Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

"Όταν ο Γκρέγκορ Σάμσα...


...ξύπνησε ένα πρωινό από κακό όνειρο, βρέθηκε στο κρεβάτι του μεταμορφωμένος σε γιγάντια κατσαρίδα. Ήτανε ξαπλωμένος ανάσκελα, πάνω στη σκληρή ράχη του που έμοιαζε με πανοπλία κι όταν σήκωνε λιγάκι το κεφάλι του μπορούσε να δει την τουρλωτή καφετιά κοιλιά του που ήτανε χωρισμένη σε σκληρές καμπυλωτές δίπλες και που μόλις συγκρατούσε τα σκεπάσματα του για να μη ξεγλιστρήσουν τελείως από πάνω του. Τα πολυάριθμα πόδια του, που ήταν αξιοθρήνητα λεπτά σε σύγκριση με το υπόλοιπο κορμί του, ταλαντεύονταν ανήμπορα μπροστά στα μάτια του… ".
Φραντς Κάφκα 
Η Μεταμόρφωση 

Τον καιρό που διάβασα τη "Μεταμόρφωση", ένα ήταν σίγουρο:
Δεν ήμουν σε ηλικία που θα μπορούσα να κατανοήσω τι ακριβώς ήθελε να πει ο Κάφκα.
Δεν ήμουν σε θέση να αντιληφθώ ότι ο συγγραφέας όχι μόνο ξετύλιγε τις αγωνίες, τις ενοχές και την αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου, αλλά έφτανε και να μεταφράσει αυτήν την άχαρη και ανούσια ύπαρξη σε ύλη, σε σωματική υπόσταση. 
Αυτά τα κατάλαβα πολύ αργότερα, όταν, μεγαλύτερη πια, ξαναέπιασα το βιβλίο στα χέρια μου. Όμως το κακό είχε ήδη γίνει και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Και εξηγούμαι: 
Όσες φορές έχει τύχει να συναντήσω στο διάβα μου κατσαρίδα η πρώτη μου αντίδραση είναι να πιάσω μια μυγοσκοτώστρα, μια παντόφλα, ένα τηγάνι, έστω ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ βρε αδερφέ, με σκοπό να το φέρω πάνω της και να την συνθλίψω. 
Όμως το χέρι μένει να αιωρείται, ακίνητο και αδύναμο να διαπράξει το φονικό. 
Κι αυτό επειδή το μυαλό μου ανατρέχει στον Γκρέγκορ Σάμσα και αυτομάτως σκέφτομαι ότι αυτή η κατσαρίδα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένας συγγενής μου, εξ αίματος ή εξ αγχιστείας. 
Την κοιτάζω και αναρωτιέμαι: Λες να είναι ο θείος Τάκης από το Μπρονξ; Έχει γούστο… 
Ή μήπως είναι η θεία Μαρσέλ από το Λονγκ Άιλαντ; 
Και το χέρι συνεχίζει να αιωρείται και η κατσαρίδα, αφού μου γελάει πονηρά, αποχωρεί με το κεφάλι ψηλά κι εξαφανίζεται. 

Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;


ΥΓ. Η επιλογή των συγγενών μου εξ Αμερικής ουδόλως υπονοεί οιανδήποτε σχέση τους με τις κατσαρίδες.
ΥΓ. 2 Αυτό το ποστ έγινε με αφορμή τη θέαση κατσαρίδας, η οποία κινείτο ανενόχλητη κι ανέμελη σε πεζοδρόμιο της πόλης.

#κάφκα_και_ξερό_ψωμί
#la_cucaracha 
#μας_την_πέσανε

42 σχόλια:

  1. Καλημέρα εξαδέλφη,

    Εμβληματική η "Μεταμόρφωση" και με συνέπειες το διάβασμά της και, έχουν και οι κατσαρίδες, βεβαίως, τα δικαιώματά τους!

