Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Λύσσαξα...

...η αρτίστα: "Και δε μου λες Ήρωα, πότε θα έχω δίκτυο εδώ στην ερημιά που με κουβάλησες και πότε θα έχω δίκτυο και γρίνι γρίνι και @%$@@^%@". 
Και ήλθε το δίκτυο τελικά. 
Εδώ στην ερημιά. 
Και σιγά μην ήταν και καλό. 
Με διακοπές τόσες, που κάτι φορές θέλω να πετάξω το πισί από το παράθυρο. 
Ναι, διότι εδώ έχω και παράθυρο. Όχι ένα, τρία. Και έχω και δύο μπαλκονόπορτες. 
Αυτή τη στιγμή, βέβαια, το δίκτυο δουλεύει σωστά. Δεν ξέρω για πόση ώρα ακόμα. Παίζει και να μην προλάβω να πατήσω "Δημοσίευση" στο ποστ...
Από την άλλη έχει τέτοια θέα που κάθομαι και τη χαζεύω ακούγοντας τη Μπίλι τη Χόλιντεϊ και ουδεμία όρεξη έχω να ανοίξω καν το πισί! Δια τούτο και άργησα να σου γράψω. Εντάξει, είχα και να βάλω τα πράγματα στη θέση τους. Όχι μεταφορικά. Κυριολεκτικά.
Άσε που εδώ στην ερημιά το σπίτι είναι κέντρο διερχομένων. Και εξηγούμαι: 


Ο ένας ανιψιός του Ήρωα μετά της συζύγου του και των δύο τέκνων τους, οι οποίοι κατοικούν στο κάτω σπίτι (εμείς κατοικούμε στο επάνω), είναι σχεδόν κάθε απόγευμα εδώ και πίνουμε τα καφεδάκια μας. 
Η συννυφάδα μου, η οποία κατοικεί μαζί με τον ανιψιό που σου είπα πιο πάνω, ανεβαίνει κάθε τρίτο απόγευμα, καθώς έχει διάφορες ασχολίες με τον κήπο της. 
Ο έτερος ανιψιός του Ήρωα (αδελφός του πιο πάνω) μετά της συζύγου και των δύο τέκνων τους, που κατοικούν στο Άργος, έρχονται δύο με τρία βράδια την εβδομάδα. 
Ο γιος μας μετά της συζύγου του έρχονται σχεδόν κάθε ημέρα και, ενίοτε, μας παίρνουν και το φαγητό. Το σίγουρο είναι ότι εδώ στην ερημιά τον βλέπουμε περισσότερο από ότι τον βλέπαμε όταν κατοικούσαμε στο ειδυλλιακό Άργος. 
Φυσικά, μία φορά την εβδομάδα έρχεται και η Λεκάνα, η οποία κατοικεί στο Άργος και από μία φορά έρχονται η Φλώρα (που μένει λίγο πιο κάτω), η Αντριάνα (που μένει λίγο πιο αριστερά), η Μαίρη με τον Βασίλη (αυτοί μένουν στη Δαλαμανάρα) και η κουμπάρα η Δέσποινα (που μένει λίγο πιο δεξιά). 
Το αποτέλεσμα; Στις δύο εβδομάδες που κατοικούμε εδώ στην ερημιά, έχουν γίνει στη βεράντα του σπιτιού τα εξής, παρέα με τους προαναφερθέντες: 
Απόγευμα με καφέ και καρυδόπιτα, απόγευμα με καφέ και πορτοκαλόπιτα, απόγευμα με καφέ και προφιτερόλ από το Ντόλτσε (εγγύηση), απόγευμα με βυσσινάδα, βερίκοκα και κεράσια, απόγευμα με καφέ και λουκούμι τριαντάφυλλο ανάμεσα σε μπισκότα πτι μπερ, βραδιά τζιν με τόνικ και ξηρούς καρπούς, βραδιά τουρνουά σκραμπλ με τα περίφημα τόουστ μου, βραδιά με κεφτέδες και πατάτες τηγανιτές, βραδιά μπύρας με κλαμπ σάντουιτς, βραδιά βότκας με πορτοκάλι ή λεμόνι για κάποιους που την προτιμούν έτσι, βραδιά με σουβλάκια από τοπικό σουβλατζίδικο (να σημειωθεί ότι η περιοχή είναι διάσημη για τα σουβλάκια της), βραδιά μπάρμπεκιου με μπέργκερ, λουκάνικα και καλαμπόκια (τα έψησαν κάτω και τα έφεραν να τα απολαύσουμε επάνω) και βραδιά με σουφλέ ζυμαρικών. 
Ενδιάμεσα, δηλαδή όταν δεν έχουμε παρέα, βάζουμε τα κάδρα. Ναι, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα την τοποθέτησή τους. 
Την Παρασκευή που έρχεται περιμένω τον Θωμά τον Ξωμερίτη τη Λεκάνα και τον Φ.Σ., για να περάσουμε μαζί την ημέρα (όλοι είμεθα πλήρως εμβολιασμένοι). 
Οσονούπω περιμένω τη φίλη μου την Όλγα με τον Π.Χ. από Αθήνα. Αυτοί δεν ξέρω πόσες ημέρες θα καθίσουν. 
Και μετά βλέπουμε... 
Και όπως καλά έχεις καταλάβει τόση ώρα, μετακόμισα. 
Σε μια ερημιά. 
Έξω από ένα χωριό της Αργολίδας. 
Εις το, κατά κάποιο τρόπο (είναι μπερδεμένη ιστορία και πού να σου εξηγώ τώρα…), ιδιόκτητο σπίτι του Ήρωα.  
Το οποίο σπίτι είναι σε ένα δρόμο, που δεν έχει όνομα. Και, φυσικά, ούτε έχει αρίθμηση ο δρόμος.
Διότι, πού να βάλουν αριθμούς; Στα χωράφια;
Άφησα, λοιπόν, το ειδυλλιακό Άργος με την μαγευτική θέα που είχα εκεί που κατοικούσα για 15 έτη. Να, δες για τι πράγμα σου μιλάω: 





