Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

Με αφορμή την έναρξη...

...του click away, αντιγράφω φανταστικό διάλογο (ή και όχι, καθώς ενδεχομένως τέτοιοι διάλογοι να προκύψουν) που βρήκα σε μια σελίδα στο facebook, αλλά δεν θυμάμαι σε ποια. 

Κυρία Φρόσω: Ναι γεια σας. Θα ήθελα πέντε βρακιά με φαρδύ λάστιχο. 
Τοπικό κατάστημα: Τι νούμερο φοράτε κυρία; 
Κυρία Φρόσω: Δεν ξέρω μάνα μου. 
Τοπικό κατάστημα: Τι μέγεθος θέλετε; 
Κυρία Φρόσω: Να σου πω. Να είναι ίδιο μέγεθος με το καφέ παντελόνι μου, γιατί αν είναι σαν το κόκκινο, θα με κόβουν. 
Τοπικό κατάστημα: Μα δεν ξέρω πώς είναι το παντελόνι σας το καφέ κυρία. Πείτε μου ένα νούμερο παρακαλώ. 
Κυρία Φρόσω: Ας είναι παιδάκι μου όσο είναι η λεκάνη που απλώνω, το γύρω-γύρω. 
Τοπικό κατάστημα: Κατάλαβα. Θέλετε το XXL. Τι χρώμα τα θέλετε; 
Κυρία Φρόσω: Νταμοτά και ριγάτα. 
Τοπικό κατάστημα: Μάλιστα, καρό και ριγέ. Ένα e-mail να σας στείλω τα στοιχεία να προπληρώσετε; 
Κυρία Φρόσω: Δεν ξέρω τι είναι τούτο μάτια μου. Θα σου δώκω πενηντάρικο όταν έρθεις. 
Τοπικό κατάστημα: Μα κυρία πρέπει να με πληρώσετε με κάρτα ή ηλεκτρονικά και μετά να έρθετε εσείς να τα πάρετε. 
Κυρία Φρόσω: Τι λες μάνα μου; Δεν ξεύρω τι είναι αυτά που λες. Εγώ ένα πενηντάρι της σύνταξης έχω. Και πώς θα έρθω; Εγώ μένω στη Βάρη. 
Τοπικό κατάστημα: Μα έτσι γίνεται το click away. 
Κυρία Φρόσω: Το ποιο; Εμένα μού 'παν να πάρω τηλέφωνο να παραγγείλω τα βρακιά που θέλω. 
Τοπικό κατάστημα: Ναι αλλά πρέπει να προπληρώσετε και να έρθετε με μήνυμα να τα πάρετε. 
Κυρία Φρόσω: Πού να γράψω μήνυμα παιδάκι μου; Εγώ την πρώτη δημοτικού έβγαλα. Πώς να γράψω σε χαρτί; 
Τοπικό κατάστημα: Όχι σε χαρτί! Στο κινητό! 
Κυρία Φρόσω: Εγώ ένα ακίνητο έχω μόνο. Μου το άφηκε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου. Αλλά τι δουλειά έχει το σπίτι με τα βρακιά; Για να πάρω πέντε βρακιά θα μου πάρετε το σπίτι τώρα; 
Τοπικό κατάστημα: Όχι κυρία μου. Προς Θεού... Τι λέτε; Εγώ μιλάω για το νέο σύστημα αγορών. Το click away! 
Κυρία Φρόσω: Βρε δεν πας να κουρεύεσαι που για να πάρω πέντε βρακιά, πολεμάς να μου φας το ακίνητο; Άστο! Μένω και χωρίς βρακί! Θα παίρνω και τον αέρα μου! Ακούς εκεί να θέλει το ακίνητο μου! Α να χαθείς παλιόπαιδο! Ποια είναι η μάνα σου να της τα πω όλα; 
Τοπικό κατάστημα: Ηρεμήστε παρακαλώ... 
Κυρία Φρόσω: Λέγε τώρα τίνος είσαι; Ρεντίκολο θα σε κάνω!


