Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Εκατοντάδες χιλιάδες...

...αναγνώστες του παρόντος ημερολογίου ιστολογίου και πιο συγκεκριμένα η Φις Άι και η Μάνια, αιτήθηκαν όπως τους επιδείξω τη μπλούζα που έραψα την προπερασμένη εβδομάδα. 
Και επειδή, όλως παραδόξως, έχω πάθει μια παροδική εξωστρέφεια και τυχαίνει να είμαι και στις καλές μου τις τελευταίες ημέρες, είπα να μην τους χαλάσω το χατίρι. 
Το ύφασμα της μπλούζας είναι μαύρο, αλλά μπορεί να δείχνει και κυπαρισσί στις φωτογραφίες, αφενός μεν επειδή το κινητό μου δεν έχει τα απαιτούμενα πίξελςςς ή δεν ξέρω κι εγώ πώς τα λένε αυτά που δεν έχει, αφετέρου δε επειδή ως φωτογράφος έχω αποτύχει παταγωδώς. 
Η δαντέλα που κοσμεί τη μπλούζα, είναι από παλαιό φόρεμα της μητέρας Θεοδοσίας, το οποίο βρισκόταν στη ντουλάπα της από το 1950 και μάλλον δεν είχε φορεθεί πέραν του 1955, διότι από εκεί και ύστερα δεν χωρούσε σε αυτό καμία από τις γυναίκες της οικογενείας, του στενού ή ακόμα και του ευρύτερου φιλικού περιβάλλοντος.
Όλες τους είχαν χοντρύνει.
Να σημειωθεί ότι και η δαντέλα είναι ακριβώς το ίδιο μαύρο με το ύφασμα της μπλούζας, αλλά τι να τα ξαναλέω, τα ξέρετε τα περί των πίξελςςς. 
Παραθέτω λοιπόν τις φωτογραφίες.

Στιγμιότυπο κατά τη διάρκεια του ραψίματος.


Η μπλούζα. Η μαύρη. 


Λεπτομέρεια της λαιμόκοψης-χαμόγελου. 
Δεν ξέρω αν αυτό που έχω φτιάξει λέγεται λαιμόκοψη ή χαμόγελο, 
οπότε πείτε το όπως εσείς θέλετε. 


Κοντινό πλάνο του μανικιού, στο τελείωμα. 


Κουφόπιετα-τσαχπινιά στο μπροστινό πλαϊνό της μπλούζας, 
στο τελείωμα. 


Και μετά έκαμα διάλειμμα για καφέ και τσιγάρο, ενώ στο χέρι μου κρατούσα ένα κομματάκι δαντέλας.
Και μου λέω "Αρτίστα, δεν φτιάχνεις και μια μπετονιέρα, μια μπουτονιέρα, μια μπουτουνιέρα ή όπως διάολο λέγεται, να έρθει να γίνει πιο σικ η μπλούζα;".
Και έφτιαξα. 

Η μπετονιέρα ή μπουτονιέρα ή μπουτουνιέρα, 
επάνω στη ταμπακιέρα. 


Η μπετονιέρα ή μπουτονιέρα ή μπουτουνιέρα, 
επάνω στη μπλούζα. 


Εν τω μεταξύ, δεν είχα τελειώσει καλά-καλά με τη μπλούζα, χτυπάει το κουδούνι και ήταν η νύφη μου, η οποία, δίνοντάς μου μια σακούλα από ηλεκτρολογικό εξοπλισμό, μου είπε "Έχω εδώ μέσα ένα παλιό κοτλέ παντελόνι. Μήπως μπορείς να μου φτιάξεις μια τσάντα;". 
Της είπα "Δεν έχω φτιάξει ποτέ ξανά τσάντα", μου είπε "Δεν πειράζει, πειραματίσου…" και αυτό έκανα.
Πήγα κι έψαξα στης Ρένας της Χριστοδούλου, στης Μίας, αλλά και στο Γιουτιούμπ.
Πήρα μια ιδέα από εδώ, μία από εκεί, μία από απέναντι και τελικά την έφτιαξα. 
Ιδού η τσάντα. 

Με το φυσικό φως μιας συννεφιασμένης ημέρας. 


Με φλας, την ίδια ημέρα. 


Και τώρα επειδή κουράστηκα με όλη αυτή την περιγραφή, την παράθεση και την επεξήγηση του φωτογραφικού υλικού, πάω να χαλαρώσω και να ξεκουραστώ στης Λενιώς
Τι πάει πει "Ποια είναι η Λενιώ;". 
Μία είναι η  Λενιώ και τη βρίσκουμε εδώ!

60 σχόλια:

  1. Μια γυναίκα οφείλει να είναι αριστοκρατική και υπέροχη (τάδε έφη Κοκό Σανέλ)
    Haute Couture με τα όλα της Αρτίστα μου η μπλούζα, σε απλά ελληνικά όλα τα λεφτά. Και η τσάντα επίσης. Τις εντυπώσεις έκλεψε και η μπετονιέρα, μπουτουνιέρα, μπιζουτιέρα.....ε τέλος πάντων αυτή
    Καλοφόρετα αμφότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, όλες οι γυναίκες στο σόι μου μέσα, πίνουν νερό στο όνομα της Σανέλ!
      Εκτός από εμένα, που ταγιέρ και πέρλες δεν έχω βάλει στη ζωή μου.
      Από νεαρή και χωρίς να έχω τότε πρόβλημα βάρους, ντυνόμουν με ρούχα σε ελεύθερη γραμμή, κάπως θεατρικά. Αλλιώς τι αρτίστα θα ήμουν;
      Με αυτά τα ρούχα έκανα καριέρα, οπότε και δεν άλλαξα ποτέ μου στυλ και ούτε πρόκειται να το κάνω.
      Με τη μπλούζα είμαι ικανοποιημένη, με την τσάντα νομίζω τα κατάφερα αρκετά καλά για πρώτη φορά.
      Με τη μπαρμπουτιέρα ή όπως τη λένε, δεν είμαι ευχαριστημένη, διότι έχει ακαθόριστο σχήμα (θα ήθελα να μοιάζει με λουλούδι) και μου βγήκε μικρή.
      Μιλ μερσί για τα καλά σου λόγια Αννίκα!

