Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Αγαπημένο...

...μου ημερολόγιο ιστολόγιο, αυτό το ποστ δεν σηματοδοτεί την επιστροφή μου στο τακτικό εβδομαδιαίο βλόγγινγ. Είναι μια έκτακτη ανάρτηση. Το πότε θα επιστρέψω, δεν το γνωρίζω ακόμα. 
Προς το παρόν, μάλλον, περνάω ένα καταθλιπτικό επεισόδιο, ίσως επειδή έφυγαν όλοι οι φιλοξενούμενοι και απομείναμε πάλι τρεις κι ο κούκος (όπου κούκος, βάλε σκύλος) στο σπίτι που κατοικούμε, το οποίο (καταθλιπτικό επεισόδιο) θέλω να σεβαστώ, μήπως και συγκινηθεί και με αφήσει μια ώρα αρχύτερα.
Ίσως πάλι, για τη βαρυθυμία μου να ευθύνεται το γεγονός ότι σήμερα Πέμπτη 9 Ιανουαρίου και ώρα 11 π.μ., η οδοντίατρός μου πρόκειται να μου βγάλει 4 (τέσσερα) δόντια μαζί.
Ταυτοχρόνως.
Με τη μία.
Αυτό σημαίνει πως θα απέχω όχι μόνον από εδώ και τις διαδικτυακές ενασχολήσεις γενικότερα, αλλά και από την τοπική κοινωνία, έως ότου να αποκατασταθεί η βλάβη.
Εννοείται ότι θα κλείσω και τα τηλέφωνα (σταθερό και κινητό), καθώς δεν θα μπορώ να μιλήσω, αφενός μεν λόγω ελλείψεως  σημαντικών για την καλή άρθρωση οδόντων (ας δοκιμάσει κάποιος να πει τη λέξη "συστοιχία" χωρίς δόντια και θα καταλάβει τι εννοώ), αφετέρου δε λόγω κακής διαθέσεως.
Σε αυτό το σημείο, παραθέτω μιμίδιο, το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για εμένα!



Εν τω μεταξύ, εκεί που είχα βάλει το The Only Way του Tricky στη διαπασών


και ετοιμαζόμουν να σιδερώσω, ο νους μου πήγε στα δώρα που αφίχθησαν στο σπίτι, λίγες ώρες πριν έλθει ο καινούργιος χρόνος, πράγμα που το θεωρώ καλό σημάδι, οπότε είπα να κάμω μια αναφορά, ούτως ώστε να τιμήσω τα δώρα, αλλά και τους δωρίζοντες. 
Δεν θα ήθελα, επ’ ουδενί, να σκεφτεί κάποιος ότι προκειμένου να αναβάλω το σιδέρωμα προτίμησα να ασχοληθώ με τα δώρα. 
Είναι γνωστή η θέση μου περί σιδερώματος και πόσο προσωπική στιγμή θεωρώ τη συγκεκριμένη εργασία, μέσα σε έναν γάμο. Μένεις μόνος σου, με τη σιδερώστρα, το σίδερο και τα ασιδέρωτα και τακτοποιείς τις σκέψεις σου, φτιάχνεις τη λίστα για το σούπερ μάρκετ, τη λίστα των εργασιών της εβδομάδας, τη λίστα του Σίντλερ ή όποια λίστα τέλος πάντων χρειάζεσαι και, γενικά, τις ώρες που σιδερώνει κανείς τις βρίσκω πολύ εποικοδομητικές. 
Όμως κοντεύω να βγω εκτός θέματος (πόσο πρωτότυπο για εμένα…), οπότε περνάω, χωρίς άλλη κουβέντα, στο δια ταύτα. 

Τα δώρα από τη Μία


Ευχαριστώ πολύ Μία! 


Τα δώρα από το Ρουλάκι


Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι! 