Για την αντιγραφή: Αρτίστα του βωβού

48 σχόλια:

  1. Απολαυστική η κυρία Φρόσω! Όχι ότι απέχει πολύ απ' την πραγματικότητα βέβαια. Και μακάρι αυτό το click away να αποδειχθεί φιάσκο, για να επιστρέψουμε στην κανονικότητά μας, στα συνοικιακά μας μαγαζάκια και στις υπαίθριες αγορές, εκεί που ο μικροπωλητής σε κερνάει κι ένα χαμόγελο και ξέρεις πως τα λεφτά σου πιάνουν τόπο και συντηρούν ολάκερες οικογένειες. Άσε που βρίσκεις καταπληκτικά βρακιά (και όχι μόνο) 😉
    Χαμογέλασε λίγο το χειλάκι μας. Ευχαριστούμε Αρτίστα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει περίπτωση να μην αποδειχτεί φιάσκο; Πόσα μαγαζιά στη γειτονιά μου, δεν έχουν σελίδα ούτε στο facebook. Όπως είναι λογικό, στις βιτρίνες δεν τα έχουν όλα. Άρα πώς θα παραγγείλω; Θα τους κάνω βίντεο κλήση;
      Μαρία μου, για το click away (που κανονικά έπρεπε να λέγεται click and collect, απλά τα τζιμάνια σου λέει, πώς είναι το take away, έτσι κι αυτό) έπρεπε να υπάρχει υποδομή. Μόνο ο υπουργός καμαρώνει (στο twitter γελάει ο κόσμος κι έχει απίστευτες ατάκες). Στη Πάτρα δεν πάτησε κανείς σήμερα!
      Κορίτσια μου αγαπημένα, έχουμε πολλά να ζήσουμε ακόμα, εύχομαι να είμαστε καλά και να μην χάσουμε επ' ουδενί το χιούμορ μας!
      Αρτίστα μου σ' ευχαριστώ για το γέλιο!

