Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Κάποτε...


...με είχε βάλει να του υποσχεθώ πως όταν πέθαινε θα έγραφα τον επικήδειό του.
Και γελώντας του είχα πει "Καλά, πέθανε εσύ και μη σε μέλει, τον καλύτερο επικήδειο θα σου γράψω"!
Και να που ήρθε αυτή η ώρα.
Ξαφνικά.
Από το πουθενά.
Κεραυνός εν αιθρία.
Κι εγώ να γράψω τι;
Τα τετριμμένα;
Πως φτωχότερος είναι από χθες Παρασκευή 7 Ιουνίου το απόγευμα ο δημοσιογραφικός κόσμος της Αργολίδας μετά τον θάνατο του Γιάννη Πιτσάκη, σε ηλικία 70 ετών;
Να γράψω ότι οδηγήθηκε στο νοσοκομείο με οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, αλλά δεν μπόρεσαν να τον επαναφέρουν;
Να γράψω ότι ο Γιάννης Πιτσάκης, για περισσότερο από μισό αιώνα, υπηρέτησε τη δημοσιογραφία στην Αργολίδα, αλλά και στην Αθήνα;
Αδυνατώ να γράψω.

Σήμερα Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 στις 18:00 θα πάω να του πω το τελευταίο αντίο.
Τώρα πώς θα πω αντίο σε κάποιον που για 12 χρόνια υπήρξε πέρα από εργοδότης μου, ένας πολύ καλός φίλος για μένα, είναι άλλη ιστορία.
Μέσα σ’ αυτά τα 12 χρόνια άψογης συνεργασίας, υπήρξαν στιγμές με γέλιο, με δάκρυ, με χαρά, με νεύρα, με στοργή, όλα μαζί.
Θα χρειαστώ χρόνο.
Χρόνο για να συνειδητοποιήσω πως είναι αλήθεια ότι έφυγε.
Αυτή τη στιγμή νιώθω συντετριμμένη.
Ήταν, βλέπεις, τόσο απρόβλεπτος ο θάνατός του.
Όσο απρόβλεπτος είναι κι εκείνος.
Ήταν.

Σήμερα Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 στις 18:00 θα πάω να του πω το τελευταίο αντίο.
Όταν συνέλθω κάπως, όταν μπορέσω να συμμαζέψω το μυαλό μου από αυτή την απώλεια, ίσως και να μπορέσω να γράψω γι’ αυτόν.
Για την πορεία του ως δημοσιογράφος, ως εκδότης, ακόμα και για τη δράση του σε σχέση με την πολιτική.

Θα φυλάξω στο κουτί με τα ενθύμια τα τελευταία του χειρόγραφα και μετά θα πάω να τον αποχαιρετήσω.
Δεν θα του ψιθυρίσω πόση ευγνωμοσύνη νιώθω για τα τόσα χρόνια της συνεργασίας μας και για όλα όσα έμαθα κοντά του.
Ευτυχώς του το είχα πει σε χρόνο ανύποπτο.

Υ.Γ. Χρειάζομαι χρόνο και δεν γνωρίζω πότε θα επανέλθω.
Τυχόν σχόλια που ήδη υπάρχουν στην προηγούμενη ανάρτηση ή πρόκειται να γίνουν σε αυτή, καθώς και μέιλ που μου έχουν σταλεί, θα μείνουν, προς το παρόν τουλάχιστον, αναπάντητα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση.

30 σχόλια:

  1. Λυπάμαι πολύ αγάπη μου, ξέρω πόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής σου ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρτίστακι μου γλυκό καλή δύναμη. Μόνο αυτό
    Πάρε το χρόνο σου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν χθες που μου έλεγες πως τρώγατε παγωτό.. κρίμα ρε Αρτιστούλα, τί απρόβλεπτη η ζωή

