Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Όχι, δεν...

...με πλάνεψε η ντόλτσε βίτα, αυτή που λεν ζωή γλυκιά και κάθε μέρα κατεβαίνω της κοινωνίας τα σκαλιά, που με τόση επιτυχία είχε τραγουδήσει ο Σπύρος ο Ζαγοραίος.

   

Με πλάνεψε όμως το ίνσταγκραμ. 
Γι' αυτό και έχω εξαφανιστεί. Θα μου πεις ήμουν ήδη εξαφανισμένη, αλλά η κατάσταση ήρθε και χειροτέρεψε. 
Και ζαλώνομαι, που λες, το Ξιαόμι ΡεντΜι 8, σμάρτφον τετραετίας (και βάλε), που έχει μια κάμερα της κακιάς ώρας (και βάλε) και παίρνω σβάρνα τα μονοπάτια, τις ραχούλες, τις παραλίες, τα εγκαταλελειμμένα εργοστάσια παραγωγής ελαιόλαδου (γνωστά και ως λιοτρίβια στην ευρύτερη περιοχή), κάτι γκρεμισμένα που έχει εδώ γύρω, προσπαθώ να πείσω γατιά και σκυλιά να μου ποζάρουν (δεν τα καταφέρνω και πολύ) και τραβάω, αβέρτα – κουβέρτα, φωτογραφίες. 
Μετά γυρίζω σπίτι, ξεδιαλέγω τις πιο καλές και ανεβάζω, συνήθως, δύο την ημέρα. 
Μία το πρωί και μία το βράδυ. Σαν να είναι αντιβίωση ένα πράμα. 
Οι φωτογραφίες μου είναι ως επί το πλείστον ασπρόμαυρες. Ενίοτε (σπανίως δηλαδή) και καμιά έγχρωμη, να έρθει να σπάσει η μαυρίλα. 
Αφού, λοιπόν, ανεβάσω την κάθε φωτογραφία, κάθομαι και περιμένω να μου κάμουν λάικ. Και χαίρομαι σαν ηλίθιο. Κάθε λάικ και μία χαρά. 
Επίσης κάνω και συλλογή από φόλοουερς. Και χαίρομαι όταν βλέπω να αυγατίζει αυτή η συλλογή. 
Τώρα, αν με ρωτάς τι είναι αυτό το κακό που με βρήκε, δεν ξέρω να σου απαντήσω. 
Με βρήκε και για όσο μου κρατήσει η χαρά θα το κάνω. 
Βέβαια, δεν είμαι σίγουρη για πόσο θα κρατήσει αυτό το σπορ, καθώς βαριέμαι απελπιστικά γρήγορα. 
Θα δείξει το πράγμα. 
Μέχρι να βαρεθώ όμως, εκεί θα βολοδέρνω! 
Σε φιλώ σταυρωτά και σπεύδω να ανεβάσω την επόμενη φωτογραφία!

30 σχόλια:

  1. Πολλές καλησπέρες στην αγαπημένη μας φίλη.
    Αρτίστα μου κοίτα! Να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί και να το απολαμβάνεις. Δεν χρειάζεται να απολογείσαι για αυτό. Η φωτογραφία είναι υπέροχο χόμπυ και να το ζεις.
    Αλλά βρε γλυκιά μου, κάνε και καμία ανάρτηση εδώ στο μπλογκ και σε μας τους "εκτός ίνσταγκραμ" να σε απολαμβάνουμε. Μην μας ξεχνάς ναι;
    Φιλιά στέλνω και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όχι, δεν απολογούμαι!
      Απλώς είπα να ενημερώσω για να μην αναρωτιέστε "πού είναι η αρτίστα, είναι καλά, άραγε της έχει συμβεί κάτι και εξαφανίστηκε;"!
      Δια τούτο είπα να το γράψω εδώ πέρα μέσα!
      Δεν σας ξεχνώ ποτέ.
      Κι ας μην συχνάζω εδώ!
      Πάντα σας θυμάμαι με αγάπη.
      Και θα μπαίνω πού και πού για κανένα ποστ. Άμα έχω κάτι να γράψω δηλαδή!
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
    2. Αρτίστα...
      μην τρέχω τώρα να σε ...συναντήσω στο ίνσταγκραμ λέω χαχαχαχαχα. Ξέρεις ότι είσαι ένα κομμάτι από εμάς. Ξέρεις Τι είσαι για μας. Φυσικά θα κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί. Αλλά ρίξε και μια ανάρτηση ρε φιλενάδα με τους φωτογραφικούς περιπάτους και εδώ να ανοίξει η καρδιά μας. Να χαρείς!
      Άντε στέλνω την αγάπη μου. Είδες; Σου βρήκα θέμα για να ανεβάσεις. Κάποιες επιλεκτικές φωτογραφίες από τους περιπάτους. Με τη γνωστή σου αύρα.
      Καλησπέρα λέμε.