      Διαγραφή
  2. Τι λατσοσύνες ειν αυτές πάλι μαρή Αρτίστα?
    Θέλω και του λογου μου και τσάντα και μπλούζα κι απ όλα!!!!!!!!! Θα μου φτιάξεις κι εμένανε εεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχιά που νάχει και δυο κεφάλια!!!!!!
      Άι μαρή ξυνή!!!!!!! Ξυνή ξυνή ξυνή!!!!11!!!!!

      Διαγραφή
    2. Έχω σταματήσει τις γλυκαντικές προσπάθειες από το 1990.
      Και στο ξινή, το "ξι" με "ι" και όχι με "υ".

      Διαγραφή
  3. Αρτίστα μου, πανέμορφη έγινε η μπλούζα σου. Η μαύρη! Όχι η κυπαρρισί που φαίνεται στις φωτό! Αν και νομίζω ότι το φόρεμα του '50 μου έκανε μια χαρά. 50 κιλά είμαι! Δεν μπορεί, θα χώραγα! Το λουλουδάκι λέγεται μπουντουνιέρα. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες, δεν βλέπω να το πέτυχες. Η μπετονιέρα πάντως είναι άλλο πράγμα. Ρώτα κάνα μπετατζή και θα καταλάβεις! Χα, χα!
    Και ξετρελάθηκα με τους ΖΖ Top! Νομίζω αυτή ήταν η τοπ ιδέα για την υπέροχη πραγματικά τσάντα σου.
    Μπράβο, χρυσοχέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα λένε πιο νωρίς Μία μου! Λένε "Αρτίστα είμαι 50 κιλά, κανόνισε την πορεία σου"! Τώρα είναι αργά!
      Ναι, η μπλούζα (που είναι όλη το ίδιο μαύρο) είναι καλή και η τσάντα άρεσε πολύ στη νύφη μου.
      Η μπουτουνομπετονιέρα δεν μοιάζει με λουλούδι και θεωρώ ότι είναι πολύ μικρή για την εν λόγω μπλούζα.
      Μάλλον αυτό που έφτιαξα είναι περισσότερο για να το βάλει κανείς σε ένα τσιμπιδάκι στα μαλλιά του, παρά για καρφίτσα σε μπλούζα!
      Θα ξαναδοκιμάσω εν ευθέτω χρόνω!
      Πάντως, άμα βρω μπετατζή θα τον ρωτήσω! 😂😂😂
      Οι ZZ Top είναι έμπνευση για τη ραπτική και ιδιαιτέρως το La Grange, που ταιριάζει πολύ με το γάζωμα!
      Μιλ μερσί Μία μου!

      Διαγραφή
  4. μπραβο χρυσοχερα!
    Εγω δεν μπορω να μπαλωσω ουτε καλτσα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα εγώ έχω κληρονομήσει από τη γιαγιά μου ένα ξύλινο αυγό, που βάζουμε εκεί τα καλτσάκια και τα μαντάρουμε!
      Εύκολο είναι και έχει και πλάκα!
      Μιλ μερσί Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  5. Ωωω αξιοθαύμαστη η δουλειά σου Αρτίστα μου!
    Χρυσά χεράκια.
    Μου άρεσαν τόσο πολύ όλα αυτά που έφτιαξες, που λίγα δεν τα λες.
    Το θεωρώ πολύ σπουδαίο να πιάνουν τα χέρια σου στη ραπτική, κυρίως επειδή χαρίζεις στον εαυτό σου αυτό που εσύ θέλεις, στα μέτρα σου και στα γούστα σου.

    Επειδή σε ένα σχόλιο λες πως θα ήθελες να μοιάζει πιο πολύ με λουλούδι η μπουτονιέρα ήθελα να σου πω πως μια χαρά δείχνει λουλούδι, αλλά αν έχεις την διάθεση θα μπορούσες να το τονίσεις εσωτερικά πως πχ τα πραγματικά λουλούδια έχουν εσωτερικά, μέσα από τα πέταλα τους στήμονες, είτε με λίγο διαφορετικό ύφασμα, είτε με χάντρες, κλωστές, ό,τι μπορείς να σκεφτείς.

    Φιλιά πολλά, πραγματικά ευχαριστήθηκα την ανάρτηση σου.
    Μέχρι που αν μέναμε κοντά θα σου έφερνα παντελόνι να μου το ράψεις τσάντα :-)))

    Πάω στης Λενιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Φις Άι!
      Η αλήθεια είναι ότι είμαι τελείως αυτοδίδακτη.
      Να σκεφτείς πως έραψα τα δύο πρώτα μου ντε πιες, με το που πήρα τη ραπτομηχανή και πριν καν έρθει η κυρία από τη Σίνγκερ να μου δείξει τις λειτουργίες της.
      Και αφορμή γι αυτό, ήταν μια φούστα που είχα δει και μου άρεσε, αλλά είχε 250€, οπότε σκέφτηκα "Και γιατί δεν τη φτιάχνεις μονη σου αρτίστα; Σιγά την ωτ κουτύρ, που θα δώσεις και 250€ για δαύτη"!
      Κι έτσι ξεκίνησα.
      Και μέχρι και το φόρεμα που έβαλα στο γάμο του γιου μου, μόνη μου το έραψα. Με είχαν πιάσει και κάτι χαζορομαντικά και είπα να το κάμω με τα χεράκια μου.

