Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Δεν είμαι σίγουρη...



...εάν ήθελε να γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες, όταν αποφάσισε να φτιάξει μέσα σε μια ημέρα οκτώ ταψιά σπανακόπιτα ή εάν φιλοδοξούσε να πάρει τα 15 λεπτά δημοσιότητας που της αντιστοιχούν, εμφανιζόμενη σε όλα τα Μ.Μ.Ε. ως άλλη κυρία που πουλάει χωρίς άδεια, αντί για τερλίκια τις πίτες της. 
Το γεγονός είναι ότι με πήρε τηλέφωνο αργά τη νύχτα, σχεδόν ασθμαίνοντας και βαρυγκωμώντας, λόγω της μέσης της που δεν άντεχε άλλη ορθοστασία, για να μου πει τον πόνο της, όπως η ίδια δήλωσε. 
Η συζήτηση διημείφθη ως εξής: 
*Λίτσα Τ: Άσε αρτίστα, πήρα να σου πω τον πόνο μου! 
Αρτίστα του βωβού: Τι έγινε καλέ; Τι έπαθες; 
ΛΤ: Πού να το πω και να με πιστέψουν! 
Ατβ: Ναι, αλλά δεν λες τόση ώρα και δεν έχω κι όλη τη ζωή μπροστά μου... 
ΛΤ: Πήγαμε στην πεθερά μου προχθές και μια φίλη της, που έχει κήπο, της είχε πάει δύο μεγάλες σακούλες σπανάκι. Και τι να το κάνει η πεθερά μου; Μου το έδωσε. 
Ατβ: Δεν το λες και κακό. Άλλωστε, όπως είπε και ο τάδε, δεν θυμάμαι ποιος, "Ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι, και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω". Ε, στην προκειμένη περίπτωση, σου έδωσε και τις δύο σακούλες. 
ΛΤ: Ναι, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Χθες μια γειτόνισσα παρακάλεσε τον δικό μου Ήρωα να βοηθήσει τον άνδρα της σε κάτι φορολογικά. Ο δικός μου πήγε και μετά από κανένα δίωρο επιστρέφει κρατώντας μία σακούλα σπανάκι, από την αυλή της γειτόνισσας! 
Ατβ: Μμμμμμ, αβγατίζει και πάει το σπανάκι στην οικία σου, βλέπω... Και για πες... 
ΛΤ. Τι να πω; Έχουμε ένα γείτονα, που απλώς ένα καλημέρα κι ένα καλησπέρα λέμε και μέχρι εκεί. Και έρχεται πρωί-πρωί και μου προσφέρει μία σακούλα σπανάκι και μία σακούλα με διάφορα μυρωδικά χόρτα, που τα είχε μαζέψει από το μποστάνι του! Πάγωσα, καθώς σκέφτηκα τι να το κάνω τόσο σπανάκι, αλλά ευγενική όπως είμαι τον ευχαρίστησα και το πήρα. 
Ατβ: Ναι. Και μετά; 
ΛΤ: Ε, τι μετά; Είπα "Λίτσα ανασκουμπώσου και άνοιξε φύλλα, να κάνεις σπανακόπιτες"! 
Ατβ: Ώστε ξέρεις να ανοίγεις και φύλλο; Εύγε Λίτσα! 
ΛΤ: Γιατί; Εσύ δεν ξέρεις; 
Ατβ: Είσαι σοβαρή; Εδώ τα τόουστ και τα καίω, θα άνοιγα φύλλο; Ούτε να το ανοίγω, ούτε να το κλείνω ξέρω! 
ΛΤ: Καλά. Και αρχίζω, που λες, να ανοίγω και άνοιξα τόσα ων ουκ έστιν αριθμός! Υπολόγισε για έξι κιλά σπανάκι, μαζί με τα μυρωδικά, που θα μου έδιναν οκτώ σπανακόπιτες, από πέντε φύλλα η κάθε πίτα, πόσα άνοιξα; Σαράντα φύλλα άνοιξα! Και με έχει πεθάνει η μέση μου τώρα! Α πα πα πόνοοοοοος! 
Ατβ: Πέντε φύλλα η κάθε πίτα; Καλέ γιατί τόσα πολλά; 
ΛΤ: Γιατί η πίτα τόσα θέλει! Πόσο άσχετη είσαι πια; 
Ατβ: Τελείως, αλλά με τη μέση μου στη θέση της! Χο χο χο! 
ΛΤ: Καλά, δεν με λυπάσαι που πονάω; 
Ατβ: Δεν λυπάμαι κανέναν! 
ΛΤ: Είσαι πολύ κακιά κυρία! 
Ατβ: Και λίγα λες! Μουάχαχαχαχα! 
Και κάπως έτσι, εν μέσω απεριόριστης καλοσύνης και κατανόησης εκ μέρους μου στον πόνο της Λίτσας Τ. και αφού είπαμε τις σχετικές καληνύχτες, έφθασε στο τέλος της αυτή η συνομιλία κι έμεινα να διερωτώμαι αν θα καταφέρω ποτέ να ανοίξω φύλλο. 
Ή έστω να το κλείσω! 