    Να είσαι Καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα δεν είναι και τόσο δημοκρατικό, αλλά θα ένιωθα καλύτερα αν κάποια έντομα, κάποια ερπετά και κάτι δηλητηριώδη π.χ. σκολόπεντρα, δεν είχαν δικαιώματα. Βέβαια, δεν τολμώ να το ξεστομίσω, διότι θα με πουν φασιστόμουτρο, γερμανοτσολιά, σταλινόπληκτη και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο είναι τώρα τις μόδας ως προσφώνηση, για κάποιον που έχει μια γνώμη που δεν είναι στα πλαίσια του πολίτικαλ κορέκτ!
      Η Μεταμόρφωση είναι ένα καλό βιβλίο, αρκεί κάποιος να το διαβάσει σε σωστή ηλικία, για να μην καταντήσει σαν κι εμένα!
      Τέικ κέρ εξάδελφε και καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Κατσαρίδα!!!
    Ποιό τηγάνι ποια παντόφλα..εμένα με ακινητοποιεί εντελως για δευτερόλεπτα και μετά τρέπομαι σε φυγή κλείνοντας πίσω μου ερμητικά την πόρτα. Το "ερμητικά" το εννοώ. Εφημερίδα ρολό στη χαραμάδα για να μην περάσει ακάλεστη στο υπόλοιπο σπίτι. Και πιο μετά έρχεται στο σπίτι ο καλός μας ο εξολοθρευτής και όλα τακτοποιούνται.
    Τάπες στον νεροχύτη κ.λ.π επιβάλλονται.
    Τι ωραία που τα είπαμεεε...
    Χαιρετώ Αρτίστα του βωβού.

    Υ.Γ. Ο Κάφκα είχε τα θεματάκια του. Το ξέρουν και οι πέτρες.
    Υ.Γ. το βίδεο δεν άντεξα να το δω μέχρι το τέλος. Όταν έφθασα στην ανάσκελη, φρίκαρα και το έκλεισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂😂😂
      Ωραία που τα λες!
      Ευτυχώς σε αυτή την πολυκατοικία που μένω δεν έχω δει ποτέ κατσαρίδα, στα τόσα χρόνια που είμαι εδώ.
      Βέβαια, φωνάζουμε τις Απολυμάνσεις-Απεντομώσεις και κάνουν όλους τους κοινόχρηστους χώρους και κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά και ίσως ευθύνεται αυτό που δεν έχω δει καμία.
      Κίσιζ Μαρία Γ.!

      ΥΓ. Δε βαριέσαι... Και ποιος δεν έχει τα θεματάκια του...
      ΥΓ. 2 Το βίδεο μπήκε μόνο και μόνο λόγω του ομώνυμου άσματος. Ξεκάθαρα! Αλήθεια σου λέω!

      Διαγραφή
  3. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Κατσαρίδα!
    Γιατί στην εξοχή που ζω 20 χρόνια, δεν είδα ποτέ καμιά κατσαρίδα;
    Γιατί οι κατσαρίδες εμφανίζονται βασικά στους υπονόμους των πόλεων και βγαίνουν βόλτα με την πρώτη ευκαιρία;
    Λένε πως οι τελευταίοι που θα φύγουν όταν πλανήτη μας θα είναι οι κατσαρίδες και μου λες να σκέφτομαι την μετεμψύχωση;;;;;;;;;
    Έχω τις φρικτότερες αναμνήσεις από κατσαρίδες πάνω στο καπάκι τουαλέτας (στην Αθήνα) και η αφεντιά μου, να κατουριέται!!!
    Ας μην το φιλοσοφήσουμε άλλο γιατί με το δίκιο μου, θα κάψω το μπριάμι στον φούρνο!
    ΑΦιλιά καθόλου Καφκαφιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία εκεί στην εξοχή, που δεν έχετε κατσαρίδες να σουλατσάρουν στα πεζοδρόμια!
      Όχι, μην σκέφτεσαι ούτε μετεμψυχώσεις ούτε μεταμορφώσεις. Άλλωστε δεν φταίω εγώ, ο Κάφκα φταίει με το βιβλίο του!
      Συμπάθα με που σε κάνω εικόνα, εσένα αντιμέτωπη με την κατσαρίδα στο καπάκι της τουαλέτα και γελάω! 😂😂😂
      Μπράβο Στεφανία, μου έδωσες ιδέα με το μπριάμ, γιατί νωρίτερα αναρωτιόμουν τι να μαγειρέψω αύριο!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  4. Διαβάζω, διαβάζω ξανά. Στέκομαι στην ερώτηση βλοσυρός.
    "Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;"
    Γιατρός βέβαια δεν είμαι αλλά... το να μου τύχει φίλη που έχει αναστολές στην επιθετικότητά της απέναντι σε μια κατσαρίδα λόγω του ότι παίζει ενδόμυχα στη σκέψη της ότι πιθανά, πιθανά λέω, να κρύβεται κάποιος ...συγγενής της... Ε αυτό δεν το έχω ματαδεί!