      Ναι, δεν μου θυμίζει και πολύ λουλούδι η μπετονιερομπουτουνιέρα.
      Οι ιδέες σου είναι πολύ ωραίες!
      Και θα πειραματιστώ.
      Αλλά θα κοιτάξω πρώτα μήπως βρω κάποιο πατρόν για λουλούδι, για να είναι πιο σωστό και να γίνει και λίγο μεγαλύτερο και μετά να του βάλω χαντρούλες (έχω και χαντρούλες και κορδελίτσες και άλλα τέτοια) και να το φτιάξω κατά πως πρέπει!

      Κι εγώ την ευχαριστήθηκα όταν την έφτιαχνα την ανάρτηση.
      Είναι άλλωστε η πρώτη που κάνω για κάτι που έχω φτιάξει.
      Είναι που έχω μια παροδική εξωστρέφεια αυτές τις ημέρες!
      Φυσικά θα σου έφτιαχνα τσάντα!
      Κάνω πολύ καλές τιμές και παρέχω και πλήρη εχεμύθεια! 😂😂😂
      Κίσιζ δίαρ!

      Να πας στης Λενιώς, γιατί γράφει ωραία ποιήματα και είναι πολύ ευγενική κοπέλα!
      Θεωρώ ότι θα σου αρέσει εκεί!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί εξάδελφε!
      Εσύ φτιάχνεις ωραία πράγματα με τα λέγκο και τράβας και καταπληκτικές φωτογραφίες κι εγώ ράβω και πλέκω αρκετά καλά.
      Κοινώς είμαστε χρυσοχερόσογο!

      Διαγραφή
  7. Είμαι τελείως αδέξια με το ράψιμο αλλά και μιαν άρνηση την έχω.
    Για ένα κουμπί θα τρυπηθώ χ2 τις τρύπες του, παρ όλο που
    συνεχώς ερωτοαπαντιέμαι.. "Τί ράβουμε" "Γάιδαρο" Ετσι μου έλεγε η μητέρα να κάνω για να μην τρυπηθώ..

    Πολύ όμορφη και με σημασία στην λεπτομέρεια η μπλούζα αλλά και η παλιά δαντέλα την έκανε ξεχωριστή!
    Για την τσάντα δε, το πείραμα πέτυχε!
    Και σε άλλα με υγεία!

    Στο τέλος τής ανάρτησης σου μια κόμπλα την έπαθα, το ομολογώ..
    Εκπληξη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα μου το έλεγε κι εμένα η μητέρα Θεοδοσία, πριν πάθει την άνοια.
      "Τι ράβεις;"
      Κι έπρεπε να απαντήσω "Του γαϊδάρου την ουρά"!

      Όντως, έγιναν καλά και είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη που άρεσε πολύ στη νύφη μου η τσάντα που μου παρήγγειλε!
      Εντάξει, η μπετονομπουτονομπουτουνιέρα θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα, αλλά θα τη βρω την άκρη!
      Μιλ μερσί Λενιώ!

      Ελπίζω να μην ήταν δυσάρεστη η έκπληξη, αλλά μέσα στα πλαίσια του ασμπέτε (to know us better) (https://youtu.be/hNBnyiydAzM), έπρεπε να μάθουν οι φίλοι του παρόντος, πού ξεκουράζει το μυαλό της και πού χαλαρώνει η αρτίστα!
      Κι έτσι πήρα το θάρρος να κάμω την αναφορά! 😘

      Διαγραφή
    2. Μπουρλότο.. θα την βρεις την άκρη σίγουρα εξ άλλου έχεις
      ενδιαφέρουσες προτάσεις!

      Η έκπληξη ήταν ευχάριστη.. ασμπέτε :)))

      Διαγραφή
    3. Ω ναι, ευτυχώς υπάρχουν στη βλογογειτονιά αρκετές κυρίες που ασχολούνται με διάφορες δημιουργίες και έχουν πολύ ωραίες ιδέες.
      Χαίρομαι που ήταν ευχάριστη!😊

