Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Cooperation Vol. 1


Έφτασε ο Μάιος και είπα να έρθω εδώ πέρα μέσα, να ανοίξω κανένα παράθυρο, να μπει η ευωδιά από τις ανθισμένες πορτοκαλιές της περιοχής. 
Και για να σου πω και για τον Στήλιο. 
Τον Στήλιο δεν τον γνωρίζω, παρά μόνο μέσα από τις φωτογραφίες που ανεβάζει στο ίνσταγκραμ. 
Έχω την εντύπωση ότι είναι ένα πολύ νεαρό παιδί. 
Έχω, όμως, την βεβαιότητα ότι είναι ένας πολύ ευγενικός νέος, που διαθέτει απίστευτα ώριμη σκέψη και μεγάλο ταλέντο στη γραφή. 
Και ξέρω ότι φτιάχνει και μουσικές. 
Αρχίσαμε να συνομιλούμε, όταν μου ζήτησε κάποια φωτογραφία, για να την χρησιμοποιήσει ως thumbnail σε κάποιο κείμενο. 
Αγνοούσα τη λέξη, όμως αυτό το thumb, που άρχιζε η λέξη, μου θύμισε το Under My Thumb των Rolling Stones, από το άλμπουμ Aftermath του 1966.

   

Οπότε είδα θετικά το αίτημά του και του έστειλα τη φωτογραφία. 
Φυσικά ο Στήλιος μου εξήγησε τι σημαίνει η λέξη thumbnail κι έτσι απέκτησα και μια γνώση παραπάνω η αρτίστα… 

Πέρασε ο καιρός, ήλθε και το Πάσχα, έπεσα σε κώμα από τα πολλά πασχαλινά κουλούρια (θαύμα έγιναν τα κουλουράκια μου εφέτος) και τα τσουρέκια που με φίλεψε η Φλοράνς (μια φίλη εδώ πιο κάτω, δεν την ξέρεις), ώσπου ξημέρωσε το Σάββατο 30 Απριλίου 2022 και η οδοντίατρος άνοιξε το ιατρείο της, μόνο και μόνο για να μου βγάλει ένα δόντι. 
Την Κυριακή το πρήξιμο είχε φτάσει στον ουρανό, ο πόνος καλά κρατούσε, ένιωθα βαθύτατα κουρασμένη και κοιμόμουν σχεδόν όλη την ημέρα. 
Το απόγευμα σηκώθηκα να πάρω ένα παυσίπονο και έριξα μια ματιά στο κινητό, μήπως είχε πάρει κανείς τηλέφωνο. 
Και βλέπω ένα μήνυμα. 
Από τον Στήλιο. 


Το ανοίγω, το διαβάζω και ξεχνάω και κούραση και πρήξιμο και πόνο και παυσίπονο. 
Γιατί ήταν το ίδιο το κείμενο παυσίπονο. 
Όχι, διάβασέ το κι εσύ και πες μου…