    Δεν προβαίνω σε σχόλια και βαρύγδουπες εκτιμήσεις καθότι αδαής περί των ψυχοσωματικών. Τελικά αρκετές φορές κάτι που θα διαβάσουμε, που θα δούμε ασκεί επάνω μας τη δική του επίδραση. Και πολλές φορές είναι και καθοριστική.
    Στέλνω φιλιά Αρτίστα μου, πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει κύριε Πιτ, κατάλαβα!
      Εμμέσως πλην σαφώς μου λες ότι δεν είμαι καλά! 😂😂😂
      Δεν πειράζει... Καλή καρδιά...(😂😂😂)

      Ναι, γι αυτό και πρέπει να προσέχουμε τι δίνουμε στα παιδιά μας να διαβάσουν.
      Προσωπικά πρόσεχα πολύ τι βιβλία διάβαζε ο γιος μου όταν ήταν στην εφηβεία.
      Και ευτυχώς το παιδάκι δεν βγήκε σαν τη μάνα του την αρτίστα!
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  5. Αν δεν είχε βαθύτερα μηνύματα το έργο του, δεν θα το είχαν ρίξει στην πυρά οι ναζιστές της Γερμανίας, αλλά και οι Σοβιετικοί που τον χαρακτήρισαν ως "επικίνδυνο". Θέλει δεύτερη ανάγνωση το κάθε του βιβλίο, κάτι σαν την εξόντωση της κατσαρίδας που δεν την ξεπαστρεύεις με το πρώτο χτύπημα. Εγώ πάντως έχοντας έντονη "κατσαριδοφοβία", κλειδώνω σπίτι και καλώ κοντινά μου πρόσωπα για τα "ξεκαθαρίσματα". Αυτό με τους συγγενείς δεν το είχα σκεφτεί, πάντως. Τώρα που το λες, όμως... κάπου πάει το μυαλό μου.
    Φιλί κι ευχαριστώ που μου θύμισες να ξαναδιαβάσω το βιβλίο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καλά τα λες τα περί ναζιστών και σοβιετικών, βαθύτερων μηνυμάτων και δεύτερων αναγνώσεων, αλλά εμένα με αφήνουν ασυγκίνητη μπροστά στο δράμα που ζω με τις κατσαρίδες που σουλατσάρουν στα πεζοδρόμια κάθε καλοκαίρι κι εγώ να τρέχω να αλλάξω πεζοδρόμιο, γιατί και τις φοβάμαι από τη μια κι από την άλλη λυπάμαι να τις πατήσω!
      Δράμα, μεγάλο δράμα ζω, που με βρήκε σε ηλικία 13 χρονών, που τι ήμουν τότε;
      Μια αθώα παιδίσκη ήμουν, άδολη κι αμόλυντη ψυχή ακόμα, που ούτε καν μου πέρναγε από το μυαλό ότι θα γινόμουν μια μέρα αρτίστα του βωβού.
      Και αντί σε εκείνη την ηλικία, να μου κάνουν δώρο για να διαβάσω έναν Μικρό πρίγκιπα, ένα Οι κερασιές θα ανθίσουν κι εφέτος, ένα Τα τέκνα (ή ακόμα και τα τεκνά) του πλοιάρχου Γραντ, έστω ένα Περηφάνια και προκατάληψη, μου χάρισαν τη Μεταμόρφωση;
      Πού το χαρίζεις μαντάμ τέτοιο βιβλίο;
      Και καλά αυτή που μου το χάρισε, εγώ το ηλίθιο μικρό που κάθισα και το διάβασα;
      Κι εκείνη η μάνα; Πού ήταν εκείνη η μάνα, να δει τι διαβάζει η κόρη της;
      Και ιδού τώρα τα αποτελέσματα!
      Οι κατσαρίδες να κόβουν βόλτες ανενόχλητες κι εγώ να τις νομίζω για θεία Μαρσέλ!
      Δράμα σου λέω, μεγάλο δράμα...

