Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Οι δύσκολες...

...και βαριές εξετάσεις του follow up, με τα σκιαγραφικά και τις ραδιενέργειες, ολοκληρώθηκαν. 
Μέχρι να έχω τα αποτελέσματα και να τελειώσω και με τις πιο εύκολες, λέω να κάτσω στ’ αυγά μου και να ακούω ολημερίς Delta Blues. 
Μετά, λογικά, θα περάσω στα Chicago electric και κάπου εκεί θα ανοίξω την πόρτα και στον Muddy Waters. 

Τα Delta Blues γεννήθηκαν στην περιοχή του Δέλτα του Μισισιπή. 
Όχι στις εκβολές του ποταμού, αλλά στην εύφορη και σκληρή γη ανάμεσα στους ποταμούς Μισισιπή και Yazoo. 
Μια γη γεμάτη βαμβακοχώραφα, φτώχεια, ιδρώτα και κοινωνική καταπίεση. 
Εκεί γεννήθηκε και ο πιο ωμός, λιτός και στοιχειωτικός ήχος των μπλουζ. 
Σκέψου μια ακουστική κιθάρα, ένα slide, έναν ρυθμό που μοιάζει να περπατάει πάνω στο χώμα και μια φωνή που κουβαλάει προσωπική ιστορία. 
Ο Robert Johnson, ο Son House και τόσοι άλλοι διαμόρφωσαν αυτόν τον ήχο. 
Είναι το μπλουζ πριν μπει το ρεύμα. Πριν γίνουν τα πράγματα κομψά. 
Είναι το μπλουζ που ακούγεται σαν να το έγραψε κάποιος μόνος του, βράδυ, με υγρασία στον αέρα και τα κουνούπια να του κάνουν δεύτερα φωνητικά. 

Και κάπου εκεί εμφανίζεται η Memphis Minnie. 


Γεννημένη ως Lizzie Douglas το 1897 στο Μισισίπι, μεγάλωσε σε έναν κόσμο που δεν είχε χώρο για γυναίκες με κιθάρα, πόσο μάλλον για γυναίκες που έπαιζαν καλύτερα από τους περισσότερους άντρες. 
Δεν μπήκε απλώς στο παιχνίδι των μπλουζ. Το ανακάτεψε. 
Με δεξιοτεχνία, αυτοπεποίθηση και μια φωνή που μπορούσε να γίνει ταυτόχρονα τρυφερή και προειδοποιητική, εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες μορφές του προπολεμικού μπλουζ. 

Η Memphis Minnie δεν τραγουδούσε για να είναι γλυκιά. Τραγουδούσε για επιβίωση, για επιθυμία και για δύναμη. Οι στίχοι της είχαν χιούμορ, ανεξαρτησία και θάρρος. 
Μιλούσε για σχέσεις χωρίς να ζητά συγγνώμη. Μιλούσε για τη σεξουαλικότητα χωρίς να κατεβάζει το βλέμμα. Και όλα αυτά τη δεκαετία του '20 και του '30. 

Το 1929 ηχογράφησε το εμβληματικό When the Levee Breaks (εδώ), εμπνευσμένο από τη Μεγάλη Πλημμύρα του Μισισιπή. 
Δεκαετίες αργότερα οι Led Zeppelin το έφεραν ξανά στο προσκήνιο (εδώ), αποδεικνύοντας ότι η Minnie είχε ήδη βάλει θεμέλια που άντεξαν πολύ πέρα από την εποχή της. 

Αργότερα, στο Σικάγο, αγκάλιασε τον ηλεκτρικό ήχο πριν γίνει μόδα. 
Η κιθάρα της ήταν κοφτερή, ρυθμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Δεν έπαιζε "σαν γυναίκα". Έπαιζε σαν τη Memphis Minnie. 

Ένιγουέι... Ώρα να αφήσω τα λόγια, να πάρω τη σπιτική λεμονάδα μου και να ακούσω τη Minnie στο Bumble Bee. 
Ένα τραγούδι που στάζει χώμα, ιδρώτα και ανεξαρτησία.

   


#memphis_minnie 
#women_in_blues 
#delta_blues

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Ημερολόγιο: Αν θυμάμαι καλά...