      Διαγραφή
  8. Θυμήθηκα τον Ηλία του 16ου και τη θρυλική ατάκα του:
    "H κυρία ἀπὸ δῶ ἰσχυρίζεται ὅτι τῆς ἔκλεψαν τὴ φρουτιέρα/τὴ μπαγιαντέρα/ τὴ τζιμινιέρα/ τὴ ζαρντινιέρα..."
    Aυτά για ξεκάρφωμα, διότι από ραπτικής άποψης, οι γνώσεις μου είναι πενιχρές. Ένα κουμπί & ένα στριφωματάκι. Ως εκεί.
    Συγχαρητήρια πάντως για το θαυμάσιο αποτέλεσμα! Δεν σου το είχα ότι είσαι τέτοια χρυσοχέρα. Και η τσάντα η κοτλέ, περίφημη! Θα κάνει πάταγο.
    Μπράβο βρε Αρτίστα μου, είσαι μέγα ταλέντο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό. Με τη ζαρντινιέρα. 😂😂😂
      Καλά είναι κι αυτά που ξέρεις.
      Η τσάντα έχει αρχίσει τις βόλτες στην πόλη και έχει πολύ καλές κριτικές!
      Ναι καλά, το ξέραμε ότι είμαι μεγάλο ταλέντο, απλά τώρα ανακαλύπτουμε ότι είμαι και πολύπλευρο ταλέντο και επεκτείνομαι και σε άλλους τομείς και όχι μόνο στα του βωβού κινηματογράφου.
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  9. ΜΠΡΆΒΟ Άρτίστα μου.
    Το ράψιμο μου αρέσει πάρα πολύ και βρίσκω ότι έκανες πολύ καλή δουλειά.
    Οι φωτογραφίες με τις λεπτομέρειες, το μαρτυρούν.
    Για την τσάντα ελπίζω να βρήκες βοήθεια σ αυτές που κατά καιρούς ανεβάζω κι αν ναι, χαίρομαι πολύ.
    Για την μπανιέρα, μπετονιερα🤣🤣, σου προτείνω να προσθέσεις μερικά ασύμμετρα φύλλα.
    2 από κάτω κι ένα από το πλάι. Έτσι θα μεγαλώσει αρκετά.
    Να τα κάνεις με ύφασμα και λίγο δαντέλα, κι αν βάλεις και χάντρες, θα γίνει τέλεια.
    Περιμένω φωτογραφίες 😊😊😉😉😉😉😉
    Θα πάω στης Λενιώς για μια επίσκεψης.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενα πώς και πώς να τα δεις και να μου πεις.
      Διότι έχεις εμπειρία σε αυτά.
      Εννοείται ότι είδα όλα τα ποστ που έχεις δημοσιεύσει με τσάντες και με βοήθησαν πολύ, ειδικά στο από μέσα της τσάντας. Ξέρεις, φοδράρισμα, πολλά τσεπάκια για κινητά, κλειδιά και τέτοια.
      Τώρα για τη μπανιέρα, μπαρμπουτιέρα, είναι μια πολύ ωραία ιδέα μεγέθυνσης αυτή που προτείνεις και αν έχω όρεξη θα το παλέψω, μόνο και μόνο για τον πειραματισμό. Αλλιώς βάζω και μια καρφίτσα ασημένια να έρθει να φωτίσει κι έξω από την πόρτα!
      Εάν κάποτε τη φτιάξω, που ψήνομαι να τη φτιάξω, σίγουρα θα βάλω φωτογραφίες.
      Να πας στης Λενιώς, γράφει και ωραία ποιήματα!
      Κι εσύ να είσαι καλά και σε ευχαριστώ για το μπράβο με κεφαλαία!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  10. Το έχουμε πει και ξαναπεί, αγαπημένη μου Αρτίστα: είσαι μεγάλη μαστόρισσα στο ράψιμο. Εξαιρετική η μπλούζα, εξαιρετική και η τσάντα. Μη σου πω, εξαιρετικές και οι φωτογραφίες...
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θες να πεις Πίπη;
      Μόνο στο ράψιμο είμαι μαστόρισσα;
      Στα τόουστ δεν είμαι;
      Άσε, μη απαντήσεις, θα το κάνω μόνη μου.
      Είμαι, διότι καμία δεν τα καίει καλύτερα!
      Μιλ μερσί για τα καλά σχόλια!
      Καλή είναι η μπλούζα και η τσάντα, για τις φωτογραφίες καλύτερα ας μην πούμε τίποτα!
      Κίσιζ Πίπη!

      Διαγραφή
  11. Αραγε τι να ειχε στο μυαλο της η γιαγια σου και σου αφησε κληρονομια το αυγο?μα το αυγο?τες πα.ευγε για τη μπλουζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχαχαχαχα! Δεν ξέρω τι σκεπτόταν Λίτσα!
      Είναι χρήσιμο όμως!
      Και μια χρονιά το Πάσχα το είχα βάψει κόκκινο και τους είχα κατατροπώσει όλους στο τσούγκρισμα.
      Μέχρι που το πήραν χαμπάρι βέβαια και μου έσυραν τα εξ αμάξης!
      Αλλά μου άφησε κι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια η γλυκούλα μου!
      Ευχαριστώ για το εύγε!
      Και μάλιστα διπλό ευχαριστώ, μιας και ξέρω ότι η γραμμή της δεν είναι στο στυλ που προτιμάς!

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσαν Αρτίστα! Πολύ προσεγμένη η μπλούζα, όμορφη ( με ρέλι λοξό σατέν! ) και η δαντέλα της πάει κουτί. Εύγε και για την τσάντα! :-)
    Απολαυστικότατη η ανάρτηση σου :) Nα σε πιάνει που κ που η εξωστρέφεια σου...
    Όμορφο βράδυ να έχεις.
    Πάω στης Λενιώς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω χαίρομαι που φαίνεται το ρέλι το λοξό το σατέν!
      Όχι, διότι η αγορά του κόντεψε να φτάσει την τιμή του υφάσματος και θα ήταν κρίμα να μη το δει κάποιος.
      Και την τσάντα την κυκλοφορεί το Φωτεινούλι μας από την ημέρα που την παρέλαβε!
      Να πας στης Λενιώς, γράφει κάτι ωραία ποιήματα, ο χώρος της είναι λιτός κι απέριττος και η ίδια πολύ ευγενική κοπέλα.
      Όσο για την εξωστρέφεια, θα δείξει… Μπορεί να με ξαναπιάσει καμιά φορά ακόμα, μέχρι το τέλος του χρόνου…
      Μιλ μερσί Λέφτι μου!