      Διαγραφή
    2. @Μαρία Κανελλάκη
      Είναι φιάσκο εν τη γένεση του και είναι αδύνατον να μην το ξέρουν οι ιθύνοντες.
      Δυστυχώς θα πληγούν πολλοί.
      Εγώ μια φορά, τα βρακιά μου τα παίρνω από τη γειτονιά μου!
      Καλέ αλίμονο, τι ευχαριστείς;
      Αφού μόλις το βρήκα το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να το αντιγράψω εδώ. Μα δεν ήτο σωστό να γελάω μόνη μου...
      Καλή εβδομάδα και ένα καλό κλικ αγουέι σου εύχομαι!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Τσαρδακλή
      Κι εδώ επίσης όλα άδεια ήταν, από ότι με πληροφόρησαν.
      Μακάρι να μην το χάσουμε το χιούμορ μας, αν και τελευταίως φοβούμαι ότι έχει μειωθεί το δικό μου.
      Η ευχαρίστηση δική μου!
      Καλή εβδομάδα Μαρίνα μου και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  2. Γελάς;
    Ναι ας σου έμεινε χιούμορ και γιατί το κείμενο είναι απίστευτο... μερσί Αρτίστα μας!
    Άσε μας και εσύ Μπαμπινιώτη που βάλθηκες μες το χάος να μας μάθεις ελληνικά!
    Αχ! Μαρία Κ. μου, δεν θα πιάσει το κλικ αουέι γιατί το "κράτος" έχει πιο μεγαλεπήβολα σχέδια, όταν δεν θα μας έχει μείνει ούτε μία για να κάνουμε κλικ!
    ΑΦιλάκια με πολλά κλικάκια γιατί είμαστε της αληθινής κλίκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αλίμονο, αφού μόλις το βρήκα εσάς σκέφτηκα.
      Εντάξει κι έναν θείο μου, που του το έστειλα στο βάιμπερ!
      Τι φάση κι αυτή με τον Μπαμπινιώτη...
      Ωωω! Πολύ μου αρέσει η ιδέα της κλίκας της παρέας μας!
      Μπιζούδια μαγισσούλα μου!
      Να έχεις μια πολύ καλή εβδομάδα και ένα καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  3. Ο κύριος Επαμεινώντας, από απέναντι, έβαλε τον εγγονό του να παραγγείλει σώβρακα. Σώβρακα μακριά ήθελε ο καημένος να μην κρυώνει το καταχείμωνο. Τρεις βδομάδες τώρα δεν κούνησε ρούπι απ’ το σπίτι, μη και του ρθει η παραγγελία και χθες την ώρα που έπινε τον καϊμακλίδικό του χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο Νώντας, ο εγγονός του. Του ανακοίνωσε πως έτοιμη η παραγγελία και θα περνούσε απ’ το κατάστημα. Επιτέλους! Είπε, πάνω στην ώρα που η τηλεόραση ανακοίνωνε χαμηλό βαρομετρικό με πτώση θερμοκρασίας και χιόνια. Να μην τα πολυλογώ, η παραγγελία έφτασε στα χέρια του μεσημεράκι. Μόνο εγκεφαλικό δεν έπαθε όταν άνοιξε το πακέτο. Ρε πως τη γλύτωσε! Πέντε σώβρακα, τι σώβρακα δηλαδή, μποξεράκια από κείνα τα πολύ κοντα που φορούσε ο Νώντας. Εε μετά απ’ αυτό έψαξε κάτι φανελένια τραπεζομάντηλα που είχε η μακαρίτισσα, να τα δώσει της κόρης του να ράψει σώβρακα της προκοπής, μπας και ξεχειμωνιάσει.
    Αρτίστα μου να είσαι καλά, και συ και η κυρία Φρόσω και ο κ. Επαμεινώντας. Για το click away δεν είμαι και πολύ σίγουρη...ούτε για το μυαλό που το σκέφτηκε.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όφου τι έπαθε ο δυστυχής Επαμεινώνδας!
      Και να δεις που θα την πατήσουν κι άλλοι έτσι...
      Για το κλικ αγουέι να είσαι σίγουρη. Θα αποτύχει παταγωδώς.
      Εγώ μια φορά άμα ξεμείνω από βρακιά, θα κάνω όπως και ο Επαμεινώνδας. Θα ράψω από τραπεζομάντηλα!
      Κίσιζ Αννίκα!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και ένα καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  4. Με έκανες και γέλασα με τα χάλια μας. Η αλήθεια είναι ότι τα μικρά καταστήματα έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα με τον εγκλεισμο και με την αγορα εξαποστάσεως ακόμη περισσότερο. Δεν είναι μόνο η κ Φρόσω. Και εγώ που μπορώ να παραγγείλω με ένα κλικ ποτέ δεν το έχω κάνει είμαι της σχολής, ''βλέπω,αγγίζω και μετά επιλέγω''. Οποτε; Θα μείνουμε χωρίς βρακιά!!
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο. Δεν αγοράζω διαδικτυακά, ούτε πρόκειται να το κάνω με κλικ αγουέι.
      Κι αν σωθούν τα βρακιά μου, θα κάνω όπως κι ο Επαμεινώνδας. Θα φτιάξω από τραπεζομάντηλα!
      Κίσιζ, καλή εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι Άννα Φλο!

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχαχαχα
    Να'σαι καλά.. ουφ.. θα σκάσω!
    Πολλά φιλιά Αρτίστα του βωβού και πάντα τέτοια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, πάντα τέτοια να βρίσκω και αμέσως θα τα βάζω εδώ να γελάμε παρέα!
      Κίσιζ Μαρία Γ., καλή εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  6. Μηπως να πηγαινε ο κυριος Επαμεινωνδας να τα δοκιμασει εξω απο το καταστημα?Λεω μηπως ?Και εμεις οι υπολοιπες οτι τελος παντων χρειαζομαστε σαν την κυρια Φροσω.Καντε το εικονα.και τα λεμε.λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂😂😂
      Το έκανα εικόνα και θα γελάω όλη την υπόλοιπη εβδομάδα!
      Καλή εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω την κα Φρόσω! Ένας απολαυστικός σουρεάλ και πέρα για πέρα αληθινός διάλογος. Τώρα πώς ταιριάζει το σουρεαλιστικό στοιχείο με το πραγματικό, είναι απορίας άξιον! Να είσαι καλά, Αρτίστα μου. Σε φιλώ και... γελάω ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επειδή όλη η κατάσταση που ζούμε είναι κι αυτή κάπως σουρεαλιστική.
      Κι εγώ. Γελάω ακόμα!
      Κίσιζ Μία καλή εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  8. Απολαυστικό, με χιούμορ, αναγκαίο στις μέρες μας!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, είναι που ξέρω τι αντιγράφω!
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα κύριε Διακοβασίλη!
      Και καλό κλικ αγουέι να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Πολύ γέλιο σηκώνει η κατάσταση αλλά με όλα αυτά που διαβάζω από το πρωί για τις προβλέψεις πχ του Γενάρη, πολύ στενοχωριέμαι Αρτίστα μου.
    ''Μακάρι να ήμουν λίγο σαν την κυρία Φρόσω σου, να όπως σ αυτό:
    ρε δεν πας να κουρεύεσαι που για να πάρω πέντε βρακιά, πολεμάς να μου φας το ακίνητο; Άστο! Μένω και χωρίς βρακί! Θα παίρνω και τον αέρα μου! Ακούς εκεί να θέλει το ακίνητο μου! Α να χαθείς παλιόπαιδο! Ποια είναι η μάνα σου να της τα πω όλα;''