※※

* Η Λίτσα Τ. είναι πολύ καλή σχολιάστρια και φίλη των ιστολογίων μας, χωρίς να διαθέτει δικό της. 
Ακόμα τουλάχιστον. 
Συναντάται εδώ πέρα μέσα, αλλά και αλλού.
Η δε δημοσίευση της συνομιλίας μας, έγινε κατόπιν δικής της προτροπής.

78 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια.παρεπιπτοντως με την κυρια της φωτογραφιας ουδεμια σχεση εχω.ολα τα αλλα ναι ειναι αληθεια.και βρηκα ανθρωπο να πω τον πονο μου.που να το πω και ποιος να με νοιωσει.τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Λίτσα μου συγνώμην κιόλας που γελάω συ δεν μ ακούς αλλα γελάω!!!!! Μα βρηκες κι εσυ άνθρωπο να πεις το πόνο σου!!!!!!!Δεν ήξερες, δε ρώταγες?
      Στην Αρτίστα να πεις το πονο σου και να περιμενεις να σε καταλάβει? Μα στην Αρτίστα? Τεσπα τωρα ξέρεις!!!! Η Αρτίστα κατανόηση καμία!!!! Να δεις που θα με βρίσει μετα απ αυτό!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κυρία Λίτσα Χρυσοχέρα!Ηταν γραφτό να φτιάξεις πίτα, να ανοίξεις φύλλα, γι αυτό έγινε αυτο. Χαχα. Γέλασα πολύ! Να είσαι καλά και να φτιάξεις και δικό σου μπλογκ να σε παρακολουθούμε. Μπραβο σου Αρτίστα μου που φιλοξένησες τη συνομιλία σας και μας δώσατε χαρά.

      Διαγραφή
    3. @Λίτσα Τ.
      Φυσικά και δεν έχεις σχέση με την κυρία της φωτογραφίας.
      Εσύ είσαι ωραιότερη.
      Τι θες να πεις;
      Δεν σου συμπαραστάθηκα;
      Μα έτσι συμπαρίστανται οι αρτίστες!

      Διαγραφή
    4. @Μαρινάκι Ζέας
      Εσύ καλά θα κάνεις να κοιτάς τη δουλειά σου και να μην πετάγεσαι σαν τον μαϊντανό.

      Διαγραφή
    5. @Δραστήρια
      Αλίμονο!
      Πώς να μη φιλοξενήσω τη συνομιλία μου με τη Λίτσα Τ.;
      Αφού κατά βάθος είμαι καλός άνθρωπος!

      Διαγραφή
    6. για την δραστηρια:ειδες εσυ εχεις το ονομα εγω την χαρη.ευχαριστω δια τας ευχας σας αλλα δεν μου ευχεσαι καλυτερα να πιασω το τζοκερ το πρωτο ?κατι τελος παντων πιο πιασαρικο.