_sthlios 
Μπήκα στο δάσος και μέτρησα αμέτρητα δέντρα που ποικίλουν σε ύψος, μέγεθος και πάχος, άλλα με πυκνό φύλλωμα, άλλα με βελόνες, άλλα με ανοιχτά καταπράσινα φύλλα, και άλλα γκρίζα, δίχως όμορφα χρώματα. 
Μα διάλεξα ενστικτωδώς ένα περίεργο δέντρο για δικό μου, ένα μικρό, στο άνθος ακόμα, στην αναζήτηση του ύψους και των ορίων του, ένα δέντρο περίεργο, ματαιόδοξο, κάπως θλιμμένο κάτω από τις ακτίνες του ήλιου, που κάνουν τα πάντα λίγο πιο λαμπερά. 
Κάπως ξεχωριστό, κάπως αταίριαστο, παράταιρο μέσα στο δάσος, που μοιάζουν ασήμαντες οι λεπτομέρειες από αρκετά μεγάλη απόσταση. 
Άλλοι φθονούσαν τη φροντίδα μου και άλλοι φοβόντουσαν την ανάπτυξη, τα φύλλα και τα άνθη, που μύριζαν με μια τόσο ευφάνταστη πολυτονία, σχεδόν σαν αμέθυστος πολύτιμη. 
Και κάπως έτσι μια μέρα μου το στέρησαν. 
Μα ήταν το δικό μου δέντρο, διαλεγμένο από τα δικά μου μάτια, μα ξεχώριζε... 
Και αν ποτέ φύτευαν κάτι καινούργιο στην θέση του, δεν θα άνθιζε. 
Και δεν άνθισε. 
Το χώμα δεν θα άφηνε το νερό να φτάσει στις ρίζες και τα πουλιά δεν θα ήθελαν να ξαποστάσουν λίγο στα κλαδιά, που τόσο άτρωτα τα κάνει να νιώθουν. 
Και πέταξαν. 
Πέτα λοιπόν... 
Και βρες μου το δέντρο που μου πήραν κακήν-κακώς, ώστε να μην μπορώ να το ποτίζω, γιατί αναπτυσσόταν επικίνδυνα, γιατί μπορούσε ανά πάσα στιγμή να ξεχωρίσει μέσα στο δάσος και να γίνει το ορόσημο που θα αναγνώριζε ο καθείς από μακριά, που σ’ όλα τα πουλιά που θα διάλεγαν να ξαποστάσουν πάνω του, θα πρόσφερε ένα συναίσθημα ημιθεϊκό και όχι άτρωτο. 
Πέτα και βρες αυτό το δέντρο, θα το δεις. 
Ίσως να το μυρίσεις, μα φύγε γρήγορα, γιατί όσο περισσότερο χρόνο ξοδέψεις γύρω του, τόσο επίπονο θα είναι να το αποχωριστείς και έτσι θα μείνεις για πάντα στα κλαδιά του, χωρίς να μπορέσεις να μου προσφέρεις την πληροφορία που αναζητώ. 
Εις το επανιδείν. 
Και ακόμα ψάχνω... 
Τα πάντα είναι οπτική. 

Τώρα θα αναρωτιέσαι γιατί ο Στήλιος μου έστειλε το κείμενο. 
Μα επειδή με αυτό είχε συνοδέψει δύο φωτογραφίες μου!
 
Η πρώτη 


Και η δεύτερη 


Άντε, δεν πρέπει να έχεις παράπονο, σου έδειξα και δυο φωτογραφίες... 
Ξέρω, σου έχω υποσχεθεί περισσότερες, αλλά θα το κάνω όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου! 

Και κάπως έτσι, λοιπόν, έγινε αυτή η σύμπραξη! 


Τώρα, για την περίπτωση που θέλεις να βρεις τον Στήλιο, σου αφήνω τη διεύθυνση εδώ.

Όσο για εμάς, θα τα πούμε και πάλι εν ευθέτω χρόνω!


#τα_μαγιάτικα_σουξέ 
#οι_χαρές_του_ίνσταγκραμ 
#ευχάριστες_εκπλήξεις_στο_dm

43 σχόλια:

  1. Αρτίστα μου πάρα πολύ μα πάρα πολύ ευχάριστο αυτό το πάντρεμα των φωτογραφιών σου με τα υπέροχα λόγια του φίλου σου στο instagram.
    Οι φωτογραφίες σου πολλές φορές μου φτιάχνουν τη διάθεση και είναι πολύ εμπνευστικές αλλά πολλές φορές και χαλαρωτικές. Μου θυμίζουν ελληνική ταινία χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω αυτό. Τις αγαπώ. Να είσαι καλά να σε απολαμβάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που έγινε αυτό!
      Και μακάρι να ξαναγίνει!
      Αφού να σκεφτείς πως στο πλάι δεξιά, στο βλογρόλ, εκεί που λέει κατηγορίες, έκανα και ετικέτα "Στήλιος", για όταν και αν επαναληφθεί η σύμπραξη!
      Ίσως σου θυμίζουν ελληνική ταινία, γιατί είναι χωρίς καμιά επεξεργασία, όπως παλιά, πριν βγει το φώτοσοπ!
      Ίσως αυτό το "όπως παλιά" να σε πηγαίνει εκεί...
      Ευχαριστώ πολύ Φις Άι!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστούμε πολύ αγαπητέ ψαρομμάτη της "στεργιας" ( αφού αναπνέεις οξυγόνο και γραφεις σε πληκτρολόγιο ) ομόλογο ότι μου έδωσες μια οπτική στης εικόνες της αρτίστα που δεν είχα δει και το εκτιμάω,
      αλλα θα συνεχίσω να της μεταφράζω με ένα δικό μου τρόπο.

