Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

Ε μα...


...δεν μπορούσα άλλο, χρυσό μου. Κάθε πρωί να τις βγάζω και κάθε σούρουπο να τις βάζω... 
Και δώσ’ του να καθαρίζω συνέχεια το κοτέτσι. Να τις ταΐζω, να τις ποτίζω, να τους μιλάω για να νοιώθουν χαρούμενες... 
Και το ευχαριστώ ποιο ήταν; Η Βιολάντω η τζαζλή να κοιμάται όλη μέρα και η Δωροθέα η ηράκλω να με κοιτάζει, υπό γωνία, με ειρωνικό βλέμμα και με την απειλή ότι θα μου φέρει ένα αβγό στο κεφάλι. 
Και για ποιο λόγο όλα αυτά; Μήπως και γεννούσαν; Τίποτα δεν έκαναν! Τζάμπα πήγαινε ο κόπος μου! 
Και είπα: Ε όχι! Νισάφι πια! 
Και στην τελική, τι δουλειά είχα εγώ, μια αρτίστα, να ασχολούμαι με τις πουλάδες; Ουδεμία! 
Δεν λέω, τις αγάπησα και τις αγαπάω ακόμα, αλλά φτάνει πλέον! Συμπλήρωσα 4 (τέσσερα) ολόκληρα χρόνια, δεν μπορώ άλλο, κουράστηκα! 
Και έτσι μετακόμισα. Εδώ! 
Για πόσο; 
Θα δείξει...

44 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ε, αφού δεν μετακομίζω στας Αθήνας, είπα να μετακομίσω διαδικτυακά!

      Διαγραφή
  2. Άντε πια νισάφι αυτές οι κότες!!!!!!!!
    Πάμε γι άλλα......

    Φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην αναφερθώ στο πόσο μου κόστιζε το φαγητό τους...
      Σαφέστατα πάμε για άλλα.
      Άλλωστε, βαριέμαι γρήγορα!
      Κίσιζ και καρδούλες, επίσης Ελένη που ποιείς.

      Διαγραφή
  3. Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους...ε χωρίς κότες;
    Οι κότες αυτές ήσαν μια κάποια λύσις!
    Ήθελες αυγουλάκια για ομελέτα, για κάνα γλυκό, για ένα αυγολέμονο, να το πετάξεις κάπου βρε αδερφέ, τσουπ πεταγόσουν κι έκλεβες μερικά να έχεις να δώσεις στη γειτόνισσα αν ξεμείνει, γιατί οι κότες μια χαρά γεννούσαν, αλλά οι ελαφροχέρηδες στο γδύναμε το κοτέτσι κανονικά.
    Γι' αυτό η Βιολάντω η τζαζλή όλο έκανε πως κοιμάται, σε ντρέπονταν που δεν έκανε ποτέ τίποτα για να μας εμποδίσει. Έκλεινε τα μάτια κανονικά και γίνονταν συνένοχος.
    Η άλλη η Δωροθέα η ηράκλω θύμωνε, ήταν και τσαούσα εκ φύσεως, το φερνε από δω το πήγαινε από κει και είπε να τα βάλει με το σύστημα ξ τσαμπουκαλού, δηλαδή μ' εσένα. Το αυγό που κρατούσε ήταν μολότοφ μεταμφιεσμένη!
    Φτηνά τη γλύτωσες!
    Κάτσε να σε βοηθήσω λίγο με τις βαλίτσες, να πάρεις μια ανάσα, να μας τρατάρεις κι ένα γλυκό!
    Πριν μπουκωθώ και σταματήσω να μιλάω να σου ευχηθώ καλή διαμονή και να σου δώσω και μια συμβουλή.
    Τα τιμαλφή μην τα αφήνεις σε κοινή θέα, καθότι κυκλοφορούμε ανάμεσά μας οι ελαφροχέρηδες!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε έτσι λοιπόν! Τα κλέβατε!
      Τς, τς, τς, εκεί σας κατάντησαν οι αλήτες της Κυβέρνησης (με "Κ" κεφαλαίο, διότι σέβομαι τους θεσμούς) ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ! Να βγαίνετε σε πλιάτσικο και να κλέπτετε τα αβγά των αλλωνώνε!
      Γλυκό;
      Δεν κάνει να φάω εγώ, δεν θα φάτε ούτε εσείς! Τόσο δημοκρατικά!
      Όσο για τα τιμαλφή, τον κολιέ ας τον κλέψουν. Είναι της θείας Φεβρωνίας και θα τον κληρονομήσει η άλλη της ανιψιά. Επίσης, στη διάθεση των ελαφροχέρηδων είναι και η καρφίτσα με τα πούπουλα και τα φτερά. Είναι άνευ αξίας, φτιαγμένη από κάτι προπέρσινες κότες, που τις κάναμε κοκκινιστές με χυλοπίτες!
      Την πίπα μόνο μη μου πειράξουν, διότι είναι η καλή μου, που την κρατάω τις πρωτοχρονιές!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. Σεβασμός στους Θεσμούς πάνω από όλα..να εγώ έβαλα και το Θ κεφαλαίο για να δείξω σεβασμό!
      Αλλά το ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γιατί με κεφαλαία; Με μπερδεύεις και δεν ξέρω πως να το πάρω...κι ο σεβασμός έχει τα όριά του πχια!