      Διαγραφή
  2. Αστα αυτά Λιτσα μου εσύ εισαι στην φωτο επανω γνωρισα τον πλαστη σου ...χαχα..
    Μα και εσύ αρτίστα μου.. καμια συμρασταση στον πόνο του αλλουνού;
    Αχ να μην ειμαστε κοντα με την Λίτσα να την βοηθούσα λέει χωρις υστεροβουλεια εννοείτε ..χα..χα. μπας και ετρωγα και εγω κανενα κομματι.....αρτιστα μου σνιφφφφ ολες τις σπανακοπιτες θα τις ετρωγα..οσες δηλαδη δεν τις θελανε.. γιατί φιλεναδα στην ιδια κατηγορία ειμαστε ουτε εγω ξερω να ανοιγω φυλλο.. ουτε να το κλεινω..χα..χα.. ομοιοπαθεις δηλαδη.. αλλα δεν εχω και την ευκαιρια να τρωω σπανακόπιτες που τρελενομαι..
    Μα πεντε κιλα σπανακι; Λιτσα μου με το δικιο της πως να μην παραπονεθει η μεση σου βρε αγαπη μου..
    Λιτσααααααααα παρόλα αυτα ...στηλε καλε φιλεναδα καμια πιτα κατα κατω μεριαααα Κρητη ε; ατιμη θαλασσα που χωριζεις τις
    σπανακοπιτες..!! χα..χα..
    Την αγαπη μου και στις δύο σας...φιλούρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ρουλάκι
      Άντε καλέ που δεν της συμπαραστάθηκα!
      Μην την ακούς τι λέει!
      Υπερβάλλει.
      Άλλωστε, έτσι συμπαρίστανται οι αρτίστες!

      Διαγραφή
    2. Κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι.

      Διαγραφή
    3. @Λίτσα Τ.
      Παρακαλώ διευκρινίστε μας ποια είναι ο τέντζερης και ποια το καπάκι!

      Διαγραφή
  3. Μαρή Αρτίστα κοίτα να κανεις παρεα με τη κυρία Λίτσα μπας και ξεστραβωθείς και μάθεις να ανοίγεις φύλλο και κανεις καμιά σπανακόπιτα και φαει κι εκεινος ο έρμος ο ήρωας και τιποτα άλλο από τοουστ!!!!! Μαρή κλαίωωωω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί;
      Αφού του φτιάχνω σπανακόπιτα "Χρυσή Ζύμη, δεν έτυχε, πέτυχε"!
      Και πες μαρή ότι μαθαίνω να ανοίγω φύλλο, μακριά από μένα αυτά, τι κάνουμε με το σπανάκι;
      Που φρέσκο σπανάκι δεν έχω πιάσει ποτέ με τα κρινοδάχτυλά μου;
      Άσε παιδί μου, δεν είναι για τις αρτίστες αυτά τα σπορ!
      Και μετά τι;
      Να χάσουν τις δουλειές τους αυτοί που δουλεύουν στην εταιρεία "Χρυσή Ζύμη";
      Και τι θα γίνουν μετά;
      Κλέφτες;
      Γιατί αν δεν φτιάξω εγώ τις σπανακόπιτες "Χρυσή Ζύμη", η εταιρία θα κλείσει.
      Κοινωνικό έργο παράγω!

      Διαγραφή
    2. Μαρινα ζεας
      πες τα χρυσοστομη.που δεν ξερι πως ο μαιδανος σπερνετε.μονο τα ρεπανακια φυτρωνουν.

      Διαγραφή
  4. Μαρινα μου αυτο τις ειπα.οταν ερθει θα τη στρωσω να μαθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό που μ αρέσει είναι που το χιούμορ να κάτω από τη γλώσσα το έχει η αρτίστα μας και τι ωραία τι καλά που περνάμε όλοι εδώ μέσα :-)))
    όχι σαν κάτι άλλο μπλογς που κάνουν κρότο από την βαρυγδουπιά, ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε :-)))
    Επί του κειμένου τώρα, μπράβο στη κυρία Λίτσα, αλλά δες τι παθαίνεις άμα είσαι νοικοκυρά. Πονάει η μέση.
    Για αυτό κι εσύ Αρτιστούλα μου καλά κάνεις και ούτε ανοίγεις ούτε κλείνεις φύλλα. Για τέτοια είμαστε; Εδώ κουραζόμαστε να ανοίξουμε και να κλείσουμε τα παντζούρια από τα παράθυρα του σπιτιού μας και τα αφήνουμε συνεχώς ανοιχτά!
    Σπανακόπιτες θα σας βρω εγώ όταν έρθετε Θεσσαλονίκη, ξέρω όλα τα σπανακοπιτάδικα και μάλιστα με βαθμό αξιολόγησης το καθένα ξεχωριστά.