      Διαγραφή
  2. Ήδη στα αυτιά μου ζωγραφίζει μια αίσθηση υπέροχη ο ήχος από το "Under my thumb", αυτό το υπέροχο τραγούδι, Αρτίστα.
    Διάβασα με σεβασμό το κείμενο του Στήλιου. Εξαιρετικό! Μια συνάντηση-συνύπαρξη αρμονική, που βγάζει, είδες κάτι τόσο όμορφο.
    Εικόνες δικές σου, γραφή δική του. Ένας υπέροχος συνδυασμός.
    Χαίρομαι, που είχατε όμορφες στιγμές το Πάσχα και εύχομαι ίδιες και τώρα.
    Καλό μήνα κορίτσι μου, Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά, πόσο καιρό έχω να μπω εδώ πέρα μέσα;
      Μόλις διαπίστωσα ότι άλλαξαν την όψη των σχολίων.
      Τι είναι αυτό που γράφουν; "Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από reCAPTCHA, ενώ ισχύουν η Πολιτική απορρήτου της Google και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών". Καλέ πότε έγιναν όλα αυτά; Τέλος πάντων...

      Μα δεν είναι πολύ ωραίο το κείμενο του Στήλιου;
      Ναι κύριε Πιτ, κι εγώ πιστεύω πως βγήκε κάτι πολύ καλό από αυτή τη σύμπραξη!
      Ελπίζω να έχουμε και στο μέλλον κι άλλα κείμενά του, είτε με φωτογραφίες μου είτε χωρίς αυτές!
      Και ξέρεις, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να το ανεβάσω εδώ, επειδή οι περισσότεροι φίλοι ασχολείστε με τη γραφή και έχει άλλη βαρύτητα η γνώμη σας!

      Και ωραίες στιγμές είχαμε το Πάσχα και ωραία κιλά αποκτήσαμε, ζώντας αυτές τις στιγμές!

      Καλό μήνα κύριε Πιτ και σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου χαίρομαι να βλέπω άντρες που διαβάζουν και αναλύουν τέτοια κείμενα και που τους αρέσουν και ελπίζω να συνεχίσεις να διευρύνεις τους συναισθηματικούς σου ορίζοντες
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια 👌

      Διαγραφή
  3. Αν κατάλαβα καλά, έκανε το δικό σου δικό του για λίγο. Ναι, γράφει ωραία, λίγο γκρίζα αλλά μάλλον είναι και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες που του έδωσες.
    Πάρα πολύ αγαπώ το δικό μου, λίγα έχω αλλά τα αγαπώ πάρα πολύ και δεν θέλω να μου τα πάρουν. Ευτυχώς, τα περισσότερα δεν είναι υλικά οπότε είναι και δύσκολο να μου τα ξεριζώσουν από μέσα μου. Βέβαια, η ζωή μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, να αρπάξει ότι θέλει και φυσικά να δώσει ό,τι θέλει.
    Πάει το ξερίζωσες το δόντι δεν θα σε πονάει πια, τι να κάνουμε έχουν έναν ορισμένο χρόνο ζωής τα δόντια, τι να πουν και τα φυτά που έχουν μόνο ένα χρόνο ζωής και μετά άντε πάλι να βγάλουν από την αρχή ρίζα και φύλλα και καρπούς (τι λέω? χαχα σταμάτα με ) Σου ξερίζωσαν κακήν κακώς το δόντι αχμμ εμένα όσες φορές μου ξερίζωσαν πονούσε πάρα πολύ και μετά ένιωσα ανακούφιση (δεν υπάρχει η πολυλογία μου, το φέρνω από δω το φέρνω από κει όλο για μένα γράφω τελικά χαχαχαχαχα )
    Και του χρόνου να σου πετύχουν τα κουλουράκια σου.
    Δεν είναι μόνο πως δεν έρχεσαι εσύ τακτικά εδώ, είναι και πως κάποιες φορές δεν μπορώ να δημοσιεύσω το σχόλιο μου εδώ. Ελπίζω αυτή τη φορά να δημοσιευθεί χιχιχι
    Τα λέμε :)
    Καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, ποιος στη χάρη σου, δημοσιεύτηκε το σχόλιο!