Τα δώρα από τον θείο Π. και τη θεία Α., 
που δεν έχουν βλογ, 
δια τούτο και στερούνται συνδέσμων, 
αλλά ουχί κόκκινου χρώματος
και ήταν δύο από τους φιλοξενούμενους των γιορτινών ημερών. 


Ευχαριστώ πολύ θείε Π. και θεία Α.! 


Εννοείται ότι και οι υπόλοιποι φιλοξενούμενοι έφεραν δώρα, αλλά τα φάγαμε πριν προλάβω να τα φωτογραφίσω.

ΥΓ. Τυχόν σχόλια θα απαντηθούν όταν παρέλθουν οι πόνοι από τις εξαγωγές ή όταν φτιάξει η κακή διάθεση ή δεν ξέρω κι εγώ πότε.

36 σχόλια:

  1. Ωραια.δεν θα μιλας αλλα θα μπορεις να γραφεις.οτι θες.ετσι θα φυγει η καταθλιψη.και μη στενοχωριεσαι εμεις δεν θα σε παιρνουμε στα σοβαρα.για αυτο γραφε και κλαψε που λενε.για αλλο λογο αλλα μπορει να πιασει και σε εσενα.αγκαλίτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρτίστα μου, πάρε το χρόνο σου και με το καλό να επιστρέψεις στη μπλογκογειτονιά μας. Μια απόφαση είναι η εξαγωγή των δοντιών, φίλη μου, την πήρες, θα το κάνεις, θα πονέσεις λίγο και θα ξεμπερδέψεις. Δεν θέλω να σε βλέπω μελαγχολική. Ξέρεις πόσο θαυμάζω το χιούμορ σου.
    Λοιπόν: πανέμορφα όλα τα δωράκια που έλαβες, κοπέλα μου. Τα αξίζεις και με το παραπάνω. Τα πλεκτά και τα μενταγιόν είναι χειροποίητα, φτιαγμένα από εμένα. Το ύφασμα 100% βαμβάκι και θα χαρώ να μάθω ότι έφτιαξες κάτι όμορφο. Το πάνελ, από τα πιο εκλεκτά πάνελ που έχω μιας διάσημης δημιουργού, θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις σε τσάντα ή μαξιλαράκι. Άλλωστε ράβεις υπέροχα. Πολλά πολλά φιλιά και καλό κουράγιο για αύριο, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα εξαδέλφη,

    Υπομονή, όλα θα πάνε Καλά και τα δύσκολα θα περάσουν.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρτίστα μου, την ανάρτηση σου την διάβασα γύρω στις τέσσερις το πρωί.
    Νομίζω πως είναι μια λίγο δύσκολη φάση.
    Που όμως πολύς κόσμος την έχει περάσει.
    Άρα όχι αξεπέραστη!
    Και το κυριότερο, μετά τον πόνο θα μπορείς να τρως τα τόουστ σου με γερά και ωραία δοντάκια.

    Έλααα χαμογέλααα σε please :)