    Φιλιά κυρία Αρτίστα μου
    καλημέρα
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι η αρτίστα πηγαίνει στα βλογς με τις βαρυγδουπιές, γιατί αγαπάει να τις διαβάζει, αλλά έλα μου που δεν της βγαίνει πουθενά το σοβαρό και τα κάνει μπάχαλο όπου πηγαίνει!
      Αλλά, ευτυχώς, υπάρχει κατανόηση!
      Καλέ ποια παντζούρια;
      Εδώ βαριέμαι κάτι ώρες να ανοιγοκλείσω τα μάτια και θα ανοιγοκλείσω φύλλα;
      Ζαμαί!
      Α να γεια σου! Να ζήσουν τα σπανακοπιτάδικα!
      Και για να ζήσουν, πρέπει να τα στηρίξουμε αρνούμενες να φτιάξουμε δικές μας πίτες!
      Λες και λίγα μαγαζιά κλείνουν κάθε μέρα...
      Καλημέρα και φιλί Φις Άι!

      Διαγραφή
    2. Ωωω.οποια χαρα.και αλλη θεσσαλονικια εδω.καλέ ειμαστε πολλες.Ετσι εξηγειται....

      Διαγραφή
    3. Λίτσα, τί να πω, είμαστε παντού :-)))
      Κι εγώ πολύ χαίρομαι όποτε συναντώ Θεσσαλονικιά.
      (κανένα κομματάκι σπανακόπιτα τώρα που είμαστε συντοπίτισες; ε; ε; ) :-)))

      Διαγραφή
    4. Aχαχα έχω πεθάνει στο γέλιο, δεν υπάρχεις λέμε. Πώς να μην χαίρομαι εγώ που έρχομαι εδώ και φεύγω με την καρδιά μπαξέ ε ;)
      Δες τι κάνουν οι σπανακόπιττες!!!

      Διαγραφή
    5. @Φις Άι
      Καλού-κακού μην της ζητάς σπανακόπιτα, γιατί ενδεχομένως να σε κυνηγάει κι εσένα μετά, για να σε βάλει να ανοίξεις φύλλο!

      Διαγραφή
    6. Κακε Λίτσα στη Θεσσαλονίκη είσαι;
      Κι εσύ φιςαι;
      Ποιά είναι τα καλά σπανσκοπιταδικα ρε κορίτσια.
      Για πείτε μου κι εμένα να μην ξανανοιγωκλεισω φύλλο..
      Όσο για την Άρτίστα, τι σόι Άρτίστα θα ήτουνε αν έφτιαχνε και πίτες;
      Με τί θα ασχολούμασταν τώρα εμείς, μου λέτε;
      Έχω μια ιδέα.
      Αύριο το απόγευμα παίρνω μέρος σε μια έκθεση στο συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς στα Λαδάδικα.
      Φίλες Θεσσαλονικιές σας περιμένω να σας γνωρίσω.
      Άριστα μας πάρε το αερόπλανο κι έλα.
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      Κερνάμε σπανακόπιτα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    7. Ρενα μου θεσσαλονικια και εγω αλλα μενω μακρυα.πιο κοντα στην Αριστεα μας.καλα να περασετε και τσακιστε τους μεζεδες στα Λαδαδικα.

      Διαγραφή
    8. Α γεια σου!
      Οι ταγμένες στην τέχνη τους αρτίστες, δεν ανοίγουν φύλλα!
      Ναι, μια στγμή να αιτηθώ στους υποψηφίους δημάρχους την κατασκευή αεροδρομίου στην περιοχή και με την ολοκλήρωση του έργου θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο και θα έρθω!

      Καλή επιτυχία στην Έκθεση!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, αλλά το μόνο που έκανα ήταν να γράψω τη συνομιλία μου με τη Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν, κυρίες,

    Μια φορά κι έναν καιρό, είχαμε μία μεγάλη παρέα ισπανών, οι οποίοι δουλειά δεν είχαν και πηγαινοέρχονταν στο σπιτικό μας. Μαδρίτη-Αθήνα ένα τσιγάρο δρόμος.
    Και μια σπανακόπιττα (τα δύο ταυ έχουν να κάνουν με το πόσο φύλλο βάζεις). Εξηγούμαι:

    Από τα πρώτα εδέσματα που τους είχαμε δώσει να προβάρουν, για να εκτιμήσουν την λαϊκή μας παράδοση και το γεγονός ότι όταν αυτοί τρώγαν χαρούπια εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, από τα πρώτα εδέσματα, λοιπόν, ήταν η σπανακόπιττα. Ενθουσιάστηκαν. Κι όταν ανακάλυψαν ότι τις πουλούσαν και στο δρόμο, ακόμα περισσότερο. Είχε γίνει για χρόνια το αγαπημένο τους χόμπι.