      Έκανε το δικό μου, δικό του για λίγο κι έκανα το δικό του, δικό μου για πάντα, δημοσιεύοντάς το εδώ πέρα μέσα!
      Κι αν το θελήσει, θα ξαναγίνει!
      Γιατί μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφει.
      Κυρίως γιατί είναι γκρίζος αυτός ο τρόπος.
      Ίσως επειδή κι εγώ είμαι γκρι!
      Άσε που αποκτούν μια ανάσα οι φωτογραφίες μου...

      Ναι, το δόντι έφυγε, αλλά ο πόνος είναι ακόμα εδώ.
      Δεν ανησυχώ, στο τέλος θα φύγει...

      Ευχαριστώ πολύ Μάνια!
      Να έχεις έναν όμορφο Μάιο!

      Διαγραφή
    2. Μανία ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια και η τύχη σου χαμογέλασε αφού βλέπουμε το σχόλιο σου, και να είσαι σίγουρη ότι και να μας πάρουν θα το διεκδικήσουμε πίσω.

      Διαγραφή
  4. Σε νέο "παράθυρο" της Google βρίσκομαι να γράφω, φαίνεται ο νέος "ιδιοκτήτης" βιάστηκε ή βια- άστηκε να βάλει το στίγμα του!
    Εξαιρετικά μεταδοτικό το κείμενο του φίλου μας, γιατί τον αισθάνομαι και δικό μου φίλο. Τις φωτό σας, τις έβλεπα στο Instagram και ομολογώ πως ξεχώριζαν!
    Για την αφεντιά μου, τίποτα δεν χάνεται σε αυτή την πλάση, είτε μένει στις καρδιές μας, είτε υπάρχει ως αιθέρας στο σύμπαν, έτσι, ο συσχετισμός αφαίρεση δοντιού, αφαίρεση δέντρου και πετυχημένα κουλουράκια πολύ πετυχημένος και αυτός!

    ΑΦιλάκιαααααααααααα σε όλη την παρέα και περαστικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μαγισσούλα, μπήκα να απαντήσω στο πρώτο σχόλιο, μετά από τόσο καιρό και δεν ήξερα πού βρισκόμουν!
      Ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους του Στήλιου, για τα καλά σου λόγια!
      Εν τω μεταξύ, αυτό που γράφεις για τους συσχετισμούς, πόσο σωστό και πόσο μαγικό συνάμα!
      Καθόλου τυχαία δεν σε έχρισε ο Παραμυθάς μαγισσούλα!
      Κίσιζ Άιναφετς, από όλη την παρέα!

      Διαγραφή
    2. Αιναφετς ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και θα συμφωνήσω απόλυτα για τους συσχετισμούς, κάπως όλα τα συμβατά δένουν σε αυτήν την ζωή.