    Σε φιλώ και στα δυο μαγουλάκια
    και αγκαλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ! Αρτίστα μου, τι είναι αυτό που σε βρήκε και μας βρήκε (εμάς γιατί δεν θα έχουμε νέα σου, ακόμα και γραπτώς!)... :(
    Ευτυχώς ήρθαν τα δωράκια απ΄τις μπλογκοφίλες και χάρηκες έτσι θα μπορέσεις τουλάχιστο να πιπιλίσεις τις καραμέλες, να αδυνατίσεις απ΄τις γιορτινές κραιπάλες και να φας πολλά πολλά παγωτά ή μόνο παγωτά!
    Από πείρας, το ζόρικο δεν είναι το βγάλσιμο δοντιών αλλά το διάστημα που θα χρειαστεί να επουλωθούν τα ούλα για να μπουν νέα δοντάκια ή κάποια γέφυρα.
    Η Αρτίστα είναι δυνατή γιατί αλλιώς δεν θα ήταν Αρτίστα θα ήταν μια απλή σύζυγος, μάνα, κόρη και (καλή) νοικοκυρά!
    ΑΦιλάκια με πολύ ζεστές αγκαλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από ταλαιπωρία με τα δόντια γνωρίζω πολύ καλά, αφού από μικρακι τρέχω σε ορθοδοντικο και οδοντίατρο εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχα όταν ήμουν ακόμα μωρο. Έχε δύναμη και κουράγιο. Όλα θα περάσουν και θα είναι τέλεια μετά από λίγο. Να είσαι καλά κι αισιόδοξη. Σου στέλνω θετική ενέργεια! Σε φιλώ! Περιμένω νέα σου όσο πιο σύντομα μπορέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά καλή μου Άρτίστα, με τα δόντια πατάς τα πλήκτρα;
    Να μη μιλάς, να μη τρως, να μη γελάς τι καταλαβαίνω, να μη γράφεις συο μπλογκ σου, τστστστσ δεν το καταλαβαίνω.
    Ενυ γουει, κάνε υπομονή μια λεμόνια θα ανθίσει στη γειτονιάαααα, σορυ , παρασύρθηκα, θα βάλεις τα δοντάκια σου και θα λες και σκουλικομυρμηγκότρυπα.
    Σε βλέπω γέλασες🤣🤣🤣🤣🤣 δεν έχει φαφούτικο εικονίδιο.
    Άντε φιλάκια πολλά και γρήγορα κοντά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρτίστα μου, τούτη την ώρα που σου γράφω, θα έχεις εισέλθει στην νέα ...στοματική σου κατάσταση. Ελπίζω και εύχομαι ότι αυτό έχει συντελεσθεί ομαλώς με τον ελάχιστο δυνατό πόνο. Αλλά το κυριότερο, με τα ελάχιστα δυνατά τυχόν αρνητικά επακόλουθα.
    Μια αναγκαία όμως επέμβαση πιστεύω, την οποία οφείλω και εγώ εις τον εαυτό μου καθότι πλέον η οδοντική μου εικόνα είναι τρισαθλία και με εμποδίζει να εκπληρώσω τις στοιχειώδεις μου ανάγκες για ...μάσηση. Φαντάσου!
    Ας όψεται η οικονομική συγκυρία.

    Εμείς είμεθα εδώ, πλησίον σου, όπως είμεθα πάντα! Το γνωρίζεις αυτό, το νιώθεις. Πάντα μετά τις γιορτές ακολουθεί ένα μεθεόρτιον συναισθηματικόν σοκ, συνδεδεμένο με την αίσθηση της επιστροφής στη ρουτίνα.