    Πέρα βρέχει χχχ

    σε φιλώ ωστόσο
    καλή εβδομάδα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μη στενοχωριέσαι;
      Πολύς κόσμος θα πει το ψωμί ψωμάκι έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα...
      Κίσιζ Φις Άι!
      Καλή σου εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  10. Κορίτσια....
    να σας δω και να μας δω ρε χωρίς ....βρακιά και τι στον κόσμο. Θα απογειώσουμε τις σεξουαλικές μας φαντασιώσεις.
    Οι άνθρωποι δουλεύουν για μας δεν το βλέπετε; Ααπαπαπαπα γκρίνια.
    "Κλικ εγουέη" ρε και ξερό ψωμί λέμε.

    Αρτίστα μου, τι άλλο έχουμε να δούμε ρε συ μιλάμε. Τι άλλο με το θίασο που έχουμε μπλέξει.
    Μάστερπις το βλέπω σήμερα το θέμα σου αγαπημένη μας φίλη. Ειλικρινά.
    Και στέλνω και φιλιά με ευχαριστώ για το γέλιο που μας χάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη είσαι άπαιχτος χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. @κύριος Πιτ
      Εμένα χωρίς βρακί δεν θα με δεις!
      Άμα ξεμείνω θα φτιάξω από τραπεζομάντηλα, όπως ο Επαμεινώνδας, που λέει πιο πάνω η Αννίκα!
      Είναι κρίμα κι άδικο να τα τραβάει όλα αυτά ο κόσμος.
      Κι όσο για τον θίασο, ας ελπίσουμε ότι μετά από όλα αυτά η μνήμη του λαού δεν θα είναι τόσο κοντή όσο ήταν μέχρι τώρα.
      Εγώ ευχαριστώ κύριε Πιτ, που είστε όλοι εδώ και γελάμε παρέα.
      Κίσιζ, καλή εβδομάδα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  11. Οι ξένες λέξεις πάνε κι έρχοντε στην καθημερινότητά μας κι όλο και προστίθεντο κι άλλες σε λίγο θα πάρουμε και το λόουερ χωρίς να το καταλάβουμε. Εξπέρ θα γίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια τώρα γίνεται αυτό.
      Εγώ πάντως με βλέπω για προφίσενσι!
      Καλό Σαββατοκύριακο Χελώνα και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  12. Μολών λαβέ η κυρία Φρόσω !

    Το ξέρετε πως με τα κλικ αγουει και ειδικά το ΤΕΙΚ ΑΓΟΥΕΙ αφήνουν οι έλληνες και πάλι ιστορία. Δεν υπάρχει take away χαχαχαχαα στην αγγλική χαχαχα
    πολλες9090 ωχ ()()() χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα εγώ δεν ξέρω από αυτά! Ότι προστάξει η Κυβέρνηση, διότι ως γνωστόν σέβομαι τους θεσμούς!
      Καλό γουίκ εντ Μάνια και καλό κλικ αγουέι!
      ()()()

      Διαγραφή
  13. Γεια σου εξαδέλφη,

    Τα εγγλέζικα έχουν μπει, βιαίως κάποτε, στη ζωή μας. Μόδα, ξενομανία, ευκολία, μίμηση; Άνευ σημασίας.

    Θα ζήσουμε και με αυτά.

