (ένεση) δεν λείπει ποτέ απ' την τσάντα μου.
    Το μεγάλο γέλιο έπεσε όταν ο νευρολόγος με έβαλε να περπατήσω με απλωμένα χέρια και κλειστά μάτια. Αα θύμιζα πολύ τον καλό μου Ορέστη Μακρή....αυτό που λένε "απ' τη σούρα μου τη μύτη μου δεν βλέπω" κάπως έτσι.
    Εσύ τουλάχιστον άκουγες Νταντωνάκη και έτρωγες και σοκολατάκια.
    Να σοβαρευτούμε λίγο, είναι τρομακτικό να σου συμβαίνει, όμως ο καθένας τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του θα περάσει έναν ίλιγγο. Και ευτυχώς....κρατάει λίγο (μας φαίνεται αιώνας)
    Λίγο η καθημερινότητα, λίγο τα χρόνια, λίγο τα μέσα-έξω ώτα...άστα να πάνε.
    Εύχομαι να μην ξανασυμβεί ποτέ!
    Καλό ξημέρωμα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Ωωω πες μου, έχεις κι εσύ Μενιέρ Αννίκα;
      Ναι, ξέρω είναι αγενής ο ίλιγγος… Εμφανίζεται ξαφνικά, χωρίς να κάνει ένα τηλεφώνημα πριν. Έστω να στείλει ένα μήνυμα. Κι έρχεται έτσι, απροειδοποίητα, με άδεια χέρια, ούτε ένα κουτί με φοντάν δεν φέρνει. Άρα είναι και τσιγγουνότατος!
      Αχ ναι! Το έχω ζήσει άπειρες φορές αυτό το περπάτημα με τα μάτια κλειστά και τα χέρια απλωμένα! Γενικά έχει πλάκα!
      Παρόλο που το σύνδρομο το έχω από το 1988, ο ίλιγγος παραμένει τρομακτικός όπως την πρώτη φορά. Κάποια στιγμή, πριν πέντε χρόνια, με έπιασε ενώ βρισκόμουν στο τιμόνι, ευτυχώς ακριβώς μόλις ξεκινούσα να φύγω. Από τη μία πλευρά ήταν μια κολώνα της ΔΕΗ και από την άλλη ήταν δυο κυρίες που περίμεναν να διασχίσουν τον δρόμο. Με την περιστροφή δεν μπορούσα να καταλάβω πού ήταν η κολώνα και πού οι κυρίες. Έστριψα το τιμόνι προς τα δεξιά όπως απεδείχθη τελικά και έριξα το αυτοκίνητο πάνω στην κολώνα. Άγιο είχαν οι κυρίες. Έκτοτε έπαψα να οδηγώ, από τον φόβο του πόσους θα πάρω στο λαιμό μου εάν με πιάσει κατά την ώρα της οδήγησης, με μια κάποια ταχύτητα…
      Το ξέρεις (ειδικά αν έχεις κι εσύ Μενιέρ) και το ξέρω ότι θα ξανασυμβεί.
      Απλά όταν συμβαίνει θα ήθελα να μην μου ρίχνει την ακοή και να μη χρειάζεται μετά να μου δίνει η ΩΡΛ κορτιζόνη για να την επαναφέρει, πράγμα που έχει πετύχει δύο φορές μέχρι σήμερα κι έτσι δεν έχω χάσει μεγάλο ποσοστό!
      Κίσιζ Αννίκα!

      Διαγραφή
  5. Όλα καλά. Πέρασε κι αυτό. Αφού δε ξεμύτησε και ο Καρυωτάκης με καμία Πρέβεζα, όλα είναι υπό έλεγχο. Περαστικούλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Χαχαχαχα! Πες το ψέματα Χελώνα μου… Θα μπορούσαν να είναι χειρότερα τα πράγματα!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  6. Αχ περαστικά. Ξέρω από ίλιγγο!! Πέρασε και όλα καλά. Και τα σοκολατάκια και
    ο Χατζηδάκης και τα όνειρα μια χαρά βοηθούν. Τι βάζουν στα χάπια;;;; Τι ρωτάς όταν είναι απαραίτητα; Αν το ψάξεις χάθηκες...
    Καλή σου μέρα με υγεία και ασφάλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Ωωω πες μου, έχεις κι εσύ Μενιέρ Άννα Φλο;
      Βοηθούν και ειδικά όταν ξυπνάς και έχεις και κάτι ξεχασμένα σοκολατάκια στο σπίτι και τα τσακίζεις στην πραγματικότητα, βοηθούν πιο πολύ!
      Άσε, γιατί είμαι από αυτούς που διαβάζουν όοοοολο το χαρτί με τις οδηγίες, συστατικά, αντενδείξεις, παρενέργειες και μετά φοβάμαι να τα πάρω κι αν πρέπει να τα πάρω, μπορεί και να νομίζω ότι με βρήκαν όλες οι παρενέργειες μαζεμένες!
      Πράγμα που είναι στο μυαλό μου. Να σκεφτείς ότι σε όλη μου τη ζωή, μόνο δύο φορές έπαθα κάποια παρενέργεια και χρειάστηκε να πάω για ορό στο νοσοκομείο. Τις άλλες φορές που νομίζω ότι παθαίνω κάτι, απλώς το νομίζω. Χαχαχαχα, ναι, δεν με λες και τελείως καλά!
      Κίσιζ Άννα Φλο!