    Στέλνω την αγάπη μου, τη θετική μου σκέψη και σε αναμένω δριμύτερη καλή μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, αγαπημένη μου Αρτίστα, τι σε βρήκε τη δόλια! Οι γιατροί και ιδιαίτερα οι οδοντίατροι είναι από τις μεγάλες μου φοβίες, αλλά αυτό, είμαι σίγουρη, δε σε βοηθάει καθόλου. Τι να κάνω, τι να κάνω...
    Θέλεις να σου κάνω συμπαράσταση; Θέλεις να κάνω τις αναρτήσεις μου φαφούτικες (αν κάνω αναρτήσεις, δηλαδή...);
    Τι θέλειθ να κάνω; Πεθ το μου και μην ντρέπεθαι.
    Περαθτικά θου, και ό,τι θέλειθ μου το δητάθ.
    Φιλάκια πολλά και κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τηρουμένων των συνηθειών (να κρυφοκοιτάζουμε τα σχόλια άλλων) θυμήθηκα μια σοφή κουβέντα που έλεγε η μάνα μου: Τι είναι εκατό ξυλιές (βουρδουλιές) σε ξένο....κ@λο. Κάθε μια θα πούμε το δικό μας πόνο, όμως αλλού με τρίβεις γέροντα κι αλλού εχω γω τον πόνο. Πάντως θα πρέπει να παίρνεις κουράγιο αφού όλες είμαστε παθούσες και μα-θού-σες.
    Εύχομαι όσο πιο γρήγορα περαστικά και ανώδυνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ δεν το λες και με το δεξί αυτή την είσοδο στο νέο έτος,με - 4,μάλλον ο Ηφαιστίωνας ερχεται στο νου. Ο οδοντίατρος ήταν ο γιατρός που πάντα με τρομαζε γιατί ειχα κακές εμπειρίες,μέχρι που βρήκα τον ενα και μοναδικό και πηγαίνω πολύ πιο απελευθερωμένη τωρα. Και πράγμα περίεργο,όσο με ταλαιπωρούν οταν τα έχω τόσο ανώδυνα οταν τα βγάζω.Μιλάμε κανένας πόνος ...κι αν έχω βγάλει (ή σωστότερα αν έχω αφήσει,θά πρπεπε να πω). Οχι καλέ δεν ειμαι γριά ξεδοντιασμένη,αλλά απο νεαρά εβγαζα,τότε οι γιατροί δνε ήταν της άποψης να σώσουν αλλά να βγάλουν.Αρα είμαι ιατρικό λάθος κι όχι γεροντοπιό! Και για να μην επαληθεύσω την Αννίκα που πολύ σωστά τα γραφει,σου ευχομαι νάναι οσο το δυνατόν πιο ανώδυνη η εξαγωγή και να επανέλθεις δριμύτερη στα καθ ημάς. Οσο για το σιδέρωμα,αυτό για μένα είναι χειρότερο απο τον οδοντίατρο,ευτυχώς οι άντρες μου τα σιδερώνουν μόνοι τους κι εγω παίρνω ρούχα που δεν χρειάζονται σιδέρωμα!!!!χαχαχχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα!!!!!!!!!! Λέω να γράψω στο βλογ μου και να το ανοίξω!!!!! Τι λες;

    Περαστικά μωρό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Σε περιμένω με αγωνία να ξαναζήσουμε τις μικρές μας απολαυστικές στιγμές. Εσύ κι εγώ. Σου έχω έτοιμες λίστες με ψώνια, δώρα και φίλους που θα ξανάρθουν οσονούπω και μια συστοιχία με ασιδέρωτα που θα προσμένουν την επιστροφή σου. Με λατρεία, η σιδερώστρα σου"

    Υ.Γ. Αγάντα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε συμπονώ και σε ασπάζομαι Αρτίστα μου. Όχι μπροστά...πίσω...πίσω, εκεί που δεν πονάει.
    Ο οδοντίατρος είναι ο εφιάλτης μου. Οπότε...τα σχόλια είναι περιττά.
    Δεν μπορώ όμως να μην εκθειάσω μαζί σου το σιδέρωμα. Μα να κάνω ακριβώς το ίδιο! Το ίδιο όμως! Οπότε ούτε κι αυτό θέλει σχολιασμό.
    Τέλος πάντων! Πέρασα να πω περαστικά και καλησπέρα.
    Καλή επάνοδο όταν δεν πονείς γενικώς Αρτίστα μου.
    Πολλά φιλιά.