...σήμερα 13 Ιουνίου ξεκινάς πάλι εξετάσεις. 
 Αρτίστα: Α ναι, το follow up του εξαμήνου... 
Ημερολόγιο: Είναι πολλές; 
Αρτίστα: Τόσες, που αν μαζέψω όλα τα παραπεμπτικά, μπορώ να τα δέσω και να εκδώσω μια μικρή ποιητική συλλογή. 
Σκύλος: Πάλι γιατροί; 
Αρτίστα: Πάλι. 
Σκύλος: Και θα σε τρυπάνε και θα σου ρίχνουν ζελέδες, σκιαγραφικά και ραδιενέργειες; 
Αρτίστα: Αυτό είναι το χόμπι τους. 
Αλλουέλα: Οι άνθρωποι έχουν μια αλλόκοτη ανάγκη να κοιτούν μέσα σε σώματα λες και ψάχνουν χαμένα κλειδιά. 
Ημερολόγιο: Και τώρα τι θα γίνει με μένα; 
Αρτίστα: Θα σε παρατήσω για λίγο. 
Ημερολόγιο: Υπέροχα. Θα κάθομαι μόνο μου σαν εγκαταλελειμμένη βεντάλια σε σπίτι γραίας. 
Σκύλος: Εγώ πάντως πιστεύω ότι θα γυρίσεις εδώ πέρα μέσα και θα συνομιλούμε και πάλι και θα τα καταγράφει το ημερολόγιο. 
Αρτίστα: Ε βέβαια θα γυρίσω εδώ πέρα μέσα. 
Αλλουέλα: Η αρτίστα έχει ενοχλητική αντοχή. 
Αρτίστα: Έχω να δω γυναικολόγο, χειρουργό, ογκολόγο, και τον επεμβατικό ακτινολόγο που τον Μάρτιο αποφάσισε να κάνει cryoablation σε μια Bosniak III στον νεφρό μου. 
Ημερολόγιο: Πολύ ιατρικό περιεχόμενο τελευταία. 
Αρτίστα: Ναι, αλλά με αισθητική. 
Σκύλος: Εγώ θα περιμένω εδώ. 
Αλλουέλα: Κι εγώ. Αγέρωχη. Με πουά. 
Ημερολόγιο: Και πότε θα επιστρέψεις; 
Αρτίστα: Μόλις τελειώσει αυτό το φεστιβάλ εξετάσεων, γνωματεύσεων και ανθρώπων που κοιτούν οθόνες μορφάζοντας επιστημονικά. 
Μέχρι τότε, να μην κάνετε βλακείες όσο λείπω. 
Σκύλος: Δεν υπόσχομαι τίποτα. 
Αλλουέλα: Ούτε κι εγώ. 
Ημερολόγιο: Εγώ τι να πω; Απλώς καταγράφω...



#follow_up_και_νεύρα 
#i_’ll_be_back
#οι_φωτογραφίες_μου 

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

Βγήκαμε...

...βόλτα με τον σκύλο και συναντήσαμε έναν τσαλαπετεινό. 
Δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον να μας γνωρίσει. 
Περπατούσε μπροστά μας λες και είχε σημαντικότερα πράγματα να κάνει. 
Τον ακολουθήσαμε για λίγο. 
Εκείνος συνέχισε να μας αγνοεί. 
Δικαίωμά του. 


Ημερολόγιο: Τι είναι αυτό; 
Αρτίστα: Τσαλαπετεινός. 
Ημερολόγιο: Και γιατί τον έχουμε σε βίντεο; 
Αρτίστα: Γιατί έχει λοφίο, στυλ και αυτοπεποίθηση. 
Σκύλος: Κι εγώ τον ακολουθούσα. 
Ημερολόγιο: Και; 
Σκύλος: Δεν εντυπωσιάστηκε. 
Αλλουέλα: Οι πραγματικά κομψοί δεν εντυπωσιάζονται εύκολα. 
Σκύλος: Εσύ με ποιο δικαίωμα μιλάς για κομψότητα; 
Αλλουέλα: Με το δικαίωμα του πουά μου, που με καθιστά ανώτερη. 
Ημερολόγιο: Και ο τσαλαπετεινός; 
Αρτίστα: Έφυγε. 
Αλλουέλα: Οι αξιοθαύμαστοι τσαλαπετεινοί δεν μένουν για πολύ. 


#συνάντηση_κορυφής 
#περαστικός_αριστοκράτης 
#η_γειτονιά_αναβαθμίζεται

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026

Παλιά...

