Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Την Κυριακή...



...το πρωί ήλθε η ανιψιά του στεφανιού μου και μού έφερε μια σακούλα με χόρτα, τα οποία τα είχε μαζέψει το Σάββατο που είχε πάρει τα βουνά, για να αλλάξει, όπως ισχυρίστηκε, παραστάσεις. 
Το απομεσήμερο της Δευτέρας, παρόλο που με διακατείχε μια βαρυθυμία και με τριγυρνούσε μία υποψία θλίψης, είπα να τα καθαρίσω. 
Αποφάσισα να βάλω και το ραδιόφωνο να παίζει, για να έχω μια ευχάριστη και χαρούμενη παρέα. 
Ναι, είχα τρομερή ανάγκη από ευχάριστη και χαρούμενη παρέα! 
Εκείνη την ώρα ο παραγωγός έπαιζε Γιώτα Νέγκα - Με Τα Μάτια Κλειστά. Δεν το λες και πολύ χαρούμενο το άσμα, αλλά ας είναι, σκέφτηκα...
Συνεχίζει με Τσαλιγοπούλου - Εγώ Σ’ Αγάπησα Εδώ. Εντάξει, δεν είναι το τραγούδι μέσα στο τσακίρ κέφι, αλλά κάτσε να δω πού θα το πάει, ξανασκέφτηκα...
Αμέσως μετά, ακούω Παύλο Παυλίδη - Αλλάζει Πρόσωπα Η Θλίψη. Κάνε υπομονή αρτίστα, δεν μπορεί, θα αλλάξει κλίμα, λέω... 
Στο καπάκι βάζει Μποφίλιου - Εν Λευκώ. Ε αυτό ήταν, είπα, δεν με θέλει σήμερα, ας αφήσω τα χόρτα και ας φουντάρω από το μπαλκόνι της κουζίνας. 
Ευτυχώς που μου έκοψε κι έβαλα ξανά τα χόρτα στη σακούλα και πήρα κι έφαγα ένα σοκολατάκι κι άρχισα να συνέρχομαι η βαριόμοιρη, αλλιώς τώρα οι οικείοι μου θα θρηνούσαν θύματα...

44 σχόλια:

  1. Εμ τι τα θές και συ τα χόρτα; Μπελας είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Και γνωρίζω και ποιος ακριβώς θα το έκανε το πάρτι!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάντως θα έπαιζα μουσικές και μπάντες από New ...

      Διαγραφή
    3. Μα τι αποσιωπητκά είναι αυτά;
      Έπεσες από το μπαλκόνι;

      Διαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι πως όταν εγώ δεν έχω διάθεση, δε βάζω ραδιόφωνο, γι' αυτούς τους λόγους. Βάζω να παίζει από το pc κάποια αγαπημένη σειρά να την ακούω όσο κάνω δουλειές ή κάποιο tedx program γιατί δε με λες και normal άνθρωπο! χαχα
    Τώρα τα χόρτα τι γίνανε;
    Καλή σου μέρα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, σαν το ραδιόφωνο δεν έχω!
      Ακούω Kosmos, αλλά εκείνη τη μέρα, για κάποια άγνωστη αίτια δεν τον έπιανα!
      Τα χόρτα τα έδωσα στη νύφη μου!
      Που, τέλος πάντων, τα έχει σε περισσότερη εκτίμηση από ότι τα έχω εγώ!
      Καλό βράδυ Μαρίνα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει Αρτίστα !
    εσύ τη βουτιά απ το ....μπαλκόνι τη γλύτωσες στο τσακ αλλά εγώ την πτώση απ την ....καρέκλα απ τα γέλια δεν τη γλύτωσα !
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Ρε παιδί μου βαλτά είναι ορισμένα πράγματα μερικές φορές. Λες και σε κυνηγάνε ένα πράμα να υπογράψουνε την ....καταδίκη σου.
    Ευτυχώς τα ...χόρτα έσωσαν την κατάσταση.

    Φιλιά πολλά

    Υ.Γ. Ξέρεις ότι λατρεύω τον τρόπο που γράφεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, βασικά τα σοκολατάκια έσωσαν την κατάσταση!
      Δεν το έχω, έτσι κι αλλιώς, με τα χόρτα, ειδικά με το καθάρισμά τους, ηταν κι ο παραγωγός στις μαύρες του, ήρθε κι έδεσε που λένε!
      Ανταποδίδω τους ασπασμούς!

