Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Το ξεκίνημα του Δεκεμβρίου...

...σηματοδοτήθηκε με την άφιξη ενός δώρου γενεθλίων από τη Μία. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η Μία είχε γενέθλια και μας έκανε δώρα! Αντί να της κάνουμε εμείς! Όχι, μου αρέσει το σκεπτικό της! 
Το πακέτο παρελήφθη από τον Ήρωα (το στεφάνι μου), ο οποίος πήγε στο Ταχυδρομείο, διότι εγώ αδυνατούσα καθώς είχα να κάψω κάτι τόουστ. 

Με λαχτάρα πήρα το πακέτο και
το εναπόθεσα πάνω στο τραπέζι. 


Με ακόμα περισσότερη λαχτάρα το άνοιξα. Και τι αντίκρισαν τα τεράστια αμυγδαλωτά μάτια της αρτίστας;

Δυο γλυκά ματάκια μιας κουκουβάγιας 
να με κοιτάζουν!


Αμέσως την πήρα στα χέρια μου και την ονόμασα Κλημεντίνη, όπως μια φίλη κουκουβάγια που είχα παλαιότερα κι ερχόταν τις νύχτες και ξαπόσταινε στο σύρμα της κολώνας που βρίσκεται λίγο πιο πέρα από το μπαλκόνι μου και κουβεντιάζαμε. Έχει χρόνια να φανεί, αλλά στη θέση της ήλθε αυτή της Μίας και η χαρά μου είναι ανείπωτη! 
Η καινούργια μου Κλημεντίνη έχει και μια ποδιά-τσέπη μπροστά της και χρησιμεύει για να τοποθετώ το τηλεκοντρόλ και τα γυαλιά μου. 

Βρήκε τη θέση της στον καναπέ και
ήμασταν όλοι ευτυχείς!


Αλλά δεν κρατήθηκα. Αργά τη νύχτα την πήρα μαζί μου στην κρεβατοκάμαρα και αφού κουβεντιάσαμε λίγο, κοιμηθήκαμε αγκαλιά! Η Κλημεντίνη δεν δείχνει να έχει κανένα πρόβλημα με αυτό. Δηλαδή να κάθεται όλη μέρα στον καναπέ παριστάνοντας το μαξιλάρι-τσέπη και το βράδυ να κοιμόμαστε παρέα. Οπότε, όλα καλά! 
Εκτός, όμως, από την Κλημεντίνη το πακέτο περιείχε και 2 (δύο) ζευγάρια σκουλαρίκια, διότι αρτίστα είμαι, δεν μπορώ χωρίς μπιζού! 

Ένα στο πολυαγαπημένο μου μωβ χρώμα και 


ένα με πιστόλια από το Φαρ Ουέστ! 


Όμως τα δώρα δεν τελειώνουν εδώ. Υπήρχε και μία τσάντα πλάτης με σκυλάκια επάνω, μιας και είναι γνωστό σε όλους ότι εκτός από τις κουκουβάγιες λατρεύω και τα σκυλάκια! 


Εδώ βλέπουμε την τσάντα φορεμένη στο πρώτο μοντέλο που βρήκα πρόχειρο στο σπίτι, 
δηλαδή τον Ήρωα


Όλα αυτά συνοδεύονταν από μία κάρτα της Μίας, γεμάτη όμορφες ευχές! 


Και άπαντα τα καλούδια, φτιαγμένα από τα χρυσά της τα χεράκια! 

Φυσικά υπήρχε και το κέρασμα των γενεθλίων, διότι χωρίς κάτι γλυκό δεν νοούνται γενέθλια και το οποίο κέρασμα 3 (τρία) δευτερόλεπτα μετά την φωτογράφιση έπαψε να υπάρχει.
ΠΡΟΣΟΧΗ. 
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ. 

Σοκολατάκια νταρκ με στέβια! 


Υπέροχα! 
Τα συστήνω ανεπιφύλακτα! 

Τελικά ο Δεκέμβριος είχε ένα πολύ όμορφο ξεκίνημα και υπεύθυνη γι αυτό είναι η Μία, την οποία την ευχαριστώ θερμά και της εύχομαι να είναι χιλιόχρονη και πάντα δημιουργική!

43 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν τα δώρα σου, Αρτίστα μου!
    Να τα χαρείς, φίλη μου. Είναι όλα φτιαγμένα με αγάπη ειδικά για σένα. Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λάτρεψα!
      Και ήδη τα χαίρομαι!
      Και τα σκουλαρίκια μου πάνε πάρα πολύ!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ και πάλι!
      Και να είσαι σίγουρη για ενα πράγμα: Μαζί με την Κλημεντίνη μου θα περάσουμε τέλεια Χριστούγεννα!
      Κίσιζ Μία!

      Διαγραφή
  2. Κίσιζ σε σένα και την Κλημεντίνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε μαρή σούφεξε πάλι!!!!! Να τα χαρεις τα δώρα σου είναι πολύ ωραία!!!!
    Κλαιω με το προφιλ του Στεφανιού σου Αχαχαχχαααχχαχ!!!!11!!Είσαι τρελή λέμεεεεε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γειά τα δώρα σου σου Άρτίστα μου.
    Πήρα κι εγώ πακέτο από τη Μία μας και ξέρω .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά και να προσέχεις τον ήρωα!
    Βάλε κανένα μαρουλάκι δίπλα στο γκαγκανιασμένο τόουστ για ντεκόρ.
    Κατεβαίνει πιο εύκολα 😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κάτι έχω αντιληφθεί!
      Αλλά το ωραίο είναι που στέλνει πακέτα ανάλογα με την παραλήπτρια!
      Στις χρυσοχέρες, όπως εσύ, στέλνει υλικά για χειροτεχνίες, ενώ στις ακαμάτρες, όπως εγώ, που μόνο πλέκω με βελονάκι και με βελόνες και ράβω τα ρούχα μου και λόγω δουλειάς και μαμάς δεν κάνω κάτι άλλο, στέλνει έτοιμες ραμμένες κουκουβάγιες!
      Τον προσέχω, αλλά όχι και μαρούλι! Θα κακομάθει στο τέλος!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα δωράκια άντε και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερούλα και πάλι, (αυτό δεν είναι για τα καμμένα τοστ!)αλλά για τα πανέμορφα δώρα της Μίας!
    Ελπίζω ο ήρωας-στεφάνι-κολόνα να μη ζήλεψε την κουκουβάγια Κλημεντίνη στο κρεββάτι και να παρηγορήθηκε με την τσάντα με σκυλάκια όταν "πήγε" να ψωνίσει στο σούπερ-μάρκετ!
    Αφιλάκια με πολλά πολλά χαμογελάκια! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αισθάνομαι τυχερή!
      Ο Ήρωας κάτι πήγε να πει του τύπου "Τι θέλει το πουλί στο κρεβάτι;", αλλά το μάζεψε τελευταία στιγμή!
      Δεν θα είχε και νόημα άλλωστε!
      Κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Λεβιάθαν!
      Χρόνια έχουμε να συναντηθούμε κι έχω χαρά μεγάλη που σε ξαναβλέπω!
      Όχι, δεν τρελάθηκα! Ερχόσουν στο παλιό μου βλογ, που δεν θα σου πω ποιο ήταν, αλλά μετά τη μετακόμισή μου χαθήκαμε.
      Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε και θα έλθω κι εγώ να σε βρω!

      Διαγραφή
  8. Ωπ, ωπ, ωωωπ. Μισό λεπτάκι, γιατί θα μας ξεφύγουν

    1) Από σήμερα η Μία αναγορεύεται Μία και Μοναδική!

    2) Είμαστε στη διαδικασία διαμόρφωσης ενιαίου πολιτικού-αγωνιστικού χώρου με βασικούς στόχους τη συμπαράσταση, την εκδήλωση αλληλεγγύης, την ηρωοποίηση του Ήρωα, καθώς στην περιφέρεια κάθε ανάρτησης του στεφανιού του πάντα βρίσκουμε στοιχεία λαμπρά που τον φωτίζουν και τον κάνουν όλο και πιο αγαπητό, όλο και πιο ήρωα! Παράδειγμα:

    3) Ο συμβολισμός της φωτογραφίας που πρόθυμα δέχτηκε να βγάλει: "Τα μαζεύω και φεύγω! Όχι άλλα καμένα τοστ!" "Δεν είμαι το τσιράκι του κάθε διανοούμενου, να τρέχω δρομαίως και ταχέως στα Ταχυδρομεί". "Δεν είμαι η Κλημεντίνη, να παριστάνω όλη μέρα το μαξιλάρι και το βράδυ να κοιμάμαι στο ίδιο μαξιλάρι!" "Επιτέλους"καιλοιπά.

    4) Ήρωα,κουράγιο. Θα ακολουθήσουν αγωνιστικές κινητοποιήσεις

    5) Γεια σου, Αρτίστα, πέρασα, μες στην ευγένεια, για ένα γεια.

    6) Γεια.

    ΥΓ. Τι όμορφα, συμπαθητικά μέχρι συγκινήσεως δωράκια! Να είστε καλά - να φυλάτε και κάνα σοκολατάκι και για μας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Προσυπογράφω!
      2) Όχι, πολύ καλά κάνετε και συσπειρώνεστε!
      3) Σας παρακαλώ... Δεν θα 'θελα...
      4) Καλή επιτυχία στον αγώνα σας!
      5) Καλά, δεν το συζητώ...
      6) Καλημέρα κύριε Μάνεση!

      ΥΓ. Να φυλάξω σοκολατάκια; Προφανώς δεν έχετε ακουστά για την λαίλαπα αρτίστα!
      Όντως είναι τέλεια τα δωράκια! Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  9. Καλοδεχούμενα τα δώρα Αρτίστα μου ! να τα χαρείτε όπως τα απολαμβάνετε ! Καλά ο .....ήρωας ! δεν φτάνει ο άνθρωπος που υπέμεινε, η ψυχούλα του το ξέρει, την ...ουρά στο ταχυδρομείο, εμ τον έκανες και δοκιμαστή έτσι ;
    Εντάξει γέλασα με την ψυχή μου.
    Η Κλημεντίνη είναι απίστευτη ! μαζί με το όνομά της ήδη έφτιαξε την οντότητά της. Αυτά είναι.
    Φιλιά πολλά, όμορφες μέρες να έρθουν.
    Υ.Γ. Πολύ όμορφος ο γιορταστικός διάκοσμος εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί κύριε Πιτ μου!
      Καλέ τι λέτε; Δεν φτάνει που τον ανέδειξα σαν μοντέλο, θα τον λυπηθώ κιόλας που πήγε στο ταχυδρομείο;
      Η αλήθεια είναι ότι κι εμείς στο σπίτι γελάσαμε μ' αυτά και μ' εκείνα!
      Η Κλημεντίνη μου είναι η πιο καλή και η πιο όμορφη κουκουβάγια στον κόσμο!
      Περιμένοντας τις ομορφότερες ημέρες, σας αποστέλλω ασπασμούς κύριε Πιτ μου!

      ΥΓ. Ευχαριστώ! Δεν είναι ακριβώς χριστουγεννιάτικο το ντεκόρ, είναι μάλλον χειμωνιάτικο, αλλά προσέθεσα και λίγα ου και νομίζω έγινε κάπως πιο γιορτινό!

      Διαγραφή
  10. Απίστευτα όμορφα. Δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός σου, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α ρε αρτίστα, έγινες και καουμπόισσα (βλ σκουλαρίκια). Και νομίζω πως ταιριάζουν στην προσωπικότητά σου τόσο μα τόσο πολύ (όχι με την άσχημη χροιά, ε; μη με σημαδεύεις, παρακαλώ πολύ!). Α! Κι ευτυχώς που δεν οδηγώ, γιατί - ντρέπομαι που το λέω - μ' έχω ικανή να έμπαινα στο τουτού και να έκλεβα την Κλημεντίνη νύχτα. Και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα: όχι, καθόλου δεν ντρέπομαι! Στον έρωτα όλα επιτρέπονται, έτσι δεν λένε; Κι εγώ το ερωτεύτηκα σφόδρα το Κλημεντινάκι!

    Να χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου! Σματς ηχηρό! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιστόλια-σκουλαρίκια, μάλλον μου είναι απαραίτητα, γιατί όπως γράφει ο Ήρωας στο προφίλ του λογαριασμού του ψάχνει να βρει τρόπο να απαλλαγεί από την αρτίστα, οπότε ας τα έχω γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς τι τον βρίσκει ξαφνικά!
      Καλά που μου είπες τις προθέσεις σου, για να κλειδώνω και να βάζω και τον σύρτη, μην μου έρθεις κανένα βράδυ και απαγάγεις την κουκουβάγια μου! Η οποία, ναι, είναι ερωτεύσιμη!

      Μιλ μερσί Λυσίππη μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  12. Η Μία έχει λάθος όνομα. "Πολλές" έπρεπε να την λένε, με τόσες εκπλήξεις που στέλνει δώθε κείθε. Η Κλημεντίνη απίθανη και πρακτική, όσο για τον ήρωα "Κλημεντίνο" που εκτελεί και χρέη μοντέλου, τι να πω; Προτομή να του κάνεις στην κεντρική πλατεία της πόλης.
    Αρτίστα μου, καλότυχα να είναι τα δώρα σου και πάντα τέτοια πεσκέσια να λαμβάνεις! Μπράβο και στην Μία που λειτουργεί ως θηλυκός άι-Βασίλης στη μπλογκογειτονιά μας και μας χαρίζει τέτοιες συγκινήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνο αυτό, αλλά όπως έγραφα στη Ρένα Χριστοδούλου πιο πάνω, στέλνει πακέτα ανάλογα με την παραλήπτρια!
      Στις χρυσοχέρες, στέλνει υλικά για χειροτεχνίες, ενώ στις ακαμάτρες, όπως εγώ, που μόνο πλέκω με βελονάκι και με βελόνες και ράβω τα ρούχα μου και λόγω δουλειάς και μαμάς δεν κάνω κάτι άλλο, στέλνει έτοιμες ραμμένες κουκουβάγιες!
      Μμμμμμμ δεν φτάνει που τον ανέδειξα σαν μοντέλο, σιγά μην του κάνω και προτομή!
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  13. Πολλά όμορφα όλα και το καθένα ξεχωριστά
    και μόνο που είναι χειροποίητα φτιαγμένα για την καθεμιά ξεχωριστά που κληρώθηκε στα γενέθλια της
    ειδικά τι αρέσει στη καθεμιά νικήτρια αυτό λέει πολλά για τη Μία μας
    να τα χαρείς όλα σου εύχομαι
    και μακάρι όλος ο μήνας σου να είναι γεμάτος με όμορφες εκπλήξεις , όμορφα δώρα

    το λιλά είναι και μένα το αγαπημένο μου χρώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί ας πούμε τι θα την έκανα μια χαρτοπετσέτα για ντεκουπάζ, αφού δεν ασχολούμαι με το είδος;
      Ενώ την κουκουβάγια την έχω φίλη μου και τα λέμε!
      Μακάρι να είναι ο μήνας καλός για όλο τον κόσμο!
      Αχ κι εμένα μου αρέσουν όλες οι αποχρώσεις του μωβ!
      Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!

      Διαγραφή
  14. ετσι ετσι.ακου ηρωας.μπραβο Αρτιστα μου.εμπρος ολες στο δρομο που χαραξε η αρτιστα μας.και παιδι για ολες τις δουλειες και δοκιμαστες για καρβουνι τοουστ και μοντελα.και το βραδυ εκει στην ακρουλα στο κρεβατι για να εχουμε το χωρο μας με τις κουκουβαγιες μας.κρατα γερα κοριτσι μου.και μεγεια τα δωρακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ Λίτσα Τ., τι έχουν πάθει όλοι και τον αποκαλούν Ήρωα, δεν μπορώ να καταλάβω!
      Δεν φτάνει που τον ταΐζω τα καλύτερα, που τον αναδεικνύω σαν μοντέλο, που έχω την κουκουβάγια στο κρεβάτι και της μιλάω κι αυτός γλιτώνει την κρεβατομουρμούρα, τον ηρωποιούν κιόλας!
      Κατάλαβες φίλη μου;
      Εννοείται ότι θα κωφεύσω σε όλη αυτή την άδικη κριτική που μου γίνεται και θα συνεχίσω όπως ξέρω!
      Ευχαριστώ πολύ Λίτσα Τ.!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι για τη χαρά σου. Πάντα τέτοια και ποτέ να μην σου λείψουν οι φίλοι οι Καλοί! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κουμπάρα όλο κι έχεις τα τυχερά σου. Να είναι καλά η Μία με τα δώρα της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι κουμπάρε! Εγώ κοιμάμαι κι η τύχη μου δουλεύει!
      Όταν έλθεις με το καλό, θα δεις και μόνος σου πόσο όμορφη είναι η κουκουβάγια μου!

      Διαγραφή
  17. Όλα ωραία και να τα χαρείς, αλλά έχω κολήσει στον Ήρωα...😄😄😄
    Καλές γιορτές να έχουμε, Αρτίστα αγαπημένη! 😍🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν πειράζει, Ήρωας είναι αυτός, ας κολλήσεις!
      Θα έχουμε καλές γιορτές Γούμαν, έχω καλό προαίσθημα! 😘 🎄

      Διαγραφή
  18. Ήρωας το μοντέλο! Ή και το αντίστροφο! Καλά, εκτός από τα δώρα που είναι όλα καταπληκτικά και να τα χαρείς (μπράβο Μία!), καταπληκτική επίσης είναι και η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα εδώ μέσα και δηλώνω ευθαρσώς ότι μπαίνω που και που και παίρνω "τζούρα"! Με γεια όλα και καλή Κυριακή ✿ Υ.Γ Το δεντράκι 🎄 είναι μια ευγενική...αντιγραφή από την Petra! Γεια σου Αλεξάνδρα με τα ωραία σου, δεν φταίω εγώ αφού! 😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω; Θυσιάζομαι και τρώω τα γλυκά εγώ και προσέχω τη διατροφή του και τον διατηρώ σε διαστάσεις μοντέλου!
      Να μπαίνεις όποτε θέλεις! Νομίζω ότι είναι ενα καθησυχαστικό χειμωνιάτικο τοπίο, με λίγα ου να δίνουν μια χριστουγεννιάτικη νότα!
      Μιλ μερσί Μία Πέτρα! Πάρε κι ενα δεντράκι ακόμα 🎄

      Διαγραφή
  19. Καλε αρτιστα μου ναι.. την Μια επρεπε να την λενε και Αγιοβασιλιτσα της γειτονιας.. δεν αφησε καμια μας παραπονούμενη..χα..χα.., ολες μας εφοδιασε με τα καταληλα για την περιπτωση μας δωρακια..αντε τυχερουλα μου εσύ που εχεις και μοντελο για τις φωτογραφισεις σου..αν δεν τον είχες πως θα φωτογραφιζες την ομορφη τσαντουλα πλατης παρακαλώ;χα..χα..γι αυτο τον λεμε ηρωα..χα..χα..οσο για την πιο ομορφη κουκουβαγια Κλημεντινη τι να σου πω σούφεξε; χα..χα.
    Ευχούλες πολλες για σημερα..θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τέλεια η Μία!
      Αλίμονο τι αρτίστα θα ήμουν χωρίς να έχω κι ένα μοντέλο να μου βρίσκεται!
      Καλά η Κλημεντίνη μου είναι όλα τα λεφτά!
      Μιλ μερσί Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  20. Το προφίλ του πρώτου μοντέλου που βρήκες πρόχειρο είναι όλα τα λεφτά!
    Αλλά και τα δώρα, κυρίως η Κλημεντίνη, είναι πανέμορφα!
    Να τα χαρείς!
    Εσύ μπορεί να τα βρήκες με την Κλημεντίνη, αλλά το δικό μου μάτι φεύγει και πάει συνεχώς στα δεξιά από όπου με κοιτάζει ο Μπάμπι και με πάει γραμμή στα παιδικά μου χρόνια...μη χειρότερα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι που να το παινευτώ, αλλά από μοντελο σκίζω!
      Και από Κλημεντίνη επίσης!
      Χμ, δεν είναι κακό να μπορώ με οποιονδήποτε τρόπο να ξυπνάω αναμνήσεις και να γυρίζω κάποιους στα παιδικά τους χρόνια!
      Ακόμα ένα ταλέντο της πολυτάλαντης αρτίστας ξεδιπλώνεται μπροστά μας!
      Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  21. Πάντα εύχομαι να λαμβάνεις τόσο όμορφες και γευστικές (στα σοκολατάκια αναφέρομαι) εκπλήξεις Αρτίστα μου! Υπάρχει καλύτερο πράγμα;
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τα σοκολατάκια!
      Ίσως μόνο η Κλημεντίνη!
      Μιλ μερσί Μαρίνα!
      💋💋💋

      Διαγραφή
  22. Αγαπώ τους ανθρώπους που ξέρουν να φτιάχνουν σωστά πακέτα: βάζεις καρτούλα, βάζεις ποικιλία μικρών χρήσιμων ή άχρηστων δώρων(στη προκειμένη μόνο χρήσιμων), κάτι φαγώσιμο απαραίτητα και μετά τοποθετείς και τον πρωταγωνιστή του πακέτου,στη περιπτωσή μας την κλημεντίνη.
    Ένα πακέτο με τα παραπανω 4 χαρακτηριστικά είναι βέβαιο οτι δίνει μόνο ευχαρίστηση και ικανοποιήση στον παραλήπτη.
    Η σοφή κουκουβάγια είναι πολύ ομορφη και τα σκουλαρίκια είμαι βέβαιη οτι σου ταιριάζουν υπέροχα. Η τσάντα κατοχυρώθηκε πιστευω στον Ήρωα για να κουβαλά τα αξεσουάρ του πρίγκιπα-Σήφη στη βόλτα. Είναι κι άσπρη,ταιριάζει με πολλά.
    --ΣαλιάγκιΤοΚαιΤουΧρόνουΜιαΝαΣαιΚαλάΝαΣεΧαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.