    Υ.Γ. Συστοιχία ε; Καλά, θα το δοκιμάσω όταν έρθει η ώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άνοιξε μαρή το τηλέφωνο για θάρθω εκεί και θα σε πάρει και θα σε σηκώσει!!!!!!Άισιχτιρι πχιά!!!!!!
    Κάτσε να στα πω κι αλλιως για να τα καταλάβεις.
    Ανοικθε μαρη το τηλεφωνο για θαρθω εκει και θα θε παρει και θα θε θηκωθει!!!Αιθιχτίρι πχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κουράγιο Αρτίστα...βάστα γερά! Όλα περνάνε στο τέλος, νομίζω δηλαδή! ☺
    Υπέροχο το νέο βίντατζ, αλά παλιά carte-postale, μπακ-ράουντ! ☺
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά να έχουμε! Να ξεμπερδέψεις γρήγορα με τα ξεδοντιάσματα (τα δωράκια θα ξαναφτιάχνουν τη διάθεση!) και να επιστρέψουμε στο blogging γιατί μου έχει λείψει.
    Φιλιαααα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκανε τον κύκλο της η καταθλιψούλα; Πέρασε ο πόνος; Τελείωσες το σιδέρωμα;
    και το πιο βασανιστικό ερώτημα : Σε άκουσες ο σκυλάκος σου να το αποκαλείς "κουκό"; μεγάλη προσβολή να το ξέρεις.
    Ωραία δωράκια πάντως :)
    Καλή εβδομάδα και φιλί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέσσερα δόντια ταυτοχρόνως;;!!! Είσαι σίγουρη πως πας σε οδοντίατρο, Αρτίστα μου;;; Τί να πω... Κουράγιο, κουράγιο, κουράγιο... Δηλαδή, δε λέω νά'ναι οι οδοντίατροι σαν κάποιους που έχουμε εδώ στην περιοχή μας που για να κάνεις ένα σφράγισμα πρέπει να τους επισκεφτείς οχτώ φορές (να το δουν, να το ανοίξουν, να το ξαναδούν, να το καθαρίσουν, να το ξαναδούν και να το ξανακαθαρίσουν και να βάλουν ένα πρόσχειρο σφράγισμα, να το ξαναδούν γιατί έφυγε το πρόχειρο σφράγισμα και να το ξανακαθαρίσουν για να βάλουν ένα δεύτερο πρόχειρο σφράγισμα και κάτι τέτοια ατελείωτα ασύλληπτα μέχρι να βαρεθείς και να το αφήσεις να σαπίσει ώστε να σου το βγάλουν- εξ ου και κατεβαίνω στην Αθήνα στον οδοντίατρο μου για τα δόντια μου), αλλά τέσσερα μαζί; Ελπίζω νά'σαι καλύτερα! (Πλάκα-πλάκα ευτυχώς που πρόλαβες να τιμήσεις/φας τα υπόλοιπα δώρα πριν υποστείς αυτή τη δοκιμασία!)

    Καλή δύναμη Αρτίστα μου! Εύχομαι να επανέλθεις σύντομα, να ξεφορτωθείς και τους πόνους και την κακή διάθεση!

    Υ.Γ. Εμένα πάλι, όλες οι αναρτήσεις μου έκτακτες νομίζω πως είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και οι μέρες πέρασαν, και πιθανότατα θα έχεις μειώσει κάπως τις ντεπόνοασπιρινομορφίνες που θα παίρνεις για τον πόνο..

    Για να σε κάνω να αισθανθείς κάπως καλύτερα, σου στέλνω πολλές αιθέριες ευχές για ό,τι καλύτερο τουτηδώ την νέα χρονιά --ΚΑΙ! ..πριν αρχίσεις τα οδοντομπινελίκια, να σου θυμήσω ότι η νέα χρονιά μπήκε όμορφα κι ευχάριστα γιατί πρόλαβες να χαρείς (=να φας) όοοολα τα καλούδια των γιορτών!
    Για χαμογέλα μου τώρα λίγο; Ετσι!