      ΥΓ. Μιλ μερσί κύριε Πιτ μου!

      Διαγραφή
  5. Επειδή το έχω πάθει κι εγώ αυτό (και χωρίς χόρτα..), βάζω σταθμούς με ξένη μουσική και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Πολλά φιλιά και καλό και..εύθυμο χειμώνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ η βελόνα είναι κολλημένη στον Kosmos, απλά εκείνη τη μέρα κάτι είχε συμβεί και δεν τον έπιανα!
      Επίσης Μία Πέτρα!
      Ελπίζω αύριο ή μεθαύριο να βρω χρόνο να περάσω κι από σένα!

      Διαγραφή
  6. Γι αυτό κι εγώ προτιμώ να βάζω playlists δικές μου και ποτέ ραδιόφωνο, για να ξέρω τι ακούω. το ίδιο και με τη τηλεόραση.Χειμωνιάζει και είναι λογικό να έχουμε μια δόση μελαγχολίας. Όσο για τα χόρτα, όχου κι εσύ καημένη, πέτα τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ως εργαζόμενη για πολλά χρόνια στο ραδιόφωνο, το προτιμώ! Απλά εκείνη τη μέρα δεν έπιανα τον σταθμό που ακούω συνήθως!
      Λοιπόν, αντιθέτως με το καλοκαίρι, που υποφέρω με τη ζέστη, τον χειμωνα είμαι σε μεγάλα κέφια!
      Εδώ που ζω, τα χόρτα δεν τα πετάμε, τα δίνουμε στις νύφες μας που δεν βαριούνται να τα καθαρίσουν και αγαπούν να τα τρώνε!

      Διαγραφή
  7. Το έχω πάθει με της Μποφίλιου "Παρέα μόνο σας ζητώ": κάνω δουλειές, το ακούω, πάω να πέσω, χτυπάει το τηλ., το σηκώνω, ακούω: σου έχω δωράκι, καρτούλες με τη Σαντόρο.
    Δεν έπεσα, περίμενα το δωράκι.
    Φιλιάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα, saved by the bell, που λένε κι εδώ γύρω!
      Παντα έτσι τυχερή να είσαι Γούμαν μου!
      Κίσιζ και μπαλούν! 💋💋🎈

      Διαγραφή
  8. Μετά από χρόνια ερευνών στον τομέα της ψυχιατρικής και νευρολογίας, έρχομαι να δηλώσω ότι μπορείτε να είστε ευτυχής, κυρία μου: μα και μόνο το να προσέχετε τους στίχους των τραγουδιών είναι δείγμα διάθεσης νεανικής. Και παρακάτω: να ενοχλείσθε, επειδή αποπνέουν μία θλίψη, μία μίρλα, πα να πει, αυτό είναι ένα δεύτερο δείγμα υγιούς ψυχισμού και νεανικού ψυχικού υποστρώματος. Ευτυχείτε!

    Απ' την άλλη, έχεις και ένα δίκιο. Έχουμε πέσει, πανεθνικώς στην παγίδα των θλιβερών και θλιμμένων ωραίων πραγμάτων και δη τραγουδιών. Από εποχής επιταφίου κιόλας, Επιταφίου Μίκη, εννοώ, για τον οποίο γράφτηκαν στην κυριολεξία τόμοι (και δώσ'του ο συνθέτης και δωσ'του ο Ανωγειανάκης και δωσ'του ο Παπαϊωάννου και πλείστοι όσοι): Άκουγες ένα εύθυμο χασαποσέρβικο σκοπό, πήγαινες να χτυπήσεις το πόδι ρυθμικά, όοοοοοοοοοοοχι, σου λέγανε, αυτός είναι οδυρμός της μάνας, πού πας ξυπόλητος στ' αγκάθια; Καιλοιπά.