      Διαγραφή
  5. Εσύ είσαι καλλιτέχνις, οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!
    Το κείμενο του Στήλιου είναι τόσο όμορφο... Μου θύμισε κάτι από Μικρό Πρίγκιπα.
    Καλό μήνα αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, αλλά καταπληκτικές δεν είναι, ψιλοκαλές τις λες όμως!
      Έχεις δίκιο για τον μικρό πρίγκιπα. Κι εκείνος φρόντιζε ένα τριαντάφυλλο!
      Τελικά η Κρήτη βγάζει παιδιά που σκέφτονται και γράφουν όμορφα.
      Γιατί κι εσύ δεν πας πίσω στη γραφή! Μας έχεις δώσει πολλά δείγματα!
      Καλό μήνα Γιώτα Αρ και σ' ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
    2. ομολογουμένως το δικό μου τριαντάφυλλο έχει χαθεί αλλα τίποτα δεν ξεχνιέται αν δεν το θέλεις πραγματικά, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την υπεροχη παρομοίωση.

      Διαγραφή
  6. Ομορφες εικόνες!
    Ωραία λόγια τις συνοδεύουν!

    Ο,τι πέρα απο την μονάδα,ανοίγει κύκλους.
    Εσύ εμπνεύστηκες,με την ματιά σου,απο την φύση
    και ο Στήλιος απο τις εικόνες σου.
    Με συνεπήραν και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ανοίγονται κύκλοι, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο Στήλιος δεν εμπνεύστηκε από τις φωτογραφίες, καθώς ήδη είχε γράψει το κείμενο.
      Απλά αυτά τα δύο ταίριαξαν μεταξύ τους!
      Σε ευχαριστώ πολύ Λενιώ!
      Είμαι σίγουρη ότι έχεις και τις ευχαριστίες του Στήλιου!

      Διαγραφή
    2. ένα ποιητικό σχόλιο πάνω σε ένα αποκαλούμενο ποιητικό κείμενο, η τέχνη δεν θέλει κόπο οπτική θέλει, ίσως και μια μούσα.
      ευχαριστούμε.

      Διαγραφή
    3. Αγαπημένη Αρτίστα και Αγαπημένε Στήλιο

      Ναι, το είχα διαβάσει τρις :)
      Είχα εστιάσει στις εικόνες και το κείμενο και η οπτική ταύτιση,μάλλον,
      έφερε το "κατ επιθυμίαν σκέπτεσθαι"

      Αγαπημένε Στήλιο,
      Θα βρεις την μούσα σου..

      Ευχαριστούμε εσέ!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίο κείμενο! Αντάξιο των φωτογραφιών σου. Και αγαπώ τις ασπρόμαυρες.
    Χριστός Ανέστη Αρτίστα μου
    Καλό ανοιξιάτικο μήνα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αννά μου σε ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο σου και ελπίζω να είσαι εδώ και στο επόμενο, καλο μηνα και σε σένα

      Διαγραφή
    2. Αληθώς ο Κύριος!
      Σ' ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, για τα καλά σου λόγια και που είσαι πάντα εδώ και αντεύχομαι για έναν όμορφο Μάιο!
      Κίσιζ Άννα Φλο!

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη Αρτίστα μου.
    Καλά που έκανε ο Σπήλιος την σύμπραξη και εμφανίστηκες δλδ.
    Μπράβο στον Σπήλιο, Μπράβο και σε σένα.
    Ελπίζω να απολαύσουμε κι άλλα τέτοια.
    Περαστικά για το δόντι σου.
    Άμα γίνονται ωραία τα κουλουράκια αυτά παθαίνουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος!
      Άστα Ρένα, χωρίς το κίνητρο που ακούει στο όνομα "έκπληξη Στήλιου", τρέχα γύρευε πότε θα ερχόμουν!
      Θεϊκά τα κουλουράκια εφέτος, ούτε ένα δεν έκαψα, ας πρόσεχα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      ΥΓ. Αμέσως μετά ακολουθεί η απάντηση του Στήλιου προς εσένα!