    Στέλνω φιλούδια πολλάααααα!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά κόντεψε να φυγει το 2020 και εγω ακομα να φανώ;.. τι φιλεναδα είμαι εγω βρε φιλεναδα; δεν ντρέπομαι καθόλου;.. να πονας εσύ και εγω αλλου βρέχει;..ααααα δικιο θάχεις να μην μου ξαναμιληησεις..Να μην μου απαντησηςς ήθελα να πω..σνιφφφ..😥
    Το σιδέρωμα παντως μας ενωνει τυχαίο;
    Δες το κι αλλιως όμως πως το καλο είναι ότι μετα απο λίγο καιρό θα μασουλας και παξιμαδακια.. δες το έτσι βρε αγαπη μου.. ε;
    Και επειδή λίγο πολύ έχουμε περάσει απο αυτή την στενωπό..😊.σου στελνουμε μια μεγαλη αγκαλιτσα και πολλα χαμόγελα.. για γρήγορη οδοντοαποκατάσταση... οχι αν μπορείς πες το...🤣🤣 φιλακιααα αρτίστα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πω!πω! Τώρα το είδα και ομολογώ πως έφρυξα γιατί...φοβάμαι τους οδοντιάτρους και γι αυτό πηγαίνω με το παραμικρό για να μην ανοίξω μαγαλύτερο πρόβλημα. Περαστικά εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πόσα δόντια έχεις τώρα δηλαδης??? :P
    Περαστικά σου τρελο μου αρτιστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αρτίστα μου, πέρασα για μια καλησπέρα και ν'αφήσω μια ευχή να περάσουν άμεσα πόνοι, μαυρίλες κι ό,τι άλλο επώδυνο και δυσάρεστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αρτίστα μου, πόσο πολύ σε καταλαβαίνω η παθούσα...
    Αρχικά θα σου ευχηθώ να συνέρθεις γρήγορα, αρχικά από την κακή διάθεση, να καταπολεμήσεις το θηριάκι που κόβει βόλτες πάνω απ' το κεφάλι σου, γιατί εγώ το είχα αφήσει και...
    Όσον αφορά τα οδοντιατρικά, δεν υπάρχει κάτι που να μην το έχω υποστεί, έχω τραβήξει τα πάνδεινα κι επίσης σε νιώθω και συμπάσχω...
    Τα δώρα σου πολύ ωραία, να τα χαρείς γλυκιά μου!

    Φιλάκια σου στέλνω πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το γράψιμο είναι κατάθεση ψυχής, χρειάζεται να γράφεις για να μελετάς καλύτερα το τι σου συμβαίνει, καλή επάνοδο στη συγγραφή σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τώρα που κατάφερα να ανακτήσω το λογαριασμό μου βρήκες να απέχεις?!?
    :)
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα από όλες τις απόψεις (δόντια, ψυχή).
    Πάντως τώρα που ξαναμπήκα θα περιμένω όσο χρειαστεί.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τώρα που κατάφερα να ανακτήσω το λογαριασμό μου βρήκες να απέχεις?!?
    :)
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα από όλες τις απόψεις (δόντια, ψυχή).
    Πάντως τώρα που ξαναμπήκα θα περιμένω όσο χρειαστεί.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέρασα για ένα γειά .
    Ελπίζω να είσαι καλά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημερα Αρτίστα μου!
    Ελπίζω να εισαι καλά.
    Το χειροτερο μου ειναι ο οδοντίατρος και η γυναικολογος, για ευνοήτους λογους!
    Τα δωρακι που δεχτηκες γλύκαναν λιγο τον πονο
    Φιλια στο κουκλί σου και σε εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έφερα τσιπουρακι να τσουγκρισουμε! (Φάρμακο ψυχής και οδοντων...) Καλό ξημέρωμα Αρτιστα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έλα πες μας τα νέα σου. Ακόμη αυτό το άτιμο καταθλιπτικό σύννεφο;
    Την άνοιξη την είδες που ήρθε;
    Κάτι τις καινούργιο θα ράψουμε;

    Φιλάκιααα κορίτσι
    χαμογέλα
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας ευχαριστώ όλες και όλους πάρα πολύ, για τα τόσα σχόλια που αφήσατε, για τα καλά σας λόγια και για τη στήριξη που μου παρέχετε!
    Να είσθε καλά! 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.