    Εξ ου και τα χόρτα. Γιατί, αν κυλούσε η πέτρα, δε θα χορτάριαζε.. (Μάζεψε καλά χορταράκια η ανιψιά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εγώ είμαι από αυτές που προσέχουν και διαβάζουν ακόμα και τα πολυσέλιδα φυλλάδια με οδηγίες χρήσεως και τις παρενέργειες των φαρμάκων, οι στίχοι θα μου ξέφευγαν!
      Από την άλλη, τα ακούω και τα θλιβερά, αλλά όταν είμαι σε ένα ειδικό μουδ, που δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο είναι, γι αυτό και δεν μπορώ να σας εξηγήσω για τι ακριβώς μουδ μιλάω (και σ' αυτή την πρόταση φαίνεται το κατά πόσο υγιής είναι ο ψυχισμός μου και συνάμα το πόσο συγκροτημένο άτομο είμαι)!
      Να ας πούμε, μου αρέσει και ο Επιτάφιος του Μίκη και η Ακολουθία του Επιταφίου Θρήνου, κι ας μην είμαι θρησκευόμενη, και πανω από όλα το Epitaph από King Crimson!
      Αλλά όταν έχω να καθαρίσω χόρτα ή όταν κάνω οικιακές εργασίες, θέλω και το ροκ εν ρολ μου και το σουίνγκ μου και το ράγκταϊμ μου και μια μπόσα να βρεθεί, δεν με χαλάει!
      Τους επιτάφιους γενικώς, τους έχω για άλλες ώρες!

      Ε ναι! Και οι Rolling Stones, είναι αγαπημένοι!
      (Καλά μου φάνηκαν! Τα χόρτα.)

      Διαγραφή
  9. τουλαχιστον εσενα η ανεψια του στεφανιου σου εφερε χορτα.εγω τι να πω που εχω οοολη μερα το στεφανι μου στον καναπε και να εχει μονοπωλησει πρωι τηλεοραση κατα τις 10 ραδιο με οτι πολιτικο ανακοινωθεν υπαρχει.εκει να δεις πως κοβεις φλεβες.απο βεραντα δεν γιατι ειναι μονοκατοικια.για αυτο ακου ολες τις πλει λιστ.ολο και καποια ζπεκια θα ακουστει να μερακλωσεις.φιλακια αρτιστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του αποσυντονίσεις τα κανάλια, μια νύχτα που θα κοιμάται πιο βαριά από τις άλλες, χωρίς να σε πάρει χαμπάρι και μετά το πρωί να κάνεις την ανήξερη!
      Εντάξει, θα τα ξαναφτιάξει, αλλά εσύ θα έχεις γελάσει εν τω μεταξύ!
      Κίσιζ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  10. Πες απλά πως βαρέθηκες να καθαρίσεις χόρτα ακαμάτρα κουμπάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλες πιστεύω κάπου κολλάμε από τα τόσα πολλά που έχουμε να κάνουμε και σκεφτόμαστε να φουντάρουμε, αλλά καλό είναι να μένει μόνο στη σκέψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ενα σοκολατάκι, όλα φτιάχνουν!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Νατάσσα!
      Ελπίζω να βρω χρόνο αύριο ή μεθαύριο να περάσω κι απο σένα!

      Διαγραφή
  12. δεν ξέρω τι είναι πιο θλιβερό, να καθαρίζεις χόρτα ή να ακούς αυτά τα άσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι είναι! Το ραδιόφωνο, εις τα τοιαύτα, δεν παρέχει εγγυήσεις για της διάθεσης τα πώς και τα τι! Καλό ΣΚ ΑτΒ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό κι εγώ θα πάρω ένα ραδιόφωνο από αυτά που παίζουν και ιντερνετικούς σταθμούς και θα ακούω Boem Radio, που βάζει μουσικάρες!
      Καλημέρα Αείποτε!

      Διαγραφή
  14. Ράδιο ακούω μόνο στο αυτοκίνητο "μου", όταν και αν οδηγώ και εκεί παίζει μόνιμα ένας σταθμός με ξένα και αυτό γιατί δεν ξέρω πώς να επαναφέρω το Κόσμος που μου έχασε το συνεργείο!
    Τα τελευταία χόρτα που μου έφεραν ήταν ήδη πλυμένα, αυτό θα πει, πεσκέσι!
    Πάντως έχει ενδιαφέρον να αμπελοφιλοσοφήσει κανείς με την διαπίστωση των δακρύβρεχτων ασμάτων... κάτι σαν μαζοχισμός που ακούγεται!