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν έχω αυτό το σύνδρομο. Λόγω αυχενικού εμένα. Αλλά δεν παθαίνω συχνά . Κάνω ασκήσεις για να δυναμώνει ο αυχένας .
      Ναι τα φάρμακα σε κάνουν αν διαβάσεις την ιστορία που θελουν να σου πουν να μην τα πάρέις. Ξέρεις πόσες φορές δεν πήρα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός; Αμα είσαι διαβαστερός αυτά παθαίνεις.
      Μια χαρά είσαι και ας νομίζεις αλλιώς.
      Φιλιά κι από μένα Αρτίστα του βωβού

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που δεν το παθαίνεις συχνά!
      Δεν είναι δα και για χόρταση οι ίλιγγοι!
      Κι εμένα μου έχει δώσει ασκήσεις. Είναι περισσότερο με κινήσεις των ματιών και λιγότερο με γύρισμα κεφαλιού δεξιά κι αριστερά. Γενικά είμαι συνεπής με τις ασκήσεις μου.
      Και το κολάρο μου το φοράω όταν πρέπει.
      Και μια διατροφή μου έχει δώσει. Ενός Φούντεσμπεργκ ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
      Αυτή την έχω βάλει στην πόρτα του ψυγείου, αλλά δεν την τηρώ πιστά γιατί είμαι λιχούδω!
      Ναι σε γενικές γραμμές μια χαρά είμαι και ευτυχής δηλώνω, που αυτή η τελευταία κρίση δεν μου μείωσε ούτε στο ελάχιστο την ακοή, όπως έδειξε το ακουόγραμμα!
      Καλό μήνα είπα;
      Δεν είπα.
      Καλό μήνα Άννα Φλο και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Στην φαντασία σου που καλπάζει,
    και του Μενιέρ τη νόσο τσακίζει,
    ξαδέλφη υποκλίνομαι.

    Καλό Οκτώβριο,
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Καλέ εξάδελφε, τι ωραία που τα λες!
      Αν και στην προκειμένη, για το στόρυ ευθύνεται το χάπι και ουχί η δική μου φαντασία!
      Παρόλα αυτά, με χαροποιεί η υπόκλισή σου!

      Καλό Οκτώβριο λοιπόν!
      Κίσιζ εξάδελφε!

      Διαγραφή
  8. Περαστικούλια σου Αρτίστα μου! Εύχομαι να νιώθεις ήδη καλύτερα!
    Ευτυχώς που ακόμα και στα δύσκολα, δεν χάνεις το χιούμορ, το στυλ και το ταπεραμέντο σου!
    Με το καλό να 'ρθει ο Οκτώβρης! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Μιλ μερσί Μαρίνα!
      Εννοείται ότι είμαι εντάξει τώρα, μέχρι την επόμενη κρίση, που ελπίζω να αργήσει να φανεί!
      Ήλθε ο Οκτώβριος και σου εύχομαι καλό μήνα!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  9. Με εντυπωσίασε που ένα οδυνηρό συμβάν, το μετάλλαξες σε μια πολύ όμορφη ιστορία, με Ντανωνάκη (αγαπημένη), Χατζηδάκη και γλυκά σοκολατάκια!!!
    Την Καλημέρα μου Αρτίστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Ωωω είναι που το έχω πάρει απόφαση ότι θα πορεύομαι όσο ζω με αυτό το σύνδρομο κι έτσι το διασκεδάζω.
      Εντάξει, αν το καλοσκεφτεί κάποιος δεν είναι και κάτι τραγικό.
      Απλά δεν οδηγώ πλέον, καλού κακού.
      Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη κύριε Διακοβασίλη και καλό μήνα να έχετε!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα με μια προκαταβολική ευχή για τα γενέθλιά σου 💌
    Ελπίζω και εύχομαι να μην ξανανιώσεις αυτή την εμπειρία. Καταλαβαίνω πόσο αγχώδες είναι και θαυμάζω (και πάλι) τον τρόπο που το αντιμετωπίζεις. Και είναι το πιο αποτελεσματικό φάρμακο αυτό που διαθέτεις.
    Σοκολατένιες καλησπέρες.