Και ήλθα εδώ στην ερημιά και βλέπω κάθε μέρα αυτό: 



Εντάξει, δεν είναι και τόσο άσχημα εδώ στην ερημιά, αλλά δεν έχει καλό δίκτυο... 

Σ' αφήνω τώρα, γιατί σε 10 λεπτά θα έλθει η Ντίνα Ν. για καφέ. Ποια είναι η Ντίνα Ν.; Μία από το χωριό, δεν την ξέρεις... 

ΥΓ. Για την πανίδα της περιοχής, θα σου τα πω σε άλλο ποστ. 
ΥΓ. 2 Να θυμηθώ να σου γράψω κάποια στιγμή για το πώς έγινε η μετακόμιση. 
ΥΓ. 3 Για το ότι σπανίως έχω σήμα τηλεφωνίας εδώ στην ερημιά, ούτε που θέλω να το κουβεντιάσω. 
ΥΓ. 4 Ναι, αλλά έχει ωραία θέα, αν φυσικά εξαιρέσει κανείς τα εκατοντάδες καλώδια που περιφέρονται...

30 σχόλια:

  1. Ομολογώ ότι μετά από τέσσερεις - πέντε προσπάθειες να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί σου (χοντρικά τον τελευταίο μήνα) ανησύχησα. Μάλιστα και σήμερα ακόμα το συζητούσα με τη Fish eye στην οποία μετέφερα την ανησυχία μου αυτή.

    Χαίρομαι, λοιπόν, διπλά που όλα είναι καλά και εύχομαι κάθε χαρά και ευτυχία στο καινούργιο σπιτικό σου.

    Να είσαστε όλοι Καλά!
    Φιλιά!