      Διαγραφή
  13. Εντάξει!
    Ως αδαής με τη ραπτική δεν μπορώ να υπεισέλθω στις λεπτομέρειες της κατασκευής του φορέματος όσο και της τσάντας.
    Ως όμως, ...θεατής των κατασκευασθέντων αντικειμένων, Αρτίστα μου, καταθέτω τον θαυμασμό μου για το αποτέλεσμα και την αισθητική τους.
    Κατ αρχήν λατρεύω αυτό το βαθύ κυπαρισσί χρώμα! Ξεχωρίζει και δίνει στο φόρεμα μια καλλιτεχνική χρωματική υπόσταση, θα την έλεγα μάλιστα και νουάρ απόχρωση.
    Τα χέρια σου βλέπω αγαπητή φίλη κρύβουν αγάπη, μεράκι δημιουργίας και πολλές εμπνεύσεις. Δέκτης επίσης γνώσης και οδηγιών.
    Και δεν έφτανε το φόρεμα, να και η τσάντα παρακαλώ!
    Να τις κάνεις συχνότερα τέτοιες δημιουργίες αγαπητή Αρτίστα σε παρακαλώ.
    Στέλνω φιλιά καθώς κόπασε και η καταιγίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα μου αρέσει το κυπαρισσί!
      Τι κι αν η μπλούζα είναι μαύρη; Ίσως να πετύχω στο διάβα μου κανένα κυπαρισσί ύφασμα και να ράψω κανένα ντεπιεδάκι, οπότε ας καλομελετάμε και μπορεί να έλθει!
      Ότι είναι νουάρ, πάντως, η μπλούζα μου, είναι. Έχει, θαρρώ, το ύφος. Μάλλον είναι η δαντέλα που της το προσδίδει (το ύφος).
      Ε ναι, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ στη νύφη μου μία τσάντα, τη στιγμή μάλιστα που εκείνη επέδειξε περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου σαν ράφτρα, από ότι εγώ στον εαυτό μου.
      Γενικά ράβω, αλλά είμαι σεμνή, παρά το τιτανοτεράστιο ταλέντο μου και δεν τα δημοσιεύω. Είναι και το παρόν ιστολόγιο ποικίλης ύλης και ουχί των δημιουργιών και ως εκ τούτου οφείλω να αναρτώ διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα.
      Εδώ ότι άρχισε να βρέχει, παρόλα αυτά αποστέλλω με τη σειρά μου ασπασμούς!
      Μιλ μερσί κύριε Πιτ!

      Διαγραφή
  14. Και ραβε ξηλωνε ραβε ξηλωνε δουλεια δουλειααα δουλεια να μη σου λειπει.
    Αφιερωμενο εξαιρετικα στην Αρτιστα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίτσα Τ.!
      Μου αρέσει ιδιαιτέρως ο Νίκος ο Ξυλούρης!
      Φυσικά και τη Μοδιστρούλα σε στίχους και μουσική του Γιάννη του Παπαϊωάννου να μου αφιέρωνες, πάλι καλοδεχούμενο θα ήταν!

      Διαγραφή
  15. Γειαβστα χεράκια σου Αρτίστα μου! Και τα δυο είναι υπέροχα. Εντυπωσιαστηκα με την τσάντα, που παρόλο που δοκίμασες πρώτη φορά, είναι υπέροχη!
    Υ.Γ: Η μπετονιέρα όλα τα λεφτά. Να μου τη δώσεις την άνοιξη που έχω να κάνω κάτι μερεμέτια 😂😂😂😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Δραστήρια!
      Μη νομίζεις, μου έκανε κι εμένα εντύπωση ότι την έφτιαξα την τσάντα!

      ΥΓ. Τη μπετονιέρα να σου τη δώσω, μπουτουνιέρα μη ζητήσεις, γιατί δεν το βλέπω να την έχω φτιάξει καλά μέχρι την Άνοιξη!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αρτίστα του βωβού!
    Με εκπλήσσεις σήμερα! Καινούργιο ενδιαφέρον; Δεν σου το είχα να πω τη μαύρη (!!) αλήθεια. Λάθος μου μεγάλο. Το παραδέχομαι. Αρτίστα είσαι, στυλ έχεις. Τι σου λείπει; Μια ραπτομηχανή Σίνγκερ, ένα μαύρο ύφασμα και λίγη νταντέλα. Αααα...τα έχεις κι αυτά! Οπότε;
    Η μπλούζα που έφτιαξες είναι μούρλια! Κυπαρισσί τη βλέπουν τα δικά μου μάτια και μου αρέσει πολύ. Σε μαύρη θα φαίνεται πιο επίσημη ε;

    Η τσάντα αριστούργημα! Κάτι ήξερε το κορίτσι και σου έφερε το παντελόνι.
    Το κάπνισμα να μειώσουμε λίγο και δεν έχω τίποτα άλλο να σου προσάψω.
    Συνέχισε και τη ραπτική. Το 'χεις!!
    Η ραπτική να ξέρεις είναι σαν το γράψιμο. Ράβοντας έρχεται η όρεξη.
    Καλό απόγευμα Αρτίστα του βωβού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοχι, δεν είναι και τόσο καινούργια η ενασχόληση αυτή.
      Είναι εδώ και τέσσερα χρόνια που ράβω τα ρούχα μου.
      Ωραία είναι στο κυπαρισσί, αλλά σε μαύρη είναι το κάτι άλλο.
      Έχει κάτι από νουάρ, που λέει και ο κύριος Πιτ πιο πάνω, ενώ ταυτόχρονα έχει και μια γκόθικ μέταλ ροκ διάθεση και, φυσικά, μπορεί να σταθεί στα μπλουζ, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.
      Φαντάσου την κάτι ανάμεσα σε Nothing Else Matters των Metallica, σε Going Under από Evanescence και Crossroad από τον Robert Johnson!

      Δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που της άρεσε η τσάντα της νύφης μου!

      Ε τι; Το μειώσαμε. Από δύο πακέτα σε 23 τσιγάρα.

      Εννοείται ότι θα συνεχίσω με τη ραπτική, αλλά όποτε χρειάζομαι κάποιο ρούχο, μη γεμίσει κι η ντουλάπα και δεν έχω πού να τα βολέψω!
      Καλό βράδυ και μιλ μερσί Μαρία Γ.!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Όποτε θέλεις Έλενα!
      Θα βρεις τιμές προσιτές και πλήρη εχεμύθεια!😊

      Διαγραφή
  18. Και με αυτά (ρούχα) και με τ' άλλα (τσάντες), πέρασες και εσύ ως η τέλεια Αρτίστα του (μη) βωβού, στην κατηγορία "χρυσοχέρες" του blogging ενωθείτε και βάλτε τα γυαλιά στις πρώην και νυν τεμπελοχέρες γιατί ότι έκανα έκανα και τώρα απολαμβάνω την φάση, αμπελοφιλοσοφούμε χαλαρά!
    Μπράβο για το αποτέλεσμα και χμ! για το τσιγαράκι... α! και πώς πάει το πονεμένο χεράκι;

    Καλή συνέχεια (για να παίρνεις κουράγια) και πολλά πολλά χαλαρά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν είμαι σαν τις άλλες χρυσοχέρες, τις κατ' εξακολούθηση!
      Είμαι περιστασιακή!
      Ράβω μόνο όταν χρειάζομαι κάποιο ρούχο.
      Δεν μπορώ να εγκαταλείψω την καριέρα στον βωβό κινηματογράφο και να αφοσιωθώ ολοκληρωτικά στην Ωτ Κουτύρ!
      Το τσιγαράκι ας μην το σχολιάσουμε, δεν με συμφέρει!
      Το χεράκι είναι κάπως καλύτερα, όχι τόσο καλά όσο θα έπρεπε, αλλά ευτυχώς το ράψιμο δεν το επηρεάζει αρνητικά, όσο το πλέξιμο, δια τούτο και έχει μείνει στη μέση η πλεκτή κουβέρτα που άρχισα πέρσι, πριν να αρχίσουν τα προβλήματα του χεριού.
      Μιλ μερσί και πολλά μπιζούδια μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  19. Ξέρεις πως αν κόψεις το τσιγαράκι θα φτιάξει το χεράκι;
    Πώς το ξέρω;
    Μα τι μαγισσούλα του βουνού θα ήμουνα αν δεν "κρατούσα" μερικά μυστικά; χιχιχι!
    ΑΦιλάκια με πολλά μπιζούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσ' τα αυτά που ξέρεις!
      Δεν πιάνουν σ' εμένα!
      Το τσιγάρο αυτή την εποχή είναι για μένα ΑΠΟ.ΨΥ.Σ. (Απόθεμα Ψυχικής Στήριξης).
      Διότι, λόγω των επερχόμενων μελομακάρονων, απέχω και από τα γλυκά , τα λιπαρά και τα παχυντικά φαγητά, εδώ και αρκετό καιρό!
      Κόβουμε όλες μαζί τις κακές συνήθειες, όταν όλα είναι ρόδινα.
      Όταν δεν είναι, κόβουμε μία τη φορά!
      Κίσιζ μαγισσούλα, που δεν είσαι μόνο του βουνού, είσαι πάσης περιοχής και παντός καιρού! 😊