    Να είσαι Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά είμαι κούλ (πώς το λέτε στα ελληνικά;) με αυτό.
      Μινγουάιλ το κάνω κι η ίδια σάμ τάιμς!
      Βλέπεις εδώ στας επαρχίας που ήλθα να κατοικήσω, πρέπει να μιλάω τη γλώσσα τους για να συνεννοούμαι.
      Καλό Σαββατοκύριακο εξάδελφε και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  14. Χαχαχα Αρτίστα μου, να είσαι καλά.
    Έχω μπόλικα κουρελάκια, μη χαλάσεις τα τραπεζομάντιλα άδικα.😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Αυτό θα κάνω κι εγώ. Εδώ ράβω τσάντες με κουρελάκια, δεν θα ράψω βρακιά και σώβρακα;
    Έχουν πολλά ράμματα για τις γούνες μας ακόμα νομίζω .
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να με δω με βρακί πάτσγουορκ που θα μου φτιάξεις και τι στον κόσμο!
      😂😂😂😂😂😂
      Ναι κι εγώ φοβούμαι ότι ακόμα δεν είδαμε τίποτα...
      Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα Χριστοδούλου και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  15. Αρτίστα μου ανεπανάληπτη αντιγραφέα, να σου ζητήσω την άδεια να αντιγράψω κι εγώ τον καταπληκτικό διάλογο της κυρά Φρόσως ;;; Ολοι έχουν ανάγκη, εκτός από βρακιά, να ξαλεγράρουν, να γελάσει το χειλάκι τους, να φτιάξει η διάθεσή τους.....και εγώ έχω προβληματιστεί με το θέμα των αγορών γιά δέησα κι έχασα κάμποσα κιλά και εκτός από ρούχα, χρειάζομαι και νέα εσώρουχα. Τι νούμερο όμως ;;;;Πως θα δοκιμάσω επί του πεζοδρομίου, το XL, τo L, μήπως θα ευτυχήσω να χωρέσω στο Μ;;; Αστα μεγάλος ο προβληματισμός μου, δεν έχω και φανελένια σεντόνια ούτε τραπεζομάντηλα και κατέληξα να κάνω click away ( ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ελληνιστί) γιά παραμάνες .....!!! Μάλιστα και επειδή δεν υπάρχει εδω και πολλά χρόνια ψιλικατζήδικο στην γειτονιά , κατέληξα να παραγγείλω ιντερνετικά από Κίνα, σε 2 μήνες θα τις έχω !!!Βρείτε μου λύση σας παρακαλώ και γιά κάτι τάπερ που χρειάζομαι επειγόντως (να στείλω καλούδια σπιτικά στον εγγονό)..... Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιβάλλονται οι αντιγραφές σε κάτι τέτοια!
      Μην κάνεις τίποτα από αυτά, διότι έχω τη λύση.
      Η Ρένα η Χριστοδούλου πιο πάνω, γράφει ότι έχει πολλά κουρελάκια φυλαγμένα.
      Οπότε θα της δώσεις τα μέτρα σου και θα σου φτιάξει βρακιά πάτσγουορκ!
      Θα της πω να κάμει και σ' εμένα!
      Τώρα για τα τάπερ, επειδή ως γνωστόν είμαι λάτρης του παγωτού, έχω κρατημένα πολλά κουτάκια με τα καπάκια τους, που τα φυλάω για να στέλνω καλούδια σε φίλους και συγγενείς! Άμα δεν βρεις να σου στείλω με το ΚΤΕΛ, γιατί το ταχυδρομείο μας έκλεισε λόγω covid!
      Κίσιζ Κλαυδία!
      Καλό Σαββατοκύριακο και καλό κλικ αγουέι!

      Διαγραφή
  16. Τίνος είσαι συ; Χαχαχαχα! Πλάκα πλάκα αν δεν επικαλεστείς τη μανούλα του άλλου ακρη δε βγαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάθα με που άργησα τόσο να απαντήσω, αλλά είχα πέσει σε κώμα από τα πολλά μελομακάρονα!
      Καλή χρονιά να έχεις Μπάλανς μου! 🎈