    ΑΦιλάκια χαρούμενα και μόνο με άσματα που ζεσταίνουν τη καρδούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Κόσμος ακούω σπίτι!
      Εντάξει, αρκετές φορές και Δεύτερο...
      Εμ βέβαια, όχι που μου τα έφερε με ρίζες και με χώματα! Κανονικά θα έπρεπε να την επιπλήξω την ανιψιά!
      Τι να σου πω; Τα ακούω και τα δακρύβρεχτα, αλλά μόνο όταν είμαι καλά και δεν υπάρχει κίνδυνος να με αγγίξουν! Αλλιώς ούτε καν!
      Κίσιζ βροχερά μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  15. Το σοκολατάκι ήταν τουλάχιστον με λικέρ;
    Αχ βρε Αρτίστα μου... τι εμπειρία κι αυτή!
    Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, ήταν από αυτά τα μικρά τα υγείας του Παυλίδη.
      Δηλαδή, στην ουσία, μισές δουλειές έκανα, αλλά εντάξει λειτούργησε!
      Άσε ένα δράμα έζησα η καραβοτσακισμένη!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  16. Βρε σαν τα χιονια να μαι και εγω το χαμενο.. φιλεναδα. καλε; που ήμουν και σε εχασα; ακου να ποσταρεις 3 φορες και να μην το παρω ειδηση!!χα..χα..
    Αν σου πω τι εχω παθει και τι εχω κανει αστα.. μονο για γελια εμαι.. καποια στιγμή δεν ξερω ποτε θα τα μαθεις..!!
    Οσο για το ραδιοφωνο λατρεια παντα τα πρωινα μου και τα βραδια μου τα πιο πολλα...με ακουστικο σ αυτια παντα..απο μπιγκ φλόιντ μεχρι...το Δημητρούλα μου χι..χι.. γιατί το δικο μου στεφανι θελει τιβι..(δεν εχει να δει και τιποτε σπουδαιο δηλαδη)χα..χα.. απλα ακουμε ο καθενας οτι θελει χωριστα χωρις να καταπιεζει ο ενας τον αλλον !!
    Τα χορτα ειναι ωραια οταν στα φερουν καθαρισμενα..ε;..χα..χα..
    Να περνας ομορφα φιλεναδα θα τα πουμε φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ήσουν και με έχασες;
      Θα σου πω εγώ! Έτρεχες για καφέδες και βόλτες με την Ποδηλάτισσα και έκαμες εκδρομές στο Γιαννούδι! Εκεί ήσουν!
      Αχ πόσο σε καταλαβαίνω! και το δικό μου στεφάνι θέλει τηλεόραση, αλλά έχω βρει τρόπο και επιβάλλομαι και συμμορφώνεται!
      Ε ναι, τα χόρτα είναι ωραία όταν στα φέρνουν καθαρισμένα, αλλά πού τέτοια τύχη!
      Κίσιζ Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  17. Ποιος επί τέλους θα τολμήσει να μιλήσει γι αυτά τα "στεφάνια" που έχουν κολλήσει στην ΤV και ακούν ειδήσεις όλη μέρα;
    Οκ! τα ακουστικά αλλά πάλι μου έρχονται κάτι φωνές, μάλλον θα πάρω κράνος!
    Καλή Κυριακή να έχουμε με άσματα και κίσιζ της επιλογής μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κράνος να πάρουμε, τίποτα δεν θα καταφέρουμε. Τα βουνά πρέπει να πάρουμε!
      Εγώ πάντως, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, του αποσυντονίζω τα κανάλια και του λέω "Πάλι κάποιο πρόβλημα θα έχει η Digea.
      Εντάξει, τα ξαναβάζει, αλλά έχω την ικανοποίηση της ταλαιπωρίας που του κάνω!

      Διαγραφή
  18. Α, πολύ συμφερτικιά είσαι, αρτίστα μου. Άκου να αρκεί ένα τοσοδούλικο σοκολατάκι για να της φτιάξει το κέφι - για εμένα δεν αρκεί ούτε ολάκερος ο Παυλίδης.