      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  6. Ίσως σε ελάχιστους συγγραφείς τα ζώα έχουν τόσο διακεκριμένο ρόλο όσο στα έργα του Κάφκα. Δεν ξέρω αν αμφισβητεί την ανθρώπινη λογική ή θέλει να παρουσιάσει την ζωώδη πλευρά του χαρακτήρα. Ίσως αναζητώντας μια υπαρξιακή αλήθεια αφήνει ανοιχτή κάθε ερμηνεία.
    Και επειδή παρασοβάρεψε το πράγμα ας γυρίσουμε στα περί συγγενών και αλήθεια δεν ξέρω πόσο ρεαλιστική θα ήταν η εικόνα να πίνεις τον καφέ σου παρέα με τη θεία Μαρσέλ να τριγυρίζει στον καναπέ σου.
    Μπλιαχ και ξανά μπλιάχ
    Εκτός κι αν είχες άχτι τη θεία και έτρεχες για φλιτ ή αροξόλ, αν και δεν θα το συνιστούσα. Έχεις ακούσει κατσαρίδα να σκούζει;
    Αυτό κι αν είναι δράμα.
    Πάντως δεν θα ξαναδιάβαζα για τον Γρηγόρη Σάμσα. Όχι ευχαριστώ!
    Φιλιά Αρτιστα μου και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο!
      Μην τα παρασοβαρεύουμε τα πράγματα, γιατί, κακά τα ψέματα, το ιστολόγιο τούτο κάθε άλλο παρά σοβαρό είναι και απορώ κάποιες φορές πώς τόσοι σοβαροί άνθρωποι, μπαινοβγαίνουν εδώ πέρα μέσα τόσα χρόνια και μιλ μερσί όλους σας δηλαδή γι αυτό!
      Αχαχαχαχα, ούτε με την κανονική θεία Μαρσέλ στον καναπέ θα ήθελα να πίνω τον καφέ μου, πόσο μάλλον με μια κατσαρίδα!
      Δεν έχω ακούσει κατσαρίδα να σκούζει και δεν νομίζω να ακούσω ποτέ. Δεν θα μπορούσα ούτε να την ψεκάσω. Τόσο χάλια είναι η κατάστασή μου!
      Ούτε κι εγώ θα το ξαναδιαβάσω.
      Μία φορά, που μου άφησε το τραύμα και μία που κάτι ψιλοκατάλαβα είναι υπεραρκετές σ' αυτή τη ζωή!
      Κίσιζ Αννίκα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που δεν το διάβασα ποτέ (καθώς η θεματολογία του με ψιλοφρικαρε) και μάλιστα νεαροτατη που ημουν δεινός βιβλιοφάγος! Απαπα! Αυτό μου'λειπε! Μου φτάνει που μια γειτόνισσα μας τριβελιζε το μυαλό ότι κάθε νυχτοπεταλουδα που μπαίνει σπίτι ειναι κι ενας πεθαμένος συγγενής μας που μας επισκέπτεται και δεν πρέπει επ'ουδενί να τη βγάλουμε έξω και κόντεψα να κοιτώ με υποψία τα ερ'μα τα ζωυφιακια! (Ακόμη η μητέρα με ρωτάει όταν μπει καμια μεσα: Τί θα κάνουμε τώρα με αυτην τη θεία Ευτέρπη; Θα την βγάλουμε εξω;). Μα να βλέπω και την κατσαριδα ως θεία;;;! Τρελαθηκες; Ειπαμε, δεν εχω και το καλύτερο σόι, αλλα οι κατσαρίδες μαζί με τις ακατανομαστες τις σκολοπενδρες ειναι ο,τι φρικιαστικοτερο έχει φτιαχτεί σ'αυτην την πλάση! Τί τα θες αυτά τα βιβλία; Κι άλλα γράφουν για τις αγωνίες και την αλλοτρίωση του ανθρώπου χωρίς να πρέπει να φορτωθεις και την αγωνια της κατσαριδας! Μπρρρρ... Βάλε γλάστρες με λουλούδια λέμε!!!! Κι ασε τους κακτους και τις κατσαρίδες στον Καφκα!
    Καλό ξημέρωμα, Αρτιστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα κι εμείς στο σόι μου μέσα το έχουμε με τις νυχτοπεταλούδες! Μάλιστα τις αποκαλούμε "ψυχές"! Φρίκη;
      Ευτυχώς στο σπίτι που κατοικώ τώρα, τα παράθυρα έχουν σίτες και έχουμε γλιτώσει από τέτοιου είδους επισκέψεις.
      Διότι, παρά το γεγονός ότι κατοικώ στο κέντρο της πόλης, νυχτοπεταλούδες υπάρχουν σε αφθονία.
      Το σκέφτηκα για τα λουλούδια, αλλά μία που το σκέφτηκα, μία που το βαρέθηκα! Είμαι λίγο περίεργα αυτή την εποχή... Για να ακριβολογώ, είμαι λίγο πιο περίεργα από ότι συνήθως!
      Καλό Σαββατοκύριακο Όλγα (φιρίκι)!