      Διαγραφή
  9. καλησπέρα ρένα
    ευελπιστώ και εγώ σε περισσότερες συμπράξεις αλλα αυτό εξαρτάται σχεδόν απόλυτα από την έμπνευση που πλέων έρχεται και φεύγει σε απροσδιόριστους χρόνους και τόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφτασε ο Μάιος εμπρός βήμα ταχύ....... Ωραία η ανάρτηση του Στήλιου! Ποιητική γραφή με πολλά συναισθήματα και ιδιαίτερη προσοχή στις λέξεις ώστε να μη χαθεί το νόημα απ' την απώλεια κάτι αγαπημένου που μπορεί να είναι η αφορμή σε προσωπικά βιώματα. Όμορφες και οι φωτογραφίες σου Αρτίστα μου!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννίκα μου, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σου έκανε τόσο καλή εντύπωση το γραπτό του Στήλιου!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και για τα καλά σου λόγια και που είσαι εδώ για ακόμα μια φορά!
      Έναν ολάνθιστο Μάιο σου εύχομαι!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια αννικα η αλήθεια είναι ότι δεν προσέχω ιδιαίτερα της λέξεις που χρησιμοποιώ αλλά χαίρομαι που η ωμή σκέψη μου βγάζει νόημα και σωστή σύνταξη όσο γίνεται βέβαια με μια μικρή βοηθάει της αρτιστα καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  11. Εγω χαιρομαι για εσενα που επιτελους εμφανιστηκες παλι.Αλλα βλεπεις κατι?Παλι με Θεσσαλονικεις εμπλεξες παλι.Κατι λεει αυτο.Η μαλλον πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστική είμαι, μη φανταστείς...
      Ας είναι καλά ο Στήλιος, αλλιώς θα αργούσα λίγο ακόμα.
      Μια αρτίστα οφείλει να μην εμφανίζεται συχνά, για να την αποζητούν (μα τι λέω και δεν με μαζεύουν)!
      Όμως το παλικάρι μας δεν είναι από τη Θεσσαλονίκη!
      Είναι από... Δεν σου λέω!
      Θα σε αφήσω με την απορία Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
    2. Γειά σου Λίτσα μου για να σου λύσω εγώ την απορία είμαι γέννημα θρέμμα κρητικός, και για να σου δημιουργήσω ακόμα μεγαλύτερη περιέργεια ήμουν Θεσσαλονίκη για 2 χρόνια, δεν ξέρω πως το πέτυχες, αλλα έζησα εκεί ως μετανάστης της "μούσας" / "δέντρου" μου.

      Διαγραφή
  12. Πω πω...κοίτα να δεις πόσο μικρός είναι ο κόσμος Αρτίστα μου...
    Όταν το σύμπαν συνωμοτεί, τότε γίνονται αυτά τα παντρέματα μεταξύ φωτογραφίας και κειμένου, έστω και αν γράφτηκε το υπέροχο το κείμενο του Στήλιου παλαιότερα, ήρθε η στιγμή να βρει το ταίρι του να ταυτιστεί με αυτό και να κουμπώσουν τέλεια!!
    Να χρωστάμε χάρη στην πένα του λοιπόν φιλενάδα για την εμφάνισή σου, την οποία χαιρόμαστε πολύ.
    Κοίτα να δεις τώρα κάτι νοητές γραμμές καμιά φορά πως συναντιόνται...
    Γεννημένη στην Σαλονίκη να μένω Κρήτη...αυτή η απλή πληροφορία για τον Στήλιο.
    Χαίρομαι που έκανες αυτήν την ανάρτηση ήταν πολύ όμορφη , για όσους (όπως εγώ) δεν έχουμε άλλα μέσα εκτός το μπλοκ μας, για να μαθαίνουμε νέα σου 😉και όχι μόνο...
    Χριστός Ανέστη Αρτίστα μου με υγεία και αγάπη παντού...🧡φιλιαααα!!
    Υ.Γ. Τι να σου κάνει ένα δοντάκι φιλενάδα όταν έχεις περάσει τα Ιμαλάια...🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ρουλάκι, ήταν μια ευτυχής συγκυρία αυτή η σύμπραξη.
      Δεν ξέρω, βέβαια, αν ήταν συνωμοσία του σύμπαντος ή του ίνσταγκραμ!
      Και ναι, του χρωστάτε χάρη! Όπως κι εγώ, που χάρη στο κείμενό του θέλησα να κάνω αυτό το ποστ.
      Είμαι σίγουρη ότι θα το δει το μήνυμά σου ο Στήλιος, καθώς λειτουργεί σαν να είχε βλογ από πάντα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου να είσαι πάντα καλά!
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