      Διαγραφή
  20. Τωρα θα την πω και εγω την μαυρη αλήθεια μου πως σε φανταζομουν μια αρτιστα που δεν ασχολιοταν καθολου με μπαναλ πραγμματα οπως το ραψιμο..ομως διαψευτηκα παταγωδως φιλεναδα και σου ζητω συγνωμη για τις σκεψεις..
    Οχι μονο διεπρεψες στην ραπτικη αλλα μας εβαλες και τα γυαλια στην τσαντα που δεν εχω τολμήσει ακομα να προσπαθησω.. οταν ασχοληθω με το συγκεκριμενο θεμα θα σου ζητησω τα φωτα σου ααα δεν θελω αντιρηση.. νταξει;
    η μαυρη μπλουζα που φαινεται κυπαρισσι..εβαλες και η τσαχπινια κουφοπιετα ολα τα λεφτα..οσο για την μπαγιαντέρα...μια χαρα την εκανες.. βαλε μια χαντρα περλα στη μεση.. οπως λενε τα κοριτσια και θα ειναι μουρλια.. αντε και με επιδειξη φιλεναδα ..τωρα που σταματησε την πασαρελα η βικτώρια Σίκρετ..είναι η ωρα σου!!!
    Και μια που είμαι μία απο τις εκατονταδες χιλιαδες αναγνωστριες σου σου στελνω τα θερμα μου συγχαρητηρια και μια μεγαλη αγκαλια.. με συγκίνησες βρε φιλεναδα να το ξερεις !!!..μπραβο..φιλακιαααα!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη κοιτάς που είμαι μια διασημότητα.
      Κατά βάθος είμαι απλή και καταδεκτική!
      Και τι που δεν έχεις φτιάξει τσάντα; Φτιάχνεις όλα τα άλλα!
      Άσε να κάνουμε κάτι και οι υπόλοιπες!
      Έχει γούστο να τη λένε μπαγιαντέρα τελικά και όχι μπετονιέρα ή μπουτονιέρα!
      Εν τω μεταξύ, είπα θα τη φτιάξω, αλλά έλα και πες μου πού την έβαλα;
      Κάπου την ακούμπησα και δεν θυμάμαι πού!
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  21. Αυτό θα πει εξωστρέφεια :) Να σαι καλά πάνω από όλα γιατί σε κάθε σου κείμενο μου αφήνεις μια γεύση από το εύστροφο χιούμορ σου, μια πολύ ιδιαίτερη και ευχάριστη γεύση. Αλλά εδώ δεν έχουμε μαγειρική ούτε καν ζαχαροπλαστική έχουμε ραπτική οτ κουτουρ... :) αυτή η κουφετένια αυτή η κουφοντίνα αυτή η κουφόπιετα τέλος πάντων μαζί με την μπετονιέρα με αποτελείωσαν με την τσαχπινιά της τσάντας... Τι λέω ?? χαχαχα
    Πολύ καλή μου αρέσει πάρα πολύ :)
    ωχ κάπου έχω ένα φόρεμα στην Αθήνα κάπου ... που το είχα φορέσει μια φορά ... ναι μετά δεν χωρούσε σε κανέναν!!! Το κράτησα μήπως και κάποτε χωρέσει ξανά σε μένα ... έχω καταφέρει και εφαρμόζει τέλεια στο ένα μου μπούτι :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα λες και πολύ χαίρομαι που τη βρίσκεις καλή, γιατί δεν είχα ξαναφτιάξει κουφοντίνα!
      Τώρα με τη μπετονιέρα, θα το προσπαθήσω λίγο, άμα θυμηθώ πού την έβαλα, όταν μάζευα τα πράγματα πάνω από το γραφείο, για να το ξανακάνω γραφείο, διότι εκεί ράβω κι εκεί πληκτρολογώ. Δεν με βολεύει αλλού, π.χ. στο τραπέζι της κουζίνας, ας πούμε...
      Μην σε απασχολεί το φόρεμα. Αν δεν κάνει σε καμία από τις γυναίκες της οικογενείας σου, μπορούμε να πάρουμε ιδέες από το διαδίκτυο και να το κάνουμε κάτι άλλο, στα πλαίσια της ανακύκλωσης!
      Ευχαριστώ πολύ Μάνια!

      Διαγραφή
  22. Όλα πάρα πολύ ωραία! Από υλικό αν θες υπάρχει. Δε θέλω πολλά,αλλά σε μια ανανέωση της γκαρνταρόμπας μου δε θα έλεγα όχι! 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαρίστως!
      Η ανανέωση μιας γκαρνταρόμπας είναι ωραία ιδέα!
      Αλλά οφείλω να είμαι ειλικρινής.
      Δεν ξέρω να κάνω μανικοκόλληση!
      Οι μπλούζες που φτιάχνω είναι με μανίκια νυχτερίδας ή κάπως έτσι τα λένε, δεν είμαι και σίγουρη.
      Επίσης δεν έχω τοποθετήσει ποτέ και πουθενά φερμουάρ.
      Οι φούστες που έχω φτιάξει είναι όλες με λάστιχο στη μέση.
      Ευκολάκια φτιάχνω δηλαδή!
      Οπότε, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για μια σωστή ανανέωση γκαρνταρόμπας!
      Όταν θα μάθω να φτιάχνω περισσότερα, θα το ανακοινώσω εδώ πέρα μέσα και τότε το κουβεντιάζουμε ξανά!
      Ευχαριστώ πολύ Αννόουν! 😊

      Διαγραφή
  23. Πόσο χαίρομαι για σένα ειλικρινά δεν το περίμενα, υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!
    Μπράβο σου!!!! Καλή συνεχεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Η γνώμη σου μετράει, διότι ξέρεις από ραψίματα!
      Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. Εύγε Αρτίστα μου!
    Είσθε μία καλλιτέχνης!
    Γμτ, μένετε μακριά για να με διδάξετε την τέχνη σας... Και πιάνει το χέρι μου στα ραφτικά (να πω ότι δεν πιάνει;) κι έχω και singer-ποδοκίνητη-ραπτομηχανή-αντίκα-κληρονομιά (να δες εδώ... ολόιδια έχω :
    https://vendora.gr/items/vo78zo/raptomichani-singer-antika-podokiniti.html)
    Μόνο που η μαμά δεν λέει να μου περάσει την τέχνη της...ένας θεός ξέρει γιατί! :(
    Και θέλω τόσο πολύ να μάθω να φτιάχνω τσάντες... Όλο ντεκουπάζ...κουράστηκα!
    Μπράβο σας!

    (ήρθα να δω στολισμούς στο βλογ σας... Μα τίποτα ακόμα; Σας έφαγε η ραπτική μάλλον! ☺)
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επέστρεψα (γιατί ξέρω ότι μία τρέλα για σχόλια την έχετε) για να διορθώσω την..... ποδοκίνητη. Πήρα τηλ στα καπάκια τη μητέρα (τη δική μου) και την απείλησα ότι αν δεν με μάθει την τέχνη της θα ξενιτευτώ στην ανατολική Πελοπόννησο που προσφέρετε στα σίγουρα μια Αρτίστα, γεννημένη καλλιτέχνης, να με μάθει και να δω εγώ μετά ποιος θα την φροντίζει! (Σας έχω σίγουρη ότι θα αρχίσετε τις προτάσεις Αρτίστα μου! ☺)
      Ε, κουβέντα στην κουβέντα με μάλωσε που δεν θυμάμαι όλα τα χαρακτηριστικά της κληρονομιάς μου .... ξέχασα βλέπετε ένα συρταρτάκι ακόμα! ☺
      Να, εδώ η σωστή -και πιο ακριβή, γιεεε!
      https://vendora.gr/items/r285yg/raptomichani-singer-podokiniti.html