    ΥΓ. Εσύ έχεις τον πόνο σου, αλλά εγώ γέλασα πολύ με το κείμενό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Να σου λείπουν τα προκαταβολικά. Αν πάρω γραμμή πότε είναι τα γενέθλιά μου, θα τα γιορτάσω, οπότε θα επανέλθεις για τις ευχές και πιθανόν για κέρασμα. Τίποτα το πολύπλοκο, τοουστάκια καμένα και άλλα φίνγκερ φουντς, που λένε κι εδώ οι ντόπιοι, θα έχω!
      Εντάξει, όλα καλά, το μόνο πρόβλημα είναι που δεν οδηγώ, για να μην πάρω και κανέναν παραμάζωμα σε περίπτωση ιλίγγου.
      Καλό μήνα Μαρία Κενελλάκη!

      ΥΓ. Γιατί εγώ δεν γέλασα με το που ξύπνησα;

      Διαγραφή
  11. Εγώ να σου πω τι έπαθα, σπάνια κοιμάμαι μεσημέρι αλλά σήμερα το έκανα και πήρα έναν υπνάκο, ως τις 8. Έβρεχε λέει κι ενώ νόμιζα ότι πλημύρισε κάτι στο ταβάνι, δεν ήταν αυτό, δεν έτρεχε νερό σε ένα σημείο, έτρεχε νερό σε όλο το σπίτι. Έβρεχε δλδ εσωτερικά. Άσε. Και προσπαθούσα να τηλεφωνήσω από μια περίεργη συσκευή. Μετά άκουσα τη φωνή της μαμάς μου και λέω πρέπει να πάω να τη δω αν είναι καλά..
    Τελικά ο καθένας μας ότι κουβαλάει ονειρεύεται :)
    Σοκολατάκια έ; έτσι απροκάλυπτα; αχ!

    Περαστικά Αρτίστα μου!
    Είναι δύσκολο συναίσθημα οι ζαλάδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Α πα πα… Αυτό που είδες δεν ήταν όνειρο, εφιάλτης ήταν.
      Τουλάχιστον το δικό μου είχε και τραγούδι και σοκολατάκια και ζωργραφική.
      Τώρα θα μου πεις είχε και 4 πεθαμένους (ναι, ο καλός μας φίλος ο Χάρης Ζ. απεβίωσε προσφάτως σε ηλικία 63 ετών), αλλά και πάλι, από το να βρέχει στο σπίτι, καλύτερα ήταν!
      Και ναι, σοκολατάκια. Godiva. Έτσι απροκάλυπτα!
      Υπάρχουν πολύ δυσκολότερα από αυτό το σύνδρομο και τους ιλίγγους του, δεν έχω παράπονο.
      Να είσαι καλά Φις Άι και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Εφιάλτης ο ίλιγγος , την έχω βιώσει την εμπειρία και γνωρίζω.....ελπίζω να πέρασε ανεπιστρεπτί και να τον ξόρκισες γιά τα καλά με τα σοκολατάκια την Νταντωνάκη, τον Μάνο, την ποίηση της Σαπφώς...Φιλάκια Φθινοπωρινά Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Πέρασε προς το παρόν και ελπίζω να αργήσει να με επισκεφτεί ξανά.
      Όμως , κάθε φορά κάτι βρίσκω και τον ξορκίζω! Ευτυχώς!
      Να είσαι καλά Κλαυδία και καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  13. Βρε μπας και βρηκες το φαρμακο για τον ηλιγγο?Τι vomex?λεμε τωρα?Σοκολατακια.Το λεει και η Αρτιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Το καλύτερο φάρμακο είναι το γλυκό!
      Άκου την αρτίστα, ξέρει από αυτά!
      Εντάξει, μετά το βομέξ...