    ΥΓ. Κακώς τα έτζασες τα χορταρικά όμως. Ξέρεις τι ωραίος σάκος του μποξ θα γίνονταν, να ξεσπάσεις την άσχημη ψυχολογία σου; Λυσσαλέο να-να-να μέχρι να τα ξεπλύνεις, και θα τα ξεχνούσες όλα όταν θα καθόσουν, ξέπνοη, να ξαποστάσεις όσο θα έβραζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι. Δεν αρκεί. Αλλά ήταν το μόνο που είχε απομείνει από την λαίλαπα αρτίστα!
      Εννοείται ότι πήγα και πήρα την επόμενη μέρα!

      ΥΓ. Δεν το είχα σκεφτεί, θα το έχω υπόψη μου για την επόμενη φορά, αλλά έτσι κι αλλιώς η νύφη μου τα τίμησε δεόντως!

      Διαγραφή
  19. Ο συγκεκριμένος παραγωγός είχε μεγάλα κέφια!!
    Απορώ πως και δε στα μετέδωσε!! χαχα!

    Το "Εν Λευκώ" μου αρέσει πολύ...οπότε πρώτα θα περίμενα να τελειώσει και μετά θα μάζευα τα χόρτα και θα έτρωγα το σοκολατάκι...α και δε θα έτρωγα μόνο ένα!!

    Φιλιά πολλά!
    Πάω να ακούσω το "Εν λευκώ" να έχω μια άλφα δικαιολογία που ετοιμάζομαι να τσακίσω μια νταρκ τσοκολέιτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα!😂😂😂
      Καλό το Εν Λευκώ και τα άλλα ακόμα καλύτερα, αλλά όχι για όταν κάνω δουλειές! Για άλλες ώρες, ναι!
      Κοίτα κι εγώ ολόκληρη σακούλα ήθελα να φάω, όμως ήταν το τελευταίο!
      Χμ, νταρκ... Εμένα μου έφεραν μια γάλακτος Κάντμπουρι, ξέρεις αυτές που είναι μπάι απόιντμεντ του χερ μάτζεστι και θα την φάω αύριο, γιατί σήμερα δεν έχω πολύ χρόνο και δεν θέλω να βιαστώ!

      Διαγραφή
  20. Πολλά όμορφη η γιορτινή εμφάνιση του μπλογκ σου
    μου άρεσε πολλά
    ράδιο συντροφιά μας και μας {στο αυτοκίνητο}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!
      Είναι περισσότερο ένα χειμωνιάτικο τοπίο, παρά χριστουγεννιάτικο θέμα, αλλά του πρόσθεσα τα ου και νομίζω έγινε κάπως πιο γιορτινό!
      Η καλύτερη συντροφιά για τις βόλτες με το αυτοκίνητο! ☺

      Διαγραφή
  21. Ακουω ραδιόφωνο παντού αλλα ειδικά στο λεωφορείο,καθότι έχω και μια 50λεπτη διαδρομή μπροστά μου κάθε φορά, είναι παρηγοριά. Κάποια στιγμή ομως συνειδητοποίησα οτι έφτανα στον προορισμό μου νιώθοντας κουρασμένη απο την ακρόαση, ενοχλούσα το ζεν μου γιατί άλλαζα συνέχεια σταθμούς.
    Τότε θέσπισα τον κανόνα μου: θα αλλάζω μόνο όταν παίζει Μαραβέγιας,Μουζουράκης,Μποφίλιου,Ζουγανέλη και Ιωαννιδης. Τότε ήταν που η κατάσταση έγινε τραγική! Ή ο κόσμος δε κάνει άλλη δουλειά εκτος απο το να χωρίζει και γιαυτό είναι μές την μίρλα ή εχει αγοράσει την πλειοψηφία των ελληνικων ραδιοφωνων ο διάολος κι αποφάσισε να κλάψει τα παιδιά του και στα ερτζιανά! Αααααστα διάλα δηλαδη! Καταλήγουμε κι ακούμε ραδιο-μπλάκμαν για να ξαλεγράρουμε! Εκει μας έφτασαν οι αλήτες!

    --ΣαλιάγκιΤοΑκόμαΔεΠήγαΝαΦτιάξωΚαφέΗΑκαμάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.