...ήθελα τον κόσμο. 
Και τον ήθελα τώρα. 
Είχα μεγάλες φιλοδοξίες, επαναστατικές διαθέσεις και μια αόριστη πεποίθηση ότι κάτι σπουδαίο με περίμενε στη γωνία. 
Σήμερα στεκόμουν μπροστά σε κάτι κεράσια. 
Τα κοιτούσα σιωπηλή. 
Και μετά άκουσα τον εαυτό μου να λέει: "Πω πω ακρίβεια...". 
Δεν ξέρω πότε ακριβώς έγινε η μετάβαση από την κατάκτηση του κόσμου στη μελέτη τιμών ανά κιλό. 
Ξέρω μόνο ότι συνέβη. 


Ναι, παλιά ήθελα τον κόσμο. 
Σήμερα ήθελα κεράσια. 
Τελικά, δεν πήρα τίποτα από τα δύο.


#οι_κερασιές_ανθίσαν_κι_εφέτος 
#κοιτάζοντας_τα_κεράσια 
#κάτι_έγραψα_και_σήμερα

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

Είναι μαύρα μεσάνυχτα...

...και κάθομαι στο μπαλκόνι πίνοντας μαστιχόνερο με παγάκια, τα οποία λιώνουν με μεγαλύτερη ταχύτητα από όση προβλέπεται, ενώ παράλληλα ακούω το Memphis in June από τη Nina τη Simone και σκέφτομαι ότι τελικά ο Ιούνιος στο Memphis δεν διαφέρει και πολύ από τον Ιούνιο στη γειτονιά μου. 
Εντάξει, μπορεί να μην έχω εξαδέλφη που ακούει στο όνομα Μιράντα, να μην υπάρχει πίτα με βατόμουρα, να μην περνούν οι γείτονες τέτοια ώρα έξω από το σπίτι μου, αλλά απέναντι υπάρχει η πικροδάφνη που στέλνει ένα γλυκό άρωμα παντού γύρω μου. 
Και υπάρχει και η ίδια ζέστη. 
Η ίδια νωθρότητα. 
Η ίδια πεποίθηση ότι κάτι πρέπει να αλλάξεις, αλλά κάνει υπερβολική ζέστη για να σηκωθείς από την καρέκλα και να το κάνεις. 

Ναι, ήλθε κι ο Ιούνιος. 
Ουδόλως ενθουσιάστηκα. 
Αλλά δεν θα το κάνω και θέμα…

   


#memphis_στη_γειτονιά 
#ζέστη_και_νευράκια 
#καλό_μήνα

Τετάρτη 27 Μαΐου 2026

Η πρώτη περίοδος...

...των "The Beatles" στο Αμβούργο το 1960 αποτέλεσε τη μεγάλη τους μαθητεία, μετατρέποντάς τους από μια άπειρη μπάντα του Λίβερπουλ σε ένα σκληροτράχηλο rock 'n' roll συγκρότημα. 
Κατά την άφιξή τους, το σχήμα αποτελούνταν από πέντε μέλη: τον John Lennon, τον Paul McCartney, τον George Harrison, τον Stuart Sutcliffe (μπάσο) και τον Pete Best (ντραμς). 

Στη φωτογραφία, ο Stu, ο John, ο George, ο Paul και ο Pete ποζάρουν μαζί με τον Helmut, έναν φίλο σερβιτόρο στο Harold’s Café, στην περιοχή Grosse Freiheit. 


Είναι μια από εκείνες τις στιγμές που δεν μοιάζουν σημαντικές και όμως είναι. 

Τα μέλη της soon to be πιο διάσημης μπάντας στον κόσμο επιβίωναν τότε με πατάτες, αυγά, corn flakes και γάλα. 

Όπως θυμάται ο Paul: "Το μαγαζί σέρβιρε χάμπουργκερ που τα έλεγαν Frikadellen. Ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί στο Αμβούργο (Hamburg) δεν τα έλεγαν χάμπουργκερ (hamburger)". 

Πριν την τεράστια δόξα, υπήρχε απλώς ένα τραπέζι, λίγη κούραση, πολύ πείσμα και τίποτα που να προδίδει τι θα ακολουθούσε. 
Κι αυτό είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον. 