      Διαγραφή
  14. Μαρήηηηηη αφού δεν κάνει για το Μενιέρ σου η σοκολάτα ούτε τα αλμυρά σου χει πει η γιατρίνα σου..... Γιατί δεν την ακούς? Εεεεε? Γιατί εεεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαιολογια να τσακισει τα σοκολατακια.

      Διαγραφή
    2. @ litsa t.
      Ικανή την εχω τη κατέ να πάθει ιλιγγγο με το έτσι θέλω μόνο και μόνο για να φάει γλυκά!!!!!!!! Με σιγουρά το λεω επειδής τη ξερω χρόνια και πάντα έτσι ήτανε!!!!!!
      Και τι στο διάλα κάνει και δεν εχει απαντήσει ακόμα? Μπας κι έπεσε σε κώμα απ τα πολλά γλυκα? Θα τηνε πάρω τηλεφωνο να δω τι γινετε....

      Διαγραφή
    3. @Μαρινάκι Ζέας
      Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Η σοκολάτα Μαρινάκι, όχι τα σοκολατάκια!
      Αλμυρά, το ξέρεις, δεν τρώω.

      Διαγραφή
    4. @Λίτσα Τ.
      Σας παρακαλώ... Δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Τι είναι μούχρωμα...
      Πού να σου εξηγώ τώρα;
      Ρώτα τη γκουγλ!

      Διαγραφή
    2. Μούχρωμα φιλενάδα είναι το σούρουπο.....μα που ζεις Λίτσα παιδί μου;🤣

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Δεν έπρεπε να της το πεις, έπρεπε να την αφήσεις να το ψάξει.
      Έτσι την κακομαθαίνουμε τη νεολαία και βαριούνται να ψάξουν και μετά τα θέλουν όλα έτοιμα!

      Διαγραφή
  16. Τελικα μηπως η θεραπεια για ολα ειναι η σοκολατα; Αφηστε τα χαπια και πιαστε τη σοκολατα χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το συμπάθιο κιόλας που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά, για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα ότι είχα κάνει ποστ!
      Νομίζω ναι. Μπορεί να γίνω άλλη τόση, αλλά τελικά η σοκολάτα είναι φάρμακο για πολλά!

      Διαγραφή
  17. Με το συμπάθιο που άργησα να αφήσω σχόλιο, αλλά νόμιζα ότι άφησα.
    Ίλιγγο δεν έχω, έχω όμως μια αστάθεια, σαν να περπατώ επάνω σε πλοίο.
    Το παθαίνω όταν γυρνάμε από το κάμπιγκ, γιατί για 2 μήνες δεν κυκλοφορώ στο δρόμο.
    Καλή φάση να το ρίχνω στα σοκολατάκια για φάρμακο.
    Εύχομαι να είσαι καλύτερα.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂 κι εγώ ήμουν βέβαιη ότι άφησες σχόλιο κι ότι σου απάντησα κιόλας και παραξενεύτηκα όταν το είδα αυτό νομίζοντας πως είναι το δεύτερο που αφήνεις!
      Αααα εσύ παθαίνεις ναυτία δηλαδή...
      Ψυχολογικό θα είναι, που αφήνεις το κάμπινγκ και γυρνάς στην πόλη!
      Αλλά ότι και να είναι τα σοκολατάκια μόνο καλό θα κάνουν!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάλι επίτηδες άργησα να έρθω...για να μπορώ να απολαύσω τα σχόλια και καθόλου δεν με πείραξε που άργησα και αυτή την φορά...🤣
      Καλά ήμουν σίγουρη ότι ο Μενιέρ θα τα εύρισκε σκούρα μαζί σου φιλενάδα...αφού εσύ ξέρεις τον τρόπο να τον αντιμετωπίζεις...με ένα Χατζιδάκη, με Νταντωνάκη και με σοκολατάκια, μια χαρά σε βρίσκω...
      Αυτό με το να διαβάζεις της οδηγίες από τα φάρμακα και και να νιώθεις τα συμπτώματα πόσο σε καταλαβαίνω να ξέρεις, το έχω ακριβώς δίπλα μου.. μόνο τέτοια διαβάζουμε.. χα..χα..😊
      Οτι μας συμβαίνει και δεν μπορούμε να το αποφύγουμε αρτίστα μου η αποδοχή το να ζούμε μαζί του, ότι και να είναι αυτό.
      Το χιούμορ σώζει !!!!🤣
      Είμαι σίγουρη ότι μέχρι να έρθω εδώ, θα είναι όλα καλά και με αυτή την σιγουριά, σου στέλνω μια αγκαλιά μεγάλη και ένα φιλί...🤗
      Υ.γ Ετσι για να με τσατίσει ο γκουκλ μου έσβησε το πρώτο μου σχόλιο...αλλά ο επιμένων .....❤