      ΥΓ. Πες το ψέματα... 😂😂😂

      Διαγραφή
    2. Σμαράγδι μας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και χαίρομαι που εξαιτίας μου έστω έλαβες κάτι από την αρτιστα σου που έφτιαξε μια μέρα.

      Όσοι ξεβράστηκαν εδώ ποτέ δεν έχασαν λένε μια απλή πληροφορίες για σένα.

      Διαγραφή
  13. Η απαντηση ειναι για τον Στηλιο.Οχι για εσενα Αρτιστα του Βωβου.Που θες να με κρατας σε αγωνια.Να ειναι καλα το παλληκαρι που μου απαντησε.Εσυ συνεχισε να τρως κουλουρακια να δω με ποσα δοντια θα μεινεις.
    Λοιπον Στυλιο μου.Αληθεια απο πουβγαινει αυτο?Σε ειδα σε μια φωτο στην Θεσσαλονικη.Κοντα στο λευκο Πυργο.Αυτο με πονεσε λιγο γιατι μου θυμισε την Πατριδα μου και ζηλευω πολυ αυτους που μενουν εκει.Παρεπιπτοντως αφου δεν σε κρατησε η μουσα σου εκει για παντα κατι δεν θα ηταν καλο.Να εισαι καλα και να περνας καλα εκει που εσυ επιλεγεις.Φιλια και στους δυο σας.Αρτιστα και Στηλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι επειδή η απάντηση είναι για τον Στήλιο, ότι δεν θα πεταχτώ σαν τον μαϊντανό!
      Σε γελάσανε!

      Αν ήταν στο χέρι μου, θα σε άφηνα με την απορία, μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα!
      Μουαχαχαχα!
      Αλλά, ας όψεται ο Στήλιος, που είναι ευγενικός και συμπονετικός...

      Κίσιζ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
    2. Λίτσα μου ναι έχω μερικές φωτογραφίες από την Θεσσαλονίκη όπως μια στο δάσος της Πολίχνης, είναι το όνομα μια πολύ μεγάλη μεταφορά ανάμεσα σε ένα θεό τον πέμπτο ήλιο ο οποίος δεν ήθελε να χαράξει τον ίδιο δρόμο με την Σελήνη και έτσι η θεοί έκαναν θυσία ώστε να του αλλάξουν γνώμη.

      Έτσι λοιπόν είναι η παρομοίωση ΣΤ(ήλιος) ο εκτός ήλιος λοιπόν είμαι εγώ που κατά την συνέχεια της μυθολογίας είναι το νέο ξεκίνημα που περιμένουμε.

      Σε συνδιασμό με το φεγγάρι το οποίο πλέων θα ζει αρμονικά με τον ηλιο της μυθολογίας ( που σχετίζεται με το όνομα της μούσας "Σελήνη" έτσι την φώναζα εγώ χρόνια διότι γράφαμε μαζί τα κείμενα ) βγαίνει το νόημα, και ολοκληρώνεται ο μύθος
      Αυτό είναι όσο πιο απλά και ξεκάθαρα το έχω στο δικό μου το μυαλό.

      Διαγραφή
    3. @Στήλιος
      Μα πόσο όμορφη αυτή η ιστορία που συνοδεύει το όνομά σου!
      Είναι, ίσως, η ωραιότερη που έχω ακούσει ως τώρα.
      Όμορφη σαν παιδικό παραμύθι, χωρίς λύκους, χωρίς δράκους και κακές μάγισσες, μόνο με φως και με ένα καλό τέλος!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.