Ημερολόγιο: Τραγούδι των Beatles από την εποχή του Αμβούργου δεν έχει;
Σκύλος: Τραγούδι των Beatles από την εποχή του Αμβούργου δεν έχει;
Αλλουέλα: Τραγούδι των Beatles από την εποχή του Αμβούργου δεν έχει;
Αρτίστα: Όχι. Εκείνη την εποχή δεν είχαν γράψει ακόμα κανένα δικό τους κομμάτι. Τραγουδούσαν αλλονώνε. 
Πάρτε ένα του 1966, το Eleanor Rigby, που δεν παίζουν βέβαια οι Beatles σε αυτό κανένα όργανο, καθώς είναι παιγμένο από ένα οκτέτο εγχόρδων (διπλό κουαρτέτο), το οποίο αποτελούνταν από 8 επαγγελματίες μουσικούς studio, και όχι από τους ίδιους τους Beatles, αλλά και πάλι, ο Paul McCartney έγραψε τους στίχους και κάνει τα κύρια φωνητικά, ενώ οι John Lennon και George Harrison κάνουν τις δεύτερες φωνές... 
Ημερολόγιο: Και ο Ringo Starr πού ήταν; 
Σκύλος: Και ο Ringo Starr πού ήταν; 
Αλλουέλλα: Και ο Ringo Starr πού ήταν; 
Αρτίστα: Είχε πάει ταξίδι για δουλειές. Ρε παιδιά, σκεφτείτε και λίγο... 
Αφού δεν έχει drums ή άλλα κρουστά το κομμάτι, ο Ringo Starr καθόταν στα Abbey Road Studios και παρακολουθούσε την ηχογράφηση. 
Μα όλα εγώ πια; 
Σωπάστε τώρα και ακούστε.


Eleanor Rigby
Died in the church and was buried along with her name
Nobody came
Father McKenzie
Wiping the dirt from his hands as he walks from the grave
No one was saved
All the lonely people 
Where do they all come from?
All the lonely people 
Where do they all belong?


#beatles_before_fame 
#hamburg_and_frikadellen. 
#η_δόξα_ήρθε_με_ τα_hamburger

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Χθες έζησα...

...ένα ιδιαίτερο είδος ελληνικής περιπέτειας, που ξεκινάει αθώα με τη φράση: "Θα βγάλω δυο χαρτιά μόνο και θα έχω ξεμπερδέψει σε πέντε λεπτά". 
Στη δική μου περίπτωση, τα "δυο χαρτιά" ήταν κτηματολογικά φύλλα και αποσπάσματα κτηματολογικών διαγραμμάτων για κάποια γεωτεμάχια που κληρονόμησε ο αγαπημένος μου φίλος Αλκιβιάδης, ο οποίος συνεχίζει να συστήνεται ως κόρη ναυάρχου και για τα οποία έπρεπε να κάνει υποβολή δήλωσης ιδιοκτησίας, διότι η περιοχή που είναι τα κληρονομηθέντα βρίσκεται σε κυρωμένη πράξη εφαρμογής. 
Επειδή όμως ο Αλκιβιάδης εργάζεται αόκνως και μετά προθυμίας και τρέχει και δεν φτάνει, ζήτησε από εμένα να κάνω αυτή τη δουλειά. 
Η οποία, θεωρητικά, είναι απλή υπόθεση. 
Στην πράξη, όμως, το Ελληνικό Διοικητικό σύμπαν έχει έναν μαγικό τρόπο να σε ρουφάει μέσα του σαν χωροχρονική δίνη. 
Ανοίγεις ένα έγγραφο, μετά δεύτερο, μετά τρίτο, μετά αρχίζεις να συγκρίνεις ΚΑΕΚ, όρια, αριθμούς πρωτοκόλλου, μπαινοβγαίνεις στο e-banking να πληρώσεις παράβολα, γυρνάς στο site του Κτηματολογίου και ξαφνικά περνούν δύο ώρες χωρίς να το καταλάβεις. 
Το πρόβλημα είναι ότι πριν καθίσω στον υπολογιστή είχα βάλει να μαγειρεύονται φασόλια χάντρες με πιπεριές Φλωρίνης και με πράσινες πιπεριές. Το φαγητό σιγόβραζε ήρεμα στο ζουμί του, ενώ εγώ βυθιζόμουν ολοένα και βαθύτερα στα μυστήρια του Κτηματολογίου και της Δημόσιας Διοίκησης. 
Κάπου ανάμεσα σε ένα απόσπασμα διαγράμματος και μια αναζήτηση στοιχείων ιδιοκτησίας, μου συνέβη αυτό που αποκαλείται "η στιγμή που μυρίζει ελαφρώς καμένο, αλλά επιλέγεις να το αγνοήσεις". 
Λίγο αργότερα, το μεσημεριανό μου είχε μετατραπεί στο γνωστόν τοις πάσι "άνθρακες ο θησαυρός". 