      Διαγραφή
    3. Ναι, ναι θα κάνω κάποιο φωτογραφικό ποστ κάποια στιγμή.
      Είναι πολύ καλή η ιδέα σου.
      Το ίδιο μου είπε και η Πίπη πιο κάτω!
      Οπότε θα το κάνω, αλλά αργότερα!
      Καλό απόγευμα κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  2. Αυτού του είδους τις εφαρμογές με τα θετικά σχόλια, τα like και τους followers δεν την έχω γνωρίσει, αλλά σε κάποιους αρέσει και βρίσκουν αυτό το είδος κοινωνικής δικτύωσης ευχάριστο για ψυχαγωγία, οπότε περί ορέξεως...κλπ...κλπ
    Σημασία έχει αυτό που θέλουμε πραγματικά στη ζωή μας, αρκεί να είναι αληθινό.
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν είναι και κάτι το συνταρακτικό το ίνσταγκραμ, αλλά σε εμένα έχει λειτουργήσει ως κίνητρο για να ξεκουνηθώ από τον καναπέ και να πηγαίνω περιπάτους!
      Δηλαδή έλεγα "Σήκω αρτίστα να πας να περπατήσεις" κι αυτή έλεγε "Για ποιο λόγο; Και πού να πάω εδώ στην ερημιά; Δεν έχει τίποτα να χαζέψω" και δώσ' του γκρίνια.
      Ενώ τώρα που της λέω " Άντε πήγαινε να βγάλεις καμιά φωτογραφία", αμέσως βάζει τα αθλητικά παπούτσια της και φεύγει!
      Κίσιζ Αννίκα μου και σ' ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ!

      Διαγραφή
  3. Α, χαίρομαι πολύ που βρήκες κάτι να σε κάνει τόσο χαρούμενη! Αλλά, βρε παιδί μου, δεν μπορούσες αντί να περιγράφεις τις φωτογραφίες που ανεβάζεις, να μας δώσεις και κανένα δείγμα εδώ να δούμε και εμείς οι θαυμαστές σου; Και, μην ανησυχείς, κι εμείς δε θα σε αφήσουμε παραπονεμένη, θα σου γράψουμε like στα σχόλια...
    Να περνάς καλά και να μας σκέφτεσαι πού και πού. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλω καμιά μέρα.
      Θα κάνω θεματικό ποστ!
      Και θα μου βάλετε και λάικ και καρδούλες και φατσούλες που χαιρετούν και ό,τι βάζουν εκεί τέλος πάντων.
      Σας σκέφτομαι συχνότερα από όσο φαντάζεσαι.
      Αλίμονο, τόσα έχουμε περάσει όλοι μαζί. Και τα καλά και τα δύσκολα.
      Κίσιζ Πίπη!

      Διαγραφή
  4. Εδώ η αφεντιά μου, η madame πανάσχετη έχει instagram (το έβαλε ο γιόκας!) μόνο που σπάνια καταφέρνω (κατά τύχη μόνο) να βάλω μια φωτό ή να γράψω story. Βασικά το έχω για να βλέπω τί φωτό βάζουν φίλοι, τέκνα και εγγόνια!
    Αν θέλεις πήγαινε στο ainafets και κάνε με follower να σου κάνω χειροκροτήματα ή καρδούλες ή ότι άλλο!

    ΑΦιλάκια συναδελφικά, πάντα αγωνιστικά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ σωστά έπραξε ο γιος σου!
      Σου έχω κάνει φόλοου.
      Μου έχεις κάνει κι εσύ.
      Μου βάζεις και καρδούλες σε φωτογραφίες που ανεβάζω.
      Αλλά μάλλον δεν το έχεις συνειδητοποιήσει πως είμαι εγώ, καθώς εκεί είμαι με το κατά κόσμον ονοματεπώνυμό μου και όχι σαν αρτίστα!
      Γι αυτό θα σου στείλω μήνυμα για να καταλάβεις ποια ακολουθείς τόσο καιρό και δεν το γνωρίζεις! Χο Χο Χο!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Είπαμε δεν είπαμε πως είμαι πανάσχετη, αλλά πολύ χαρούμενη που επικοινωνούμε και έτσι, πάντως όντος οι φωτό σου είναι super! :)

      Διαγραφή
  5. Και μόνο που ξεκουνιεσαι από τον καναπέ και πας περίπατο, αξίζει! Ένα κίνητρο ψάχνουμε όλοι για όλα... Καλησπερες Αρτιστα της φωτογραφίας πλέον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Όλγα, αλλιώς δεν θέλω να βγω με τίποτα.
      Ή για ζαχαροπλαστείο θα βγω, πράγμα που ευτυχώς δεν έχει εδώ στην ερημιά ή για να φωτογραφίσω.
      Τουλάχιστον είναι πιο υγιές το δεύτερο!
      Να είσαι καλά Όλγα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  6. Το καλύτερο που κάνεις: παίρνεις τη μηχανή σου και ποδαράτο να κλικάρεις στιγμές του κόσμου. Και ασπρόμαυρες που μ'αρέσουν πολύ. Μπράβο σου Αρτίστα και στο Ίνσταγκραμ κάνεις τέχνη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και να είχα φωτογραφική μηχανή!
      Θαύματα θα έκανα η αρτίστα.
      Με ένα κινητό τετραετίας ό,τι κάνω!
      Ευχαριστώ πολύ. Για όλα.
      Κίσιζ Άννα Φλο!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα εξαδέλφη,

    Καλώς ήλθες και πολύ καλά έπραξες!
    Εθιστικό (και) το Instagram και ωχ αμαν, αμάν!