    Δυσκολευόντουσαν λίγο με το όνομα. Πολύ μακρύ για ισπανικά χείλη. Μέσα στις άοκνες προσπάθειες εκμάθησης του ονόματος και με το δεδομένο ότι την είχαν αναγάγει σε εθνικό τους φαγητό,
    αποφασίσαμε κι εείς να μετονομάσουμε το έδεσμα σε
    ..ισπανακόπιττα (tarta española, ένα πράμα).

    Σύνδεση με την έξοχη και μυρωδιαστή ανάρτηση:

    Λίτσα t. έχεις λύσει το πρόβλημά σου. προσφέρεις 8 αεροπορικά εισιτήρια και στη στιγμή καταφτάνουν οι ισπανοί και σου εξαφανίζουν τις ισπανακόπιττές σου. Οι ισπανοί ξανάρχονται!

    Την αρτίστα θα την κάνουμε πρέσβειρα των πιττών .. εε.. των τιμών και όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι.

    Venceremos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα κι εγώ νόμιζα ότι η ποσότητα των "τ" μειώθηκε μέσα στα πλαίσια των γενικότερων αλλαγών της γραμματικής!
      Μα τι ωραία ιστορία, αυτή με τους Ισπανούς, κύριε Μάνεση!
      Και ωραία λέξη!
      Ισπανακόπιττα!

      Ναι, να με κάνετε μια πρέσβειρα!
      Των πιτών, των τιμών, των παγωτών!
      Πρέσβειρα να 'ναι κι ό,τι να 'ναι!

      Γκούδμορνινγκ!

      Διαγραφή
    2. Δεν φτανει που θα τους ταιζω θα τους πληρωσω κιολας για να ερθουν.Κυριε Μανεση περιμενα περισσοτερη κατανοηση απο εσας.Αλλα φευ.

      Διαγραφή
    3. (Τι είναι το φευ; Είδος σπανακόπιττας;)

      Μα, αφού, βρε παιδί μου, θα μα λύσουν που θα μας λύσουν το πρόβλημα, οι ισπανακοφάγοι, να μην τους κάνουμε και τα έξοδα; Ω, θεοί της φιλοξενίας, κρατάτε με (κι αν σας περισσεύει και κάνα κομμάτι σπανακόπιττα, ω θεοί;..)

      Διαγραφή
    4. Ψήφος στην ισπανακόπιτα και από εμένα! Φοβερή έμπνευση, που συμπληρώνει τέλεια τον απίθανο διάλογο της Αρτίστας με τη Λίτσα.
      Πολλά φιλιά
      ΥΓ: Αρτίστα μου, μπορεί να καις τα τόουστ, αλλά με το φύλλο μην ανησυχείς. Μπορείς απλώς να προσπαθήσεις και να το ανοίξεις (σου έχω εμπιστοσύνη), και μετά απλώς άσε το ψήσιμο στους άλλους, τόσο απλό!

      Διαγραφή
    5. Αλλοιμονο.ειναι εις θεσιν να την καψει και ψημενη στη προσπαθεια να τη ζεστανει.Ανιατος η περιπτωση.

      Διαγραφή
    6. @Πίπη
      Αλίμονο!
      Είμαι εις θέσιν να την κάψω και ψημένη στην προσπάθειά μου να τη ζεστάνω!
      Ανίατος η περίπτωση!

      Διαγραφή
    7. @κύριο Μάνεση
      Το φευ παίζει να είναι και καμιά μέθοδος ανοίγματος φύλλου, η οποία μας διαφεύγει!
      Όπως για παράδειγμα η "μέθοδος του ήλιου", που είναι όντως ένας τρόπος να ανοίξει κάποιος φύλλο!
      Τον οποίο και δεν γνωρίζω φυσικά, αλλά μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια η Λίτσα Τ. γι αυτόν!