Έτσι, το γεύμα της ημέρας, κατέληξε να είναι ένα γιαούρτι και μία μπανάνα. Τουτέστιν δίαιτα από ανάγκη και όχι από επιλογή. 
Η κατσαρόλα ευτυχώς σώθηκε. Με κόπο, επιμονή και υπομονή τεραστίων διαστάσεων. 
Και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε ακόμη ένα επεισόδιο της ζωής μου, όπου η ελληνική γραφειοκρατία κατάφερε όχι μόνο να απορροφήσει την προσοχή μου, αλλά και να κάψει, κυριολεκτικά, το φαγητό μου. 
Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον προχώρησε η υπόθεση με τα γεωτεμάχια του αγαπητού μου Αλκιβιάδη, ο οποίος μου έταξε λουκούλλειο γεύμα, ως ευχαριστώ για τον κόπο μου. 
Όσο για τα φασόλια, τι να πω; Ήταν παράπλευρη απώλεια της Ελληνικής Διοίκησης... 


#χάντρες_αλά_κτηματολόγιο 
#περιμένοντας_αριθμό_πρωτοκόλλου 
#πεινάω

Πέμπτη 14 Μαΐου 2026

Κανονικά...

...η κάτωθι φωτογραφία με τις δύο σκιές θα έπρεπε να συνοδεύεται, τιμής ένεκεν, από ένα Low Bap κομμάτι, καθώς η μία σκιά (αυτή με την αλογοουρά) ανήκει στην αγαπημένη μου Sadahzinia. 
Η άλλη σκιά ανήκει στην Ε.Σ., η οποία θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της. 


Όμως, μόλις απαθανατίστηκε η στιγμή, αυτό που σκέφτηκα αμέσως ήταν το Shadow on the wall από τον Mike Oldfield. 

Ναι ξέρω, σκιές, Low Bap, Sadahzinia και ξαφνικά σκάει και ο Mike Oldfield από το πουθενά. 

Όμως, στο δικό μου το μυαλό, η μετάβαση από Sadahzinia σε Shadow on the Wall είναι τόσο άκυρη, που γίνεται απολύτως σωστή. 

Δεν θα επιχειρήσω να το εξηγήσω, απλώς συνέβη. 
Άβυσσος η ψυχή της αρτίστας... 

   

Shadow on the wall 
Like a shadow on the wall 
Treat me like a prisoner 
Treat me like a fool 
Treat me like a loser 
Use me as a tool 
Face me 'til I'm hungry 
Push me in the cold 
Treat me like a criminal 
Just a shadow on the wall 
Shadow on the wall 
Like a shadow on the wall 
Treat me like I'm evil 
Freeze me 'til I'm cold 
Beat me 'til I'm feeble 
Grab me 'til I'm old 
Fry me 'til I'm tired 
Push me 'til I fall 
Treat me like a criminal 
Just a shadow on the wall 
Like a shadow on the wall 

ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ αμφότερες τις κυρίες, που πόζαραν με χαρά γι’ αυτή τη φωτογραφία. 


#σκιές_και_αναμνήσεις 
#μη_δίνεις_σημασία 
#υπάρχουν_και_χειρότερα

Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Κάπου εδώ στη γειτονιά...

...κάποια αποφάσισε να κάνει gender reveal party. 

Ναι, αυτό το υπέροχο κοινωνικό φαινόμενο όπου μαζεύονται όλοι, έχοντας αγωνία για να μάθουν αν το έμβρυο είναι αγόρι ή κορίτσι. 
Με μπαλόνια, με καπνούς, με θεατρικότητα, λες και ανακοινώνεται κάτι κοσμοϊστορικό και όχι κάτι που θα φανεί ούτως ή άλλως σε λίγους μήνες. 


Και σκέφτομαι η δόλια αρτίστα: Τι άγχος κι αυτό να προλάβουμε να βάλουμε ταμπέλα πριν καν ανοίξει τα μάτια του. Μην τυχόν και γεννηθεί το παιδί και μείνει απροσδιόριστο για πέντε λεπτά. Καταστροφή... 