      Διαγραφή
    3. Α μη σε μπερδεύει αυτό. Έτσι το γράφαμε για το έντυπο, τότε που δούλευα στην εφημερίδα και μου έχει μείνει κουσούρι!

      Διαγραφή
  4. Μια φορά κότα, για πάντα κότα έχω να πω εγώ (χαχαχαχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά τι κότα!
      Από τις γριές. Που έχουν το ζουμί!

      Διαγραφή
  5. Και τώρα εγώ δηλαδή δεν θα ντεκουπάρω ποτέ πετεινάρια με το κόκκινο λειρί ♫ ♪ ♫ ; Δηλαδή αν είναι να σου κάμω κάτι (για να συμπληρώσεις τη σερβάντα σου με έργα @ιρις) θα πρέπει να έχω στο νου καμιά vintage ασπρόμαυρη ε;
    Κοίτα κάτι προβλήματα που έχει ο άνθρωπος ( κι εσύ κι εγώ μαζί!)
    Τι να πω; Ο Ιούνιος θα φταίει! Εμ σε είχαμε χάσει, εμ μας γυρίζεις αλλαγμένη!
    Τελικά μόνο εγώ θα απομείνω στα πέριξ...ίδια και βαρετή!
    Άντε, καλό μήνα, καλή συνέχεια, φιλί!

    ps: να δω πώς θα κάνεις χαβαλέ με τόση σοβαρότητα στο μπακράουντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα, χρυσόστομη! Τόσα ζητήματα ανοίγουν!

      Διαγραφή
    2. @Άιρις
      Θα ντεκουπάρεις βεντάλιες και καθρέφτες χειρός (στην πίσω τους πλευρά), με vintage θέματα και θα κάνεις και shabby chic!
      Φυσικά και φταίει ο Ιούνιος, αλλά προσωπικά κάνω υπομονή, διότι σε 89 ημέρες και σήμερα, θα είναι Σεπτέμβριος και όλα θα είναι όπως πρέπει!
      Καλό μήνα να έχεις κι εσύ!
      Κίσιζ Άιρις!

      ΥΓ. Είναι σοβαρό αυτό το βαγκράουνδ;

      Διαγραφή
    3. @Γούμαν
      Δεν γεννάται ζήτημα, καλό μου παιδί!

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικο το νέο σου σπιτικό! Να ξέρεις, εμείς σε αγαπάμε και χωρίς κότες, αμ'πώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσθε καλοί άνθρωποι, γι αυτό μ' αγαπάτε!
      Μιλ μερσί Πίπη!

      Διαγραφή
  7. Ετσι κανουν οι κυριες, τα καλοκαιρια μετακομιζουν στις δροσερες εξωχικες τους κατοικιες. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξοχική κατοικία αυτό;;; Ξέρεις πόση ζέστη τραβάει το μαύρο;;;

      Διαγραφή
    2. @Μανόλο7
      Τι να κάνουμε χρυσό μου; Εμείς οι του καλού κόσμου και υπερβολικά πάρα πολύ πλούσιες, πλήττουμε εύκολα και μετακομίζουμε συχνά, για να αλλάζουμε παραστάσεις! Χο χο χο!
      Ναι καλά, δεν το λες και τόσο εξοχικό αυτό, αλλά τέλος πάντων, είναι μια αλλαγή!