      Διαγραφή
    8. @Λίτσα Τ.
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Διαγραφή
  8. Κυρία Λίτσα μου πενήντα φύλα!!Μα πενήντα; ούτε καν σαρανταεννιά;
    Δεν έκλεβες λίγο; Ποιος θα το 'παιρνε είδηση;

    Το παράπονό σου για την έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης της κοινής μας φίλης, το νιώθω. Υπάρχει όμως λόγος. Σοβαρός. Πρέπει να ξανακοιτάξεις το στυλ σου καλή μου. Το στυλ που λες τον πόνο σου. Η Αρτίστα μας έχει μεγάλη ευαισθησία σ' αυτά.
    Στρώσε το στυλ και μετά κάτι θα κάνουμε με τις πίτες. Ευτυχώς που πιάνει η ζέστη και θα ξεβγούν τα σπανάκια :)
    Σμουυυυυάτς και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία Γ.
      Ναι, καλά τα λες Μαρία Γ.
      Έχω μεγάλη ευαισθησία η ρουφιάνα!

      Διαγραφή
    2. καλε μην την ακους και εσυ.μονο 40 ηταν.ασε εχει βγει στο κηπο και το καλοκαιρινο σπανακι.αυτο θα το στσιλω στην Αρτιστα.

      Διαγραφή
    3. Το στυλ μου μετα απο 40 φυλλα ηταν σαν ς τελικο.οποτε δυσκλα ια επανελθει.

      Διαγραφή
    4. @Λίτσα Τ.
      Στείλτο εσύ κι εγώ θα το κάνω σπανακοκέικ, που προτείνει η Αννίκα πιο κάτω!
      Τα κέικ μου πετυχαίνουν!
      Δεν ξέρω πώς, απορώ και η ίδια, αλλά μου πετυχαίνουν!

      Διαγραφή
  9. Μη ρωτάς το πώς και το γιατί, αλλά αυτό σκέφτηκα διαβάζοντας!
    https://www.youtube.com/watch?v=pcH4C0SzhKY

    ΑΦιλάκια κικιρίκικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρες είναι να μου πεις ότι πρέπει να μάθω να ανοίγω φύλλο, για να φτιάχνω όχι μόνο σπανακόπιτες, αλλά και κοτόπιτες! Ή κοκορόπιτες!
      Μιλ μερσί, πάντα μου έφτιαχνε το κέφι αυτό το άσμα!
      Κίσιζ μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  10. να τις τρως ξερεις.για ανασκουμπωσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περάσδερι στη μέση της κυρίας Λίτσας Τ.
    [Γιατί άσχετα από τα (νοθευμένα) αποτελέσματα, εγώ θα το λέω περάσδερι, με μπουρτζόβλαχη -φυσικά- αμερικανική προφορά!]

    Καλέ, αφού υπάρχουν τα έτοιμα φύλλα, γιατί χολοσκάς;
    Από αυτό θα κριθεί η νοικοκυροσύνη σου; Ζαμέ!
    Ντάξει, άλλη γεύση το χειροποίητο, δεν λέω, αλλά σημασία έχει η γέμιση. Έτσι να λες!
    Εγώ δεν τρώω το σπανάκι, φυσικά δεν τρώω ούτε την σπανακόπιτα, δεν ξέρω να ανοίγω φύλλο, οπότε ευτυχώς που τα φιλέματα πήγαν στην σωστή κυρία!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Άιρις
      Μα αυτό είναι που μου αρέσει!
      Να το λες περάσδερι!
      Χμ, το τρώω το σπανάκι.
      Το κάνω σπανακόρυζο!
      Και με σουπιές, αλλά δεν σου το λέω, γιατί δεν σου αρέσουν τα θαλασσινά!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. α.θελεις στρωσιμο και εσυ.για περνα το αυλακι(ξερεις εσυ) καιθα τα πουμε.για σενα θα κανουμε τυροπιτα.