    Υ.Γ. Διέγραψα το σχόλιο για να διορθώσω κάποια λαθάκια. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, εντάξει, καλά είμαστε.
      Άμα δεις και περνάει εξάμηνο και δεν έχω κάνει ποστ, τότε να ανησυχήσεις!
      Απλά εδώ στας εξοχάς απέχω από το βλογ και από τα σόσιαλ μύδια.
      Μιλ μερσί εξάδελφε!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  2. Και ότι σήμερα είχα την κουβέντα σου αρτίστα μου ξέρεις με ποια ε;
    Λέω βρε δεν πα να ρίξω μια ματιά να δώ τι κάνει αυτή η ψυχή;
    Και ωωωω του θαύματος ήρθα και τι βλέπω η γυναίκα; πολύ ερημιά βρε παιδί μου εκεί άνθρωπος δεν πατάει ε; 🤣 τυχερούλα έ τυχερούλα..
    Ολα αυτά που τα καφεδάκια με τα συνοδευτικά τους και τα τόουστ και τα μπάρμπεκιου μόνοι σας τα τρώτε; καλά που έρχονται να σας βοηθήσουνε στο φαγοπότι η παρέα, ε; χάλια περνάτε🤣🤣
    Αχ φιλενάδα δεν νομίζω πως θα βαρεθείτε καθόλου...όσο για την θέα...ασε να μην τα λέμε πως ζηλεύουμε 😊
    Πολύ πάρα πολύ χάρηκα που έστω και με ελλιπές δίκτυο κατάφερες να τα πούμε ήρωας είσαι...είσαι καλά, περνάς ωραία, τι άλλο να θέλεις; άντε και στην επόμενη ανάρτηση με το καλό αγάπη μου καλο σου ξημέρωμα🌙 φιλιαααα😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, χρειαζόταν αυτή η επικοινωνία με κόσμο, μετά την τόσων χρόνων κλεισούρα και απομόνωσης λόγω της μητρός.
      Βέβαια αυτό είναι κάτι που παχαίνει, αλλά θα χειμωνιάσει, θα μαζευτούν όλοι στα σπίτια τους και θα φύγουν τα κιλά!
      Να είσαι καλά Ρουλάκι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τέτοια να διαβάζω και να χαίρομαι!!!
    Έχω ζήσει για 20 και βάλε χρόνια σε παρόμοια περιοχή και ξέρω τι σημαίνει να ζεις καθημερινά τη φύση και όταν έχεις και τόοοοοση καλή παρέα τι τη θες την καλή σύνδεση με το ίντερνετ;
    Είδες πόσα μας μαθαίνει η ζωή για τη σωστή επικοινωνία;

    ΑΦιλάκια από την Αθήνα όπου και εδώ μπορεί κανείς αν το θέλει να περνά καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι.
      Κάτι η ζέστη, κάτι οι παρέες, κάθομαι σπανίως στο πισί.
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  4. Χάλια περνάτε στην παλιοεξοχή, μωρέ. Μοναξιές, βαρεμάρα και φλάπα-φλούπα η θάλασσα και ούτε ένα φαϊ της προκοπής...
    Εν τω μεταξύ, αν είχε εφευρεθεί η συσκευή διακτινισμού και την είχα πρόχειρη, θα πέθαινα για μια μονομαχία σκραμπλ μαζί σου (σας)...
    Πάω να κάψω κάνα τοόουστ να πνίξω τον καημό μου και ν' αγναντέψω την (ίδια) θέα που έχω κι εγώ μπροστά μου (με τις ειδυλλιακές τέντες).
    Φιλιά πολλά στην ομήγυρη, να περνάτε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, βασικά ήλπιζα να μετακομίζαμε στο πατρικό μου, στας Αθήνας, αλλά, δε βαριέσαι, καλά είναι κι εδώ.
      Στο μεταξύ πάω να σκάσω, γιατί προχθές παίξαμε κορίτσια εναντίον αγοριών και χάσαμε παταγωδώς.
      Ευτυχώς είχα πει ότι όποιος κερδίσει θα πλύνει τα πιάτα.
      Άγιο είχα...
      Φιλιά κι από εμένα και χρόνια πολλά για τη χθεσινή ονομαστική σου εορτή!