      Διαγραφή
  17. Αχ.....δεν μπορώ αρτίστα μου από τα γέλια να κρατήσω...ξέρεις πια... 🤣🤣🤣🤣🤣
    Πως τα γράφεις έτσι απότομα και δεν βάζεις ένα απαγορευτικό για γιαγιάδες και μάλιστα δις;
    Αμ δεν είναι μόνο η κυρά Φρόσω που θέλει βρακιά μάνα μου!!και τι είναι αυτό το κλικ από τέτοιο; απαπα δεν την παθαίνω σαν την κυρά Φρόσω...
    Θα προτιμήσω την ιδέα του Επαμεινώντα που είναι όλα τα λεφτά ...πάω να ψάξω για φανελένια σεντόνια....έχω κάτι ωραία με λουλουδάκια, θα ξετρελαθεί ο κυρ Γιώργης!!🤣🤣🤣
    Ντροπή μου όχι για τα βρακιά που θα ράψω, αλλά για την ανάρτηση των δωρακίων που δεν είδα η καθυστερημενη ως συνήθως...
    Ελπιζα πως ένα τόσο μικρό στολιδάκι, ίσως σου έφτιαχνε την διάθεση..
    Αν τα κατάφερα έστω και λίγο, χαίρομαι για αυτό!!
    Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα με ότι εύχεσαι και η καινούργια χρονιά να μας φερθεί τρυφερά με στοργή...και αγάπη καλές γιορτές!!! φιλιαααα!!! 🧡🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τωρα εδω που τα λεμε, δεν ξερω εαν πρεπει να γελασω ή να κλαψω με αυτην την ιστορια, ποσο αληθεια ειναι ολο αυτο και ποσο μεσα πεφτει ειδικα με τους μεγαλους ανθρωπους και συγκεκριμενα αυτους που ειναι μονοι τους και δεν εχουν απο πουθενα βοηθεια. Δεν ξερω αν με το να θυμωσουμε βοηθαμε καπου και πιστεψε με ολη την κατασταση φετος υπαρχουν πολλα για να θυμωσουμε... Παντως αν εχετε πουθενα και εσεις καποια κυρια Φροσω παρτε της καμια 10 αρια βρακια ρε παιδια κριμα ειναι η γυναικουλα ! χαχαχαχα
    Χρονια πολλα Αρτιστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάσεις.
      Είναι τόσα πια που υπάρχουν για να κλαίμε, που δεν μπορώ άλλο, έχω σκάσει η μεσήλιξ...
      Καλή χρονιά Έλενα! 🎈

      Διαγραφή
  19. Αρτίστα μου, είσαι απίθανη! Χαίρομαι που δεν θα μείνεις ξεβράκωτη, δεν είναι η εποχή κατάλληλη. Όσο για εμένα, παρ'όλο που το κλικ αγουέι δεν προτίθεμαι να το χρησιμοποιήσω ζαμέ, ομολογώ ότι έχω αρχίσει δειλά-δειλά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι δεν είμαι ο μέσος όρος ανθρώπου, καθώς συνήθως βαριέμαι αφάνταστα τα ψώνια, οπότε δεν με πειράζει να γλιτώσω μερικές επισκέψεις στα μαγαζιά. Από την άλλη, για ρούχα που δεν έχουμε ξαναδοκιμάσει και δεν ξέρουμε ακριβώς το νούμερό μας, νομίζω ότι η παράδοση παίρνει το προβάδισμα, χρειάζεται επίσκεψη και επί τόπου έλεγχος, δεν μπορώ να πω...
    Πάντως, αν γενικευτεί το κλικ αγουέι, εσένα δε σε φοβάμαι. Για εμένα, από την άλλη, δεν είμαι και τόσο αισιόδοξη.
    Αν σου στείλω το τραπεζομάντηλο και τα μέτρα μου, θα μπορέσεις να μου ράψεις μερικά βρακιά, εσύ που ξέρεις;
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι, αν δεν ράψω τα βρακιά της Πίπης, τότε ποιανού θα ράψω;
      Καλή χρονιά Πίπη! 🎈

      Διαγραφή
  20. Καλή Χρονιά Αρτίστα του Βωβού!
    Υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς για το Νέο Έτος!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία Γ.!
      Επιθυμώ και τύχη, εκτός από υγεία, γιατί όπως είπε και ο Σταμάτης, υγεία είχαν και οι επιβάτες του Τιτανικού!
      Κίσιζ, μένι κίσιζ!🎈

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.