      Διαγραφή
    3. @Γούμαν
      Μπορεί το μαύρο να τραβάει ζέστη, αλλά κόβει κιόλας!
      Με δείχνει μισή!

      Διαγραφή
  8. Και μόλις χάρηκα που επέστρεψες, έρχομαι εδώ, μες στο μαύρο και τα μαργαριτάρια και παθαίνω κρίση! Πώς θα τη βγάλουμε εδώ το καλοκαίρι;;; Πώς να αφήσω το φτωχό (πλην τίμιο) κουμπί μου να κάνει παρέα με τα μαργαριτάρια;;; Πώς άντεξες να εγκαταλείψεις τις κότες σου;;;

    Πάντως, μου αρέσει! Καλορίζικο, Αρτίστα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είμαι εγώ. Εγκαταλείπω χωρίς έλεος, βάζω μαύρες ταπετσαρίες για το καλοκαίρι και έχω και μαργαριτάρια!
      Πάντως μην φοβάσαι ότι θα ζεσταίνεσαι εδώ πέρα μέσα. Θα βάζω στο φουλ το κλιματιστικό. Διότι εκτός των υπολοίπων, είμαι και ενεργοβόρα!

      Κι εμένα μου αρέσει. Νομίζω ότι ο διάκοσμος αρμόζει σε μια αρτίστα του βωβού.
      Μιλ μερσί Γούμαν! Καρδούλα.

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικο και καλές αναρτήσεις Αρτίστα μου!
    Μ' αρέσει πολύ ο νέος σου διάκοσμος και το άβαταρ επίσης!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Κανελλάκη!
      Μμμμμμμμμμμμμμ, βλέπω άλλαξες κι εσύ άβαταρ. Το δικό σου είναι πιο ωραίο, διότι απεικονίζει μια πολύ όμορφη και γλυκύτατη κυρία!
      Να έχεις κι εσύ καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Μαρήηηηηηηηηηη καλοφάγωτο το καινούργιο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να χωνέψω πρώτα τα παλιά και θα έρθει κι η ώρα του καινούργιου.
      Μιλ μερσί Μαρινάκι Ζέας!

      Διαγραφή
  11. Ε ναι, σας άξιζε κάτι με περισσότερο κλας να πω την αλήθεια, θα σας ακολουθώ παντού αγαπητό ανεκπλήρωτο...
    Αααααχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σου έλειπε, να μην με ακολουθείς παντού​ και για πάντα.
      Αν και το​ "για πάντα", δεν είναι αρκετό για εμάς τους δύο...
      Αααααααααααααχ.

      Διαγραφή
  12. Να συμπεράνω:
    1. Πως η κουβέρτα τέλειωσε ή σου τέλειωσε!
    2. Πως σφάξατε τις κότες ή γίνατε χορτοφάγοι και τις έφαγε η γειτόνισσα!
    3. Πως έπεσε κληρονομιά και τώρα μοστράρεις διαμάντια και μαργαριτάρια!
    4. Πως μας αγαπάς (ακόμα) γιατί δεν άντεξες την (όποια) αποχή!
    5. Πως σ΄ αρέσουν οι αλλαγές... γιατί έχασα τον λογαριασμό (Αθηνές- άβαταρ κλπ!)
    6. Πως το χιούμορ καλά κρατεί και πως η θεία Φεβρωνία επίσης!
    7. (Σημαδιακός αριθμός!) πολλά πολλά ΑΦιλάκιααααααααααααααα τρελά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να πάρουμε τα θέματα με τη σειρά:
      1. Με έπιασε η ζέστη και βαρέθηκα να πλέκω. Άρα η κουβέρτα μπήκε στην αναμονή για τον Σεπτέμβριο!
      2. Τις κότες τις παράτησα, διότι με εκνεύριζαν τελευταίως, αλλά θα πηγαίνει μια φίλη μου να τις φροντίζει. Χορτοφάγοι δεν παίζει να γίνουμε, εκτός κι αν η χοληστερίνη μας φτάσει στο 1.800!
      3. Τα μαργαριτάρια θα τα κληρονομήσει η άλλη ανιψιά της θείας Φεβρωνίας. Μου τα δάνεισε η γραία, δια τις ανάγκες της φωτογράφησης.
      4. Μάλλον σας αγαπάω, αλλά μην το δένετε και κόμπο (χο χο χο)!
      5. Η αλήθεια είναι πως πλήττω εύκολα και γρήγορα. Μόνο το στεφάνι μου δεν θέλω να αλλάξω! Ακόμα.
      6. Για το χιούμορ δεν είμαι σίγουρη, αλλά η Φεβρωνία καλά κρατεί. Είδες... Μέχρι και τον Επίτιμο έθαψε!
      7. Ναι σημαδιακός αριθμός. Επτά τα θαύματα του κόσμου, επτά νάνοι, 7Up,επτά είναι η ουδέτερη τιμή του pH,Επτά επί Θήβας, επτά θανάσιμες πεθερές και εκατοντάδες ακόμα 7άρια που κάνουν τον αριθμό σημαδιακό, αλλά αν τα βάλω όλα, θα χρειαστείς δυο ημέρες για να διαβάσεις αυτή την απάντηση!
      Μένυ κίσιζ κι από εμένα μαγισσούλα μου!