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      😁😁😁
      Δεν πειράζει που άργησες. Άλλωστε το κατάστημα διανυκτερεύει και είναι ανοιχτό και τις Κυριακές!
      Ναι, αλλά πρέπει να το κόψω το σπορ, γιατί χρειάζεται να πάρω καμιά φορά ένα φάρμακο που δεν το έχω ξαναπάρει και με πιάνει φόβος για τις παρενέργειες και αρχίζω τη μουρμούρα και όλο αυτό το τραβάει ο Ήρωας και δεν είναι σωστό.
      Καλά είμαι τώρα, μέχρι την επόμενη φορά που θα με ξαναπιάσει. Γενικά ένα διήμερο είναι που βρίσκομαι εκτός λειτουργίας. Μετά όλα καλά!

      ΥΓ. Μου συμβαίνει κι εμένα συχνά. Υπομονή κι επιμονή! Ξέρουμε εμείς από αυτά.

      Διαγραφή
  18. Θυμάμαι πάντα πως προς το τέλος του μήνα μπαίνεις στα γενέθλιά σου σαν σκορπίνα. Εμείς οι πρωτοδεσμήτες που παίρνουμε μηδέν στα φιλολογικά έχουμε να πούμε ότι μας θάμπωσες με τα ωραία ελληνικά σου για να προβλέψουμε τα έκτροπα της σοκολάτας. Έχω κι εγώ κάτι προφιτερόλ όμως που με περιμενουν στο ψυγείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θυμάσαι, αλλά είναι τέτοια η ημερομηνία που δεν ξέρω τι ζώδιο είμαι.
      Η νονά μου όταν ήμουν μικρή μου είχε δωρίσει κοσμηματάκι με το ζώδιο του σκορπιού. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στις ημερομηνίες των ζωδίων από εκείνα τα χρόνια.
      Ένα πράγμα όμως θέλω να σου πω Χριστίνα Πεταλωτή: Έχε το νου σου, διότι τα προφιτερόλ δεν είναι για να μένουν πολλές ώρες στο ψυγείο. Οφείλουμε να τα καταναλώνουμε πάραυτα!

      Διαγραφή
  19. Αυτή η υγρασία τελικά δεν αφήνει άνθρωπο σε ησυχία εμένα με πειράζει η υγρασία του χειμώνα θέλω να πέφτω σε χειμερία νάρκη και να ξυπνάω το καλοκαίρι.
    Καλό φθινόπωρο Αρτίστα μου με όση λιγότερη υγρασία!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υγρασία είναι που μου κάνει αρκετή ζημιά.
      Το κρύο ευτυχώς όχι.
      Μακάρι να είναι ένα καλό φθινόπωρο για όλους μας...
      Κίσιζ Ρένα!

      Διαγραφή
  20. Καλά έχω μια τεράστια κούπα γκοντοτέτια ! Τεράστια μιλάμε δώρα από πέρσι
    ωωωω έχεις γενέθλια δηλαδή στις 23 Οκτωβρίου?
    Να μου γράψεις και μένα με το συμπάθιο :) νόμιζα είχα ξαναγράψει για το μούχρωμα, ναι κάπου την είχες ξαναγράψει την λέξη και έκανα όλοκληρη έρευνα επί του θέματος και μπερδεύτηκα με τον τίτλο και νόμιζα πως είχα αφήσει σχόλιο ...

    πσσσσ σπάνια αυτή η ασθένεια! πάω να ψάξω να δω που άφησα σχόλιο για την αγαπημένη σου γαβάθα για να δω τι μου απάντησες μπαχαλο τα έχω κάνει χαχαχαχα
    ()()()

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λατρεύω τα γκοντάιβα. Όταν είχα βρεθεί στις Βρυξέλλες όλο με ένα γκοντάιβα στο χέρι κυκλοφορούσα!
      Ω ναι, έχω γενέθλια τότε!
      Δεν σου γράφω εσένα με το συμπάθιο, γιατί είμαι στα πλαίσια της ευπρέπειας όσον αφορά στο χρόνο που σου απαντώ! 😂😂😂

      Ναι, σε αφήνω να τα βρεις μόνη σου 😂😂😂
      ()()()

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.