      Διαγραφή
    2. (Αλήθεια, ξέρουμε πώς πιστοποιείται η χρονολογία της ραπτομηχανής; ☺)

      Διαγραφή
    3. @Άιρις 1
      Μιλ μερσί Άιρις!
      Δεν φταίω που μένω μακριά, η μοίρα με έρξε σ' αυτά τα μέρη...
      Η μαμά δεν σε μαθαίνει, γιατί φοβάται ότι θα της πάρεις τη δόξα και στο ράψιμο!
      Ο στολισμός θα λάβει χώρα την ερχόμενη Πέμπτη, αλλά θα είναι λιτός εφέτος και η λιτότης αυτή θα δικαιολογηθεί μέσω του ποστ που θα τον συνοδεύει.

      @Άιρις 2
      Ω ναι, αγαπώ τα σχόλια!
      Δεν πιάνουν οι απειλές στις μαμάδες!
      Δεν ξέρω το γιατί, αλλά δεν πιάνουν.
      Σίγουρα θα μπορούσα να σου δείξω ένα-δυο πραγματάκια, όσα ξέρω δηλαδή, αλλά μη νομίζεις, τα περισσότερα από το γιουτιούμπ τα έμαθα!
      Μπορείς να έλθεις για ολιγοήμερες διακοπές, για 20-30 μέρες ας πούμε κι εγώ θα σε μάθω να γαζώνεις κι εσύ θα με μάθεις να φτάχνω συνταγές με κινόα και με πίτουρο βρώμης!
      Η μηχανή είναι υπέροχη!
      Κόσμημα!

      @Άιρις 3
      Δεν έχω ιδέα!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  25. Χαζεύω αρκετή ώρα και θαυμάζω το ταλέντο σου Αρτίστα μου!!!
    Η μπλούζα υπέροχη με τις τσαχπινιές και η μπετονιέρα-μπουτονιέρα-της πάει πολύ! Αμ και η τσάντα που για πρώτη φορά έφτιαξες πανέμορφη!!!
    Ότι σα ντίβα που είσαι έχεις και τέτοιο ταλέντο, δεν το περίμενα! Γεια στα χεράκια σου και πολλά μπράβο κορίτσι μου!!!

    Φιλάκια θαυμασμού πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, είμαι πολυτάλαντη η ρουφιάνα! 😂😂😂
      Και ντίβα είμαι! 😂😂😂
      Δεν το δείχνω βέβαια, γιατί κατά βάθος είμαι απλή και καταδεκτική! 😂😂😂
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      😘

      Διαγραφή
  26. Αρτίστα μου δεν γνωρίζω γιατί εξαφανίστηκε το προηγούμενο σχόλιό μου.....επανέρχομαι να εκφράσω εκ νέου τον θαυμασμό μου, πολυτάλαντη, γιά τις ραπτικές επιδόσεις σου...Τρέφω έναν τεράστιο σεβασμό στους ανθρώπους που με μία ραπτομηχανή και όλα τα σχετικά, ράβουν, επιδιορθώνουν, ανανεώνουν τα ρούχα τους....Προσωπικά πολύ θα το ήθελα αλλά δεν προέκυψε....έμεινα στον σχεδιασμό πατρόν....ντύνω, επιτυχώς θα έλεγα κούκλες....Θαύμασα που λές τις προσεγμένες λεπτομέρειες ραφής της μπλούζας σου αλλά και της τσάντας, που ομολογουμένως με εντυπωσίασαν αμφότερες...Για την μπουτουνιέρα/κόσμημα δεν έχω λόγια....δαντελένιο λουλούδι αξεσουάρ που εύκολα μπορείς να μεγαλώσεις προσθέτοντας ακόμη και μία διαφορετική δαντέλα....Ο καλλιτέχνης εκδηλώνεται πανηγυρικά, στο σανίδι, στην οθόνη, στο πληκτρολόγιο, στην κουζίνα, στην ραπτομηχανή.....το ταλέντο δεν κρύβεται...Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα κι εσένα εξαφανίζονται;
      Κι εμένα μερικά εξαφανίζονται! και εδώ που απαντάω και αλλού που αφήνω!
      Όχι πάντα, είναι με τις μέρες του.
      λοιπόν, εσύ κάνεις το σημαντικότερο. Και εννοώ το πατρόν. Εγώ δεν ξέρω να βγάζω πατρόν.
      Λίγο με τη μεζούρα, λίγο σαν οδηγό ένα παλιό ρούχο και κάπως έτσι ράβω.
      Αν είχα πατρόν, θα τελείωνα στο πιτς φιτίλι, που λένε!
      Ναι, αυτό τελικά θα κάνω, θα του προσθέσω ένα κύκλο δαντέλας μεγαλύτερο και νομίζω θα στρώσει!
      Ευχαριστώ πάρα πού Κλαυδία!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  27. Αυτό είναι ένα ταλέντο που ζηλεύω που δεν έχω κληρονομίσει από την γιαγιά μου. Το ράψιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς, θα μάθεις όταν μεγαλώσουν τα παιδιά σου και φύγουν από το σπίτι.
      Τότε θα έχεις όλο το χρόνο να ασχοληθείς με ότι σου αρέσει!
      Και με εμένα έτσι έγινε!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.