      Διαγραφή
  5. Ουάααααααου!!!! Δεν ξέρω Αρίτσα τι λες εσύ, μετά του Ήρωος, βεβαίως βεβαίως αλλά εγώ ...πανηγυρίζω βλέποντας την ...ερημιά. Όταν δεν διάβασα αναλυτικά την αναφορά με τις βραδιές που έχουν ήδη διοργανωθεί και έπεται φυσικά και συνέχεια, τότε ήταν που γέλασα με χαμόγελο ως τα αυτιά.
    Γιατί ξέρω ότι είστε ένα μελίσσι, γεμάτο ανοιχτή καρδιά, όμορφα αισθήματα και διάθεση για ζωή. Και αυτό είναι το καλύτερο αγαπημένη μου φίλη.
    Ειλικρινά δεν ξέρεις πόσο χάρηκα για την μετακόμιση. Να σας ευχηθώ καλή διαμονή με την καρδιά μου Αρτίστα μου. Και, εντάξει τι να πω.
    Χαλάλι βρε παιδί μου το ...αργό έως ...ανύπαρκτο σήμα μπροστά σε αυτό που ζείτε και βιώνετε.
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, δεν χάρηκα γι' αυτή τη μετακόμιση.
      Ήθελα να πάω στο πατρικό μου στας Αθήνας, αλλά δεν έκατσε...
      Όμως μου είναι πολύ ευχάριστο που συνδιαλέγομαι με φίλους που έρχονται και μένουν.
      Εντάξει, δεν φταίει μόνο το σήμα για το ότι σπανίως ασχολούμαι με τα διαδικτυακά, είναι και η ζέστη, είναι και οι παρέες!
      Κίσιζ κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι οι παρέες καλή μου φίλη να είναι όπως τις εννοείς, με τέτοιο ενδιαφέρον που σε τραβούν ελκυστικά κοντά τους. Και χαίρομαι. Η ζέστη μας έχει καταβάλει όλους. Και όχι μόνο αυτή.
      Μην μας ξεχνάς καλή μας φίλη. Την αγάπη μας.

      Διαγραφή
    3. Είναι εντάξει άτομα όσοι περνούν από το σπίτι. Ευτυχώς!
      Βέβαια συν τω χρόνω θα με συνηθίσουν και πάλι και θα αραιώσουν τις επισκέψεις. Είναι αρχή ακόμα...
      Θα έρθει κι ο χειμώνας και θα μαζευτούν στα σπίτια τους.
      Μη φοβού κύριε Πιτ, δεν σας ξεχνάω!