      Διαγραφή
  12. Καλέ κορίτσια δεν ξέρατε, δεν ρωτάγατε. Υπάρχει το σύστημα, ψέματα να πω; Για όσους έχουν τσακωθεί με τον πλάστη το σπανακοκέικ είναι ιδανική λύση γευστικά ισάξιο της πίτας με μόνο μειονέκτημα δεν έχει γωνίες, γιατί στη σπανακόπιτα οι γωνίες είναι όλα τα λεφτά.
    Πάντως μπράβο στην κυρία Λίτσα Τ για το κουράγιο της ν' ανοίξει τόσα φύλλα. Άξια!!!
    Κορίτσια καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι ο πλάστης είναι εκείνο το κυλινδρικό ξύλο με τις λαβές εκατέρωθεν, ε;
      Καλά, δεν έχω καν τέτοιο, οπότε έχω γλιτώσει και τον τσακωμό μαζί του!
      Πάρα πολύ ωραία ιδέα το σπανακοκέικ!
      Και, για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζω, τα πετυχαίνω τα κέικ!
      Θα σπεύσω να βρω συνταγή για σπανακοκέικ, γιατί η Λίτσα Τ. με απειλεί ότι θα μου στείλει ένα καλοκαιρινό σπανάκι που φυτρώνει στον κήπο της και θέλω να είμαι έτοιμη!
      Άξια δεν θα πει τίποτα! Είναι σούπερ!
      Αλλά δεν της το λέω, γιατί μετά θα πάρει αέρα και θα με κυνηγάει με τον πλάστη, όχι για να μου ανοίξει το κεφάλι στα δύο, αλλά για να μου μάθει τη χρήση του και δεν θέλω!
      Καλό απόγευμα και σ' εσένα Αννίκα!

      Διαγραφή
    2. Ασχετη
      υπαρχει και η βεργα.

      Διαγραφή
    3. @Λίτσα Τ.
      Μη με απειλείς εμένα με βέργες και ξώβεργες!

      Διαγραφή
  13. Ουάουυυυυ!
    να δώσουμε αρχικά και ανεπιφύλακτα πολλά συγχαρητήρια στην αγαπητή Λίτσα για τις επιδόσεις της.
    Ως λάτρης της σπανακόπιττας, οφείλω να ομολογήσω τώρα Αρτίστα ότι μια ζήλεια, μια λιγούρα, την έχω!
    Εμ τόσες πίτες, τόσες σπανακόπιτες, να μην είχαμε και εδώ λίγο βρε παιδί μου. Έστω μια μεγάλη γωνία.
    Τέλος πάντων.
    Καλοφάγωτες οι πιττούλες, και πάλι γεια στα χέρια της Λίτσας και μια αγκαλιά φιλιά και σε σένα Αρτίστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της γωνιας και εσεις?εχει πολλες.κοπιαστε.

      Διαγραφή
    2. @κύριος Πιτ
      Θα συμφωνήσω.
      Είναι υπέροχες οι σπανακόπιτες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μάθω να ανοίγω φύλλο!
      Και η Λίτσα Τ. έχει βαλθεί να με μάθει!
      Μα γίνονται αυτά;
      Όχι φαντάσου με κύριε Πιτ μου, να φοράω την τουαλέτα με τα φτερά και τα πούπουλα και να είμαι πασπαλισμένη με αλεύρι!
      Α πα πα!
      Χωρίς καριέρα θα μείνω η δόλια!
      Παρόλα αυτά, της Λίτσας της αξίζουν συγχαρητήρια, διότι είναι άφθαστη νοικοκυρά!
      Κίσιζ κύριε Πιτ μου!

      Διαγραφή
  14. Η ντροπή του Μπάρμπα-Στάθη είμαστε όμως. Θα μπορούσε δηλαδή να ζεματιστεί και να μπει στην κατάψυξη σε μερίδες.
    Τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου στη σύντροφο Λίτσα, καλοφάγωτες να είναι όλες αυτές οι πίτες και περαστικά στη μεσούλα.
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια την εχεις δει την διαφημιση που λεει:εχεις γαλα?φτιαξε κρεμα.εδω συνεβη το εξης.εχεις σπανακι?φτιαξε πιττες.ουααα

      Διαγραφή
    2. @Μαρία Κανελλάκη
      Τι είναι "ζεματιστεί";
      Καλά ρητορική είναι η ερώτηση, δεν θέλω να μάθω!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  15. Τι τραβάτε κι εσείς οι σπανακοπιτονοικοκυρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όχι εγώ!
      Η Λίτσα Τ. τα τραβάει, αλλά, φαντάζομαι, δικαιώνεται εκ του αποτελέσματος! 😊