      Διαγραφή
  8. Φρίκη φρίκη, Άρτίστα μου!
    Καλά που δεν το διάβασα αυτό το βιβλίο και μπορώ άνετα να τις σκοτώσω.
    Αν και προτιμώ να αναθετω σε άλλους τη βρώμικη αυτή υπόθεση.
    Αν έλεγες για ποντίκια, ακόμα θα έτρεχα 🤣🤣🤣🤣🤣
    Φιλιά κατσαριδόπληκτη Άρτίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε ηρωίδα Ρένα, που μπορείς να τις σκοτώνεις!
      Άγιο είχες που δεν το διάβασες!
      Γιατί καλέ, τι έχουν τα ποντικάκια;
      Αν και δεν έχει τύχει να βρεθώ αντιμέτωπη με κανένα, αλλά μάλλον χαριτωμένα μου φαίνοται!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  9. Τι τραβας και εσυ?ενα βιβλιο σε εκανε να πιστευεις πως η κατσαριδα ειναι η θεια απο το Σικαγο.Βρε αντε παρε το τσοκαρο και κοπανα την.
    Χρονια πολλα στη μαμα Θεοδοσια και πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ, στο Λονγκ Άιλαντ μένει η θεία Μαρσέλ!
      Και άπαπαπαπαπα κατσαρίδες δεν σκοτώνω!
      Ευχαριστώ πολύ, θα μεταφέρω τας ευχάς!
      κίσιζ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  10. ΥΓ.πως ειπες παραπανω?Αδολη και αμολυντη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρώτα θέλω να ρωτήσω εγώ η αδαής αρτίστα μου η λα κουκαράκα είναι η κατσαρίδα; γιατί ακούγοντας την μουσική φανταζόμουν την κατσαρίδα να χορεύει με τον ρυθμό αμέριμνη στο πεζοδρόμιο.. 🤣🤣
    Θα την προτιμούσα σαν μικρή Τερέζα πάντως...
    Δεν ήξερα για το βιβλίο του Κάλφα ..αλλά είχα ακούσει μια παράσταση στην Αθήνα με το τίτλο κατσαρίδα..και μάλλον από το βιβλίο αυτό πρέπει να ήταν..
    Εγώ πάλι απορώ γιατί τόση αποστροφή στα ζωάκια αυτά; είναι άπλα κατσαρίδες...
    Δεν έχεις δει πόσο μας φοβούνται; δρόμο παίρνουν μόλις μας δουν.. και όταν είναι ανάσκελα..νομίζεις δεν ξέρουν ότι έφτασε το τέλος τους;
    Πάντως εγώ .. έχω αποδεχτεί ότι θα συμβιώσουμε μαζί τους...άλλοι είναι εκείνοι που δεν το δέχονται..όπως ο δικός μου ήρωας που με βάζει εμπροσθοφυλακή άμα δει καμιά να σουλατσάρει...χα..χα.. 😂
    Από μακρά λοιπόν και αγαπημένοι φιλενάδα μαζί τους 🤣 Καλό Σαββατοκύριακο χωρίς Τερεζούλες ή Κουκαράκες..την αγάπη μου φιλιαααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Είναι η κατσαρίδα.
      Το τραγούδι μιλάει για μια κατσαρίδα που δεν μπορούσε να περπατήσει, γιατί είχε μπει σε μια μυρμηγκοφωλιά και μυρμήγκια της έφαγαν τα δύο πίσω πόδια. Χοντρικά στα λέω, γιατί δεν κάθισα ποτέ να κάνω ακριβώς τη μετάφραση!
      Για την παράσταση, δεν έχω υπόψη μου κάτι...
      Πολύ τον καταλαβαίνω τον δικό σου Ήρωα!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  12. Θα ομολογήσω πως δεν ξέρω το έργο του..όπως θα δηλώσω πως ΤΡΕΜΩ τις κατσαρίδες, ούτε την περιγραφή τους δεν θέλω. Καλό μήνα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, να λέμε, που υπάρχουν και τα συνεργεία απεντομώσεων!
      Καλό μήνα Αχτίδα!