      Διαγραφή
  13. Χα..χα.. πολύ γέλασα με το σχόλιο του Παύλου... άντε πάλι..!!
    Μα τι θα σε κάνουμε εσένα βρε παιδί μου;..δεν σε προλαβένουμε .. μεχρι να σε συνηθίσουμε σε ένα τόπο ... να η μετακόμιση...είμαστε και μικρές στην ηλικία..χα..χα..πως να τρέχουμε απο το ένα μέρος στο άλλο..!!
    Για να πούμε όμως την αλήθεια..δεν σου ταίριαζαν κοντζάμ Αρτίστα οι κότες.. καλά έκανες και τις έτζασες..(εδιωξες) η μήπως έγινα νοστιμότατη σουπίτσα...χα..χα..προπαντός εκείνη που έπαιζε πάνω κάτω το αυγό..κάθε φορά λαχταρούσε η καρδιά μου πως θα της πέσει και θα σπάσει..!!
    Το καινούργιο σου σου λούκ εεεεε ναι..!!! είναι αυτό που αρμόζει σε μια ΑΡΤΙΣΤΑ...αρτίστα μου.. να περνάς όμορφα σε όποιο χώρο και αν επιλέγεις να βρίσκεσαι..!!
    Αρκεί να μας χτυπάς την πόρτα να σε παίρνουμε είδηση..χα..χα.. καλή εβδομάδα..φιλενάδα καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.. φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, βλέπεις ο Παύλος με γνωρίζει από το πρώτο μου βλογ, το "ola de palabras", που το είχα ανοίξει το 2011, οπότε λογικό είναι να τον έχουν κουράσει αυτές οι συνεχείς μετακομίσεις!
      Τις έτζασα; Με τζάσανε; Δεν ξέρω. Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα! Πάντως δεν τις μαγείρεψα!
      Αχ κι εμένα μου αρέσει ο διάκοσμος εδώ πέρα μέσα! Ειδικά αυτή η μαύρη ταπετσαρία, με ξετρελαίνει!
      Και την πόρτα θα σας χτυπάω και τηλέφωνο θα σας παίρνω, άμα χρειαστεί!
      Φιλί μεγάαααααλο σου στέλνω!

      Διαγραφή
  14. α πολύ μ' αρέσει η μετακόμιση, είναι αρτιστικ ρε παιδί μου, όπως σου πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Καλώς το το κορίτσι!
      Ευχαριστώ τα μέγιστα για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Γεια σου αρτίστα!
    Σεργιανίζω στη γειτονιά σας,
    είμαι γνωστό αλάνι!..χεχε
    Πειράζει που πέρασα από εδώ;
    Θα φάω στο κεφάλι κανά αυγό;!😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ σε ξέρω! Είσαι αυτή που τολμάς να γράφεις για γλυκές μπισκοτόκρεμες στης Άιρις το ιστολόγιο!
      Μη φοβού Γιούλη!
      Τα αβγά τα άφησα στο άλλο βλογ!
      Οπότε, να περνάς κάθε που θα σε φέρνει ο δρόμος σου!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  16. Ε μα...τι θα γινει με σενα; Δε στεριωνεις πουθενα;
    Μου θυμιζεις την Ελεν Ντετζενερις που λεει οτι αλλαζει σπιτια καθε εξι μηνες. Δε λεω...εσυ δεν αλλαζεις τοσο συχνα, αλλα εναι και πιο δυσκολο να αλλαξεις βλογ απο σπιτι!!
    Καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου! Καλώς το μου!
      Κι έλεγα θα το δει ότι μετακόμισα, δε θα το δει;
      Τελικά το είδες και πολύ χαίρομαι!
      Βλέπεις είσαι από τις παλιές αγάπες στη βλογόσφαιρα και πιστή επισκέπτρια και, έστω κι αν είσαι σε διακοπές από το βλογ σου, είναι καθησυχαστικό το ότι εμφανίζεσαι!
      Νιώθω τόσο καλά, όσο και στις παλαιότερες ωραίες στιγμές του βλόγγινγ!

      Τι να κάνω; Αφού ο κ. Μήτσος δεν θέλει, ακόμα τουλάχιστον, να μετακομίσουμε στο πατρικό μου, μετακομίζω κι εγώ από το ένα βλογ στο άλλο, για να αλλάζω παραστάσεις, η βαριόμοιρη αρτίστα!

      Καλώς ήλθες και εδώ πέρα μέσα, αγαπητή μου Μπάλανς!

      Διαγραφή
  17. Καλή αρχή στο καινούργιο σου σπιτικό Αρτίστα του Βωβού :D Μου αρέσει και αυτό το σπιτικό
    Φιλιά πολλά και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχετε με τον κ. Μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λέφτι, για την ευχή και για την παρακολούθηση, για ακόμα μία φορά!
      Δεν ξέρω πόσες φορές θα αντέξεις ακόμα να μου πεις "καλή αρχή", αλλά όσο δεν μετακομίζω στο πατρικό μου, τη βάψατε!
      Έχεις τα δέοντα και από τον κ. Μήτσο, ο οποίος χαίρει άκρας υγείας, μιας και δεν παίρνει το ανεκπλήρωτο την απόφαση να τον πετάξει από τον πέμπτο!
      Κίσιζ δίαρ Λέφτι και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Εμένα μου άρεσαν οι κοτούλες σου.
    Ιδίως αυτή που έπαιζε με το αβγό. Βρε μπας και ήταν τρομοκράτης και την εξαφάνισες;
    Ενιγουευ,Θα σε παρακολουθώ στενά.
    Άντε φτάνει τώρα τόση μελέτη.
    Πάω και σε κανένα άλλο βλογκ, Μήπως και με τρατάρουν τίποτις. 😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου άρεσαν, αλλά είχε πολύ δουλειά η ιστορία με το πτηνοτροφείο!
      Πάντως, η κότα με το αβγό, παραμένει στο παλιό βλογ, για όσους θέλουν να της ρίχνουν καμιά ματιά!
      Εν τω μεταξύ, χαρά στην υπομονή σου, που μπήκες σε όλα τα ποστ του βλογ!
      Κανονικά, θα έπρεπε να σου έχω κέρασμα, αλλά ας όψεται που με κυνηγάνε όλοι στο σπίτι και δεν με αφήνουν να αγοράσω ούτε ένα φοντάν, έστω για να κεράσω κάποιον επισκέπτη!
      Αλλά έκοψα πριν λίγο ένα καρπούζι και είναι πολύ καλό, οπότε κόπιασε για καρπουζάκι!

      Διαγραφή
  19. Ξέρεις τί είναι να ξαπλώνεις από τις 9 με την 3χρονη εγγονή και να την παίρνει ο ύπνος στις 11;
    Και στο διάστημα αυτό να έχουμε εξαντλήσει όλο το ρεπερτόριο των τραγουδιών και των παραμυθιών.
    Μετα για να ηρεμήσω παίρνω σβάρνα τα βλογκ κι όπου με βγάλει η άκρη.
    Εχθές κόλλησα σε σένα, δε λες καλά που είχε σήμα αλλιώς θα ελυνα σουντόκου με τις ωρες.
    Το λοιπόν το καρπουζακι το προτιμω, αλλά όχι τέτοια ώρα. Ένεκα η νυχτερινή διούρηση,πού να τρέχω με το φακό μες τα μεσάνυχτα 😂😂😂😂😂
    Καλό ξημέρωμα. 😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά την βρίσκω την εγγονή!
      Και ξενύχτισσα!
      Μπράβο!
      Να περνάτε τέλεια στο κάμπινγκ!
      Καλή συνέχεια στις διακοπές σου με τη μικρή!

      Διαγραφή

Για πες...