    Υπομονή γλυκιά μου

    Φιλιά μαζί με αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο πόνος σου, πόνος μου και αυτό που γράφω είναι μέσα από την καρδιά μου...
    Πολλά Αληθινά Φιλιά καρδιάς, Α μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρτίστα τι να πω!
    Είμαστε συγκλονισμένοι μαζί σου. Γιατί, ότι αγαπάει ένας άνθρωπος που αγαπάμε και σεβόμαστε, τον νιώθουμε και δικό μας. Και το αισθητήριο που έχουμε για σένα, μας κάνει να καταλαβαίνουμε το μέγεθος της πρόωρης απώλειας για αυτόν τον εκλεκτό άνθρωπο και δημιουργό.
    Να τον θυμάσαι Αρτίστα μου!
    Να τον θυμάσαι με τις παρακαταθήκες του. Κλείστον στην καρδιά σου.
    Καλή δύναμη να σου ευχηθώ.
    Πάρε το χρόνο σου. Είμαστε εδώ πάντα κοντά σου. Με κάθε τρόπο.
    Καλό του ταξίδι Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι άνθρωποι πεθαίνουν όταν τους ξεχνάμε.
    Καλό του ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαχειρίσου την απώλεια.. άσε τα σχόλια κι εμάς στην κοσμάρα μας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η δύσκολη ώρα...που απευχόμαστε αλλά πάντα έρχεται και μας βρίσκει. Καλό ταξίδι στον αγαπημένο σου φίλο Αρτίστα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λυπάμαι, ειλικρινά λυπάμαι Άρτίστα μου.
    Το κενό που αφήνουν οι αγαπημένοι μας άνθρωποι δεν κλείνει ποτέ.
    Μπορείς να γράψεις ιστορίες από την κοινή σας πορεία, όταν θα είσαι έτοιμη.
    Θα ειναι το καλύτερο μνημόσυνο για τον φίλο σου.
    Εμείς θα είμαστε εδώ λαι θα σε περιμένουμε.
    Σου στέλνω την αγάπη μου και μια αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσε μας εμάς, μόνο δώστου τα κατευόδια μας για καλούς ουρανούς. Και καλή δύναμη στους δικούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο του ταξιδι.ειλικρινα λυπαμαι.Μια θεραπευτικη αγκαλια για σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό του ταξίδι....να εισαι καλα να τον θυμασαι κορίτσι μου ..δεν υπαρχουν λόγια...
    Εδω θα ειμαστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό ταξίδι στον φίλο σου, αρτίστα μου. Καλή δύναμη σε σένα και σε όλους όσοι ήταν κομμάτι τής ζωής τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωχ...συλλυπητηρια και κουραγιο...
    Embrace the pain...unfortunately, but...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συλλυπητήρια αγαπημένη Αρτίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά συλληπητήρια Αρτίστα μου. Να είσαι καλά να τον θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λυπάμαι...Καλό ταξίδι να έχει ο αγαπητός σου φίλος Αρτίστα μου. Και εγώ έχω πένθος διότι πέθανε ο Πατέρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα τον βρεις το δρόμο σιγά σιγά και θα του γράψεις κάτι...
    Το χιούμορ σου γυρεύει ...γύρευε ... και βαθιά μέσα σου το ξέρεις...
    αντε σε αφήνω ... θα τα πούμε όταν καταφέρεις να διαχειριστείς αυτό τον χείμαρρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρε τον χρόνο σου Αρτίστα μου , οι απώλειες των αγαπημένων είναι βαρύ φορτίο και δύσκολα διαχειρίσιμο, ας είναι αναπαυμένος ο φίλος και εργοδότης σου και ας μην ξεχαστεί από όσους τον γνώρισαν και τον εκτίμησαν . Τα συλλυπητήριά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θερμά συλλυπητήρια......να είσαστε καλά να τον θυμάστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εν αρχή οφείλω να πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ανάρτησή σου...
    Δεν άφησα ποτέ κάποιο σχόλιο.. είναι δικό μου το πρόβλημα.. προσπαθώ να είμαι λακωνική.. αυτό θα κάνω και τώρα..
    Δύο είναι οι αλήθειες..
    Ο ίδιος δεν ξέρει ούτε θα μάθει ποτέ τι έγινε.. άρα δεν υπάρχει "θάνατος"..
    Μόνο εμείς ξέρουμε.. και αυτή είναι η δεύτερη αλήθεια..

    Είχα την τύχη να "ζήσω τον θάνατό μου για κάποια λεπτά"
    εξ αιτίας ιατρικού λάθους..

    Να είσαι σίγουρη ό,τι αγάπησε το βλέπει από ψηλά και η αίσθηση είναι μοναδική..

    Σε φιλώ γλυκά..
    ε..




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λυπάμαι Αρτιστα μου.....

    Καλό του ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα θερμά μου συλληπητήρια, Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέρασα να σου πω πως σε σκέφτομαι, Αρτίστα μου. Ελπίζω να είσαι καλά. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συλληπητήρια καλό παράδεισο να έχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητοί μου κουμπάρε Μάλερ, Μαρινάκι Ζέας, Μαρία Κατ, Φις Άι, Μαγισσούλα, Ούτις/Ολίγιστε, κύριε Πιτ, Αννίκα, Άιρις, Μαρία Γ., Ρένα Χριστοδούλου, Μαρία Κανελλάκη, Λίτσα Τ., Ρουλάκι, Χριστίνα Ανδρομέδα, Λυσίππη, Μπάλανς, Νέφοσις, Μαρίνα, Μαρία Πλατάκη, Μάνια, Κλαυδία, Μαρία, Νατάσσα, Λενιώ (καλώς ήλθες κιόλας εδώ πέρα μέσα), Όλγα και Μία και πάλι Μία και πάλι Νατάσσα, σας ευχαριστώ θερμά για την συμπαράστασή σας και για τα λόγια παρηγοριάς.
    Βάλσαμο υπήρξε η συντροφιά σας μέσω των σχολίων σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή