Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Αρχικά...

...αφού σας ευχαριστήσω όλους και όλες, για το ενδιαφέρον σας, τις ευχές σας και τα σχόλιά σας στο ποστ της 7ης Μαρτίου 2018, θα ήθελα να σας πω ότι τόσον η γαμήλια τελετή, όσο και το γαμήλιο πάρτι εστέφθησαν με τεράστια επιτυχία! 
Γκραν σουξέ! 
Όσο για μένα, λέω να συνεχίσω το διάλειμμα από το παρόν ιστολόγιο, διότι αφενός καλόμαθε η γριά στα σύκα και αφετέρου δεν μας έφταναν τα αιδοία, μας ήρθαν κι από την Ινδία (σ.σ. δεν έχω κάτι εναντίον των Ινδών, μη θεωρηθώ τίποτα ρατσίστρια ξέρω 'γω, απλά έτσι είναι μια παλιά κινέζικη παροιμία) και οσονούπω, με το σημερινό λεωφορείο των 17:30, καταφθάνει η θεία Φεβρωνία, η οποία, για λόγους ανεξήγητους, δεν μπόρεσε να παραστεί στον γάμο και τώρα απειλεί ότι θα ξεκαλοκαιριάσει στο σπίτι μας, για να δει τους νεόνυμφους, να τους φέρει το δώρο της και να χορτάσει και την μητέρα Θεοδοσία, διότι την πεθύμησε, οπότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας ευχηθώ καλό καλοκαίρι, να σας στείλω από ένα μεγάλο διαδικτυακό φιλί, να σας κάνω μια e-αγκαλιά και να ανανεώσω το ραντεβού μαζί σας για τον Σεπτέμβριο! 
Καλά το τελευταίο, μην το δένετε και κόμπο!


Και στων παιδιώνε σας!
Και στων εγγονώνε σας!
Και στα δικά σας οι ελεύθεροι (εάν το επιθυμείτε)!


ΥΓ. Η φωτογραφία πιο πάνω, όπου απεικονίζονται οι νεόνυμφοι την ώρα που ο κουμπάρος τους τούς πετάει ρύζι με το τσουβάλι, είναι ευγενική προσφορά του δικού μου κουμπάρου, ο οποίος ήταν παρών στη χαρά των παιδιών και φωτογράφιζε διάφορα στιγμιότυπα από το ευτυχές γεγονός. 
Τον ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!

71 σχόλια:

  1. Και πάνω που περιμέναμε πώς και πώς να γίνει ο γάμος και να γυρίσεις πίσω, μας την κάνεις για Σεπτέμβριο; Αυτό είναι απάνθρωπο. Τουλάχιστον, να ελπίζουμε σε σποραδικές εμφανίσεις; Η απουσία σου είναι αισθητή, αρτίστα μου.

    Πολλές ευχές για τους νεόνυμφους. Να 'ναι γεροί και πάντα αγαπημένοι/ερωτευμένοι.

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσίππη μου!
      Η αλήθεια είναι πως μου έχετε λείψει, αλλά η ζέστη συν κάτι άλλα, με κάνουν να τεμπελιάζω και να μην θέλω να κάτσω στο γραφείο μπροστά στο πι σι!
      Πιθανόν να υπάρξει κάποια εμφάνισή μου ενδιάμεσα, αλλά δεν το υπόσχομαι, για να μην βρεθώ στη θέση να αθετήσω την υπόσχεσή μου!
      Άλλωστε ο Σεπτέμβρης δεν είναι μακρυά! Απομένουν μόνο 72 ημέρες και σήμερα!

      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Και στα δικά σου, εάν το επιθυμείς!

      Να περάσεις ένα ξένοιαστο καλοκαίρι!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  2. Αφού όλα έγινα με επιτυχία να ριζώσουν και τα παιδιά και να ευτυχίσουν!!!
    Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται γιατί καλύτερη δεν θα βρουν!
    Αντε μπας και βρω κι εγώ κάναν άντρα της προκοπής, γάμο δεν θέλω.
    Να πάρεις κι εσύ μια ανάσα...αν και δεν το βλέπω...
    Να ξεκουραστείς Αρτίστα μου!
    Να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!!
    Εγώ θα περνάω, μου έχει γίνει συνήθεια πια.
    Θα σου αφήνω ευχές και σκέψεις κι όποτε μπεις στο βλογκ τις βλέπεις.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα μου!
      Σου εύχομαι εκ βάθους καρδίας να βρεις τον ιδανικό για σένα άνδρα!
      Ανάσα κανονική θα πάρω τον Σεπτέμβριο, γιατί τώρα με τη ζέστη δυσκολεύομαι!
      Ας μην γελιόμαστε, όσο περνάει ο καιρός τόσο θα λιγοστεύουν οι πιθανότητες για ξεκούραση, καθώς τα πράγματα με τη μητέρα έχουν δυσκολέψει αρκετά, αλλά χαλάλι της!
      Όμως όλο και κάποια ώρα θα ξεκλέβω για κανένα μπάνιο στη θάλασσα, όλο και σε κάποια παράσταση στο Αρχαίο Θέατρο θα πάω και σε κάποιες συναυλίες που θα γίνουν στα πέριξ, οπότε θα είναι ένα αρκετά καλό καλοκαίρι!
      Να περνάς όποτε θέλεις! Και να γράφεις ότι αγαπάς!
      Κι αν δεν ανοίγω το πι σι, μη νομίζεις ότι δεν διαβάζω τα μηνύματα που αφήνετε εσύ και άλλοι φίλοι. Τα διαβάζω από το κινητό, αλλά από εκεί δυσκολεύομαι να απαντήσω, λόγω του μικρού μεγέθους του πληκτρολογίου! Γι αυτό και μένουν αναπάντητα!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  3. Βρε καλώς την
    Να ζήσουν οι νεόνυμφοι!!!!
    Μας λείπεις..... ξεσκόνιζε κάπου - κάπου

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου που ποιείς!
      Πόσο χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ!
      Είχε αραχνιάσει το ιστολόγιο, η αλήθεια είναι, αλλά μάλλον θα γεμίσει και πάλι αράχνες, παρά το γεγονός ότι το ξεσκόνισα επιμελώς!
      Κι εσείς μου λείπετε, αλλά είπαμε, η ζέστη δεν με αφήνει!

      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Σε φιλώ και σου βάζω καρδούλες ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. Αρτίστα μου τις ευχές μου....!
    να χαίρεσαι έτσι κάθε σου στιγμή, όπως την αξίζεις. Να μοιράζεσαι ομορφιά με τους αγαπημένους σου.
    Σίγουρα μας λείπεις να το ξέρεις....!
    Η Μόνη παραχώρηση που μπορώ να σου κάνω είναι άντε μέχρι Σεπτέμβρη. Μετά καλείσαι πάραυτα να παρουσιαστείς με όλα σου τα συμπαραμαρτυρούντα για την νέα σεζόν. Αλλιώς πως θα αρχίσω να σε ψάχνω λέμε.
    Πολλά φιλιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Πιτ μου!
      Κρίνοντας από το πόσο μου λείψατε όλοι εσείς, μπορώ να πω ότι ξέρω πως σας λείπω κι εγώ!
      Αλλά να... Η ζέστη με δυσκολεύει!
      Ελπίζω τον Σεπτέμβριο να έχουμε θερμοκρασίες ιδανικές για να κάθομαι στο γραφείο!
      Αν και, μεταξύ μας, με ιντριγκάρει η σκέψη ότι αν δεν παρουσιαστώ θα με ψάχνεις! Χο χο χο!
      Κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι, θέλω να περάσω από το Σινεφίλ να διαβάσω τα σεμινάρια του σεναρίου, διότι έχω μείνει πολύ πίσω σχετικά με το θέμα!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κύριε Πιτ μου!
      Αποστέλλω αγωνιστικούς χαιρετισμούς και ασπασμούς!

      Διαγραφή
  5. Να ζήσουν τα παιδιά και καλούς απογόνους εύχομαι Αρτίστα μου!
    Και συγχαρητήρια στον κουμπάρο για την καλλιτεχνική φωτογραφία, εξαίσια!
    Άντε καλή αποσυμπίεση τώρα και με το καλό να έρθει κι η θεία και να περάσετε ένα ξεκούραστο καλοκαίρι.Ραντεβού τον Σεπτέμβρη λοιπόν, με την ελπίδα να κάνεις καμιά ενδιάμεση "αρπαχτή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Κανελλάκη μου!
      Τι χαρά έχω που πέρασες!
      Είδες ο κουμπάρος μου; Πρώτος φωτογράφος! Αφού λέω να του προτείνω, όταν και εάν θελήσουν να κάνουν τα παιδιά μωρό, να τον έχουμε επίσημο φωτογράφο στα βαφτίσια!
      Πλησιάζει η ώρα που θα πάω στο ΚΤΕΛ να μαζέψω τη θεία!
      Ελπίζω να είναι για όλους ένα ξεκούραστο και ανέμελο καλοκαίρι!
      Και πού ξέρεις; Μπορεί να κάνω και καμιά έκτακτη εμφάνιση!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  6. Ωωωω μα τι εξαιρετική φωτογραφία, πόσο σωστό ταιμινγκ! <3

    Να ζήσουν τα παιδιά και να γεμίσουν τις βαλίτσες τους μεγάλα και αληθινά χαμόγελα!
    Τα καλύτερα εύχομαι από καρδιάς <3

    υ.γ όσο για εσένα και τη θεία, κομματάκι ασυγχώρητο αλλά τι να σε κάνουμε...
    ολόκληρο αντίσκηνο έστησα τόσο καιρό, τώρα θα το χαλάσω;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω καλώς το μου!
      Για μια στιγμή νόμιζα ότι θα μείνεις για πάντα στο προηγούμενο ποστ και ότι θα τα λέμε για το υπόλοιπο του βίου μας από εκεί!
      Μα δεν είναι σκέτη τέχνη η φωτογραφία του κουμπάρου;
      Είναι!

      Μιλ μερσί δια τας ευχάς σου Μάινδ Λαμπ μου!
      Φιλιά σ' εσένα, στον καλό σου και στο μωρό σου!

      ΥΓ. Έλα τώρα! Υπάρχει κάτι καλύτερο από το να είσαι σε μια σκηνή το καλοκαίρι και να κάνεις κάμπινγκ στης αρτίστας; Τύφλα να 'χει η Χαλκιδική δηλαδή!

      Διαγραφή
    2. Να πω την αλήθεια μου μου πέρασε από το μυαλό και αυτό το ενδεχόμενο αλλά τελευταία στιγμή αποφάσισα να ρίξω μια κλεφτή ματιά γιατί έξω από τη σκηνή είχε πολύ φασαρία και με έφαγε η περιέργεια!!

      Ο κουμπάρος νομίζω έχει καλλιτεχνική ματιά, του πάει για φωτογράφος (ή μήπως είναι;;!)

      υ.γ. δεν έχω παράπονο, έχει και τη δροσιά του... φέτος δεν πρόκειται να πάμε και πουθενά.. θα βολευτώ, ξέρεις τώρα, θα ρίχνεις και καμιά κλεφτή ματιά και θα με βρίσκεις!

      <3

      Διαγραφή
    3. Ο κουμπάρος είναι αρχιτέκτονας, αλλά το χόμπι του είναι η φωτογραφία!

      ΥΓ. Ε αφού δεν θα πας πουθενά, άραξε εδώ που θα έχει και απόλυτη ησυχία σε λίγες μέρες!

      Διαγραφή
    4. τι νομίζεις; περιμένω να κοπάσουν λίγο οι φωνές να απλωθώ σαν άνθρωπος!

      Κοίτα βέβαια μόνο μην πιάσουμε πάλι αράχνες, η μέση μου έφυγε την προηγούμενη φορά να το κρατάω καθαρό!!

      Διαγραφή
    5. Δεν θα κάνεις τίποτα από δουλειές.
      Κανόνισα να έρχεται μια φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένα κάθε Παρασκευή, η κυρία που διατηρεί καθαρό το ιατρείο της Χαρίκλειας της Ω.Ρ.Λ. μου, οπότε δεν θα ασχοληθείς με την καθαριότητα!

      Διαγραφή
    6. βρήκες κι εσύ εποχή να σκάσεις μύτη. Καλοκαίρι είναι , πότε θα χαλαρώσω;;;
      Τόσες μέρες πέρασαν κι ακόμα μέσα έξω είναι όλοι!!! :D

      Διαγραφή
    7. Είδες; Ούτε κι εγώ περίμενα τόση κίνηση!
      Αλλά νομίζω πέρασαν όλοι οι φίλοι, οπότε απαντάω στη Ρένα τη Χριστοδούλου και τελειώσαμε!
      Κι έτσι θα στήσεις τη σκηνή κι ύστερα θα κάααααααθεσαι!

      Διαγραφή
  7. Παρ'όλο που δεν σου έγραψα κανένα μήνυμα στο διάστημα που έλειπες, το έχεις υποθέσει, φαντάζομαι, ότι όλο αυτό το διάστημα μετρούσα τις μέρες σαν φυλακισμένη. Άντε και να έρθει ο Ιούνιος, έλεγα, άντε και να γίνει ο γάμος, και πότε θα γίνει άραγε, και κοίταζα μήπως και είχες επιστρέψει, αλλά πού...
    Και μπαίνω σήμερα και βλέπω ανάρτηση, και αναφωνώ "επιτέλους, ήρθε η απελευθέρωση" και με γειώνεις τόσο απότομα... Και, δηλαδή, τώρα με βάζεις να ξαναμετράω τις μέρες μέχρι το Σεπτέμβριο (τι προσπαθείς να κάνεις; με το προηγούμενο μέτρημα έμαθα να μετράω μέχρι το 72, δεν χρειάζομαι επανάληψη), αλλά έχε χάρη που σκέφτομαι συνδυασμό Φεβρωνίας και Θεοδοσίας και σου το συγχωρώ και αυτό το γυμνάσιο...
    Κουράγιο, λοιπόν (στον εαυτό μου το λέω), μέχρι το Σεπτέμβριο, κουράγιο και σε εσένα (επειδή είμαι καλός άνθρωπος), να περάσεις ένα όσο το δυνατόν απολαυστικότερο καλοκαίρι, και πάω να πνίξω την πίκρα μου στο φαϊ...
    Α, και φυσικά, να ζήσουν τα παιδιά και να τα καμαρώνετε οι συμπεθέρες, και ευχαριστούμε και για τη φωτογραφία από το "έγκλημα", η οποία είναι εξαιρετική.
    Πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πιστεύω Πίπη μου αγαπημένη! Δεν θα μου έλεγες ποτέ ψέματα για ένα τόσο σοβαρό θέμα!
      Δεν έχεις να μετράς τίποτα! Έχω βάλει αντίστροφη μέτρηση στο σάιδμπαρ, επάνω δεξιά και θα ενημερώνεσαι χωρίς να μετράς η ίδια!
      Άσε που όλο και κάποια κουλαμάρα θα πει η Φεβρωνία, οπότε θα έχω και υλικό για ανάρτηση!
      Ναι, κάνε κι εσύ κουράγιο, να κάνω κι εγώ να φύγει το καλοκαίρι, να δροσίσει κι εδώ θα είμαι πάλι. Πάλι με χρόνια, με καιρούς, πάλι δικιά σας θα 'μαι!
      Μέχρι τότε την δική μου πίκρα (για τη ζέστη και ουχί για την έλευση της Φεβρωνίας) θα την πνίγω στο παγωτό!

      Σ' ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς σου (σ.σ. η συμπεθέρα ήταν θεά στο γάμο) Πίπη μου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Έτσι όπως τους σκέπασε το ρύζι, να τους σκεπάζουν οι χαρές. Το χάρηκα πολύ πολύ που παραβρέθηκα στην χαρά σας. Ελπίζω σύντομα να τα πούμε και πάλι από κοντά και έχοντας περισσότερο χρόνο στην διάθεσή μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία ευχή! Θα τους τη μεταφέρω όταν τους δω!
      Διότι έχω να τους δω από την Κυριακή το απόγευμα! Είναι βλέπεις κι αυτές οι αποστάσεις που μας έχουν φάει...
      Κι εμείς το χαρήκαμε και σε περιμένουμε και πάλι το συντομότερο δυνατόν. Ας πούμε όταν θα έχει την Έκθεση Βιβλίου στο Ναύπλιο!

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Κουμπάρε της κατέ η φωτο σου τα σπάει λέμε!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Βρε, βρε, βρεεεεε! Τελικά μόνο βωβή δεν είσαι!! (Καλά, το "αρτίστα" ποτέ δεν ετέθη εν αμφιβόλω!) Χαίρουμε πολύ για τα ευτυχή γεγονότα, οι ευτυχισμένες μέρες σας να είναι πολλαπλάσιες κι από τα ρύζια της φωτογραφίας του κουμπάρου! (Βλέποντας κάτι τέτοια αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί καθιερώνεται το γαμοπίλαφο ως έδεσμα γάμου).

    Όσο για μας, μην ανησυχείτε, καλή μου αρτίστα,την Ιδέα Αρτίστα τη φέρουμε εντός μας και την αγαπάμε είτε διαβάζοντάς τη είτε πεθυμώντας τη. Αφήστε που αυτή η εσωτερική συζήτηση στον καθένα μας, περί ωρών κατανάλωσης διαδικτύου, μάλλον ταλανίζει και μας κάνει να σας καταλαβαίνουμε εις βάθος.

    Λοιπόν, λοιπόν, καλές αφίξεις να έχετε, καλές δροσούλες, ασπασμούς στη σεβαστή μητέρα (έχουμε και τις λατρείες μας..) και με χαρά θα ξανααντικρύσυμε την επόμενη κατάθεσή σας, κυρία μάρτυς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το γαμοπίλαφο! Το έχω γευτεί στα Χανιά!

      Αφίχθη η θεία και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και συνάμα σουρεαλιστικές οι συζητήσεις μεταξύ μητέρας Θεοδοσίας και θείας Φεβρωνίας!
      Έπρεπε να ήσασταν από μια μεριά να τις ακούτε!
      Προσωπικά είμαι μεταξύ του νευρικού γέλιου και μίας τάσης να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο! Για να σημειώσω τις συζητήσεις κάπου και να τις κάμω κάποτε ποστ, ούτε λόγος. Δεν τις προλαβαίνω, πάει η γλώσσα τους ροδάνι!

      Καλέ δεν ανησυχώ μην με ξεχάσετε όλοι εσείς! Μην ξεχάσω εγώ τον δρόμο για το βλογ μου ανησυχώ!

      Μιλ μερσί δια τας ευχάς κύριε Μάνεση!
      Και κάποια ημέρα, μέσα στις 70 που απομένουν μέχρι τον πολυπόθητο σ' εμένα Σεπτέμβρη, θα επισκεφθώ τον κ. Λι

      Διαγραφή
  10. Να τα χαίρεσαι τα παιδιά! Τιμή μας που μοιράστηκες μαζί μας τη χαρά σου. Το ότι κάθε φορά που αξιώνομαι να σε διαβάσω πέφτω πάνω στη θεία Φεβρωνία δε το σχολιάζω. Καλό και υπέροχο καλοκαίρι και από τη νέα σεζόν θα σε διαβάζω από καινούριο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι προσπαθεί να μας πει το σύμπαν!
      Γι αυτό που πέφτεις πάνω στη θεία λέω. Μήπως να την πάρω και να ανηφορίσουμε κατά Θεσσαλονίκη μεριά; Μήπως πρέπει να την γνωρίσεις;
      Μήπως πρέπει να την μοιραζόμαστε τα καλοκαίρια; Δεν ξέρω...

      Θα περιμένω να με ενημερώσεις εδώ για την καινούργια σου διεύθυνση όταν μετακομίσεις. Μην χαθούμε!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  11. Όπου γάμος και χαρά η airis το παίρνει πρέφα και περνά ( αν και ρεπάρει κι αυτή!)
    Να ζήσουν τα παιδιά, να στεριώσουν και να σου δώσουν γερά κι όμορφα εγγόνια! ♥
    Η φωτό όνειρό!
    Φιλάκι πεταχτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός ευνοεί τα ρεπό!
      Η φωτό του Μάλερ!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αγαπημένη Άιρις!
      Κίσιζ και καρδούλες!

      Διαγραφή
  12. Χαμπάρι δεν είχα πάρει την ανάρτηση Μαρτίου, τώρα ξεστραβώθηκα και τη διάβασα!
    Να ζήσουν και να ευτυχήσουν τα παιδιά! Εύχομαι τα καλύτερα!
    Πήραμε μια ιδέα από τη χαρά σας από την υπέροχη φωτογραφία του κουμπάρου σου, πολλά μπράβο να του πεις!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά και να μην την διάβαζες δεν θα έχανες και τίποτα! Αν και το βιβλίο του Αρώνη είναι πολύ καλό. Φυσικά επειδή τον γνωρίζω χρόνια και τον Συμπάθα πάρα πολύ, ίσως να μην είμαι και τελείως αντικειμενική!
      Η φωτογραφία του κουμπάρου Μάλερ είναι σε πολύ μεγάλη ανάλυση, απλά την έχω μικρύνει για τις ανάγκες του βλογ! Όχι, το λέω γιατί εσύ ξέρεις από αυτά!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς σου Μεμαρία μου!
      Κίσιζ εντ χαγκς!

      Διαγραφή
  13. Να ζησουν τα παιδιά!!! Ο,τι καλο ευχομαι στη ζωη τους!
    Και καλες αντοχες σε σενα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου μιλήσω ειλικρινά. Νιώθω ότι όπου να 'ναι θα με εγκαταλείψουν οι αντοχές μου.
      Ήδη σιγοτραγουδάω το άσμα σε στίχους και μουσική Τάκη Μουσαφίρη, που με τόση επιτυχία έχει τραγουδήσει η κυρία Πίτσα Παπαδοπούλου, παραφράζοντας το:
      "Θα τα βροντήξω όλα κάτω και θα φύγω,
      Θα παρατήσω μόνες και τις δυο γριές"!
      Αντιλαμβάνεσαι τι περνάω! Και να σκεφτείς ότι μόλις προχθές ήλθε η θεία!
      Μιλ μερσί αφενός δια τας ευχάς σου Μπάλανς μου και αφετέρου που είσαι πάντα εδώ μαζί μου τόσα χρόνια!
      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. Εγω ευχαριστω για τις αναρτησεις σου!! Δημιουργουν χαμογελα

      Διαγραφή
  14. Μιλ μερσί για το ποστ αναφοράς ευτυχισμένων στιγμών!
    Να τους χαίρεστε και εκείνοι να είναι ευτυχισμένοι και πάντα έτσι να χαίρονται τη ζωή τους!
    Υπομονούλα με τις γριούλες σου, τους Ινδούς και τις ζέστες!
    Θα τα "πούμε" εμείς, γιατί πολύ σε είχα στο νου μου τελευταία!

    Αφιλάκια με πολλά πολλά ΑΑΑ και καλό σου καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Όλοι εσείς είστε ενα κομμάτι της ζωής μου! Αν δεν μοιραστώ τις χαρές μου και τις λύπες μου και με εσάς, τοτε θα κάνω μισές δουλειές!
      Αχ οι γριούλες μου! Τι θα τις κάνω που παραξένεψαν ακόμα πιο πολύ και συνέχεια λένε η μία το μακρύ της κι η άλλη το κοντό της;
      Ναι, υπομονή θα κάνω! Και με τα "κορίτσια" μου και με τη ζέστη! Δεν μένει και κάτι άλλο!
      Σίγουρα θα μιλήσουμε κάποια στιγμή!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μαγισσούλα μου!
      Φιλιά με άρωμα κουφέτου!

      Διαγραφή
  15. Να ζήσουν τα παιδιά, ό,τι καλύτερο και να τους χαίρεστε!!
    Τα διαλείμματα κάνουν καλό που και που..! :)

    Καλό καλοκαίρι με υγεία και δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααα τι ωραία που πέρασες Κατερίνα Βι! Διότι σε έψαχνα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη, αλλά δεν σε έβρισκα πουθενά!
      Φυσικά, κάποια στιγμή θα σε έβρισκα, αφού θα ρώταγα ορισμένες από τις πιο πάνω φίλες και εκείνες θα με κατατόπιζαν!
      Μισό να πάω να δω το βλογ σου....



      Ωραία! Το βρήκα! Μια μέρα μέσα στο καλοκαίρι θα κανονίσω να περάσω και για κουβεντούλα!
      Χμ, καλά είναι τα διαλείμματα, ειδικά όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς σου Κατερίνα Βι και καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  16. Μαρή άμα νομίζεις πως θα με ξεπετάξεις μ αυτή τη μια φωτογραφία μόνο σε γελασανε!!!!!! Τσακισου και βαλε μου κι άλλες το mail moy!!!!!!!
    Αχ μαρή κατέ μου για πότε μεγαλωσε το παιδακι σου πουταν 11 χρονων όταν σε γνώρισα και παντρεύτηκε κιόλας μαλάκα έχω συγκινιθεί. Μιλάμε τα μπηξα που είδα τη φωτογραφία!!!!!!!
    Να σαι καλά μαρή κατέ να τα καμαρώνεις και να δεις γρήγορα κι εγγόνια!!!!!
    Φεύγω προτου με πάρουν πάλι τα ζουμιά.
    Αισιχτιρ συγκινιθικα πάλι η πουτάνα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ κοντεύεις εσύ τα 100, δεν θα μεγάλωνε το παιδάκι μου;
      Και σιγά με τις συγκινήσεις, γιατί είσαι και μεγάλη γυναίκα, μη μας πάθεις και τίποτα και τρέχω με τον Μπούκουρα να σε ψάχνω στα Βερολίνα!
      Ααααα και πού είσαι; Πρώτα να ανοίγεις το μέιλ σου κι ύστερα να έρχεσαι να γκρινιάζεις, γιατί σου έχω στείλει από προχθές όλες τις φωτογραφίες που τράβηξε ο κουμπάρος μου και το φωτογραφικό ρεπορτάζ της Μαίρης Π. (μέχρι και το γλυκό φωτογράφισε η καλή μου) και τρεις από το next day που τράβηξε ο φωτογράφος!
      Δε μου λες μαρή, ξέρεις τι είναι το next day ή θα πρέπει να σου κάνω επεξήγηση;
      Μιλ μερσί Μαρινάκι μου δια τας ευχάς!
      Και στα δικά σου!
      Προλαβαίνεις!
      Η εξαδέλφη μου η Βαγγελιώ παντρεύτηκε στα 70 της!
      Μουάχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχαχχχααχαχα!!!! Κλαίω μαρήηηηηηηηηηηηηη κλαίω!!!!!!!!!!
      <3 <3 <3
      Νταξ το ειδα το μειλ σου χω απαντησει από κει. Κουκλιά είναι!!!!

      Διαγραφή
  17. Να σας ζησουν.Να τους χαιρεστε και να τους καμαρωνετε. Και γρηγορα γιαγια.Εκει να δεις χαρες.Σας το ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Λίτσα Τ.!
      Κάτι έχω ψιλιαστεί για τη χαρά που παίρνουν οι γιαγιάδες από τα εγγόνια, διότι βλέπω την συμμαθήτρια και φίλη μου Μαίρη Π. που έγινε γιαγιά και από τότε έχει ξανανιώσει!
      Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή
  18. Να ζησουν τα παιδια, βιον ανθοσπαρτον!

    Αντε και με εγγονι! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς ντίαρ Μανόλο!
      Λατρεύω τις vintage ευχές του τύπου "βίον ανθόσπαρτον"!
      Όσο για το εγγόνι, πιθανολογώ ότι θα το καθυστερήσουν ένα-δυο χρόνια, μιας και η νύφη μου είναι μόλις 23 χρονών, οπότε δεν συντρέχει λόγος βιασύνης!
      Βέβαια ποτέ δεν ξέρει κανείς! Αλλά όποτε έλθει ένα μωρό, θα είναι ευπρόσδεκτο!

      Διαγραφή
  19. Χα..χα.. νιο σηκωτι εκανα παλι απο τα γελια των σχολίων βεβαιως βεβαιως..αρτιστα μου..!!
    Πιο χαρες απο αυτες που περασες είναι ακομα περισσοτερες το εγγονακι που θα κρατησεις στην σγκασλια σου όποτε με το καλο θα ερθει..τωρα πηρες μια πρόγευση..απο χαρα..
    Οπως βλεπεις εσύ μπορει να ξεσκονισες αλλα εγω παλι καθυστερημενη ήρθα να αφησω τις ευχες μου για τα νιόπαντρα.
    Να είναι ευτυχισμενα και χαμογελαστά μεχρι τα βαθια τους γεραματα..!!
    Και εσύ μαζι με το στεφανι σου να είστε οι πιο χαρούμενοι γονεις..!!!
    θα περναω ποτε ποτε..φιλεναδα να βλεπω τι κανεις χι..χι.
    φιλακια θαλασσιναααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι απαράδεκτη οοοο μον ντιε!! να μην σκεφτώ και να μην στηλω φιλακια στην μαμα και στην θεία Φεφρωνια.. και σε σενα καλο κουραγιο αγαπη μου!!

      Διαγραφή
    2. Ε όχι Ρουλάκι! Αυτή τη φορά δεν ήλθες καθυστερημένα! Μια χαρά μέρα διάλεξες!
      Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα μου είχε λείψει το γέλιο στα σχόλια!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τόσο αυτές που έγραψες εδώ πέρα μέσα, όσο και γι αυτές που μου είπες τηλεφωνικά!
      Φιλιά σε Θεοδοσία και Φεβρωνία δεν θα δώσω, σήμερα τουλάχιστον, γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τις ιδιοτροπίες τους! Μπορεί αύριο!
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  20. Να ζήσουν τα παιδιά!!! Γεμάτη ευτυχία να είναι η ζωή τους!!!!
    Αρτίστα μου η απουσία σου είναι αισθητή και μας έχεις λείψει πολύ. Θα σε περιμένουμε εναγωνίως και ελπίζουμε να επιστρέψεις πριν τον Σεπτέμβρη!!!!!!
    Ματς μουτς καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί για τις ευχές σου Μαρίνα μου!
      Μπορεί να κάμω καμιά έκτακτη εμφάνιση μέσα στο καλοκαίρι, αλλά μπορεί και όχι!
      Κίσιζ εντ χαγκς!

      Διαγραφή
  21. Καλώς την Αρτίστα μου. Μου έλειψες, βρε φιλενάδα!!!!!! Καλό καλοκαίρι, καλή μου, καλό μπλογκο-διάλειμμα και με το καλό να ξαναγυρίσεις στη μπλογκο-γειτονιά μας. Να ζήσουν τα παιδιά και εύχομαι κάθε καλό στο δρόμο τους. Πολλά φιλιά και καλή υπομονή με τη θεία Φεβρωνία (νομίζω θα τη χρειαστείς). Η φωτό με το ρύζι με το τσουβάλι είναι απίστευτη!!!!!! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Ειδικά αυτή για την υπομονή θα μου χρειαστεί περισσότερο από όλες!
      Λέω τη φωτογραφία αυτή να την ζητήσω σε πολύ μεγάλο μέγεθος και να την κάνω τύπου κάδρο ή κάτι τέτοιο γιατί μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ! Θα δω...
      Κίσιζ και θα τα πούμε σίγουρα στο τέλος του καλοκαιριού!

      Διαγραφή
    2. Θα την έδινα σε φωτογράφο να κάνει Photoshop και να αφαιρέσει τους καλεσμένους. Σκέψου το. Νομίζω ότι το κάδρο θα σκίζει! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν, ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν!
      Νομίζω θα είναι υπέροχο!

      Διαγραφή
    4. Αυτό θα πει σύμπνοια! Σε φιλώ, Αρτίστα μου. Πάω στον κουμπάρο να διαβάσω για την αφεντιά σου. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  22. να ζήσουν τα παιδιά ευτιχισμένα και καλούς απογόνους!
    Καλό καλοκαίρι και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια! Και στων παιδιών σου, αν και είναι νωρίς ακόμα! Έχετε δρόμο ακόμα μπροστά σας!
      Κίσιζ εντ χαγκς και να περνάτε όμορφα!

      Διαγραφή
  23. Να ζήσουν τα παιδιά σας Άρτίστα μου.
    Τώρα ξεκουράσου κι από Σεπτέμβρη μη μας ξεχνάς.
    Η φωτογραφία τέλεια .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ρένα Χριστδούλου!
      Τώρα είναι κάπως πιο χαλαρά τα πράγματα, αν και ξεκινάει η περίοδος φιλοξενίας διάφορων Αθηναίων φίλων, μόλις αποφασίσει να φύγει η θεία, αλλά αυτό δεν με κουράζει, διότι οι φίλοι μας συμμετέχουν σκόμα και στα οικιακά και στα μαγειρέματα και φτιάχνουν μόνοι τους τους καφέδες τους, άρα όλα καλά!
      Αχ ναι! Τη λάτρεψα αυτή τη φωτογραφία! Ας είναι καλά ο κουμπάρος!
      Δεν σας ξεχνώ με τίποτα!
      Κι αν δεν κάνω ποστ μέχρι τον Σεπτέμβριο, όλο και κάποια βόλτα θα κάνω από τη βλογογειτονιά!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Αρτίστα μου!
    Με τον καιρό που έκανε τον Ιούνιο δεν έχω κάνει ούτε ένα μπάνιο στη θάλασσα που τόσο αγαπώ...
    Το έχω ρίξει στο μουντιαλ, ω ναι μ' αρέσει!
    Διακοπές δεν το βλέπω...αλλά δεν πειράζει.
    Δεν χρειάζομαι απάντηση.
    Σε λίγο θα γράφω εδώ πιο συχνά από σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κι από εδώ Σερενάτα!
      Κι εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να πάω για μπάνιο!
      Δεν βαριέσαι... Κι οι διακοπές υπερεκτιμημένες είναι (δεν το πιστεύω με τίποτα αυτό, αλλά το λέω για να παρηγοριόμαστε)!
      Το ξέρω ότι δεν χρειάζεσαι απάντηση, διότι μετά από τόσα χρόνια είσαι της οικογένειας, αλλά μιας και περνούσα, είπα να σου απαντήσω!
      Και λέω για τα τόσα χρόνια, γιατί γνωριζόμαστε από το δεύτερό μου βλογ το ola de palabras, που είναι κλειστό πια και μετά με ακολούθησες και στο Σιγά τ' αβγά, που το έκλεισα κι αυτό και συνεχίζεις να είσαι μαζί μου κι εδώ πέρα μέσα και δοθείσης ευκαιρίας σ' ευχαριστώ πολύ γι αυτό!
      Οπότε έχεις κατακτήσει επάξια το ελεύθερο να γράφεις όσο συχνά θέλεις!
      💕💕💕

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλά. Υγεία και ευτυχία στο ζευγάρι.(καλά και σε σας τους υπόλοιπους) :D Καλό καλοκαίρι. Τα λέμε το Σεπτέμβρη.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει! Τώρα το είδα το σχόλιο!
      Δεν είναι τίποτα! Έχω χαζέψει με τη ζέστη!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Εύζονα!
      Να περνάς κι εσύ ένα όμορφο καλοκαίρι και ναι, θα τα πούμε τον Σεπτέμβρη!

      Διαγραφή
  26. Τι ευχάριστο νέο στο μετά από πολύ καιρό σεργιάνι μου!!!
    Να ζήσει το ζευγάρι αγαπημένο μέχρι τα βαθιά του γεράματα και να τους χαίρεστε γλυκιά Αρτίστα! Η φωτογραφία τέλεια!!!
    Να ηχογραφήσεις τη Φεβρωνία γιατί σίγουρα θα σου χρειαστεί η κουλαμάρα της όταν τα νεύρα χτυπάνε κόκκινο...χα χα χα!

    Φιλάκια, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έλεγα και πιο πάνω στον Εύζονα, σήμερα είδα τα σχόλιά σας!
      Λόγω ζέστης δεν μπαίνω εδώ πέρα μέσα!
      Διόλου άσχημη ιδέα η ηχογράφηση της Φεβρωνίας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαίρη!
      Να έχεις κι εσύ ένα όμορφο καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  27. Πάντα χαρές!!! Πάντα χαρές!!! Να σου ζήσουν!
    --ΣαλιάγκιΚαιΣταΔικάΜουΗΛεύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.