    Οι φωτογραφίες σου όπως και τα γραπτά σου.
    Ιδιαίτερες και ελκυστικές!

    Να είσαι Καλά να γραφοφωτογραφίζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι εθιστικό και δεν καταλαβαίνω και το λόγο, αλλά εντάξει.
      Βέβαια κάνω μεγάλη προσπάθεια να βγάλω κάπως σωστές φωτογραφίες με το κινητό, αλλά και πάλι...
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και για όλα τα λάικς!
      Κίσιζ εξάδελφε!

      Διαγραφή
  8. Αχ κι εγώ με το ίδιο Ξιαόμι βολοδέρνω.
    Εν τω μεταξύ, δεν έχω ίνσταγκραμ καρδιά μου, οπότε θα περιμένω το θεματικό σου ποστ εδώ.
    Μέχρι τότε, Ζαγοραίο στο φουλ και καλές λήψεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαρία Κανελλάκη!
      Κι ότι σκεφτόμουν "Ναι, αλλά δεν λένε τίποτα για τον Ζαγοραίο"!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  9. Ε μας λες ότι έκανες Instagram, αλλά δε μας λες πώς σε λένε για να σε βρούμε. Μα δε γίνεται έτσι το ινφλουέσινγκ κυρία μου!!!
    Πάω να σε βρω να σου κάνω φόλλου και λάικ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που δεν θα με έβρισκες εσύ!
      Τι σε σπουδάζαμε τόσα χρόνια δημοσιογραφία;
      Η καλύτερη ρεπόρτερ έγινες!
      Μιλ μερσί για το φόλοου και για όοολα τα λάικς που έβαλες!
      Θα περάσω κι εγώ το απόγευμα να δω τις φωτογραφίες σου!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το "βαριέμαι απελπιστικά γρήγορα" είναι ίδιον του χαρακτήρα μου..

    Η φωτογράφιση είναι καλή διέξοδος..(προσωπικά έληξε πριν 3 χρόνια)
    Απόλαυσέτην στο έπακρον και μετά πάμε για άλλα..

    Καλό μήνα να έχεις με αγάπη και ειρήνη
    στον φακό τής περιπλάνησής σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα ποτέ με το σπορ!
      Τώρα πώς μου προέκυψε, ούτε και ξέρω!
      Ναι, θα το απολαύσω όσο μου κρατήσει ή καλύτερα θα το κρατήσω για όσο το απολαμβάνω!
      Να είσαι καλά Λενιώ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Φιλενάδα είσαι αστέρι.
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου, αλλά βόλτες κι εδώ, πες μας κι από τα ωραία που μας έλεγες.
    Πάρε τον χρόνο σου, αλλά μη μας ξεχνάς.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά τα λάικς κι ακόμα πιο πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Είμαι αρχάρια ακόμα, αλλά το παλεύω.
      Θα βάλω κι εδώ και, προς Θεού, δεν σας ξεχνώ!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  12. Αααααα γι αυτό μου χάθηκες; εκεί βολοδέρνεις φιλενάδα; και τι είναι ετούτο το ιντσαγκραμ καλέ; πείτε μου και μένα της άσχετης...
    Περνάς εσύ καλά; αυτό έχει σημασία...να μπορείς να λες το έκανα και αυτό!!! Εμείς εδώ θα είμαστε να σε περιμένουμε έτσι για "ένα γειά καλά είμαι" όποτε έχεις καιρό και ας ερχόμαστε καθυστερημένες όπως πάντα... ευτυχώς που τα γραφτά έχουν υπομονή και δεν πάνε πουθενά 🤣...
    Να ευχηθώ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΤΙΣΤΑ ΜΟΥ !!!την αγάπη μου 🧡 πάντα...φιλιαααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις ότι ξέρω κι εγώ πολύ καλά τι είναι το ίνσταγκραμ. Είναι κάτι που πάμε κι ανεβάζουμε φωτογραφίες και μετά κάποιοι άλλοι που είναι εκεί μας βάζουν καρδούλες!
      Κι έτσι περνά η ώρα χωρίς να το καταλαβαίνουμε.
      Εμένα τώρα πολύ μου αρέσει αυτό, δεν ξέρω γιατί, αλλά μου αρέσει.
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι.
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.