      Διαγραφή
  6. Ζεις μεγαλες στιγμες.Ευτυχως η θέα και η παρέα σε αποζημιωνουν.Κατα τα αλλα καλυτερα να μην εκφερω την γνωμη μου δια τας εξοχας.Εσυ την ξερεις.Φιλια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι άσε, δεν θέλω να επεκταθώ...
      Μέχρι ώρας, πάντως, καλά περνάμε.
      Τον χειμώνα δεν ξέρω τι θα κάνουμε...
      Κίσιζ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  7. Καημενούλια μου.....μέσα σε τέτοια ερημιά περιδιαβαίνετε φίλοι, γνωστοί, συγγενείς και άνθρωποι της….διπλανής πόρτας (που λέει ο λόγος) προσπαθώντας να συνθέσετε τον καινούργιο σας κόσμο. Ααααχχχ…..να είχα τη χάρη σας! Η ερημιά του τόπου και ο τόπος της ερημιάς, τελικά γίνεται ένα με σένα. Πόσα πρόσωπα μπορεί να έχει η ομορφιά; Θα ανακαλύπτεις ένα κάθε μέρα, και οι ευτυχισμένες στιγμές θα έχουν άλλη γλύκα. Θα δεις!
    Να περνάτε καλά Αρτίστα μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είναι, δεν έχω παράπονο.
      Τον χειμώνα τον φοβάμαι λίγο, αλλά φαντάζομαι θα έχω και τότε επισκέψεις!
      Ευχαριστώ πολύ Αννίκα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χάρηκα, Αρτίστα μου, πρώτον, που είχα νέα σου, και δεύτερον, που αρχίζεις μια νέα φάση στη ζωή σου, χωρίς πολλή τεχνολογία, αλλά με ηρεμία, θαυμάσια θέα και πολλούς αγαπημένους φίλους.
    Να περνάς υπέροχα! Το αξίζεις! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να έχω διάθεση, χρόνο και ιδανική θερμοκρασία και να μπαίνω πιο συχνά εδώ πέρα μέσα, αλλά δεν...
      Ίσως όταν χειμωνιάσει...
      Μιλ μερσί Πίπη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Εάν σε ευχαριστεί στα εξοχάς κανένα θέμα. Η θέα ομως υπέροχη και εγώ κατάλαβα ότι είσαι μια κυψέλη που παράγει μέλι και έρχονται όλοι να το δοκιμάσουν και να δουν τη βασίλισσα μέλισσα!!
    Καλά να περνάτε και εύχομαι να σε αφήσει το δίκτυο να διαβάσουμε και άλλα ποστ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όσο έχω κόσμο γύρω μου με ευχαριστεί!
      Να είσαι καλά Άννα Φλο!
      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Δεν συγκρίνεται η μια θέα με την άλλη.
    Μια χαρά σε βρίσκω. Ο ήρωας σίγουρα είναι μια χαρά.
    Για να έρχεται τόσος κόσμος, σας αγαπάνε πολύ.
    Αν πάλι κάποιες στιγμές βαριέσαι, ξέρεις εσύ, τοουστ, εγγύηση.
    Να περνάτε καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ήρωας είναι πανευτυχής!
      Ναι, η αλήθεια είναι ότι είμεθα αγαπητοί στα πέριξ!
      Καλά μη νομίζεις, το καμένο πάει σύννεφο τελευταίως!
      Μιλ μερσί Ρένα Χριστοδούλου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Αλλού σε άφησα, αλλού σε βρίσκω;
    Πόσο καιρό χάθηκα; Τι γίνεται στον κόσμο
    θεέ μου; Τι άλλο έχω χάσει;
    Φιλιά Αρτίστα μου!
    Χάρηκα που είσαι καλά και έχεις ωραίες
    παρέες... Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ εγώ ήρθα σήμερα, κοντά ένα μήνα μετά τη δημοσίευση του ποστ, για να απαντήσω και λες για σένα;
      Δεν έχεις χάσει τίποτε άλλο.
      Ευχαριστώ πολύ Άιρις!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  12. Τζαμάτη θέα και παρέα και ησυχία/ηρεμία και οινοποσία - νομίζω πως θα περάσετε όμορφα στο καινούργιο σας σπιτικό :) Kαλορίζικο κι ας μην έχετε καλό σήμα/δίκτυο! ( ίσως να'ναι καλύτερα χο! ) Κοίτα να ξεκουραστείτε κι εσύ κι ο Ήρωας γιατί μια μετακόμιση είναι βαρύ πράγμα...
    Μου αρέσει πολύ το καινούργιο σας περιβάλλον :) Kαλό υπόλοιπο καλοκαιριού, να περνάτε όμορφα! Φιλιά πολλά σου στέλνω Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι, δεν έχω παράπονο!
      Θα ξεκουραστούμε όταν ψυχράνει ο καιρός και μαζευτούν όλοι στα σπίτια τους!
      Επίσης καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
      Μιλ μερσί Λέφτι!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  13. Ωραία θα περιμένω νέα σου...:)
    Καλή συνέχεια με τις επισκέψεις και τα κάδρα. Θα στρώσει και η σύνδεση, δεν είναι στο χέρι της.
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάδρα τοποθετήθηκαν και οι επισκέψεις συνεχίζονται!
      Κίσιζ Μάνια!

      Διαγραφή
  14. Καλορίζικο το καινούργιο σας σπιτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.