      Διαγραφή
  16. Επιτελους.να και καποιος που μας συμπαραστεκεται.ονομα και διευθυνση παρακαλω να σας στειλω και σας μια πιττα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποια είναι η καμέρα μου;
    Ξέρω να ανοίγω φύλλο! Δεν είμαι σίγουρη αν ξέρω να το κλείνω. Πρέπει να το σκεφτώ! Αλλά το ανοίγω. Παρόλα αυτά δεν θα έφτιαχνα ποτέ μου τόσες σπανακόπιτες. Με έχει πιάσει τενοντίτιδα και μόνο στην ιδέα!
    Χαρά στο κουράγιο της Λίτσας και εύγε στο ταλέντο και την ευγένεια της.
    Σε φιλώ γλυκά Αρτίστα μου. Όμορφη μέρα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο χρυσοχέρα Μαρίνα!
      Μια γυναίκα όλα τα της μαγειρικής πρέπει να τα ξέρει!
      Μην κοιτάς που εγώ είμαι της άποψης ότι όσα λιγότερα ξέρω στην κουζίνα, τόσο καλύτερα περνάω!
      Αλλά έτσι είμαστε οι αρτίστες!
      Μας έχει κερδίσει ο χώρος του θεάματος και πού μυαλό για τα υπόλοιπα!
      Αλλά ναι, η Λίτσα Τ. είναι όντως και ταλαντούχα και ευγενική!
      Καλημέρα και κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
    2. Μαρινα ευχαριστω.Μπαινεις στη λιστα δικαιουχων για ενα ταψι πιττα.Οι προλαλησαντες προσθεσαν και δευτερο τ.οποτε ακολουθω.
      Παναγια μου επαθα Αρτιστα.

      Διαγραφή
    3. @Λίτσα Τ.
      Ιιιιιιιιιι!
      Έπαθες αρτίστα;
      Περασδέρι και γρήγορα εύχομαι!

      Διαγραφή
    4. επισης.περασδερί.καθ οτι εγω ειμαι της γαλλικης.

      Διαγραφή
  18. Αρτίστα μου, συντάσσομαι μαζί σου. Ούτε να ανοίγω φύλλο ξέρω, ούτε να το κλείνω! Πάντως η μάνα μου όταν ανοίγει φύλλο για σπανακόπιτα (πω πω, σε τίποτα δεν της έμοιασα!) βάζει ένα χοντρούτσικο φύλλο πάνω και ένα κάτω. Τι τα ήθελε η Λίτσα τα 5 πάνω και τα 5 κάτω, δεν ξέρω. Τουλάχιστον, αφού φαντάζομαι εκείνη δεν μπορεί να φάει 8 ταψιά σπανακόπιτα, θα δώσει κάνα κέρασμα? Αναρωτιέμαι... Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Μία μου;
      Θα σε γελάσω και δεν το θέλω!
      Δεν θα το πιστέψεις, αλλά δεν έμεινε ούτε ένα κομμάτι από τις πίτες για εμάς.
      Τις μοίρασε όλες στα παιδιά της και τα εγγόνια της!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  19. αχμμμ πρέπει να σας κάνω σχεδιάγραμμα για το πως ανοίγουν πολλά φύλλα ανοίγοντας μόνο ένα και κλείνοντας το σε πολλά χοχοχοχο ναι ... δεν καταλάβατε είμαι σίγουρη χαχαχαχαχα Είναι όμως νύχτα νύχτα εδώ και νυστάζω... θα το κάνω ανάρτηση όμως κάποια στιγμή
    Άσχετο λατρεύω σπανακόπιτα
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις ανάρτηση!
      Όχι πως θα καταλάβω κάτι, αλλά θα το δείξω σε μια φίλη να μάθει να το φτιάχνει αυτή και να μου κάνει πίτες!
      Μα είναι αξιαγάπητη η σπανακόπιτα. Δικαίως τη λατρεύεις!
      Κίς!

      Διαγραφή
  20. Ααχαχααααχαχαχαααα!!!
    Μα γιατί να μην είμαι κάπου εκεί να σας ακούω, ε;
    Η Λίτσα είναι γλυκύτατη, προκομμένη και κοψομεσιασμένη γιατί θέλησε να τιμήσει το σπανάκι φρέσκο. Την επόμενη φορά θα το ζεματίσει και θα το βάλει στην κατάψυξη γιατί θα σε περιμένει να σου δείξει πώς ανοίγει το φύλο!
    Μη βαράς Αρτίστα μου, ο φυσικοθεραπευτής διακοπεύει...

    Στέλνω φιλιά και στις δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να μου δείξει, αμφιβάλλω ότι θα μάθω!
      Ανεπίδεκτη μαθήσεως η αρτίστα!
      Κις!

      Διαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.