      Διαγραφή
  13. εγω ενα πραγμα θα σου πω, και ο ιδιος μου ο πατερας , αδερφος, ξαδερφος να ηταν εγω την κατσαριδα θα την σκοτωνα οτι και να λες, δεν τις σιχαινομαι απλα, τις φοβαμαι! οχι να τις δω!! δεν εχεις ιδεα.. Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΟΥ!! βεβαια εγω φοβαμαι οτι πεταει οτι περπααταει και δεν ειναι τυπου κατοικιδιο, αλλα και παλι! ... ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!! απο αλλουνου χερια γιατι εγω ειμαι και ικανη να κανω 500αρι χαλαρα απο φοβο και να εξαφανιστω. Καλο μηνα να εχουμε σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα έκανες!
      Αυτό δείχνει υγεία, όχι σαν μερικές-μερικές (βλέπε αρτίστα) που νομίζουν τις κατσαρίδες για θεία Μαρσέλ!
      Κι αν παίρνει το φονικό άλλος επάνω του, ακόμα καλύτερα!
      Κίσιζ και καλό μήνα Έλενα!

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω διαβάσει Κάφκα Αρτίστα μου αλλά έχω δει ταινίες όπου μπαίνουν σε μηχανήματα άνθρωποι και μεταμορφώνονται σε κατσαρίδες, μύγες κλπ
    Τις κατσαρίδες τις σκοτώνω χωρίς οίκτο όμως το ομολογώ, αν και μετά την απεντόμωση που κάναμε πιο εύκολο να δούμε στο σπίτι μας αρκούδα παρά κατσαρίδα.
    Τα κουνούπια μας ταλαιπωρούν και δεν θέλω να χρησιμοποιήσω ταμπλέτες.
    Σε κάποιο σπίτι παλιότερα, που το ονόμαζα εργαστήριο είχα για παρέα μου δύο αράχνες. Προκομένες φίλες χχχ

    καλό απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ που διάβασα, τι κατάλαβα;
      Ψυχολογικά μου έμειναν!
      Κι εμείς ευτυχώς δεν έχουμε δει ποτέ σε αυτό το σπίτι, όπως στο προηγούμενο που νοικιάζαμε.
      Ααααααα τις αράχνες τις εκτιμώ πολύ.
      Υφαίνουν ωραία.
      Παλιά εξέτρεφα μία στο μπαλκόνι μου, της πέταγα στον ιστό μικρά πεθαμένα μυγάκια κι εκείνη έτρεχε και τα τύλιγε για να τα φάει αργότερα με την ησυχία της.
      Όμως εξαφανίστηκε μετά από μια πολύ δυνατή βροχή. Μάλλον θα πνίγηκε...
      Καλό βράδυ Φις Άι!

      Διαγραφή
  15. Η γνωστή ιστορία με την κατσαρίδα και τη μεταμόρφωση πόσο κοντά είναι στις μέρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν την έχω διαβάσει την κατσαρίδα, Αρτίστα μου, και λόγω έντονης αποστροφής προς το συγκεκριμένο έντομο (ανατρίχιασα τώρα), οπότε τώρα βεβαιώθηκα ότι καλά έκανα που δεν τη διάβασα!
    Δεν φτάνει που εκείνες θα μείνουν μετά από εμάς να σουλατσάρουν στον πλανήτη, δε λέει να γεμίσω τη ζωή μου με αυτές...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Bonjour-bonjour!
    Πέρασα να πω μια Καλημέρα,αλλά ομολογώ ότι την απο-πανω ανάρτηση ουδέποτε θα την διαβάσω! -μεγάλη η ψύχωση με την εν λόγω μικρη-τερεζα..
    (το μάτι ήδη εστιάζει σε ο,τι σκουρο τριγυρω.. ) :P

    Πολλά φιλουδια λοιπόκαι καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και το φόντο του βλογ σκούρο, οπότε άστα να πάνε!
      Κίσιζ Σμαραγδούλα!

      Διαγραφή
  18. Χάχα κι έτσι οι κατσαρίδες πολλαπλασιαζονται ανενοχλητες.
    Ελπίζω να μην μου μπει κι εμένα τώρα η ιδέα.
    Σε φιλώ
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μην σου μπει η ιδέα, γιατί είναι πρόβλημα, όσο να πεις!
      Κίσιζ και καλό καλοκαίρι Ρένα!

      Διαγραφή
  19. Αγαπητή μου Αρτίστα του βωβού, εύχομαι το μήνυμά μου να σε βρει καλά όπως καλά λέω πως είμαι κι εγώ.
    Πήρα το θάρρος να σου γράψω, καθότι έχω να σου κάνω μια πρόσκληση. Είμαι εις την ευχάριστον θέσιν να σου ανακοινώσω την σφοδρή μου επιθυμία να συμμετάσχεις -θα λείψει μια Αρτίστα από την πανήγυρη; ποτέ των ποτών- στην πανήγυρη άλλως πως "γαϊτανάκι ερωτήσεων-απαντήσεων" των μπλοκοφίλων. Σε καλώ εγώ προσωπικώς και αναμένω μετά υψίστης αδημονίας την καταφατικήν σου απάντησιν. Ειδάλλως θα αυτοχειριαστώ Αρτίστα μου. Δια περισσοτέρας πληροφορίας περί του πρακτέου σε παραπέμπω στην αγαπητή μας Καληνύχτα της Μάνιας. https://maniaskalinyxta.wordpress.com/2020/07/02/bloggers-talking-challenge-2-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%b3-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%b5%cf%8d%ce%b3%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%ce%ad%ce%bd/

    Εκεί, αγαπητή μου Αρτίστα θα βρεις τις απαντήσεις σε όλες ανεξαιρέτως τις απορίες σου προκειμένου να αποφασίσεις ποιόν δρόμο θα ακολουθήσεις. Είναι αυτή η ώρα που θα πρέπει να πεις το μεγάλο ΝΑΙ ή το μεγάλο όχι της καριέρας σου.
    Ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο σου.
    Μετά τιμής
    Μαρία Γ.

    Υ.Γ.Εννοείται πως μπορείς να αρνηθείς και σε αυτή την περίπτωση δεν θα χάσεις στο ελάχιστο την εκτίμηση και την αγάπη όλων μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ με τιμά αυτή η πρόσκληση-πρόκληση, αγαπητή Μαρία Γ.
      Δυστυχώς αυτό τον καιρό αδυνατώ να ανταποκριθώ, καθώς υπάρχουν διάφορα θέματα που έχουν προκύψει, αλλά πού να σου εξηγώ τώρα, μέσα στην τόση ζέστη.
      Όμως άσε με να το σκεφτώ 5-6 χρόνια ακόμα και θα σου απαντήσω!
      Όπως το βλέπω η απάντηση θα είναι καταφατική, αλλά θα αργήσει κάμποσο!
      Μιλ μερσί για την κατανόηση και για την υπομονή!
      Κίσιζ Μαρία Γ.!

      ΥΓ. Σας μερσώ και πάλι!

      Διαγραφή
  20. Αρτίστα μου, επειδή γενικά απεχθάνομαι τέτοιου είδους "πετούμενα", π.χ. κατσαρίδες, ακρίδες, ακόμη και τα τζιτζίκια (!) (εννοείται ότι δεν έχω πρόβλημα με πεταλούδες, σπουργίτια κλπ), αν δω κατσαρίδα απλά... εξαφανίζομαι βάζοντας τις φωνές! Όλο και κάποιος θα με ακούσει και θα πάει να κάνει το φονικό (αν στο μεταξύ το ζωντανό δεν έχει πάθει συγκοπή απ' τις τσιρίδες μου!).
    Όσο για τον Κάφκα, τι να πω? Αγαπημένος! Αν δεν έχεις διαβάσει τη Σωφρονιστική Αποικία,να το κάνεις πάραυτα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω διαβάσει, αλλά και δεν θα το κάνω πάραυτα!
      Έχω κάτι θέματα και δεν είμαι σε μουδ διαβάσματος!
      Ελπίζω να μπορέσω να το διαβάσω σύντομα!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.