Δεν λέω, ο ενθουσιασμός είναι ανθρώπινος. Αλλά όλη αυτή η φασαρία για κάτι τόσο, πώς να το πω κομψά, προβλέψιμο θα το πω, έχει μια δόση υπερβολής. 

Ίσως, λέω εγώ τώρα, να μπορούσαμε να αφήσουμε το παιδί να έρθει στον κόσμο με λίγη ησυχία. Χωρίς πυροτεχνήματα, χωρίς ανακοινώσεις, χωρίς να του έχουμε ήδη γράψει τον ρόλο. 

Αλλά εντάξει. Εμείς εδώ ενδιαφερόμαστε πρώτα για το "τι είναι" και μετά, αν περισσέψει χρόνος, για το "ποιος είναι". 

Κατά τα άλλα, όλα φυσιολογικά. 

Και πολύχρωμα! 



#υπερπαραγωγές 
#αγόρι_κορίτσι_cisgender_transgender_ non_binary_κ.λπ.  
#με_ένα_πόνο

Τετάρτη 6 Μαΐου 2026

Σήμερα είναι η...

 ...Παγκόσμια Ημέρα Κατά Της Δίαιτας.



#πατάτες_τηγανιτές
#η_ζυγαριά_στην_εξορία
#καλή_όρεξη

Δευτέρα 4 Μαΐου 2026

Διακόπτω...

...τη ροή του προγράμματος του παρόντος ημερολογίου, καθώς συνέβη ένα έκτακτο και απρόσμενο γεγονός.
Έφτασα στην 18.000 πίστα στο Candy Crush Saga και την πέρασα με τεράστια επιτυχία!


Και, εννοείται, συνεχίζω ακάθεκτη!


#χαζό_παιδί_χαρά_γεμάτο
#πόσο_μ'_αρέσουν_οι_καραμελίτσες
#i've_crushed_them_all

Σάββατο 2 Μαΐου 2026

Ο κόσμος...

...είναι ωραίο μέρος για να γεννηθείτε, αν δεν σας νοιάζει που η ευτυχία δεν είναι πάντα και τόσο διασκεδαστική, αν δεν σας νοιάζει μια δόση κόλασης κάπου-κάπου. 


Migrant Mother (1936)

Παρασκευή 1 Μαΐου 2026

Όλη...

...τη χρονιά αλήτες
και τον Μάη δροσουλίτες.



#δεν_είναι_αργία_είναι_απεργία
#ολιστική_οπτική
#όλα_καλά_όλα_ανθηρά

Σάββατο 25 Απριλίου 2026

Μιμίδια...

...και ξερό ψωμί.








#memes_vol_5
#pour_passer_le_temps
#μεταγευματικές_ανησυχίες

Σάββατο 18 Απριλίου 2026

Όπως...

...λέει ο ποιητής: 

"Τίποτα στα χεράκια μου μάνα μου δε φτουράει 
έρωτες, μαλαματικά, ξόμπλια και φυλαχτά".  

Εκτός από τα προαναφερθέντα, στα δικά μου χεράκια δεν φτουράνε ούτε λουλούδια. Μόνο κάτι κάκτοι. 
Σκληροί, αγκαθωτοί, με λίγες έως καθόλου απαιτήσεις. 
Τους ξεχνάς σε μια γωνία κι εκείνοι δεν παρεξηγούνται, συνεχίζουν να υπάρχουν ατάραχοι. 
Και αν τύχει και ανθίσουν, τα σπάνια άνθη τους κρατάνε μία ημέρα. 
Κι αυτό, αν είμαι τυχερή και πέσω στον κατάλληλο κάκτο. 
Παρ' όλα ταύτα, στα δικά μου τα χεράκια διάλεξε να απλώσει κλώνους και άνθη το πιο απαιτητικό λουλούδι.

Η ορχιδέα.


Μάλλον, κοιτάζοντας γύρω της την ξεραΐλα και τα κακτοειδή, θα σκέφτηκε "Θα ανθίσω κι ας μου βγει και σε κακό". 
Εντελώς μεταξύ μας, δεν ξέρω αν άνθισε από πείσμα ή επειδή δεν κατάλαβε πού μπλέκει... 
Πάντως άνθισε. 


#ορχιδέα_σε_ξεραΐλα 
#botanical_ irony 
#φυτικό_θαύμα_με_επιφυλάξεις